HOTĂRÂRE nr. 732 din 20 octombrie 1998

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 411 din 29 octombrie 1998
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulCOMPLETEAZA PEHG 190 08/05/1997 ART. 4
ActulMODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ART. 2
ActulMODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ART. 6
ActulMODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ART. 9
ActulMODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ART. 11
ActulMODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ART. 13
ANEXA 1MODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ANEXA 1
ANEXA 2MODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ANEXA 2
ANEXA 3MODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ANEXA 3
ANEXA 4MODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ANEXA 4
ANEXA 5MODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ANEXA 5
ANEXA 6MODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ANEXA 6
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 694 06/11/1997
ActulCOMPLETEAZA PEHG 190 08/05/1997 ART. 4
ActulMODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ART. 2
ActulMODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ART. 6
ActulMODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ART. 9
ActulMODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ART. 11
ActulMODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ART. 13
ANEXA 1MODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ANEXA 1
ANEXA 2MODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ANEXA 2
ANEXA 3REFERIRE LAHG 938 29/12/1997
ANEXA 3MODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ANEXA 3
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 144 24/07/1997
ANEXA 3REFERIRE LAHG 309 06/05/1996
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 33 18/05/1996
ANEXA 3REFERIRE LALEGE (R) 84 24/07/1995 ART. 174
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 44 01/07/1994
ANEXA 3REFERIRE LAHG 414 17/08/1993
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 53 01/06/1992
ANEXA 3REFERIRE LADECRET-LEGE (R) 118 30/03/1990
ANEXA 3REFERIRE LALEGE (R) 42 18/12/1990
ANEXA 4MODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ANEXA 4
ANEXA 5MODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ANEXA 5
ANEXA 6MODIFICA PEHG 190 08/05/1997 ANEXA 6
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind modificarea pentru anul 1998 a contractului de activitate al Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române pe perioada 1997- 2000, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 190/1997



Guvernul României hotărăşte: +
Articolul UNICSe aprobă modificarea pentru anul 1998 a contractului de activitate al Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române pe perioada 1997-2000, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 190/1997, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 99 din 23 mai 1997, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea Guvernului nr. 694/1997, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 313 din 15 noiembrie 1997, după cum urmează:1. Articolul 2 alineatul (2) va avea următorul cuprins:"(2) Contractul de activitate are drept obiect crearea condiţiilor necesare pentru restructurarea pe baze comerciale a tuturor activităţilor S.N.C.F.R. şi asigurarea lucrărilor de întreţinere, reparaţii şi investiţii pentru executarea transporturilor de marfa şi de călători în condiţii de siguranţă a traficului."2. La articolul 4 se introduce alineatul (2) cu următorul cuprins:"(2) S.N.C.F.R. va reduce numărul de personal în cursul anului 1998, în condiţiile programului de restructurare a S.N.C.F.R."3. În tabelul din articolul 6 alineatul (1), coloanele:Obiectivul, U.M. şi Planificat 1998 vor avea următorul cuprins:

"Obiectivul U.M. Planificat 1998
Călători miliarde călători km 13,3
Marfă miliarde tone nete km 20,1"

4. La articolul 7, alineatele (1), (2) şi (3) vor avea următorul cuprins:"Art. 7. – (1) Sectorul de infrastructura va executa anual lucrările de întreţinere şi de reparaţii capitale, cuprinse în anexa nr. 4 la prezentul contract de activitate, pentru menţinerea în stare de funcţionare a infrastructurii feroviare şi asigurarea condiţiilor de realizare a volumelor de transport conform art. 4, ceea ce reprezintă un efort financiar anual de 4.396,3 miliarde lei în preţurile lunii decembrie 1997.(2) Pentru anul 1998 se transfera de la bugetul de stat suma de 683,8 miliarde lei, iar sectorul de infrastructura va realiza un nivel minim al veniturilor proprii de 2.907,1 miliarde lei, după cum urmează:– 474,2 miliarde lei din valorificarile de produse reziduale (sina, traverse, materiale de cale etc.) şi din închirieri; – 2.432,9 miliarde lei din tarifele de utilizare a infrastructurii de către sectoarele comerciale ale S.N.C.F.R.(3) Bugetul S.N.C.F.R. pe anul 1998 pentru sectorul de infrastructura este de 3.590,96 miliarde lei şi va asigura minimul de lucrări de întreţinere şi reparaţii capitale, conform anexei nr. 4, precum şi salarizarea propriilor angajaţi."5. Articolul 9 alineatul (2) va avea următorul cuprins:"(2) Tariful de utilizare a infrastructurii se calculează în anul 1998 după formula prevăzută în anexa nr. 5 la prezentul contract de activitate."6. Articolul 11 alineatul (2) va avea următorul cuprins:"(2) Pentru acoperirea bugetului minim al sectorului de infrastructura pe anul 1998, în valoare de 3.590,96 miliarde lei, se aloca S.N.C.F.R., de la bugetul de stat, suma de 683,8 miliarde lei."7. Articolul 13 alineatul (2) va avea următorul cuprins:"(2) Se aloca suma de 218,6 miliarde lei din bugetul de stat pe anul 1998 pentru lucrări de investiţii începute (113 miliarde lei), precum şi pentru dotări cu vagoane de călători pentru trafic internaţional (105,6 miliarde lei)."8. Pentru anul 1998, anexele nr. 1-6 la contractul de activitate se înlocuiesc cu anexele nr. 1-6, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRURADU VASILEContrasemnează:─────────────── Ministrul transporturilor,Traian BasescuMinistrul finanţelor,Decebal Traian RemesMinistrul muncii şi protecţiei sociale,Alexandru Athanasiu +
Anexa 1────────la contractul de activitate──────────────────────────────OBIECTIVE TEHNICO-ECONOMICE

Obiective U.M. Prevederi 1998
1.0. Infrastructură
Reţea (lungimea reţelei) linii-km 11.180
Lungimea desfăşurată a liniilor linii-km 21.050
Staţii şi halte număr 1.030
2.0. Personal
Total personal – mii angajaţi număr 124,239
Angajaţi,
din care:
2.1. Infrastructură mii 58,145
2.2. Exploatare mii
2.3. Călători mii 30,086
2.4. Marfă mii 35,64
2.5. Alte sectoare mii
3.0. Trafic
3.1. Călători miliarde călători km 13,3
3.2. Marfă miliarde tone nete km 20,1
3.3. Total trafic miliarde tone km conv. 33,4
4.0. Tren km – total milioane tren km 117,6
4.1. Călători milioane tren km 78,0
4.2. Marfă milioane tren km 39,6
5.0. Material rulant necesar
ecartament normal –
5.1. Locomotive cu abur bucăţi
5.2. Locomotive electrice bucăţi 780
5.3. Locomotive Diesel bucăţi 1.200
5.3.1. Locomotive Diesel electrice bucăţi
5.3.2. Locomotive Diesel hidraulice bucăţi
5.4. Vagoane de călători bucăţi 5.800
5.5. Rame Diesel şi automotoare bucăţi 100
5.6. Rame electrice bucăţi
5.7. Vagoane de marfă bucăţi 73.000
6.0. Utilizarea locomotivelor
6.1. Performanţa medie zilnică
a) Traficul de călători:
locomotive electrice km/zi 475
locomotive Diesel km/zi 320
b) Traficul de marfă:
locomotive electrice km/zi 310
locomotive Diesel km/zi 240
6.2. Disponibilitatea de:
locomotive electrice % 81
locomotive Diesel % 78
7.0. Utilizarea vagoanelor
Călători 1.000 călători km/loc 50
Marfă 1.000 tone nete km/vagon 287
8.0. Rulajul vagoanelor de marfă Măsuri privind performanţele activităţii zile 8
productivitatea 1.000 tone km conv./salariat 269
angajaţi/km linii exploatare salariat/km 11,1
parcursul mărfurilor/km linii exploatare 1.000 tone nete km/km 1.798
parcursul călătorilor/km linii exploatare 1.000 călători km/km 1.190

+
Anexa 2──────────la contractul de activitate─────────────────────────────CONDIŢIILE MINIME DE CONFORTîn funcţie de categoria trenului┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│N │ │ Categoria trenului ││r.│ │────────────────────────────────────────────││ │ Elementele de confort │Intercity│Rapid/Expres│Accelerat│Personal ││c │ │─────────│────────────│─────────│───────────││r │ │cla-│cla-│cla- │clasa │cla-│cla-│clasa│clasa││t.│ │sa │sa │sa I │a II-a│sa I│sa │ I │a IIa││ │ │ I │a II│ │ │ │a II│ │ ││──│──────────────────────────────│─────────│────────────│─────────│───────────││1 │Viteza comercială minima │70 km/h │ 60 km/h │ 50 km/h │││──│──────────────────────────────│─────────│────────────│─────────│───────────││2 │Vagon de bagaje în compunere │ * │ * │ * │ * ││──│──────────────────────────────│─────────│────────────│─────────│───────────││3 │Vagon-restaurant în compunere │ * │ * │ * │ * ││──│──────────────────────────────│─────────│────────────│─────────│───────────││4 │Vagon-bar în compunere │ │ * │ * │ ││──│──────────────────────────────│─────────│────────────│─────────│───────────││5 │Servicii în tren: anunţarea │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │opririlor │** │** │ * │ * │ │ │ │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││6 │Fotolii tapitate cu stofa │** │ │ ** │ │ ** │ │ ** │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││7 │Idem, la vagoanele seria 21:80│ │** │ │ ** │ │ │ │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││8 │Canapele tapitate cu vinilin │ │** │ │ ** │ │** │ │ * ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││9 │Huse pentru fotolii şi cana- │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │pele │**1)│**1)│**1) │ * │ * │ │ │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││10│Tetiere │** │** │ ** │ ** │** │ * │ │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││11│Mocheta în compartimente │** │** │**2) │**2) │ * │ │ │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││12│Mocheta pe culoar │** │** │*3) │ │ │ │ │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││13│Perdele în compartimente │** │**4)│** │** │** │ * │ * │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││14│Perdele pe culoar │**4)│**4)│ * │ * │ * │ │ │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││15│Iluminat fluorescent │** │ ** │** │** │** │ * │ │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││16│Iluminat incandescent │** │ ** │** │** │** │** │ ** │ ** ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││17│Iluminat liziera │ * │ * │ │ │ │ │ │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││18│Ventilaţie │** │** │ * │ * │ * │ * │ │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││19│Sonorizare │** │** │ * │ * │ │ │ │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││20│Cabina de toaleta, dotată cu: │ │ │ │ │ │ │ │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││ │ – hârtie igienica │** │** │** │** │** │** │** │** ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││ │ – sapun │** │** │** │** │** │** │** │** ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││ │ – servetele │** │** │**3) │**3) │ │ │ │ ││──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────││ │ – odorizante │** │** │** │** │ │ │ │ │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘* Condiţii minime de control cu caracter facultativ.** Condiţii minime de control cu caracter obligatoriu.1) Cu excepţia vagoanelor noi şi modernizate.2) Mocheta la trenurile internaţionale. Mocheta sau linoleum de rezistenta la trenurile din traficul intern.3) La trenurile internaţionale.4) Cu excepţia vagoanelor care, din construcţie, nu sunt dotate cu suporturi pentru perdele pe culoar.
+
Anexa 3──────────la contractul de activitate──────────────────────────────ACTELE NORMATIVEîn baza cărora S.N.C.F.R. executa servicii cu caracter social, pentru care se acordă compensaţii corespunzătoareDecretul-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 118 din 18 martie 1998, în care se prevede acordarea a 6 călătorii gratuite, dus-întors, la tren de persoane clasa I, pentru persoanele persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum şi pentru cele deportate în străinătate ori constituite în prizonieri.Legea nr. 42/1990 pentru cinstirea eroilor-martiri şi acordarea unor drepturi urmaşilor acestora, răniţilor, precum şi luptătorilor pentru victoria Revoluţiei din 1989, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 198 din 23 august 1996, în care se prevede acordarea a 12 călătorii gratuite, dus-întors, la tren de persoane clasa I, pentru eroii Revoluţiei din decembrie 1989 şi urmaşii acestora, precum şi pentru insotitorii pensionarilor de invaliditate de gradul I.Legea nr. 53/1992 privind protecţia specială a persoanelor handicapate, în care se prevede acordarea a 6 călătorii gratuite, dus-întors, la tren de persoane clasa a II-a, pentru persoanele cu handicap, invalizii de gradul I, care, având dreptul la însoţitor, primesc pentru aceasta acelaşi număr de călătorii gratuite.Legea nr. 44/1994 privind veteranii de război, precum şi unele drepturi ale invalizilor şi văduvelor de război, în care se prevede acordarea de călătorii gratuite pentru veteranii şi văduvelor de război, astfel:– 24 de călătorii simple la tren de persoane clasa I – pentru marii mutilati, invalizii şi veteranii de război decorati cu ordine şi medalii;– 12 călătorii simple la tren de persoane clasa I – pentru generali şi ofiţeri şi la tren de persoane clasa a II-a – pentru veteranii nedecorati şi văduvele de război.În cadrul numărului de călătorii stabilit pentru titulari, aceştia le pot folosi şi pentru insotitori; insotitorii marilor mutilati şi ai invalizilor de război gradul I beneficiază de aceleaşi drepturi la transportul gratuit şi la aceeaşi clasa ca şi titularii pe care îi însoţesc.Hotărârea Guvernului nr. 938/1997 pentru prelungirea în anul 1998 a aplicării Hotărârii Guvernului nr. 414/1993 privind acordarea unor facilităţi la călătoria pe calea ferată pentru pensionari, prin care se acordă 6 călătorii simple pe an cu 50% reducere a tarifului la tren de persoane clasa a II-a, pentru pensionari.Hotărârea Guvernului nr. 309/1996 privind acordarea de reduceri cu 50% ale tarifelor pentru transportul local în comun, de suprafaţa şi subteran, precum şi pentru transportul intern auto, feroviar şi naval, de care beneficiază elevii şi studenţii din învăţământul de stat şi din învăţământul particular acreditat, elaborata în aplicarea prevederilor art. 174 alin. (1) şi (2) din Legea învăţământului nr. 84/1995, republicată, în care sunt prevăzute următoarele:– elevii şi studenţii din învăţământul de stat şi din învăţământul particular acreditat beneficiază de o reducere de 50% din tariful trenurilor de persoane clasa a II-a, în tot timpul anului calendaristic;– elevii şi studenţii orfani sau proveniţi din casele de copii beneficiază de gratuitate pentru această categorie de transport.Legea nr. 33/1996 privind repunerea în unele drepturi economice a locuitorilor Muntilor Apuseni, completată prin Legea nr. 144/1997, în care se prevede că aceştia beneficiază de reduceri la tarifele de transport pentru călătorie şi pentru unele produse.
+
Anexa 4──────────la contractul de activitate────────────────────────────── CHELTUIELILEcu întreţinerea şi reparaţiile capitale la infrastructura caii ferate

– milioane lei –
Indicatori Anual din care: pentru anul 1998
TOTAL CHELTUIELI 4.396.300 3.590.962
A. Reparaţii capitale la infrastructură – total, 1.191.287 762.276
din care:
1. Reparaţii capitale la linii 525.002 351.000
1.1. lungimea liniilor pe care se execută reparaţii capitale (km) 500 335
2. Reparaţii capitale la poduri şi podeţe 195.006 100.000
2.1. lungimea podurilor şi podeţelor (m) 4.105 1.000
3. Reparaţii capitale la tuneluri 60.001 63.070
3.1. lungimea tunelurilor (m) 614 620
4. Reparaţii capitale la terasamente 214.996 152.000
4.1. lungimea terasamentelor (km) 20 14
5. Reparaţii capitale la instalaţii 69.999 49.700
6. Alte reparaţii capitale la construcţii-montaj 30.002 13.800
7. Reparaţii capitale la maşini grele şi utilaje 96.281 32.706
B. Cheltuieli de întreţinere – total, 3.205.013 2.828.686
din care:
1. Cheltuieli materiale, din care: 1.540.953 1.184.626
linii 1.117.225 858.854
instalaţii 281.820 217.142
trafic 141.908 108.630
2. Cheltuieli cu munca vie, din care: 1.664.060 1.644.060
linii 653.952 647.595
instalaţii 425.318 420.220
trafic 584.790 576.245
C. Componentă locală – credite B.I.R.D., B.E.R.D. 184.300 184.300

+
Anexa 5──────────la contractul de activitate────────────────────────────── TARIFULde utilizare a infrastructurii caii ferateTariful de utilizare a infrastructurii caii ferate exprima în mod sintetic gradul de ocupare a capacităţilor infrastructurii caii ferate de către operatorii autorizaţi să efectueze transport de marfa şi/sau de călători.Concepte convenite:* entitatea cu care operează infrastructura este trenul, pentru care se aloca spre utilizare capacitatile disponibile;* fiecare tren ocupa capacităţi de infrastructura diferite, în funcţie de distanta pe care circulă;* celelalte caracteristici ale trenului (perioada de circulaţie, tonaj, lungime, de marfa, de călători, profilul secţiei ocupate etc.), deşi pot constitui elemente de calcul al utilizării infrastructurii, sunt mai puţin relevante în etapa actuala. Luarea lor în considerare poate fi avută în vedere în etapele următoare, atunci când vor exista pe infrastructura feroviara din România mai mulţi operatori, ca factori de încurajare a unui anumit trafic, pe anumite tronsoane ale infrastructurii, pentru un anumit volum de trafic etc.Având în vedre aceste elemente, traficul pentru anul 1998 de utilizare a infrastructurii se va măsura după volumul de tren km realizaţi.Indicatorul tren km este un indicator de baza în activitatea oricărei cai ferate, cu un sistem bine pus la punct de măsurare şi urmărire, cu o baza statistica pe zeci de ani în urma. Indicatorul tren km se calculează prin însumarea kilometrilor parcursi de toate trenurile care au circulat într-o anumită perioada. În acest fel se obţine o informaţie sintetică despre numărul de trenuri şi distanta parcursă de acestea în intervalul de timp dat, deci despre utilizarea infrastructurii.Formula de calcul al tarifului de utilizare a infrastructurii caii ferate pe anul 1998 este următoarea:Tui = [Ci – (Tb + Av)]/Tkm,în care:Tui = tariful de utilizare a infrastructurii;Ci = costurile anuale de funcţionare a infrastructurii (întreţinere, reparaţii capitale, costuri credite, salarii etc.), pentru realizarea unui volum de trafic prognozat;Tb = transferuri de la bugetul de stat pentru infrastructura;Av = alte venituri ale sectorului de infrastructura;Tkm = volumul anual prognozat de trenuri km, conform anexei nr. 1 la contractul de activitate al S.N.C.F.R., pentru realizarea volumelor de transport prevăzute.Introducând în formula valorile prognozate pe acest an rezultă următoarele valori:Ci = 3.590.962 milioane lei (conform anexei nr. 4);Tb = 683.800 milioane lei;Av = 174.185 milioane lei;Tkm = 117,6 milioane (conform anexei nr. 1),rezultă:Tui = 20.689 lei/tren km, în condiţiile preţurilor din luna decembrie 1997, utilizate pentru stabilirea costurilor anuale de funcţionare a infrastructurii.În condiţiile anului 1998, valoarea unitară a tarifului de acces la infrastructura va fi diferenţiată pe perioade, astfel:1. 1 ianuarie – 30 iunie 1998: 15.802 lei/tren km;2. 1 iulie – 31 decembrie 1998: 25.116 lei/tren km, cu posibilitatea diferentierii pe sectoare comerciale, respectiv marfa şi călători.Tariful de utilizare a infrastructurii caii ferate se poate ajusta lunar, potrivit legii, concomitent cu ajustarea tarifelor de transport (cu un indice cel mult egal cu valoarea de ajustare a tarifelor de transport). Sectoarele comerciale ale S.N.C.F.R. vor transfera lunar sectorului de infrastructura sumele datorate pentru fiecare tren km circulat, pe baza valorii unitare astfel stabilite, sau diferenţiat pe perioada, însă cu încadrarea stricta în valoarea anuală stabilită, în corelare cu numărul de tren km.
+
Anexa 6─────────la contractul de activitate─────────────────────────────LISTAobiectivelor de investiţii cu finanţare integrală sau parţială de la bugetul de stat pe anul 1998

Investiţii
Construcţii -montaj – mii lei –
Nr. crt. Nominalizarea pe obiective de investiţii, dotări şi alte cheltuieli de investiţii (data începerii – an/trimestru; numărul şi data aprobării documentaţiei de investiţii) Valoarea alocată pentru anul 1998 Observaţii
TOTAL CHELTUIELI, 218.599.783
din care: 69.600.000
A. Obiective de investiţii în continuare 113.000.000
69.600.000
B. Obiective de investiţii noi 0
0
C. Achiziţii de bunuri şi alte cheltuieli de investiţii 105.599.783
A. Lucrări în continuare, din care: 113.000.000
69.600.000
1. Linie nouă de cale ferată Vâlcele-Râmnicu Vâlcea 40.000.000 În continuare
Trimestrul II 1979
Decretul Consiliului de Stat nr. 544/1978 35.000.000
2. Linie nouă de cale ferată Albeni-Seciuri-Alunu 0 Sistată din data de 13 februarie 1997
Trimestrul II 1986
Decretul Consiliului de Stat nr. 316/1988 0
3. Electrificarea liniei de cale ferată Doaga-Tecuci-Barboşi 0 S-au asigurat 3,3 miliarde lei surse proprii pentru "Dispeceratul feroviar Galaţi"
Trimestrul IV 1989
Decretul Consiliului de Stat nr. 87/1989 0
4. Linie nouă de cale ferată Dângeni-Săveni-Dărăbani 6.000.000 Pentru tronsonul Săveni-Drăguşeni
Trimestrul IV 1988
Decretul Consiliului de Stat nr. 319/1988 5.700.000
5. Linie nouă de cale ferată Hârlău-Flămânzi 12.000.000 Pentru finalizarea tunelului Hârlău
Trimestrul IV 1988
Decretul Consiliului de Stat nr. 319/1988 11.500.000
6. Supraînălţare şi consolidare terasamente în zona SHN Porţile de Fier I 15.000.000 În continuare
Trimestrul III 1988 14.500.000
Decretul Consiliului de Stat nr. 289/1987
7. Dublarea şi electrificarea liniei de cale ferată 0 Sistată din data de 13 februarie 1997
Gura Motrului-Turceni-Târgu Jiu
Trimestrul III 1985 0
Decretul Consiliului de Stat nr. 405/1984
8. Restabilirea legăturilor determinate de construcţia canalului Siret-Bărăgan 0 Sistată din data de 13 februarie 1997
Trimestrul IV 1987 0
Decretul Consiliului de Stat nr. 394/1986
9. Finalizare CED în triajul Adjud 0 Sistată din data de 13 februarie 1997
Trimestrul IV 1989
Decretul Consiliului de Stat nr. 87/1989 0
10. Modernizare instalaţii CED în staţia de cale ferată Ploieşti Sud 40.000.000 În continuare
Trimestrul III 1996 2.900.000
Hotărârea Guvernului nr. 927/1995
C. Achiziţii de bunuri şi alte cheltuieli de investiţii, 105.599.783
din care:
1. Dotări independente, 105.599.783
din care:
– vagoane călători trafic internaţional 105.599.783 din care: 8.666.000 mii lei reprezintă diferenţa de plată pentru un vagon realizat în anul 1997

────────────

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters