În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. VI lit. c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 1/2014 privind unele măsuri în domeniul managementului situațiilor de urgență, precum și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată prin Legea nr. 104/2014, cu modificările și completările ulterioare,<!–>Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.–> +
Capitolul IDispoziții generale +
Articolul 1(1)<!–>Centrele de coordonare și conducere a intervenției se organizează și funcționează la nivel național și județean/al municipiului București ca structuri interinstituționale care asigură suportul decizional pentru Comitetul Național pentru Situații de Urgență și pentru comandantul acțiunii la nivel național, respectiv pentru comitetele județene/al municipiului București pentru situații de urgență, precum și analiza, evaluarea situației și coordonarea acțiunilor de intervenție la nivel județean/al municipiului București.(2)–>Suportul decizional este asigurat prin colectarea, structurarea și analiza datelor de interes operativ în vederea luării unor decizii sau formulării unor direcții de acțiune ce pot fi adoptate de către factorii decidenți prevăzuți la alin. (1).(3)Centrele prevăzute la alin. (1) se activează când, în aplicarea dispozițiilor art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc, cu modificările ulterioare, comandantul acțiunii declanșează, potrivit art. 11 alin. (2) din aceeași hotărâre, coordonarea integrată a capabilităților implicate în acțiunile de intervenție operativă determinate de manifestarea tipurilor de risc, pe baza concepției naționale de răspuns și a planurilor de acțiune adaptate evoluției situației de urgență. +
Articolul 2Centrul Național de Coordonare și Conducere a Intervenției, denumit în continuare CNCCI, și centrele județene/al municipiului București de coordonare și conducere a intervenției, denumite în continuare CJCCI, exercită următoarele funcții:a)<!–>funcția de coordonare operațională, prin care se asigură angrenarea și integrarea în acțiunile de răspuns a tuturor forțelor de intervenție și a celorlalte capabilități puse la dispoziție de autoritățile și instituțiile care asigură funcții de sprijin; … b)–>funcția de planificare, prin care se asigură procesul de planificare și organizare a acțiunilor de răspuns potrivit ordinelor cu caracter operativ emise de comandantul acțiunii; … c)<!–>funcția de management al informațiilor, prin care se asigură solicitarea, recepționarea, centralizarea, prelucrarea, analiza, protecția și difuzarea datelor și informațiilor privind situația operativă; … d)–>funcția de notificare, prin care se asigură monitorizarea activităților de înștiințare a autorităților, precum și avertizarea și alarmarea populației, potrivit prevederilor art. 40 și art. 41 alin. (2) din Legea nr. 481/2004 privind protecția civilă, republicată, cu modificările ulterioare, în funcție de evoluția situației operative; … e)<!–>funcția de cooperare, prin care se asigură desfășurarea acțiunilor în comun, în conformitate cu angajamentele în domeniul situațiilor de urgență pe plan intern și internațional; … f)–>funcția de informare publică, prin care se asigură, în condițiile Legii nr. 481/2004, republicată, cu modificările ulterioare, și ale Hotărârii Guvernului nr. 557/2016, cu modificările ulterioare, informarea populației și a mass-mediei cu privire la evoluția situației, măsurile întreprinse și hotărârile adoptate de Comitetul Național pentru Situații de Urgență, respectiv de comitetele județene/al municipiului București pentru situații de urgență, în funcție de tipul de risc produs. … +
Articolul 3CNCCI și CJCCI se organizează pe secțiuni, potrivit următoarelor domenii:a)<!–>informații și dispecerat – asigură monitorizarea evoluției situației operative prin solicitarea, recepționarea, verificarea și difuzarea datelor și informațiilor de interes operativ, inclusiv validarea/autorizarea acestora de autoritățile și instituțiile abilitate, menținerea fluxului informațional cu toate componentele Sistemului Național de Management al Situațiilor de Urgență; … b)–>operații – asigură centralizarea, prelucrarea, analiza datelor și informațiilor privind situația operativă, planificarea și gestionarea tuturor acțiunilor desfășurate pentru reducerea și/sau înlăturarea efectelor situațiilor de urgență, precum și coordonarea operațională unitară a intervenției forțelor implicate, după caz; … c)<!–>management medical – asigură centralizarea, prelucrarea, analiza datelor și informațiilor din domeniul asistenței medicale în fază prespitalicească și spitalicească și elaborează analize privind evoluția situației și propuneri de soluționare a problemelor de interes operativ; … d)–>logistică – asigură gestionarea resurselor materiale și financiare necesare intervenției, în cazul evacuării populației, bunurilor materiale și animalelor, asigură gestionarea mijloacelor de transport și a măsurilor dispuse pentru cazarea și hrănirea persoanelor sinistrate, precum și pentru distribuția ajutoarelor umanitare; … e)<!–>comunicare și informare publică – asigură diseminarea către mass-media și populație a informațiilor privind evoluția situației de urgență, acțiunile dispuse pentru gestionarea acesteia, modul de comportare pentru asigurarea protecției și autoprotecției populației și măsurile întreprinse de autorități pentru reducerea și/sau înlăturarea efectelor negative; … f)–>comunicații și informatică – asigură nevoile de comunicații și tehnologia informației pentru coordonarea și conducerea acțiunilor de intervenție; … g)<!–>suport tehnic și juridic – asigură sprijin de specialitate specific autorităților și instituțiilor care asigură funcții de sprijin pe timpul gestionării situației de urgență, elaborează și diseminează materiale de informare necesare fundamentării hotărârilor comitetelor pentru situații de urgență, asigură suportul juridic în luarea deciziilor. … –> +
Capitolul IIOrganizarea și funcționarea Centrului Național de Coordonare și Conducere a Intervenției +
Articolul 4(1)<!–>Șeful CNCCI este inspectorul general al Inspectoratului General pentru Situații de Urgență sau persoana desemnată de acesta cu acordul comandantului acțiunii la nivel național.(2)–>Pentru punerea în executare a ordinelor cu caracter operativ ale comandantului acțiunii și a hotărârilor CNSU, șeful CNCCI poate emite instrucțiuni care au caracter obligatoriu pentru structurile, instituțiile sau autoritățile implicate în intervenția operativă în situații de urgență generată de tipurile de risc care au impus activarea. +
Articolul 5(1)<!–>CNCCI se activează când, în aplicarea dispozițiilor art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 557/2016, cu modificările ulterioare, comandantul acțiunii la nivel național declanșează, potrivit art. 11 alin. (2) din aceeași hotărâre, coordonarea integrată a capabilităților implicate în acțiunile de intervenție operativă determinate de manifestarea tipurilor de risc, pe baza concepției naționale de răspuns și a planurilor de acțiune adaptate evoluției situației de urgență.(2)–>CNCCI se activează și își încetează activitatea, prin ordin cu caracter operativ al comandantului acțiunii la nivel național sau al persoanei desemnate de acesta, care se consemnează în jurnalul acțiunilor operative din cadrul centrului.(3)<!–>Ordinul cu caracter operativ de activare a CNCCI prevăzut la alin. (2) cuprinde, pe lângă dispoziția de activare, numărul și specializarea personalului necesar funcționării secțiunilor prevăzute la art. 3 din cadrul autorităților/instituțiilor responsabile care asigură funcții de sprijin, potrivit anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 557/2016, cu modificările ulterioare.(4)–>De la momentul emiterii ordinului cu caracter operativ de activare prevăzute la alin. (1) și până la operaționalizarea CNCCI, structurile specializate din cadrul Departamentului pentru Situații de Urgență, cu sprijinul instituțiilor/structurilor aflate în coordonarea Departamentului pentru Situații de Urgență, asigură îndeplinirea activităților asociate funcțiilor prevăzute la art. 2, necesare realizării suportului decizional pentru comandantul acțiunii la nivel național.(5)După operaționalizare, CNCCI funcționează neîntrerupt, în schimburi/ture operative, pe întreaga perioadă de activare. +
Articolul 6(1)<!–>Operaționalizarea CNCCI se face prin completarea secțiunilor prevăzute la art. 3 cu personal specializat din cadrul:a)–>Departamentului pentru Situații de Urgență din cadrul Ministerului Afacerilor Interne; … b)<!–>Inspectoratului General pentru Situații de Urgență; … c)–>Inspectoratului General de Aviație al Ministerului Afacerilor Interne; … d)<!–>Direcției generale management operațional din cadrul Ministerului Afacerilor Interne; … e)–>Inspectoratului General al Poliției Române; … f)<!–>Inspectoratului General al Jandarmeriei Române; … g)–>Inspectoratului General al Poliției de Frontieră; … h)<!–>altor structuri din cadrul Ministerului Afacerilor Interne care pot asigura funcții de sprijin asociate tipului de risc manifestat; … i)–>autorităților/instituțiilor responsabile cu rol principal sau secundar pentru tipul de risc manifestat, potrivit anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 557/2016, cu modificările ulterioare. … (2)<!–>Conducătorul fiecărei autorități și instituții prevăzute la alin. (1) are obligația de a asigura reprezentarea în cadrul CNCCI, potrivit ordinului cu caracter operativ de activare prevăzut la art. 5 alin. (2).(3)–>În raport cu evoluția situației operative, comandantul acțiunii la nivel național poate să dispună suplimentarea sau diminuarea reprezentării în cadrul CNCCI. +
Articolul 7Pentru îndeplinirea funcțiilor prevăzute la art. 2, CNCCI îndeplinește următoarele atribuții principale:a)<!–>asigură suport decizional pentru Comitetul Național pentru Situații de Urgență și pentru comandantul acțiunii la nivel național; … b)–>face propuneri către Comitetul Național pentru Situații de Urgență în vederea declarării, prelungirii sau încetării stării de alertă la nivel național sau la nivelul mai multor județe, în baza concluziilor rezultate din analiza factorilor de risc; … c)<!–>monitorizează punerea în aplicare a planurilor de cooperare, de intervenție și de evacuare elaborate la nivel central, potrivit Hotărârii Guvernului nr. 557/2016, cu modificările ulterioare; … d)–>la ordinul cu caracter operativ emis de comandantul acțiunii, poate asigura coordonarea acțiunilor de răspuns desfășurate la nivelul unei zone din cadrul uneia sau al mai multor unități administrativ-teritoriale grav afectate, precum și suportul decizional pentru comandantul intervenției desemnat în acest caz; … e)<!–>asigură centralizarea, prelucrarea, analiza datelor și informațiilor furnizate de către CJCCI și/sau de alte autorități responsabile care asigură funcții de sprijin și elaborează prognoze privind evoluția situației și propuneri de soluționare a problemelor de interes operativ; … f)–>pune în aplicare ordinele cu caracter operativ ale comandantului acțiunii; … g)<!–>dispune constituirea punctelor operative avansate, în teren, cu rol de sprijin al comandantului acțiunii și/sau al comandanților intervenției; … h)–>dispune constituirea în teren a bazelor de operații cu capabilități adecvate gestionării situațiilor de urgență în cazul acțiunilor de răspuns de lungă durată; … i)<!–>coordonează operațional în mod nemijlocit activitatea centrelor de coordonare și conducere de la nivel județean, a centrelor operative pentru situații de urgență ale autorităților responsabile cu rol principal și secundar, precum și ale celorlalte centre operative de la nivel local, după caz; … j)–>propune comandantului acțiunii la nivel național solicitarea/acceptarea de asistență internațională; … k)<!–>asigură suportul decizional și punerea în aplicare a deciziilor adoptate de către Comitetul Național pentru Situații de Urgență în ceea ce privește coordonarea pe teritoriul național a activității forțelor internaționale implicate, precum și integrarea asistenței internaționale în cadrul acțiunilor de răspuns desfășurate la nivel național; … l)–>asigură la nivel național coordonarea activităților de acordare a ajutoarelor umanitare de urgență; … m)<!–>efectuează analize pentru Comitetul Național pentru Situații de Urgență în vederea realizării propunerilor către Guvern privind scoaterea de la rezervele de stat a unor produse și bunuri materiale necesare sprijinirii autorităților administrației publice locale și a populației afectate, în condițiile Legii nr. 82/1992 privind rezervele de stat, republicată, cu modificările și completările ulterioare; … n)–>elaborează rapoarte și analize pentru informarea Comitetului Național pentru Situații de Urgență și/sau a comandantului acțiunii, în funcție de consecințele tipului de risc produs; … o)<!–>centralizează la nivel național solicitările privind necesarul de resurse pentru îndeplinirea funcțiilor de sprijin și coordonează planificarea resurselor umane și materiale necesare gestionării situațiilor de urgență; … p)–>asigură fluxul informațional-decizional cu toate componentele Sistemului Național de Management al Situațiilor de Urgență, prin centralizarea, procesarea și diseminarea datelor și informațiilor furnizate de către CJCCI și centrele operative pentru situații de urgență; … q)<!–>răspunde la solicitările persoanelor fizice sau juridice cu privire la atribuțiile specifice. … –> +
Articolul 8(1)<!–>Desfășurarea activităților în cadrul CNCCI se stabilește, pentru toate tipurile de risc, printr-o procedură operațională care se elaborează de către IGSU, individual sau prin cooptarea unor specialiști desemnați de la nivelul altor structuri de la nivelul altor ministere sau/și autorități publice cu responsabilități în gestionarea situațiilor de urgență, se avizează de secretarul de stat, șef al Departamentului pentru Situații de Urgență, și se aprobă prin hotărâre a Comitetului Național pentru Situații de Urgență.(2)–>Autoritățile prevăzute la art. 6 alin. (1) care asigură personal specializat pentru încadrarea secțiunilor CNCCI în funcție de tipul de risc care a determinat activarea se detaliază în anexă la procedura operațională prevăzută la alin. (1). +
Capitolul IIIOrganizarea și funcționarea centrelor județene/ al municipiului București de coordonare și conducere a intervenției +
Articolul 9CJCCI funcționează în subordinea comandantului acțiunii la nivel județean/al municipiului București, după caz, și sub coordonarea operațională a CNCCI, în situația activării acestuia. +
Articolul 10(1)<!–>Șeful CJCCI este inspectorul-șef al inspectoratului pentru situații de urgență în a cărui zonă de competență s-a produs situația de urgență sau, în situația imposibilității asigurării conducerii din motive obiective de natură operativă, un ofițer din cadrul inspectoratului pentru situații de urgență desemnat de acesta.(2)–>Pentru punerea în executare a ordinelor cu caracter operativ ale comandantului acțiunii la nivel național, a hotărârilor CJSU și pentru asigurarea intervenției operative, șeful CJCCI poate emite instrucțiuni care au caracter obligatoriu pentru structurile, instituțiile sau autoritățile de la nivel județean/al municipiului București implicate în intervenția operativă în situații de urgență generate de manifestarea tipurilor de risc care au impus activarea. +
Articolul 11(1)<!–>CJCCI se activează când, în aplicarea dispozițiilor art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 557/2016, cu modificările ulterioare, comandantul acțiunii la nivel național sau prefectul declanșează, potrivit art. 11 alin. (2) din aceeași hotărâre, coordonarea integrată la nivel județean/al municipiului București a capabilităților implicate în acțiunile de intervenție operativă generate de tipul de risc manifestat, pe baza concepției naționale de răspuns sau a planurilor de acțiune pe tipuri de riscuri.(2)–>CJCCI se activează și încetează activitatea prin ordin al prefectului, la propunerea inspectorului-șef al inspectoratului pentru situații de urgență. Prin excepție, atunci când efectele situației de urgență depășesc capacitatea de răspuns de la nivelul județului, CJCCI se activează și își încetează activitatea, prin ordin cu caracter operativ al comandantului acțiunii la nivel național.(3)<!–>Ordinul de activare a CJCCI prevăzut la alin. (2) cuprinde, pe lângă dispoziția de activare, numărul și specializarea personalului necesar funcționării secțiunilor prevăzute la art. 3 din cadrul autorităților/instituțiilor responsabile reprezentate la nivel județean/al municipiului București care asigură funcții de sprijin, potrivit anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 557/2016, cu modificările ulterioare.(4)–>De la momentul emiterii ordinului de activare prevăzut la alin. (2) și până la operaționalizarea CJCCI, structurile specializate din cadrul inspectoratului pentru situații de urgență asigură îndeplinirea activităților asociate funcțiilor prevăzute la art. 2, necesare realizării suportului decizional pentru comandantul acțiunii/intervenției, după caz.(5)După operaționalizare, CJCCI funcționează neîntrerupt, în schimburi/ture operative, pe întreaga perioadă de activare. +
Articolul 12(1)<!–>Operaționalizarea CJCCI se face prin completarea secțiunilor prevăzute la art. 3 cu personal specializat din cadrul:a)–>inspectoratului pentru situații de urgență; … b)<!–>inspectoratului județean de poliție; … c)–>inspectoratului județean de jandarmi; … d)<!–>inspectoratului teritorial al poliției de frontieră și Gărzii de Coastă; … e)–>direcției de sănătate publică județene/a municipiului București; … f)<!–>altor autorități/instituții responsabile pentru tipul de risc manifestat reprezentate la nivel județean/al municipiului București care asigură funcții de sprijin, potrivit anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 557/2016, cu modificările ulterioare. … (2)–>Conducătorul fiecărei autorități și instituții prevăzute la alin. (1) are obligația de a asigura reprezentarea în cadrul CJCCI, potrivit ordinului de activare prevăzut la art. 11 alin. (2).(3)În raport cu evoluția situației operative, comandantul acțiunii la nivel național sau prefectul poate să dispună suplimentarea sau diminuarea reprezentării în cadrul CJCCI. +
Articolul 13CJCCI îndeplinește următoarele atribuții principale:a)<!–>coordonează integrat activitățile de intervenție operativă în zonele afectate; … b)–>coordonează activitatea centrelor operative de la nivelul județului/al municipiului București, precum și a celorlalte centre operative de la nivel local; … c)<!–>coordonează punerea în aplicare a planurilor de cooperare, de intervenție și de evacuare de la nivelul localităților sau al sectoarelor municipiului București; … d)–>asigură suportul decizional al comitetului județean pentru situații de urgență/Comitetului Municipiului București pentru Situații de Urgență în vederea adoptării măsurilor necesare restabilirii stării provizorii de normalitate, declarării, prelungirii sau încetării stării de alertă la nivelul uneia sau mai multor localități din județ ori la nivelul întregului județ, în baza concluziilor rezultate din analizele operative efectuate; … e)<!–>propune prefectului constituirea bazelor de operații cu personal și resurse materiale din cadrul autorităților administrației publice locale și structurilor cu atribuții în gestionarea situațiilor de urgență; … f)–>propune prefectului permanentizarea activității unor centre operative cu activitate temporară, în funcție de tipul de risc produs și efectele manifestate; … g)<!–>întocmește analize operative și propune comitetului județean/municipiului București pentru situații de urgență să solicite Comitetului Național pentru Situații de Urgență alocarea de produse, bunuri materiale și resurse financiare necesare sprijinirii autorităților administrației publice locale și populației afectate; … h)–>coordonează acțiunile care vizează asigurarea sprijinului logistic și tehnic de specialitate pentru echipele internaționale desemnate să intervină, la nevoie, pe teritoriul județului/ municipiului București; … i)<!–>asigură centralizarea, prelucrarea, analiza datelor și informațiilor, elaborarea de prognoze privind evoluția situației, precum și de raportări sau documente operative necesare asigurării suportului decizional și informării comitetului județean/municipiului București pentru situații de urgență, CNCCI și a comandantului acțiunii/intervenției; … j)–>transmite, pune în aplicare și/sau urmărește îndeplinirea cu operativitate a ordinelor cu caracter operativ ale comandantului acțiunii/intervenției ori a instrucțiunilor emise de șeful CNCCI, precum și a măsurilor stabilite prin hotărârile comitetului județean/municipiului București pentru situații de urgență; … k)<!–>centralizează la nivel județean solicitările privind necesarul de resurse pentru îndeplinirea funcțiilor de sprijin și coordonează planificarea resurselor umane, materiale și financiare necesare gestionării situațiilor de urgență; … l)–>asigură coordonarea activității de colectare, transport și distribuire a ajutoarelor umanitare de urgență; … m)<!–>asigură sprijin tehnic și operațional forțelor internaționale care execută misiuni pe teritoriul unităților administrativ-teritoriale din cadrul județului; … n)–>monitorizează activitățile de notificare transfrontalieră a organizațiilor similare cu care se cooperează la nivel local, în baza acordurilor/planurilor bilaterale în domeniul situațiilor de urgență, și, respectiv, de solicitare, acordare a asistenței; … o)<!–>răspunde la solicitările persoanelor fizice sau juridice cu privire la atribuțiile specifice. … –> +
Articolul 14(1)<!–>Desfășurarea activităților în cadrul CJCCI se stabilește, pentru toate tipurile de risc, printr-o procedură operațională care se elaborează pe baza procedurii operaționale prevăzute la art. 8 și a precizărilor emise de IGSU, de către ISUJ individual sau prin cooptarea unor specialiști desemnați de la nivelul altor instituții/autorități publice cu responsabilități în gestionarea situațiilor de urgență la nivel județean/al municipiului București și se aprobă de către comitetul județean/municipiului București pentru situații de urgență.(2)–>Autoritățile/Instituțiile prevăzute la art. 12 alin. (1) care asigură personal specializat pentru încadrarea secțiunilor CJCCI în funcție de tipul de risc care a determinat activarea se detaliază în anexă la procedura operațională prevăzută la alin. (1). +
Capitolul IVAsigurarea cu resurse materiale și financiare +
Articolul 15(1)<!–>CNCCI se finanțează de la bugetul de stat, prin bugetul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență.(2)–>Cheltuielile curente și de capital ale CJCCI se asigură din bugetele inspectoratelor pentru situații de urgență și/sau ale instituțiilor care administrează spațiile în care acestea funcționează. +
Articolul 16CNCCI funcționează în spații special amenajate puse la dispoziție de Ministerul Afacerilor Interne, dotate cu sursă suplimentară și independentă față de rețeaua publică de alimentare cu energie, capabile să asigure autonomie pentru cel puțin 48 de ore, care îndeplinesc cerințele de rezistență, stabilitate, securitate și condițiile de muncă și odihnă pentru personal, stabilite potrivit Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare. +
Articolul 17(1)<!–>CJCCI funcționează în spații puse la dispoziție de către autoritățile administrației publice locale sau de către inspectoratele pentru situații de urgență județene/București-Ilfov dotate cu sursă suplimentară și independentă față de rețeaua publică de alimentare cu energie, capabile să asigure autonomie pentru cel puțin 48 de ore, care îndeplinesc cerințele de rezistență, stabilitate, securitate și condițiile de muncă pentru personal, stabilite potrivit Legii nr. 10/1995, republicată, cu modificările și completările ulterioare.(2)–>În termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Comitetul Municipiului București pentru Situații de Urgență și comitetele județene pentru situații de urgență stabilesc prin hotărâri proprii, la propunerea inspectoratului pentru situații de urgență, spațiile prevăzute la alin. (1), precum și responsabilitățile instituționale privind cheltuielile aferente operaționalizării și funcționării centrelor. +
Articolul 18(1)<!–>Spațiile în care funcționează CNCCI și CJCCI se echipează și se dotează cu mobilier, aparatură și birotică necesare îndeplinirii atribuțiilor, precum și cu echipamente de comunicații și informatică, echipamente de comunicații speciale și de cooperare în măsură să asigure permanent fluxul informațional-decizional cu toate componentele Sistemului Național de Management al Situațiilor de Urgență, astfel cum acestea sunt definite de art. 6 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 15/2005, cu modificările și completările ulterioare.(2)–>Structurile de specialitate ale Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, cu sprijinul Direcției generale pentru comunicații și tehnologia informației din Ministerul Afacerilor Interne și al Serviciului de Telecomunicații Speciale, asigură infrastructura locală necesară de comunicații și informatică la nivelul CNCCI și CJCCI în vederea îndeplinirii atribuțiilor specifice.(3)<!–>Personalul fiecărei structuri reprezentate în centre utilizează aplicațiile/bazele de date și resursele proprii de comunicații, în limita competențelor stabilite prin legile de funcționare proprii structurii de proveniență.
PRIM-MINISTRU–>
NICOLAE-IONEL CIUCĂ<!–>
Contrasemnează:–>
p. Ministrul afacerilor interne,<!–>
Raed Arafat,–>
secretar de stat<!–>
Ministrul sănătății,–>
Alexandru Rafila<!–>
Ministrul finanțelor,–>
Adrian Câciu<!–>București, 28 aprilie 2022.–>Nr. 574.<!–>–>