HOTĂRÂRE nr. 385 din 31 mai 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 08/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL ROMÂNIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 474 din 8 iunie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 1638 07/10/2004
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 42
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 108
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 1FA IN LUCRUHG 1638 07/10/2004
ART. 1REFERIRE LAHG 1638 07/10/2004
ART. 2REFERIRE LAHG 1638 07/10/2004
ANEXA 1REFERIRE LAHG 1638 07/10/2004
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare,<!–>Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.–> +
Articolul IAnexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.638/2004 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivelor de investiții „Varianta ocolitoare a orașului Bacău, pe DN 2 – etapa I“, „Varianta ocolitoare a orașului Brașov, pe DN 1“, „Varianta ocolitoare a orașului Mediaș, pe DN 14“, „Varianta ocolitoare a orașului Reghin, pe DN 16 și DN 15“ și „Varianta ocolitoare a orașului Târgu Mureș, pe DN 13 și DN 15“, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 951 din 18 octombrie 2004, cu modificările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu anexa la prezenta hotărâre.
+
Articolul IIFinanțarea obiectivului de investiții prevăzut în anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.638/2004, cu modificările ulterioare, astfel cum a fost modificat potrivit art. I, se realizează din fonduri externe nerambursabile și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
+
Articolul IIIMinisterul Transporturilor răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prevederilor prezentei hotărâri.<!–>

PRIM-MINISTRU–>
VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ<!–>
Contrasemnează:–>
Ministrul transporturilor,<!–>
Lucian Șova–>
Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale și administrației publice,<!–>
Paul Stănescu–>
Ministrul finanțelor publice,<!–>
Eugen Orlando Teodorovici–>
București, 31 mai 2018.<!–>Nr. 385.–> +
ANEXĂ<!–>(Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.638/2004)–>
CARACTERISTICILE PRINCIPALE ȘI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI<!–>
ai obiectivului de investiții „Varianta de ocolire Bacău“–><!–>
Titular: Ministerul Transporturilor–>Beneficiar: Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. – Direcția Regională de Drumuri și Poduri Iași<!–>Amplasament: județul Bacău–>

Valoarea totală a investiției, inclusiv T.V.A.: <!–>(1 euro = 4,5869 lei/07.07.2017),–> 1.174.445<!–> mii lei–>
din care C+M, inclusiv T.V.A.:<!–> –> 846.895<!–> mii lei–>
Valoare totală rest de executat:<!–> –> 1.039.265<!–> mii lei–>
din care C+M:<!–> –> 730.742<!–> mii lei–>
Eșalonarea investiției:<!–> –> <!–> –>
Anul I<!–> INV/C+M–> 300.000/215.000<!–> mii lei–>
Anul II<!–> INV/C+M–> 430.000/315.000<!–> mii lei–>
Anul III<!–> INV/C+M–> 309.265/200.742<!–> mii lei–>
Capacități:<!–> –> <!–> –>
– Lungime traseu: <!–> Obiect 1–> 20,278<!–> km–>
<!–> Obiect 2–> 3,165<!–> km–>
<!–> Obiect 3–> 7,366<!–> km–>
<!–> Total–> 30,809<!–> km–>
– Lățime platformă carosabil:<!–> Obiect 1–> 9,0 m/7,0 m pe 4,009 km <!–>26,0 m/23 m pe 16,269 km–>
<!–> Obiect 2 și 3–> 9,0 m/7,0 m pe 10,531 km<!–>
– Poduri:–> <!–> 7–> buc.<!–>
– Pasaje:–> <!–> 9–> buc.<!–>
– Noduri rutiere:–> <!–> 1–> buc.<!–>
– Intersecții tip girații:–> <!–> 7–> buc.<!–>
Durata de realizare a investiției:–> <!–> 36–> luni<!–>

–>Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform prevederilor Normativului P 100-1/2013.<!–>–>Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se va face din fonduri externe nerambursabile și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.<!–>–><!–>–>––<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters