HOTĂRÂRE nr. 920 din 30 august 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 672 din 4 octombrie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 2RECTIFICAT DERECTIFICARE 920 30/08/2010
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 74 26/04/2010
ActulREFERIRE LAOG 14 29/01/2010 ART. 10
ActulREFERIRE LAOG 14 29/01/2010 ART. 11
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 3REFERIRE LALEGE 74 26/04/2010
ART. 3REFERIRE LAOG 14 29/01/2010 ART. 13
ART. 3REFERIRE LAOG 14 29/01/2010 ART. 14
ART. 3REFERIRE LAOG 14 29/01/2010 ART. 15
ART. 3REFERIRE LAOG 14 29/01/2010 ART. 16
ART. 3REFERIRE LAOG 14 29/01/2010 ART. 17
ART. 15REFERIRE LALEGE 74 26/04/2010
ART. 15REFERIRE LAOG 14 29/01/2010 ART. 11
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEHG 555 02/07/2014
ActulREFERIT DEHG 959 04/12/2013
ART. 2RECTIFICAT DERECTIFICARE 920 30/08/2010

pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a ajutorului de stat pentru producătorii agricoli din sectorul creşterii animalelor, în vederea colectării cadavrelor de animale



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 10 lit. g) şi al art. 11 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2010 privind măsuri financiare pentru reglementarea ajutoarelor de stat acordate producătorilor agricoli, începând cu anul 2010, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 74/2010, precum şi al art. 16 alin. (1) lit. d) din Regulamentul (CE) nr. 1.857/2006 al Comisiei din 15 decembrie 2006 privind aplicarea articolelor 87 şi 88 din tratat ajutoarelor de stat pentru întreprinderile mici şi mijlocii care îşi desfăşoară activitatea în domeniul producţiei de produse agricole şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 70/2001 ,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. +
Capitolul IDispoziţii generale şi definiţii +
Articolul 1(1) Scopul prezentei hotărâri îl constituie instituirea unei scheme de ajutor de stat, pentru perioada 2010-2013 inclusiv, în vederea acordării unui sprijin sub formă de servicii subvenţionate acordate întreprinderilor care îşi desfăşoară activitatea în sectorul creşterii animalelor, în vederea acoperirii costurilor legate de colectarea cadavrelor de animale.(2) Schema de ajutor de stat prevăzută la alin. (1) este exceptată de la obligaţia notificării către Comisia Europeană, conform criteriilor prevăzute de Regulamentul (CE) nr. 1.857/2006 al Comisiei din 15 decembrie 2006 privind aplicarea articolelor 87 şi 88 din tratat ajutoarelor de stat pentru întreprinderile mici şi mijlocii care îşi desfăşoară activitatea în domeniul producţiei de produse agricole şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 70/2001 .
+
Articolul 2În sensul prezentei hotărâri, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:a) colectarea cadavrelor de animale – activitatea de preluare a cadavrelor de animale de la întreprinderile care îşi desfăşoară activitatea în sectorul creşterii animalelor, respectiv exploataţii zootehnice şi exploataţii mixte, realizată de către prestatorul de servicii autorizat de autoritatea competentă să desfăşoare activitatea de procesare/incinerare/coincinerare a subproduselor de origine animală care nu sunt destinate consumului uman şi transportul acestora până la unitatea de procesare/incinerare/coincinerare;b) cadavre de animale – cadavre întregi sau porţiuni de cadavre provenite din exploataţii zootehnice şi exploataţii mixte, din speciile bovine, inclusiv bubaline, suine, ovine, caprine, cabaline, păsări şi animale de blană;c) microîntreprinderi, întreprinderi mici şi mijlocii (IMM) – întreprinderile care au sub 250 de angajaţi şi realizează o cifră de afaceri anuală netă de până la 50 milioane euro, echivalent în lei, sau deţin active totale care nu depăşesc echivalentul în lei a 43 milioane euro, conform ultimei situaţii financiare aprobate;d) exploataţii zootehnice şi exploataţii mixte – întreprinderile care îşi desfăşoară activitatea în sectorul creşterii animalelor, respectiv unităţile de producţie în care sunt ţinute, deţinute sau îngrijite animale de către producătorul agricol, înregistrate/autorizate de direcţia judeţeană sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor, respectiv a municipiului Bucureşti, după caz, şi în registrul agricol, în scopul obţinerii producţiei.
+
Capitolul IIDomeniu de aplicare şi criterii de eligibilitate +
Articolul 3(1) Prevederile prezentei hotărâri se aplică producătorilor agricoli care îndeplinesc cerinţele prevăzute la art. 2 lit. c) şi d) şi care au încheiat contract de prestări de servicii cu o unitate autorizată de autoritatea competentă să desfăşoare activitatea de procesare/incinerare/coincinerare a subproduselor de origine animală care nu sunt destinate consumului uman.(2) Prevederile prezentei hotărâri nu se aplică întreprinderilor care se află în una dintre următoarele situaţii:a) sunt considerate întreprinderi aflate în dificultate financiară, definiţie în sensul Liniilor directoare privind ajutorul de stat pentru salvarea şi restructurarea întreprinderilor aflate în dificultate, publicate în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria C, nr. 244 din 1 octombrie 2004, respectiv întreprinderi ce constituie subiectul procedurilor de faliment, reorganizare judiciară sau lichidare;b) sunt întreprinderi împotriva cărora a fost emisă o decizie de recuperare a unui ajutor de stat, dacă această decizie de recuperare nu a fost deja executată, conform prevederilor legale în vigoare, precum şi potrivit prevederilor art. 13-17 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2010 privind măsuri financiare pentru reglementarea ajutoarelor de stat acordate producătorilor agricoli, începând cu anul 2010, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 74/2010.
+
Articolul 4(1) Solicitanţii ajutorului de stat sunt prestatorii de servicii care efectuează servicii subvenţionate producătorilor agricoli prevăzuţi la art. 3 alin. (1), care solicită ajutor de stat înainte de începerea desfăşurării acestor servicii de colectare a cadavrelor de animale, în baza cererii iniţiale anuale, şi care îndeplinesc următoarele condiţii:a) sunt persoane juridice conform legislaţiei în vigoare;b) sunt autorizaţi de către autoritatea competentă pentru efectuarea activităţii de procesare/incinerare/coincinerare a subproduselor de origine animală care nu sunt destinate consumului uman;c) efectuează serviciile prevăzute la lit. b), în conformitate cu prevederile legale.(2) Îndeplinirea cerinţelor prevăzute în anexa 1 la Regulamentul (CE) nr. 800/2008 al Comisiei din 6 august 2008 de declarare a anumitor categorii de ajutoare compatibile cu piaţa comună în aplicarea articolelor 87 şi 88 din tratat (Regulament general de exceptare pe categorii de ajutoare) nu este obligatorie pentru prestatorii de servicii.
+
Capitolul IIIModalităţi de acordare a ajutorului de stat +
Articolul 5Valoarea ajutorului de stat acordat potrivit prevederilor prezentei hotărâri este de până la 100% din costul activităţii de colectare a cadavrelor de animale, respectiv de maximum 213 lei/tonă de cadavre de animale colectate, în limita bugetului aprobat.
+
Articolul 6(1) Pentru a beneficia de ajutorul de stat prevăzut la art. 1 alin. (1), solicitantul, respectiv prestatorul de servicii, trebuie să completeze cererea iniţială anuală prevăzută la art. 4 alin. (1) şi să o depună individual sau prin reprezentant legal/împuternicit/delegat, înainte de prestarea serviciilor de colectare a cadavrelor de animale pentru care se solicită ajutor de stat, la centrul judeţean al Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti pe raza căruia îşi desfăşoară activitatea producătorul agricol, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului care aprobă plafonul anual total pentru schema de ajutor de stat.(2) Prin excepţie, pentru anul 2010, cererea iniţială anuală se depune în termen de 30 de zile de la data publicării numărului de înregistrare al cererii de exceptare pe site-ul Direcţiei Generale pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală din cadrul Comisiei Europene.(3) Pentru a beneficia de ajutorul de stat prevăzut la art. 1 alin. (1) sunt eligibili solicitanţii care au primit aviz favorabil pentru cererea iniţială anuală depusă în termenul legal prin centrele judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru serviciile desfăşurate după avizarea acesteia.(4) Cererea iniţială anuală, prevăzută la art. 4 alin. (1), este însoţită de următoarele documente:a) copie a certificatului de înregistrare la registrul comerţului;b) copie a documentului care atestă autorizarea de către autoritatea competentă pentru efectuarea activităţii de procesare/incinerare/coincinerare a subproduselor de origine animală care nu sunt destinate consumului uman;c) declaraţie pe propria răspundere că serviciile trimestriale de colectare a cadavrelor de animale pentru care vor solicita decontarea ajutorului de stat vor fi prestate fără încasarea contravalorii prevăzute la art. 5 din costul activităţii de colectare a cadavrelor de animale de la producătorii agricoli prevăzuţi la art. 3 alin. (1);d) lista producătorilor agricoli cărora le prestează servicii de colectare a cadavrelor de animale, în anul pentru care se solicită decontarea ajutorului de stat;e) copie a precontractelor/contractelor încheiate cu producătorii agricoli cărora le prestează servicii de colectare a cadavrelor de animale, în anul pentru care se solicită decontarea ajutorului de stat, din care să reiasă cantitatea de cadavre de animale pe care urmează să o colecteze după avizarea cererii iniţiale;f) situaţie centralizatoare cu cantitatea totală estimată de cadavre de animale colectate prin serviciile prestate în baza precontractelor/contractelor încheiate de prestator cu producătorii agricoli.(5) Pentru a beneficia de ajutorul de stat prevăzut la art. 1 alin. (1), solicitanţii care au cererea iniţială anuală avizată favorabil trebuie să completeze cererea de solicitare a ajutorului de stat şi să o depună trimestrial, până la data de 15 a lunii următoare trimestrului pentru care s-au prestat serviciile, la centrul judeţean al Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti pe raza căruia îşi desfăşoară activitatea producătorul agricol.(6) Cererea pentru solicitarea ajutorului de stat este însoţită de:a) copii ale facturilor fiscale emise de prestatorul de servicii beneficiarilor ajutorului de stat, aferente activităţii trimestriale de colectare a cadavrelor de animale pentru care se solicită decontarea ajutorului de stat, precum şi situaţia centralizatoare a facturilor fiscale emise de prestatorul de servicii beneficiarilor ajutorului de stat aferente activităţii de colectare a cadavrelor de animale;b) lista producătorilor agricoli prevăzuţi în facturile fiscale emise de prestatorul de servicii, aferente activităţii trimestriale pentru care se solicită decontarea ajutorului de stat;c) declaraţie pe propria răspundere că serviciile trimestriale de colectare a cadavrelor de animale pentru care se solicită decontarea ajutorului de stat au fost prestate fără încasarea contravalorii prevăzute la art. 5 din costul activităţii de colectare a cadavrelor de animale de la producătorii agricoli prevăzuţi la art. 3 alin. (1);d) procesul-verbal de predare-primire a cadavrelor, încheiat cu producătorul agricol care a beneficiat de prestarea de servicii, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 1;e) dovadă cont trezorerie.(7) Toate documentele depuse în copie vor purta sintagma "conform cu originalul", vor fi datate, semnate şi ştampilate de către prestatorul de servicii.
+
Articolul 7Documentele care se depun la centrele judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru acordarea/încasarea ajutorului de stat, se vor păstra 5 ani atât de către acestea, cât şi de solicitanţi.
+
Articolul 8(1) Centrele judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti, după primirea şi înregistrarea tuturor cererilor iniţiale anuale, verifică încadrarea sumelor solicitate în plafonul anual total pentru schema de ajutor de stat şi acordă un aviz favorabil sau nefavorabil, după caz, conform procedurii elaborate de Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură.(2) După verificare şi avizare/neavizare, după caz, centrele judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti notifică solicitantul, în termen de 7 zile lucrătoare de la data avizării, dar nu mai mult de 30 de zile lucrătoare de la data-limită de depunere a cererii iniţiale anuale.(3) După termenul limită de depunere prevăzut la art. 6 alin. (1) şi (2), centrele judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti nu mai primesc cereri iniţiale.
+
Articolul 9(1) Pentru serviciile de colectare a cadavrelor de animale efectuate după avizarea favorabilă a cererilor iniţiale, solicitanţii depun cererea de solicitare a ajutorului de stat prevăzută la art. 6 alin. (5) la centrele judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti.(2) Centrele judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti, după verificarea şi aprobarea la plată a cererilor de solicitare a ajutorului de stat, întocmesc şi transmit la Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură situaţia centralizatoare pentru solicitările înregistrate, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2.(3) Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură întocmeşte şi transmite la Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale situaţia centralizatoare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3.
+
Articolul 10(1) În baza situaţiilor centralizatoare ale cererilor pentru încasarea ajutorului de stat, transmise de Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale transmite Ministerului Finanţelor Publice cererea de deschidere a creditelor bugetare. Cererea de deschidere a creditelor bugetare va fi însoţită de situaţia centralizatoare a ajutorului de stat, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4.(2) Deschiderea de credite se efectuează în tranşe lunare egale în trimestrul următor depunerii cererii de solicitare a sprijinului financiar.
+
Articolul 11Avizul cererilor iniţiale anuale va fi acordat în ordine cronologică, după data şi ora depunerii/înregistrării cererii iniţiale la registratura centrelor judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti, în limita plafonului anual total pentru schema de ajutor de stat.
+
Articolul 12După aprobarea cererii pentru deschiderea creditelor bugetare de către Ministerul Finanţelor Publice, din bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale se alimentează contul Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, care alimentează conturile centrelor judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, care, pe baza cererilor aprobate, virează sumele cuvenite în conturile solicitanţilor ajutorului de stat, potrivit legislaţiei în vigoare.
+
Articolul 13(1) Prestatorul de servicii are obligaţia de a ţine evidenţa timp de 10 ani a informaţiilor necesare pentru încadrarea producătorilor agricoli în schema de ajutor de stat prevăzută la art. 1 alin. (1) şi de a pune la dispoziţia Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale şi Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură aceste informaţii.(2) Informaţiile prevăzute la alin. (1) cuprind cel puţin următoarele:a) contractele încheiate cu producătorii agricoli;b) dovada că producătorii agricoli cad sub incidenţa definiţiei prevăzute la art. 2 lit. c).
+
Articolul 14(1) Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, în baza prevederilor prezentei hotărâri, elaborează proceduri detaliate de verificare a condiţiilor de eligibilitate şi control, precum şi formularul cererii iniţiale anuale şi cererii de solicitare a ajutorului de stat, care vor fi aduse la cunoştinţa solicitanţilor prin afişare la centrele judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti, şi pe site-ul oficial al instituţiei.(2) În temeiul prevederilor prezentei hotărâri, centrele judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiul Bucureşti verifică la faţa locului corectitudinea înscrisurilor din cerere, pe baza unui eşantion extras aleatoriu în procent de minimum 5% din numărul total al cererilor depuse trimestrial.(3) Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură pune la dispoziţia solicitanţilor, prin afişare pe site-ul oficial al instituţiei, formularele de cerere.(4) În cazul în care se constată că documentaţia de solicitare a ajutorului de stat este incompletă sau necesită clarificări, persoana responsabilă cu verificarea documentaţiei din cadrul centrelor judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti notifică solicitantul în vederea transmiterii documentelor şi/sau informaţiilor suplimentare şi/ori a celor lipsă.(5) În termen de 5 zile calendaristice de la data primirii notificării, dar nu mai târziu de sfârşitul lunii pentru cererile depuse conform prevederilor art. 6 alin. (5), solicitantul are obligaţia completării documentaţiei, în caz contrar cererea de solicitare a ajutorului de stat fiind respinsă total sau parţial, după caz.
+
Capitolul IVBugetul şi durata de aplicare a schemei de ajutor de stat +
Articolul 15(1) Ajutorul de stat prevăzut la art. 1 alin. (1) se acordă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale.(2) Alocarea financiară necesară acordării ajutorului de stat prevăzut la art. 1 alin. (1) se aprobă anual prin hotărâre a Guvernului, conform prevederilor art. 11 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2010, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 74/2010.
+
Articolul 16Schema de ajutor de stat se aplică în perioada 2010-2013 inclusiv.
+
Capitolul VDispoziţii finale +
Articolul 17Nerespectarea de către solicitanţi şi producătorii agricoli a condiţiilor prevăzute în prezenta hotărâre, precum şi a oricăror obligaţii asumate în vederea obţinerii finanţării determină aplicarea de către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale a măsurilor necesare în vederea recuperării ajutorului de stat.
+
Articolul 18Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
+
Articolul 19Prezenta hotărâre intră în vigoare la data publicării numărului de înregistrare a cererii de exceptare pe site-ul Direcţiei generale pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală din cadrul Comisiei Europene, conform prevederilor art. 20 alin. (1) din Regulamentul (CE) nr. 1.857/2006 al Comisiei din 15 decembrie 2006 privind aplicarea articolelor 87 şi 88 din tratat ajutoarelor de stat pentru întreprinderile mici şi mijlocii care îşi desfăşoară activitatea în domeniul producţiei de produse agricole şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 70/2001 .PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:–––––Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,Mihail DumitruMinistrul mediului şi pădurilor,Laszlo Borbelyp. Preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinareşi pentru Siguranţa Alimentelor,Corneliu CeicăŞeful Departamentului pentru Afaceri Europene,Bogdan MănoiuMinistrul finanţelor publice,Sebastian Teodor Gheorghe VlădescuBucureşti, 30 august 2010.Nr. 920.
+
Anexa 1PROCES – VERBALÎncheiat astăzi, …………………., între………… (denumirea producătorului agricol), organizat în microîntreprindere, întreprindere mică şi mijlocie care îşi desfăşoară activitatea în domeniul producţiei de produse agricole, …………………………. cu următoarele date de identificare ……………………, cu sediul în localitatea ………………….., judeţul …………………, am predat cantitatea de …………. bucăţi/capete şi ………….. kg cadavre de animale, provenite din ferma ……………………, beneficiind de o reducere a costului de colectare a cadavrelor în valoare de 0,213 lei/kg, şi ………… (denumirea prestatorului), date de identificare …………………………., în calitate de prestator al serviciului de colectare a cadavrelor, am preluat cantitatea de ………… bucăţi/capete şi …………. kg cadavre de animale, provenite din ferma ……………….., în vederea distrugerii acestora în unitatea ………………………, autorizată sanitar-veterinar şi de mediu.Prezentul a fost încheiat în 3 exemplare, câte unul pentru fiecare parte semnatară, şi un exemplar original pentru documentaţia aferentă ajutorului de stat din luna …………Am predat–––Producător agricol,…………………………………………………(numele şi prenumele/denumirea, semnătura şi ştampila)Am preluat–––-Prestator,…………………………………………………(numele şi prenumele/denumirea, semnătura şi ştampila)
+
Anexa 2AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂOperator de date cu caracter personal: 9596Centrul judeţean …………………….Nr. ……./……………SITUAŢIA CENTRALIZATOAREcu solicitanţii şi sumele cuvenite pentru cererileaferente trimestrului depuse în luna ……………

Solicitantul/
prestatorul
de servicii

Cantitatea de
cadavre
de animale
colectată
– t –
Nivelul ajutorului
de stat
– 213 lei/t –

Suma solicitată
de la bugetul de stat
– lei –

1
2
3
4
TOTAL:

Directorul centrului judeţean …………..……………………………………….(numele şi prenumele, semnătura şi ştampila)Avizat––-Şef serviciu,……………………………(numele şi prenumele, semnătura)Întocmit–––……………………………(numele şi prenumele, semnătura) +
Anexa 3AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂOperator de date cu caracter personal: 9596Nr. ……../…………..SITUAŢIA CENTRALIZATOAREcu sumele cuvenite pe trimestrul …………..,conform cererilor depuse în luna ……………..

Nr.
crt.

Centrul
judeţean

Cantitatea de
cadavre
de animale
colectată
– t –
Nivelul ajutorului
de stat
– 213 lei/t –

Suma solicitată
de la bugetul de stat
– lei –

1
2
3
4
TOTAL:

Director general,………………………………………(numele şi prenumele, semnătura şi ştampila)Director economic,………………….(numele şi prenumele) +
Anexa 4MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALESe aprobă–––-Ordonator principal de crediteNr. ……./……………….SITUAŢIA CENTRALIZATOAREcu sumele cuvenite pe judeţe, pe trimestrul………., conform cererilor depuse în luna …………

Nr.
crt.
Judeţul

Suma solicitată de la bugetul de stat
– mii lei –
1
2
3
4
TOTAL:

Direcţia generală buget finanţe şi fonduri europeneDirector general,……………….(numele şi prenumele, semnătura şi ştampila)–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters