HOTĂRÂRE nr. 776 din 25 iulie 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 30/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 568 din 10 august 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHG 1134 27/11/2012
ActulACTUALIZEAZA PEHG 776 25/07/2012
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 15 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 6 alin. (8) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările și completările ulterioare,<!–>în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată,–>Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. +
Articolul 1Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Comercială "IAR" – S.A. Brașov, aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
+
Articolul 2(1)<!–>Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri și cheltuieli, precum și nivelul cheltuielilor în structură reprezintă limite maxime și nu pot fi depășite decât în cazuri justificate, cu aprobarea prealabilă a Guvernului, la propunerea Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale și al Ministerului Finanțelor Publice, prin promovarea unei hotărâri de rectificare a bugetului de venituri și cheltuieli.(2)–>În cazul în care în execuție se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială "IAR" – S.A. Brașov poate efectua cheltuieli totale proporțional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficiență aprobați.

PRIM-MINISTRU<!–>
VICTOR-VIOREL PONTA–>
Contrasemnează:<!–>
Ministrul economiei,–>
comerțului și mediului de afaceri,<!–>
Daniel Chițoiu–>
Ministrul muncii,<!–>
familiei și protecției sociale,–>
Mariana Câmpeanu<!–>
Viceprim-ministru,–>
ministrul finanțelor publice,<!–>
Florin Georgescu–>
București, 25 iulie 2012.<!–>Nr. 776.–> +
Anexa<!–>MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI–>Societatea Comercială "IAR" – S.A. Brașov<!–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI RECTIFICAT PE ANUL 2012–> – mii lei -<!–>

–> <!–> –> INDICATORI <!–> –> <!–> Nr.–>rd.<!–> –> BVC <!–>RECTIFICAT –> 2012 <!–>
0 –> 1 <!–> 2 –> 3 <!–> 4 –>
I.<!–> –> <!–> VENITURI TOTALE (Rd.2+Rd.10+Rd.15) –> 1 <!–> 43.846–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 1 –> <!–> Venituri din exploatare, din care: –> 2 <!–> 42.346–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> a)<!–> din producția vândută –> 3 <!–> 40.656–>
b)<!–> din vânzarea mărfurilor –> 4 <!–> –>
c)<!–> –> din subvenții de exploatare aferente cifrei de <!–>afaceri nete, din care: –> 5 <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> c1–> subvenții, cf. prevederilor legale în vigoare <!–> 6 –> <!–>
c2–> transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare<!–> 7 –> <!–>
d)–> producția de imobilizări <!–> 8 –> <!–>
e)–> alte venituri din exploatare <!–> 9 –> 1.690<!–>
–> <!–>2 –> <!–> –> – venituri conform OUG. nr. 95/2002 <!–> 9a–> 1.690<!–>
–> Venituri financiare, din care: <!–> 10 –> 1.500<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> a)–> din imobilizări financiare <!–> 11 –> <!–>
b)–> <!–> din alte investiții și împrumuturi care fac parte –>din activele imobilizate <!–> 12 –> <!–> –> <!–>
c)–> din dobânzi <!–> 13 –> 550<!–>
d)–> alte venituri financiare <!–> 14 –> 950<!–>
3 –> <!–> Venituri extraordinare –> 15 <!–> –>
II<!–> –> <!–> CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51) –> 16 <!–> 42.444–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 1 –> <!–> Cheltuieli de exploatare, din care: –> 17 <!–> 41.394–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> a)–> cheltuieli materiale <!–> 18 –> 21.411<!–>
b)–> alte cheltuieli externe (cu energie și apă) <!–> 19 –> 1.718<!–>
c)–> cheltuieli privind mărfurile <!–> 20 –> <!–>
d)–> cheltuieli cu personalul, din care: <!–> 21 –> 12.593<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> d1–> ch. cu salariile (Rd.22=Rd.94+Rd.95) <!–> 22 –> 9.133<!–>
d2–> <!–> cheltuieli cu asigurările și protecția socială –>și alte obligații legale, din care: <!–> 23 –> <!–> 2.549–> <!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> ch. privind contribuția la asigurări sociale <!–> 24 –> 1.899<!–>
ch. privind contribuția la asigurări pt. șomaj –> 25 <!–> 46–>
ch. privind contribuția la asigurări sociale de<!–>sănătate –> 26 <!–> –> 475<!–> –>
ch. privind contribuțiile la fondurile speciale<!–>aferente fondului de salarii –> 27 <!–> –> 129<!–> –>
d3<!–> alte cheltuieli cu personalul, din care: –> 28 <!–> 911–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> d3.1).ch. sociale prevăzute prin art. 21 din –>Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu <!–>modificările și completările ulterioare, din –>care: <!–> 29 –> <!–> –> <!–> 183–> <!–> –> <!–>
– tichete de creșă, cf. Legii nr. 193/2006, –>cu modificările și completările ulterioare <!–> 30 –> <!–> –> <!–>
– tichete cadou pentru cheltuieli sociale –>potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările și<!–>completările ulterioare –> 31 <!–> –> <!–> –> <!–> –>
d3.2) tichete de masă <!–> 32 –> 535<!–>
d3.3) tichete de vacanță –> 33 <!–> –>
<!–> –> <!–> –> d3.4) alte drepturi de personal conform <!–>prevederilor legale –> 33a<!–> –> 193<!–> –>
e)<!–> –> <!–> ch. cu plățile compensatorii cf. CCM aferente –>disponibilizărilor potrivit programelor de <!–>disponibilizări –> 34 <!–> –> <!–> –> <!–> –>
f)<!–> –> ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor <!–>hotărâri judecătorești –> 35 <!–> –> <!–> –>
g)<!–> –> ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale și <!–>necorporale –> 36 <!–> –> 1.011<!–> –>
h)<!–> ch. cu prestațiile externe –> 37 <!–> 2.555–>
i)<!–> alte cheltuieli de exploatare, din care: –> 38 <!–> 2.106–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> i1) contract de mandat <!–> 39 –> 80.30<!–>
i2) ch. de protocol, din care: –> 40 <!–> 28–>
<!–> –> – tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, <!–>cu modificările și completările ulterioare –> 41 <!–> –> <!–> –>
i3) ch. de reclamă și publicitate, din care: <!–> 42 –> 22<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> tichete cadou ptr. cheltuieli de reclamă <!–>și publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, –>cu modificările și completările ulterioare <!–> 43 –> <!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> <!–> tichete cadou ptr. campanii de marketing, –>studiul pieței, promovarea pe piețe existente <!–>sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu –>modificările și completările ulterioare <!–> 44 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–>
i4) ch. cu sponsorizarea –> 45 <!–> 34–>
i5) ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a <!–>resurselor minerale –> 46 <!–> –> <!–> –>
i6) ch. cu redevența pentru concesionarea <!–>bunurilor –> 47 <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> –> i7) cheltuieli conform OUG. nr. 95/2002 și/sau <!–>cheltuieli șomaj tehnic –> 47a<!–> –> 1.690<!–> –>
<!–> –> <!–> –> i8) cheltuieli aferente restructurării, <!–>privatizării, administrator special, etc. –> 47b<!–> –> <!–> –>
2 <!–> –> Cheltuieli financiare, din care: <!–> 48 –> 1.050<!–>
–> <!–> –> a)<!–> cheltuieli privind dobânzile –> 49 <!–> 0–>
b)<!–> alte cheltuieli financiare –> 50 <!–> 1.050–>
<!–> 3 –> <!–> Cheltuieli extraordinare –> 51 <!–> –>
III <!–> –> REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) <!–> 52 –> 1.402<!–>
IV–> <!–> –> IMPOZIT PE PROFIT <!–> 53 –> 213<!–>
V –> <!–> –> <!–> –> <!–> PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI–>PE PROFIT, din care: <!–> 54 –> <!–> 1.189–> <!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 1 <!–> –> Rezerve legale <!–> 55 –> 70<!–>
2 –> <!–> –> <!–> Alte rezerve reprezentând facilități fiscale –>prevăzute de lege <!–> 56 –> <!–> –> <!–>
3 –> <!–> –> <!–> Acoperirea pierderilor contabile din anii –>precedenți <!–> 57 –> <!–> –> <!–>
4 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> Constituirea surselor proprii de finanțare pentru –>proiectele cofinanțate din împrumuturi externe, <!–>precum și pentru constituirea surselor necesare –>rambursării ratelor de capital, plății dobânzilor,<!–>comisioanelor și altor costuri aferente acestor –>împrumuturi <!–> 58 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–>
5 –> <!–> Alte repartizări prevăzute de lege –> 59 <!–> –>
6 <!–> –> <!–> –> Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de <!–>la rd. 55, 56, 57, 58 și 59 –> 60 <!–> –> 1.119<!–> –>
7 <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> Participarea salariaților la profit în limita a <!–>10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul –>unui salariu de bază mediu lunar realizat la <!–>nivelul operatorului economic în exercițiul –>financiar de referință <!–> 61 –> <!–> –> <!–> –> 0<!–> –> <!–> –> <!–>
8 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> Minimum 50%, 90%, 85% vărsăminte la bugetul de –>stat sau local în cazul regiilor autonome, ori <!–>dividende în cazul societăților/companiilor –>naționale și societăților cu capital integral sau <!–>majoritar de stat –> 62 <!–> –> <!–> –> <!–> 951–> <!–> –> <!–> –>
9 <!–> –> <!–> –> <!–> –> Profitul nerepartizat pe destinațiile prevăzute la<!–>pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve și –>constituie sursă proprie de finanțare <!–> 63 –> <!–> –> 168<!–> –> <!–>
VI–> <!–> –> VENITURI DIN FONDURI EUROPENE <!–> 64 –> <!–>
VII –> <!–> CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE din care: –> 65 <!–> –>
<!–> –> a)<!–> cheltuieli materiale –> 66 <!–> –>
<!–> –> b)<!–> cheltuieli salariale –> 67 <!–> –>
<!–> –> c)<!–> cheltuieli privind prestări servicii –> 68 <!–> –>
<!–> –> d)<!–> cheltuieli cu reclama și publicitate –> 69 <!–> –>
<!–> –> e)<!–> alte cheltuieli –> 70 <!–> –>
VIII <!–> –> SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din care: <!–> 71 –> 1.150<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 1 <!–> –> Surse proprii <!–> 72 –> 1.150<!–>
2 –> <!–> Alocații de la buget –> 73 <!–> –>
3 <!–> –> Credite bancare <!–> 74 –> <!–>
–> <!–> –> a)<!–> – interne –> 75 <!–> –>
b)<!–> – externe –> 76 <!–> –>
4 <!–> –> Fonduri europene <!–> 77 –> <!–>
5 –> <!–> Alte surse –> 78 <!–> –>
IX<!–> –> <!–> CHELTUIELI PENTRU INVESTIȚII, din care: –> 79 <!–> 1.150–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 1 –> <!–> –> <!–> Cheltuieli aferente investițiilor, inclusiv cele –>aferente investițiilor în curs la finele anului <!–> 80 –> <!–> 1.150–> <!–>
2 –> <!–> –> <!–> Rambursări de rate aferente creditelor pentru –>investiții <!–> 81 –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> a)<!–> interne –> 82 <!–> –>
b)<!–> externe –> 83 <!–> –>
X <!–> –> <!–> REZERVE, din care: –> 84 <!–> 70–>
<!–> –>XI<!–> –> <!–> 1 –> <!–> Rezerve legale –> 85 <!–> 70–>
2 <!–> –> Rezerve statutare <!–> 86 –> <!–>
3 –> <!–> Alte rezerve –> 87 <!–> –>
XII <!–> –> DATE DE FUNDAMENTARE <!–> 88 –> <!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 1 –> <!–> Venituri totale –> 89 <!–> 42.156–>
2 <!–> –> Cheltuieli aferente veniturilor totale <!–> 90 –> 40.754<!–>
3 –> <!–> Nr. prognozat de personal la finele anului –> 91 <!–> 316–>
4 <!–> –> Nr. mediu de salariați total <!–> 92 –> 316<!–>
–> 4a<!–> Nr. mediu de salariați total în activitate –> 92a<!–> 246–>
<!–> 4b–> Nr. conform OUG. nr. 95/2002/șomaj tehnic <!–> 92b–> 70<!–>
5 –> <!–> Cheltuieli de natură salarială (a+b+c), din care: –> 93 <!–> 9.861–>
<!–> –> <!–> –> a)<!–> –> fond de salarii aferent personalului angajat pe <!–>bază de contract individual de muncă –> 94 <!–> –> 9.128<!–> –>
b)<!–> alte cheltuieli cu personalul –> 95 <!–> 5–>
<!–> –>6 <!–> –> c)<!–> alte bonificații și bonusuri în bani și/sau natură–> 96 <!–> 728–>
a)<!–> –> Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) <!–>(Rd. 94/Rd.92a)/12*1000 –> 97 <!–> –> 3.092<!–> –>
<!–> –> <!–> –> b)<!–> –> <!–> –> Câștigul mediu lunar pe salariat în activitate <!–>(lei/persoană) influențat de bonificațiile și –>bonusurile în lei și sau natură (Rd. 93/Rd.92a)/ <!–>12*1000 –> 98 <!–> –> <!–> –> 3.340<!–> –> <!–> –>
7 <!–> –> <!–> –> Productivitatea muncii pe total personal mediu în <!–>prețuri curente (lei/persoană) (Rd. 89/92) –> 99 <!–> –> 171<!–> –>
8 <!–> –> <!–> –> <!–> –> Productivitatea muncii pe total personal mediu în <!–>prețuri comparabile (lei/persoană) –>(Rd. 89/92 x ICP) <!–> 100–> <!–> –> 171<!–> –> <!–>
9 –> <!–> –> <!–> Productivitatea muncii în unități fizice pe total –>personal mediu (unități fizice/persoană) <!–> 101–> <!–> –> <!–>
10–> <!–> –> <!–> –> <!–> Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale –>(cheltuieli totale/venituri totale) x 1000 <!–>= (Rd. 16/rd.1)x 1000 –> 102<!–> –> <!–> 967–> <!–> –>
11<!–> –> Plăți restante <!–> 103–> <!–>
–> <!–> –> a)<!–> prețuri curente –> 104<!–> 0–>
b)<!–> prețuri comparabile –> 105<!–> 0–>
12<!–> –> Creanțe restante <!–> 106–> <!–>
–> <!–> –> a)<!–> prețuri curente –> 107<!–> 2.280–>
b)<!–> prețuri comparabile –> 108<!–> 2.280–>

(la 03-12-2012,
Anexa a fost modificată de Articolul UNIC din HOTĂRÂREA nr. 1.134 din 27 noiembrie 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 809 din 03 decembrie 2012
)
<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters