HOTĂRÂRE nr. 11 din 30 august 2024

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CAMERA CONSULTANTILOR FISCALI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 896 din 5 septembrie 2024
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 3 31/01/2022
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 5
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 6
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 17
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 3
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 6
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 3
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 5
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 7
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 10
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 11
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 14
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 15
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 16
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 17
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 54
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 57
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 59
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 60
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 61
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 62
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ANEXA 2
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHOTARARE 3 31/01/2022
ActulREFERIRE LAREGULAMENT 31/01/2022
ActulREFERIRE LALEGE 198 16/04/2002
ActulREFERIRE LAOG 71 30/08/2001 ART. 10
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 3 31/01/2022
ART. 1REFERIRE LAHOTARARE 3 31/01/2022
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 5
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 6
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 17
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 3
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 6
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 3
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 5
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 7
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 10
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 11
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 14
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 15
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 16
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 17
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 54
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 57
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 59
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 60
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 61
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ART. 62
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 31/01/2022 ANEXA 2
ART. 1REFERIRE LAREGULAMENT 31/01/2022
CAP. 2REFERIRE LALEGE 198 16/04/2002
CAP. 2REFERIRE LAOG 71 30/08/2001
ANEXA 1REFERIRE LAREGULAMENT 31/01/2022
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În baza prevederilor art. 10 din Ordonanța Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea și exercitarea activității de consultanță fiscală, aprobată cu modificări prin Legea nr. 198/2002, cu modificările și completările ulterioare,<!–>Consiliul superior al Camerei Consultanților Fiscali, întrunit în ședința din 29 august 2024, hotărăște:–> +
Articolul IRegulamentul de organizare și funcționare al Camerei Consultanților Fiscali, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanților Fiscali nr. 3/2022, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 184 din 24 februarie 2022, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:1.<!–>La articolul 3, alineatul (4) se modifică și va avea următorul cuprins:(4)–>Persoanele care au promovat examenul pentru atribuirea calității de consultant fiscal asistent sunt obligate să se înscrie ca membri activi în Registrul consultanților fiscali și al societăților de consultanță fiscală, la capitolul «Consultanți fiscali asistenți», în termenul prevăzut la art. 5 alin. (1). La înscrierea în Registrul consultanților fiscali și al societăților de consultanță fiscală, consultanții fiscali asistenți (stagiari) trebuie să aibă încheiată o convenție de stagiu cu un îndrumător înscris în Lista consultanților fiscali activi îndrumători, publicată pe site-ul Camerei, pe care trebuie să o depună împreună cu cererea de înscriere. Stagiul are o durată de 3 ani, începând cu data înscrierii în registru.2.<!–>La articolul 3, alineatul (5^2) se modifică și va avea următorul cuprins:(5^2)–>Consultantul fiscal asistent care nu a respectat prevederile alin. (5) și (5^1) cu privire la participarea la examenul de atribuire a calității de consultant fiscal sau nu a promovat în perioada prevăzută la alin. (5^1) își pierde de drept calitatea de consultant fiscal asistent și este radiat din oficiu din Registrul consultanților fiscali și al societăților de consultanță fiscală, de la capitolul «Consultanți fiscali asistenți», prin decizie a directorului executiv. Radierea este definitivă, prin excepție de la prevederile art. 13.3.<!–>La articolul 3, după alineatul (5^2) se introduce un nou alineat, alineatul (5^3), cu următorul cuprins:(5^3)–>În cazul promovării examenului pentru atribuirea calității de consultant fiscal, consultantul fiscal asistent este radiat din oficiu din Registrul consultanților fiscali și al societăților de consultanță fiscală, de la capitolul «Consultanți fiscali asistenți», prin decizie a directorului executiv.4.<!–>La articolul 4, alineatul (7) se modifică și va avea următorul cuprins:(7)–>Pentru a fi înregistrați la secțiunea «persoane inactive», membrii Camerei persoane fizice trebuie să completeze și să transmită formularul cererii de înscriere/cererii de înregistrare la secțiunea «persoane inactive5.<!–>La articolul 4, alineatul (8) se modifică și va avea următorul cuprins:(8)–>În situația în care cererea de înregistrare în secțiunea «persoane inactive» nu este completă sau nu este însoțită de documentele doveditoare ale stării de incompatibilitate, acolo unde este cazul, Camera solicită completarea acesteia. În cazul în care consultantul fiscal nu realizează completările solicitate în termen de 30 de zile de la comunicare, cererea urmează a fi respinsă prin decizie a directorului executiv.6.<!–>La articolul 4, alineatul (9) se modifică și va avea următorul cuprins:(9)–>În situația în care societatea de consultanță fiscală nu mai îndeplinește condițiile legale de funcționare, autorizația societății se retrage conform art. 12 alin. (1) pct. 2 lit. b), dacă într-un termen de 30 de zile de la data comunicării de către Cameră a unei notificări de punere în întârziere societatea nu notifică Camera cu privire la reîndeplinirea acestor condiții.7.<!–>La articolul 4, alineatul (10) se modifică și va avea următorul cuprins:(10)–>Înscrierea și retragerea de pe listele consultanților fiscali cu drept de a efectua expertize fiscale judiciare la solicitarea organelor judecătorești sau de cercetare penală se fac doar prin completarea și transmiterea formularelor puse la dispoziție pe site-ul Camerei, iar soluționarea acestora se face prin decizie a directorului executiv. La înscrierea pe liste, Camera eliberează carnetul profesional de consultant fiscal – expert fiscal judiciar în format electronic.8.<!–>La articolul 5, alineatul (7) se modifică și va avea următorul cuprins:(7)–>Cererea, împreună cu documentele anexate, după caz, se înregistrează la Cameră, care, după verificarea îndeplinirii condițiilor de înscriere, efectuează înscrierea în Registrul consultanților fiscali și al societăților de consultanță fiscală, în baza deciziei emise de directorul executiv privind aprobarea cererii, și eliberează carnetul profesional sub formă de card de membru. Parafa se eliberează la cerere, prin completarea și transmiterea formularului disponibil pe site-ul Camerei, doar pentru consultanții fiscali activi.9.<!–>La articolul 5, alineatul (10) se abrogă.10.–>La articolul 6, alineatul (4) se abrogă.11.<!–>La articolul 6, după alineatul (8) se introduce un nou alineat, alineatul (9), cu următorul cuprins:(9)–>Pe baza deciziei Biroului permanent, consultanții fiscali în cauză vor fi înscriși în Registrul consultanților fiscali și al societăților de consultanță fiscală, la secțiunea corespunzătoare.12.<!–>La articolul 7, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins:(2)–>Pentru autorizarea societăților de consultanță fiscală, persoanele juridice trebuie să îndeplinească următoarele condiții:a)<!–>să fie înregistrate la registrul comerțului cu codul CAEN corespunzător consultanței fiscale și să figureze ca societăți active;b)–>să nu figureze în bazele de date ale Ministerului Finanțelor ca persoane inactive din punct de vedere fiscal;c)<!–>consultanții fiscali asociați/acționari și administratori să nu figureze în Registrul consultanților fiscali și al societăților de consultanță fiscală cu o sancțiune disciplinară prevăzută la art. 54 alin. (1) lit. b) în ultimele 6 luni și să nu aibă obligații restante față de Cameră;d)–>consultanții fiscali asociați/acționari și administratori să nu aibă antecedente penale pentru săvârșirea unor infracțiuni sancționate de legile fiscale, financiar-contabile, vamale, cele care privesc disciplina financiară, precum și alte infracțiuni în legătură cu exercitarea activităților prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. b), inclusiv spălarea banilor sau finanțarea terorismului;e)<!–>consultanții fiscali asociați/acționari și administratori să nu aibă fapte înscrise în cazierul fiscal.13.–>La articolul 7, alineatul (4) se modifică și va avea următorul cuprins:(4)<!–>Documentația prevăzută la alin. (3) se verifică pentru îndeplinirea cerințelor prevăzute la alin. (1)-(3), după care se fac propuneri de aprobare sau respingere motivată, după caz, Biroului permanent al Consiliului superior al Camerei. În cazul aprobării cererii, persoana juridică respectivă devine membră a Camerei, este înscrisă în Registrul consultanților fiscali și al societăților de consultanță fiscală, în baza deciziei emise de Biroul permanent al Consiliului superior al Camerei, și i se eliberează autorizația.14.–>La articolul 7, alineatul (5) se modifică și va avea următorul cuprins:(5)<!–>În situația în care cererea este respinsă, decizia motivată a Biroului permanent al Consiliului superior al Camerei se comunică solicitantului.15.–>La articolul 10, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 10(1)<!–>Membrii Camerei persoane fizice sunt obligați să comunice Camerei, în scris, în termen de până la 30 de zile, producerea unor evenimente semnificative în activitatea acestora, menționând toate informațiile și atașând toate documentele corespunzătoare, după cum urmează:a)–>aplicarea unor sancțiuni disciplinare pe linie profesională de către o autoritate legală sau un alt organism profesional al cărui membru este persoana în cauză;b)<!–>orice condamnare penală definitivă pronunțată de instanțele competente din țară sau din străinătate pentru infracțiuni sancționate de legile fiscale, financiar-contabile, vamale, cele care privesc disciplina financiară, precum și alte infracțiuni în legătură cu exercitarea activităților prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. b), inclusiv spălarea banilor sau finanțarea terorismului;c)–>existența unei hotărâri judecătorești definitive prin care i se interzice consultantului fiscal exercitarea funcției de administrator al unei societăți sau, în general, exercitarea de funcții care privesc gestiunea ori conducerea unei societăți;d)<!–>schimbarea numelui și/sau a domiciliului, situație în care persoana în cauză va solicita în scris Camerei eliberarea unui nou carnet profesional de consultant fiscal membru al Camerei și a unei noi parafe, după caz;e)–>modificarea adresei de corespondență sau de reședință, după caz;f)<!–>orice alte date care se referă la calitatea de membru al acesteia.
16.–>La articolul 10, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins:(2)<!–>Membrii Camerei persoane juridice sunt obligați să comunice Camerei, în scris, în termen de până la 30 de zile, producerea unor evenimente semnificative în activitatea acestora, menționând toate informațiile și atașând toate documentele corespunzătoare, după cum urmează:a)–>schimbarea denumirii și/sau a sediului, situație în care se va solicita în scris Camerei eliberarea unei noi autorizații;b)<!–>schimbarea adresei de corespondență;c)–>deschiderea sau închiderea unei filiale ori a unei subunități;d)<!–>orice modificare în ceea ce privește statutul asociaților/ acționarilor sau al administratorilor persoanei juridice;e)–>orice condamnare penală definitivă pronunțată de instanțele competente din țară sau din străinătate împotriva persoanei juridice;f)<!–>aplicarea unor sancțiuni disciplinare persoanei juridice ori luarea de măsuri împotriva acesteia de către o autoritate sau un alt organism profesional al cărui membru este persoana juridică în cauză;g)–>orice condamnare penală definitivă pronunțată de instanțele competente din țară sau din străinătate împotriva unui asociat/acționar ori administrator al persoanei juridice pentru infracțiuni sancționate de legile fiscale, financiar-contabile, vamale, cele care privesc disciplina financiară, precum și alte infracțiuni în legătură cu exercitarea activităților prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. b), inclusiv spălarea banilor sau finanțarea terorismului;h)<!–>existența unei hotărâri judecătorești definitive prin care i se interzice reprezentantului legal al societății de consultanță fiscală exercitarea funcției de administrator sau exercitarea de funcții care privesc gestiunea ori conducerea unei societăți;i)–>dacă se află în procedură de insolvență sau de lichidare.17.La articolul 11, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 11(1)<!–>Membrii Camerei, persoane fizice sau persoane juridice, au dreptul să renunțe la calitatea de membru prin notificare scrisă către Cameră cu privire la intenția de renunțare, folosind formularul pus la dispoziție pe site-ul Camerei. Radierea din Registrul consultanților fiscali și al societăților de consultanță fiscală, din inițiativa membrilor, se realizează prin decizie a directorului executiv, potrivit alin. (2)-(4), cu condiția ca membrul Camerei în cauză să nu înregistreze obligații restante sau curente la plata cotizațiilor fixe sau variabile.
18.–>Articolul 14 se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 14În fața organelor de conducere ale Camerei problemele, interesele și propunerile societăților de consultanță fiscală pot fi susținute de administratorii acestor societăți sau de alte persoane împuternicite de aceștia.<!–>
19.–>Articolul 15 se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 15(1)<!–>Persoanele juridice care au suspendată activitatea la registrul comerțului au obligația să notifice Camera prin completarea și transmiterea formularului pus la dispoziție pe site-ul propriu și a documentelor justificative. Soluționarea cererii de inactivare se face prin decizie a directorului executiv. Pe perioada inactivității, societățile în cauză nu datorează cotizația.(2)–>Solicitarea de înregistrare în categoria membrilor activi se face prin completarea și transmiterea formularului pus la dispoziție de Cameră pe site-ul propriu. Cererea trebuie însoțită de documente justificative și plata cotizației fixe, al cărei cuantum este egal cu al cotizației datorate de noii membri ai Camerei. Soluționarea cererii se face prin decizie a directorului executiv.
20.La articolul 16, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 16(1)<!–>În cazuri de dificultate financiară, membrii Camerei pot solicita amânarea sau eșalonarea plății cotizațiilor prin cerere motivată adresată Camerei. Cererea se soluționează în termen de 10 zile prin decizie a directorului executiv.
21.–>La articolul 17 alineatul (5) punctul 1, litera f) se modifică și va avea următorul cuprins: f)<!–>telefon;22.–>La articolul 17 alineatul (5) punctul 2, litera c) se abrogă.23.<!–>La articolul 17 alineatul (5) punctul 2, literele d) și f) se modifică și vor avea următorul cuprins:d)–>numele, prenumele și codul de membru ale asociaților/acționarilor, administratorilor care au calitatea de consultant fiscal; …………………………………………………………………………………<!–>f)–>telefon;24.<!–>La articolul 54 alineatul (1), litera a) se modifică și va avea următorul cuprins:a)–>avertisment scris;25.La articolul 57, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 57(1)<!–>În termen de 10 zile de la primirea sesizării și demararea procedurii disciplinare, Direcția juridică, etică profesională, monitorizare și control, prin Colectivul cu atribuții de cercetare disciplinară, va transmite în scris persoanei reclamate o comunicare cu privire la:a)–>conținutul sesizării primite și demararea procedurii disciplinare;b)<!–>elementele care stau la baza sesizării;c)–>obligația de a transmite Camerei documentele solicitate în vederea soluționării cauzei;d)<!–>dreptul persoanei reclamate de a formula un răspuns în termen de 10 zile de la primirea comunicării, dar nu mai mult de 15 zile de la transmitere;e)–>dreptul persoanei reclamate de a prezenta probe în apărarea sa;f)<!–>orice alte elemente necesare soluționării cauzei.
26.–>La articolul 59, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 59(1)<!–>În urma finalizării procedurii disciplinare, Direcția juridică, etică profesională, monitorizare și control, prin Colectivul cu atribuții de cercetare disciplinară, întocmește un raport prin care propune sancționarea disciplinară sau nesancționarea, pe care îl înaintează spre aprobare Consiliului superior. Raportul va cuprinde faptele reclamate la adresa consultantului fiscal, probele administrate, precum și orice alte informații necesare soluționării propunerii de sancționare disciplinară sau de nesancționare.
27.–>Articolul 60 se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 60Decizia Consiliului superior privind sancționarea disciplinară poate fi contestată, în termen de 30 de zile de la comunicare, de către persoana reclamată. Contestația se soluționează de către Comisia de apel a Camerei și trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:a)<!–>să fie formulată în scris, cu indicarea numărului deciziei atacate;b)–>să fie motivată în fapt și în drept;c)<!–>să fie semnată de către contestatar sau persoana împuternicită, după caz.–>
28.Articolul 61 se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 61(1)<!–>Termenul de soluționare a contestației este de 30 de zile de la data înregistrării la Cameră.(2)–>Comisia de apel poate convoca reclamatul la sediul Camerei dacă apreciază că sunt necesare lămuriri suplimentare cu privire la contestația formulată și probele administrate sau poate solicita transmiterea acestora în scris. În caz de neprezentare a reclamatului fără să facă dovada imposibilității prezentării din motive întemeiate, la data și ora stabilite în convocare, și de netransmitere în scris a lămuririlor suplimentare, contestația se respinge ca nesusținută.(3)<!–>Comisia de apel poate analiza și decide asupra contestației și fără convocarea reclamatului dacă apreciază că nu sunt necesare lămuriri suplimentare.
29.–>Articolul 62 se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 62(1)<!–>În soluționarea contestației, Comisia de apel emite o hotărâre motivată prin care poate să respingă sau să admită, în tot ori în parte, contestația. (2)–>În cazul nesemnării sau nemotivării în fapt și în drept a contestației în termenul prevăzut de art. 60, contestația se respinge.(3)<!–>Contestația formulată cu nerespectarea termenului prevăzut de art. 60 se respinge ca tardivă.(4)–>Contestația formulată de reclamat prin împuternicit trebuie să fie însoțită de o procură în acest sens sau o împuternicire avocațială, după caz.(5)<!–>Hotărârea Comisiei de apel se comunică reclamatului atât pe e-mail, cât și prin serviciile de poștă sau curierat, cu confirmare de primire.(6)–>Hotărârile Comisiei de apel privind suspendarea sau excluderea unui membru sunt publicate pe site-ul Camerei.(7)<!–>Hotărârile Comisiei de apel sunt de natură disciplinară și pot fi atacate, în condițiile legii, la instanța competentă.
30.–>Anexa nr. 2 se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
+
Articolul IIPrezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare la data publicării.<!–>

Președintele Camerei Consultanților Fiscali,–>
Dan Manolescu<!–>
București, 30 august 2024.–>Nr. 11. +
ANEXĂ<!–>(Anexa nr. 2 la regulament)–>
REGISTRUL PUBLIC <!–>
al consultanților fiscali și al societăților de consultanță fiscală–>
+
Capitolul I – Consultanți fiscaliSecțiunea A – Activi<!–>Secțiunea B – Inactivi–>
+
Capitolul II – Consultanți fiscali asistenți

Nr. crt. Codul de membru PF/anul înregistrării Numele și prenumele Localitatea de domiciliu Numărul de telefon, adresa de e-mail*) Sancțiunea de suspendare a activității
0 1 2 3 4 5
1. <!–> –> <!–> –> <!–>
2. –> <!–> –> <!–> –>
3. <!–> –> <!–> –> <!–>

–>*) Datele cu caracter personal, altele decât cele prevăzute de Ordonanța Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea și exercitarea activității de consultanță fiscală, aprobată cu modificări prin Legea nr. 198/2002, cu modificările și completările ulterioare, sunt publicate pe site-ul Camerei Consultanților Fiscali în baza consimțământului liber exprimat al persoanei vizate.

+
Capitolul III – Societăți de consultanță fiscalăSecțiunea A – Active<!–>Secțiunea B – Inactive–>

Nr. crt. Codul de membru PJ/anul autorizării Denumirea societății Adresa sediului (localitatea, str., nr., bl., sc., et., ap., județul/sectorul) Numărul de telefon, adresa de e-mail Numele și prenumele asociaților*), acționarilor*), administratorilor*) <!–>care au calitatea de consultant fiscal–> Codul de <!–>membru PF/anul înregistrării–> Perioada suspendării activității societății
0 1 2 3 4 5 6 7
1. <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–>
2. –> <!–> –> <!–> –> <!–> –>
3. <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–>

–>*) La numele persoanelor care efectuează consultanță fiscală în numele societății se va completa indicele corespunzător pentru asociați, acționari și administratori. <!–>–><!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters