CONTRACT DE SERVICII PUBLICE din 3 noiembrie 2017

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 07/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR AUTORITATEA PENTRU REFORMA FEROVIARA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 940 din 28 noiembrie 2017
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PECONTRACT 03/11/2017
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulFA IN LUCRUDECIZIE 621 16/05/2019
ActulFA IN LUCRUACT ADITIONAL 4 06/05/2019
ActulFA IN LUCRUDECIZIE 699 01/10/2019
ActulFA IN LUCRUACT ADITIONAL 5 19/09/2019
ActulREFERIT DEDECIZIE 621 16/05/2019
ActulREFERIT DEACT ADITIONAL 4 06/05/2019
ActulREFERIT DEDECIZIE 699 01/10/2019
ActulREFERIT DEACT ADITIONAL 5 19/09/2019
ActulFA IN LUCRURECTIFICARE 386 31/05/2018
ActulFA IN LUCRUDECIZIE 482 08/10/2018
ActulFA IN LUCRUACT ADITIONAL 3 08/10/2018
ActulREFERIT DERECTIFICARE 386 31/05/2018
ActulREFERIT DEDECIZIE 482 08/10/2018
ActulREFERIT DEACT ADITIONAL 3 08/10/2018
ART. 14REFERIT DEACT ADITIONAL 4 06/05/2019
ART. 14REFERIT DEDECIZIE 699 01/10/2019
ART. 14REFERIT DEACT ADITIONAL 5 19/09/2019
ART. 14REFERIT DEDECIZIE 482 08/10/2018
ART. 14REFERIT DEACT ADITIONAL 3 08/10/2018





Notă
Aprobat prin Decizia nr. 141 din 3 noiembrie 2017, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 940 din 28 noiembrie 2017.
RUIC nr. 20/01.11.2017 +
Articolul 1Părțile contractantePrezentul contract de servicii publice pentru perioada 1 noiembrie 2017-2 decembrie 2019 se încheie între Autoritatea pentru Reformă Feroviară, în numele statului, și Societatea Comercială „Regio Călători“ – S.R.L., operator de transport feroviar de călători, licențiat în condițiile legii, denumită în continuare „Regio Călători“ – S.R.L., în conformitate cu prevederile art. 38 și 39 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române și reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările și completările ulterioare, avându-se în vedere prevederile Regulamentului (CE) nr. 1.370/2007 al Parlamentului European și al Consiliului din 23 noiembrie 2007 privind serviciile publice de transport feroviar și rutier de călători.
+
Articolul 2Obiectul și durata contractului de servicii publice(1)<!–>Prezentul contract de servicii publice stabilește obligațiile reciproce ale „Regio Călători“ – S.R.L. și ale Autorității pentru Reformă Feroviară, în vederea realizării serviciului public social de transport feroviar de călători de către „Regio Călători“ – S.R.L. în condițiile legii.(2)–>Prezentul contract de servicii publice se încheie pentru perioada 1 noiembrie 2017-2 decembrie 2019.
+
Articolul 3Obligații specifice ale „Regio Călători“ – S.R.L. pe perioada 1 noiembrie 2017-2 decembrie 2019(1)<!–>Pe durata de valabilitate a prezentului contract de servicii publice, „Regio Călători“ – S.R.L. se obligă să pregătească și să pună în circulație numărul și categoriile de trenuri necesare pentru asigurarea caracterului de serviciu public social pentru transportul feroviar public de călători.(2)–>Numărul minim și categoriile de trenuri care vor circula pe secțiile de circulație, care reprezintă obligația de serviciu public, se pot modifica pentru adaptarea la condițiile concrete de piață, la schimbarea mersului de tren sau la eventualele modificări intervenite la starea tehnică a infrastructurii feroviare, cu respectarea instrucțiunilor feroviare referitoare la introducerea sau scoaterea unui tren în/din circulație, a Normelor metodologice în vigoare, aprobate în condițiile legii și fără a depăși volumul total de tren-km din lista completă a trenurilor de călători ce reprezintă obligația de serviciu public, care face obiectul contractelor de servicii publice, cu alocarea corespunzătoare a compensației acordate, în conformitate cu legislația în vigoare.(la 14-06-2018,
Alineatul (2) din Articolul 3 a fost modificat de Articolul I din ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
(3)Pe durata de valabilitate a prezentului contract de servicii publice „Regio Călători“ – S.R.L. se obligă să pună la dispoziția publicului călător capacitățile de transport, în funcție de evoluția și de cerințele pieței.(4)<!–>Oferta de servicii se structurează pe următoarele categorii de trenuri:a)–>InterRegio IR;b)<!–>Regio R.Oferta de servicii va corespunde în totalitate cerințelor minimale prevăzute în Regulamentul pentru circulația trenurilor și manevra vehiculelor feroviare – nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcțiilor și turismului nr. 1.816/2005, cu modificările și completările ulterioare, și pentru definirea trenurilor de călători în funcție de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de călători, în condițiile legii.–>(5)<!–>„Regio Călători“ – S.R.L. va asigura, în conformitate cu reglementările în vigoare, publicului călător următoarele tipuri de servicii:a)–>transportul de călători în trafic intern cu trenuri prevăzute în planul de mers al trenurilor;b)<!–>capacități de transport diferențiate pe criterii de confort și de servicii;c)–>vânzarea legitimațiilor de călătorie cu anticipație de până la 30 de zile în trafic intern;d)<!–>informarea călătorilor, referitor la condițiile de călătorie, tarife, oferte comerciale, și alte informații utile, în principalele stații și trenuri, prin birourile proprii de informații, mass-media, web-site și prin personalul de tren, după caz;e)–>alte tipuri de servicii care să conducă la o bună deservire a publicului călător, potrivit legii.(6)<!–>Facilitățile de călătorie pentru serviciile prestate anumitor categorii de persoane sunt acordate de „Regio Călători“ – S.R.L. conform prevederilor legale.(7)–>„Regio Călători“ – S.R.L. va asigura pe toată durata contractului de servicii publice condițiile minime obligatorii privind viteza comercială, confortul și serviciile la bord, în funcție de categoria trenului, în condiții normale de circulație. Condițiile minime de confort în trafic intern valabile pentru perioada 1 noiembrie 2017-2 decembrie 2019 sunt prevăzute în Ordinul ministrului transporturilor, construcțiilor și turismului nr. 1.816/2005, cu modificările și completările ulterioare, și pentru definirea trenurilor de călători în funcție de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de călători. În situațiile în care restricțiile de viteză impuse de Compania Națională de Căi Ferate „C.F.R.“ – S.A. sau posibilitățile de încadrare în grafic vor conduce la scăderea vitezelor comerciale pe anumite sectoare din parcursul trenurilor, categoria trenurilor va fi stabilită de „Regio Călători“ – S.R.L. în funcție de calitatea confortului și a serviciilor oferite la bord.(8)<!–>Strategia de dezvoltare și modernizare a „Regio Călători“ – S.R.L. va fi în concordanță cu legislația europeană în domeniul transportului feroviar de călători și va asigura condițiile necesare pentru îndeplinirea obligațiilor de stat membru al Uniunii Europene.(9)–>„Regio Călători“ – S.R.L. se obligă să promoveze o politică tarifară în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 56/2011 pentru stabilirea principiilor de aplicare a tarifelor de deservire generală în transportul feroviar public de călători, aprobată prin Legea nr. 21/2012, în condițiile legii.(10)<!–>„Regio Călători“ – S.R.L. se obligă să acționeze permanent pentru utilizarea eficientă a resurselor materiale și umane, asigurând astfel reducerea costurilor reale de transport.(11)–>Pentru utilizarea infrastructurii feroviare publice, „Regio Călători“ – S.R.L. va plăti Companiei Naționale de Căi Ferate „C.F.R.“ – S.A. și/sau gestionarului de infrastructură feroviară neinteroperabilă tarifele de utilizare ale infrastructurii, care se stabilesc conform prevederilor legale.(12)Regio Călători S.R.L. va raporta până cel mai târziu în data de 28 ale lunii curente gradul de îndeplinire a obligațiilor asumate prin contract, pentru luna anterioară, la A.R.F. Raportările se vor face conform Normelor metodologice în vigoare, aprobate în condițiile legii și obligației de serviciu public asumată și aprobată. Evidențierea clară a tipurilor de venituri și cheltuieli, se va face strict pentru total rute de transport.(la 14-06-2018,
Alineatul (12) din Articolul 3 a fost modificat de Articolul I din ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
(13)La data depunerii situațiilor financiare conform prevederilor legale în vigoare, „Regio Călători“ – S.R.L. este obligat la corelarea datelor financiare cu declarația pe propria răspundere privind realizările anului anterior și încadrarea în cota de profit de maximum 3% pentru activitatea de transport feroviar de călători. Sumele aferente depășirii pragului de rentabilitate vor fi restituite bugetului de stat.(14)Regio Călători S.R.L. se obligă ca în cazul în care secțiile neinteroperabile neînchiriate pe care poate opera cu trenuri ce fac obiectul obligației de serviciu public sunt închiriate de un gestionar de infrastructură și acesta nu dorește să delege către Regio Călători S.R.L. obligația de a realiza traficul de călători ce compune pachetul minim social pe secțiile respective, Regio Călători S.R.L. va renunța la subvenția alocată în acest scop, prin predarea pachetului de servicii către operatorul în drept conform legislației în vigoare.(la 14-06-2018,
Alineatul (14) din Articolul 3 a fost modificat de Articolul I din ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
(16)Regio Călători S.R.L., având în vedere prevederile art. 2 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 62/2016 modificată și aprobată prin Legea nr. 53/2017 și prevederile art. 3 din H.G. nr. 98/2017, va permite personalului de specialitate din cadrul A.R.F posesor al legitimației specială emisă de președintele A.R.F., accesul pe toate mijloacele sale fie transport feroviar, în unitățile ce-i aparțin, inclusiv, dacă este cazul, în unitățile pe care le deține în calitate de administrator și gestionar de infrastructură feroviară.(la 14-06-2018,
Articolul 3 a fost completat de Articolul II din ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
+
Articolul 4Obligațiile specifice ale Autorității pentru Reformă Feroviară(1)<!–>Autoritatea pentru Reformă Feroviară va aloca lunar sumele compensatorii cuvenite „Regio Călători“ – S.R.L. în condițiile legii, în limita alocărilor bugetare, urmând ca până la data de 31 ianuarie a anului următor societatea să prezinte Autorității pentru Reformă Feroviară dovada confirmată de Compania Națională de Căi Ferate „C.F.R.“ – S.A. a efectuării pachetului minim social contractat, precum și declarația pe propria răspundere privind realizarea volumului de călători-km prevăzut în contractele de servicii publice aprobate.(2)–>După aprobarea Legii bugetului de stat și a trimestrializării bugetului, Autoritatea pentru Reformă Feroviară va aduce la cunoștința „Regio Călători“ – S.R.L. repartizarea pe trimestre a compensației de serviciu public prin document aprobat de ordonatorul principal de credite. Documentul va fi depus la Trezorerie împreună cu bugetul de venituri și cheltuieli în vederea asigurării finanțării activității curente.(3)Pentru facilitățile de călătorie acordate, potrivit legii, „Regio Călători“ – S.R.L. va primi de la direcția de specialitate economică din cadrul Autorității pentru Reformă Feroviară contravaloarea acestora conform documentelor justificative prezentate de operator.
+
Articolul 5Parametrii de performanță ai „Regio Călători“ – S.R.L. în perioada 1 noiembrie 2017-2 decembrie 2019Indicatorii de cantitate și calitate ai activității de transport feroviar de călători privind funcționarea „Regio Călători“ – S.R.L. estimați pentru perioada 1 noiembrie 2017-2 decembrie 2019 sunt prevăzuți în anexa nr. 1.
+
Articolul 6Lista trenurilor de călători incluse în obligația de serviciu public.(la 14-06-2018,
Denumirea articolului 6 a fost modificată de Articolul III din ACT ADIȚIONALUL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
(1)<!–>Numărul trenurilor de călători pe fiecare categorie, care vor fi operate pe rețeaua feroviară de către „Regio Călători“ – S.R.L., care reprezintă pachetul minim social pentru anul 2017, este aprobat prin contractul de activitate al „C.F.R.“ – S.A. conform legii și este prevăzut în anexa nr. 2.(2)–>În scopul adaptării la cerințele concrete de piață ale pachetului minim social de transport feroviar de călători, „Regio Călători“ – S.R.L. poate face modificări în lista prevăzută în anexa nr. 2, în condițiile legii, cu respectarea prevederilor din legislația în vigoare și a instrucțiunilor feroviare referitoare la introducerea sau scoaterea unui tren în/din circulație, fără a depăși volumul total de tren-km din listă, cu respectarea condiționalităților prevăzute în actul normativ de aprobare a contractului și a categoriilor de tren în funcție de care se acordă compensația pentru călători-km.
+
Articolul 7Lista programelor prioritare(1)<!–>Principalele programe prioritare de dezvoltare, modernizare și investiții pe care „Regio Călători“ – S.R.L. le prognozează pentru perioada de valabilitate a prezentului contract de servicii publice sunt prevăzute în anexa nr. 3.(2)–>Pentru crearea unei baze de date comune, Regio Călători S.R.L. va asigura transmiterea datelor rezultate din sistemul de ticketing în formatul solicitat de Autoritatea pentru Reformă Feroviară.(la 14-06-2018,
Alineatul (2) din Articolul 7 a fost modificat de Articolul IV din ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
+
Articolul 8Principalele elemente de cheltuieli necesare pentru asigurarea pachetului minim socialPrincipalele elemente de cheltuieli utilizate pentru determinarea costurilor transportului public feroviar de călători sunt: cheltuieli cu utilizarea infrastructurii feroviare, cheltuieli cu combustibil și lubrifianți, cheltuieli cu personalul, cheltuieli cu amortizarea, alte cheltuieli de exploatare, asigurarea călătorilor. Acestea se dimensionează de „Regio Călători“ – S.R.L., corelat cu programul de transport, și se aprobă prin bugetul de venituri și cheltuieli al societății, potrivit prevederilor legale.
+
Articolul 9Costul prestațiilorCosturile de transport minime estimate pentru realizarea serviciilor publice în perioada 1 noiembrie 2017-2 decembrie 2019 sunt prezentate în anexa nr. 4.
+
Articolul 10Stabilirea nivelului de venituri proprii realizat/prognozat pentru obligația de serviciu public și politica tarifară(la 14-06-2018,
Denumirea articolului 10 a fost modificată de Articolul V din ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
(1)<!–>„Regio Călători“ – S.R.L. poate, după caz, să stabilească în condițiile legii și să adapteze la condițiile pieței tarifele pentru transportul feroviar public de călători și alte prestații și servicii din domeniul său de activitate, în scop comercial, în vederea menținerii, sporirii sau creării unui anumit trafic în transportul de călători.(2)–>Veniturile estimate pentru perioada 1 noiembrie 2017-2 decembrie 2019 au fost stabilite plecând de la nivelul indicatorului „călători-km“ prognozat pentru această perioadă la art. 5. Veniturile proprii estimate sunt prezentate în anexa nr. 5 lit. A.(3)<!–>Veniturile minime obligatorii de realizat au fost stabilite plecând de la veniturile estimate a fi realizate plus compensația asigurată prin prezentul contract. Venitul minim obligatoriu de realizat este prevăzut în anexa nr. 5 lit. B.(4)–>Nerealizarea veniturilor minime obligatorii de realizat, stabilite în Anexa 3 denumită "Stabilirea nivelului de venituri minime obligatorii de realizat și politica tarifară", reprezintă cota de 15% din veniturile totale aferente activității de transport de călători la trenurile Regio și 35% din veniturile totale aferente activității de transport de călători la trenurile Interregio, va avea ca efect penalizarea operatorului prin diminuarea compensației primite cu suma nerealizată din total venituri minime obligatorii de realizat.(la 14-06-2018,
Articolul 10 a fost completat de Articolul V din ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
+
Articolul 11Nivelul compensației de la bugetul de stat ca plată a serviciilor publice pentru acoperirea diferenței dintre nivelul costurilor și cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate(1)<!–>Compensația cuvenită „Regio Călători“ – S.R.L. pentru realizarea angajamentelor asumate prin prezentul contract de servicii publice se stabilește și se acordă potrivit legii.(2)–>Nivelul compensației asigurate de la bugetul de stat ca plată a serviciilor publice pentru acoperirea diferenței dintre nivelul costurilor și cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate sunt prevăzute în anexa nr. 6. Compensația acordată nu se cuprinde în baza de impozitare a TVA, potrivit pct. 30 alin. (2) din normele metodologice de aplicare a titlului VII – capitolul VII din Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare.
+
Articolul 12Obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor și cheltuielilorÎn vederea realizării programului de transport public feroviar în condițiile legii și conform celor stabilite prin prezentul contract și a asigurării echilibrului economico-financiar, „Regio Călători“ – S.R.L. va analiza permanent, va adopta și va aproba, în condiții concrete raportate la evoluția prețurilor și tarifelor – obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor și cheltuielilor.
+
Articolul 13Programul de modernizare, achiziții de material rulantProgramul de modernizare, achiziții de material rulant se asigură de către „Regio Călători“ – S.R.L. din fonduri proprii, din finanțări externe și din alte surse de finanțare, potrivit legislației în vigoare, corelat cu starea tehnică a parcului, normele tehnice date de constructori, reglementările specifice emise de Autoritatea Feroviară Română.
+
Articolul 14Regulile privind amendamentele și modificările la contract(1)<!–>Modificările la prezentul contract de servicii publice se fac ori de câte ori situația o impune sau se efectuează un transfer de activitate între „CFR Călători“ – S.A. și/sau operatorii de transport feroviar de călători privați, în conformitate cu legislația în vigoare, prin preluarea traficului de călători ca urmare a predării unor noi secții de circulație, respectiv vor fi actualizate toate valorile prevăzute în anexele la contract.(2)–>Modificările la prezentul contract de servicii publice se fac cu acordul ambelor părți, în condițiile legii, în scopul asigurării permanente a îmbunătățirii standardului de calitate a serviciilor publice cel puțin până la nivelul impus de legislația comunitară.(3)Obligatoriu părțile vor încheia act adițional, prin efectul legii, după aprobarea bugetului de stat și ca urmare a rectificărilor bugetare, având în vedere și respectând prevederile art. 2 alin. (1) lit. h) din O.U.G. nr. 62/2016 privind înființarea Autorității pentru Reformă Feroviară, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 53/2017.(la 14-06-2018,
Articolul 14 a fost completat de Articolul VI din ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
(4)Anual contractul se actualizează, în perioada de valabilitate, prin act adițional.(la 14-06-2018,
Articolul 14 a fost completat de Articolul VI din ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
+
Articolul 15Răspunderea contractuală(1)<!–>Părțile se obligă să execute prezentul contract, în condițiile legii, întocmai și cu bună-credință.(2)–>În cazul apariției unor situații neprevăzute în derularea contractului, părțile se vor întâlni pentru analiză și soluționare pe cale amiabilă.
+
Articolul 16Forța majoră(1)<!–>Forța majoră, conform prezentului contract, reprezintă orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil, care apare în legătură cu prezentul contract și care împiedică executarea acestuia, exonerând de responsabilitate partea care invocă o astfel de cauză, pe toată durata existenței cazului de forță majoră.(2)–>Partea care invocă forța majoră va notifica imediat în scris celeilalte părți producerea sau terminarea evenimentului de forță majoră. Autoritatea competentă va confirma orice eveniment de forță majoră, menționând circumstanțele producerii acestuia.
+
Articolul 17Încetarea contractuluiPrezentul contract de servicii publice încetează, în condițiile legii, prin:a)<!–>expirarea perioadei pentru care a fost încheiat;b)–>acordul de voință al părților semnatare.
+
Articolul 18Litigii(1)<!–>Părțile vor încerca să soluționeze pe cale amiabilă orice pretenție sau dispută apărută între ele în legătură cu prezentul contract.(2)–>În cazul în care divergențele nu se soluționează pe cale amiabilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente, potrivit legii.
+
Articolul 19(1)<!–>Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul contract de servicii publice.(2)–>Prezentul contract de servicii publice a fost încheiat și semnat astăzi, 1 noiembrie 2017, în două exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte semnatară, ambele având aceeași valoare juridică.

AUTORITATEA PENTRU REFORMĂ FEROVIARĂ<!–>
Marian Păun,–>
președinte<!–>
S.C. „REGIO CĂLĂTORI“ – S.R.L.–>
Marius Pilu,<!–>
director executiv–>
+
Anexa nr. 1<!–>la Contractul de servicii publice al Regio Călători – S.R.L. pentru perioada 1 noiembrie 2017 -2 decembrie 2019, nr. RUIC 20/1.11.2017–>
Principalii indicatori cantitativi și calitativi ai activității de transport feroviar de călători<!–>–>

Indicatori<!–> Estimare 2017–>
Tren-km total (mii)<!–> 327.592,2–>
Tren-km – trenuri IR (mii)<!–> –>
Tren-km – trenuri R (mii)<!–> 327.592,2–>
Călători-km total (mii)<!–> 12.797.457–>
Călători-km – trenuri IR (mii)<!–> –>
Călători-km – trenuri R (mii)<!–> 12.797.457–>

<!–>AUTORITATEA PENTRU REFORMĂ FEROVIARĂ –>Președinte<!–>S.C. REGIO CĂLĂTORI – S.R.L. –>Director general(la 22-12-2017,
Anexa nr. 1 a fost modificată de Alineatul (1), Articolul 1 din ACTUL ADIȚIONAL nr. 1 din 15 decembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1022 din 22 decembrie 2017
)
+
Anexa nr. 2<!–>la Contractul de servicii publice al Regio Călători – S.R.L. pentru perioada 1 noiembrie 2017-2 decembrie 2019, nr. RUIC 20/1.11.2017–>
Lista completă a trenurilor de călători ce reprezintă<!–>
obligația de serviciu public pentru anul 2018 a Regio Călători S.R.L.–><!–>
a)–>Trenuri cu circulație regulată pe secții INTEROPERABILEa1)<!–>Trenuri INTERREGIO

Nr. –>Poz.<!–>OSP –> Ruta de circulație <!–> Distanța –>(km.) <!–> Rang tren –> Nr mediu <!–>statistic –>trenuri/zi<!–> Nr. –>trenuri/<!–>an 2018 –> Tren km/an 2018 <!–>(col. 3 x col. 6)–> Călători-km/an <!–>2018 –>
1 <!–> 2 –> 3 <!–> 4 –> 5 <!–> 6 –> 7 <!–> 8 –>
1 <!–> Brașov_Constanța –> 383.9<!–> IR –> 0.44<!–> 160–> 61,424.0<!–> 4,600,000–>
2 <!–> Ploiești Vest_Iași –> 348.3<!–> IR –> 0.86<!–> 313–> 109,017.9<!–> 4,200,000–>
TOTAL tren-km INTERREGIO 2018 (pe infrastructură interoperabilă) <!–> 473–> 170,441.9<!–> 8,800,000–>

a2)<!–>Trenuri REGIO

Nr. –>Poz.<!–>OSP –> Ruta de circulație <!–> Distanța –>(km.) <!–> Rang tren –> Nr mediu <!–>statistic –>trenuri/zi<!–> Nr. –>trenuri/<!–>an 2018 –> Tren km/an 2018 <!–>(col. 3 x col. 6)–> Călători-km/an <!–>2018 –>
1 <!–> 2 –> 3 <!–> 4 –> 5 <!–> 6 –> 7 <!–> 8 –>
3 <!–> Brașov_București Nord –> 166.3<!–> Regio –> 8.00<!–> 2920–> 485,596.0<!–> 50,800,000–>
4 <!–> Sfântu Gheorghe_Brașov –> 32.1<!–> Regio –> 1.00<!–> 365–> 11,716.5<!–> 220,000–>
TOTAL tren-km REGIO 2018 (pe infrastructură interoperabilă) <!–> 3,285–> 497,312.5<!–> 51,020,000–>

b)<!–>Trenuri cu circulație regulată pe secții NEINTEROPERABILE (neînchiriate)b1)–>Trenuri INTERREGIO – nu este cazulb2)<!–>Trenuri REGIO

Nr. –>Poz.<!–>OSP –> Ruta de circulație <!–> Distanța –>(km.) <!–> Rang tren –> Nr mediu <!–>statistic –>trenuri/zi<!–> Nr. –>trenuri/<!–>an 2018 –> Tren km/an 2018 <!–>(col. 3 x col. 6)–> Călători-km/an <!–>2018 –>
1 <!–> 2 –> 3 <!–> 4 –> 5 <!–> 6 –> 7 <!–> 8 –>
5 <!–> Berzovia_Oravița –> 58.9<!–> Regio –> 4.00<!–> 1,460–> 85,994.0<!–> 400,000–>
TOTAL tren-km REGIO 2018 (pe infrastructură neinteroperabilă <!–>neînchiriată) –> 1,460<!–> 85,994.0–> 400,000<!–>

c)–>Trenuri cu circulație regulată pe secții NEINTEROPERABILE (închiriate)c2)<!–>Trenuri REGIO

Nr. –>Poz.<!–>OSP –> Ruta de circulație <!–> Distanța –>(km.) <!–> Rang tren –> Nr mediu <!–>statistic –>trenuri/zi<!–> Nr. –>trenuri/<!–>an 2018 –> Tren km/an 2018 <!–>(col. 3 x col. 6)–> Călători-km/an <!–>2018 –>
1 <!–> 2 –> 3 <!–> 4 –> 5 <!–> 6 –> 7 <!–> 8 –>
6 <!–> Ploiești Sud_Urziceni –> 55.0<!–> Regio –> 15.68<!–> 5725–> 314,875.0<!–> 12,800,000–>
7 <!–> Drăgănești Prahova_Urziceni –> 30.4<!–> Regio –> 1.00<!–> 365–> 11,096.0<!–>
8 –> Ploiești Sud_Drăgănești <!–>Prahova –> 24.6<!–> Regio –> 1.00<!–> 365–> 8,979.0<!–>
9 –> Nădlac_Arad <!–> 52.3–> Regio <!–> 14.00–> 5110<!–> 267,253.0–> 6,200,000<!–>
10 –> Gurahonț_Arad <!–> 112.5–> Regio <!–> 4.00–> 1460<!–> 164,250.0–> 25,850,000<!–>
11 –> Brad_Arad <!–> 167.4–> Regio <!–> 6.00–> 2190<!–> 366,606.0–>
12 <!–> Sebiș_Brad –> 77.5<!–> Regio –> 1.00<!–> 365–> 28,287.5<!–>
13 –> Brad_Gurahonț <!–> 54.9–> Regio <!–> 1.00–> 365<!–> 20,038.5–>
14 <!–> Vârfurile Hm._Brad –> 36.3<!–> Regio –> 1.00<!–> 365–> 13,249.5<!–>
15 –> Ineu_Cermei <!–> 14.4–> Regio <!–> 10.00–> 3650<!–> 52,560.0–> 330,000<!–>
16 –> Cenad_Timișoara Nord <!–> 75.2–> Regio <!–> 4.00–> 1460<!–> 109,792.0–> 4.670,000<!–>
17 –> Sânnicolau Mare_Timișoara <!–>Nord –> 62.9<!–> Regio –> 5.00<!–> 1825–> 114,792.5<!–> –>
18 <!–> Cenad_Sânnicolau Mare –> 12.3<!–> Regio –> 2.00<!–> 730–> 8,979.0<!–>
19 –> Nerău_Timișoara Nord via <!–>Sânandrei –> 92.8<!–> Regio –> 5.00<!–> 1825–> 169,360.0<!–> 12,300,000–>
20 <!–> Lovrin_Timișoara Nord via –>Sânandrei <!–> 65.5–> Regio <!–> 5.00–> 1825<!–> 119,537.5–>
21 <!–> Lovrin_Nerău –> 27.3<!–> Regio –> 5.00<!–> 1825–> 49,822.5<!–>
22 –> Jimbolia_Timișoara Nord <!–> 39.0–> Regio <!–> 12.00–> 4380<!–> 170,820.0–> 7,800,000<!–>
23 –> Sânnicolau Mare_Vălcani <!–> 21.0–> Regio <!–> 1.00–> 365<!–> 7,665.0–> 8,660,000<!–>
24 –> Vălcani_Arad <!–> 87.3–> Regio <!–> 2.00–> 730<!–> 63,729.0–>
25 <!–> Sânnicolau Mare_Arad –> 66.3<!–> Regio –> 9.00<!–> 3285–> 217,795.5<!–>
26 –> Reșița Nord_Timișoara Nord <!–> 94.7–> Regio <!–> 10.00–> 3650<!–> 345,655.0–> 25,120,000<!–>
27 –> Gătaia_Reșița Nord <!–> 43.3–> Regio <!–> 2.00–> 730<!–> 31,609.0–>
28 <!–> Berzovia_Reșița Nord –> 27.0<!–> Regio –> 1.00<!–> 365–> 9,855.0<!–>
29 –> Cruceni_Timișoara Nord <!–> 48.9–> Regio <!–> 8.00–> 2920<!–> 142,788.0–> 2,710,000<!–>
30 –> Bistrița Nord_Luduș <!–> 110.5–> Regio <!–> 4.00–> 1460<!–> 161,330.0–> 7,050,000<!–>
31 –> Sărmașu_Bistrița Nord <!–> 71.2–> Regio <!–> 1.00–> 365<!–> 25,988.0–>
32 <!–> Sărmășel_Bistrița Nord –> 66.3<!–> Regio –> 3.00<!–> 1095–> 72,598.5<!–>
33 –> Miceștii de Câmpie_Bistrița <!–>Nord –> 50.6<!–> Regio –> 2.00<!–> 730–> 36,938.0<!–>
34 –> Sărmășel_Luduș <!–> 44.2–> Regio <!–> 4.00–> 1460<!–> 64,532.0–>
35 <!–> Praid_Blaj –> 113.4<!–> Regio –> 4.00<!–> 1460–> 165,564.0<!–> 4,150,000–>
36 <!–> Bălăușeri_Blaj –> 71.0<!–> Regio –> 4.00<!–> 1460–> 103,660.0<!–>
37 –> Târnăveni_Blaj <!–> 38.0–> Regio <!–> 4.00–> 1460<!–> 55,480.0–>
38 <!–> Jidvei_Târnăveni –> 19.8<!–> Regio –> 1.00<!–> 365–> 7,227.0<!–>
39 –> Zlatna_Alba Iulia <!–> 42.5–> Regio <!–> 8.00–> 2920<!–> 124,100.0–> 2,560,000<!–>
40 –> Zărnești_Brașov <!–> 27.0–> Regio <!–> 18.00–> 6570<!–> 177,390.0–> 10,900,000<!–>
41 –> Brețcu_Brașov <!–> 98.3–> Regio <!–> 4.00–> 1460<!–> 143,518.0–> 4,670,000<!–>
42 –> Brețcu_Sfântu Gheorghe <!–> 66.2–> Regio <!–> 4.00–> 1460<!–> 96,652.0–>
43 <!–> Întorsura Buzăului_Brașov –> 36.5<!–> Regio –> 12.00<!–> 4380–> 159,870.0<!–> 14,000,000–>
44 <!–> Hârlău_Iași –> 63.8<!–> Regio –> 12.00<!–> 4380–> 279,444.0<!–> 19,200,000–>
45 <!–> Dorohoi_Iași –> 154.1<!–> Regio –> 11.00<!–> 4015–> 618,711.5<!–> 51,310,000–>
46 <!–> Trușești_Iași –> 96.2<!–> Regio –> 3.46<!–> 1263–> 121,500.6<!–>
47 –> Roman_Iași <!–> 115.5–> Regio <!–> 2.00–> 730<!–> 84,315.0–> 8,300,000<!–>
48 –> Roman_Buhăiești <!–> 71.3–> Regio <!–> 4.00–> 1460<!–> 104,098.0–>
49 <!–> Dagâța_Buhăiești –> 37.9<!–> Regio –> 2.00<!–> 730–> 27,667.0<!–>
50 –> Dagâța_Roman <!–> 33.4–> Regio <!–> 4.00–> 1460<!–> 48,764.0–>
TOTAL tren-km REGIO 2018 (pe infra. neinteroperabilă închiriată) <!–> 86,558–> 5,488,742.1<!–> 228,580,000–>
tren-km INTERREGIO <!–> 170,441.9–> 8,800,000<!–>
tren-km REGIO –> 6,072,048.6<!–> 280,000,000–>
TOTAL GENERAL tren-km 2018 (trenuri cu circulație regulată) <!–> 6,242,490.5–> 288,800,000

(la 14-06-2018,
Anexa nr. 2 a fost modificată de Articolul VIII din ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
+
Anexa nr. 3<!–>la Contractul de servicii publice al „Regio Călători“ – S.R.L. pentru perioada 1 noiembrie 2017 – 2 decembrie 2019–>
Lista programelor prioritare<!–>–>

Nr. crt.<!–> Denumirea programului prioritar–>
1<!–> Implementare sistem ticketing–>

<!–>–> +
Anexa nr. 4<!–>la Contractul de servicii publice al Regio Călători – S.R.L. pentru perioada 1 noiembrie 2017-2 decembrie 2019, nr. RUIC 20/1.11.2017–>
Costul prestațiilor<!–>–>

Suma/an <!–> Costuri de transport –> Costuri de transport <!–>estimative –>
An 2016 <!–> An 2017 –>01.11-31.12 <!–> 2018 –> 01.01.2019-<!–>02.12.2019 –>
Suma (mii lei) <!–>pentru Trenuri –>Interregio – IR <!–> – –> – <!–> 3.800,0–> 3.887,4<!–>
Suma (mii lei) –>pentru Trenuri <!–>Regio – R –> – <!–> 11.474,12–> 182.780,0<!–> 186.983,94–>
Total – Suma <!–>(mii lei) –> – <!–> 11.474,12–> 186.580,0<!–> 190.871,34–>

(la 14-06-2018,
Anexa nr. 4 a fost modificată de Articolul IX din ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
+
Anexa nr. 5<!–>la Contractul de servicii publice al Regio Călători – S.R.L. pentru perioada 1 noiembrie 2017-2 decembrie 2019, nr. RUIC 20/1.11.2017–>A.<!–>Stabilirea nivelului de venituri proprii realizat/prognozat pentru obligația de serviciu public și politica tarifară

Suma –> Venituri din transportul <!–>de călători –> Venituri din transportul <!–>de călători estimative –>
An 2016 <!–> An 2017 –>01.11-31.12 <!–> 2018 –> 01.01.2019-<!–>02.12.2019 –>
Suma (mii lei) <!–>pentru Trenuri –>Interregio – IR <!–> – –> – <!–> 1.360,0–> 1.329,9<!–>
Suma (mii lei) –>pentru Trenuri <!–>Regio – R –> – <!–> 1.881,84–> 31.490,0<!–> 32.224,5–>
Total – Suma <!–>(mii lei) –> – <!–> 1.881,84–> 32.850,0<!–> 33.554,4–>

B.<!–>Stabilirea nivelului de venituri minime obligatorii de realizat și politica tarifară pentru anul 2018

Suma –> Venituri minime <!–>obligatorii realizate –> Venituri minime <!–>obligatorii de realizat –>
An 2016 <!–> An 2017 –>01.11-31.12 <!–> 2018 –> 01.01.2019-<!–>02.12.2019 –>
Suma (mii lei) <!–>pentru Trenuri –>Interregio – IR <!–> – –> – <!–> 1.357,272–> – <!–>
Suma (mii lei) –>pentru Trenuri <!–>Regio – R –> – <!–> 1.246,0–> 24.582,743<!–> – –>
Total – Suma <!–>(mii lei) –> – <!–> 1.246,0–> 25.940,015<!–> – –>

(*) Venituri minime obligatorii de realizat, reprezintă cota de 15% din veniturile totale aferente activității de transport de călători la trenurile Regio și 35% din veniturile totale aferente activității de transport de călători la trenurile Interrregio.(la 14-06-2018,
Anexa nr. 5 a fost modificată de Articolul X din ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
+
Anexa nr. 6<!–>la Contractul de servicii publice al „Regio Călători“ – S.R.L. pentru perioada 1 noiembrie 2017 – 2 decembrie 2019–>
Nivelul compensației asigurate de la bugetul de stat<!–>
ca plată a serviciilor publice, pentru acoperirea diferenței–>
dintre nivelul costurilor și cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate<!–>–>

Nr. <!–>crt.–> Compensația <!–> Nivelul compensației de –>la B.S. ca plată a <!–>serviciilor publice –>primită <!–> Nivelul compensației de la–>B.S. ca plată a <!–>serviciilor publice –>
An 2016*1) <!–> An 2017*2) –> 2018*3) <!–> 01.01.2019–>02.12.2019 <!–>
1 –> Compensația anuală necesară, totală, <!–>(mii lei) din care: –> – <!–> 11.836,0–> 159.000,0<!–> 162.657,0–>
2 <!–> Compensația asigurată de la bugetul –>de stat, (mii lei) din care: <!–> – –> 6.867,517<!–> 134.912,874–> – <!–>
a –> Suma (mii lei) pentru Trenuri <!–>Interregio – IR –> – <!–> 0–> 2.517,921<!–> – –>
b <!–> Suma (mii lei) pentru Trenuri Regio-R–> – <!–> 6.867,517–> 132.394,953<!–> – –>

*1) Conform Legii nr. 339/2015 a bugetului de stat pentru anul 2016;<!–>*2) Conform O.U.G. nr. 63/2017 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2017, completată cu adresa Direcției Economice a Ministerului Transporturilor nr. 35000/19.09.2017;–>*3) Legea nr. 2/03.01.2018 – bugetului de stat pe anul 2018, completată cu adresa Direcției Economice a Ministerului Transporturilor nr. 5002/02.02.2018.(la 14-06-2018,
Anexa nr. 6 a fost modificată de Articolul XI din ACTUL ADIȚIONAL nr. 2 din 23 mai 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 491 bis din 14 iunie 2018
)
<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters