Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetExists($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetExists(mixed $offset): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 68

Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetGet($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetGet(mixed $offset): mixed, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 75

Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetSet($offset, $value) should either be compatible with ArrayAccess::offsetSet(mixed $offset, mixed $value): void, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 82

Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetUnset($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetUnset(mixed $offset): void, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 89

Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::getIterator() should either be compatible with IteratorAggregate::getIterator(): Traversable, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 23

HOTĂRÂRE nr. 210 din 20 martie 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 205 din 28 martie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHG 1243 12/12/2012
ActulACTUALIZEAZA PEHG 210 20/03/2012
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 15 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 6 alin. (8) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările și completările ulterioare,<!–>în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată,–>Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. +
Articolul 1Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Comercială "Conpet" – S.A. Ploiești, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
+
Articolul 2(1)<!–>Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri și cheltuieli, precum și nivelul cheltuielilor în structură reprezintă limite maxime și nu pot fi depășite decât în cazuri justificate, cu aprobarea prealabilă a Guvernului, la propunerea Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale și al Ministerului Finanțelor Publice, prin promovarea unei hotărâri de rectificare a bugetului de venituri și cheltuieli.(2)–>În cazul în care în execuție se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială "Conpet" – S.A. Ploiești poate efectua cheltuieli totale proporțional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficiență aprobați.

PRIM-MINISTRU<!–>
MIHAI-RĂZVAN UNGUREANU–>
Contrasemnează:<!–>
Ministrul economiei, comerțului și mediului de afaceri,–>
Lucian Nicolae Bode<!–>
Ministrul muncii, familiei și protecției sociale,–>
Claudia Boghicevici<!–>
Ministrul finanțelor publice,–>
Bogdan Alexandru Drăgoi<!–>
București, 20 martie 2012.–>Nr. 210. +
Anexă<!–>MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI–>Societatea Comercială "Conpet" – S.A. Ploiești<!–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI RECTIFICAT–>PENTRU ANUL 2012<!–> – mii lei –>

<!–> –> INDICATORI <!–> –> Nr.<!–>rd.–> BVC 2012 <!–>rectificat–>
0 <!–> 1 –> 2 <!–> 3 –> 6 <!–>
I. –> <!–> VENITURI TOTALE (rd. 2 + rd. 10 + rd. 15) –> 1 <!–> 389.357–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 1. –> Venituri din exploatare, din care: <!–> 2 –> 368.047<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> a)–> din producția vândută <!–> 3 –> 328.073<!–>
b)–> din vânzarea mărfurilor <!–> 4 –> 120<!–>
c)–> <!–> din subvenții de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, –>din care: <!–> 5 –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> c1<!–> subvenții, conform prevederilor legale în vigoare –> 6 <!–> –>
c2<!–> transferuri, conform prevederilor legale în vigoare –> 7 <!–> –>
d) producția de imobilizări <!–> 8 –> <!–>
e) alte venituri din exploatare –> 9 <!–> 39.854–>
2. <!–> Venituri financiare, din care: –> 10 <!–> 21.310–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> a) din imobilizări financiare <!–> 11 –> <!–>
b) din alte investiții și împrumuturi care fac parte din –>activele imobilizate <!–> 12 –> <!–> –> <!–>
c) din dobânzi –> 13 <!–> 8.800–>
d) alte venituri financiare <!–> 14 –> 12.510<!–>
3. –> Venituri extraordinare <!–> 15 –> <!–>
II. –> <!–> CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 48 + rd. 51) –> 16 <!–> 370.557–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 1. <!–> Cheltuieli de exploatare, din care: –> 17 <!–> 359.107–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> a) cheltuieli materiale <!–> 18 –> 7.230<!–>
b) alte cheltuieli externe (cu energie și apă) –> 19 <!–> 10.556–>
c) cheltuieli privind mărfurile <!–> 20 –> 114<!–>
d) cheltuieli cu personalul, din care: –> 21 <!–> 99.954–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> d1 <!–> cheltuieli cu salariile (Rd.22=Rd.94+Rd.95) –> 22 <!–> 68.899–>
d2 <!–> –> cheltuieli cu asigurările și protecția socială și alte <!–>obligații legale, din care: –> <!–>23 –> <!–> 19.201–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> cheltuieli privind contribuția la asigurări sociale –> 24 <!–> 14.517–>
cheltuieli privind contribuția de asigurări pt. șomaj <!–> 25 –> 516<!–>
cheltuieli privind contribuția la asigurări sociale de –>sănătate <!–> 26 –> <!–> 4.168–> <!–>
cheltuieli privind contribuțiile la fondurile speciale –>aferente fondului de salarii <!–> 27 –> <!–> –> <!–>
d3 –> alte cheltuieli cu personalul, din care: <!–> 28 –> 11.854<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> d3.1) cheltuieli sociale prevăzute la art. 21, Legea nr. <!–>571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificările și –>completările ulterioare <!–> 29 –> <!–> –> 1.378<!–> –> <!–>
– tichete de creșă cf. Legii nr. 193/2006, –>cu modificările și completările ulterioare) <!–> 30 –> <!–> –> <!–>
– tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit –>Legii nr. 193/2006, cu modificările și completările <!–>ulterioare –> 31 <!–> –> <!–> 2.676–> <!–> –>
d3.2) tichete de masă <!–> 32 –> 4.000<!–>
d3.3) tichete de vacanță –> 33 <!–> –>
d3.4) alte drepturi de personal conform prevederilor <!–>legale –> 33a<!–> –> 3.800<!–> –>
e) ch. cu plățile compensatorii cf. CCM aferente disponibiliză- <!–>rilor potrivit programelor de disponibilizări –> 34 <!–> –> 4.670<!–> –>
f) ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri <!–>judecătorești –> 35 <!–> –> <!–> –>
g) ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale și necorporale <!–> 36 –> 51.167<!–>
h) cheltuieli cu prestațiile externe –> 37 <!–> 103.820–>
h1) cheltuieli pentru recrutare și plasare de personal de <!–>conducere conform O.G.U. nr. 109/2011 –> 37,<!–>1 –> 90<!–> –>
i) alte cheltuieli de exploatare, din care: <!–> 38 –> 81.506<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> i1)–> contract de mandat <!–> 39 –> 80,3<!–>
i2)–> cheltuieli de protocol, din care: <!–> 40 –> 352<!–>
–> <!–> – tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, –>cu modificările și completările ulterioare <!–> 41 –> <!–> –> <!–>
i3)–> cheltuieli de reclamă și publicitate, din care: <!–> 42 –> 558<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> – tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă și publici- –>tate potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările și <!–>completările ulterioare –> 43 <!–> –> <!–> –> <!–> –>
– tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul <!–>pieței, promovarea de piețe existente sau noi, potrivit –>Legii nr. 193/2006, cu modificările și completările <!–>ulterioare –> 44 <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –>
i4)<!–> cheltuieli cu sponsorizarea din care: –> 45 <!–> 550–>
i5)<!–> –> cheltuieli cu taxa pentru activitatea de exploatare a <!–>resurselor minerale –> 46 <!–> –> <!–> –>
i6)<!–> cheltuieli redevența din concesionarea bunurilor –> 47 <!–> 24.438–>
i7)<!–> –> cheltuieli conform OUG nr. 95/2002 și/sau cheltuielișomaj<!–>tehnic –> 47a<!–> –> <!–> –>
i8)<!–> –> cheltuieli aferente restructurării, privatizării, <!–>administrator special, etc. –> 47b<!–> –> <!–> –>
2. <!–> Cheltuieli financiare, din care: –> 48 <!–> 11.450–>
<!–> –> <!–> a) cheltuieli privind dobânzile –> 49 <!–> 2.130–>
b) alte cheltuieli financiare <!–> 50 –> 9.320<!–>
3. –> Cheltuieli extraordinare <!–> 51 –> <!–>
III. –> <!–> REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) –> 52 <!–> 18.800–>
IV. <!–> –> IMPOZIT PE PROFIT <!–> 53 –> 3.008<!–>
V. –> <!–> –> <!–> PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA –>IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: <!–> 54 –> <!–> 15.792–> <!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 1. –> Rezerve legale <!–> 55 –> <!–>
2. –> Alte rezerve reprezentând facilități fiscale prevăzute de lege <!–> 56 –> <!–>
3. –> Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenți <!–> 57 –> <!–>
4. –> <!–> –> <!–> –> Constituirea surselor proprii de finanțare pt. proiectele <!–>cofinanțate din împrumuturi externe, precum și pt. constituirea –>surselor necesare rambursării ratelor de capital, plății <!–>dobânzilor, comisioanelor și altor costuri aferente acestor –>împrumuturi externe <!–> 58 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–>
5. –> Alte repartizări prevăzute de lege <!–> 59 –> <!–>
6. –> <!–> Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 55, 56,–>57, 58 și 59 <!–> 60 –> <!–> 15.792–> <!–>
7. –> <!–> –> <!–> Participarea salariatilor la profit în limita a 10% din profitul–>net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu mediu lunar <!–>realizat la nivelul operatorului economic în exercițiul –>financiar de referință <!–> 61 –> <!–> –> <!–> 1.184–> <!–> –> <!–>
8. –> <!–> –> <!–> Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul –>regiilor autonome, ori dividende în cazul societăților/ <!–>companiilor naționale și societăților cu capital integral sau –>majoritar de stat <!–> 62 –> <!–> –> <!–> 13.423–> <!–> –> <!–>
9. –> <!–> –> Profitul nerepartizat pe destinațiile prevăzute la pct. 1-8 se <!–>repartizează la alte rezerve și constituie sursa proprie de –>finanțare <!–> 63 –> <!–> –> 1.184<!–> –> <!–>
VI –> <!–> VENITURI DIN FONDURI EUROPENE –> 64 <!–> –>
VII <!–> –> CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE, din care: <!–> 65 –> <!–>
–> <!–> a)–> cheltuieli materiale <!–> 66 –> <!–>
–> <!–> b)–> cheltuieli salariale <!–> 67 –> <!–>
–> <!–> c)–> cheltuieli privind prestări servicii <!–> 68 –> <!–>
–> <!–> d)–> cheltuieli cu reclama și publicitate <!–> 69 –> <!–>
–> <!–> e)–> alte cheltuieli <!–> 70 –> <!–>
VIII –> <!–> SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din care: –> 71 <!–> 61.382–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 1. –> Surse proprii <!–> 72 –> 16.108<!–>
2. –> Alocații de la buget <!–> 73 –> <!–>
3. –> Credite bancare <!–> 74 –> <!–>
–> <!–> –> a)<!–> – interne –> 75 <!–> –>
b)<!–> – externe –> 76 <!–> –>
4. <!–> Fonduri europene –> 77 <!–> –>
5. <!–> Alte surse –> 78 <!–> 45.274–>
IX <!–> –> CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: <!–> 79 –> 61.382<!–>
–> <!–> 1. –> <!–> Cheltuieli aferente investițiilor, inclusiv cele aferente –>investițiilor în curs la finele anului <!–> 80 –> <!–> 36.266–> <!–>
–> 2. <!–> Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții –> 81 <!–> 25.116–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> a)<!–> interne –> 82 <!–> –>
b)<!–> externe –> 83 <!–> 25.116–>
X <!–> –> REZERVE, din care: <!–> 84 –> <!–>
XI –> <!–> –> <!–> –> 1. <!–> Rezerve legale –> 85 <!–> –>
2. <!–> Rezerve statutare –> 86 <!–> –>
3. <!–> Alte rezerve –> 87 <!–> –>
XII <!–> –> DATE DE FUNDAMENTARE <!–> 88 –> <!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 1. –> Venituri totale <!–> 89 –> 389.357<!–>
2. –> Cheltuieli aferente veniturilor totale <!–> 90 –> 370.557<!–>
3. –> Număr prognozat de personal la finele anului <!–> 91 –> 1.950<!–>
4. –> Număr mediu de salariați total <!–> 92 –> 1.950<!–>
5. –> Cheltuieli de natură salarială (a+b+c), din care: <!–> 93 –> 80.753<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de –>contract individual de muncă <!–> 94 –> <!–> 68.570–> <!–>
b) alte cheltuieli cu personalul –> 95 <!–> 329–>
c) alte bonificații și bonusuri în bani și/sau natura <!–> 96 –> 11.854<!–>
6. –> <!–> a)–> <!–> Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) –>(Rd. 94/Rd.92)/12 x 1000 <!–> 97 –> <!–> 2.930–> <!–>
–> <!–> –> b)<!–> –> <!–> Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) influențat –>de bonificațiile și bonusurile în lei și sau natura <!–>(Rd. 93/Rd.92)/12 x 1000 –> 98 <!–> –> <!–> 3.451–> <!–> –>
7. <!–> –> Productivitatea muncii pe total personal mediu în prețuri <!–>curente (mii lei/persoană) (Rd. 89/92) –> 99 <!–> –> 200<!–> –>
8. <!–> –> Productivitatea muncii (profit brut din exploatare/nr. mediu de <!–>personal) mii lei/pers –> 100<!–> –> 4,58<!–> –>
9. <!–> –> Productivitatea muncii (profit brut din exploatare/nr. mediu de <!–>personal) în prețuri comparabile mii lei/pers –> 101<!–> –> 4,58<!–> –>
10.<!–> –> <!–> Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale –>(cheltuieli totale/venituri totale x 1000)= <!–>(Rd. 16/rd. 1) x 1000 –> 102<!–> –> <!–> 952–> <!–> –>
11.<!–> Plăți restante –> 103<!–> –>
<!–> –> <!–> a) prețuri curente –> 104<!–> –>
b) prețuri comparabile <!–> 105–> 0<!–>
12.–> Creanțe restante <!–> 106–> <!–>
–> <!–> –> a) prețuri curente <!–> 107–> 422<!–>
b) prețuri comparabile –> 108<!–> 422–>

(la 20-12-2012,
Anexa a fost modificată de Articolul UNIC din HOTĂRÂREA nr. 1.243 din 12 decembrie 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 869 din 20 decembrie 2012
)
<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters