HOTĂRÂRE nr. 87 din 21 februarie 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 128 din 22 februarie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHG 1256 12/12/2012
ActulACTUALIZEAZA PEHG 87 21/02/2012
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 15 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările și completările ulterioare, al art. 6 alin. (8) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările și completările ulterioare,<!–>având în vedere prevederile art. 5 lit. i) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare,–>Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. +
Articolul 1Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2012 al Companiei Naționale "Imprimeria Națională" – S.A., companie națională aflată sub autoritatea Ministerului Finanțelor Publice, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
+
Articolul 2(1)<!–>Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri și cheltuieli pe structura aprobată pentru acestea reprezintă limită maximă și nu poate fi depășit decât în cazuri justificate, cu aprobarea prealabilă a Guvernului, la propunerea Ministerului Finanțelor Publice, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale, prin promovarea unei hotărâri de rectificare a bugetului de venituri și cheltuieli.(2)–>În cazul în care în execuție se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Compania Națională "Imprimeria Națională" – S.A. poate efectua cheltuieli totale proporțional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficiență aprobați.

PRIM-MINISTRU<!–>
MIHAI-RĂZVAN UNGUREANU–>
Contrasemnează:<!–>
p. Ministrul finanțelor publice,–>
Gheorghe Gherghina,<!–>
secretar de stat–>
Ministrul muncii, familiei<!–>
și protecției sociale,–>
Claudia Boghicevici<!–>
București, 21 februarie 2012.–>Nr. 87. +
Anexă<!–>MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE–>Compania Națională "Imprimeria Națională" – S.A.<!–>Bd. Al. I. Cuza nr. 56, sectorul 1, București–>Cod unic de înregistrare: 2779625<!–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI RECTIFICAT–>pe anul 2012<!–> – mii lei –>

INDICATORI <!–> –> <!–> Nr.–>rd.<!–> –> Propuneri <!–>Rectificat–> 2012 <!–>
0 –> 1 <!–> 2 –> 3 <!–> 4 –>
I. <!–> –> VENITURI TOTALE (rd. 2 + rd. 10 + rd. 15) <!–> 1–> 403.877,60<!–>
–> 1. <!–> Venituri din exploatare, din care: –> 2<!–> 382.477,60–>
<!–> –> a)<!–> din producția vândută –> 3<!–> 363.343,00–>
<!–> –> b)<!–> din vânzarea mărfurilor –> 4<!–> 8.428,42–>
<!–> –> <!–> –> c)<!–> –> din subvenții de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, <!–>din care: –> 5<!–> –> 0,00<!–> –>
<!–> –> <!–> c1 –> – subvenții, conform prevederilor legale în vigoare <!–> 6–> 0,00<!–>
–> <!–> –> c2 <!–> – transferuri, conform prevederilor legale în vigoare –> 7<!–> 0,00–>
<!–> –> <!–> –> d)<!–> –> producția de imobilizări, variația stocurilor de produse <!–>finite și a producției în curs de execuție –> 8<!–> –> -7.237,83<!–> –>
<!–> –> e)<!–> alte venituri din exploatare –> 9<!–> 17.944,01–>
<!–> 2. –> <!–> Venituri financiare, din care: –> 10<!–> 21.400,00–>
<!–> –> a)<!–> din imobilizări financiare –> 11<!–> 0,00–>
<!–> –> <!–> –> b)<!–> –> din alte investiții și împrumuturi care fac parte din <!–>activele imobilizate –> 12<!–> –> 0,00<!–> –>
<!–> –> c)<!–> din dobânzi –> 13<!–> 3.200,00–>
<!–> –> d)<!–> alte venituri financiare –> 14<!–> 18.200,00–>
<!–> 3. –> <!–> Venituri extraordinare –> 15<!–> 0,00–>
II. <!–> –> <!–> CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 48 + rd. 51) –> 16<!–> 322.533,42–>
<!–> 1. –> <!–> Cheltuieli de exploatare, din care: –> 17<!–> 287.078,42–>
<!–> –> a)<!–> cheltuieli materiale –> 18<!–> 105.065,00–>
<!–> –> b)<!–> alte cheltuieli din afară (cu energie și apă) –> 19<!–> 3.800,00–>
<!–> –> c)<!–> cheltuieli privind mărfurile –> 20<!–> 4.073,74–>
<!–> –> d)<!–> cheltuieli cu personalul, din care: –> 21<!–> 27.564,24–>
<!–> –> <!–> d1 –> cheltuieli cu salariile (rd.22=rd.86+rd.87) <!–> 22–> 20.681,54<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> d2 –> <!–> cheltuieli cu asigurările și protecția socială și alte –>obligații legale, din care: <!–> –>23<!–> –> 5.781,71<!–>
–> <!–> –> <!–> – cheltuieli privind contribuția la asigurări sociale –> 24<!–> 4.302,36–>
<!–> –> <!–> –> – cheltuieli privind contribuția de asigurări pt. șomaj <!–> 25–> 103,42<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> – cheltuieli privind contribuția la asigurări sociale de –>sănătate <!–> 26–> <!–> 1.075,59–> <!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> – cheltuieli privind contribuțiile la fondurile speciale –>aferente fondului de salarii <!–> 27–> <!–> 300,34–> <!–>
–> <!–> –> d3 <!–> alte cheltuieli cu personalul, din care: –> 28<!–> 1.100,99–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> d3.1) cheltuieli sociale prevăzute la art. 21, Legea nr. <!–>571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificările și –>completările ulterioare, din care: <!–> 29–> <!–> –> 121,00<!–> –> <!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> – tichete de creșă (conform Legii nr. 193/2006, –>cu completările și modificările ulterioare <!–> 30–> <!–> 0,00–> <!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> – tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit –>Legii nr. 193/2006, cu modificările și completările <!–>ulterioare –> 31<!–> –> <!–> 83,50–> <!–> –>
<!–> –> <!–> –> d3.2) tichete de masă <!–> 32–> 971,30<!–>
–> <!–> –> <!–> d3.3) tichete de vacanță –> 33<!–> 0,00–>
<!–> –> <!–> –> e)<!–> –> ch. cu plățile compensatorii cf. CCM aferente disponibiliză- <!–>rilor potrivit programelor de disponibilizări –> 34<!–> –> 0,00<!–> –>
<!–> –> <!–> –> f)<!–> –> ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri <!–>judecătorești –> 35<!–> –> 0,00<!–> –>
<!–> –> <!–> –> g)<!–> –> ajustări de valoare privind imobilizările corporale și <!–>necorporale –> <!–>36–> <!–>118.600,00–>
<!–> –> <!–> g1) ajustări de valoare privind activele circulante –> 36a<!–> 200,00–>
<!–> –> h)<!–> cheltuieli cu prestațiile externe –> 37<!–> 17.064,13–>
<!–> –> i)<!–> alte cheltuieli de exploatare, din care: –> 38<!–> 68.945,09–>
<!–> –> <!–> i1) contract de mandat –> 39<!–> 114,04–>
<!–> –> <!–> i2) cheltuieli de protocol, din care: –> 40<!–> 59,45–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, <!–>cu modificările și completările ulterioare –> 41<!–> –> 0,00<!–> –>
<!–> –> <!–> i3) cheltuieli de reclamă și publicitate, din care: –> 42<!–> 63,78–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă și publici- <!–>tate potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările și –>completările ulterioare <!–> 43–> <!–> –> 0,00<!–> –> <!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul –>pieței, promovarea de piețe existente sau noi, potrivit <!–>Legii nr. 193/2006, cu modificările și completările –>ulterioare <!–> 44–> <!–> –> <!–> 0,00–> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> i4) cheltuieli cu sponsorizarea din care: <!–> 45–> 0,00<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> – pentru sponsorizarea persoanelor care au suferit –>pagube materiale ca urmare a fenomenelor naturale <!–> –>45a<!–> –> 0,00<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> i5) cheltuieli cu taxa pentru activitatea de exploatare a –> resurselor minerale <!–> –>46<!–> –> 0,00<!–>
–> <!–> –> i6) cheltuieli cu redevența pentru concesionarea bunurilor <!–> 47–> 0,00<!–>
–> <!–> i)–> ajustări privind provizioanele <!–> 47b–> -58.233,78<!–>
–> 2. <!–> Cheltuieli financiare, din care: –> 48<!–> 35.455,00–>
<!–> –> a)<!–> cheltuieli privind dobânzile –> 49<!–> 455,00–>
<!–> –> b)<!–> alte cheltuieli financiare –> 50<!–> 35.000,00–>
<!–> 3. –> Cheltuieli extraordinare <!–> 51–> 0,00<!–>
III. –> <!–> –> REZULTATUL BRUT (profit) <!–> 52–> 81.344,18<!–>
IV. –> <!–> –> IMPOZIT PE PROFIT <!–> 53–> 24.011,61<!–>
V. –> <!–> –> <!–> –> <!–> PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA –> IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: <!–> 54–> <!–> 57.332,57–> <!–>
–> 1. <!–> –> Rezerve legale <!–> 55–> 0,00<!–>
–> <!–> 2. –> <!–> –> <!–> Alte rezerve reprezentând facilități fiscale prevăzute de –>lege <!–> –>56<!–> –> 0,00<!–>
–> 3. <!–> –> Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenți <!–> 57–> 0,00<!–>
–> <!–> –> <!–> –> 4. <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> Constituirea surselor proprii de finanțare pt. proiectele <!–>cofinanțate din împrumuturi externe, precum și pt. –>constituirea surselor necesare rambursării ratelor de <!–>capital, plății dobânzilor, comisioanelor și altor costuri –>aferente acestor împrumuturi externe <!–> 58–> <!–> –> <!–> –> 0,00<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 5. <!–> –> Alte repartizări prevăzute de lege <!–> 59–> 0,00<!–>
–> <!–> 6. –> <!–> –> <!–> Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 55, –>56, 57, 58 și 59 <!–> 60–> <!–> 57.332,57–> <!–>
–> <!–> –> <!–> 7. –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> Participarea salariaților la profit în limita a 10% din –>profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază<!–>mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în –>exercițiul financiar de referință <!–> 61–> <!–> –> <!–> 1.103,08–> <!–> –> <!–>
–> <!–> 8. –> <!–> –> <!–> Dividendele societăților/companiilor naționale și –>societăților cu capital integral sau majoritar de stat <!–> 62–> <!–> 28.666,29–> <!–>
–> <!–> –> 9. <!–> –> <!–> –> <!–> –> Profitul nerepartizat pe destinațiile prevăzute la pct. 1-8 <!–>se repartizează la alte rezerve și constituie sursa proprie –>de finanțare <!–> 63–> <!–> –> 27.563,20<!–> –> <!–>
VI. –> <!–> –> SURSE DE FINANTARE A INVESTIȚIILOR, din care: <!–> 64–> 128.734,82<!–>
–> 1. <!–> –> Surse proprii <!–> 65–> 128.734,82<!–>
–> 2. <!–> –> Alocații de la buget <!–> 66–> 0,00<!–>
–> 3. <!–> –> Credite bancare <!–> 67–> 0,00<!–>
–> <!–> a)–> interne <!–> 68–> 0,00<!–>
–> <!–> b)–> externe <!–> 69–> 0,00<!–>
–> 4. <!–> –> Alte surse <!–> 70–> 0,00<!–>
VII. –> <!–> –> CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: <!–> 71–> 128.734,82<!–>
–> <!–> 1. –> <!–> –> <!–> Cheltuieli aferente investițiilor, inclusiv cele aferente –>investițiilor în curs la finele anului <!–> 72–> <!–> 128.734,82–> <!–>
–> 2. <!–> –> Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții <!–> 73–> 0,00<!–>
–> <!–> a)–> interne <!–> 74–> 0,00<!–>
–> <!–> b)–> externe <!–> 75–> 0,00<!–>
VIII.–> <!–> –> REZERVE, din care: <!–> 76–> 110,60<!–>
–> 1. <!–> –> Rezerve legale <!–> 77–> 110,60<!–>
–> 2. <!–> –> Rezerve statutare <!–> 78–> 0,00<!–>
–> 3. <!–> –> Alte rezerve <!–> 79–> 0,00<!–>
IX. –> <!–> –> DATE DE FUNDAMENTARE <!–> 80–> <!–>
–> 1. <!–> –> Venituri totale <!–> 81–> 403.877,60<!–>
–> 2. <!–> –> Cheltuieli aferente veniturilor totale <!–> 82–> 322.533,42<!–>
–> 3. <!–> –> Număr prognozat de personal la finele anului <!–> 83–> 482,00<!–>
–> 4. <!–> –> Număr mediu de salariați total <!–> 84–> 482,00<!–>
–> 5. <!–> –> Cheltuieli de natură salarială (a+b+c), din care: <!–> 85–> 21.782,53<!–>
–> <!–> –> <!–> a)–> <!–> fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de –>contract individual de muncă <!–> 86–> <!–> 20.679,60–> <!–>
–> <!–> b)–> alte cheltuieli cu personalul <!–> 87–> 1,94<!–>
–> <!–> c)–> alte bonificații și bonusuri în bani și/sau natura <!–> 88–> 1.100,99<!–>
–> <!–> 6. –> <!–> a)–> <!–> Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) –>(rd. 86/rd.84)/12 x 1000 <!–> 89–> <!–> 3.575,31–> <!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> b)–> <!–> –> Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) influențat <!–>de bonificațiile și bonusurile în lei și sau natura –>(rd. 85/rd.84)/12 x 1000 <!–> 90–> <!–> –> 3.766,00<!–> –> <!–>
–> <!–> 7. –> <!–> –> <!–> Productivitatea muncii pe total personal mediu în prețuri –>curente (mii lei/persoană) (rd. 81/rd. 84) <!–> 91–> <!–> 837,92–> <!–>
–> <!–> 8. –> <!–> –> <!–> Productivitatea muncii pe total personal mediu în prețuri –>comparabile (mii lei/persoană) <!–> 92–> <!–> 837,92–> <!–>
–> <!–> 9. –> <!–> –> <!–> Productivitatea muncii în unități fizice pe total personal –>mediu (unități fizice/persoană) <!–> 93–> <!–> – –> <!–>
–> <!–> –> 10.<!–> –> <!–> –> <!–> –> Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale <!–>(cheltuieli totale/venituri totale) x 1000 –>(rd. 16/rd. 1) x 1000 <!–> 94–> <!–> –> 798,59<!–> –> <!–>
–> 11.<!–> –> Plăți restante <!–> 95–> – <!–>
–> <!–> a)–> prețuri curente <!–> 96–> – <!–>
–> <!–> b)–> prețuri comparabile <!–> 97–> – <!–>
–> 12.<!–> –> Creanțe restante <!–> 98–> – <!–>
–> <!–> a)–> prețuri curente <!–> 99–> – <!–>
–> <!–> b)–> prețuri comparabile <!–> 100–> – <!–>

–>(la 19-12-2012,
Anexa a fost modificată de Articolul UNIC din HOTĂRÂREA nr. 1.256 din 12 decembrie 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 863 din 19 decembrie 2012
)

<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters