Informatii Document
Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 186 din 27 februarie 2006
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Nu exista actiuni induse de acest act | |
Acte referite de acest act: | |
Nu exista acte care fac referire la acest act | |
privind organizarea Conferinţei paneuropene a miniştrilor transporturilor privind transportul pe căile navigabile interioare, ce se va desfăşura la Bucureşti în perioada 13-14 septembrie 2006
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. +
Articolul 1Se aprobă organizarea în România a Conferinţei paneuropene a miniştrilor transporturilor privind transportul pe căile navigabile interioare, ce se va desfăşura la Bucureşti în perioada 13-14 septembrie 2006. +
Articolul 2Finanţarea cheltuielilor pentru organizarea manifestărilor prevăzute la art. 1, în sumă totală de 360.099 lei (RON), se asigură din prevederile bugetare aprobate Ministerului, Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului pe anul 2006, la capitolul 84.01 "Transporturi", titlul "Bunuri şi servicii", cu respectarea prevederilor legale, conform devizului estimativ prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUCĂLIN POPESCU-TĂRICEANUContrasemnează:────────────────Ministrul transporturilor,construcţiilor şi turismului,Gheorghe DobreMinistrul afacerilor externe,Mihai Răzvan UngureanuMinistrul finanţelor publice,Sebastian Teodor Gheorghe VlădescuBucureşti, 3 februarie 2006.Nr. 170. +
Anexa DEVIZ ESTIMATIV DE CHELTUIELIpentru organizarea Conferinţei paneuropene a miniştrilor transporturilor privind transportul pe căile navigabile interioare, ce se va organiza la Bucureşti în perioada 13-14 septembrie 2006Conferinţa paneuropeană a miniştrilor transporturilorCheltuieli de cazare: 100 de persoane x 2 nopţi x 840 lei (RON)/persoană/noapte = 168.052 lei (RON)Cheltuieli zilnice de masă: 110 persoane x 1 zi x 55 lei (RON)/persoană/zi = 6.028 lei (RON)Cheltuieli pentru mese oficiale: 110 persoane x 2 zile x 219 lei (RON)/persoană/zi = 24.112 lei (RON)Alte cheltuieli – trataţii: 110 persoane x 2 zile x 29 lei (RON)/persoană/zi = 3.215 lei (RON)Cheltuieli de transport de la/la aeroport la/de la hotel şi între locaţii = 34.524 lei (RON)Cheltuieli pentru închirierea şi amenajarea unor săli, echipamente, servicii de traducere şi alte cheltuieli legate de organizarea reuniunii = 124.168 lei (RON)TOTAL GENERAL: 360.099 lei (RON)NOTĂ:În cazul apariţiei unor evenimente neprevăzute, sumele se pot compensa între acţiunile menţionate.Observaţii:Conferinţa paneuropeană privind transportul pe căile navigabile interioare durează o zi.Conferinţa paneuropeană privind transportul pe căile navigabile interioareConferinţa paneuropeană privind transportul pe căile navigabile interioareCazare──────100 de camere executive x 2 nopţi x 230 Euro/noapte = 46.000 Euro (hotel de 5*)Mese────1 prânz x 110 persoane x 15 Euro = 1.650 Euro2 cine festive x 110 persoane x 30 Euro = 6.600 Euro (cea din ziua a doua în hotel, cea din ziua a treia într-o altă locaţie)Pauze de cafea – 4 Euro x 2 pauze x 110 persoane = 880 EuroÎnchiriere săli────────────────Sala de reuniune: 1 zi x 2.400 Euro = 2.400 Euro (săli care să poată permite configurarea în careu sau «U», cu 100 de locuri pentru miniştri la masa principală şi 20 de locuri pentru experţi în rândul 2 şi care să permită aşezarea translatorilor în cabine separate).Sala pentru cina festivă din ziua a doua = 3.000 EuroTransferuri de la/la aeroport la/de la hotel şi între locaţii– Cu autoturism de clasă superioară: 30 Euro/transfer (o cursă)45 x 7 transferuri x 30 Euro = 9.450 EuroEchipamente pentru sala de reuniune────────────────────────────────────În mod uzual, se utilizează următoarele echipamente, dar pot exista şi alte cerinţe tehnice:– Instalaţie de traducere simultană (3 canale – română- engleză- rusă- franceză-germană): 1.700 Euro– Sistem de amplificare: 300 Euro x 1 zi = 300 Euro– Sistem de discuţii: 350 Euro x 1 zi = 350 Euro– Sistem de videoproiecţie (ecran, laptop, videoproiector): 220 Euro x 1 zi = 220 EuroPersonal specializat────────────────────Personal pentru primirea la aeroport, pe fluxul normal de sosiri: în funcţie de orarul de zbor, pot fi necesare 2-6 persoane (eventual în două schimburi) cunoscătoare ale limbilor utilizate de participanţi sau a una-două limbi de circulaţie internaţională. Tarif estimativ: 50 Euro/persoană/zi50 Euro/persoană/zi x 2 zile x 4 persoane = 400 EuroInterpreţi pentru traducere simultană:180 Euro/zi/interpret x 4 limbi străine (engleză, rusă, franceză şi germană) x 1 zi x 10 interpreţi = 7.200 EuroPersonal pentru înregistrarea/informarea participanţilor, atât anterior, cât şi pe durata evenimentului:80 Euro/zi/persoană x 2 persoane x 2 zile = 320 EuroPersonal pentru secretariat:40 Euro/zi/persoană x 2 persoane x 2 zile = 160 EuroTehnicieni:2 tehnicieni x 50 Euro/zi/persoană x 1 zi = 100 EuroSeturi individuale de conferinţă────────────────────────────────Genţi de conferinţă, personalizate: 18 Euro/buc. x 110 buc. = 1.980 EuroEcusoane individuale, policromie, diferenţiate pe categorii de participanţi (şefi de delegaţie, experţi, persoane însoţitoare, organizatori, personal tehnic):170 buc. x 4,4 Euro/buc. = 748 EuroPixuri personalizate: 4 Euro/buc. x 110 buc. = 440 EuroGhidul conferinţei (tipărit); estimare de cost: 8 Euro/buc. x 110 buc. = 880 EuroBiblioraft cu documentele conferinţei: estimare de cost: 5 Euro/buc. x 110 buc. = 550 EuroBlocnotes personalizat: 2 Euro/buc. x 110 buc. = 220 EuroDecorare şi signalectică────────────────────────În mod curent se utilizează cel puţin următoarele elemente:Bannere (în sala de conferinţă şi în exteriorul locaţiei) 35 Euro/mp x 2 bannere x 30 mp = 2.100 EuroAfişe (în hotel, în zona de conferinţe, la aeroport): 75 Euro/mp x 20 mp x 5 buc. = 7.500 EuroEcusoane de masă ("călăreţi") pentru ambele reuniuni: 2 Euro/buc. x 110 buc. = 220 EuroAranjamente florale în săli: 70 Euro/aranjamente = 700 EuroDesk multifuncţional pentru înregistrarea/informarea participanţilor = 800 EuroProgram turistic──────────────────Costuri estimative: 1.700 EuroTotal Conferinţă paneuropeană: 98.568 Euro1 Euro = 3,6533 lei (RON)/Euro (curs B.N.R. la data de 14 decembrie 2005)98.568 Euro x 3,6533 lei (RON)/Euro = 360.098 lei (RON) = 3.600.984.744 lei (ROL)__________