ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 14 decembrie 2017

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 07/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1022 din 22 decembrie 2017
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 1797 14/12/2017
ActulREFERIRE LAHOTARARE 232 30/03/2016
ActulREFERIRE LACONTRACT 30/03/2016
ART. 1REFERIRE LALEGE 202 04/11/2016 ART. 30
ART. 1REFERIRE LACONTRACT 30/03/2016
ART. 1REFERIRE LAHG 581 10/09/1998 ART. 19
ART. 1REFERIRE LAOUG (R) 12 07/07/1998 ART. 37
ART. 1REFERIRE LAOUG (R) 12 07/07/1998 ART. 39
ART. 2REFERIRE LAORD DE URGENTA 83 15/11/2017
ART. 2REFERIRE LAACT ADITIONAL 1 08/08/2017 ANEXA 0
ART. 2REFERIRE LAACT ADITIONAL 1 08/08/2017 ANEXA 1
ART. 2REFERIRE LAACT ADITIONAL 1 08/08/2017 ANEXA 2
ART. 2REFERIRE LAACT ADITIONAL 1 08/08/2017 ANEXA 3
ART. 2REFERIRE LAHOTARARE 232 30/03/2016
ART. 2REFERIRE LAOUG (R) 12 07/07/1998 ART. 39
ART. 3REFERIRE LAACT ADITIONAL 1 08/08/2017
ANEXA 0REFERIRE LAORD DE URGENTA 83 15/11/2017
ANEXA 0REFERIRE LAOUG (R) 12 07/07/1998 ART. 10
ANEXA 1REFERIRE LACONTRACT 30/03/2016
ANEXA 2REFERIRE LACONTRACT 30/03/2016
ANEXA 3REFERIRE LACONTRACT 30/03/2016
ANEXA 4REFERIRE LACONTRACT 30/03/2016
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEORDIN 1797 14/12/2017
ActulCONTINUT DEORDIN 1797 14/12/2017
ActulREFERIT DEORDIN 1797 14/12/2017





Notă
Aprobat prin Ordinul nr. 1.797 din 14 decembrie 2017, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1022 din 22 decembrie 2017.
+
Articolul 1Prezentul act adițional la Contractul de activitate al Companiei Naționale de Căi Ferate „C.F.R.“ – S.A. pentru perioada 2016-2020, denumit în continuare Contract de activitate al C.F.R. – S.A., se încheie între Ministerul Transporturilor, în numele statului, și Compania Națională de Căi Ferate „C.F.R.“ – S.A., administratorul infrastructurii feroviare din România, denumită în continuare CNCF C.F.R. – S.A., potrivit prevederilor art. 37 și 39 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române și reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere dispozițiile art. 30 alin. (2) din Legea nr. 202/2016 privind integrarea sistemului feroviar din România în spațiul feroviar unic european și ale art. 19 din Hotărârea Guvernului nr. 581/1998 privind înființarea Companiei Naționale de Căi Ferate „C.F.R.“ – S.A. prin reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, cu modificările și completările ulterioare.
+
Articolul 2Părțile convin, cu respectarea prevederilor art. 39 alin. (1) teza I din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române și reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ca urmare a rectificărilor bugetului de stat pe anul 2017 prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 63/2017 și prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 83/2017 cu privire la rectificarea bugetului de stat pentru anul 2017, să actualizeze următoarele elemente prevăzute în anexele nr. 1, 2 și la punctele 3.1 și 3.3 din anexa nr. 3 la Actul adițional nr. 1 pentru anul 2017 la Contractul de activitate al Companiei Naționale de Căi Ferate „C.F.R.“ – S.A. pentru perioada 2016-2020, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 232/2016, din 8.08.2017, după cum urmează:1.<!–>principalele lucrări de reparații la infrastructura feroviară publică pentru anul 2017, conform anexei nr. 1 la prezentul act adițional;2.–>indicatorii de calitate și performanță privind funcționarea infrastructurii feroviare pentru anul 2017, conform anexei nr. 2 la prezentul act adițional.3.<!–>lista privind creditele bugetare în perioada 2016-2020 pentru proiectele și obiectivele de investiții ale CNCF „C.F.R.“ – S.A., prevăzute la punctul 3.1 din anexa nr. 3 la Actul adițional nr. 1 la contract, conform anexei nr. 3 la prezentul act adițional;4.–>situația proiectelor de investiții în implementare propuse la finanțare/finanțate din POIM 2014-2020 pentru care se vor întocmi contracte de finanțare și proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile postaderare aferente perioadei 2007-2013, cu alocațiile prevăzute în anul bugetar 2017, prevăzute la punctul 3.3 din anexa nr. 3 la Actul adițional nr. 1 la contract, conform anexei nr. 4 la prezentul act adițional.
+
Articolul 3Restul clauzelor contractuale rămân neschimbate, valabile și executabile conform înțelesului lor inițial, stabilit de către părți prin Contractul de activitate al C.F.R. – S.A. și Actul adițional nr. 1 la acesta.
+
Articolul 4Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul act adițional.<!–>

Ministrul transporturilor,–>
Felix Stroe<!–>
Compania Națională de Căi Ferate „CFR“ – S.A.–>
Director general,<!–>
Cristian-Marian Ungurean–>
+
Anexa nr. 1 <!–>la Actul adițional nr. 2 pentru anul 2017 la Contractul de activitate al Companiei Naționale de Căi Ferate „C.F.R.“ – S.A. pentru perioada 2016-2020–>1.<!–>Principalele lucrări de reparații la infrastructura feroviară publică pentru anul 20171.1.–>Alocațiile pentru lucrările de reparații la infrastructura feroviară publică în anul 2017, conform limitelor strategiei fiscal bugetare:1.1.1.<!–>De la bugetul de stat, ca „Alte cheltuieli de investiții – reparații capitale“:

Nr. crt.–> U.M.<!–> TOTAL–> Din care:<!–>
Credit extern–> Buget de stat/Componenta locală<!–>
0–> 1<!–> 2–> 3 = 4 + 5<!–> 4–> 5<!–>
1–> Alocație 2017<!–> mii lei cu TVA–> 54.576<!–> –> 54.576<!–>

–>1.1.1.1.<!–>De la bugetul de stat, ca „Alte cheltuieli asimilate la Reparații curente“ prevăzute în Proiectul de buget al Ministerului Transporturilor:

Nr. crt.–> U.M.<!–> TOTAL–> Din care:<!–>
Credit extern–> Buget de stat/Componenta locală<!–>
0–> 1<!–> 2–> 3 = 4 + 5<!–> 4–> 5<!–>
1–> Alocație 2017<!–> mii lei cu TVA–> 36.975<!–> –> 36.975<!–>

–>

1.1.2.<!–>Principalele lucrări de reparații la infrastructura feroviară publică finanțate de la bugetul de stat în anul 2017:

Nr. crt.–> Obiectivul<!–> U.M.–> Fizic<!–> Valoric –>(mii lei cu TVA)<!–>
0–> 1<!–> 2–> 3<!–> 4–>
e)<!–> Lucrări de foraj, cartarea terenului, fotogrammetrie, determinări seismologice, consultanță și alte cheltuieli de investiții –> -<!–> 1–>
f)<!–> Alte cheltuieli de natura investițiilor (RK)–> 54.575<!–>
1–> Linii<!–> km–> 13,77<!–> 23.859–>
2<!–> Poduri/Podețe/Viaducte–> m.l.<!–> 468–> 18.780<!–>
3–> Terasamente<!–> km–> 3,81<!–> 133–>
4<!–> Tuneluri–> m.l.<!–> 55,11–> 9.129<!–>
5–> Instalații<!–> buc.–> 1<!–> 872–>
6<!–> Alte reparații capitale construcții-montaj (peroane, treceri la nivel și manipulări materiale)–> -<!–> 1.346–>
7<!–> Proiectare lucrări (expertize, documentații de avizare a lucrărilor de intervenții, proiecte tehnice)–> -<!–> 456–>
TOTAL:<!–> –> 54.576<!–>

–>

1.1.3.<!–>Principalele lucrări de reparații curente la infrastructura feroviară publică finanțate de la bugetul de stat în anul 2017:

Nr. crt.–> Obiectivul<!–> U.M.–> Fizic<!–> Valoric –>(mii lei cu TVA)<!–>
0–> 1<!–> 2–> 3<!–> 4–>
1<!–> Linii – lucrări–> -<!–> –> 11.779,5<!–>
2–> Instalații SCB<!–> –> -<!–> 25.195,5–>
TOTAL:<!–> 36.975–>

<!–>1.2.–>Principalele lucrări de reparații la infrastructura feroviară fundamentate ca necesare în anul 2017:

Nr. crt.<!–> Obiectivul–> U.M.<!–> Cantitatea–> Valoric (mii lei cu TVA)<!–> Cost mediu unitar (mii lei cu TVA)–>
TOTAL INFRASTRUCTURĂ FEROVIARĂ<!–> –> 815.747<!–> –>
A. Reparații la infrastructura feroviară publică – Total, din care:<!–> –> -<!–> 377.229–> – <!–>
1–> Linii<!–> km–> 27,1<!–> 145.500–> 5.355<!–>
2–> Poduri/Podețe/Viaducte<!–> m.l.–> 269<!–> 62.100–> 231<!–>
3–> Terasamente<!–> km–> 16,9<!–> 76.000–> 4.500<!–>
4–> Tuneluri<!–> m.l.–> 458<!–> 42.349–> 90<!–>
5–> Instalații <!–> buc.–> 11<!–> 41.280–> 3.775<!–>
6–> Alte reparații capitale construcții-montaj (peroane, treceri la nivel și manipulări materiale)<!–> –> -<!–> 7.400–> 2%<!–>
7–> Proiectare lucrări (expertize, documentații de avizare a lucrărilor de intervenții, proiecte tehnice)<!–> –> -<!–> 3.700–> 1%<!–>
B. Investiții și reparații la infrastructura feroviară din domeniul public al statului și din domeniul privat al companiei finanțate din surse proprii ale CNCF „CFR“ – SA – Total, din care:–> -<!–> 438.518–>
1<!–> Modernizări, racorduri utilități, dotări independente, alte cheltuieli aferente obiectivelor de investiții etc.–> buc.<!–> 252–> 224.050<!–>
2–> Reparații capitale la clădiri, utilaje, mașini grele de cale și la infrastructura feroviară conform art. 10 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 12/1998, lucrări de eficientizare energetică etc. <!–> buc.–> 259<!–> 214.468–>

<!–>1.3.–>Reducerea restricțiilor de viteză și a punctelor periculoase și creșterea vitezelor V_e și V_pi în funcție de lucrările ce se execută din fondurile alocate anual infrastructurii feroviare publice1.<!–>În prezent, raportul dintre viteza existentă (V_e ) și viteza proiectată inițial (V_pi) este:V_e /V_pi = 0,828,–>unde: V_e = viteza asigurată (existentă) = definită ca viteza maximă de circulație actuală (afectată de restricții de viteză);V_pi = viteza proiectată inițial (maximă de circulație) = definită ca viteza maximă admisă de linie (afectată de limitări de viteză constructive).Pentru menținerea raportului V_e /V_pi la acest nivel este necesară alocarea resursei financiare x, compusă din:x_1 = întreținere linii ……………………………………… 838.066.408 lei<!–>x_2 = întreținere instalații …….………………….……… 225.000.000 lei –>x_3 = reparații capitale linii, poduri, instalații etc. …… 500.000.000 lei<!–>–>

TOTAL x = x_1 + x_2 + x_3 = …………..…………………. 1.563.066.408 lei <!–>

–><!–>2.–>

Pentru ameliorarea raportului V_e /V_pi la valoarea 1,0 este necesară alocarea resursei financiare (x+y). Resursa y, pentru ridicarea restricțiilor de viteză și eliminarea punctelor periculoase, este compusă din: y_1 = alte cheltuieli de investiții – reparații capitale la infrastructura feroviară publică pentru recuperarea restanțelor la 9.908 km linii și 9.181 km terasamente la un preț mediu unitar de 4.928 mii lei conform standardelor de cost …………. 94.371.840.000 lei<!–>y_2 = refacere linii și instalații afectate de calamitați (BDCE) …………………………………………………………………………… 0 lei–>y_3 = reabilitare poduri și tuneluri ………………………………………………………………………………………. 18.747.226.000 lei<!–>–>

TOTAL y = y_1 + y_2 + y_3 = ………………………………………………………………………………………………. 113.119.066.000 lei<!–>

–>

3.<!–>Pentru creșterea raportului: V_e /_ V_pi la valoarea_ 1,0 este necesară alocarea resursei financiare (x+y+z), în care z este compus din:fonduri pentru modernizări prin investiții pentru V = 160 km/h: ……………………………………………………… 2.878.740.000 lei–><!–>–> +
Anexa nr. 2 <!–>la Actul adițional nr. 2 pentru anul 2017 la Contractul de activitate al Companiei Naționale de Căi Ferate „C.F.R.“ – S.A. pentru perioada 2016-2020–>
Indicatorii de calitate și performanță privind funcționarea infrastructurii feroviare pentru anul 2017<!–>–>

Indicator<!–> U.M.–> Prevederi <!–>2017–>
1.0. Infrastructura feroviară<!–>
Rețea (lungimea rețelei)–> km x linii<!–> 10.628–>
Lungimea desfășurată a liniilor<!–> km x linii–> 19.850<!–>
Stații și halte de mișcare–> număr<!–> 909–>
2.0. Număr personal*)<!–>
Total –> număr<!–> 23.468 –>
Mediu<!–> număr–> 22.936<!–>
3.0. Tren-km–>
3.1. Călători<!–> mil. tren x km–> 57,400**)<!–>
3.2. Marfă–> mil. tren x km<!–> 23,000–>
Total<!–> mil. tren x km–> 80,400<!–>
4.0. Indicatori privind performanțele activității–>
4.1. Viteza medie de circulație pe rețeaua feroviară<!–>
a) proiectată inițial–> km/h<!–> 85,09–>
b) asigurată<!–> km/h–> 69,17<!–>
4.2. Regularitatea–>
a) marfă<!–> minute întârziere –>100 tren x km<!–> 1,95***)–>
b) călători<!–> minute întârziere –>100 tren x km<!–> 1,85***)–>
4.3. Productivitatea<!–> tren convențional x km/salariat–> 4.000****)<!–>

–>Notă
*) Acești parametri pot fi influențați de bugetul aprobat și de variațiile de personal datorate preluării/predării de secții neinteroperabile.
**) Acest parametru poate fi influențat de asigurarea îndeplinirii obligațiilor de serviciu public de transport feroviar de călători, precum și de preluarea/predarea de secții neinteroperabile.
***) Acești parametri pot fi influențați de consecințele perturbărilor datorate calamităților naturale și lucrărilor ce se execută pentru reabilitarea coridoarelor rețelei centrale TEN-T, a podurilor și tunelurilor, precum și alocațiile bugetare pentru întreținere și reparații curente la infrastructura feroviară publică.
****) Acest parametru poate fi influențat de asigurarea îndeplinirii obligațiilor de serviciu public de transport feroviar de călători și de variațiile de personal datorate preluării de secții neinteroperabile.

+
Anexa nr. 3<!–>la Actul adițional nr. 2 pentru anul 2017 la Contractul de activitate al Companiei Naționale de Căi Ferate „C.F.R.“ – S.A. pentru perioada 2016-2020–>3.1.<!–>Lista privind creditele bugetare în perioada 2016-2020 pentru proiectele și obiectivele de investiții ale CNCF „C.F.R.“ – S.A. –>
+
Anexa nr. 4<!–>la Actul adițional nr. 2 pentru anul 2017 la Contractul de activitate al Companiei Naționale de Căi Ferate „C.F.R.“ – S.A. pentru perioada 2016-2020–>3.3.<!–>Situația proiectelor de investiții în implementare propuse la finanțare/finanțate din POIM 2014-2020 pentru care se vor întocmi contracte de finanțare și proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile postaderare aferente perioadei 2007-2013, cu alocațiile prevăzute în anul bugetar 2017A.–>Proiecte de investiții în implementare finanțate din POST 2007-2013lei<!–>

Nr. crt.–> Denumire proiect<!–> Contracte de finanțare–> Cost total proiect cu TVA<!–> CE – 85%–> Valoare totală BS <!–> Program 2017 rectificat conform OUG nr. 83/2017–>
DMI 1.2<!–>
1–> Proiect-pilot operațional pentru aplicație ETCS/ERTMS nivel 2<!–> 43/15.12.2010–> 271.330.307,00<!–> 185.992.549,00–> 85.337.758,00<!–> 86.000–>
2<!–> „Reabilitarea liniei c. f. Frontieră – Curtici – Simeria parte componentă a Coridorului IV paneuropean pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h“, tronsonul 1: Frontieră – Curtici – –>Arad – km 614<!–> 98/24.04.2012–> 1.378.330.966,42<!–> 566.309.520,56–> 812.021.445,86<!–> 23.625.000–>
3<!–> Asistență tehnică având ca scop împărțirea în 3 secțiuni a proiectului „Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov-Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean, pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, tronson Brașov – Sighișoara“–> 370/30.12.2015<!–> 125.550,00–> 86.063,00<!–> 39.487,00–> 0<!–>
TOTAL DMI 1.2–> 1.649.786.823,42<!–> 752.388.132,56–> 897.398.690,86<!–> 23.711.000–>
DMI 2.2<!–>
4–> Modernizarea unor stații de cale ferată <!–>din România – stațiile CF Slatina, Râmnicu Vâlcea, Reșița Sud–> 42/15.12.2010<!–> 73.183.633,32–> 38.123.870,51<!–> 35.059.762,81–> 1.275.000<!–>
5–> Modernizarea unor stații de cale ferată <!–>din România – stațiile CF Bistrița Nord și Zalău–> 49/1.02.2011<!–> 88.881.953,14–> 46.162.799,38<!–> 42.719.153,76–> 455.000<!–>
6–> Modernizarea unor stații de cale ferată – stațiile CF Giurgiu Oraș, Slobozia, Călărași Sud<!–> 50/2.02.2011–> 75.373.700,72<!–> 37.352.505,48–> 38.021.195,24<!–> 0–>
7<!–> Modernizarea unor stații de cale ferată –>din România – stația <!–>de CF Pitești–> 75/29.07.2011<!–> 65.238.624,53–> 33.829.003,40<!–> 31.409.621,13–> 1.277.000<!–>
8–> Modernizarea unor stații de cale ferată <!–>din România – stațiile CF Piatra-Neamț, Botoșani, Vaslui, Brăila–> 65/8.04.2011<!–> 120.159.626,95–> 62.547.466,21<!–> 57.612.160,74–> 0<!–>
9–> Lucrări de reabilitare pentru poduri, podețe și tuneluri de cale ferată – SRCF Constanța<!–> 63/8.04.2011–> 12.796.374,00<!–> 8.782.725,00–> 4.013.649,00<!–> 299.000–>
TOTAL DMI 2.2<!–> 435.633.912,66–> 226.798.369,98<!–> 208.835.542,68–> 3.306.000<!–>
–>
TOTAL DMI 1.2 + DMI 2.2<!–> 2.085.420.736,08–> 979.186.502,54<!–> 1.106.234.233,54–> 27.017.000<!–>

–>mii lei<!–>

Nr. crt.–> Denumire proiect<!–> Cost total proiect–> Program 2017 rectificat conform OUG nr. 83/2017<!–>
Proiect finanțat de la bugetul de stat–> 16.502<!–> 3.784–>
„Studii pentru dezvoltarea Proiectului prioritar pentru infrastructura feroviară nr. 22“ – 2007 – EU-22070-S- în domeniul rețelelor transeuropene de transport (TEN-T), activitatea 3 – faza B2 (2011-2015) – Studiu de fezabilitate pentru modernizarea liniei feroviare Caransebeș-Timișoara-Arad<!–> 16.502–> 3.784<!–>

–>

B.<!–>Proiecte de investiții în implementare propuse la finanțare/finanțate din POIM 2014-2020 pentru care se vor întocmi cereri de finanțaremii lei–>

Nr. crt.<!–> Denumire proiect–> Cost total proiecte fazate și noi<!–> Program 2017 rectificat conform OUG nr. 83/2017–>
Proiecte finanțate din POIM<!–> 13.780.598–> 2.062.779<!–>
1–> Lucrări de reabilitare pentru poduri, podețe și tuneluri de cale ferată – Sucursala Regională de Căi Ferate Timișoara<!–> 15.627–> 4.642<!–>
2–> Lucrări de reabilitare pentru poduri, podețe și tuneluri de cale ferată – Sucursala Regională de Căi Ferate Brașov <!–> 12.030–> 1.298<!–>
3–> Lucrări de reabilitare pentru poduri, podețe și tuneluri de cale ferată – Sucursala Regională de Căi Ferate Iași<!–> 38.569–> 10.682<!–>
4–> Lucrări de reabilitare pentru poduri, podețe și tuneluri de cale ferată – Sucursala Regională de Căi Ferate București<!–> 43.096–> 12.117<!–>
5–> Lucrări de reabilitare pentru poduri, podețe și tuneluri de cale ferată – Sucursala Regională CF Craiova<!–> 96.485–> 3.907<!–>
6–> Lucrări de reabilitare pentru poduri, podețe și tuneluri de cale ferată – Sucursala Regională CF Cluj<!–> 118.462–> 15.111<!–>
7–> Modernizarea stațiilor de cale ferată Sfântu Gheorghe, Târgu Mureș<!–> 23.578–> 4.462<!–>
8–> Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferată<!–> 134.439–> 0<!–>
9–> Modernizarea instalațiilor de centralizare electromecanică pe secția de circulație Ilia-Lugoj<!–> 43.454–> 8.951<!–>
10–> Modernizarea instalațiilor de centralizare electromecanică pe secția de circulație Siculeni-Adjud<!–> 128.294–> 36.304<!–>
11–> Sistem de detectare a cutiilor de osii supraîncălzite și a frânelor strânse<!–> 49.466–> 5.247<!–>
12–> Centralizare electronică în stația CF Videle<!–> 28.359–> 12.874<!–>
13–> Electrificarea și reabilitarea liniei CF Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor<!–> 10.070–> 2.104<!–>
14–> Lucrări de reparații/modernizări ale liniilor de cale ferată (București-Brașov, Timișoara-Arad, București-Buzău, București-Craiova, Pașcani-Iași, București-Constanța, București-Pitești), pentru asigurarea unei viteze sporite și creșterea calității serviciilor de transport feroviar<!–> 24.974–> 0<!–>
15–> Reabilitarea liniei de CF Brașov-Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, tronsonul Coșlariu-Simeria<!–> 1.802.173–> 388.002<!–>
16–> Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov-Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean, pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, tronsonul Sighișoara-Coșlariu<!–> 1.584.118–> 247.502<!–>
17–> Lucrări de reabilitare a podurilor de cale ferată peste Dunăre – km 152 + 149 și km 165 + 817, linia CF București – Constanța – Sucursala Regională de Căi Ferate Constanța<!–> 74.897–> 24.630<!–>
18–> Reabilitarea liniei CF frontieră Curtici-Simeria parte componentă a Coridorului IV paneuropean pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, tronsonul 2: km 614 – Gurasada și tronsonul 3: Gurasada-Simeria<!–> 9.526.768–> 1.284.946<!–>
19–> Modernizarea liniei de cale ferată București Nord-Jilava-Giurgiu Nord- Frontieră (faza – studiu de fezabilitate)<!–> 22.945–> 0<!–>
20–> Revizuirea Studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiții – Linia de cale ferată București Nord-Aeroport Internațional Henri Coandă București<!–> 2.794–> 0<!–>

–>

C.<!–>Proiecte de investiții propuse la finanțare/finanțate din CEF 2014-2020 pentru care au fost depuse cereri de finanțaremii lei–>

Nr. crt.<!–> Denumire proiect–> Cost total proiect<!–> Program 2017 aprobat conform Legii nr. 6/2017–>
Proiecte finanțate din CEF <!–> 8.317.500–> 96.286<!–>
1–> Actualizare Studiu de fezabilitate pentru reabilitarea liniei cf Craiova – Calafat, componentă a Coridorului Orient/Est-Mediteraneean<!–> 9.033–> 2.950<!–>
2–> Studiu de fezabilitate pentru reabilitarea liniei cf Craiova – Drobeta-Turnu Severin – Caransebeș, parte din Coridorul Orient/Est-Mediteraneean<!–> 52.269–> 38.853<!–>
3–> Reabilitarea liniei cf Brașov – Simeria, componentă a Coridorului Rin – Dunăre, pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h; secțiunea: Brașov – Sighișoara. Subsecțiuni: 1. Brașov – Apața și 3. Cața – Sighișoara<!–> 4.368.336–> 50.354<!–>
4–> Dezvoltarea consolidării capacității instituționale a CFR – S.A., administratorul de infrastructură feroviară din România, eligibilă pentru pachetul de coeziune al Mecanismului pentru Interconectarea Europei (2014-2020)<!–> 5.674–> 2.275<!–>
5–> Reabilitarea liniei cf Brașov-Simeria, componentă a Coridorului Rin-Dunăre, pentru circulația cu viteză maximă de 160 km/h. Subsecțiunea Apața-Cața <!–> 3.843.665–> 1.854<!–>
6–> Studiu de fezabilitate pentru modernizarea secțiunii feroviare Predeal-Brașov în conformitate cu parametrii Coridorului Rin-Dunăre<!–> 23.503–> 0<!–>
7–> Studiu de fezabilitate pentru modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța, parte a Coridorului Rin-Dunăre<!–> 15.020–> 0<!–>
TOTAL B + C–> 22.098.098<!–> 2.159.065–>

<!–>–><!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters