HOTĂRÂRE nr. 1.076 din 26 octombrie 2011

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 775 din 2 noiembrie 2011
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulINLOCUIESTE PEHG 357 06/04/2011 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEHG 357 06/04/2011 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEHG 357 06/04/2011 ANEXA 1
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 357 06/04/2011 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulINLOCUIESTE PEHG 357 06/04/2011 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEHG 357 06/04/2011 ANEXA 1
ActulREFERIRE LALEGE 275 07/11/2008
ActulREFERIRE LAOUG 37 26/03/2008 ART. 15
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 1MODIFICA PEHG 357 06/04/2011 ANEXA 1
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 357 06/04/2011 ANEXA 1
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 95 20/06/2002
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 15 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările și completările ulterioare,<!–>în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată,–>Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. +
Articolul UNICAnexa la Hotărârea Guvernului nr. 357/2011 privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2011 pentru Compania Națională pentru Controlul Cazanelor, Instalațiilor de Ridicat și Recipientelor sub Presiune – S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 257 din 12 aprilie 2011, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.<!–>

PRIM-MINISTRU–>
EMIL BOC<!–>
Contrasemnează:–>
Ministrul economiei,<!–>
comerțului și mediului de afaceri,–>
Ion Ariton<!–>
Ministrul muncii,–>
familiei și protecției sociale,<!–>
Sulfina Barbu–>
Ministrul finanțelor publice,<!–>
Gheorghe Ialomițianu–>
București, 26 octombrie 2011.<!–>Nr. 1.076.–> +
Anexă<!–>(Anexă la Hotărârea Guvernului nr. 357/2011)–>MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI<!–>Compania Națională pentru Controlul Cazanelor, Instalațiilor de Ridicat și Recipientelor sub Presiune – S.A.–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI RECTIFICAT PE ANUL 2011<!–> mii lei–>

<!–> –> INDICATORI <!–> –> Nr.<!–>rd.–> BVC <!–>rectificat –>
0 <!–> 1 –> 2 <!–> 3 –> 4 <!–>
I –> <!–> VENITURI TOTALE (rd. 2 + 10 + 15) –> 1<!–> 47.000–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 1–> <!–> Venituri din exploatare, din care: –> 2<!–> 46.950–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> a)–> din servicii prestate <!–> 3–> 46.950<!–>
b)–> din vânzarea mărfurilor <!–> 4–> <!–>
c)–> din subvenții de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: <!–> 5–> <!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> subvenții, cf. prevederilor legale în vigoare –> 6<!–> –>
transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare <!–> 7–> <!–>
d)–> producția de imobilizări <!–> 8–> <!–>
e)–> alte venituri din exploatare, din care: <!–> 9–> <!–>
–> <!–> e1–> <!–> venituri aferente programelor din fonduri structurale –> <!–> 9a –> <!–> –> <!–>
–> <!–> e2–> <!–> venituri conform OUG nr. 95/2002 –> <!–> 9b –> <!–> –> <!–>
2–> <!–> Venituri financiare, din care: –> 10<!–> 50–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> a)–> din imobilizări financiare <!–> 11–> <!–>
b)–> din alte investiții și împrumuturi care fac parte din activele imobilizate <!–> 12–> <!–>
c)–> din dobânzi <!–> 13–> <!–>
d)–> alte venituri financiare <!–> 14–> 50<!–>
3–> <!–> Venituri extraordinare –> 15<!–> –>
II <!–> –> <!–> CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + 48 + 51) –> 16<!–> 36.702–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 1–> <!–> Cheltuieli de exploatare, din care: –> 17<!–> 36.702–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> a)–> cheltuieli materiale <!–> 18–> 2.500<!–>
b)–> alte cheltuieli externe (cu energie și apă) <!–> 19–> 730<!–>
c)–> cheltuieli privind mărfurile <!–> 20–> <!–>
d)–> cheltuieli cu personalul, din care: <!–> 21–> 24.280<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> d1 <!–> ch. cu salariile –> 22<!–> 17.366–>
d2 <!–> –> cheltuieli cu asigurările și protecția socială și alte obligații legale<!–>din care: –> <!–>23–> <!–> 5.094–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> ch. privind contribuția la asigurări sociale <!–> 24–> 3.753<!–>
ch. privind contribuția la asigurări pt. șomaj –> 25<!–> 140–>
ch. privind contribuția la asigurări sociale de sănătate <!–> 26–> 1.101<!–>
ch. privind contribuțiile la fondurile speciale aferente fondului de –>salarii <!–> –>27<!–> –> 100<!–>
d3 –> alte cheltuieli cu personalul, din care: <!–> 28–> 1.820<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> d3.1) ch. sociale prevăzute prin art. 21 Legea nr. 571/2003 privind <!–>Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, din care: –> 29<!–> –> 100<!–> –>
─ tichete de creșă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările și comple─ <!–>tările ulterioare –> <!–>30–> <!–> –>
─ tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, <!–>cu modificările și completările ulterioare –> 31<!–> –> <!–> –>
d3.2) tichete de masă <!–> 32–> 820<!–>
d3.3) tichete de vacanță –> 33<!–> –>
d3.4) alte drepturi de personal conform prevederilor legale <!–> –> 33a<!–> –> 900<!–> –>
e)<!–> –> ch. cu plățile brute compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor <!–>potrivit programelor de disponibilizări –> 34<!–> –> <!–> –>
f)<!–> ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătorești –> 35<!–> –>
g)<!–> ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale și necorporale –> 36<!–> 1.625–>
h)<!–> ch. cu prestațiile externe –> 37<!–> 7.000–>
i)<!–> alte cheltuieli de exploatare, din care: –> 38<!–> 567–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> i1) contract de mandat <!–> 39–> 80,3<!–>
i2) ch. de protocol, din care: –> 40<!–> 80–>
<!–> –> ─ tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările și <!–> completările ulterioare –> <!–>41–> <!–> –>
i3) ch. de reclamă și publicitate, din care: <!–> 42–> 80<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> tichete cadou ptr. cheltuieli de reclamă și publicitate, potrivit –>Legii nr. 193/2006, cu modificările și completările ulterioare <!–> 43–> <!–> –> <!–>
tichete cadou ptr. pentru campanii de marketing, studiul –>pieței, promovarea pe piețe existente sau noi, potrivit Legii <!–>nr. 193/2006, cu modificările și completările ulterioare –> 44<!–> –> <!–> –> <!–> –>
i4) ch. cu sponsorizarea <!–> 45–> <!–>
i5) ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale –> 46<!–> –>
i6) ch. cu redevența pentru concesionarea bunurilor <!–> 47–> <!–>
i7) cheltuieli aferente programelor din fonduri structurale –> 47a<!–> –>
i8) cheltuieli conform OUG nr. 95/2002 și/sau cheltuieli șomaj tehnic <!–> 47b–> <!–>
i9) cheltuieli aferente restructurării, privatizării, administrator –>special, etc. <!–> 47c–> <!–> 326–> <!–>
2–> <!–> Cheltuieli financiare, din care: –> 48<!–> 0–>
<!–> –> <!–> a)–> cheltuieli privind dobânzile <!–> 49–> <!–>
b)–> alte cheltuieli financiare <!–> 50–> 0<!–>
3–> <!–> Cheltuieli extraordinare –> 51<!–> –>
III <!–> –> <!–> REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) –> 52<!–> 10.298–>
IV <!–> –> <!–> IMPOZIT PE PROFIT –> 53<!–> 1.565–>
V <!–> –> <!–> PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: –> 54<!–> 8.733–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 1<!–> –> Rezerve legale <!–> 55–> 515<!–>
2–> <!–> Alte rezerve reprezentând facilități fiscale prevăzute de lege –> 56<!–> –>
3<!–> –> Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenți <!–> 57–> <!–>
4–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> Constituirea surselor proprii de finanțare pentru proiectele cofinanțate –>din împrumuturi externe, precum și pentru constituirea surselor necesare <!–>rambursării ratelor de capital, plății dobânzilor, comisioanelor și altor –>costuri aferente acestor împrumuturi <!–> 58–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–>
5–> <!–> Alte repartizări prevăzute de lege –> 59<!–> –>
6<!–> –> <!–> –> Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 55, 56, 57, 58 <!–>și 59 –> <!–>60–> <!–> 8.218–>
7<!–> –> <!–> –> <!–> –> Participarea salariaților la profit în limita a 5% din profitul net, <!–>dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la –>nivelul operatorului economic în exercițiul financiar de referință <!–> 61–> <!–> –> 411<!–> –> <!–>
8–> <!–> –> <!–> –> <!–> Minimum 90% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor –>autonome, ori dividende în cazul societăților/ companiilor <!–>naționale și societăților cu capital integral sau majoritar de stat –> 62<!–> –> <!–> 7.396–> <!–> –>
9<!–> –> <!–> –> Profitul nerepartizat pe destinațiile prevăzute la pct. 1─8 se repartizează<!–>la alte rezerve și constituie sursa proprie de finanțare –> 63<!–> –> 411<!–> –>
VI <!–> –> <!–> SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din care: –> 64<!–> 1.625–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 1–> <!–> Surse proprii –> 65<!–> 1.625–>
2<!–> –> Alocații de la buget <!–> 66–> <!–>
3–> <!–> Credite bancare –> 67<!–> –>
<!–> –> <!–> a)–> ─ interne <!–> 68–> <!–>
b)–> ─ externe <!–> 69–> <!–>
4–> <!–> Alte surse –> 70<!–> –>
VII <!–> –> <!–> CHELTUIELI PENTRU INVESTIȚII, din care: –> 71<!–> 1.625–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 1<!–> –> <!–> –> Cheltuieli aferente, investițiilor, inclusiv cele aferente investițiilor <!–>în curs la finele anului, din care: –> <!–>72–> 1.625<!–> –>
<!–> –> <!–> ─ cheltuieli de proiectare ─ cercetare –> 72a<!–> –>
2<!–> –> Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții <!–> 73–> <!–>
–> <!–> –> a)<!–> interne –> 74<!–> –>
b)<!–> externe –> 75<!–> –>
VIII <!–> –> REZERVE, din care: <!–> 76–> 515<!–>
–> <!–> –> <!–> –> 1<!–> –> Rezerve legale <!–> 77–> 515<!–>
2–> <!–> Rezerve statutare –> 78<!–> –>
3<!–> –> Alte rezerve <!–> 79–> <!–>
IX –> <!–> DATE DE FUNDAMENTARE –> 80<!–> –>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 1<!–> –> Venituri totale <!–> 81–> 47.000<!–>
2–> <!–> Cheltuieli aferente veniturilor totale –> 82<!–> 36.702–>
3<!–> –> Nr. prognozat de personal la finele anului <!–> 83–> 420<!–>
4–> <!–> Nr. mediu de salariați total în activitate –> 84<!–> 357–>
4a<!–> –> Nr. mediu salariați nucleu conform OUG nr. 95/2002/șomaj tehnic <!–> 84a–> <!–>
5–> <!–> Fond de salarii, din care: –> 85<!–> 17.366–>
<!–> –> <!–> –> a)<!–> –> fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual<!–>de muncă –> <!–>86–> <!–> 17.343–>
b)<!–> alte cheltuieli cu personalul –> 87<!–> 23–>
6<!–> –> Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) <!–> 88–> 4.048<!–>
7–> <!–> –> <!–> Productivitatea muncii pe total personal mediu în prețuri curente –>(mii lei/persoană) (rd. 81/84) <!–> –>89<!–> –> 132<!–>
8–> <!–> –> <!–> Productivitatea muncii pe total personal mediu în prețuri comparabile –>(mii lei/persoană) <!–> 90–> <!–> –> <!–>
9–> <!–> –> <!–> Productivitatea muncii în unități fizice pe total personal mediu –>(procese verbale întocmite/persoană) <!–> –>91<!–> –> 238<!–>
10–> <!–> –> <!–> Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale –>(cheltuieli totale/venituri totale) x 1000 = (rd. 16/rd. 1) x 1000 <!–> 92–> <!–> 781–> <!–>
11–> <!–> Plăți restante –> 93<!–> –>
<!–> –> <!–> a)–> prețuri curente <!–> 94–> <!–>
b)–> prețuri comparabile <!–> 95–> <!–>
12–> <!–> –> <!–> –> <!–> Creanțe restante –> 96<!–> –>
a)<!–> prețuri curente –> 97<!–> –>
b)<!–> prețuri comparabile –> 98<!–> –>

Notă: Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influența sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație, Comisiei de cenzori, AGA.<!–>–><!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters