ORDIN nr. 1.108 din 30 iunie 2020

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII SI PROTECTIEI SOCIALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 576 din 1 iulie 2020
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 848 23/04/2020 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 848 23/04/2020
ActulREFERIRE LAHOTARARE 476 16/06/2020
ActulREFERIRE LAHOTARARE 394 18/05/2020
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 92 28/05/2020
ActulREFERIRE LAHOTARARE 81 28/01/2020 ART. 15
ActulREFERIRE LALEGE 59 19/05/2020
ActulREFERIRE LALEGE 55 15/05/2020
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 53 15/04/2020
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 30 18/03/2020 ART. 15
ActulREFERIRE LAHOTARARE 5 20/05/2020
ActulREFERIRE LALEGE (R) 1 21/02/2005
ART. 1REFERIRE LAORDIN 848 23/04/2020
ART. 1MODIFICA PEORDIN 848 23/04/2020 ANEXA 1
ART. 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 30 18/03/2020 ART. 15
ART. 1REFERIRE LALEGE (R) 1 21/02/2005
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 848 23/04/2020
ANEXA 1REFERIRE LAHOTARARE 476 16/06/2020
ANEXA 1REFERIRE LAHOTARARE 394 18/05/2020
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 60 19/05/2020
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 59 19/05/2020
ANEXA 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 32 26/03/2020
ANEXA 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 30 18/03/2020
ANEXA 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 30 18/03/2020 ART. 15
ANEXA 1REFERIRE LAHOTARARE 5 20/05/2020
ANEXA 1REFERIRE LACODUL PENAL 17/07/2009 ART. 326
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile:art. XV alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 59/2020;Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 53/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative privind măsuri de protecție socială determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2;Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 92/2020 pentru instituirea unor măsuri active de sprijin destinate angajaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru modificarea unor acte normative;Hotărârii Guvernului nr. 394/2020 privind declararea stării de alertă și măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, aprobată cu modificări și completări prin Hotărârea Parlamentului României nr. 5/2020, cu modificările și completările ulterioare;Hotărârii Guvernului nr. 476/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României și măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19,în temeiul art. 15 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii și Protecției Sociale,<!–>ministrul muncii și protecției sociale emite următorul ordin:–> +
Articolul IAnexa la Ordinul ministrului muncii și protecției sociale nr. 848/2020 privind aprobarea modelului documentelor prevăzute la art. XV alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, în cazul persoanelor care au încheiate convenții individuale de muncă în baza Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației publicat în Monitorul Oficial al României, Partea ,I nr. 335 din 24 aprilie 2020, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
+
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.<!–>

Ministrul muncii și protecției sociale,–>
Victoria Violeta Alexandru<!–>
București, 30 iunie 2020.–>Nr. 1.108. +
ANEXĂ<!–>(Anexa la Ordinul nr. 848/2020)–>SOCIETATEA COOPERATIVĂ …………………………….<!–>(felul și denumirea) –>Adresa sediului social ………………..<!–>Județul ……………………………..–>CUI …………………………………<!–>Cont bancar nr. ………………………–>Telefon ……………………………..<!–>E-mail ………………………………–>Către<!–>AGENȚIA JUDEȚEANĂ PENTRU PLĂȚI ȘI INSPECȚIE SOCIALĂ ………………….–>
CERERE<!–>–>
Subsemnatul, ……………………………………………, în calitate de administrator/reprezentant legal al ……………………………………, cu sediul social în localitatea ………………………………, str. ………………………………… nr. …….., județul/sectorul ………………………., identificat cu CI/BI seria …….. nr. …………………, CNP ……………………………………., în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, <!–>aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 59/2020, vă solicit acordarea indemnizației pentru suspendarea temporară a convențiilor individuale de muncă, pentru un număr de ……………….. persoane, în sumă totală de …………………………… lei (brut), aferentă perioadei ……………………. .–>Plata se efectuează în contul societății cooperative nr. ………………………….. deschis la Banca ……………………….. .<!–>Anexez:[ ] declarația pe propria răspundere;–>[ ] lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizație.<!–>–>Data ……………………<!–>Numele și prenumele (în clar) ……………….–>Administrator/Reprezentant legal<!–>Semnătura …………………………….–>SOCIETATEA COOPERATIVĂ …………………………….<!–>(felul și denumirea) –>Adresa sediului social ………………..<!–>Județul ……………………………..–>CUI …………………………………<!–>Cont bancar nr. ………………………–>Telefon ……………………………..<!–>E-mail ………………………………–>
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE<!–>–>
Subsemnatul, ……………………………………………, în calitate de administrator/reprezentant legal al ……………………………………….., cu sediul social în localitatea …………………….., str. ……………………… nr. ……….., județul/sectorul ………………………., identificat cu CI/BI seria ………. nr. …………….., CNP ………………………………, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, declar prin prezenta, pe propria răspundere, că activitatea a fost întreruptă ca urmare a instituirii stării de urgență/stării de alertă și că datele din lista prezentată sunt corecte, iar convențiile individuale de muncă suspendate au fost încheiate anterior instituirii stării de urgență.<!–>Declar că pe perioada stării de alertă activitatea desfășurată se menține întreruptă și se înscrie în domeniul/domeniile cu restricții de activitate, prevăzute mai jos:–>Tabel – anexă la declarația pe propria răspundere cu activitățile restricționate conform Hotărârii Guvernului nr. 394/2020 privind declararea stării de alertă și măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, aprobată cu modificări și completări prin Hotărârea Parlamentului României nr. 5/2020, cu modificările și completările ulterioare, și Hotărârii Guvernului nr. 476/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României și măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 – pentru perioada stării de alertă<!–>

Se bifează^1 căsuța/căsuțele corespunzătoare activității restricționate.–> Activitate restricționată/Activități restricționate<!–> Cod CAEN/Coduri CAEN^2 aferent(e) activității restricționate–> Perioada aplicării restricției<!–>
• Organizarea și desfășurarea de mitinguri, demonstrații, procesiuni, concerte sau a altor tipuri de întruniri în spații deschise cu un număr de peste 500 de persoane, precum și a întrunirilor de natura activităților culturale, științifice, artistice, sportive sau de divertisment în spații închise, indiferent de numărul de persoane–> 18.05.2020 – până în prezent<!–>
• Organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private sau a altor evenimente culturale cu participarea a peste 500 de spectatori cu locuri pe scaune–> 18.05.2020 – până în prezent<!–>
• Activitatea de pregătire fizică în cadrul structurilor și bazelor sportive, competițiile sportive organizate în aer liber sau în bazine acoperite ori aflate în aer liber, desfășurarea de către sportivii profesioniști, legitimați și/sau de performanță a activităților de pregătire fizică în bazine acoperite sau aflate în aer liber, precum și activitățile de pregătire fizică în spații închise pentru practicanții sporturilor de contact–> 18.05.2020 – până în prezent<!–>
• Organizarea de evenimente private în spații închise, care se desfășoară cu participarea a peste 8 persoane –>• Organizarea de evenimente private în spații închise, care se desfășoară cu participarea a peste 20 de persoane<!–> 18.05.2020-14.06.2020 –>15.06.2020 – până în prezent<!–>
• Organizarea de evenimente private în spații deschise, care se desfășoară cu participarea a peste 50 de persoane –> 15.06.2020 – până în prezent<!–>
• Zborurile efectuate de operatorii economici din aviație spre Austria, Belgia, Confederația Elvețiană, Franța, Germania, Iran, Italia, Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, Regatul Țărilor de Jos, Spania, Statele Unite ale Americii și Turcia și din aceste țări către România pentru toate aeroporturile din România, potrivit art. 37 din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea pandemiei de COVID-19, cu excepțiile prevăzute la art. 4 pct. 2 din anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului 394/2020, aprobată cu modificări și completări prin Hotărârea Parlamentului României nr. 5/2020, cu modificările și completările ulterioare –>• Zborurile efectuate de operatorii economici din aviație spre Belgia, Franța, Iran, Italia, Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, Regatul Țărilor de Jos, Spania, Statele Unite ale Americii și Turcia și din aceste țări către România pentru toate aeroporturile din România, potrivit art. 37 din Legea nr. 55/2020 cu excepțiile prevăzute la art. 4 pct. 3 din Hotărârea Guvernului 476/2020<!–> 18.05.2020-15.06.2020 –>16.06.2020 – până în prezent<!–>
• Servirea produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice în spațiile comune de servire a mesei din restaurante, hoteluri, moteluri, pensiuni, cafenele sau alte localuri publice, din interiorul clădirilor–> 18.05.2020 – până în prezent<!–>
• Activitatea operatorilor economici desfășurată în magazine individuale de peste 500 mp fiecare din incinta centrelor comerciale de peste 15.000 mp–> 18.05.2020-14.06.2020<!–>
• Activitatea de vânzare a produselor electronice și electrocasnice, desfășurată de operatorii economici care nu asigură livrarea acestora la domiciliul/sediul cumpărătorului–> 18.05.2020-14.06.2020<!–>
• Activitatea desfășurată de operatorii economici din cadrul centrelor comerciale care nu au accesul asigurat direct din exteriorul incintei și pentru care nu este întreruptă comunicarea cu restul complexului–> 18.05.2020-14.06.2020<!–>
• Activitatea restaurantelor, cafenelelor sau a altor asemenea localuri publice din interiorul centrelor comerciale în care își desfășoară activitatea mai mulți operatori economici care nu funcționează în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber–> 15.06.2020 – până în prezent<!–>
• Exploatarea locurilor de joacă, a sălilor de jocuri și a cinematografelor din interiorul centrelor comerciale în care își desfășoară activitatea mai mulți operatori economici–> 18.05.2020 – până în prezent<!–>
• Activitatea operatorilor economici care desfășoară activități în spații închise în următoarele domenii: jocuri de noroc, activități de fitness, activități de tratament balnear–> 18.05.2020-14.06.2020<!–>
• Activitatea operatorilor economici desfășurată în spații închise în următoarele domenii: activități în piscine, locuri de joacă și săli de jocuri–> 18.05.2020 – până în prezent<!–>
• Activitatea în spațiile deschise pentru administrarea de ștranduri/piscine exterioare–> 1.06.2020-14.06.2020<!–>
• Organizarea și desfășurarea de cursuri/activități din unitățile de nivel antepreșcolar, preșcolar și din toate unitățile și instituțiile de învățământ până la finalul anului școlar, cu excepția desfășurării, începând cu data de 2 iunie 2020, a unor activități de pregătire, pe o perioadă de două săptămâni, pentru elevii claselor terminale (a VIII-a, a XII-a și a XIII-a), precum și pentru organizarea examenelor naționale și de cercetare a competențelor profesionale –>• Organizarea și desfășurarea de cursuri/activități din unitățile de nivel universitar, precum și activitățile specifice fiecărei instituții de învățământ superior<!–> 18.05.2020-12.06.2020–>18.05.2020-până în prezent<!–>

–>^1 Se bifează căsuța/căsuțele corespunzătoare activității/activităților restricționate potrivit Hotărârii Guvernului nr. 394/2020, aprobată cu modificări și completări prin Hotărârea Parlamentului României nr. 5/2020, cu modificările și completările ulterioare, și Hotărârii Guvernului nr. 476/2020.<!–>^2 Se indică codul/codurile CAEN corespunzătoare activității/activităților restricționate.–>Data …………………..<!–>Numele și prenumele (în clar) ………………………….–>Administrator/Reprezentant legal<!–>Semnătura …………………………….–>
LISTA PERSOANELOR<!–>
care urmează să beneficieze de indemnizația acordată în baza–>
art. XV alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020, aprobată cu modificări și completări<!–>
prin Legea nr. 59/2020, și a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 32/2020, aprobată cu modificări și completări–>
prin Legea nr. 60/2020, pe perioada suspendării temporare a convențiilor individuale de muncă<!–>–>

Nr. crt. Numele și prenumele CNP Numărul și data convenției individuale <!–>de muncă–> Data suspendării convenției Nr. de zile pentru care se solicită indemnizația Cuantumul brut al indemnizației (lei) (75% din câștigul salarial mediu <!–>brut prevăzut de Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2020 nr. 6/2020, cu modificările și completările –>ulterioare)<!–>
1 –> <!–> –> <!–> –> <!–>
2 –> <!–> –> <!–> –> <!–>
…. –> <!–> –> <!–> –> <!–>
–> TOTAL <!–> –> <!–> –> ……………*)

<!–>*) Total sumă ce va fi plătită de agenția pentru plăți și inspecție socială.–>Data …………………..<!–>Numele și prenumele (în clar) ……………………–>Administrator/Reprezentant legal<!–>Semnătura …………………………….–><!–>–>–-<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters