HOTĂRÂRE nr. 761 din 18 iulie 2002

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 15/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 562 din 31 iulie 2002
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 107
ART. 1REFERIRE LAOG 84 30/08/2001
ART. 1REFERIRE LAOG 83 30/08/2001
ART. 2REFERIRE LAOG 88 30/08/2001
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 372 11/06/2002
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 162 10/04/2002
ANEXA 1REFERIRE LAOG 84 30/08/2001
ANEXA 1REFERIRE LAOG 83 30/08/2001
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 363 07/06/2002
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 164 07/04/2001
ANEXA 2REFERIRE LAOG 88 30/08/2001
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 80 11/07/1995
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea programelor pentru aplicarea Ordonanţei Guvernului nr. 83/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenta paşapoartelor simple, a Ordonanţei Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor şi a Ordonanţei Guvernului nr. 88/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenta



În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României,Guvernul României adopta prezenta hotărâre. +
Articolul 1Se aprobă Programul pentru aplicarea Ordonanţei Guvernului nr. 83/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenta paşapoartelor simple şi a Ordonanţei Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, prevăzut în anexa nr. 1.
+
Articolul 2Se aprobă Programul pentru aplicarea Ordonanţei Guvernului nr. 88/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenta, prevăzut în anexa nr. 2.
+
Articolul 3Ministerul Administraţiei Publice şi Ministerul de Interne răspund pentru aducerea la îndeplinire, la termenele stabilite, a acţiunilor prevăzute în anexele la prezenta hotărâre.
+
Articolul 4Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUADRIAN NASTASEContrasemnează:–––––Ministrul administraţiei publice,Octav CozmancaMinistru de interne,Ioan Rus
+
Anexa 1 PROGRAM pentru aplicarea Ordonanţei Guvernului nr. 83/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple şi a Ordonanţei Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor Nr. crt. Denumirea actului normativ Acţiunea Termenul Cine răspunde 0 1 2 3 4 Adoptarea hotărârii Guvernului pentru aprobarea Planului de acţiune 15 iulie 2002 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne I. Ordonanţa Guvernului nr. 83/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple, aprobată cu modificări şi completări prin Legeanr. 362/2002 1. Hotărârea Guvernului pentru aprobarea modului de organizare şi funcţionare a serviciilor Publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor, structurii organizatorice şi numărului de personal 1 octombrie 2002 Ministerul Administraţiei publice 2. Ordonanţa Guvernului pentru aprobarea taxelor de eliberare a paşapoartelor şi de furnizare a datelor din Registrul naţional de evidenţă a paşapoartelor 15 ianuarie 2003 Ministerul Administraţiei Publice 3. Ordin al ministrului administraţiei publice pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei generale pentru paşapoarte 31 august 2002 Ministerul Administraţiei Publice 4. Hotărârea Guvernului pentru aprobarea Protocolului de predare-preluare a personalului şi atribuţiilor Direcţiei de paşapoarte din structura Direcţiei generale de evidenţă informatizată a persoanei, exercitate potrivit Ordonanţei Guvernuluinr. 83/2001, precum şi a bunurilor mobile sau imobile aflate în administrarea Ministerului de Interne şi în folosinţa Direcţiei de paşapoarte, încheiat între Ministerul de Interne şi Ministerul Administraţiei Publice 31 decembrie 2002 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne 5. Ordin comun al ministrului administraţiei publice şi al ministrului de interne pentru aprobarea Metodologiei de coordonare şi control metodologic al serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor 30 septembrie 2002 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne 6. Întocmirea situaţiei centralizatoare cuprinzând posturile militare şi civile aferente atribuţiilor privind întocmirea, păstrarea, evidenţa şi eliberarea paşapoartelor simple, în vederea detaşării sau, după caz, transferării acestora la Ministerul Administraţiei Publice, şi înaintarea la Consiliul Suprem de Apărare a Ţării a propunerilor privind suplimentarea statului M cu numărul de posturi militare care urmează să fie detaşate la Ministerul Administraţiei Publice 1 octombrie 2002 Ministerul de Interne 7. Stabilirea, prin ordin comun al ministrului de interne şi al ministrului administraţiei publice, a Comisiei mixte centrale şi a comisiilor mixte teritoriale de predare-preluare, pe bază de protocol, a personalului, atribuţiilor, precum şi a bunurilor mobile şi imobile aflate în folosinţa Direcţiei de paşapoarte şi trecerea acestora, după caz, în administrarea Ministerului Administraţiei Publice sau în folosinţa Ministerului Administraţiei Publice şi a Ministerului de Interne 1 octombrie 2002 Ministerul de Interne, Ministerul Administraţiei Publice 8. La nivel judeţean şi al municipiului Bucureşti: a) stabilirea structurii organizatorice a serviciilor publice comunitare judeţene pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor, a numărului de posturi şi elaborarea statului de funcţii 30 septembrie 2002 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne b) selectarea personalului, preluarea dosarelor de personal pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul formaţiunilor judeţene de paşapoarte şi numirea în funcţii prin ordin al prefectului 30 noiembrie 2002 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne c) stabilirea Comisiei mixte prefecturi – Ministerul de Interne de predare-preluare a bunurilor mobile şi imobile, a altor materiale aflate în folosinţa structurilor judeţene de paşapoarte şi trecerea lor în administrarea prefecturilor 15 septembrie 2002 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne II. Ordonanţa Guvernului nr.84/2001privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor Publice comunitare de Evidenţa a Persoanelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legeanr. 372/2002 1. Hotărârea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Inspectoratului Naţional pentru evidenţă persoanelor (I.N.E.P.), structurii organizatorice şi numărului de posturi 31 august 2002 Ministerul Administraţiei publice 2. Hotărârea Guvernului pentru aprobarea Protocolului de predare-preluare a personalului, atribuţiilor, precum şi a bunurilor mobile şi imobile aflate în subordinea, competenţa şi, respectiv, folosinţa Direcţiei de evidenţă a populaţiei şi Serviciului regim permise auto şi certificate de înmatriculare din structura Direcţiei generale de evidenţă informatizată a persoanei, încheiat între Ministerul de Interne şi Ministerul Administraţiei Publice 31 decembrie 2002 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne 3. Ordonanţa Guvernului pentru aprobarea taxelor privind eliberarea documentelor şi de furnizare a datelor din registrele proprii 31 ianuarie 2003 Ministerul Administraţiei Publice 4. Stabilirea, prin ordin comun al ministrului de interne şi al ministrului administraţiei publice, a Comisiei mixte centrale şi a comisiilor mixte teritoriale de predare-preluare a structurilor de evidenţă informatizată a persoanelor (personal, atribuţii, bunuri mobile şi imobile etc.) 15 septembrie 2002 Ministerul de Interne, Ministerul Administraţiei Publice 5. Ordin comun al ministrului administraţiei publice şi al ministrului de interne pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea şi funcţionarea ghişeului unic şi pentru aprobarea Normelor metodologice de lucru utilizate de serviciile Publice comunitare de evidenţă a persoanelor 1 ianuarie 2003 Ministerul Administraţiei publice, Ministerul de Interne 6. Trecerea din subordinea Ministerului de Interne în cea a Ministerului Administraţiei Publice şi la administraţia publică locală a structurilor de evidenţă a populaţiei şi regim permise auto şi certificate de înmatriculare: 31 ianuarie Ministerul de – Direcţia de evidenţă a populaţiei şi Serviciul regim permise auto şi certificate de înmatriculare 2003 Interne, Ministerul – formaţiunile teritoriale de evidenţă a populaţiei 31 ianuarie 2003 Administraţiei Publice – formaţiunile teritoriale de regim permise auto şi certificate de înmatriculare, împreună cu atelierele de confecţionare a plăcilor de înmatriculare 31 ianuarie 2003 7. Întocmirea situaţiei centralizatoare cuprinzând posturile militare şi civile aferente atribuţiilor privind evidenţa informatizată a persoanelor, în vederea detaşării sau, după caz, transferării acestora la Ministerul Administraţiei Publice, şi înaintarea la Consiliul Suprem de Apărare a Ţării a propunerilor privind suplimentarea statului M cu numărul de posturi militare care urmează să fie detaşate la Ministerul Administraţiei Publice 1 octombrie 2002 Ministerul de Interne 8. Organizarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor: Ministerul Administraţiei a) la judeţe şi la municipiul Bucureşti 1 octombrie 2002 Publice, Ministerul de b) la municipiile reşedinţă de judeţ 1 octombrie 2002 Interne, consiliile locale şi consiliile c) la celelalte municipii şi la oraşe 1 noiembrie 2002 judeţene d) la comunele în care funcţionează formaţiuni de evidenţă informatizată a persoanei 1 decembrie 2002 9. La nivel central: a) stabilirea conducerii Inspectoratului Naţional pentru Evidenţa Persoanelor (I.N.E.P.); numirea inspectorului general şi a adjunctului acestuia prin decizie a primului- ministru, la propunerea ministrului Administraţiei Publice 31 ianuarie 2003 Ministerul administraţiei publice b) selectarea personalului, preluarea dosarelor de personal pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din Direcţia de evidenţă a populaţiei din cadrul Direcţiei generale de evidenţă informatizată a persoanei şi numirea în funcţii prin ordin al ministrului Administraţiei Publice 1 ianuarie 2003 Ministerul administraţiei publice, Ministerul de Interne c) stabilirea, prin ordin comun al ministrului administraţiei publice şi al ministrului de interne, a Comisiei mixte de predare-preluare pe bază de protocol a bunurilor mobile şi imobile, a altor materiale aflate în folosinţa Direcţiei de evidenţă a populaţiei şi Serviciului regim permise auto şi certificate de înmatriculare şi trecerea acestora la Ministerul Administraţiei Publice 10. La nivel judeţean şi al municipiului Bucureşti: a) 31 august 2002 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne stabilirea conducerii serviciului public comunitar judeţean de evidenţă a persoanelor şi numirea şefului serviciului 31 ianuarie 2003 Consiliul judeţean sau Consiliul General al Municipiului Bucureşti b) stabilirea structurii organizatorice a serviciului public comunitar judeţean de evidenţă a persoanelor, a numărului de posturi şi elaborarea statului de funcţii 1 octombrie 2002 Consiliul judeţean sau Consiliul General al Municipiului Bucureşti c) elaborarea regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a serviciului public comunitar judeţean de evidenţă a persoanelor şi aprobarea acestuia 1 octombrie 2002 Ministerul Administraţiei Publice d) selectarea personalului, preluarea dosarelor de personal pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul formaţiunilor judeţene de evidenţă a populaţiei şi regim permise auto şi certificate de înmatriculare şi numirea în funcţii 31 ianuarie 2003 Consiliul judeţean sau Consiliul General al Municipiului Bucureşti, Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne e) stabilirea comisiei de predare-preluare a bunurilor mobile şi imobile, a altor materiale aflate în folosinţa formaţiunilor judeţene de evidenţă a populaţiei şi regim permise auto şi certificate de înmatriculare şi trecerea acestora în folosinţa comună a consiliului judeţean, Consiliului General al Municipiului Bucureşti şi a Ministerului de Interne 15 septembrie 2002 Consiliul judeţean sau Consiliul General al Municipiului Bucureşti, Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne 11. La nivel de municipii, oraşe şi comune: a) stabilirea conducerii serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor şi numirea şefului de serviciu la nivelul municipiilor, sectoarelor municipiului Bucureşti, oraşelor şi al comunelor, după caz 28 februarie 2003 Consiliile locale b) stabilirea structurii organizatorice a serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor, a numărului de posturi şi întocmirea statului de funcţii, cu avizul Inspectoratului Naţional pentru Evidenţa Persoanelor (I.N.E.P.), şi aprobarea acestora prin hotărâre a consiliului local 28 februarie 2003 Consiliile locale, Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne c) elaborarea regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, cu avizul Inspectoratului Naţional pentru Evidenţa Persoanelor (I.N.E.P.), şi aprobarea acestuia prin hotărâre a consiliului local 28 februarie 2003 Consiliile locale d) selectarea personalului, preluarea dosarelor de personal pentru funcţionarii publici şi personalul contractual şi numirea în funcţii 31 decembrie 2002 Consiliile locale, Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne e) stabilirea comisiei de predare-preluare a bunurilor mobile şi imobile, a altor materiale aflate în folosinţa formaţiunilor locale de evidenţă a populaţiei şi trecerea acestora în administrarea (folosinţa) comună a consiliului local şi a Ministerului de Interne 15 noiembrie 2002 Consiliile locale, Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne 12. Ordin comun privind cooperarea Inspectoratului Naţional pentru Evidenţa Persoanelor (I.N.E.P.) cu instituţiile din domeniul ordinii publice, siguranţei şi apărării naţionale 15 ianuarie 2003 Ministerul Administraţiei Publice, Serviciul Român de Informaţii, Serviciul de Informaţii Externe, Serviciul de Protecţie şi Pază, Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, Ministerul de Interne 13. Hotărârea Guvernului pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numărului de funcţii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, constituirea patrimoniului şi managementul resurselor umane, financiare şi materiale 31 octombrie 2002 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne 14. Hotărârea Guvernului pentru detaşarea, respectiv transferarea personalului Direcţiei de evidenţă a populaţiei şi Serviciului regim permise auto şi certificate de înmatriculare de la Ministerul de Interne la Ministerul Administraţiei Publice, în mod eşalonat, pe baza unui program cu termene precise 1 octombrie 2002 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne ANEXA 2 PROGRAM pentru aplicarea Ordonanţei Guvernuluinr. 88/2001privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legeanr. 363/2002 I. Elaborarea cadrului juridic specific Nr. crt. Acţiunea Termenul Cine răspunde 0 1 2 3 1. Ordonanţă de urgenţă a Guvernului pentru aprobarea Statutului personalului din serviciile publice comunitare pentru situaţii de urgenţă 15 septembrie 2002 Ministerul de Interne, Ministerul Administraţiei Publice 2. Lege privind protecţia civilă 31 august 2003 Ministerul de Interne, Ministerul Administraţiei Publice 3. Lege privind apărarea împotriva incendiilor 31 august 2003 Ministerul de Interne, Ministerul Administraţiei Publice 4. Hotărâre a Guvernului privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenţă 31 decembrie 2003 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne 5. Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea numărului şi structurii de personal din marile unităţi, unităţile şi subunităţile de pompieri şi protecţie civilă, transferat sau detaşat în interesul serviciului în structurile serviciilor publice comunitare profesioniste pentru situaţii de urgenţă, ale inspectoratului, unităţilor şi instituţiilor subordonate acestuia 31 decembrie 2003 Ministerul de Interne, Ministerul Administraţiei Publice 6. Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare şi a organigramei Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă 31 decembrie 2003 Ministerul Administraţiei Publice 7. Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea Regulamentului privind condiţiile de acordare, descrierea şi portul uniformei, echipamentului de protecţie şi însemnelor distinctive ale serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenţă 31 decembrie 2003 Ministerul Administraţiei Publice 8. Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea Protocolului de predare-preluare a bunurilor mobile şi imobile aflate în folosinţa Comandamentului Protecţiei Civile, Inspectoratului General al Corpului Pompierilor Militari şi structurilor subordonate acestora, care se transmit din administrarea Ministerului de Interne în administrarea Ministerului Administraţiei Publice – Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, respectiv în administrarea serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenţă La 60 de zile de la aprobarea prin hotărâre a Guvernului a prezentului program Ministerul de Interne, Ministerul Administraţiei Publice 9. Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea Protocolului de predare-preluare a Comandamentului Protecţiei Civile şi Inspectoratului General al Corpului Pompierilor Militari de la Ministerul de Interne la Ministerul Administraţiei Publice, precum şi a misiunilor şi atribuţiilor acestora 31 decembrie 2003 Ministerul de Interne, Ministerul Administraţiei Publice 10. Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea salarizării şi acordarea drepturilor sociale personalului din Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, unităţile subordonate nemijlocit acestuia şi serviciile publice profesioniste pentru situaţii de urgenţă 31 decembrie 2003 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne, Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale 11. Ordin comun al ministrului de interne şi al ministrului administraţiei publice pentru aprobarea comisiilor mixte de predare-preluare a structurilor unificate de pompieri şi protecţie civilă 1 iulie 2003 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne 12. Ordin comun al ministrului administraţiei publice şi al ministrului de interne pentru aprobarea Criteriilor minime de performanţă privind structura organizatorică şi dotarea serviciilor publice comunitare profesioniste pentru situaţii de urgenţă 31 decembrie 2003 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne 13. Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind întocmirea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor publice comunitare profesioniste pentru situaţii de urgenţă 31 martie 2004 Ministerul Administraţiei Publice 14. Ordin comun al ministrului administraţiei publice şi al ministrului de interne pentru aprobarea Regulamentului privind coordonarea şi controlul metodologic al serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenţă 31 decembrie 2003 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne 15. Ordin comun al ministrului administraţiei publice şi al ministrului de interne pentru aprobarea Regulamentului privind planificarea, desfăşurarea şi coordonarea activităţilor preventive şi intervenţiilor în situaţii de urgenţă 31 decembrie 2003 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne II. Activităţi privind profesionalizarea şi demilitarizarea Corpului Pompierilor Militari, Comandamentului Protecţiei Civile şi unităţilor subordonate Nr. crt. Acţiunea Termenul Cine răspunde 0 1 2 3 Etapa I. Profesionalizarea 1. Realizarea structurii unificate prin reorganizarea Comandamentului Protecţiei Civile şi Inspectoratului General al Corpului Pompierilor Militari 31 decembrie 2004 Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne 2. Înaintarea la Consiliul Suprem de Apărare a Ţării a propunerilor privind suplimentarea statului M cu numărul de posturi militare care urmează să fie detaşate la Ministerul Administraţiei Publice 15 iulie 2003 Ministerul de Interne, Ministerul Administraţiei Publice 3. Inventarierea bunurilor mobile şi imobile, proprietate publică sau privată a statului, aflate în folosinţa Comandamentului Protecţiei Civile, Inspectoratului General al Corpului Pompierilor Militari şi structurilor subordonate acestora, în vederea transmiterii din administrarea Ministerului de Interne în administrarea Ministerului Administraţiei Publice – Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, respectiv în administrarea serviciilor publice comunitare profesioniste 1 ianuarie 2004 Comisii mixte: Ministerul de Interne + Ministerul Administraţiei Publice, Ministerul de Interne + consilii judeţene (Consiliul General al Municipiului Bucureşti) 4. Transferul structurilor care fac obiectul Ordonanţei Guvernuluinr. 88/2001la Ministerul Administraţiei Publice, pe baza protocolului încheiat între Ministerul de Interne şi Ministerul Administraţiei Publice 1 ianuarie 2004 Ministerul de Interne, Ministerul Administraţiei Publice 5. Pregătirea şi încadrarea a 43.500 de angajaţi profesionişti pentru înlocuirea celor 10.256 de militari în termen, după cum urmează: – 14.500 de angajaţi profesionişti (pentru înlocuirea a 3.420 de militari în termen) 31 martie 2004 Ministerul Administraţiei Publice – 14.500 de angajaţi profesionişti (pentru înlocuirea a 3.420 de militari în termen) 31 octombrie 2005 – 14.500 de angajaţi profesionişti (pentru înlocuirea a 3.420 de militari în termen) 31 octombrie 2006 Etapa a II-a. Demilitarizarea 1. Demilitarizarea cadrelor militare Potrivit ordonanţei Guvernului pentru aprobarea Statutului personalului din serviciile publice comunitare pentru situaţii de urgenţă Ministerul de Interne, Ministerul Administraţiei Publice 2. Trecerea în rezervă a cadrelor militare care îndeplinesc condiţiile legale pentru acordarea pensiei de serviciu pentru limită de vârstă, anticipată sau anticipată parţial Potrivit Legii nr. 80/1995 şi Legii nr. 164/2001 Ministerul de Interne 3. Încetarea activităţilor cu caracter militar şi transferul prerogativelor şi documentelor altor structuri desemnate; predarea armamentului, muniţiilor şi tehnicii militare către structurile de apărare şi ordine publică desemnate 30 iunie 2006 Ministerul de Interne III. Asigurarea stării de operativitate Nr. crt. Acţiunea Termenul Cine răspunde 0 1 2 3 1. Asigurarea ritmului de înlocuire anuală a cel puţin 200 de autospeciale pentru menţinerea capacităţii de intervenţie 31 decembrie 2006 Ministerul Administraţiei Publice 2. Preluarea sistemului de informatică şi de comunicaţii de la Ministerul de Interne la Ministerul Administraţiei Publice 30 iunie 2006 Ministerul de Interne, Ministerul Administraţiei Publice ––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters