HOTĂRÂRE nr. 949 din 19 august 2009

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 26/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 615 din 11 septembrie 2009
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 275 07/11/2008
ActulREFERIRE LAOUG 37 26/03/2008 ART. 15
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006 ART. 2
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006 ART. 3
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2009 al Societăţii Comerciale "Administrare Cazare Cantine" – S.A., aflată în portofoliul Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al Legii bugetului de stat pe anul 2009 nr. 18/2009, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. +
Articolul 1Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2009 al Societăţii Comerciale "Administrare Cazare Cantine" – S.A., aflată în portofoliul Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
+
Articolul 2(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2009 al Societăţii Comerciale "Administrare Cazare Cantine" – S.A. reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate, cu aprobarea Guvernului, la propunerea Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului, şi cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale.(2) În cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor totale aprobate, operatorul economic poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale.(3) Cheltuielile reprezentând fondul de salarii se efectuează cu respectarea legislaţiei în vigoare la data efectuării acestora.PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:–––––Secretarul general al Guvernului,Daniela Nicoleta AndreescuPreşedintele Autorităţii pentruValorificarea Activelor Statului,Mircea UrsacheMinistrul muncii,familiei şi protecţiei sociale,Marian SârbuMinistrul finanţelor publice,Gheorghe PogeaBucureşti, 19 august 2009.Nr. 949.
+
Anexa Societatea Comercială "ADMINISTRARE CAZARE CANTINE" – S.A.Aleea Buchetului nr. 2-4, sectorul 3, BucureştiCUI RO361331Bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2009

*Font 8*
– lei –
INDICATORI

Nr.
rd.

2008
Preliminat/
Realizări
2009
Propuneri

Diferenţe

%

0 1 2 3 4 5 6=5-4 7=5/4
I VENITURI TOTALE (rd. 2 + 10 + 15) 1 8.373.812,00 4.827.160,00 -3.546.652,00 58%
1 Venituri din exploatare – total, din care: 2 8.351.317,00 4.822.508,00 -3.528.809,00 58%
a) producţia vândută 3 7.946.574,00 4.303.530,00 -3.643.044,00 54%
b) venituri din vânzarea mărfurilor 4 0,00
c) venituri din subvenţii de exploatare
aferente cifrei de afaceri nete, din care:
5

0,00

– subvenţii, cf. prev. legale în vigoare 6 0,00
– transferuri, conform prevederilor legale
în vigoare
7

0,00

d) producţia imobilizată 8 0,00
e) alte venituri din exploatare, din care: 9 404.743,00 518.978,00 114.235,00 128%
2 Venituri financiare – total, din care: 10 22.495,00 4.652,00 -17.843,00 21%
a) venituri din interese de participare 11 0,00
b) venituri din alte investiţi şi împrumuturi
care fac parte din activele imobilizate
12

0,00

c) venituri din dobanzi 13 22.466,00 4.652,00 -17.814,00 21%
d) alte venituri financiare 14 29,00 -29,00 0%
3 Venituri extraordinare 15 0,00 0,00 0,00 0%
II CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + 46 + 49) 16 7.660.847,00 4.412.852,00 -3.247.995,00 58%
1 Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 7.656.564,00 4.407.288,00 -3.249.276,00 58%
a) cheltuieli materiale 18 858.934,00 385.827,00 -473.107,00 45%
b) alte cheltuieli externe (energie şi apa) 19 1.297.332,00 1.085.000,00 -212.332,00 84%
c) cheltuieli privind marfurile 20 0,00 0,00
d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 3.327.003,00 1.803.518,00 -1.523.485,00 54%
– salarii 22 2.053.642,00 984.526,00 -1.069.116,00 48%
– contracte de mandat/contracte de
performanţă
23

364.566,00

323.142,00

-41.424,00

89%

– cheltuieli cu asigurarile şi protectia
sociala, din care:
24

662.917,00

346.550,00

-316.367,00

52%

– cheltuieli privind contribuţia la
asigurări sociale
25

482.091,00

272.000,00

-210.091,00

56%

– cheltuieli privind contribuţia de
asigurări pt. şomaj
26

27.974,00

6.550,00

-21.424,00

23%

– cheltuieli privind contribuţia la
asigurări sociale de sănătate
27

152.852,00

68.000,00

-84.852,00

44%

– alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 245.878,00 149.300,00 -96.578,00 61%
– cheltuieli sociale prevăzute la art. 21
lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind
Codul fiscal, cu modificările şi
completările ulterioare, din care:
29

23.481,00

12.500,00

-10.981,00

53%

-tichete de cresa (cf. art. 3 din
Legea nr. 193/2006
30

0,00

– tichete cadou pentru cheltuieli
sociale (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006)
31

0,00

– fonduri sociale aferente fondului de
salarii
32

37.017,00

19.800,00

-17.217,00

53%

– tichete de masa 33 185.380,00 117.000,00 -68.380,00 63%
– tichete de vacanţă 34 0,00
e) ajustări de valori privind imobilizarile
corporale şi necorporale
35

60.622,00

72.000,00

11.378,00

119%

f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 36 2.112.673,00 1.060.943,00 -1.051.730,00 50%
– cheltuieli privind prestaţiile externe,
din care:
37

2.107.104,00

1.049.943,00

-1.057.161,00

50%

– cheltuieli de protocol, din care: 38 6.044,00 3.500,00 -2.544,00 58%
– tichete cadou pentru protocol
(cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006)
39

2.600,00

0,00

-2.600,00

0%

– cheltuieli de reclama şi publicitate
din care:
40

625,00

1.000,00

375,00

160%

– tichete cadou pentru
cheltuieli de reclama şi publicitate
(cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006)
41

0,00

– tichete cadou pentru
companii de marketing, studiul pieţei,
promovarea pe piete existente sau noi
(cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006)
42

0,00

– cheltuieli cu sponsorizarea 43 3.000,00 1.500,00 -1.500,00 50%
– alte cheltuieli, din care: 44 5.569,00 5.000,00 -569,00 90%
– taxa pt. activitatea de exploatare a
resurselor minerale
45

0,00

– redeventa din concesionarea bunurilor
publice
46

0,00

2 Cheltuieli financiare – total, din care: 47 4.283,00 5.564,00 1.281,00 130%
– cheltuieli privind dobanzile 48 4.100,00 5.000,00 900,00 122%
– alte cheltuieli financiare 49 183,00 564,00 381,00 308%
3 Cheltuieli extraordinare 50 0,00 0%
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 51 712.965,00 414.308,00 -298.657,00 58%
IV IMPOZIT PE PROFIT 52 140.288,00 66.290,00 -73.998,00 47%
V

PROFITUL CONTABIL RAMAS DUPA DEDUCEREA
IMPOZITULUI PE PROFIT, din care:
53

572.677,00

348.018,00

-224.659,00

61%

1 Rezerve legale 54 12.435,00 0,00 -12.435,00 0%
2

Acoperirea pierderilor contabile din anii
precedenti
55

0,00

3

Alte rezerve reprezentand facilităţi fiscale
prevăzute de lege
56

0,00

4

Constituirea surselor proprii de finanţare
pentru proiectele cofinantate din împrumuturi
externe, precum şi pentru constituirea
surselor necesare rambursarii ratelor de
capital, platii dobanzilor, comisioanelor şi
altor costuri aferente acestor împrumuturi
externe
57

0,00

5 Alte repartizari prevăzute de lege 58 0,00 0,00 0,00
Profit contabil rămas după deducerea sumelor
de la rândurile 54,55,56,57, şi 58
59

6

Participarea salariatilor la profit în limita
a 10% din profitul net, dar nu mai mult de
nivelul unui salariu de baza mediu lunar
realizat la nivelul operatorului economic
în exercitiul financiar de referinţa
60

56.024,00

34.801,80

-21.000,20

62%

7

Minim 50% varsaminte la bugetul de stat sau
local,în cazul regiilor autonome, ori divi-
dende în cazul societ./ companiilor naţionale
şi societatilor cu capital
integral sau majoritar de stat
61

280.121,00

174.009,00

-106.112,00

62%

8

Profitul nerepartizat pe destinatiile preva-
zute la pct. 1-7 se repartizeaza la alte
rezerve şi constituie sursa proprie de
finanţare
62

224.097,00

139.207,20

-84.889,80

62%

VI SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: 63 1.000.000,00 580.000,00 -420.000,00 58%
1 Surse proprii 64 1.000.000,00 296.097,00 -703.903,00 30%
2 Alocatii de la buget 65 0,00
3 Credite bancare 66 0,00
– interne 67 0,00
– externe 68 0,00
4 Alte surse 69 0,00 283.903,00 283.903,00 0%
VII CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: 70 1.000.000,00 580.000,00 -420.000,00 58%
1

Cheltuieli aferente investitiilor,
inclusiv cele aferente investitiilor în
curs la finele anului
71

853.420,00

580.000,00

-273.420,00

68%

2

Rambursari rate aferente creditelor pentru
investitii
72

0,00

– interne 73 0,00
– externe 74 0,00
VIII REZERVE, din care: 75 128.118,00 139.207,20 11.089,20 109%
1 Rezerve legale 76 12.435,00 -12.435,00 0%
2 Rezerve statutare 77 0,00
3 Alte rezerve 78 115.683,00 139.207,20 23.524,20 120%
IX DATE DE FUNDAMENTARE 79
1 Venituri totale 80 8.373.812,00 4.827.160,00 -3.546.652,00 58%
2 Cheltuieli aferente veniturilor totale 81 7.660.847,00 4.412.852,00 -3.247.995,00 58%
3 Nr. prognozat de personal la finele anului 82 116,00 70,00 -46,00 60%
4 Nr. mediu de personal total 83 110,00 85,00 -25,00 77%
5 Fond de salarii, din care: 84 2.053.642,00 984.526,00 -1.069.116,00 48%
a) fondul de salarii aferent personalului
angajat pe bază de contract individual de
muncă
85

1.309.837,00

975.826,00

-334.011,00

74%

b) alte cheltuieli cu personalul 86 743.805,00 8.700,00 -735.105,00 1%
6

Câştigul mediu lunar pe salariat
(lei/persoană)
87

992,30

956,69

-35,61

96%

7

Productivitatea muncii pe total personal
mediu (lei/persoana)(rd.80/rd.83) –
în preţuri curente
88

76.125,56

56.790,12

-19.335,45

75%

9

Productivitatea muncii pe total personal
mediu (lei/persoana)(rd.80/rd.83) –
în preţuri comparabile
89

80.693,10

56.790,12

-23.902,98

70%

10

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe
total personal mediu
(unităţi fizice/pers.)
90

0,00

11

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale
[(cheltuieli totale/venituri totale) x 1000] = (rd. 16/rd. 1)x 1000
91

914,86

914,17

-0,69

100%

12 Plati restante 92 0,00 0,00 0,00
– preţuri curente 93
– preţuri comparabile 94
13 Creante restante 95 805.265,00 700.000,00 -105.265,00 87%
– preţuri curente 96 805.265,00 700.000,00 -105.265,00 87%
– preţuri comparabile 97 853.580,90 700.000,00 -153.580,90 82%

NOTĂ DE FUNDAMENTAREMenţionăm că la rd. 23, "contracte de mandat", am cuprins salariul directorului general de 6691 lei/lună (80292 lei/an), cât şi premierea acestuia aferentă anului 2008, calculată astfel: medie salariu an 2008=20237.5 lei/lună; 12 luni * 20237.5=242850 lei.–––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters