privind modificarea Statutului propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. III din Legea nr. 198/2012 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 113/2011 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. +
Articolul IStatutul propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 190 din 23 martie 2012, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:1. Articolul 1 va avea următorul cuprins:"Art. 1. – Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, denumită în continuare Agenţie, este organizată şi funcţionează în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 113/2011 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 198/2012.”2. La articolul 3, alineatul (1) va avea următorul cuprins:"Art. 3. – (1) În realizarea obiectivelor sale, Agenţia îndeplineşte atribuţiile prevăzute de art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 113/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 198/2012.”3. La articolul 4 alineatul (1), partea introductivă va avea următorul cuprins:"Art. 4. – (1) În exercitarea atribuţiilor prevăzute la art. 16 din Ordonanţa de urgenţa a Guvernului nr. 113/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 198/2012, agenţiile teritoriale îndeplinesc următoarele atribuţii specifice:”4. La articolul 7, alineatul (1) va avea următorul cuprins:"Art. 7. – (1) Agenţia funcţionează cu un număr maxim de 1.494 de posturi, finanţate de la bugetul de stat, funcţionari publici şi personal contractual, din care 94 de posturi pentru aparatul central şi 1.400 de posturi pentru agenţiile teritoriale."5. Anexele nr. 1 şi 2 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. +
Articolul IIMăsurile de reorganizare stabilite prin prezenta hotărâre se realizează în termen de maximum 45 de zile de la data intrării în vigoare a acesteia, cu respectarea procedurilor şi dispoziţiilor legale în vigoare.PRIM-MINISTRUVICTOR-VIOREL PONTAContrasemnează:–––––Ministrul muncii, familiei, protecţiei socialeşi persoanelor vârstnice,Mariana CâmpeanuViceprim-ministru,ministrul finanţelor publice,Daniel Chiţoiup. Ministrul delegat pentru buget,Gheorghe Gherghina,secretar de statBucureşti, 6 februarie 2013.Nr. 38. +
Anexa 1(Anexa nr. 1 la statut)STRUCTURA ORGANIZATORICĂa aparatului central al Agenţiei Naţionalepentru Plăţi şi Inspecţie Socială ┌──────────────────────────┐ │Numar total de posturi: 94│ └──────────────────────────┘ ┌────────────────┐ │ │ │Director General├–––––––––-┐ │ │ | └──────┬─────────┘ | │ | ┌───────────────┤ | ┌───────────┴────────────┐ │ | │Director General Adjunct│ │ | └────────────────────────┘ │ | │ | ┌───────────────┼───────────┐ | ┌───────────┴────────────┐ │ ┌─────────┴────────────┐ | │Proceduri, regulamente │ │ │ Audit public intern │ ┌–––-┴–––┐ │comunitare şi lucrători │ │ └──────────────────────┘ |Agenţii pentru plăţi| │ migranţi │ │ |şi inspecţie socială| └────────────────────────┘ │ | judeţene şi a | │ | Municipiului | │ | Bucureşti | ┌───────────────┼───────────┐ └–––––––┘ ┌───────────┴────────────┐ │ ┌─────────┴─────────────┐ │ Juridic şi relaţii │ │ │Managementul calităţii,│ │ publice │ │ │monitorizare şi control│ └────────────────────────┘ │ │ intern │ │ └───────────────────────┘ │ ┌───────────────┼───────────────────────────┐ ┌───────────┴──────────┐ ┌─┴──────────┐ ┌───────────┴──────────────────┐ │ Direcţia management │ │Direcţia de │ │Direcţia finanţare, gestionare│ │resurse umane, formare│ │ inspecţie │ │ şi management financiar │ │ profesională şi │ │ socială │ │ │ │ incluziune socială │ │ │ └──────────────────────────────┘ └──────────────────────┘ └────────────┘ +
Anexa 2(Anexa nr. 2 la statut)STRUCTURA ORGANIZATORICĂ CADRUa agenţiilor pentru plăţi şi inspecţie socială judeţeneşi a municipiului Bucureşti ┌────────────────────────────────────┐ │ Numar maxim de posturi repartizat │ │agenţiilor pentru plăţi şi inspecţie│ │ socială judeţene şi a municipiului │ │ Bucureşti: 1400 │ └────────────────────────────────────┘ ┌────────────┐ │ Director │ │ executiv │ │ │ └─────┬──────┘ ┌───────────────────┐ │ ┌─────────────────────┐ │Audit public intern├──────────┼─────────┤Juridic şi contencios│ └───────────────────┘ │ └─────────────────────┘ │ ┌─────────────────────┐ ├─────────┤ Autorizare formare │ │ │ profesională │ │ └─────────────────────┘ │ ┌─────────────────────┐ ├─────────┤ Director executiv │ │ │ adjunct*) │ │ └─────────────────────┘ ┌───────────────────────────┼───────────────────┐ │ │ │ ┌──────────┴───────────┐ │ │ │Beneficii de asistenţă│ ┌────────────┴──────┐ ┌─────────┴──────┐ │ socială, programe de │ │Economic, financiar│ │ │ │ servicii sociale, │ │ şi contabilitate, │ │ │ │ incluziune socială, │ │ resurse umane, │ │ Inspecţie │ │ egalitate de şanse │ │ administrativ şi │ │ socială │ │ │ │ achiziţii publice │ │ │ └──────────────────────┘ └───────────────────┘ └────────────────┘–––Notă …
*) Postul de director executiv adjunct este înfiinţat la Agenţia pentru Plăţi şi Inspecţie Socială a municipiului Bucureşti, numit prin decizie a directorului general al Agenţiei, în condiţiile legii.––-