ACT ADIȚIONAL nr. 4 din 23 mai 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 09/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AUTORITATEA PENTRU REFORMA FEROVIARA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 15 iunie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CURECTIFICARE 386 31/05/2018
ActulACTUALIZEAZA PEACT ADITIONAL 4 23/05/2018
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Notă
Aprobat prin Decizia nr. 386 din 31 mai 2018, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 491 din 15 iunie 2018.
1.PreambulAvând în vedere:Legea nr. 2/2018 – bugetului de stat pe anul 2018, completată cu adresa Direcției Economice a Ministerului Transporturilor nr. 5002/02.02.2018;art. 6 alin. 3 din O.U.G. nr. 62/2016 privind înființarea Autorității pentru Reformă Feroviară, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 53/2017;art. 5 din O.U.G. nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române și reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române modificată de pct. 8 al articolului 1, Cap. 1 din Ordonanța de Urgență nr. 83 din 16.11.2016 – privind unele măsuri de eficientizare a implementării proiectelor de infrastructură de transport, unele măsuri în domeniul transporturilor, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, modificată și completată prin Legea nr. 130/31 05.2017.<!–>în conformitate cu prevederile:art. 14 alin. 1 din contractul de servicii publice pentru perioada 1 ianuarie 2016 – 2 decembrie 2019, aprobat prin H.G. nr. 231/2016;art. 38 și art. 39 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române și reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările și completările ulterioare,–>și avându-se în vedere dispozițiile Regulamentului (CE) nr. 1370/2007 privind serviciile publice de transport feroviar și rutier de călători și de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 1191/69 și nr. 1107/70 ale Consiliului, astfel cum a fost modificat prin Regulamentul (UE) nr. 2016/2338 al Parlamentului European și al Consiliului din 14 decembrie 2016,<!–>s-a încheiat prezentul act adițional,–>între<!–>Autoritatea pentru Reformă Feroviară, cu sediul în București, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, telefon: 0750.032.676. cod fiscal 37314940, cont nr. R046TREZ23A840401400400X deschis la Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București, sectorul 1, reprezentată legal prin dl. Gigi GAVRILĂ, Președinte, denumită în continuare Autoritatea pentru Reformă Feroviară (A.R.F.).–>și<!–>Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători "C.F.R. Călători"- S.A., cu sediul în Mun. București, Bld. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9764/1998, având CUI: RO 11054545, cont nr. R014TREZ7005070XXX000736 deschis la Trezoreria Municipiului București, reprezentată legal prin dl. Leon BĂRBULESCU, Director General, în calitate de operator de transport feroviar de călători, denumită în continuare S.N.T.F.C. "CFR Călători" – S.A.–>2.<!–>Părțile convin, cu respectarea art. 39 alin. (1) teza a II-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române și reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu prevederile art. 3 alin. (3) și cu art. 2 alin. (1), lit. h) și lit. i) din O.U.G. nr. 62/2016 privind înființarea Autorității pentru Reformă Feroviară aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 53/2017 coroborat cu art. 14 din Contractul de servicii publice pentru perioada 1 ianuarie 2016 – 2 decembrie 2019 al Societății Naționale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători” – S.A. aprobat prin H.G. nr. 231/2016, să actualizeze următoarele elemente prevăzute în Contractul de servicii publice aprobat prin H.G. nr. 231/2016, modificat și completat prin Actele Adiționale nr. 1, nr. 2 și nr. 3 din anul 2017, după cum urmează:–> +
Articolul ILa articolul 3, alineatul (2), alineatul (12) și alineatul (14) se modifică și se completează cu alineatul (16) astfel încât va avea următorul cuprins: +
Articolul 3(2)<!–>Numărul minim și categoriile de trenuri care vor circula pe secțiile de circulație, care reprezintă obligația de serviciu public, se pot modifica pentru adaptarea la condițiile concrete de piață, la schimbarea mersului de tren sau la eventualele modificări intervenite la starea tehnică a infrastructurii feroviare, cu respectarea instrucțiunilor feroviare referitoare la introducerea sau scoaterea unui tren în/din circulație, a Normelor metodologice în vigoare, aprobate în condițiile legii și fără a depăși volumul total de tren-km din lista completă a trenurilor de călători ce reprezintă obligația de serviciu public, care face obiectul contractelor de servicii publice, cu alocarea corespunzătoare a compensației acordate, în conformitate cu legislația în vigoare.(12)–>S.N.T.F.C. "CFR Călători" – S.A. va raporta până cel mai târziu în data de 28 ale lunii curente gradul de îndeplinire a obligațiilor asumate prin contract, pentru luna anterioară, la A.R.F. Raportările se vor face conform Normelor metodologice în vigoare, aprobate în condițiile legii și obligației de serviciu public asumată și aprobată. Evidențierea clară a tipurilor de venituri și cheltuieli, se va face strict pentru total rute de transport.(14)<!–>Operatorul se obligă ca în achiziția de bunuri și servicii necesare realizării obligațiilor asumate prin prezentul act adițional, să respecte prevederile Legii nr. 99/2016 – privind achizițiile sectoriale și ale H.G. nr. 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016, cu modificările și completările ulterioare.(16)–>S.N.T.F.C. "CFR Călători" – S.A. se obligă ca în cazul în care secțiile neinteroperabile neînchiriate pe care poate opera cu trenuri ce fac obiectul obligației de serviciu public sunt închiriate de un gestionar de infrastructură și acesta nu dorește să delege către S.N.T.F.C. "CFR Călători" – S.A. obligația de a realiza traficul de călători ce compune pachetul minim social pe secțiile respective, S.N.T.F.C. "CFR Călători" – S.A. va renunța la subvenția alocată în acest scop, prin predarea pachetului de servicii către operatorul în drept conform legislației în vigoare.
(la 17-09-2018,
Articolul I a fost rectificat de Punctul 1. din RECTIFICAREA nr. 386 din 31 mai 2018, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 792 din 17 septembrie 2018
)
+
Articolul IILa articolul 3 se introduce alineatul (17) ce va avea următorul cuprins:(17)S.N.T.F.C. "CFR Călători" – S.A., având în vedere prevederile art. 2, alin. (1), lit. b) din O.U.G. nr. 62/2016 modificată și aprobată prin Legea nr. 53/2017 și prevederile art. 3 din H.G. nr. 98/2017, va permite personalului de specialitate din cadrul A.R.F posesor al legitimației specială emisă de președintele A.R.F., accesul pe toate mijloacele sale de transport feroviar, în unitățile ce-i aparțin, inclusiv, dacă este cazul, în unitățile pe care le deține în calitate de administrator și gestionar de infrastructură feroviară.(la 17-09-2018,
sintagma: (16) a fost înlocuită de Punctul 1. din RECTIFICAREA nr. 386 din 31 mai 2018, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 792 din 17 septembrie 2018
)
+
Articolul IIIDenumirea articolului 6 se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 6Lista trenurilor de călători incluse în obligația de serviciu public.<!–>
–>
+
Articolul IVArticolul 7 – Lista programelor prioritare, se introduce alineatul (2), care va avea următorul cuprins: +
Articolul 7(2)<!–>Pentru crearea unei baze de date comune, S.N.T.F.C. "CFR Călători" – S.A. va asigura transmiterea datelor rezultate din sistemul ce ticketing în formatul solicitat de Autoritatea pentru Reformă Feroviară.
–>
+
Articolul VDenumirea articolului 10 se modifică prin introducerea alin. (4) și va avea următorul cuprins: +
Articolul 10Stabilirea nivelului de venituri proprii realizat/prognozat pentru obligația de serviciu public și politica tarifară.<!–>(4)–>Nerealizarea veniturilor minime obligatorii de realizat, stabilite în Anexa 3 denumită "Stabilirea nivelului de venituri minime obligatorii de realizat și politica tarifară", reprezintă cota de 15% din veniturile totale aferente activității de transport de călători la trenurile Regio și 35% din veniturile totale aferente activității de transport de călători la trenurile Interregio, va avea ca efect penalizarea operatorului prin diminuarea compensației primite cu suma nerealizată din total venituri minime obligatorii de realizat.
+
Articolul VILa articolul 14 se introduc alineatul (3) și alineatul (4), care vor avea următorul cuprins: +
Articolul 14(3)<!–>Obligatoriu părțile vor încheia act adițional, prin efectul legii, după aprobarea bugetului de stat și ca urmare a rectificărilor bugetare, având în vedere și respectând prevederile art. 2 alin. (1) lit. h) din O.U.G. nr. 62/2016 privind înființarea Autorității pentru Reformă Feroviară, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 53/2017.(4)–>Anual contractul se actualizează, în perioada de valabilitate, prin act adițional.
+
Articolul VIIValoarea unitară a compensației asigurată de la bugetul de stat ca plată a serviciilor publice pentru anul 2018, având în vedere Legea nr. 2/2018 – bugetului de stat pe anul 2018, completată cu adresa Direcției Economice a Ministerului Transporturilor nr. 5002/02.02.2018 și cu adresele C.N.C.F. „CFR” S.A. nr. 4/5/181/13.03.2018, nr. 4/5/202/30.03.2018 și nr. 4/5/308/22.05.2018, va fi următoarea:a)<!–>valoarea compensației aferente indicatorului tren-km: 13.344,2708 lei pe mia de tren-km;b)–>valoarea compensației aferente indicatorului călători-km pentru tren InterRegio: 27,6703 lei pe mia de călători-km;c)<!–>valoarea compensației aferente indicatorului călători-km pentru tren Regio: 183,4568 lei pe mia de călători-km.–>
+
Articolul VIIILista completă a trenurilor de călători ce reprezintă obligația de serviciu public pentru anul 2018 a S.N.T.F.C. „CFR Călători” – S.A. se regăsește în Anexa 1 la prezentul Act adițional.
+
Articolul IXAnexa 4 la contract, ce reprezintă Costul prestațiilor la S.N.T.F.C. „CFR Călători” – S.A. se înlocuiește cu Anexa 2 la prezentul Act adițional.
+
Articolul XAnexa 5 la contract, ce reprezintă Nivelul de venituri proprii realizat/prognozat/Nivelul de venituri minime obligatorii pentru S.N.T.F.C. „CFR Călători” – S.A. se înlocuiește cu Anexa 3 la prezentul Act adițional.
+
Articolul XIAnexa 6 la contract, ce reprezintă Nivelul compensației asigurate de la bugetul de stat ca plată a serviciilor publice, pe total an 2018 pentru acoperirea diferenței dintre nivelul costurilor și cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate pentru S.N.T.F.C. „CFR Călători” – S.A. se înlocuiește cu Anexa 4 la prezentul Act adițional.
+
Articolul XII Anexele 1-4 fac parte integrantă din prezentul Act adițional.
+
Articolul XIIICelelalte prevederi contractuale rămân nemodificate.<!–>
Prezentul act adițional s-a încheiat azi 23.05.2018 în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte semnatară.–>

AUTORITATEA PENTRU REFORMĂ FEROVIARĂ <!–>Președinte –> S.N.T.F.C. "CFR CĂLĂTORI" – S.A. <!–>Director General –>

+
Anexa nr. 1<!–>la Actul Adițional nr. 4 din 23.05.2018 încheiat între Autoritatea pentru Reformă Feroviară și S.N.T.F.C. "CFR Călători" – S.A.–> +

Lista completă a trenurilor de călători ce reprezintă obligația de<!–>
serviciu public pentru anul 2018 a S.N.T.F.C. "CFR Călători" – S.A.–><!–>
a)–>Trenuri cu circulație regulată pe secții INTEROPERABILEa1)<!–>Trenuri INTERREGIO

Nr. –>Poz.<!–>OSP –> <!–>Ruta de circulație –> <!–> Distanța–>(km.) <!–> –> <!–>Rang tren –> <!–> Nr mediu –>statistic <!–>trenuri/zi–> Nr. <!–>trenuri/–>an 2018 <!–> Tren km/an 2018 –>(col. 3 x col. 6)<!–> –> Călători-km/an <!–>2018 –> <!–>
1 –> 2 <!–> 3 –> 4 <!–> 5 –> 6 <!–> 7 –> 8 <!–>
1 –> <!–> București Nord_Giurgiu Nord –>FR via Videle <!–> –>119.4<!–> –>IR <!–> –>1.99<!–> –>726<!–> –>86,684.4<!–> –>910,526<!–>
2 –> <!–> București Nord_Curtici FR –>via Brașov, Sibiu <!–> –>624.6<!–> –>IR <!–> –>3.98<!–> –>1,452<!–> –>906,919.2<!–> –>66,839,860<!–>
3 –> Timișoara Nord_Curtici FR <!–> 82.6–> IR <!–> 3.98–> 1.452<!–> 119.935.2–> 10,872,194<!–>
4 –> <!–> București Nord_Ungheni Prut –>FR via Bacău <!–> –>482.9<!–> –>IR <!–> –>1.99<!–> –>726<!–> –>350,585.4<!–> –>14,525,920<!–>
5 –> Brașov_Curtici FR via Sibiu <!–> 458.3–> IR <!–> 1.99–> 726<!–> 332,725.8–> 11,409,813<!–>
6 –> <!–> Brașov_Episcopia Bihor FR –>via Deda, Cluj Napoca <!–> –>548.2<!–> –>IR <!–> –>2.04<!–> –>745<!–> –>408,409.0<!–> –>18,900,023<!–>
7 –> <!–> Brașov_Episcopia Bihor FR –>via Tg. Mureș, Cluj Napoca <!–> –>575.3<!–> –>IR <!–> –>1.94<!–> –>707<!–> –>406,737.1<!–> –>24,916,968<!–>
8 –> <!–> Cluj Napoca_Episcopia Bihor –>FR <!–> –>164.9<!–> –>IR <!–> –>1.99<!–> –>726<!–> –>119,717.4<!–> –>1,823,089<!–>
9 –> <!–> București Nord_Vicșani FR –>via Suceava <!–> –>492.6<!–> –>IR <!–> –>1.99<!–> –>726<!–> –>357,627.6<!–> –>23,337,934<!–>
10 –> <!–> Vicșani FR_Giurgiu Nord FR –>via Bacău <!–> –>612.0<!–> –>IR <!–> –>0.09<!–> –>32<!–> –>19.584.0<!–> –>143,475<!–>
11 –> București Nord_Bacău <!–> 303.2–> IR <!–> 2.96–> 1,080<!–> 327.456.0–> 25,943,023<!–>
12 –> <!–> București Nord_Baia Mare via–>Deda, Dej Călători <!–> –>624.8<!–> –>IR <!–> –>1.93<!–> –>704<!–> –>439,859.2<!–> –>61,475,909<!–>
13 –> Bistrița Nord_Sărățel <!–> 10.7–> IR <!–> 1.97–> 720<!–> 7,704.0–> 263,159<!–>
14 –> <!–> București Nord_Beclean pe –>Someș <!–> –>466.2<!–> –>IR <!–> –>1.97<!–> –>720<!–> –>335,664.0<!–> –>44,280,071<!–>
15 –> București Nord_Brașov <!–> 166.3–> IR <!–> 4.66–> 1,701<!–> 282,876.3–> 44,996,792<!–>
16 –> București Nord_Buzău <!–> 128.8–> IR <!–> 1.97–> 720<!–> 92,736.0–> 10,601,152<!–>
17 –> <!–> București Nord_Cluj Napoca –>via Simeria <!–> –>621.2<!–> –>IR <!–> –>1.99<!–> –>726<!–> –>450,991.2<!–> –>53,670,360<!–>
18 –> Simeria_Deva <!–> 9.2–> IR <!–> 0.16–> 59<!–> 542.8–> 48,386<!–>
19 –> <!–> București Nord_Craiova via –>Videle <!–> –>209.0<!–> –>IR <!–> –>5.55<!–> –>2,024<!–> –>423,016.0<!–> –>53,055,978<!–>
20 –> <!–> București Nord_Craiova via –>Pitești <!–> –>250.1<!–> –>IR <!–> –>7.94<!–> –>2,898<!–> –>724,789.8<!–> –>50,442,306<!–>
21 –> București Nord_Constanța <!–> 225.0–> IR <!–> 10.50–> 3,832<!–> 862,200.0–> 197,239,960<!–>
22 –> <!–> București Nord_Drobeta –>Tr. Severin <!–> –>322.7<!–> –>IR <!–> –>1.97<!–> –>720<!–> –>232,344.0<!–> –>26,915,471<!–>
23 –> <!–> București Nord_Galați –>via Buzău <!–> –>260.3<!–> –>IR <!–> –>8.61<!–> –>3,142<!–> –>817,888.5<!–> –>111,804,876<!–>
24 –> București Nord_Urziceni <!–> 77.9–> IR <!–> 0.32–> 117<!–> 9,114.3–> 438,233<!–>
25 –> <!–> București Nord_Iași via –>Tecuci-Bârlad <!–> –>406.2<!–> –>IR <!–> –>7.92<!–> –>2,892<!–> –>1,174,476.3<!–> –>203,134,060<!–>
26 –> Bacău_Mărășești <!–> 83.9–> IR <!–> 0.99–> 360<!–> 30,204.0–> 448,248<!–>
27 –> București Nord_Pitești <!–> 108.0–> IR <!–> 15.86–> 5,790<!–> 625,356.3–> 54,997,276<!–>
28 –> Titu_Târgoviște <!–> 31.7–> IR <!–> 9.61–> 3,506<!–> 111,140.2–> 1,612,218<!–>
29 –> București Nord_Ploiești Sud <!–> 60.2–> IR <!–> 5.77–> 2,107<!–> 127,370.1–> 21,901,702<!–>
30 –> București Nord_Păușa H. <!–> 294.7–> IR <!–> 1.97–> 720<!–> 212,184.0–> 14,493,833<!–>
31 –> București Nord_Sibiu <!–> 315.2–> IR <!–> 3.57–> 1,304<!–> 411,020.8–> 36,852,607<!–>
32 –> București Nord_Târgu Jiu <!–> 320.9–> IR <!–> 2.98–> 1,086<!–> 348,824.1–> 40,995,198<!–>
33 –> București Nord_Târgu Mureș <!–> 448.8–> IR <!–> 1.97–> 720<!–> 323,136.0–> 53,175,335<!–>
34 –> Brașov_Cluj Napoca <!–> 329.6–> IR <!–> 0.99–> 360<!–> 118,656.0–> 2,446,396<!–>
35 –> <!–> București Nord_Timișoara –>Nord via Orșova <!–> –>533.3<!–> –>IR <!–> –>6.92<!–> –>2,525<!–> –>1,346,582.5<!–> –>231,717,279<!–>
36 –> București Nord_Tulcea Oraș <!–> 334.2–> IR <!–> 1.11–> 404<!–> 135.016.8–> 4,509,736<!–>
37 –> <!–> București Nord_Baia Mare –>via Dej Călători <!–> –>688.7<!–> –>IR <!–> –>1.99<!–> –>726<!–> –>499.996.2<!–> –>64,271,681<!–>
38 –> <!–> București Nord_Satu Mare –>via Cluj N-Oradea <!–> –>781.0<!–> –>IR <!–> –>1.97<!–> –>720<!–> –>562,320.0<!–> –>92,859,491<!–>
39 –> București Nord_Suceava <!–> 447.8–> IR <!–> 7.94–> 2,898<!–> 1,299,539.4–> 223,362,293<!–>
40 –> Bacău_Piatra Neamț <!–> 60.2–> IR <!–> 1.99–> 726<!–> 43,705.2–> 324,988<!–>
41 –> <!–> București Nord_Vatra Dornei –>Băi <!–> –>564.2<!–> –>IR <!–> –>1.97<!–> –>720<!–> –>406,224.0<!–> –>60,274,441<!–>
42 –> Cluj Napoca_Baia Mare <!–> 192.8–> IR <!–> 0.83–> 302<!–> 58,225.6–> 4,317,056<!–>
43 –> Cluj Napoca_Beclean pe Someș<!–> 383.4–> IR <!–> 0.99–> 363<!–> 30,274.2–> 8,999,954<!–>
44 –> <!–> Cluj Napoca_București Nord –>via Teiuș-Brașov <!–> –>495.9<!–> –>IR <!–> –>0.99<!–> –>360<!–> –>178,524.0<!–> –>30,875,663<!–>
45 –> Cluj Napoca_Dej Călători <!–> 58.8–> IR <!–> 1.98–> 722<!–> 42,453.6–> 238,945<!–>
46 –> Cluj Napoca_Oradea <!–> 152.1–> IR <!–> 3.96–> 1,446<!–> 219,936.6–> 14,462,912<!–>
47 –> Cluj Napoca_Râmnicu Vâlcea <!–> 297.9–> IR <!–> 1.14–> 416<!–> 123.926.4–> 7,808,902<!–>
48 –> Cluj Napoca_Satu Mare <!–> 282.8–> IR <!–> 1.97–> 720<!–> 203,616.0–> 10,412,364<!–>
49 –> Cluj Napoca_Târgu Mureș <!–> 127.9–> IR <!–> 0.05–> 19<!–> 2,430.1–> 34,043<!–>
50 –> Caracal_Petroșani <!–> 211.0–> IR <!–> 0.89–> 324<!–> 68,364.0–> 784,452<!–>
51 –> Caracal_Târgu Jiu <!–> 159.7–> IR <!–> 1.07–> 392<!–> 62,602.4–> 691,613<!–>
52 –> Caracal_Sibiu <!–> 218.6–> IR <!–> 1.97–> 720<!–> 157,392.0–> 4,278,556<!–>
53 –> Craiova_Sibiu <!–> 230.3–> IR <!–> 3.96–> 1,444<!–> 332,553.2–> 11,432,403<!–>
54 –> Constanța_Arad <!–> 828.8–> IR <!–> 0.93–> 338<!–> 280,134.4–> 49,607,279<!–>
55 –> București Nord_Arad <!–> 603.8–> IR <!–> 0.50–> 182<!–> 109.891.6–> 7,300,020<!–>
56 –> Constanța_Brașov <!–> 391.3–> IR <!–> 1.63–> 595<!–> 232,823.5–> 91,191,945<!–>
57 –> Constanța_Galați <!–> 255.2–> IR <!–> 0.39–> 142<!–> 36,238.4–> 6,580,950<!–>
58 –> Constanța_Sibiu via Brașov <!–> 540.2–> IR <!–> 0.39–> 142<!–> 76,708.4–> 8,162,299<!–>
59 –> Deva_București Nord <!–> 455.6–> IR <!–> 0.16–> 59<!–> 26,880.4–> 4,908,980<!–>
60 –> Simeria_București Nord <!–> 446.4–> IR <!–> 0.82–> 300<!–> 133,920.0–> 12,226,400<!–>
61 –> Galați_Brașov <!–> 310.5–> IR <!–> 1.99–> 726<!–> 225,423.0–> 28,492,363<!–>
62 –> Galați_Cluj Napoca <!–> 713.0–> IR <!–> 1.99–> 726<!–> 517,638.0–> 67,138,385<!–>
63 –> Iași_Constanța <!–> 484.4–> IR <!–> 0.31–> 112<!–> 54,252.8–> 7,572,122<!–>
64 –> Suceava Nord_Mărășești <!–> 231.0–> IR <!–> 0.36–> 131<!–> 30,261.0–> 876,158<!–>
65 –> Iași_Bacău <!–> 157.9–> IR <!–> 0.28–> 104<!–> 16,421.6–> 3,477,220<!–>
66 –> Iași_Galați via Tecuci <!–> 254.8–> IR <!–> 1.97–> 720<!–> 183,456.0–> 10,827,313<!–>
67 –> Iași_Pașcani <!–> 75.7–> IR <!–> 0.02–> 8<!–> 605.6–> 70,441<!–>
68 –> <!–> Iași_Timișoara Nord via Ilia–>Lugoj <!–> –>812.5<!–> –>IR <!–> –>1.99<!–> –>726<!–> –>589.875.0<!–> –>82,080,818<!–>
69 –> <!–> Iași_Timișoara Nord via –>Ilia, Arad <!–> –>847.6<!–> –>IR <!–> –>1.99<!–> –>726<!–> –>615,357.6<!–> –>111,306,141<!–>
70 –> <!–> Iași_Timișoara Nord via –>Oradea, Arad <!–> –>788.1<!–> –>IR <!–> –>1.97<!–> –>720<!–> –>567,432.0<!–> –>83,143,291<!–>
71 –> Mangalia_Arad <!–> 873.1–> IR <!–> 0.44–> 160<!–> 139,584.0–> 57,220,318<!–>
72 –> Mangalia_Baia Mare <!–> 894.1–> IR <!–> 0.05–> 20<!–> 17,868.0–> 8,462,294<!–>
73 –> Mangalia_București Nord <!–> 267.9–> IR <!–> 0.50–> 182<!–> 48,771.8–> 23,366,379<!–>
74 –> Mangalia_Craiova <!–> 476.9–> IR <!–> 0.39–> 142<!–> 67,719.8–> 29,752,074<!–>
75 –> Mangalia_Iași <!–> 528.9–> IR <!–> 0.44–> 162<!–> 85,663.8–> 36,305,045<!–>
76 –> Mangalia_Oradea <!–> 908.5–> IR <!–> 0.39–> 142<!–> 129,106.4–> 61,269,182<!–>
77 –> Mangalia_Satu Mare <!–> 944.7–> IR <!–> 0.39–> 142<!–> 134,246.8–> 67,452,155<!–>
78 –> Mangalia_Sibiu <!–> 660.1–> IR <!–> 0.39–> 142<!–> 93,833.6–> 39,948,301<!–>
79 –> Deda_Târgu Mureș <!–> 54.3–> IR <!–> 0.19–> 71<!–> 3,855.3–> 61,608<!–>
80 –> Mangalia_Suceava Nord <!–> 572.1–> IR <!–> 0 39–> 142<!–> 81,238.2–> 39,277,013<!–>
81 –> Mangalia_Timișoara Nord <!–> 801.2–> IR <!–> 0.43–> 158<!–> 125,766.0–> 48,623,477<!–>
82 –> Craiova_Deva <!–> 252.4–> IR <!–> 0.39–> 142<!–> 35,904.7–> 417,271<!–>
83 –> <!–> Timișoara Nord_Cluj Napoca –>via Oradea <!–> –>329.9<!–> –>IR <!–> –>1.99<!–> –>726<!–> –>239,507.4<!–> –>17,311,682<!–>
84 –> Timișoara Nord_Baia Mare <!–> 370.2–> IR <!–> 1.97–> 720<!–> 266,544.0–> 15,578,182<!–>
85 –> Timișoara Nord_Reșița Sud <!–> 141.5–> IR <!–> 1.42–> 518<!–> 73,297.0–> 1,889,177<!–>
86 –> <!–> Timișoara Nord_Sibiu via –>Ilia, Lugoj <!–> –>306<!–> –>IR <!–> –>1.97<!–> –>720<!–> –>220,392.0<!–> –>8,758,451<!–>
87 –> <!–> Timișoara Nord_Târgu Mureș –>via Ilia, Lugoj <!–> –>345.0<!–> –>IR <!–> –>1.97<!–> –>720<!–> –>248,400.0<!–> –>12,776,144<!–>
TOTAL tren-km INTERREGIO 2018 (pe infrastructura interoperabilă) –> 73,439<!–> 23,081,175.3–> 3,100,000,000<!–>

a2) –>Trenuri REGIO

Nr. <!–>Poz.–>OSP <!–> –>Ruta de circulație <!–> –> Distanța<!–>(km.) –> <!–> –>Rang tren <!–> –> Nr mediu <!–>statistic –>trenuri/zi<!–> Nr. –>trenuri/<!–>an 2018 –> Tren km/an 2018 <!–>(col. 3 x col. 6)–> <!–> Călători-km/an –>2018 <!–> –>
1 <!–> 2 –> 3 <!–> 4 –> 5 <!–> 6 –> 7 <!–> 8 –>
1 <!–> Ungheni Prut FR_Iași –> 21.8<!–> Regio –> 3.95<!–> 1,440–> 31,392.0<!–> 908,237–>
2 <!–> Vicșani FR_Suceava –> 44.8<!–> Regio –> 1.88<!–> 688–> 30,822.4<!–> 274,660–>
3 <!–> Valea lui Mihai FR_Oradea –> 73.6<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 52,992.0<!–> 3,991,796–>
4 <!–> Valea lui Mihai FR_Satu Mare–> 75.0<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 54,000.0<!–> 623,596–>
5 <!–> Valea lui Mihai FR_Baia Mare–> 134.4<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 96,768.0<!–> 1,503,923–>
6 <!–> Episcopia Bihor FR_Oradea –> 12.8<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 9,216.0<!–> 87,627–>
7 <!–> Episcopia Bihor FR_Salonta –> 52.0<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 37,440.0<!–> 290.860–>
8 <!–> Golenți FR_Craiova –> 105.8<!–> Regio –> 1.94<!–> 709–> 75,012.2<!–> 1,539,745–>
9 <!–> –> București Nord_Craiova via <!–>Videle –> <!–>208.3–> <!–>Regio –> <!–>5.73–> <!–>2,091–> <!–>436,057.2–> <!–>75,909,337–>
10 <!–> București Nord_Videle –> 50.9<!–> Regio –> 0.98<!–> 357–> 18,171.3<!–> 457,693–>
11 <!–> București Nord_Roșiori Nord –> 99.4<!–> Regio –> 6.08<!–> 2,219–> 220,568.6<!–> 54,120,338–>
12 <!–> Videle_Roșiori Nord –> 49.2<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 17,712.0<!–> 647,229–>
13 <!–> Roșiori Nord_Craiova –> 108.9<!–> Regio –> 5.73<!–> 2,093–> 227,927.7<!–> 5,141,179–>
14 <!–> Craiova_Caracal –> 53.6<!–> Regio –> 1.40<!–> 510–> 27,336.0<!–> 527,532–>
15 <!–> Craiova_Orșova –> 137.7<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 99,144.0<!–> 1,563,602–>
16 <!–> Drobeta Tr. Severin_Craiova –> 113.7<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 40,932.0<!–> 745,624–>
17 <!–> Filiași_Drobeta Tr. Severin –> 77.9<!–> Regio –> 1.21<!–> 440–> 34,276.0<!–> 225,109–>
18 <!–> Filiași_Orșova –> 101.9<!–> Regio –> 1.48<!–> 542–> 55,229.8<!–> 572,751–>
19 <!–> Orșova_Drobeta Tr. Severin –> 24.0<!–> Regio –> 0.14<!–> 52–> 1,248.0<!–> 47,537–>
20 <!–> Orșova_Caransebeș –> 88.3<!–> Regio –> 4.93<!–> 1,800–> 158,940.0<!–> 2,597,162–>
21 <!–> Timișoara Nord_Orșova –> 186.6<!–> Regio –> 0.99<!–> 362–> 67,549.2<!–> 5,022,725–>
22 <!–> –> Timișoara Nord_Domașnea <!–>Cornea Hm. –> <!–>143.5–> <!–>Regio –> <!–>0.85–> <!–>310–> <!–>44,485.0–> <!–>2,937,515–>
23 <!–> Timișoara Nord_Caransebeș –> 98.3<!–> Regio –> 7.05<!–> 2,574–> 253,024.2<!–> 17,573,039–>
24 <!–> –> Timișoara Nord_Lugoj via <!–>Recaș –> <!–>58.9–> <!–>Regio –> <!–>1.73–> <!–>632–> <!–>37,224.8–> <!–>944,912–>
25 <!–> București Nord_Giurgiu –> 117.2<!–> Regio –> 2.00<!–> 730–> 85,556.0<!–> 5,193,360–>
26 <!–> Giurgiu_Videle –> 66.3<!–> Regio –> 6.24<!–> 2,284–> 151,429.2<!–> 2,835,825–>
27 <!–> Roșiori Nord_Alexandria –> 33.7<!–> Regio –> 13.81<!–> 5,039–> 169,814.3<!–> 5,178,703–>
28 <!–> Craiova_Calafat –> 107.8<!–> Regio –> 3.65<!–> 1,332–> 143,589.6<!–> 3,184,275–>
29 <!–> Craiova_Băilești –> 70.5<!–> Regio –> 1.92<!–> 700–> 49,350.0<!–> 1,295,768–>
30 <!–> Caransebeș_Reșița Sud –> 43.2<!–> Regio –> 11.98<!–> 4,374–> 188,956.8<!–> 4,413,444–>
31 <!–> –> Timișoara Nord_Lugoj via <!–>Buziaș –> <!–>63.9–> <!–>Regio –> <!–>7.75–> <!–>2,830–> <!–>180,837.0–> <!–>4,055,946–>
32 <!–> Timișoara Nord_Buziaș –> 36.4<!–> Regio –> 2.15<!–> 784–> 28,537.6<!–> 1,039,477–>
33 <!–> Lugoj_Buziaș –> 27.5<!–> Regio –> 2.43<!–> 888–> 24,420.0<!–> 185,626–>
34 <!–> –> Timișoara Nord_Stamora <!–>Moravița –> <!–>56.0–> <!–>Regio –> <!–>7.41–> <!–>2,704–> <!–>151,424.0–> <!–>1,896,166–>
35 <!–> Craiova_Sibiu –> 230.3<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 165,816.0<!–> 6,729,967–>
36 <!–> Sibiu_Piatra Olt –> 186.2<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 67,032.0<!–> 1,415,706–>
37 <!–> Podu Olt_Piatra Olt –> 164.1<!–> Regio –> 1.96<!–> 714–> 117,167.4<!–> 1,862,252–>
38 <!–> Podu Olt_Băbeni –> 97.1<!–> Regio –> 0.68<!–> 247–> 23,983.7<!–> 57,226–>
39 <!–> Podu Olt_Lotru –> 45.7<!–> Regio –> 0.46<!–> 168–> 7,677.6<!–> 35,848–>
40 <!–> Sibiu_Râmnicu Vâlcea –> 99.6<!–> Regio –> 1.91<!–> 698–> 69,520.8<!–> 1,918,848–>
41 <!–> Băbeni_Sibiu –> 119.2<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 42,912.0<!–> 1,908,516–>
42 <!–> Râmnicu Vâlcea_Băbeni –> 19.6<!–> Regio –> 1.66<!–> 607–> 11,897.2<!–> 144,241–>
43 <!–> Râmnicu Vâlcea_Piatra Olt –> 86.6<!–> Regio –> 3.71<!–> 1,354–> 117,256.4<!–> 932,007–>
44 <!–> Râmnicu Vâlcea_Podu Olt –> 77.5<!–> Regio –> 1.30<!–> 474–> 36,735.0<!–> 123,311–>
45 <!–> Râmnicu Vâlcea_Lotru –> 31.8<!–> Regio –> 1.35<!–> 494–> 15,709.2<!–> 69,396–>
46 <!–> Băbeni_Călimănești Hm. –> 35.8<!–> Regio –> 0.13<!–> 48–> 1,718.4<!–> 20,756–>
47 <!–> Câineni_Sibiu –> 46.7<!–> Regio –> 0.50<!–> 184–> 8,592.8<!–> 391,014–>
48 <!–> Călimănești_Râmnicu Vâlcea –> 16.2<!–> Regio –> 0.13<!–> 48–> 777.6<!–> 12,643–>
49 <!–> Lotru_Piatra Olt –> 118.4<!–> Regio –> 0.96<!–> 349–> 41,321.6<!–> 211,963–>
50 <!–> București Nord_Pitești –> 107.4<!–> Regio –> 4.97<!–> 1,813–> 194,904.0<!–> 23,239,578–>
51 <!–> –> București Nord_Piatra Olt <!–>via Pitești –> <!–>205.4–> <!–>Regio –> <!–>2.92–> <!–>1,064–> <!–>218,755.6–> <!–>12,646,127–>
52 <!–> Caracal_Pitești –> 130.4<!–> Regio –> 0.81<!–> 296–> 38,598.4<!–> 1,383,366–>
53 <!–> Caracal_Slatina –> 49.4<!–> Regio –> 0.84<!–> 308–> 15,215.2<!–> 163,018–>
54 <!–> Potcoava_Caracal –> 70.8<!–> Regio –> 0.67<!–> 244–> 17,275.2<!–> 140,497–>
55 <!–> Pitești_Craiova –> 142.1<!–> Regio –> 1.64<!–> 600–> 85,260.0<!–> 2,754,318–>
56 <!–> Pitești_Piatra Olt –> 98.0<!–> Regio –> 7.36<!–> 2,686–> 263,228.0<!–> 7,145,236–>
57 <!–> Slatina_Piatra Olt –> 17.0<!–> Regio –> 1.45<!–> 528–> 8,976.0<!–> 74,536–>
58 <!–> Potcoava_Piatra Olt –> 38.4<!–> Regio –> 0.95<!–> 346–> 13,286.4<!–> 81,497–>
59 <!–> Piatra Olt_Craiova –> 44.1<!–> Regio –> 2.42<!–> 883–> 38,940.3<!–> 714,567–>
60 <!–> Piatra Olt_Roșiori Nord –> 87.7<!–> Regio –> 0.67<!–> 243–> 21,311.1<!–> 106,269–>
61 <!–> Piatra Olt_Caracal –> 32.4<!–> Regio –> 6.02<!–> 2,197–> 71,182.8<!–> 543,249–>
62 <!–> București Nord_Târgoviște –> 79.7<!–> Regio –> 12.79<!–> 4,667–> 371,171.2<!–> 38,768,429–>
63 <!–> Titu_Târgoviște –> 31.7<!–> Regio –> 3.95<!–> 1,440–> 45,648.0<!–> 525,931–>
64 <!–> Craiova_Petroșani –> 157.4<!–> Regio –> 7.18<!–> 2,622–> 412,702.8<!–> 23,865,527–>
65 <!–> Craiova_Filiași –> 35.8<!–> Regio –> 0.23<!–> 83–> 2,971.4<!–> 432,638–>
66 <!–> –> Craiova_Târgu Jiu via <!–>Turceni –> <!–>111.9–> <!–>Regio –> <!–>5.65–> <!–>2,063–> <!–>231,783.9–> <!–>5,689,540–>
67 <!–> –> Craiova_Târgu Jiu via <!–>Cărbunești –> <!–>106.1–> <!–>Regio –> <!–>4.31–> <!–>1,572–> <!–>166,789.2–> <!–>7,287,221–>
68 <!–> Târgu Jiu_Simeria –> 131.3<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 94,536.0<!–> 7,711,929–>
69 <!–> –> Târgu Jiu_Filiași via <!–>Turceni –> <!–>76.1–> <!–>Regio –> <!–>1.97–> <!–>720–> <!–>55,116.0–> <!–>1,223,003–>
70 <!–> Târgu Jiu_Rovinari Hm. –> 21.8<!–> Regio –> 1.95<!–> 710–> 15,478.0<!–> 734,013–>
71 <!–> Târgu Jiu_Turceni –> 57.1<!–> Regio –> 1.95<!–> 710–> 40,541.0<!–> 1,805,130–>
72 <!–> Simeria_Petroșani –> 80.0 <!–> Regio –> 4.76<!–> 1,738–> 139,040.0<!–> 1,770,762–>
73 <!–> Petroșani_Deva –> 89.2<!–> Regio –> 0.32<!–> 117–> 10,436.4<!–> 1,238,606–>
74 <!–> Subcetate_Simeria –> 30.2<!–> Regio –> 0.93<!–> 340–> 10,268.0<!–> 230,573–>
75 <!–> Petroșani_Arad –> 237.4<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 85,464.0<!–> 4,630,751–>
76 <!–> București Obor_Constanța –> 215.0<!–> Regio –> 4.11<!–> 1,501–> 322,715.0<!–> 26,330,715–>
77 <!–> București Obor_Fetești –> 136.4<!–> Regio –> 5.84<!–> 2,131–> 290,668.4<!–> 25,766,245–>
78 <!–> Fetești_Constanța –> 78.6<!–> Regio –> 2.94<!–> 1,074–> 84,416.4<!–> 5,768,799–>
79 <!–> Medgidia_Constanța –> 34.6<!–> Regio –> 1.12<!–> 407–> 14,082.2<!–> 537,008–>
80 <!–> Constanța_Mangalia –> 42.9<!–> Regio –> 13.01<!–> 4,749–> 203,732.1<!–> 8,180,299–>
81 <!–> Călărași Sud_Constanța –> 143.1<!–> Regio –> 1.82<!–> 666–> 95,304.6<!–> 7,360,040–>
82 <!–> Călărași Sud_Fetești –> 64.5<!–> Regio –> 0.98<!–> 359–> 23,155.5<!–> 541,342–>
83 <!–> Călărași Sud_Ciulnița –> 27.0<!–> Regio –> 6.85<!–> 2,502–> 67,554.0<!–> 3,531,185–>
84 <!–> București Nord_Urziceni –> 78.0<!–> Regio –> 8.18<!–> 2,995–> 233,610.0<!–> 7,778,588–>
85 <!–> București Nord_Balotești –> 29.6<!–> Regio –> 1.64<!–> 602–> 17,819.2<!–> 491,701–>
86 <!–> –> București Nord_Slobozia <!–>Veche via Urziceni –> <!–>139.9–> <!–>Regio –> <!–>3.92–> <!–>1,430–> <!–>200,164.3–> <!–>6,536,395–>
87 <!–> Ciulnița_Slobozia Veche –> 16.8<!–> Regio –> 8.77<!–> 3,201–> 53,776.8<!–> 2,039,741–>
88 <!–> Slobozia Veche_Urziceni –> 62.0<!–> Regio –> 2.94<!–> 1,073–> 66,526.0<!–> 2,443,584–>
89 <!–> Urziceni_Ciulnița –> 78.8<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 28,368.0<!–> 1,225,144–>
90 <!–> –> București Nord_București <!–>Obor –> <!–>22.2–> <!–>Regio –> <!–>3.93–> <!–>1,440–> <!–>31,968.0–> <!–>386,170–>
91 <!–> Galați_Adjud –> 247.7<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 89,172.0<!–> 6,017,646–>
92 <!–> Mărășești_Galați via Buzău –> 222.0<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 79,920.0<!–> 7,372,787–>
93 <!–> Buzău_Galați –> 131.5<!–> Regio –> 6.33<!–> 2,312–> 304,028.0<!–> 14,309,462–>
94 <!–> Făurei_Galați –> 91.1<!–> Regio –> 3.55<!–> 1,295–> 117,974.5<!–> 4,634,968–>
95 <!–> Brăila_Galați –> 31.5<!–> Regio –> 0.86<!–> 314–> 9.891.0<!–> 159,934–>
96 <!–> Făurei_Buzău –> 40.4<!–> Regio –> 1.68<!–> 615–> 24,846.0<!–> 619,460–>
97 <!–> Mărășești_Galați via Tecuci –> 103.7<!–> Regio –> 11.24<!–> 4,104–> 425,584.8<!–> 15,527.078–>
98 <!–> Mărășești_Tecuci –> 19.0<!–> Regio –> 4.92<!–> 1,794–> 34,086.0<!–> 278,400–>
99 <!–> Constanța_Buzău –> 207.7<!–> Regio –> 3.92<!–> 1,430–> 297,011.0<!–> 27,598,083–>
100 <!–> Constanța_Făurei –> 167.3<!–> Regio –> 1.95<!–> 713–> 119,284.9<!–> 2,290,616–>
101 <!–> Iași_Tecuci –> 170.1<!–> Regio –> 4.93<!–> 1,800–> 306,180.0<!–> 27,092,849–>
102 <!–> Iași_Bârlad –> 119.8<!–> Regio –> 4.66<!–> 1,700–> 203,660.0<!–> 18,305,001–>
103 <!–> Iași_Vaslui –> 67.7<!–> Regio –> 4.75<!–> 1,735–> 117,459.5<!–> 6,746,899–>
104 <!–> Bârlad_Tecuci –> 50.3<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 18,108.0<!–> 86,086–>
105 <!–> Iași_Ungheni Prut –> 21.2<!–> Regio –> 6.54<!–> 2,386–> 50,583.2<!–> 1,023,376–>
106 <!–> București Nord_Brașov –> 166.3<!–> Regio –> 11.82<!–> 4,316–> 717,320.0<!–> 103,711,423–>
107 <!–> București Nord_Ploiești Sud –> 59.5<!–> Regio –> 6.27<!–> 2,288–> 137,080.4<!–> 14,168,838–>
108 <!–> Ploiești Sud_Brașov –> 110.4<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 79,488.0<!–> 4,754,619–>
109 <!–> Brașov_Teiuș –> 227.5<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 163,800.0<!–> 9,457,702–>
110 <!–> Brașov_Mediaș –> 165.8<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 59,688.0<!–> 3,357,614–>
111 <!–> Brașov_Sighișoara –> 127.4<!–> Regio –> 3.75<!–> 1,367–> 174,155.8<!–> 6,872,328–>
112 <!–> Beia_Sibiu –> 128.7<!–> Regio –> 0.85<!–> 310–> 39,897.0<!–> 3,481,718–>
113 <!–> Mediaș_Sighișoara –> 38.4<!–> Regio –> 0.11<!–> 40–> 1,536.0<!–> 20,732–>
114 <!–> Brașov_Rupea –> 73.8<!–> Regio –> 2.03<!–> 741–> 54,685.8<!–> 3,726,055–>
115 <!–> Teiuș_Sighișoara –> 100.1<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 36,036.0<!–> 562,161–>
116 <!–> Teiuș_Mediaș –> 61.7<!–> Regio –> 2.68<!–> 980–> 60,466.0<!–> 3,343,916–>
117 <!–> Sighișoara_Beia –> 35.0<!–> Regio –> 0.85<!–> 310–> 10,850.0<!–> 13,284–>
118 <!–> Cluj Napoca_Deva –> 184.0<!–> Regio –> 0.32<!–> 118–> 21,712.0<!–> 1,380,120–>
119 <!–> Cluj Napoca_Simeria –> 174.8<!–> Regio –> 1.65<!–> 602–> 105,229.6<!–> 6,308,691–>
120 <!–> Simeria_Teiuș –> 72.7<!–> Regio –> 4.10<!–> 1,498–> 108,904.6<!–> 1,049,200–>
121 <!–> Teiuș_Săvârșin –> 145.9<!–> Regio –> 0.15<!–> 54–> 7,878.6<!–> 274,632–>
122 <!–> Cluj Napoca_Războieni –> 68.6<!–> Regio –> 2.16<!–> 788–> 54,056.8<!–> 1,269,016–>
123 <!–> Cluj Napoca_Teiuș –> 102.1<!–> Regio –> 6.01<!–> 2,194–> 224,007.4<!–> 10,936,081–>
124 <!–> Cluj Napoca_Câmpia Turzii –> 51.5<!–> Regio –> 0.15<!–> 54–> 2,781.0<!–> 101,420–>
125 <!–> Cluj Napoca_Alba Iulia –> 121.2<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 43,632.0<!–> 1,457,203–>
126 <!–> Alba Iulia_Teiuș –> 19.1<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 6,876.0<!–> 32,689–>
127 <!–> Cluj Napoca_Sighișoara –> 202.2<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 145,584.0<!–> 6,249,582–>
128 <!–> Timișoara Nord_Simeria –> 214.6<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 154,512.0<!–> 14,263,249–>
129 <!–> Arad_Săvârșin –> 84.2<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 60,624.0<!–> 2,374,357–>
130 <!–> Arad_Simeria –> 157.4<!–> Regio –> 6.92<!–> 2,525–> 397,435.0<!–> 23,626,845–>
131 <!–> Simeria_Săvârșin –> 73.2<!–> Regio –> 3.90<!–> 1,425–> 104.310.0<!–> 2,978,787–>
132 <!–> Deva_Simeria –> 9.2<!–> Regio –> 0.30<!–> 109–> 1,002.8<!–> 25,217–>
133 <!–> Simeria_Ilia –> 32.8<!–> Regio –> 0.85<!–> 310–> 10,168.0<!–> 176,512–>
134 <!–> Ilia_Petroșani –> 112.8<!–> Regio –> 0.85<!–> 310–> 34,968.0<!–> 1,104,523–>
135 <!–> Arad_Curtici –> 17.0<!–> Regio –> 14.45<!–> 5,276–> 89,692.0<!–> 2,217,323–>
136 <!–> Brașov_Sibiu –> 148.9<!–> Regio –> 4.93<!–> 1,800–> 268,020.0<!–> 19,451,268–>
137 <!–> Brașov_Făgăraș –> 65.0<!–> Regio –> 3.95<!–> 1.440–> 93,600.0<!–> 3,866,428–>
138 <!–> Făgăraș_Sibiu –> 83.9<!–> Regio –> 4.94<!–> 1,802–> 151,187.8<!–> 10,235,488–>
139 <!–> Ucea_Sibiu –> 59.3<!–> Regio –> 1.70<!–> 620–> 36,766.0<!–> 1,741,079–>
140 <!–> Sibiu_Vințu de Jos –> 82.8<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 59,616.0<!–> 1,596,227–>
141 <!–> Sibiu_Miercurea Sibiului Hm.–> 52.8<!–> Regio –> 0.92<!–> 336–> 17,740.8<!–> 764,166–>
142 <!–> Sibiu_Săliște –> 29.7<!–> Regio –> 1.35<!–> 494–> 14,671.8<!–> 420,920–>
143 <!–> Sibiu_Mediaș –> 55.3<!–> Regio –> 7.62<!–> 2,780–> 153,734.0<!–> 14,544,733–>
144 <!–> Sibiu_Copșa Mică –> 44.9<!–> Regio –> 1.39<!–> 506–> 22,719.4<!–> 1,312,839–>
145 <!–> Sibiu_Loamneș –> 20.7<!–> Regio –> 0.58<!–> 213–> 4,409.1<!–> 176,468–>
146 <!–> Sibiu_Teiuș –> 111.7<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 80,424.0<!–> 3,347,451–>
147 <!–> Sibiu_Târgu Mureș –> 204.5<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 147,240.0<!–> 5,699,925–>
148 <!–> Sibiu_Sighișoara –> 93.7<!–> Regio –> 3.09<!–> 1,132–> 106,068.4<!–> 9,768,500–>
149 <!–> Lugoj_Simeria –> 115.6<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 83,232.0<!–> 1,860,840–>
150 <!–> Lugoj_Margina –> 47.3<!–> Regio –> 4.62<!–> 1,687–> 79,795.1<!–> 2,110,031–>
151 <!–> Deda_Brașov –> 228.2<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 164,304.0<!–> 7,676,621–>
152 <!–> Brașov_Gheorghieni –> 150.3<!–> Regio –> 2.82<!–> 1.030–> 154,809.0<!–> 12,300,439–>
153 <!–> Brașov_Siculeni –> 103.2<!–> Regio –> 2.12<!–> 772–> 79,670.4<!–> 3,404,225–>
154 <!–> Brașov_Toplița –> 184.3<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 132,696.0<!–> 12,074,841–>
155 <!–> Brașov_Miercurea Ciuc –> 95.0<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 34,200.0<!–> 1,377,629–>
156 <!–> Brașov_Sfântu Gheorghe –> 32.1<!–> Regio –> 4.96<!–> 1,811–> 58,133.1<!–> 946,455–>
157 <!–> –> Băile Tușnad Hm._Miercurea <!–>Ciuc –> <!–>28.5–> <!–>Regio –> <!–>1.69–> <!–>618–> <!–>17,613.0–> <!–>117.818–>
158 <!–> –> Miercurea Ciuc_Izvoru <!–>Mureșului –> <!–>36.2–> <!–>Regio –> <!–>0.85–> <!–>310–> <!–>11,222.0–> <!–>90,112–>
159 <!–> Izvoru_Mureșului Siculeni –> 28.0<!–> Regio –> 0.85<!–> 310–> 8,680.0<!–> 41,265–>
160 <!–> Siculeni_Miercurea Ciuc –> 8.2<!–> Regio –> 2.96<!–> 1,080–> 8,856.0<!–> 104.736–>
161 <!–> Gheorgheni_Miercurea Ciuc –> 55.3<!–> Regio –> 0.85<!–> 310–> 17,143.0<!–> 83,008–>
162 <!–> Miercurea Ciuc_Târgu Mureș –> 187.5<!–> Regio –> 2.96<!–> 1,080–> 202,500.0<!–> 10,160,866–>
163 <!–> Deda_Miercurea Ciuc –> 133.2<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 47,952.0<!–> 2,310,643–>
164 <!–> Bistrița Nord_Cluj Napoca –> 119.0<!–> Regio –> 6.45<!–> 2,356–> 280,364.0<!–> 33,062,422–>
165 <!–> Bistrița Nord_Dej Călători –> 60.2<!–> Regio –> 3.56<!–> 1,300–> 78,260.0<!–> 4,836,758–>
166 <!–> Bistrița Nord_Târgu Mureș –> 111.8<!–> Regio –> 3.95<!–> 1,440–> 160,992.0<!–> 5,968,297–>
167 <!–> Târgu Mureș_Toplița –> 98.2<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 70,704.0<!–> 2,013,084–>
168 <!–> Bistrița Nord_Deda –> 57.5<!–> Regio –> 1.35<!–> 494–> 28,405.0<!–> 410,037–>
169 <!–> Războieni_Târgu Mureș –> 59.3<!–> Regio –> 5.72<!–> 2,086–> 123,699.8<!–> 3,767,380–>
170 <!–> Războieni_Târgu Mureș Nord –> 63.4<!–> Regio –> 2.96<!–> 1,080–> 68,472.0<!–> 4,192,287–>
171 <!–> Târgu Mureș Nord_Târgu Mureș–> 4.1<!–> Regio –> 0.95<!–> 345–> 1,414.5<!–> 17,601–>
172 <!–> Târgu Mureș_Deda –> 54.3<!–> Regio –> 5.92<!–> 2,160–> 117,288.0<!–> 12,055,836–>
173 <!–> Teiuș_Târgu Mureș –> 92.8<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 66,816.0<!–> 2,876,086–>
174 <!–> Mărășești_Miercurea Ciuc –> 184.0<!–> Regio –> 3.81<!–> 1,392–> 256,128.0<!–> 13,513,152–>
175 <!–> Mărășești_Comănești –> 100.3<!–> Regio –> 4.14<!–> 1,511–> 151,553.3<!–> 4,481,236–>
176 <!–> Siculeni_Focșani –> 195.5<!–> Regio –> 0.96<!–> 350–> 68,425.0<!–> 4,940,293–>
177 <!–> Mărășești_Siculeni –> 175.8<!–> Regio –> 0.96<!–> 350–> 61,530.0<!–> 2,092,517–>
178 <!–> Miercurea Ciuc_Tecuci –> 203.0<!–> Regio –> 0.95<!–> 345–> 70,035.0<!–> 3,225,176–>
179 <!–> Miercurea Ciuc_Onești –> 119.7<!–> Regio –> 0.93<!–> 340–> 40,698.0<!–> 3,750,903–>
180 <!–> Miercurea Ciuc Comănești –> 83.7<!–> Regio –> 1.83<!–> 667–> 55,827.9<!–> 2,609,498–>
181 <!–> Ghimeș_Buzău –> 225.5<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 81,180.0<!–> 2,380,500–>
182 <!–> Comănești_Buzău –> 190.8<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 68,688.0<!–> 4,604,289–>
183 <!–> Mărășești_Ghimeș –> 135.0<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 48,600.0<!–> 3,040,581–>
184 <!–> Adjud_Comănești –> 74.6<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 26,856.0<!–> 195,414–>
185 <!–> Onești_Mărășești –> 64.3<!–> Regio –> 0.98<!–> 360–> 23,148.0<!–> 1,180,951–>
186 <!–> București Nord_Buzău –> 128.8<!–> Regio –> 7.89<!–> 2.880–> 370,260.0<!–> 38,356,292–>
187 <!–> Brazi_Buzău –> 77.4<!–> Regio –> 3.95<!–> 1,440–> 111,456.0<!–> 4,040,489–>
188 <!–> Ploiești Sud_Buzău –> 68.6<!–> Regio –> 2.68<!–> 980–> 67,228.0<!–> 4,115,053–>
189 <!–> Ploiești Sud_Mărășești –> 159.1<!–> Regio –> 2.96<!–> 1,080–> 171,828.0<!–> 10,199,300–>
190 <!–> Mărășești_București Nord –> 219.3<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 78,948.0<!–> 6,240,878–>
191 <!–> Adjud_Ploiești Sud –> 184.8<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 66,528.0<!–> 1,924,491–>
192 <!–> Buzău_Adjud –> 116.2<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 41,832.0<!–> 2,176,559–>
193 <!–> Buzău_Mărășești –> 90.5<!–> Regio –> 7.58<!–> 2,768–> 250,504.0<!–> 14,578,990–>
194 <!–> Adjud_Mărășești –> 25.7<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 9,252.0<!–> 148,246–>
195 <!–> Bacău_Pașcani –> 84.0<!–> Regio –> 3.95<!–> 1.440–> 120,960.0<!–> 1,694,174–>
196 <!–> Bacău_Mărășești –> 83.9<!–> Regio –> 4.26<!–> 1,556–> 130,548.4<!–> 8,831,443–>
197 <!–> Bacău_Adjud –> 58.2<!–> Regio –> 3.95<!–> 1,440–> 83,808.0<!–> 4,087,483–>
198 <!–> Iași_Pașcani –> 75.7<!–> Regio –> 3.95<!–> 1,440–> 109,008.0<!–> 7,657,955–>
199 <!–> Iași_Bacău –> 159.7<!–> Regio –> 7.89<!–> 2.880–> 459,936.0<!–> 25,693,407–>
200 <!–> Pașcani_Suceava Nord –> 63.1<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 45,432.0<!–> 1,895,602–>
201 <!–> Bacău_Suceava Nord –> 147.1<!–> Regio –> 9.86<!–> 3,600–> 529,560.0<!–> 15,581,754–>
202 <!–> Iași_Suceava Nord –> 138.8<!–> Regio –> 7.89<!–> 2,880–> 399,744.0<!–> 32,296,527–>
203 <!–> Suceava_Ilva Mică –> 190.8<!–> Regio –> 3.38<!–> 1,232–> 235,065.6<!–> 5,201,968–>
204 <!–> –> Suceava_Câmpulung <!–>Moldovenesc –> <!–>78.3–> <!–>Regio –> <!–>3.22–> <!–>1,175–> <!–>92,002.5–> <!–>1,145,415–>
205 <!–> –> Vatra Dornei_Câmpulung <!–>Moldovenesc –> <!–>37.1–> <!–>Regio –> <!–>0.99–> <!–>360–> <!–>13,356.0–> <!–>105,055–>
206 <!–> Suceava_Vatra Dornei –> 115.4<!–> Regio –> 0.57<!–> 208–> 24,003.2<!–> 409,943–>
207 <!–> –> Câmpulung Moldovenesc_Ilva <!–>Mică –> <!–>112.5–> <!–>Regio –> <!–>0.99–> <!–>360–> <!–>40,500.0–> <!–>408,664–>
208 <!–> Ilva Mică_Vatra Dornei –> 75.4<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 27,144.0<!–> 166,946–>
209 <!–> Bistrița Nord_Vatra Dornei –> 158.7<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 114,264.0<!–> 7,524,689–>
210 <!–> –> Dej Călători_Beclean pe <!–>Someș –> <!–>24.6–> <!–>Regio –> <!–>0.99–> <!–>360–> <!–>8,856.0–> <!–>354,960–>
211 <!–> Beclean pe Someș_Ilva Mică –> 47.7<!–> Regio –> 1.91<!–> 696–> 33,199.2<!–> 1,987,111–>
212 <!–> Dej Călători_Ilva Mică –> 72.3<!–> Regio –> 2.30<!–> 838–> 60,587.4<!–> 2,038,405–>
213 <!–> Ilva Mică_Salva –> 26.1<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 18,792.0<!–> 984,037–>
214 <!–> Ilva Mică_Cluj Napoca –> 131.1<!–> Regio –> 0.46<!–> 168–> 22,024.8<!–> 1,230,718–>
215 <!–> –> Cluj Napoca_Sighetul <!–>Marmației –> <!–>223.4–> <!–>Regio –> <!–>3.80–> <!–>1,387–> <!–>309,855.8–> <!–>19,312,422–>
216 <!–> –> Sighetul Marmației_Vișeul de<!–>Jos –> <!–>57.4–> <!–>Regio –> <!–>2.61–> <!–>954–> <!–>54,759.6–> <!–>2,444,360–>
217 <!–> –> Beclean pe Someș_Sighetul <!–>Marmației –> <!–>140.0–> <!–>Regio –> <!–>1.96–> <!–>717–> <!–>100,380.0–> <!–>5,598,512–>
218 <!–> –> Sighetul Marmației_Valea <!–>Vișeului –> <!–>24.9–> <!–>Regio –> <!–>1.79–> <!–>655–> <!–>16,309.5–> <!–>658.005–>
219 <!–> Bacău_Piatra Neamț –> 60.2<!–> Regio –> 7.96<!–> 2,904–> 174,820.8<!–> 9,704,224–>
220 <!–> Suceava Nord_Botoșani –> 61.8<!–> Regio –> 6.90<!–> 2,520–> 155,736.0<!–> 2,575,529–>
221 <!–> Suceava_Botoșani –> 59.3<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 42,696.0<!–> 2,660.952–>
222 <!–> Verești_Botoșani –> 44.5<!–> Regio –> 3.92<!–> 1,434–> 63,813.0<!–> 4,678,407–>
223 <!–> Dărmănești_Dornești –> 21.8<!–> Regio –> 3.33<!–> 1,214–> 26,465.2<!–> 490,488–>
224 <!–> Dornești_Suceava –> 32.5<!–> Regio –> 3.33<!–> 1,214–> 39,455.0<!–> 774.793–>
225 <!–> Arad_Oradea –> 120.6<!–> Regio –> 0.99<!–> 352–> 43,657.2<!–> 1,763,069–>
226 <!–> Oradea_Salonta –> 39.2<!–> Regio –> 0.85<!–> 310–> 12,152.0<!–> 659,427–>
227 <!–> Salonta_Arad –> 81.4<!–> Regio –> 0.85<!–> 310–> 25,234.0<!–> 1,056,771–>
228 <!–> Timișoara Nord_Oradea –> 177.8<!–> Regio –> 5.78<!–> 2,110–> 375,158.0<!–> 22,810,810–>
229 <!–> Timișoara Nord_Arad –> 57.2<!–> Regio –> 9.73<!–> 3,550–> 203,060.0<!–> 14,289,680–>
230 <!–> Nădab_Arad –> 42.6<!–> Regio –> 0.70<!–> 256–> 10,905.6<!–> 132,745–>
231 <!–> Arad_Chișineu Criș –> 47.5<!–> Regio –> 2.96<!–> 1,080–> 51,300.0<!–> 837,948–>
232 <!–> Cluj Napoca_Oradea –> 152.1<!–> Regio –> 5.92<!–> 2,160–> 328.536.0<!–> 22,479,506–>
233 <!–> Cluj Napoca_Huedin –> 49.4<!–> Regio –> 6.04<!–> 2,204–> 108,877.6<!–> 6,641,390–>
234 <!–> Cluj Napoca_Poieni –> 64.7<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 46,584.0<!–> 2,387,232–>
235 <!–> Cluj Napoca_Aghireș –> 27.9<!–> Regio –> 0.68<!–> 247–> 6,891.3<!–> 667,459–>
236 <!–> Oradea_Bratca –> 59.6<!–> Regio –> 2.16<!–> 789–> 47,024.4<!–> 2,248,272–>
237 <!–> Bratca_Huedin –> 43.1<!–> Regio –> 0.46<!–> 168–> 7,240.8<!–> 447,736–>
238 <!–> Huedin_Piatra Craiului Hm. –> 33.2<!–> Regio –> 0.46<!–> 168–> 5,577.6<!–> 473,230–>
239 <!–> Oradea_Piatra Craiului Hm. –> 69.5<!–> Regio –> 1.62<!–> 590–> 41,005.0<!–> 1,977,868–>
240 <!–> Oradea_Halmeu –> 155.4<!–> Regio –> 2.82<!–> 1,031–> 160,217.4<!–> 7,720,664–>
241 <!–> Satu Mare_Halmeu –> 22.4<!–> Regio –> 10.04<!–> 3,664–> 82,073.6<!–> 4,568,054–>
242 <!–> Satu Mare_Carei –> 36.0<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 12,960.0<!–> 332,523–>
243 <!–> Oradea_Valea lui Mihai –> 65.8<!–> Regio –> 2.65<!–> 967–> 63,628.6<!–> 2,815,714–>
244 <!–> Halmeu_Valea lui Mihai –> 89.6<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 32,256.0<!–> 2,176,834–>
245 <!–> Valea lui Mihai_Satu Mare –> 67.2<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 24,192.0<!–> 499,822–>
246 <!–> Oradea_Satu Mare –> 133.0<!–> Regio –> 2.82<!–> 1,031–> 137,123.0<!–> 7,037,684–>
247 <!–> Baia Mare_Jibou –> 57.8<!–> Regio –> 11.58<!–> 4,228–> 244,378.4<!–> 16,906,125–>
248 <!–> Satu Mare_Jibou –> 147.8<!–> Regio –> 1.70<!–> 620–> 91,636.0<!–> 1,281,274–>
249 <!–> Satu Mare_Baia Mare –> 59.4<!–> Regio –> 7.31<!–> 2,667–> 158,419.8<!–> 5,602,731–>
250 <!–> Cluj Napoca_Jibou –> 135.0<!–> Regio –> 1.97<!–> 720–> 97,200.0<!–> 4,906,796–>
251 <!–> Cluj Napoca_Dej Călători –> 58.8<!–> Regio –> 6.69<!–> 2,442–> 143,589.6<!–> 6,481,075–>
252 <!–> Satu Mare_Apa Hm. –> 26.3<!–> Regio –> 3.51<!–> 1,282–> 33,716.6<!–> 1,490,856–>
253 <!–> Dej Călători_Jibou –> 76.2<!–> Regio –> 1.62<!–> 592–> 45,110.4<!–> 828,746–>
254 <!–> Jibou_Sărmășag –> 46.0<!–> Regio –> 1.84<!–> 672–> 30,912.0<!–> 1,541,061–>
255 <!–> Jibou_Zalău Nord –> 23.7<!–> Regio –> 7.84<!–> 2,862–> 67,829.4<!–> 2,300,291–>
256 <!–> Sărmășag_Satu Mare –> 101.8<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 36,648.0<!–> 477,985–>
257 <!–> Jibou_Carei –> 111.8<!–> Regio –> 3.95<!–> 1,440–> 160,992.0<!–> 3,188,623–>
258 <!–> Carei_Zalău Nord –> 88.1<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 31,716.0<!–> 500,332–>
259 <!–> Zalău Nord_Sărmășag –> 22.3<!–> Regio –> 0.99<!–> 360–> 8,028.0<!–> 310,739–>
TOTAL tren-km REGIO 2018 (pe infrastructura interoperabilă) <!–> 289,331–> 25,641,241.4<!–> 1,471,162,397–>

b2) <!–>Trenuri REGIO

Nr. –>Poz.<!–>OSP –> <!–>Ruta de circulație –> <!–> Distanța–>(km.) <!–> –> <!–>Rang tren –> <!–> Nr mediu –>statistic <!–>trenuri/zi–> Nr. <!–>trenuri/–>an 2018 <!–> Tren km/an 2018 –>(col. 3 x col. 6)<!–> –> Călători-km/an <!–>2018 –> <!–>
1 –> 2 <!–> 3 –> 4 <!–> 5 –> 6 <!–> 7 –> 8 <!–>
1N –> Pietroșița_Târgoviște <!–> 34.9–> Regio <!–> 1.91–> 698<!–> 24,360.2–> 1,004,374<!–>
2N –> Fieni_Târgoviște <!–> 27.4–> Regio <!–> 5.54–> 2,021<!–> 55,375.4–> 883,929<!–>
3N –> Corabia_Caracal <!–> 41.5–> Regio <!–> 5.52–> 2.016<!–> 83,664.0–> 996,830<!–>
4N –> Turnu Măgurele_Roșiori Nord <!–> 49.7–> Regio <!–> 3.62–> 1,320<!–> 65,604.0–> 921,468<!–>
5N –> Curtea de Argeș_Pitești <!–> 38.4–> Regio <!–> 3.95–> 1,440<!–> 55,296.0–> 1,174,046<!–>
6N –> Parc Krețulescu_Golești <!–> 56.8–> Regio <!–> 3.90–> 1,428<!–> 81,110.4–> 638,944<!–>
7N –> Alexandria_Zimnicea <!–> 42.1–> Regio <!–> 0.15–> 56<!–> 2,357.6–> 120,725<!–>
8N –> Zimnicea_Roșiori Nord <!–> 75.8–> Regio <!–> 0.44–> 160<!–> 12,128.0–> 332,318<!–>
9N –> Odorhei_ Criștur <!–> 25.8–> Regio <!–> 3.67–> 1,340<!–> 34,572.0–> 716,230<!–>
10N –> Odorhei_Sighișoara <!–> 47.2–> Regio <!–> 5.92–> 2,160<!–> 101,952.0–> 2,649,149<!–>
11N –> Cugir_Teiuș <!–> 56.2–> Regio <!–> 0.53–> 192<!–> 10,790.4–> 110,514<!–>
12N –> Anina_Oravița <!–> 33.4–> Regio <!–> 1.97–> 720<!–> 24,048.0–> 830,455<!–>
13N –> Hunedoara_Simeria <!–> 15.8–> Regio <!–> 0.91–> 332<!–> 5,245.6–> 47,084<!–>
14N –> Remetea Mică_Timișoara Nord <!–> 37.2–> Regio <!–> 1.04–> 381<!–> 14,173.2–> 648,707<!–>
15N –> Giarmata_Timișoara Nord <!–> 13.7–> Regio <!–> 9.07–> 3,310<!–> 45,347.0–> 505,152<!–>
16N –> Remetea Mică_Radna <!–> 30.6–> Regio <!–> 0.15–> 54<!–> 1,652.4–> 25,953<!–>
17N –> Cacica Hm._Suceava <!–> 32.0 –> Regio <!–> 8.62–> 3,148<!–> 100,736.0–> 1,886,179<!–>
18N –> Bicaz_Bacău <!–> 86.0–> Regio <!–> 4.85–> 1,772<!–> 152,392.0–> 4,928,301<!–>
19N –> Târgu Neamț_Pașcani <!–> 30.6–> Regio <!–> 5.85–> 2,134<!–> 65,300.4–> 3,131,339<!–>
20N –> Târgu Neamț_Iași <!–> 106.3–> Regio <!–> 0.99–> 360<!–> 38,268.0–> 3,136,998<!–>
21N –> Tulcea Oraș_Medgidia <!–> 143.8–> Regio <!–> 1.97–> 718<!–> 103,248.4–> 2,806,563<!–>
22N –> Tulcea Oraș_Constanța <!–> 178.4–> Regio <!–> 1.20–> 437<!–> 77,960.8–> 1,342,345<!–>
TOTAL tren-km REGIO 2018 (pe infrastructură neinteroperabilă –>neînchiriată) <!–> 26,197–> <!–> 1,155,581.8–> <!–> 28,837,603–> <!–>
tren-km INTERREGIO –> 23,081,175.3<!–> 3,100,000,000–>
tren-km REGIO <!–> 26,796,823.2–> 1,500,000,000<!–>
TOTAL GENERAL tren-km 2018 (trenuri cu circulație regulată) –> 49,877,998.5<!–> 4,600,000,000–>

<!–>–> +
Anexa nr. 2<!–>la Actul Adițional nr. 4 din 23.05.2018 încheiat între Autoritatea pentru Reformă Feroviară și S.N.T.F.C. CFR Călători S.A.–>
Costul prestațiilor<!–>–>

Suma/an <!–> –> <!–> –> <!–> Costuri de transport –> <!–> Costuri de transport –>estimative <!–>
An 2016 –> <!–> An 2017 –> <!–> 2018 –> <!–> 01.01.2019–>02.12.2019 <!–>
Suma (mii lei) –>pentru Trenuri <!–>Interregio – IR –> <!–> –>99.992,46<!–> –> <!–>1.099.307,35–> <!–> –>1.136.433,04<!–> –> <!–>1.265.309,09–>
Suma (mii lei) <!–>pentru Trenuri –>Regio – R <!–> –> <!–>1.128.791,04–> <!–> –>1.181.413,04<!–> –> <!–>1.318.065,96–> <!–> –>1.467.539,91<!–>
Total – Suma –>(mii lei) <!–> –>2.125.783,50<!–> –>2.280.720,65<!–> –>2.454.499,00<!–> –>2.732.849,00<!–>

–>

+
Anexa nr. 3<!–>la Actul Adițional nr. 4 din 23.05.2018 încheiat între Autoritatea pentru Reformă Feroviară și S.N.T.F.C. CFR Călători S.A.–>A.<!–>Stabilirea nivelului de venituri proprii realizat/prognozat pentru obligația de serviciu public și politica tarifară

Suma –> <!–> –> <!–> –> Venituri din transportul <!–>de călători –> Venituri din transportul <!–>de călători estimative –>
An 2016 <!–> –> An 2017 <!–> –> 2018 <!–> –> 01.01.2019-<!–>02.12.2019 –>
Suma (mii lei) <!–>pentru Trenuri –>Interregio – IR <!–> –> <!–>647.930,92–> <!–> –>753.982,00<!–> –> <!–>728.010,00–> <!–> –>698.116,28<!–>
Suma (mii lei) –>pentru Trenuri <!–>Regio – R –> <!–> –>123.422,55<!–> –> <!–>114.017,00–> <!–> –>112.000,00<!–> –> <!–>102.364,72–>
Total – Suma <!–>(mii lei) –> <!–>771.353,47–> <!–>867.999,00–> <!–>840.010,00–> <!–>800.481,00–>

B.<!–>Stabilirea nivelului de venituri minime obligatorii de realizat și politica tarifară pentru anul 2018

Suma –> <!–> –> <!–> –> Venituri minime <!–>obligatorii realizate –> Venituri minime <!–>obligatorii de realizat –>
An 2016 <!–> –> An 2017 <!–> –> 2018 <!–> –> 01.01.2019-<!–>02.12.2019 –>
Suma (mii lei) <!–>pentru Trenuri –>Interregio – IR <!–> –> <!–>647.930,92–> <!–> –>753.982,00<!–> –> <!–>392.626,233–> <!–> –>– <!–>
Suma (mii lei) –>pentru Trenuri <!–>Regio – R –> <!–> –>123.422,55<!–> –> <!–>114.017,00–> <!–> –>111.715,380<!–> –> <!–>– –>
Total – Suma <!–>(mii lei) –> <!–>771.353,47–> <!–>867.999,00–> <!–>504.341,613–> <!–>– –>

(*) Venituri minime obligatorii de realizat, reprezintă cota de 15% din veniturile totale aferente activității de transport de călători la trenurile Regio și 35% din veniturile totale aferente activității de transport de călători la trenurile Interregio.<!–>–> +
Anexa nr. 4<!–>la Actul Adițional nr. 4 din 23.05.2018 încheiat între Autoritatea pentru Reformă Feroviară și S.N.T.F.C. CFR Călători S.A.–>
Nivelul compensației asigurate de la bugetul de<!–>
stat ca plată a serviciilor publice, pentru acoperirea diferenței dintre–>
nivelul costurilor și cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate<!–>–>

Nr. <!–>crt.–> <!–> –> <!–> –> <!–> Compensația –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> Nivelul compensației de <!–>la B.S. ca plată a –>serviciilor publice <!–>primită –> Nivelul compensației de la<!–>B.S. ca plată a –>serviciilor publice <!–> –>
An 2016*1) <!–> –> An 2017*2) <!–> –> 2018*3) <!–> –> 01.01.2019-<!–>02.12.2019 –>
1 <!–> –> Compensația anuală necesară, totală, <!–>(mii lei) din care: –> <!–>1.440.000,00–> <!–>1.368.390,00–> <!–>1.456.323,00–> <!–>1.662.943,00–>
2 <!–> –> Compensația asigurată de la bugetul <!–>de stat, (mii lei) din care: –> <!–>1.060.767,88–> <!–>1.091.123,81–> <!–>1.026.548,438–> <!–>– –>
a <!–> –> Suma (mii lei) pentru Trenuri <!–>Interregio – IR –> <!–>403.091.80–> <!–>433.063,53–> <!–>393.779,236–> <!–>– –>
b <!–> Suma (mii lei) pentru Trenuri Regio-R–> 657.676,08<!–> 658.060,28–> 632.769.202<!–> – –>

*1) Conform Legii nr. 339/2015 a bugetului de stat pentru anul 2016;<!–>*2) Conform O.U.G. nr. 63/2017 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2017, completată cu adresa Direcției Economice a Ministerului Transporturilor nr. 35000/19.09.2017;–>*3) Legea nr. 2/03.01.2018 – bugetului de stat pe anul 2018, completată cu adresa Direcției Economice a Ministerului Transporturilor nr. 5002/02.02.2018.<!–>–><!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters