HOTĂRÂRE nr. 38 din 23 octombrie 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 22/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CAMERA DEPUTATILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 725 din 26 octombrie 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAREGULAMENT (R) 24/02/1994 ART. 224
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 64
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 67
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 76
ART. 1REFERIRE LALEGE 7 11/01/2006 ART. 71
ANEXA 2REFERIRE LAHG 672 23/09/1994
ANEXA 2REFERIRE LAHG 718 10/10/1991
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2008



În temeiul prevederilor art. 64 alin. (1) şi ale art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 224 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, republicat, cu modificările ulterioare,Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre. +
Articolul 1(1) Bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2008, finanţat de la bugetul de stat, se stabileşte la suma de 296.193 mii lei, din care 295.157 mii lei la capitolul 51.01 "Autorităţi publice şi acţiuni externe" şi 1.036 mii lei la capitolul 68.01 "Asigurări şi asistenţă socială".La capitolul 51.01, suma de 295.157 mii lei a fost repartizată astfel:a) cheltuieli pentru activitatea proprie a Camerei Deputaţilor, în sumă de 293.113 mii lei, din care:– cheltuieli curente, în sumă de 246.726 mii lei;– cheltuieli de capital, în sumă de 46.387 mii lei;b) cheltuieli curente pentru funcţionarea Institutului Român pentru Drepturile Omului, în sumă de 2.044 mii lei.(2) La capitolul 68.01, suma de 1.036 mii lei a fost stabilită pentru asigurarea finanţării cheltuielilor prevăzute de art. 71 alin. (1) din Legea nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, cu modificările şi completările ulterioare.(3) Detalierea bugetului pe anul 2008 pe alineate de cheltuieli şi pe titulari este prezentată în anexa nr. 1.
+
Articolul 2(1) Structura cheltuielilor curente necesare în vederea funcţionării Camerei Deputaţilor, serviciilor Camerei Deputaţilor şi întreţinerii şi administrării Palatului Parlamentului este următoarea:a) cheltuieli de personal, în sumă de 173.461 mii lei;b) cheltuieli pentru bunuri şi servicii, în sumă de 71.261 mii lei;c) transferuri (alte transferuri interne şi contribuţii şi cotizaţii la organisme internaţionale), în sumă de 2.004 mii lei.(2) La titlul "Cheltuieli curente" sunt prevăzute şi sumele necesare pentru fondul preşedintelui Camerei Deputaţilor şi pentru întreţinerea şi funcţionarea Clubului Parlamentarilor Români, inclusiv a terenurilor sportive şi a cabinetului medical din cadrul Palatului Parlamentului.(3) În prevederile titlului "Cheltuieli de personal" sunt cuprinse şi sumele pentru constituirea fondului de cheltuieli pentru activitatea deputaţilor în circumscripţiile electorale.(4) Cheltuielile de întreţinere şi reparaţii aferente bunurilor din patrimoniul administrat de Camera Deputaţilor, repartizate în scopul exercitării mandatului de către deputaţi în circumscripţiile electorale, sunt cuprinse la titlul "Bunuri şi servicii".
+
Articolul 3(1) Cheltuielile de capital sunt în sumă de 46.387 mii lei, din care 23.275 mii lei pentru obiectivele de investiţii, 9.621 mii lei pentru alte cheltuieli de investiţii şi 13.491 mii lei pentru reparaţii capitale aferente activelor fixe.(2) Detalierea cheltuielilor de capital pe anul 2008 este prezentată în anexa nr. 2.
+
Articolul 4(1) Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru activităţile finanţate integral din venituri proprii desfăşurate pe lângă Camera Deputaţilor în anul 2008 cuprinde, la resurse, suma de 11.000 mii lei, iar la cheltuieli, suma de 8.400 mii lei.(2) Veniturile realizate de Camera Deputaţilor vor fi reţinute integral de către aceasta pentru acoperirea unor cheltuieli curente şi de capital aferente activităţilor finanţate din venituri proprii, organizate cu aprobarea Biroului permanent. Disponibilităţile de la sfârşitul anului se vor reporta în anul următor, pentru a fi cheltuite cu aceleaşi destinaţii. Biroul permanent al Camerei Deputaţilor poate aproba utilizarea încasărilor în lei sau în valută şi pentru alte destinaţii, în condiţiile legii.(3) Organizarea activităţilor finanţate din venituri proprii, tarifele şi cotele de adaos comercial aferente acestora se aprobă de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor.(4) Numărul de personal salarizat din venituri proprii se aprobă de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor, în funcţie de necesităţi şi de veniturile realizate.(5) Cheltuielile prevăzute în bugetul activităţilor finanţate din venituri proprii pot fi depăşite numai în cazul obţinerii unor venituri suplimentare.(6) Sinteza veniturilor şi a cheltuielilor aferente activităţilor finanţate integral din venituri proprii ale Camerei Deputaţilor în anul 2008 este prevăzută în anexa nr. 3.
+
Articolul 5Biroul permanent al Camerei Deputaţilor va lua măsuri pentru încadrarea în alocaţiile bugetare prevăzute în prezenta hotărâre.
+
Articolul 6Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 23 octombrie 2007, cu respectarea prevederilor n. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILORBOGDAN OLTEANUBucureşti, 23 octombrie 2007.Nr. 38.
+
Anexa 1CAMERA DEPUTAŢILORBUGETUL PE ANUL 2008– Detalierea pe alineate de cheltuieli –

Denumirea indicatorului Cod Program 2008 din care pentru:
Camera Deputaţilor Institutul Român pentru Drepturile Omului
CHELTUIELI – BUGET DE STAT (51.01 + 68.01) 50.01 296.193 294.149 2.044
AUTORITĂŢI PUBLICE ŞI ACŢIUNI EXTERNE 51.01 295.157 293.113 2.044
CHELTUIELI CURENTE 01 248.770 246.726 2.044
TITLUL 1 – CHELTUIELI DE PERSONAL 10 175.011 173.461 1.550
Cheltuieli salariale în bani 10.01 146.246 145.060 1.186
Salarii de bază 10.01.01 55.190 54.660 530
Salarii de merit 10.01.02 801 789 12
Indemnizaţie de conducere 10.01.03 1.228 1.203 25
Spor de vechime 10.01.04 7.889 7.747 142
Sporuri pentru condiţii de muncă 10.01.05 3.405 3.405
Alte sporuri 10.01.06 11.044 10.846 198
Ore suplimentare 10.01.07 2.500 2.420 80
Fond de premii 10.01.08 8.677 8.526 151
Primă de vacanţă 10.01.09 2.630 2.582 48
Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 10.01.12 1.450 1.450 0
Indemnizaţii de delegare 10.01.13 51.432 51.432 0
Alte drepturi salariale în bani 10.01.30 0 0 0
Cheltuieli salariale în natură 10.02 1.270 1.250 20
Tichete de masă 10.02.01 1.270 1.250 20
Contribuţii 10.03 27.495 27.151 344
Contribuţii de asigurări sociale de stat 10.03.01 18.488 18.257 231
Contribuţii de asigurări de şomaj 10.03.02 1.896 1.872 24
Contribuţii de asigurări sociale de sănătate 10.03.03 5.688 5.617 71
Contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale 10.03.04 380 375 5
Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 10.03.06 806 796 10
Contribuţii pt. garantarea creanţelor salariale 10.03.07 237 234 3
TITLUL II – BUNURI ŞI SERVICII 20 71.755 71.261 494
Bunuri şi servicii 20.01 29.038 28.700 338
Furnituri de birou 20.01.01 258 250 8
Materiale pentru curăţenie 20.01.02 353 350 3
Încălzit, iluminat şi forţă motrică 20.01.03 13.857 13.800 57
Apă, canal şi salubritate 20.01.04 2.256 2.250 6
Carburanţi şi lubrifianţi 20.01.05 2.814 2.800 14
Piese de schimb 20.01.06 1.109 1.100 9
Transport 20.01.07 350 350
Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 20.01.08 2.043 2.000 43
Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 20.01.09 2.478 2.300 178
Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 20.01.30 3.520 3.500 20
Reparaţii curente 20.02 7.002 7.000 2
Bunuri de natura obiectelor de inventar 20.05 505 500 5
Alte obiecte de inventar 20.05.30 505 500 5
Deplasări, detaşări, transferări 20.06 30.131 30.000 131
Deplasări interne, detaşări, transferări 20.06.01 25.058 25.000 58
Deplasări în străinătate 20.06.02 5.073 5.000 73
Cărţi, publicaţii şi materiale documentare 20.11 112 100 12
Pregătire profesională 20.13 300 300
Protecţia muncii 20.14 291 291
Alte cheltuieli 20.30 4.376 4.370 6
Protocol şi reprezentare 20.30.02 3.306 3.300 6
Prime de asigurare non-viaţă 20.30.03 700 700
Fondul Preşedintelui 20.30.07 220 220
Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 20.30.30 150 150
TITLUL VII – ALTE TRANSFERURI 55 2.004 2.004
Transferuri interne 55.01 2.000 2.000
Alte transferuri curente interne 55.01.18 2.000 2.000
Transferuri curente în străinătate (către organizaţii internaţionale) 55.02 4 4
Contribuţii şi cotizaţii la organisme internaţionale 55.02.01 4 4
CHELTUIELI DE CAPITAL 70 46.387 46.387
TITLUL X – ACTIVE NEFINANCIARE 71 46.387 46.387
Active fixe 71.01 32.896 32.896
Construcţii 71.01.01 23.275 23.275
Maşini, echipamente şi mijloace de transport 71.01.02 7.565 7.565
Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 71.01.03 1.150 1.150
Alte active fixe 71.01.30 906 906
Reparaţii capitale aferente activelor fixe 71.03 13.491 13.491
ASIGURĂRI ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ 68.01 1.036 1.036
CHELTUIELI CURENTE 01 1.036 1.036
TITLUL VIII – ASISTENŢĂ SOCIALĂ 57 1.036 1.036
Ajutoare sociale 57.02 1.036 1.036
Ajutoare sociale în numerar 57.02.01 1.036 1.036

+
Anexa 2CAMERA DEPUTAŢILORCHELTUIELI DE CAPITALpe anul 2008

Nr. crt. Nominalizarea pe obiective de investiţii, alte cheltuieli de investiţii şi reparaţii capitale (numărul şi data aprobării documentaţiei de investiţii) Program*)
TOTAL (I+II), din care: 46.387
I. Active fixe (A+B+C) 32.896
Obiective de investiţii (A+B), din care: 23.275
A. Lucrări în continuare (1+2), din care: 21.365
1. Obiectivul "Palatul Parlamentului" 16.478
– numărul şi data aprobării documentaţiei:
Hotărârea Guvernului nr. 718/1991
2. Obiectivul "Definitivarea şi amenajarea parcajului subteran de pe platforma Palatului Parlamentului" 4.887
– numărul şi data aprobării documentaţiei:
Hotărârea Guvernului nr. 672/1994
B. Lucrări noi (1+2), din care: 1.910
1. Seră pentru depozitarea şi întreţinerea plantelor ornamentale ale Palatului Parlamentului 1.200
2. Complex de cazare a parlamentarilor 710
C. Alte cheltuieli de investiţii (1+2+3), din care: 9.621
1. Maşini, echipamente şi mijloace de transport 7.565
2. Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 1.150
3. Alte active fixe 906
II. Reparaţii capitale aferente activelor fixe 13.491

──────────────Notă *) În funcţie de derularea procesului investiţional, Biroul Permanent al Camerei Deputaţilor poate să aprobe modificări în structura cheltuielilor de capital, cu încadrarea în valoarea totală aprobată. +
Anexa 3CAMERA DEPUTAŢILORBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIal activităţilor finanţate integral din venituri proprii pe anul 2008

– mii lei –
Indicatori Cod Prevederi 2008
1. Disponibil la finele anului precedent 5.000
2. Venituri în anul bugetar*) 6.000
3. TOTAL RESURSE (1+2) 11.000
4. Cheltuieli în anul bugetar 8.400
5. Excedent la finele anului bugetar 2.600
– Detalierea cheltuielilor –
VENITURI PROPRII – TOTAL CHELTUIELI (51.10 + 68.10) 50.10 8.400
AUTORITĂŢI PUBLICE ŞI ACŢIUNI EXTERNE 51.10 8.380
CHELTUIELI CURENTE 01 7.990
TITLUL I – CHELTUIELI DE PERSONAL 10 4.009
Cheltuieli salariale în bani 10.01 2.967
Salarii de bază 10.01.01 1.103
Salarii de merit 10.01.02 25
Indemnizaţie de conducere 10.01.03 50
Spor de vechime 10.01.04 294
Spor pentru condiţii vătămătoare 10.01.05 118
Alte sporuri 10.01.06 413
Ore suplimentare 10.01.07 180
Fond de premii 10.01.08 353
Primă de vacanţă 10.01.09 98
Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 10.01.12 270
Indemnizaţii de delegare 10.01.13 63
Alte drepturi salariale în bani 10.01.30
Cheltuieli salariale în natură 10.02 200
Tichete de masă 10.02.01 200
Contribuţii 10.03 842
Contribuţii de asigurări sociale de stat 10.03.01 566
Contribuţii de asigurări de şomaj 10.03.02 58
Contribuţii de asigurări sociale de sănătate 10.03.03 174
Contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale 10.03.04 12
Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 10.03.06 25
Contribuţii pentru garantarea creanţelor salariale 10.03.07 7
TITLUL II – BUNURI ŞI SERVICII 20 3.981
Bunuri şi servicii 20.01 3.607
Furnituri de birou 20.01.01 50
Materiale pentru curăţenie 20.01.02 70
Încălzit, iluminat şi forţă motrică 20.01.03 862
Apă, canal şi salubritate 20.01.04 40
Carburanţi şi lubrifianţi 20.01.05 30
Piese de schimb 20.01.06 15
Transport 20.01.07 30
Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 20.01.08 80
Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 20.01.09 2.200
Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 20.01.30 230
Reparaţii curente 20.02 20
Bunuri de natura obiectelor de inventar 20.05 80
Uniforme şi echipament 20.05.01 20
Alte obiecte de inventar 20.05.30 60
Deplasări, detaşări, transferări 20.06 85
Deplasări interne, detaşări, transferări 20.06.01 17
Deplasări în străinătate 20.06.02 68
Pregătire profesională 20.13 20
Protecţia muncii 20.14 19
Alte cheltuieli 20.30 150
Protocol şi reprezentare 20.30.02 120
Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 20.30.30 30
CHELTUIELI DE CAPITAL 70 390
TITLUL X – ACTIVE NEFINANCIARE 71 390
Active fixe 71.01 390
Maşini, echipamente şi mijloace de transport 71.01.02 250
Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 71.01.03 140
ASIGURĂRI ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ 68.01 20
CHELTUIELI CURENTE 01 20
TITLUL VIII – ASISTENŢĂ SOCIALĂ 57 20
Ajutoare sociale 57.02 20
Ajutoare sociale în numerar 57.02.01 20

──────────Notă *) Veniturile provin din: vânzări produse, prestări servicii şi alimentaţie publică (inclusiv remiza), contravaloare bilete vizite, chirii şi altele (dobânzi, penalităţi etc).–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters