HOTĂRÂRE nr. 42 din 8 februarie 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 08/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL ROMÂNIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 133 din 12 februarie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 42
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 108
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare,<!–>Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.–> +
Articolul 1Se reaprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creșterii adâncimilor șenalelor și bazinelor și a siguranței navigației în Portul Constanța“, prevăzuți în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
+
Articolul 2Finanțarea obiectivului de investiții prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul operațional Infrastructură Mare 2014-2020, și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație.
+
Articolul 3Ministerul Transporturilor răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prevederilor prezentei hotărâri.<!–>

PRIM-MINISTRU–>
VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ<!–>
Contrasemnează:–>
Ministrul transporturilor,<!–>
Lucian Șova–>
Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale și administrației publice,<!–>
Paul Stănescu–>
Ministrul finanțelor publice,<!–>
Eugen Orlando Teodorovici–>
București, 8 februarie 2018.<!–>Nr. 42.–> +
ANEXĂ<!–>
CARACTERISTICILE PRINCIPALE ȘI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI–>
ai obiectivului de investiții „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creșterii adâncimilor<!–>
șenalelor și bazinelor și a siguranței navigației în Portul Constanța“–><!–>
Titular: Ministerul Transporturilor–>Beneficiar: Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime“ – S.A. Constanța<!–>Amplasament: județul Constanța – Port Constanța, UAT Constanța–>Indicatori tehnico-economici: <!–>

– Valoarea totală a investiției, inclusiv TVA (la cursul BCE din data de 1 martie 2017, 1 euro = 4,5207 lei),–> mii lei<!–> 227.834–>
din care C+M<!–> mii lei–> 188.504<!–>
– Eșalonarea investiției:–>
– Anul I<!–> INV–> mii lei<!–> 45.000–>
C+M<!–> mii lei–> 37.132<!–>
– Anul II–> INV<!–> mii lei–> 120.000<!–>
C+M–> mii lei<!–> 99.384–>
– Anul III<!–> INV–> mii lei<!–> 62.534–>
C+M<!–> mii lei–> 51.988<!–>
– Anul IV–> INV<!–> mii lei–> 150<!–>
C+M–> mii lei<!–> 0–>
– Anul V<!–> INV–> mii lei<!–> 150–>
C+M<!–> mii lei–> 0<!–>

–>

– Capacități:<!–>
Suprafață totală dragaje–> mp<!–> 1.815.655,8–>
Suprafață dragaj în Portul de lucru<!–> mp–> 371.286,70<!–>
Volume estimative de dragat:–>
– teren moale<!–> mc–> 715.439,82<!–>
– teren moale Port de lucru–> mc<!–> 783.014,36–>
– teren tare<!–> mc–> 300.879,81<!–>
– adiacent cheurilor–> mc<!–> 21.095,82–>
Lungime cheu care necesită protecție<!–> ml–> 1.250<!–>
Platformă portuară nou-creată–> mp<!–> 7.125–>
Sistem hidrografic<!–> buc.–> 1<!–>
– Durata de realizare a investiției–> luni<!–> 47–>

<!–>Factori de riscÎn cadrul obiectivului de investiții se vor respecta principiile acțiunii preventive și compensării influenței nefavorabile asupra mediului la sursa producerii, conform cerințelor relevante ale legislației de mediu.–><!–>Finanțarea investițieiFinanțarea obiectivului de investiții se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul operațional Infrastructură Mare 2014-2020 și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație.–>

<!–>–><!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters