HOTĂRÂRE nr. 780 din 4 iulie 2024

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL ROMÂNIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 670 din 12 iulie 2024
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 57 03/07/2019 ART. 288
ActulREFERIRE LAHG 1705 29/11/2006
ActulREFERIRE LAHG 1705 29/11/2006 ART. 2
ActulREFERIRE LALEGE 493 18/11/2003
ActulREFERIRE LAOG 81 28/08/2003 ART. 2
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 2FA IN LUCRUHG 1705 29/11/2006
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 2^1 și 2^2 din Ordonanța Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituțiilor publice, aprobată prin Legea nr. 493/2003, cu modificările și completările ulterioare,<!–>în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 288 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,–>Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. +
Articolul 1Se aprobă actualizarea valorilor de inventar și a datelor de identificare, după caz, pentru bunurile din domeniul public al statului, ca urmare a reevaluării efectuate potrivit cerințelor legale, a efectuării măsurătorilor cadastrale și a eliminării suprapunerilor cu Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime“ – S.A., potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
+
Articolul 2(1)<!–>Ministerul Transporturilor și Infrastructurii își va actualiza în mod corespunzător datele în evidența cantitativ-valorică și, împreună cu Ministerul Finanțelor, va opera modificările corespunzătoare în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006, cu modificările și completările ulterioare. (2)–>Contractul de concesiune încheiat între Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, în calitate de autoritate concedentă competentă, și Compania Națională „Administrația Canalelor Navigabile“ – S.A. Constanța, în calitate de concesionar, va fi modificat/actualizat în mod corespunzător, conform prevederilor legale în vigoare.

PRIM-MINISTRU<!–>
ION-MARCEL CIOLACU–>
Contrasemnează:<!–>
Viceprim-ministru,–>
Marian Neacșu<!–>
Ministrul transporturilor și infrastructurii,–>
Sorin-Mihai Grindeanu<!–>
p. Ministrul muncii și solidarității sociale,–>
Cristian-Vasile Bitea,<!–>
secretar general–>
p. Ministrul finanțelor,<!–>
Alin Marius Andrieș,–>
secretar de stat<!–>
București, 4 iulie 2024.–>Nr. 780. +
ANEXĂ<!–>
DATELE DE IDENTIFICARE–>
ale bunurilor din domeniul public al statului aflate în concesiunea<!–>
Companiei Naționale „Administrația Canalelor Navigabile“ – S.A. Constanța–>
pentru care se actualizează datele de identificare și valoarea de inventar<!–>
ca urmare a reevaluării, a efectuării măsurătorilor cadastrale și a eliminării–>
suprapunerilor cu Compania Națională Administrația Porturilor Maritime – S.A.<!–>–>
Ordonator principal: Ministerul Transporturilor și Infrastructurii<!–>Administrator: Compania Națională Administrația Canalelor Navigabile – S.A.–>Cod fiscal: 11087755<!–>

Nr. crt.–> Nr. MF<!–> Codul de clasificare–> Denumirea<!–> Descrierea tehnică (pe scurt)–> Valoarea de inventar actuală<!–>(lei)–> Valoarea de inventar reevaluată<!–>(lei)–>
0<!–> 1–> 2<!–> 3–> 4<!–> 5–> 6<!–>
1–> 14417<!–> 8.03.12.–> Baraj stăvilar mobil km 4 + 337<!–> Suprafața = 3.665 mp construcție hidrotehnică de retenție apă –>CF-101589-C8 Cernavodă<!–> 190.000,00–> 127.426,00<!–>
2–> 33595<!–> 8.18.01–> Terenuri aferente Canalului Dunăre-Marea Neagră, inclusiv zonele de siguranță<!–> Suprafața totală: 21.102.523,77 mp, din care:–> 406.114.439,00<!–> 477.132.296,49–>
1. Ter. adm. Cernavodă: S = 2.024.273,00 mp; val. = 55.099.698,92 lei; nr. cad. 101589; înscris în CF nr. 101589<!–>
2. Ter. adm. Saligny: S = 1.784.694,00 mp; val. = 26.497.351,82 lei; nr. cad. 100314; înscris în CF nr. 100314–>
3. Ter. adm. Mircea Vodă: S = 1.523.163,00 mp; val. = 21.860.587,69 lei; nr. cad. 100593; înscris în CF nr. 100593<!–>
4. Ter. adm. Medgidia: S = 2.291.353,00 mp; val. = 52.163.567,59 lei; nr. cad. 2744-2; înscris în CF nr. 100599–>
5. Ter. adm. Medgidia – drum acces nr. 2 port; S = 10.838,00 mp; val. = 262.822,58 lei; nr. cad. 101663; înscris în CF nr. 101663<!–>
6. Ter. adm. Castelu: S = 12.223,00 mp; val. = 181.474,88 lei; nr. cad. 106556; înscris în CF nr. 106556–>
7. Ter. adm. Poarta Albă: S = 380.500,00 mp; val. = 6.214.211,85 lei; nr. cad. 105620; înscris în CF nr. 105620<!–>
8. Ter. adm. Poarta Albă: S = 1.404.357,00 mp; val. = 22.935.520 lei; nr. cad. 100237; înscris în CF nr. 100237–>
0<!–>
9. Ter. adm. Murfatlar: S = 1.383.238,00 mp; val. = 17.798.676,64 lei; nr. cad. 100683; înscris în CF nr. 100683–>
10. Ter. adm. Valul lui Traian: S = 996.831,00 mp; val. = 22.199.924,79 lei; nr. cad. 129893; înscris în CF nr. 129893<!–>
11. Ter. adm. Cumpăna: S = 3.194.955,00 mp; val. = 80.640.344,70 lei; nr. cad. 100542; înscris în CF nr. 100542–>
12. Ter. adm. Bărăganu: S = 172.619,00 mp; val. = 1.366.866,29 lei; nr. cad. 100199; înscris în CF nr. 100199<!–>
13. Ter. adm. Topraisar: S = 257.728,00 mp; val. = 1.785.694,22 lei; nr. cad. 100264; înscris în CF nr. 100264–>
14. Ter. adm. Agigea: S = 3.359.367,00 mp; val. = 114.716.000,25 lei; nr. cad. 104642; înscris în CF nr. 104642<!–>
15. Ter. adm. Constanța: S = 35.470,00 mp; val. = 3.159.738,54 lei; nr. cad. 256415; înscris în CF nr. 256415–>
16. Ter. adm. Basarabia – drum acces radioreleu: S = 1.808,00 mp; val. = 16.106,03 lei; nr. cad. 100719; înscris în CF nr. 100719 <!–>
17. Ter. adm. Cumpăna – depozit pam. „b“ ms ; S = 1.014.807,77 mp; val. = 20.089.134,61 lei; nr. cad. 100553; înscris în CF nr. 100553–>
18. Ter. adm. Cumpăna – depozit pam. „c + d“ ms; lot 2 S = 511.328,00 mp; val. = 10.122.249,09 lei, nr cad. 110159, înscris în CF nr. 110159<!–>
19. Ter. adm. Topraisar – depozit pam. „f1“ md; S = 108.896,00 mp; val. = 754.495,16 lei; nr. cad. 1169; înscris în CF nr. 100037–>
20. Ter. adm. Topraisar – depozit pam. „f2“ md; S = 77.490,00 mp; val. = 536.897,21 lei; nr. cad. 1170; înscris în CF nr. 100041<!–>
21. Ter. adm. Agigea – depozit pam. „Agigea“ ms; S = 45.033,00 mp; val. = 1.515.504,56 lei; nr. cad. 101060; înscris în CF nr. 101060–>
22. Ter. adm. Agigea – depozit pam. „g“ md; S = 511.554,00 mp; val. = 17.215.429,07 lei; nr. cad. 101002; înscris în CF nr. 101002<!–>
3–> 33596<!–> 8.18.02–> Șenal navigabil Dunăre-Marea Neagră <!–> L = 64.410 m; 3 biefuri–> 2.219.031.305,00<!–> 2.219.197.942,00–>
4<!–> 33597–> 8.18.02<!–> Pereuri legate cu mastic bituminos, km 0 + 000-4 + 101 mal stâng + mal drept, CDMN–> S = 72.230 mp; Km 0 + 000-4 + 101 mal stâng + mal drept, CDMN<!–> 955.794,00–> 884.547,00<!–>
5–> 33598<!–> 8.18.02–> Pereuri legate cu mastic bituminos, km 4 + 489-23 + 895 mal stâng + mal drept, CDMN<!–> S = 341.545 mp; km 4 + 489-23 + 895 mal stâng + mal drept, CDMN–> 4.519.542,00<!–> 4.182.646,00–>
6<!–> 33599–> 8.18.02<!–> Pereuri legate cu mastic bituminos, km 24 + 840-35 + 710 mal stâng + mal drept, CDMN–> S = 189.425 mp; km 24 + 840-35 + 710 mal stâng + mal drept, CDMN<!–> 2.506.593,00–> 2.319.746,00<!–>
7–> 33600<!–> 8.18.02–> Pereuri legate cu mastic bituminos, km 62 + 878-64 + 410 mal stâng + mal drept, CDMN<!–> S = 26.963 mp; km 62 + 878-64 + 410 mal stâng + mal drept, CDMN–> 356.792,00<!–> 330.196,00–>
8<!–> 33601–> 8.18.02<!–> Pereuri legate cu mortar de ciment, km 35 + 710-39 + 678 mal stâng + mal drept, CDMN–> S = 69.637 mp; km 35 + 710-39 + 678 mal stâng + mal drept, CDMN<!–> 630.548,00–> 624.751,00<!–>
9–> 33602<!–> 8.18.02–> Chesoane mal stâng, km 23 + 895-24 + 840, CDMN<!–> L = 940 m; km 23 + 895-24 + 840, CDMN–> 7.372.934,00<!–> 7.501.167,00–>
10<!–> 33603–> 8.18.02<!–> Pereți mulați mal drept, km 23 + 895-24 + 840, CDMN–> L = 940 m; km 23 + 895-24 + 840, CDMN<!–> 7.667.243,00–> 7.721.790,00<!–>
11–> 33604<!–> 8.18.02–> Ziduri de sprijin până la cota +10, km 39 + 678-62 + 476, mal stâng + mal drept, CDMN<!–> L = 45.596 m; km 39 + 678-62 + 476, mal stâng + mal drept, CDMN–> 126.312.467,00<!–> 136.794.397,00–>
12<!–> 33605–> 8.18.02<!–> Protecție sub nivelul apei (sub cota + 7), mal stâng + mal drept, CDMN–> S = 1.960.000 mp; km 0 + 000-4 + 101; 4 + 489-23 + 895; 24 + 840- 35 + 710; 35 + 710-39 + 678; 62 + 878-64 + 210<!–> 64.533.421,00–> 71.916.664,00<!–>
13–> 33606<!–> 8.18.01–> Zona verde + cleionaje cu prefabricate (între cota +9 și +10), mal stâng + mal drept, CDMN <!–> S = 260.000 mp; km 0 + 000-4 + 101; 4 + 489-23 + 895; 24 + 840-35 + 710; 35 + 710-39 + 678; 62 + 878-64 + 210. –>Zona verde + cleionaje cu prefabricate (între cota +9 și +10), mal stâng + mal drept, CDMN, nu au CF distincte, teritoriile pe care se află aceste construcții au nr. CF 101589, 100314, 100593, 100599, 100012, 100237, 100683, 104642<!–> 720.855,00–> 702.423,00<!–>
14–> 33607<!–> 8.18.05–> Drumuri de exploatare (infrastructură) km 0 + 300-2 + 750, mal drept, canal derivație, cota 10; CDMN<!–> L = 2.300 m; drumurile de exploatare km 0 + 300-2 + 750, mal drept, canal derivație, cota 10; CDMN nu au CF distincte, teritoriile pe care se află aceste construcții au nr. CF 101589, 100314–> 74.193,00<!–> 68.139,00–>
15<!–> 33608–> 8.18.05<!–> Drumuri de exploatare (infrastructură + suprastructură), km 1 + 920-3 + 800 mal drept, cota 13,75; CDMN–> L = 1.880 m; drumurile de exploatare, km 1 + 920-3 + 800 mal drept, cota 13,75; CDMN, nu au CF distincte, teritoriul pe care se află aceste construcții are nr. CF 101589<!–> 60.645,00–> 55.696,00<!–>
16–> 33609<!–> 8.18.05–> Drumuri de exploatare (infrastructură), km 3 + 400-3 + 500 mal drept, cota 13,75-17; CDMN<!–> L = 100 m; drumurile de exploatare, km 3 + 400-3 + 500 mal drept, cota 13,75-17; CDMN, nu au CF distincte, teritoriul pe care se află aceste construcții are nr. CF 101589–> 3.226,00<!–> 2.963,00–>
17<!–> 33610–> 8.18.05<!–> Drumuri de exploatare (infrastructură + suprastructură), km 3 + 085-3 + 500 mal drept, cota 17; CDMN–> L = 410 m, drumurile de exploatare, km 3 + 085-3 + 500 mal drept, cota 17; CDMN, nu au CF distincte, teritoriul pe care se află aceste construcții are nr. CF 101589<!–> 24.291,00–> 22.645,00<!–>
18–> 33611<!–> 8.18.05–> Drumuri de exploatare (infrastructură + suprastructură), ecl. Cernavodă – km 61 + 597, mal drept cota 10; CDMN<!–> L = 56.277 m, drumurile de exploatare, ecl. Cernavodă – km 61 + 597, mal drept, cota 10; CDMN, nu au CF distincte, teritoriile pe care se află aceste construcții au nr. CF 101589, 100314, 100593, 100599, 100237, 100683, 100199, 100264, 104642–> 1.815.385,00<!–> 1.667.247,00–>
19<!–> 33612–> 8.18.05<!–> Drumuri de exploatare (infrastructură + suprastructură), km 3 + 500-3 + 900, mal stâng, cota 13,75; CDMN–> L = 400 m, drumurile de exploatare, km 3 + 500-3 + 900, mal stâng, cota 13,75; CDMN, nu au CF distincte, teritoriul pe care se află aceste construcții are nr. CF 101589<!–> 12.903,00–> 11.850,00<!–>
20–> 33613<!–> 8.18.05–> Drumuri de exploatare (infrastructură + suprastructură), km 3 + 800- ecl. Cernavodă, mal stâng, cota 13,75-17; CDMN<!–> L = 300 m, drumurile de exploatare, km 3 + 800 – ecl. Cernavodă, mal stâng, cota 13,75-17; CDMN, nu au CF distincte, teritoriul pe care se află aceste construcții are nr. CF 101589–> 9.677,00<!–> 8.888,00–>
21<!–> 33614–> 8.18.05<!–> Drumuri de exploatare (infrastructură + suprastructură), ecl. Cernavodă km 5 + 350, mal stâng, cota 10; CDMN–> L = 850 m, drumuri de exploatare, ecl. Cernavodă – km 5 + 350, mal stâng, cota 10; CDMN, nu au CF distincte, teritoriile pe care se află aceste construcții au nr. CF 101589, 100314<!–> 27.419,00–> 25.182,00<!–>
22–> 33615<!–> 8.18.05–> Drumuri de exploatare (infrastructură + suprastructură), DJ223 – km 61 + 597, mal stâng, cota 10; CDMN<!–> L = 57.280 m, drumuri de exploatare, DJ223 – km 61 + 597, mal stâng, cota 10; CDMN, nu au CF distincte, teritoriile pe care se află aceste construcții au nr. CF 100314, 100593, 100599, 100012, 100237, 100683, 100494, 100542, 104642–> 1.847.740,00<!–> 1.696.962,00–>
23<!–> 33616–> 8.18.05<!–> Amenajare debușare Valea Vițeilor km 2 + 722-2 + 783, mal stâng; CDMN–> L = 22,44 m, amenajare debușare Valea Vițeilor km 2 + 722-2 + 783, mal stâng; CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 101589<!–> 47.071,00–> 45.215,00<!–>
24–> 33617<!–> 8.18.05–> Racordare Valea Zenoviei km 15 + 429, mal stâng, CDMN<!–> L = 47,28 m, racordare Valea Zenoviei km 15 + 429, mal stâng, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100593–> 465.912,00<!–> 447.543,00–>
25<!–> 33618–> 8.18.05<!–> Racordare Valea Plantației km 16 + 917, mal stâng, CDMN–> L = 34,68 m, racordare Valea Plantației km 16 + 917, mal stâng, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF100593<!–> 395.016,00–> 379.442,00<!–>
26–> 33619<!–> 8.18.05–> Racordare Valea Agi Cabulul Mare, km 25+610, mal stâng; CDMN<!–> L = 24,45 m, racordare Valea Agi Cabulul Mare, km 25 + 610, mal stâng; CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100599–> 295.721,00<!–> 284.062,00–>
27<!–> 33620–> 8.18.05<!–> Racordare Valea Agi Cabulul Mic, km 31 + 030, mal stâng, CDMN–> L = 50,30 m, racordare Valea Agi Cabulul Mic, km 31 + 030, mal stâng, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100012<!–> 605.217,00–> 581.355,00<!–>
28–> 33621<!–> 8.18.05–> Racordare Valea Carataiul Mare, km 33 + 520, mal stâng, CDMN <!–> L = 65,12 m, racordare Vale Carataiul Mare, km 33 + 520, mal stâng, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100012–> 637.212,00<!–> 612.089,00–>
29<!–> 33622–> 8.18.05<!–> Racordare Valea Seacă km 41 + 215, mal stâng, CDMN –> L = 98,39 m, racordare Valea Seacă km 41 + 215, mal stâng, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100683<!–> 1.404.373,00–> 1.349.003,00<!–>
30–> 33623<!–> 8.18.05–> Racordare descărcător km 45 + 014, mal stâng, CDMN<!–> L = 147,22 m, racordare descărcător km 45 + 014, mal stâng, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100494–> 579.458,00<!–> 556.612,00–>
31<!–> 33624–> 8.18.05<!–> Racordare Vale Straja-Cumpăna 1 + 2, km 50 + 950, mal stâng, CDMN–> L = 179,34 m, racordare Valea Straja-Cumpăna 1 + 2, km 50 + 950, mal stâng; CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100542<!–> 538.451,00–> 517.222,00<!–>
32–> 33625<!–> 8.18.05–> Racordare Valea Lazu, km 62 + 330, mal stâng, CDMN <!–> L = 29,62 m, racordare Valea Lazu, km 62 + 330, mal stâng, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 104642–> 391.528,00<!–> 376.091,00–>
33<!–> 33626–> 8.18.05<!–> Racordare vale km 2 + 500, mal drept, CDMN–> L = 88,88 m, racordare vale km 2 + 500, mal drept, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 101589<!–> 123.153,00–> 118.297,00<!–>
34–> 33627<!–> 8.18.05–> Racordare Valea Popa Nica, km 11 + 500, mal drept, CDMN<!–> L = 29,55 m, racordare Valea Popa Nica, km 11 + 500, mal drept, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100314–> 438.772,00<!–> 421.473,00–>
35<!–> 33628–> 8.18.05<!–> Racordare Valea Remus Opreanu, km 19 + 689, mal drept, CDMN–> L = 23,51 m, racordare Valea Remus Opreanu, km 19 + 689, mal drept, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100593<!–> 465.748,00–> 447.385,00<!–>
36–> 33629<!–> 8.18.05–> Racordare Valea Siminoc, km 39 + 313, mal drept, CDMN<!–> L = 84,18 m, racordare Valea Siminoc, km 39 + 313, mal drept, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF100683–> 87.454,00<!–> 84.006,00–>
37<!–> 33630–> 8.18.05<!–> Racordare Valea Serpelea, km 41 + 000, mal drept, CDMN–> L = 96,20 m, racordare Valea Serpelea, km 41 + 000, mal drept, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100683<!–> 1.298.993,00–> 1.247.778,00<!–>
38–> 33631<!–> 8.18.05–> Racordare Valea Mangala Culak, km 46 + 200, mal drept, CDMN<!–> L = 184,82 m, racordare Valea Mangala Culak, km 46 + 200, mal drept, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100494–> 444.613,00<!–> 427.083,00–>
39<!–> 33632–> 8.18.05<!–> Racordare Valea Straja, km 47+861, mal drept, CDMN–> L = 156,52 m, racordare Valea Straja, km 47 + 861, mal drept, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriile pe care se află această construcție au nr. CF100542, 100199<!–> 244.580,00–> 234.937,00<!–>
40–> 33633<!–> 8.18.05–> Racordare Valea Cumpăna-Potârnichea 3, km 52 + 292, mal drept, CDMN<!–> L = 233,67 m, racordare Valea Cumpăna-Potârnichea 3, km 52 + 292, mal drept, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriile pe care se află această construcție au nr. CF 100542, 100264–> 225.249,00<!–> 216.368,00–>
41<!–> 33634–> 8.18.05<!–> Racordare Valea Potârnichea 1, km 57 + 186, mal drept, CDMN–> L = 292,29 m, racordare Vale Potârnichea 1, km 57 + 186, mal drept, CDMN, nu are CF distinctă, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 104642<!–> 208.113,00–> 199.908,00<!–>
42–> 33635<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod km 5 post trafo stația pompe, mal stâng, CDMN <!–> L = 24 m; l = 4 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 101589–> 149.975,00<!–> 133.994,00–>
43<!–> 33636–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Zenoviei, km 15 + 430, mal stâng, CDMN –> L = 50 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100593<!–> 312.068,00–> 298.877,00<!–>
44–> 33637<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Plantației, km 16 + 917, mal stâng, CDMN<!–> L = 54 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100593–> 312.089,00<!–> 278.844,00–>
45<!–> 33638–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului pod stație pompare Mircea Vodă, km 18 + 050, mal stâng, CDMN –> L = 8 m; l = 6 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100593<!–> 27.490,00–> 24.567,00<!–>
46–> 33639<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Agi Cabulul Mare, km 25 + 610, mal stâng, CDMN<!–> L = 36 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100599–> 226.391,00<!–> 202.272,00–>
47<!–> 33640–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Agi Cabulul Mic, km 31 + 030, mal stâng, CDMN –> L = 54 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100012<!–> 312.089,00–> 278.844,00<!–>
48–> 33641<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod stație pompare Medgidia Vest, km 32 + 040, mal stâng, CDMN<!–> L = 46 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100012–> 301.582,00<!–> 269.450,00–>
49<!–> 33642–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului pod Valea Carataiul Mare, km 33 + 520, mal stâng, CDMN–> L = 54 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100012<!–> 312.089,00–> 278.844,00<!–>
50–> 33643<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului pod descărcător km 45 + 014, mal stâng, CDMN <!–> L = 36 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100494–> 226.391,00<!–> 217.407,00–>
51<!–> 33644–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Straja-Cumpăna 1 + 2, km 50 + 950, mal stâng, CDMN –> L = 40 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100542<!–> 238.234,00–> 244.820,00<!–>
52–> 33645<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Straja-Cumpăna 3, km 53 + 650, mal stâng, CDMN <!–> L = 24 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100542–> 153.857,00<!–> 137.461,00–>
53<!–> 33646–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Lazu, km 62 + 389, mal stâng, CDMN –> L = 18 m; l = 7,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 104642<!–> 115.405,00–> 114.224,00<!–>
54–> 33647<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod km 2 + 200, mal drept, CDMN <!–> L = 12 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 101589–> 65.534,00<!–> 58.554,00–>
55<!–> 33648–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod km 2 + 500, mal drept, CDMN –> L = 12 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 101589<!–> 65.534,00–> 58.554,00<!–>
56–> 33649<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod km 3 + 500, mal drept cota 13, CDMN <!–> L = 20 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 101589–> 84.566,00<!–> 75.563,00–>
57<!–> 33650–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod km 3 + 500, mal drept, cota 17, CDMN –> L = 20 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 101589<!–> 84.566,00–> 75.563,00<!–>
58–> 33651<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Nica Popa, km 11 + 500, mal drept, CDMN <!–> L = 48 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100314–> 311.506,00<!–> 278.318,00–>
59<!–> 33652–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod stație Făclia, km 13 + 250, mal drept, CDMN –> L = 6 m; l = 6 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100593<!–> 14.261,00–> 12.747,00<!–>
60–> 33653<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Remus Opreanu, 19 + 689, mal drept, CDMN <!–> L = 40 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100593–> 238.234,00<!–> 212.855,00–>
61<!–> 33654–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod agrement, km 22 + 005, mal drept, CDMN –> L = 6 m; l = 6 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100599<!–> 14.261,00–> 12.747,00<!–>
62–> 33655<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod agrement km 22 + 800, mal drept, CDMN <!–> L = 6 m; l = 6 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100599–> 14.261,00<!–> 12.747,00–>
63<!–> 33656–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod agrement km 22 + 930, mal drept, CDMN –> L = 6 m; l = 6 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100599<!–> 14.261,00–> 12.747,00<!–>
64–> 33657<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Mânzului, km 29 + 190, mal drept, CDMN <!–> L = 6 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100599–> 11.554,00<!–> 10.327,00–>
65<!–> 33658–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Priza Basarabi, km 35 + 050, mal drept, CDMN –> L = 48 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100237<!–> 311.506,00–> 278.318,00<!–>
66–> 33659<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Siminoc, km 39 + 313, mal drept, CDMN <!–> L = 10 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100683–> 34.222,00<!–> 30.580,00–>
67<!–> 33660–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Mangala Culac, km 46 + 288, mal drept, CDMN –> L = 36 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100494<!–> 226.391,00–> 217.407,00<!–>
68–> 33661<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Straja, km 47 + 861, mal drept, CDMN <!–> L = 36 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100542–> 226.391,00<!–> 202.272,00–>
69<!–> 33662–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Potârnichea, km 50 + 326, mal drept, CDMN –> L = 38 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100542<!–> 226.402,00–> 202.283,00<!–>
70–> 33663<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Cumpăna-Potârnichea 3, km 53, mal drept, CDMN <!–> L = 10 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100542–> 34.222,00<!–> 30.580,00–>
71<!–> 33664–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Cumpăna-Potârnichea 2, km 55 + 550, mal drept, CDMN –> L = 16 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100542<!–> 76.887,00–> 68.699,00<!–>
72–> 33665<!–> 8.18.05–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Cumpăna-Potârnichea 1, km 57 + 186, cota +10, mal drept, CDMN <!–> L = 24 m; l = 4,80 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 104642–> 153.857,00<!–> 137.461,00–>
73<!–> 33666–> 8.18.05<!–> Pod pe drumul de exploatare al canalului, pod Valea Cumpăna-Potârnichea 1, km 57 + 186, cota +52, mal drept, CDMN –> L = 24 m; l = 6 m, podul pe drumul de exploatare al canalului CDMN nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 104642<!–> 159.679,00–> 142.663,00<!–>
74–> 33667<!–> 8.18.05–> Podețe tubulare mal stâng + mal drept, km 3 + 050-39 + 609, CDMN 115 buc. <!–> L = 11 m, podețe tubulare mal stâng + mal drept, CDMN, nu au CF distinct, teritoriile pe care se află aceste construcții au nr. CF 101589, 100314, 100593, 100599, 100012, 100237, 100683–> 37.200,00<!–> 33.242,00–>
75<!–> 33668–> 8.18.05<!–> Podețe dalate mal stâng, cota 10, CDMN 7 buc. –> L = 11 m; km: 23 + 895; 39 + 800; 39 + 950; 40 + 250; 40 + 700; 40 + 800; 41 + 020, podețe dalate mal stâng, cota 10, CDMN, nu au CF distinct, teritoriile pe care se află aceste construcții au nr. CF 100599, 100683<!–> 9.977,00–> 8.844,00<!–>
76–> 33669<!–> 8.18.05–> Podețe dalate mal drept, cota 10, CDMN 3 buc. <!–> L = 11 m; km: 23 + 579; 40 + 200; 40 + 670, podețe dalate mal drept, cota 10, CDMN 3, nu au CF distinct, teritoriile pe care se află aceste construcții au nr. CF 100599, 100683–> 9.977,00<!–> 8.844,00–>
77<!–> 33670–> 8.18.08<!–> Descărcători mal drept 16 buc. –> km: 3 + 800; 4 + 000; 30 + 185; 30 + 385; 30 + 585; 30 + 785; 35 + 714; 36 + 553; 36 + 816; 37 + 040; 37 + 310; 37 + 547; 37 + 843; 38 + 066; 38 + 234; 38 + 438<!–> 296.103,00–> 290.416,00<!–>
78–> 33671<!–> 8.18.08–> Rigole dalate la marginea drumului, mal drept, km 3 + 400-41 + 000, CDMN <!–> L = 30.991 m–> 138.576,00<!–> 132.393,00–>
79<!–> 33672–> 8.18.08<!–> Rigole dalate la marginea drumului, mal stâng, km 21 + 500-41 + 020, CDMN –> L = 15.695 m<!–> 70.180,00–> 67.049,00<!–>
80–> 33673<!–> 8.18.08–> Rigole dalate acoperite cu dale în zona orașului Medgidia, km 23 + 895-24 + 840, mal stâng + mal drept, CDMN <!–> L = 1.890 m–> 34.884,00<!–> 34.214,00–>
81<!–> 33674–> 8.18.08<!–> Rigole nedalate la marginea drumului, mal drept, km 18 + 880-21 + 020, CDMN –> L = 2.140 m<!–> 25.964,00–> 25.570,00<!–>
82–> 33675<!–> 8.18.08–> Rigole nedalate la marginea drumului, mal stâng, km 26 + 500-32 + 500, CDMN <!–> L = 1.335 m–> 16.197,00<!–> 15.951,00–>
83<!–> 33676–> 8.18.08<!–> Colector lateral pentru evacuarea apelor exfiltrate din canal, mal stâng, km 9 + 550-21 + 500, CDMN –> L = 10.700 m<!–> 289.309,00–> 284.920,00<!–>
84–> 33678<!–> 8.18.08–> Șanț de gardă pereat, mal drept, km 23 + 054-37 + 490, CDMN <!–> L = 1.494 m–> 68.879,00<!–> 67.834,00–>
85<!–> 33679–> 8.18.08<!–> Rigolă nepereată cota + 26, mal drept, km 30 + 265-30 + 535, CDMN –> L = 270 m<!–> 2.059,00–> 2.028,00<!–>
86–> 33680<!–> 8.18.08–> Rigolă pereată, mal drept, km 30 + 150-30 + 670, cota +20, CDMN <!–> L = 520 m–> 6.309,00<!–> 6.213,00–>
87<!–> 33681–> 8.18.08<!–> Rigolă pereată, mal drept, km 30 + 150-30 + 250, cota +14, CDMN –> L = 100 m<!–> 1.213,00–> 1.195,00<!–>
88–> 33682<!–> 8.18.08–> Rigolă pereată, mal drept, km 30 + 634-30 + 764, cota +14, CDMN <!–> L = 130 m–> 1.577,00<!–> 1.553,00–>
89<!–> 33683–> 8.18.08<!–> Zid de sprijin km 24 + 000-30 + 579, CDMN –> L = 1.462 m<!–> 1.909.044,00–> 1.698.902,00<!–>
90–> 33684<!–> 8.18.08–> Dren ranfort km 30-31, mal drept, CDMN <!–> L = 1.000 m–> 189.845,00<!–> 202.598,00–>
91<!–> 33685–> 8.18.08<!–> Zid de sprijin din gabioane, km 18 + 470-18 + 722, mal drept, CDMN –> 364 buc.<!–> 39.050,00–> 24.003,00<!–>
92–> 33686<!–> 8.18.08–> Zid de sprijin din gabioane, km 23 + 088-23 + 616, mal drept, CDMN <!–> 118 buc.–> 12.659,00<!–> 7.781,00–>
93<!–> 33687–> 8.18.08<!–> Zid de sprijin din gabioane, km 30 + 186-30 + 584, mal drept, CDMN –> 396 buc.<!–> 42.483,00–> 26.113,00<!–>
94–> 33688<!–> 8.18.08–> Protecție ușoară din caroiaje prefabricate, km 18 + 470-18 + 822, mal drept, CDMN <!–> L = 352 m–> 4.951,00<!–> 4.177,00–>
95<!–> 33689–> 8.18.08<!–> Protecție ușoară din caroiaje prefabricate, km 23 + 088-23 + 616, mal drept, cota 10-14, CDMN –> L = 528 m<!–> 8.186,00–> 6.906,00<!–>
96–> 33690<!–> 8.18.08–> Protecție ușoară din caroiaje prefabricate, km 23 + 145-23 + 616, mal drept, cota 10-18, CDMN <!–> L = 471 m–> 6.624,00<!–> 5.589,00–>
97<!–> 33691–> 8.18.08<!–> Protecție ușoară din caroiaje prefabricate, km 24 + 000-24 + 560, mal stâng, CDMN –> L = 560 m<!–> 3.164,00–> 128,00<!–>
98–> 33692<!–> 8.18.08–> Protecție ușoară din caroiaje prefabricate, km 38 + 550-38 + 705, mal drept, CDMN <!–> L = 155 m–> 876,00<!–> 35,00–>
99<!–> 33693–> 8.18.08<!–> Consolidare cu ranforți umpluți cu casete, km 23 + 617-23 + 713, mal drept, CDMN –> L = 96 m<!–> 85.330,00–> 30.938,00<!–>
100–> 33694<!–> 8.18.08–> Zid căptușire cu ranforți, km 18 + 420-18 + 770, mal drept, CDMN <!–> L = 350 m–> 338.853,00<!–> 206.498,00–>
101<!–> 33695–> 8.18.08<!–> Parapet metalic faleza Medgidia, km 23 + 895-24 + 840, mal stâng + mal drept, CDMN –> L = 1.880 m<!–> 88.918,00–> 46.036,00<!–>
102–> 33696<!–> 8.18.05–> Drum acces dana bief II, CDMN <!–> L = 600 m, drumul acces dana bief II, CDMN, nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100314–> 21.191,00<!–> 20.376,00–>
103<!–> 33697–> 8.18.02<!–> Cheu pereat dana bief II, CDMN –> L = 20 m; bief II, CDMN<!–> 82.701,00–> 81.193,00<!–>
104–> 33698<!–> 8.18.02–> Cheu pereat dana bief I, CDMN <!–> L = 100 m; bief I, CDMN–> 248.102,00<!–> 243.580,00–>
105<!–> 33699–> 8.18.02<!–> Platformă descărcare dana bief I, CDMN –> S = 11.590 mp; bief I, CDMN<!–> 281.299,00–> 309.474,00<!–>
106–> 33700<!–> 8.18.08–> Ecluza Cernavodă, km 4 + 100-4 + 480, CDMN<!–> Tipul ecluzei: gemene, cu o treaptă; dimensiunile sasului: L = 310 m; l = 25 m; cotă coronament: 17 mrMB; cota radier sas: –1,50 mrMB, gabarit de aer: 17 m–> 119.841.327,00<!–> 121.307.575,00–>
107<!–> 33701–> 8.18.08<!–> Ecluza Cernavodă, port așteptare amonte, km 3 + 080-4 + 100, CDMN–> Zonă acostare: mal drept – L = 800 m; mal stâng – L = 700 m, zonă dirijare: mal drept – L = 220 m; mal stâng – L = 220 m<!–> 35.649.619,00–> 41.533.662,00<!–>
108–> 33702<!–> 8.18.08–> Ecluza Cernavodă, port așteptare aval, km 4 + 480-5 + 500, CDMN<!–> Zonă acostare: mal drept – L = 400 m; mal stâng – L = 800 m, zonă dirijare: mal drept – L = 220 m; mal stâng – L = 220 m–> 35.858.966,00<!–> 39.044.923,00–>
109<!–> 33703–> 8.18.08<!–> Ecluza Agigea, km 62 + 500-62 + 880, CDMN–> Tipul ecluzei: gemene, cu o treaptă; dimensiunile sasului: L = 310 m; l = 25 m; cotă coronament: 11 mrMB; cotă radier sas: –7,50 mrMB<!–> 116.182.935,00–> 117.600.586,00<!–>
110–> 33704<!–> 8.18.08–> Ecluza Agigea, port așteptare amonte, km 61 + 480-62 + 500, CDMN<!–> Zonă acostare: mal drept – L = 800 m; mal stâng – L = 800 m, zonă dirijare: mal drept – L = 220 m; mal stâng – L = 220 m–> 26.796.529,00<!–> 29.757.254,00–>
111<!–> 33705–> 8.18.08<!–> Ecluza Agigea, port așteptare aval, km 62 + 880-63 + 500, CDMN–> Zonă acostare: mal drept – L = 400 m; mal stâng – L = 400 m, zonă dirijare: mal drept – L = 220 m; mal stâng – L = 220 m<!–> 25.959.138,00–> 26.547.289,00<!–>
112–> 33706<!–> 8.18.02–> Consolidări alunecare km 54 + 330-54 + 575, mal drept, CDMN<!–> L = 245 m; km 54 + 330-54 + 575, mal drept, CDMN–> 1.819.010,00<!–> 1.981.911,00–>
113<!–> 33707–> 8.18.02<!–> Consolidări taluzuri, km 58 + 050-58 + 320, mal drept, CDMN–> L = 270 m; km 58 + 050-58 + 320, mal drept, CDMN<!–> 64.952,00–> 93.614,00<!–>
114–> 33708<!–> 8.18.02–> Consolidări taluzuri km 57 + 300-58 + 000, mal stâng, CDMN<!–> L = 700 m; km 57 + 300-58 + 000, mal stâng, CDMN–> 904.493,00<!–> 747.223,00–>
115<!–> 33709–> 8.18.01<!–> Terenuri aferente Canalului Poarta Albă-Midia, Năvodari, inclusiv zonele de siguranță–> Suprafața totală: 9.708.195,29 mp, din care:<!–> 188.482.100,00–> 232.811.226,39<!–>
1. Ter. adm. Poarta Albă: S = 2.017.760 mp; val. = 32.953.444,95 lei; nr. cad. 101189; înscris în CF nr. 101189–>
2. Ter. adm. Ovidiu 1: S = 1.892 mp; val. = 50.562,94 lei; nr. cad. 100527; înscris în CF nr. 100527<!–>
3. Ter. adm. Ovidiu 2: S = 2.384.514 mp; val. = 69.625.662,74 lei; nr. cad. 100529; înscris în CF nr. 100529–>
4. Ter. adm. Lumina: S = 362.150 mp; val. = 12.187.506,38 lei; nr. cad. 100277; înscris în CF nr. 100277<!–>
5. Ter. adm. Năvodari: S = 3.707.200 mp; val. = 91.734.664 lei; nr. cad. 101382; înscris în CF nr. 101382–>
6. Ter. adm. Corbu – drum acces 1: S = 1.713,03 mp; val. = 28.824,47 lei; nr. cad. 117820; înscris în CF nr. 117820<!–>
7. Ter. adm. Năvodari – drum acces 2: S = 5.200 mp; val. = 115.806,60 lei; nr. cad. 101071; înscris în CF nr. 101071–>
8. Ter. adm. Corbu – drum acces: S = 6.503 mp; val. = 109.423,38 lei; nr. cad. 101113; înscris în CF nr. 101113<!–>
9. Ter. adm. Năvodari: S = 1.573 mp; val. = 35.031,50 lei; nr. cad. 124763; înscris în CF nr. 124763–>
10. Ter. adm. Corbu 2: S = 12.843,38 mp; val. = 216.110,42 lei; nr. cad. 2141; înscris în CF nr. 101117<!–>
11. Ter. adm. Corbu 3: S = 1.648,62 mp; val. = 27.740,67 lei; nr. cad. 2139; înscris în CF nr. 101116–>
12. Ter. adm. Corbu 4: S = 1.148,97 mp; val. = 19.333,26 lei; nr. cad. 2140; înscris în CF nr. 101319<!–>
13. Ter. adm. Poarta Albă – depozit păm. „D1“ md; S = 362.917,35 mp; val. = 5.927.057,28 lei; nr. cad. 102430; înscris în CF nr. 102430–>
14. Ter. adm. Poarta Albă – depozit păm. „D2/1“ ms; S = 232.574 mp; val. = 3.798.344,15 lei; nr. cad. 106097; înscris în CF nr. 106097<!–>
15. Ter. adm. Poarta Albă – depozit păm. „D2A“ ms; S = 152.958 mp; val. = 2.498.064,17 lei; nr. cad. 106190; înscris în CF nr. 106190–>
16. Ter. adm. Ovidiu – depozit păm. „D4“ ms; S = 275.600 mp; val. = 7.774.483,08 lei; nr. cad. 2518; înscris în CF nr. 100524<!–>
17. Ter. adm. Ovidiu – depozit pam. „D5“ md; S = 64.000 mp; val. = 1.805.395,20 lei; nr. cad. 2520/s; înscris în CF nr. 100526–>
18. Ter. adm. Lumina – depozit păm. „D6“ ms; S = 116.000 mp; val. = 3.903.771,20 lei; nr. cad. 100280; înscris în CF nr. 100280<!–>
116–> 33710<!–> 8.18.03–> Șenal, diguri, consolidări, drumuri de exploatare, km 0 + 000-8 + 000, mal stâng + mal drept, CPAMN<!–> Șenal: L = 8.000 m; l = 42,40 m – 47 m, tip de protecție:–>– saltea de fascine și prism de anrocamente, în secțiunea udată;<!–>– pereu din piatră brută în zona valurilor;–>– caroiaje și însămânțări între cotele + 9-+ 10 Drumuri pe banchetă de cota +10:<!–>– mal stâng: L = 8.000 m; l = 6,50 m;–>– mal drept: L = 8.000 m; l = 6,50 m<!–> 31.035.661,00–> 30.464.526,00<!–>
117–> 33711<!–> 8.18.03–> Șenal, diguri, consolidări, drumuri de exploatare, km 8 + 000-14 + 815, mal stâng + mal drept, CPAMN nr. cad. 1297, nr. cad. 2519, nr. cad. 2528<!–> Șenal: L = 6.815 m; l = 47 m – 50 m; tip protecție:–>– saltea de fascine și prism de anrocamente, în secțiunea udată, km 8-10 + 300<!–>– pereu din piatră brută în zona valurilor; km 8-10 + 300–>– caroiaje și însămânțări între cotele + 9-+ 10 km 8-10 + 300<!–>– ziduri de trecere, km 10 + 300 – 12 +020;–>– ziduri de căptușire, km 12 + 020-4 + 815; km 12 + 500-13 + 000 mal drept<!–>– rigolă ranforsată cota +10 mrMB;–>– podeț dalat la cota + 10 mrMB;<!–>– cavalier la cotă teren natural;–>– descărcător km 12 + 617;<!–>Rigolă trapezoidală cotă teren natural podeț dalat peste descărcător km 12 + 617; Drumuri pe bancheta de cota + 10: –>– mal stâng: L = 6.815 m; l = 6,50 m;<!–>– mal drept: L = 6.815 m; l = 6,50 m–>– apărări și consolidări de maluri<!–> 24.374.099,00–> 24.238.125,00<!–>
118–> 33712<!–> 8.18.03–> Șenal, diguri, consolidări, drumuri de exploatare, km 15 + 600-20 + 888, mal stâng + mal drept, CPAMN<!–> Șenal: L = 5.288 m; l = 47 m; tip de protecție:–>– saltea de fascine și prism de anrocamente, în secțiunea udată, cota + 4,25-+ 1<!–>– pereu din piatră brută, cota + 1-+ 3;–>– caroiaje și însămânțări între cotele + 3-+ 4,50; Drumuri pe bancheta de cota + 4,50:<!–>– mal stâng: L = 5.288 m; l = 6,50 m;–>– mal drept: L = 5.288 m; l = 6,50 m<!–> 37.613.025,00–> 35.629.021,00<!–>
119–> 33713<!–> 8.18.03–> Șenal, diguri, consolidări, drumuri de exploatare, km 20 + 888-25 + 070, mal stâng + mal drept, CPAMN<!–> Șenal: L = 4.182 m; l = 42 m – 47 m; tip de protecție:–>– saltea de fascine și prism de<!–>anrocamente, în secțiunea udată;–>– pereu din piatră brută în zona valurilor;<!–>– caroiaje și însămânțări între cotele + 3-+ 4,50;–>Drumuri pe bancheta de cota + 4,50:<!–>– mal stâng: L = 4.182 m; l = 6,50 m;–>– mal drept: L = 4.182 m; l = 6,50 m<!–> 57.304.472,00–> 57.686.707,00<!–>
120–> 33714<!–> 8.18.03–> Racordarea cu lacul Tașaul, km 25 + 070-25+890 CPAMN<!–> L = 820 m–> 3.310.952,00<!–> 3.668.145,00–>
121<!–> 33715–> 8.18.03<!–> Șenal navigabil în zona racord cu portul Midia, km 25 + 890-27 + 557, CPAMN–> L = 1.667 m<!–> 8.520.489,00–> 9.604.565,00<!–>
122–> 33716<!–> 8.18.08–> Descărcător reversibil lacul Tașaul, CPAMN<!–> 161.398,00–> 572.229,00<!–>
123–> 33717<!–> 8.18.08–> Racordarea văilor afluente la canal, CPAMN<!–> 1. Rac. V. Cocoșu, km 1 + 665, mal drept;–>2. Rac. V. Carataiul Mic, km 1 + 780, mal stâng<!–>3. Rac. Vale V4, km 3 + 860, mal drept;–>4. Rac. Vale V5, km 6 + 700, mal drept;<!–>5. Rac. Vale V1, km 7 + 020, mal stâng;–>6. Rac. Valea Viilor, km 9 + 275, mal stâng;<!–>7. Rac. Vale V6, km 10 + 535, mal drept;–>8. Rac. Vale Nazarcea, km 11 + 800, mal stâng;<!–>9. Rac. Vale V7, km 15 + 080, mal drept;–>10. Rac. Vale V2, km 15 + 900, mal stâng;<!–>11. Rac. Valea Neagră, km 16 + 725, mal stâng;–>12. Rac. Vale V3, km 21 + 000, mal stâng;<!–> 2.816.113,00–> 2.665.381,00<!–>
124–> 33718<!–> 8.18.08–> Ecluza Ovidiu, km 15 + 230-15 + 432, CPAMN<!–> Tipul ecluzei: gemene, cu o treapta;–>Dimensiunile sasului: L=145 m; l = 12,50 m;<!–>Cota coronament: 11 mrMB;–>Cota radier sas: -4,25 mrMB<!–>Gabarit de aer: 13,50 m–> 45.103.339,00<!–> 46.544.091,00–>
125<!–> 33719–> 8.18.08<!–> Ecluza Ovidiu, porturi de așteptare, CPAMN–> Port așteptare amonte, km 14 + 820-5 + 230:<!–>– zonă acostare: mal drept – L = 290 m; l = 90 m;–>mal stâng – L = 290 m; l = 90 m;<!–>– zona dirijare: mal drept – L = 120 m; l = 90 m;–>mal stâng – L = 120 m; l = 90 m;<!–>Port așteptare aval, km 15 + 432 – 15 + 842:–>– zonă acostare: mal drept – L = 290 m; l = 90 m;<!–>mal stâng – L = 290 m; l = 90 m;–>– zonă dirijare: mal drept – L = 120 m; l = 90 m;<!–>mal stâng – L = 120 m; l = 90 m–> 27.628.556,00<!–> 28.435.873,00–>
126<!–> 33720–> 8.18.08<!–> Ecluza Năvodari, km 25 + 477-25 + 679, CPAMN–> Tipul ecluzei: gemene, cu o treaptă;<!–>Dimensiunile sasului: L = 145 m; l = 12,50 m;–>Cota coronament: 4,50 mrMB;<!–>Cota radier sas: – 6,50 mrMB;–>Gabarit de aer: 12,75 m<!–> 58.969.598,00–> 60.853.284,00<!–>
127–> 33721<!–> 8.18.08–> Ecluza Năvodari, porturi de așteptare, CPAMN<!–> Port așteptare amonte, km 25 + 077-25 + 477:–>– zonă acostare: mal drept – L = 250 m; l = 90 m;<!–>mal stâng – L = 0 m; l = 0 m;–>– zonă dirijare: mal drept – L = 120 m; l = 90 m;<!–>mal stâng – L = 120 m; l = 90 m;–>Port așteptare aval, km 25 + 679-25 + 924:<!–>– zonă acostare: mal drept – L = 125 m; l = 90 m;–>mal stâng – L = 125 m; l = 90 m;<!–>– zonă dirijare: mal drept – L = 120 m; l = 90 m;–>mal stâng – L = 120 m; l = 90 m<!–> 19.534.194,00–> 20.158.182,00<!–>
128–> 33722<!–> 8.18.08–> Ecluza Năvodari, galerii de evacuare ape mari, km 25 + 400, CPAMN<!–> 1.504.017,00–> 1.750.190,00<!–>
129–> 33723<!–> 8.18.03–> Canal navigabil din lacul Tașaul, CPAMN<!–> Șenal: L = 5.500 m; l = 42 m – 47 m, tip de protecție:–>– saltea de fascine și prism de anrocamente, în secțiunea udată;<!–>– pereu din piatră brută în zona valurilor;–>– caroiaje și însămânțări între cotele + 3-+ 4,50;<!–>Drumuri pe bancheta de cotă + 4,50–> 47.491.302,00<!–> 48.115.347,00–>
130<!–> 33724–> 8.18.05<!–> Drumuri de exploatare la marginea amprizei Valea Potârnichea, km 57 + 000-60 + 000, mal drept, cota 51,2 CDMN–> L = 3.000 m, drumurile de exploatare nu au CF distinct, teritoriul pe care se află aceste construcții are nr. CF 104642<!–> 391.316,00–> 353.581,00<!–>
131–> 33725<!–> 8.18.05–> Legături rutiere, km 0 + 270-1 + 160, mal drept, portul vechi Cernavodă – DJ223, cota 10-14, CDMN<!–> L = 890 m, legăturile rutiere nu au CF distinct, teritoriul pe care se află aceste construcții are nr. CF 101589–> 32.399,00<!–> 26.367,00–>
132<!–> 33726–> 8.18.05<!–> Legături rutiere DJ223 – ecluza Cernavodă, mal drept, cota 17-25, CDMN–> L = 910 m, legăturile rutiere nu au CF distinct, teritoriul pe care se află aceste construcții are nr. CF 101589<!–> 113.020,00–> 102.357,00<!–>
133–> 33727<!–> 8.18.05–> Legături rutiere, km 23 + 895, Str. Albinelor, Medgidia, mal drept, cota 10-12, CDMN<!–> L = 165 m, legăturile rutiere nu au CF distinct, teritoriul pe care se află aceste construcții are nr. CF 100599–> 21.430,00<!–> 23.072,00–>
134<!–> 33728–> 8.18.05<!–> Accese port Medgidia (accesul 1 + accesul 2), mal drept, cota 10-15, CDMN–> L = 1.210 m, accese Port Medgidia, nu au CF distinct, teritoriile pe care se află aceste construcții au nr. CF 100599, 101663<!–> 375.379,00–> 404.135,00<!–>
135–> 33729<!–> 8.18.05–> Accese port Basarabi mal drept, cota 10-20, CDMN<!–> L = 3.200 m, accese port Basarabi mal drept nu au CF distinct, teritoriul pe care se află aceste construcții are nr. CF 100683–> 415.619,00<!–> 447.458,00–>
136<!–> 33730–> 8.18.05<!–> Acces la ecluza Agigea km 61 + 597-62 + 248, bretele, mal drept, cota 10-22, CDMN–> L = 1.380 m, accesul la ecluza Agigea, nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 104642<!–> 801.364,00–> 868.094,00<!–>
137–> 33731<!–> 8.18.05–> Legături rutiere ecluza Cernavodă – DJ223, mal stâng, cota 17, CDMN<!–> L = 300 m, legăturile rutiere nu au CF distinct, teritoriul pe care se află aceste construcții are nr. CF 101589–> 65.176,00<!–> 69.697,00–>
138<!–> 33732–> 8.18.05<!–> Legături rutiere stația TRAFO SPC-DJ223, mal stâng, cota 11-14, CDMN–> L = 220 m, legăturile rutiere nu au CF distinct, teritoriul pe care se află aceste construcții are nr. CF 101589<!–> 27.287,00–> 29.179,00<!–>
139–> 33733<!–> 8.18.05–> Acces la ecluza Agigea km 61 + 597-62 + 248, bretele, mal stâng, cota 10 – 22, CDMN<!–> L = 1.560 m, accesul la ecluza Agigea nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 104642–> 451.738,00<!–> 485.613,00–>
140<!–> 33734–> 8.18.05<!–> Drumuri de acces la obiectivele canalului, CPAMN–> Acces la pct. de acostare Poarta Albă: L = 1.000 m, l = 7 m<!–>Legătura la DN22C: mal stâng – L = 500 m, l = 7 m;–>mal drept – L = 500 m, l = 7 m<!–>Accese la ecluza Ovidiu: L = 1.300 m, l = 7 m–>Accese la ecluza Năvodari: L = 900 m, l = 7 m<!–>Accese la port Ovidiu: L = 500 m, l = 7 m–>Accese la port Luminița: L = 1.500 m, l = 7 m;<!–>Drumurile de acces la obiectivele canalului, CPAMN, nu au CF distinct, teritoriile pe care se află aceste construcții au nr. CF 100237, 100529, 100382, 100529, 101113, 101215, 101071–> 3.194.729,00<!–> 3.440.871,00–>
141<!–> 33946–> 8.18.02<!–> Dane și cheiuri, port Medgidia, mal drept, CDMN–> Total dane: L = 2.487,33 m<!–>Dane pasageri (danele I-III): L = 300 m–>Dane industriale (danele IV-XVII): L = 1.465 m<!–>Dană tehnică (dana XVIII): L = 120 m;–>Dane comerciale (danele XVIX-XXIII): L = 500 m<!–>Dană bunkeraj (dana XXIV): L = 102,33 m–> 53.338.207,00<!–> 54.463.906,00–>
142<!–> 33947–> 8.18.02<!–> Port Medgidia, front așteptare amonte, km 26 + 010-26 + 612, mal drept, CDMN–> L = 602 m, front de așteptare, desfacere – refacere convoaie ce se realizează cu Duc D’Albi<!–> 349.611,00–> 330.419,00<!–>
143–> 33948<!–> 8.18.02–> Port Medgidia, front așteptare aval, km 27 + 420-27 + 721, mal drept, CDMN<!–> L = 301 m, front de așteptare, desfacere – refacere convoaie ce se realizează cu Duc D’Albi–> 174.805,00<!–> 165.210,00–>
144<!–> 33949–> 8.18.02<!–> Port Medgidia, susțineri taluzuri, km 26 + 010-26 + 612, cota +12, mal drept, CDMN–> L = 602 m; km 26 + 010-26 + 612, cota +12, mal drept, CDMN<!–> 86.514,00–> 95.620,00<!–>
145–> 33951<!–> 8.18.02–> Port Basarabi, dane și cheiuri, mal drept, CDMN<!–> Total dane: L = 920 m–>Dane pasageri (danele I-II): L = 150 m<!–>Dane comerciale (danele III-IV): L = 300 m–>Dane amarare (danele VI-VIII): L = 320 m<!–>Dana bunkeraj (dana XII): L = 100 m–>Dana MapN (dana XIII): L = 50 m<!–> 15.995.340,00–> 16.202.288,00<!–>
146–> 33952<!–> 8.18.02–> Port Basarabi, front așteptare amonte, km 38 + 950- 39 + 250, mal drept, CDMN<!–> L = 300 m–>Front de așteptare, desfacere – refacere convoaie ce se realizează cu Duc D’Albi<!–> 165.244,00–> 183.356,00<!–>
147–> 33953<!–> 8.18.02–> Port Basarabi, zid sprijin, km 39 + 578-39 + 678, mal drept, CDMN<!–> L = 100 m; km 39 + 578-39 +678, mal drept, CDMN–> 1.722.443,00<!–> 1.955.736,00–>
148<!–> 33954–> 8.18.02<!–> Apărare mal zona racord port Basarabi, km 39 + 320-39 + 500, mal drept, CDMN–> L = 180 m; km 39 + 320-39 + 500, mal drept, CDMN<!–> 677.846,00–> 771.342,00<!–>
149–> 33956<!–> 8.18.02–> Port Ovidiu, km 16 + 000-16 + 500, mal drept, CPAMN<!–> Tipuri de chei: –>– chei vertical de greutate; <!–>– chei tip estacadă: –>– chei pereat. <!–>Front așteptare, desfacere și refacere –>convoaie L = 400 m<!–> 15.609.025,00–> 16.092.603,00<!–>
150–> 33958<!–> 8.18.02–> Port Luminița, CPAMN<!–> Tipuri de chei: –>– chei tip estacadă; <!–>– chei pereat. –>Front așteptare, desfacere și refacere <!–>convoaie L = 225 m–> 16.014.339,00<!–> 16.533.504,00–>
151<!–> 34008–> 8.18.05<!–> Drum tehnologic în portul Medgidia, mal drept, CDMN–> L = 1.305 m, drum tehnologic în portul Medgidia nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 100599 <!–> 342.548,00–> 324.355,00<!–>
152–> 34009<!–> 8.18.02–> Port Medgidia, front așteptare amonte, șenal de acces, mal drept, CDMN<!–> Lungime front de acostare tip Duc D’Albi – 602 ml (15 construcții de acostare tip Duc D’Albi dispuse la distanță de 43 m interax) –> 2.477.567,00<!–> 2.632.962,00–>
153<!–> 34010–> 8.18.02<!–> Port Medgidia, front așteptare aval, șenal de acces,–> Lungime front de acostare tip Duc D’Albi – 301 ml (8 construcții de acostare tip Duc D’Albi dispuse la distanța de 43 m interax) <!–> 2.075.237,00–> 2.227.312,00<!–>
154–> 34011<!–> 8.18.04–> Port Basarabi, acvatoriu, mal drept, CDMN<!–> S = 154.200 mp–> 25.532.370,00<!–> 25.291.016,00–>
155<!–> 34012–> 8.18.02<!–> Port Basarabi, front așteptare amonte, șenal de acces, mal drept, CDMN–> Lungime front de acostare tip Duc D’Albi – 300 ml (8 construcții de acostare tip Duc D’Albi dispuse la distanța de 43 m interax) <!–> 1.074.273,00–> 1.154.828,00<!–>
156–> 144776<!–> 8.18.02–> Canal derivație, excavații, protecții, CDMN<!–> L = 3.240 m; excavații, protecții, CDMN –> 53.724,00<!–> 43.998,00–>
157<!–> 144777–> 8.18.02<!–> Consolidări taluzuri – drumuri de acces pe taluz cota + 10, A1 – A12; podețe dalate, tubulare; șanțuri și rigole pe diferite, cote; caroiaje, drenuri, gabioane, plase ancorate torcretate, cu ochiuri, mască, cordon drenat; descărcători; rigole, ranforsate, ranforți, consolidări cu cadre prefabricate, cu ziduri de beton, cu căsoaie; pilaștri; mal stâng + mal drept, km. 40 + 000- km 61 + 597, CDMN, nr. cad. 13199; nr. cad. 2138; nr. cad. 1893, nr. cad. 1232; nr. cad. 10125; nr. cad. 1779–> L = 43.194 m, podețe dalate, tubulare; șanțuri și rigole pe diferite, cote; caroiaje, drenuri, gabioane, plase ancorate torcretate, cu ochiuri, mască, cordon drenat; descărcători; rigole ranforsate, ranforți, consolidări cu cadre prefabricate, cu ziduri de beton, cu căsoaie; pilaștri; mal stâng + mal drept km 40 + 000-km 61 + 597, CDMN<!–> 71.923.546,00–> 72.886.232,00<!–>
158–> 144778<!–> 8.18.08–> Racordare Valea Mânzului, km 28 + 100, md, CDMN<!–> –> 4.116,00<!–> 4.374,00–>
159<!–> 144779–> 8.18.08<!–> Racordare Valea Potârnichea, km 50 + 326, md, CDMN–> <!–> 43.119,00–> 45.823,00<!–>
160–> 144780<!–> 8.18.08–> Racordare Valea Straja-Cumpăna 3, km 53 + 650, ms, CDMN<!–> –> 24.218,00<!–> 25.736,00–>
161<!–> 144781–> 8.18.08<!–> Racordare Valea Cumpăna-Potârnichea 2 km, km 55 + 550, md, CDMN–> <!–> 9.998,00–> 10.625,00<!–>
162–> 144782<!–> 8.18.04–> Port Medgidia, acvatoriu mal drept, CDMN<!–> S = 232.300 mp –> 33.693.261,00<!–> 34.555.705,00–>
163<!–> 144783–> 8.18.05<!–> Drum de exploatare la marginea amprizei, km 40-61 + 597, ms + md, cota 25-73, CDMN–> L = 34.225 m, drumul de exploatare nu are CF distinct, teritoriile pe care se află această construcție au nr. CF 100683, 100494, 100542, 100199, 100264, 104642 <!–> 1.786.836,00–> 2.034.643,00<!–>
164–> 144784<!–> 8.18.05–> Drum de acces la portul fluvio-maritim Agigea, ms + md, km 62 + 248-64+166, CDMN<!–> L = 3.850 m, drumul de acces nu are CF distinct, teritoriul pe care se află această construcție are nr. CF 104642–> 201.003,00<!–> 228.879,00–>
165<!–> 153398–> 8.18.02<!–> Amenajare râul Argeș pentru apărare contra inundațiilor, irigații și alte folosințe–> Regularizare râu aval baraj Mihăilești, L regularizare = 83,242 km; apărări de mal, rampe pod Herendești, pod rutier Cocioc-Sabar, 5 buc. subtraversări dig râu Argeș<!–> 77.288.036,00–> 66.411.591,00<!–>
166–> 153400<!–> 8.18.04–> Port Glina<!–> S port = 4 ha, V acvatoriu = 560 mii mc–> 14.744.288,00<!–> 14.297.814,00–>
167<!–> 153404–> 8.18.03<!–> Regularizare râu Dâmbovița mal stâng și mal drept–> Regularizare albie între km 15 + 700-19 + 200 S = 1.75 ha<!–> 8.658.481,00–> 7.986.339,00<!–>
168–> 164981<!–> 8.18.02–> Front de așteptare pentru desfacere/refacere convoaie la confluența Canal Dunăre-Marea Neagră și Canal Poarta Albă-Midia Năvodari<!–> Lungime chei acostare continuu – 100 ml; lungime front de acostare tip Duc D’Albi – 200 ml (5 coloane independente)–> 9.926.555,00<!–> 9.895.195,00–>
TOTAL<!–> 4.139.919.772,00–> 4.284.959.378,88<!–>

–><!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters