CELEX:62024CN0349: Cauza C-349/24, Nuratau: Cerere de decizie preliminară introdusă de Krajský soud v Brně (Republica Cehă) la 13 mai 2024 – A.B./Ministerstvo vnitra, Odbor azylové a migrační politiky

Redacția Lex24
Publicat in CJUE: Decizii, Repertoriu EUR-Lex, 26/08/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Jurnalul Ofícial al Uniunii EuropeneROSeria CC/2024/507326.8.2024Cerere de decizie preliminară introdusă de Krajský soud v Brně (Republica Cehă) la 13 mai 2024 – A.B./Ministerstvo vnitra, Odbor azylové a migrační politiky(Cauza C-349/24, Nuratau  (1))(C/2024/5073)Limba de procedură: cehaInstanța de trimitereKrajský soud v BrněPărțile...

Informatii

Data documentului: 13/05/2024
Emitent: CJUE
Formă: CJUE: Decizii
Formă: Repertoriu EUR-Lex
European flag

Jurnalul Ofícial
al Uniunii Europene

RO

Seria C


C/2024/5073

26.8.2024

Cerere de decizie preliminară introdusă de Krajský soud v Brně (Republica Cehă) la 13 mai 2024 – A.B./Ministerstvo vnitra, Odbor azylové a migrační politiky

(Cauza C-349/24, Nuratau
 (1))

(C/2024/5073)

Limba de procedură: ceha

Instanța de trimitere

Krajský soud v Brně

Părțile din procedura principală

Reclamant: A.B.

Pârâte: Ministerstvo vnitra, Odbor azylové a migrační politiky

Întrebarea preliminară

Articolul 3 din Directiva 2011/95/UE (2) a Parlamentului European și a Consiliului din 13 decembrie 2011 privind standardele referitoare la condițiile pe care trebuie să le îndeplinească resortisanții țărilor terțe sau apatrizii pentru a putea beneficia de protecție internațională, la un statut uniform pentru refugiați sau pentru persoanele eligibile pentru obținerea de protecție subsidiară și la conținutul protecției acordate (reformare) trebuie interpretat în sensul că poate fi considerată ca fiind un standard mai favorabil pentru a decide care sunt persoanele eligibile pentru obținerea de protecție subsidiară, în sensul dispoziției respective, reglementarea unui stat membru care permite acordarea protecției subsidiare unui solicitant de protecție internațională chiar și în cazul în care există un risc real de vătămare gravă de o natură care nu este menționată la articolul 15 din directiva în cauză și care constă în faptul că obligația de a părăsi teritoriul statului membru, impusă unui solicitant de protecție internațională, ar fi contrară obligațiilor internaționale ale acestui stat membru, cu condiția ca, în același timp, această incompatibilitate cu obligațiile internaționale ale statului membru să fie legată de situația din țara de origine a solicitantului de protecție internațională?


(1)  Numele prezentei cauze este un nume fictiv. El nu corespunde numelui real al niciuneia dintre părțile la procedură.

(2)  
JO 2011, L 337, p. 9.


ELI: http://data.europa.eu/eli/C/2024/5073/oj

ISSN 1977-1029 (electronic edition)


Top

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters