ORDIN nr. 1.065/1.019/1.169/2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 08/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERINr. 1.065 din 7 iunie 2012MINISTERUL FINANTELOR PUBLICENr. 1.019 din 24 iulie 2012MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALENr. 1.169 din 14 iunie 2012
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 572 din 10 august 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 2542 21/11/2012
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 1065 07/06/2012
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 15 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 6 alin. (8) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările și completările ulterioare,<!–>în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale, cu modificările și completările ulterioare,–>ministrul economiei, comerțului și mediului de afaceri, viceprim-ministrul, ministrul finanțelor publice, și ministrul muncii, familiei și protecției sociale emit următorul ordin: +
Articolul 1Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Comercială "Formenerg" – S.A., filială a Companiei Naționale de Transport a Energiei Electrice "Transelectrica" – S.A., prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
+
Articolul 2(1)<!–>Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri și cheltuieli, precum și nivelul cheltuielilor în structură reprezintă limită maximă și nu pot fi depășite decât în cazuri justificate, prin aprobarea de către Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri, Ministerul Finanțelor Publice și Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale a unui ordin de rectificare a bugetului de venituri și cheltuieli.(2)–>În cazul în care în execuție se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială "Formenerg" – S.A. poate efectua cheltuieli totale proporțional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficiență aprobați.

Ministrul economiei,<!–>
comerțului și mediului de afaceri,–>
Daniel Chițoiu<!–>
Viceprim-ministru,–>
ministrul finanțelor publice,<!–>
Florin Georgescu–>
Ministrul muncii, familiei și<!–>
protecției sociale,–>
Mariana Câmpeanu
+
Anexa<!–>MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI–>Operatorul economic: Societatea Comercială "Formenerg" – S.A.<!–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI RECTIFICAT–>pentru anul 2012<!–> – mii lei –>

<!–> –> <!–> INDICATORI –> Nr.<!–>rd.–> BVC 2012 <!–>Rectificat–>
0 <!–> 1 –> 2 <!–> 3 –> <!–>
I. –> <!–> –> VENITURI TOTALE (Rd.2+Rd.10+Rd.15) <!–> 1 –> 9.500<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 1 –> <!–> Venituri din exploatare, din care: –> 2 <!–> 9.380–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> a)–> din producția vândută <!–> 3 –> 6.300<!–>
b)–> din vânzarea mărfurilor <!–> 4 –> <!–>
c)–> <!–> din subvenții de exploatare aferente cifrei de –>afaceri nete, din care: <!–> 5 –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> c1<!–> subvenții, cf. prevederilor legale în vigoare –> 6 <!–> –>
c2<!–> transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare–> 7 <!–> –>
d)<!–> producția de imobilizări –> 8 <!–> –>
e)<!–> alte venituri din exploatare –> 9 <!–> 3.080–>
<!–> –> – venituri conform OUG nr. 95/2002 <!–> 9a –> <!–>
–> <!–> –> <!–> – venituri aferente programelor din fonduri –>structurate <!–> 9b –> <!–> –> <!–>
–> <!–> – alte venituri –> 9c <!–> 3.080–>
2 <!–> –> Venituri financiare, din care: <!–> 10 –> 120<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> a)–> din imobilizări financiare <!–> 11 –> <!–>
b)–> <!–> din alte investiții și împrumuturi care fac parte –>din activele imobilizate <!–> 12 –> <!–> –> <!–>
c)–> din dobânzi <!–> 13 –> 100<!–>
d)–> alte venituri financiare <!–> 14 –> 20<!–>
3 –> <!–> Venituri extraordinare –> 15 <!–> –>
II <!–> –> <!–> CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51) –> 16 <!–> 9.365–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 1 <!–> –> Cheltuieli de exploatare, din care: <!–> 17 –> 9.344<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> a)–> cheltuieli materiale <!–> 18 –> 275<!–>
b)–> alte cheltuieli externe (cu energie și apă) <!–> 19 –> 190<!–>
c)–> cheltuieli privind mărfurile <!–> 20 –> <!–>
d)–> cheltuieli cu personalul, din care: <!–> 21 –> 1.874<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> d1<!–> ch. cu salariile (Rd.22=Rd.94+Rd.95) –> 22 <!–> 1.374–>
d2<!–> –> cheltuieli cu asigurările și protecția socială <!–>și alte obligații legale, din care: –> 23 <!–> –> 411<!–> –>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> ch. privind contribuția la asigurări sociale –> 24 <!–> 320–>
ch. privind contribuția la asigurări pt. șomaj <!–> 25 –> 11<!–>
ch. privind contribuția la asigurări sociale de–>sănătate <!–> 26 –> <!–> 80–> <!–>
ch. privind contribuțiile la fondurile speciale–>aferente fondului de salarii <!–> 27 –> <!–> –> <!–>
d3–> alte cheltuieli cu personalul, din care: <!–> 28 –> 89<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> d3.1) ch. sociale prevăzute prin art. 21 din –>Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu <!–>modificările și completările ulterioare, din –>care: <!–> 29 –> <!–> –> <!–> 7–> <!–> –> <!–>
– tichete de creșă, cf. Legii nr. 193/2006, –>cu modificările și completările ulterioare <!–> 30 –> <!–> –> <!–>
– tichete cadou pentru cheltuieli sociale –>potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările și<!–>completările ulterioare –> 31 <!–> –> <!–> –> <!–> –>
d3.2) tichete de masă <!–> 32 –> 82<!–>
d3.3) tichete de vacanță –> 33 <!–> –>
d3.4) alte drepturi de personal conform <!–>prevederilor legale –> 33a<!–> –> <!–> –>
e)<!–> –> <!–> ch. cu plățile compensatorii cf. CCM aferente –>disponibilizărilor potrivit programelor de <!–>disponibilizări –> 34 <!–> –> <!–> –> <!–> –>
f)<!–> –> ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor <!–>hotărâri judecătorești –> 35 <!–> –> <!–> –>
g)<!–> –> ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale și <!–>necorporale –> 36 <!–> –> 1.050<!–> –>
h)<!–> ch. cu prestațiile externe –> 37 <!–> 2.938–>
i)<!–> alte cheltuieli de exploatare, din care: –> 38 <!–> 3.017–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> i1) contract de mandat <!–> 39 –> 80<!–>
i2) ch. de protocol, din care: –> 40 <!–> 2–>
<!–> –> – tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu<!–>modificările și completările ulterioare –> 41 <!–> –> <!–> –>
i3) ch. de reclamă și publicitate, din care: <!–> 42 –> 35<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> – tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă și–>publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, <!–>cu modificările și completările ulterioare –> 43 <!–> –> <!–> –> <!–> –>
– tichete cadou ptr. campanii de marketing, <!–>studiul pieței, promovarea pe piețe existente –>sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu <!–>modificările și completările ulterioare –> 44 <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –>
i4) ch. cu sponsorizarea <!–> 45 –> <!–>
i5) ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a –>resurselor minerale <!–> 46 –> <!–> –> <!–>
i6) ch. cu redevența pentru concesionarea –>bunurilor <!–> 47 –> <!–> –> <!–>
i7) cheltuieli conform OUG nr. 95/2002 și/sau –>cheltuieli șomaj tehnic <!–> 47a–> <!–> –> <!–>
i8) cheltuieli aferente restructurării, –>privatizării, administrator special, etc. <!–> 47b–> <!–> –> <!–>
i9) cheltuieli cofinanțare aferente accesării –>fondurilor nerambursabile <!–> 47c–> <!–> –> <!–>
i10) alte cheltuieli de exploatare –> 47d<!–> 2.900–>
2 <!–> –> Cheltuieli financiare, din care: <!–> 48 –> 21<!–>
–> <!–> –> a)<!–> cheltuieli privind dobânzile –> 49 <!–> –>
b)<!–> alte cheltuieli financiare –> 50 <!–> 21–>
3 <!–> –> Cheltuieli extraordinare <!–> 51 –> <!–>
III –> <!–> –> REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) <!–> 52 –> 135<!–>
IV –> <!–> –> IMPOZIT PE PROFIT <!–> 53 –> 77<!–>
V –> <!–> –> <!–> –> <!–> PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI–>PE PROFIT, din care: <!–> 54 –> <!–> 58–> <!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 1 <!–> –> Rezerve legale <!–> 55 –> 7<!–>
2 –> <!–> –> <!–> Alte rezerve reprezentând facilități fiscale –>prevăzute de lege <!–> 56 –> <!–> –> <!–>
3 –> <!–> –> <!–> Acoperirea pierderilor contabile din anii –>precedenți <!–> 57 –> <!–> –> <!–>
4 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> Constituirea surselor proprii de finanțare pentru –>proiectele cofinanțate din împrumuturi externe, <!–>precum și pentru constituirea surselor necesare –>rambursării ratelor de capital, plății dobânzilor,<!–>comisioanelor și altor costuri aferente acestor –>împrumuturi <!–> 58 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–>
5 –> <!–> Alte repartizări prevăzute de lege –> 59 <!–> –>
6 <!–> –> <!–> –> Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de <!–>la rd. 55, 56, 57, 58 și 59. –> 60 <!–> –> 51<!–> –>
7 <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> Participarea salariaților la profit în limita a <!–>10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul –>unui salariu de bază mediu lunar realizat la <!–>nivelul operatorului economic în exercițiul –>financiar de referință <!–> 61 –> <!–> –> <!–> –> 0<!–> –> <!–> –> <!–>
8 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau –>local în cazul regiilor autonome, ori dividende în<!–>cazul societăților/companiilor naționale și –>societăților cu capital integral sau majoritar de <!–>stat –> 62 <!–> –> <!–> –> <!–> 44–> <!–> –> <!–> –>
9 <!–> –> <!–> –> <!–> –> Profitul nerepartizat pe destinațiile prevăzute la<!–>pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve și –>constituie sursă proprie de finanțare <!–> 63 –> <!–> –> 7<!–> –> <!–>
VI –> <!–> –> VENITURI DIN FONDURI EUROPENE <!–> 64 –> <!–>
VII –> <!–> –> CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE din care: <!–> 65 –> <!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> a)–> cheltuieli materiale <!–> 66 –> <!–>
–> b)<!–> cheltuieli salariale –> 67 <!–> –>
<!–> c)–> cheltuieli privind prestări servicii <!–> 68 –> <!–>
–> d)<!–> cheltuieli cu reclamă și publicitate –> 69 <!–> –>
<!–> e)–> alte cheltuieli <!–> 70 –> <!–>
VIII–> <!–> –> SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din care: <!–> 71 –> 500<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 1 <!–> –> Surse proprii <!–> 72 –> 500<!–>
2 –> <!–> Alocații de la buget –> 73 <!–> –>
3 <!–> –> Credite bancare <!–> 74 –> <!–>
–> <!–> –> a)<!–> interne –> 75 <!–> –>
b)<!–> externe –> 76 <!–> –>
4 <!–> –> Fonduri europene <!–> 77 –> <!–>
5 –> <!–> Alte surse –> 78 <!–> –>
IX <!–> –> <!–> CHELTUIELI PENTRU INVESTIȚII, din care: –> 79 <!–> 500–>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 1 –> <!–> –> <!–> Cheltuieli aferente investițiilor, inclusiv cele –>aferente investițiilor în curs la finele anului <!–> 80 –> <!–> 500–> <!–>
2 –> <!–> –> <!–> Rambursări de rate aferente creditelor pentru –>investiții <!–> 81 –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> a)<!–> interne –> 82 <!–> –>
b)<!–> externe –> 83 <!–> –>
X <!–> –> <!–> REZERVE, din care: –> 84 <!–> 7–>
<!–> –>XI <!–> –> <!–> 1 –> <!–> Rezerve legale –> 85 <!–> 7–>
2 <!–> –> Rezerve statutare <!–> 86 –> <!–>
3 –> <!–> Alte rezerve –> 87 <!–> –>
XII <!–> –> <!–> DATE DE FUNDAMENTARE –> 88 <!–> –>
<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 1 <!–> –> Venituri totale <!–> 89 –> 9.500<!–>
2 –> <!–> Cheltuieli aferente veniturilor totale –> 90 <!–> 9.365–>
3 <!–> –> Nr. prognozat de personal la finele anului <!–> 91 –> 44<!–>
4 –> <!–> Nr. mediu de salariați total –> 92 <!–> 42–>
5 <!–> –> Cheltuieli de natură salarială (a+b+c), din care: <!–> 93 –> 1.461<!–>
–> <!–> –> <!–> –> <!–> a)–> <!–> fond de salarii aferent personalului angajat pe –>bază de contract individual de muncă <!–> 94 –> <!–> 1.355–> <!–>
b)–> alte cheltuieli cu personalul <!–> 95 –> 19<!–>
c)–> alte bonificații și bonusuri în bani și/sau natură<!–> 96 –> 87<!–>
6 –> <!–> –> <!–> –> <!–> a)–> <!–> Câștigul mediu lunar pe salariat –>(lei/persoană) (Rd.94/Rd.92)/12 x 1000 <!–> 97 –> <!–> 2.686–> <!–>
b)–> <!–> –> Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) <!–>influențat de bonificațiile și bonusurile în lei –>și/sau natură (Rd.93/Rd.92)/12 x 1000 <!–> 98 –> <!–> –> 2.887<!–> –> <!–>
7 –> <!–> –> <!–> Productivitatea muncii pe total personal mediu în –>prețuri curente (lei/persoană) (Rd.89/92) <!–> 99 –> <!–> 226–> <!–>
8 –> <!–> –> <!–> Productivitatea muncii pe total personal mediu în –>prețuri comparabile (lei/persoană)(Rd.89/92 x ICP)<!–> 100–> <!–> 226–> <!–>
9 –> <!–> –> <!–> Productivitatea muncii în unități fizice pe total –>personal mediu (nr. om zile cursant/nr. salariați)<!–> 101–> <!–> –> <!–>
10–> <!–> –> <!–> –> <!–> Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale –>(cheltuieli totale/venituri totale) x 1000 <!–>= (Rd.16/rd.1) x 1000 –> 102<!–> –> <!–> 986–> <!–> –>
11<!–> –> Plăți restante <!–> 103–> <!–>
–> <!–> –> a)<!–> prețuri curente –> 104<!–> –>
b)<!–> prețuri comparabile –> 105<!–> –>
12<!–> –> Creanțe restante <!–> 106–> <!–>
–> <!–> –> a)<!–> prețuri curente –> 107<!–> 450–>
b)<!–> prețuri comparabile –> 108<!–> 450–>

(la 19-12-2012,
Anexa a fost modificată de Articolul UNIC din ORDINUL nr. 2.542 din 21 noiembrie 2012, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 858 din 19 decembrie 2012
)
<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters