ORDIN nr. 1.191 din 31 mai 2023

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 18/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 520 din 13 iunie 2023
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 3ABROGA PEORDIN 1032 27/12/2011
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997 ART. 5
ActulREFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997 ART. 40
ART. 1REFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997 ANEXA 2
ART. 1REFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997 ANEXA 3
ART. 3ABROGA PEORDIN 1032 27/12/2011
ANEXA 1REFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997 ANEXA 2
ANEXA 1REFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997 ANEXA 3
ANEXA 2REFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997 ANEXA 2
ANEXA 2REFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997 ANEXA 3
ANEXA 3REFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997 ANEXA 2
ANEXA 3REFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997 ANEXA 3
ANEXA 4REFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997 ANEXA 2
ANEXA 4REFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997 ANEXA 3
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 5^1 din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, <!–>în temeiul dispozițiilor art. 40 alin. (4) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 370/2021 privind organizarea și funcționarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, cu modificările și completările ulterioare,–>viceprim-ministrul, ministrul transporturilor și infrastructurii, emite următorul ordin: +
Articolul 1Se aprobă listele cuprinzând drumurile de interes național, cu masele maxime admise în circulație și caracteristicile conexe ale vehiculelor rutiere pentru care masele și dimensiunile maxime admise sunt cele pentru categoriile de drum prevăzute în anexele nr. 2 și 3 la Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cuprinse în anexele nr. 1-4, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
+
Articolul 2Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare în termen de 30 de zile de la data publicării.
+
Articolul 3La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului transporturilor și infrastructurii nr. 1.032/2011 pentru aprobarea listelor cuprinzând drumurile de interes național, cu masele și dimensiunile maxime admise în circulație pentru vehiculele rutiere de transport marfă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 11 din 6 ianuarie 2012, cu completările ulterioare.<!–>

Viceprim-ministru, ministrul transporturilor și infrastructurii,–>
Sorin Mihai Grindeanu<!–>
București, 31 mai 2023.–>Nr. 1.191. +
Anexa nr. 1<!–>
LISTA –>
cuprinzând drumurile de interes național, cu masele și dimensiunile<!–>
maxime admise prevăzute pentru categoria de drum reabilitat (R)–><!–>

Nr. crt.–> Indicativ<!–> Traseul–> Lungimea<!–>
km început–> km sfârșit<!–> lungime reală (km)–>
0<!–> 1–> 2<!–> 3–> 4<!–> 5–>
I<!–> Autostrăzi–>
1<!–> A1–> București (km 10+600)-Pitești-Bascov (intersecția cu DN 7)<!–> 10+600–> 120+100<!–> 109,086–>
2<!–> A1–> Boița-Sibiu-Săliște-Cunța (județul Sibiu)<!–> 224+630–> 292+455<!–> 68,256–>
3<!–> A1–> Cunța (intersecția DJ 106I)-Holdea<!–> 292+455–> 411+500<!–> 119,045–>
4<!–> A1–> Nod Margina-Timișoara (intersecția cu DJ 691)-Arad (intersecția cu DN 7 km 548+236)-PTF Nădlac II (frontieră Ungaria)<!–> 425+550–> 584+818<!–> 159,268–>
5<!–> A2–> București-Lehliu-Drajna Nouă-Fetești-Cernavodă (intersecția cu DN 22C)-Constanța (intersecția cu A4)<!–> 9+500–> 211+931<!–> 202,531–>
6<!–> A3–> București (intersecția cu DN CB)-Ploiești (intersecția cu DN 1)<!–> 6+500–> 68+793<!–> 62,293–>
7<!–> A3–> Predeal-Cristian: intersecția cu DN 73-intersecția cu DN 73G (județul Brașov)<!–> 162+300–> 168+600<!–> 6,300–>
8<!–> A3–> Târgu Mureș-Ungheni-Iernut-Chețani (județul Mureș)<!–> 0+000–> 36+400<!–> 36,400–>
9<!–> A3–> Intersecția cu DN 15-Turda-Gilău (km 51+700)-intersecția cu DN 1F<!–> 0+000–> 61+350<!–> 61,350–>
10<!–> A3–> Intersecția cu DN 19-Borș 2-frontiera cu Ungaria<!–> 59+100–> 64+468<!–> 5,368–>
11<!–> A4–> Ovidiu (intersecția cu DN 2A)-intersecția cu DN 3-intersecția cu A2-Agigea<!–> 0+000–> 21+775<!–> 21,760–>
12<!–> A6–> Lugoj (intersecția cu A1)-Lugoj (intersecția cu varianta Lugoj)<!–> 0+000–> 10+518<!–> 10,518–>
13<!–> A7–> Varianta ocolire Bacău (intersecția cu DN 2 km 279+708-intersecția cu DN 2 km 296+446)<!–> 0+000–> 20+299<!–> 20,299–>
14<!–> A10–> Sebeș (intersecția cu A1)-Turda (intersecția cu A3)<!–> 0+000–> 70+000<!–> 72,280–>
15<!–> A11–> Varianta ocolire Arad (intersecția cu A1-intersecția cu DN 7)<!–> 0+000–> 2+300<!–> 2,300–>
TOTAL<!–> 957,054–>
II<!–> Drumuri expres–>
1<!–> Dex12–> Balș (intersecția cu DN 65)-Slatina (intersecția cu DN 65)<!–> 19+720–> 57+550<!–> 37,830–>
TOTAL<!–> 37,830–>
III<!–> Drumuri naționale–>
1<!–> 1–> București-Ploiești-Brașov-Făgăraș-Sibiu-Sebeș-Cluj-Napoca-Oradea-Borș-frontiera cu Ungaria<!–> 0+000–> 642+327<!–> 643,907–>
2<!–> 1A–> București (intersecția cu CB)-Ploiești-Brașov (intersecția cu DN 1)<!–> 0+000–> 190+789<!–> 185,332–>
3<!–> 1B–> Intersecția cu DN 1-Albești Paleologu-intersecția cu DN 2<!–> 0+000–> 71+698<!–> 67,639–>
4<!–> 1C–> Cluj-Napoca (intersecția cu DN 1)-Dej-Baia Mare-Halmeu-frontiera cu Ucraina<!–> 0+000–> 216+630<!–> 217,579–>
5<!–> 1E–> Brașov-Poiana Brașov-Râșnov<!–> 0+000–> 22+100<!–> 21,981–>
6<!–> 1F–> Cluj-Napoca (intersecția cu DN 1)-Zalău-Supuru de Jos (intersecția cu DN 19)<!–> 0+000–> 123+120<!–> 123,321–>
7<!–> 1H–> Intersecția cu DN 1-intersecția cu DN 1F-Zalău-intersecția DN 1C<!–> 0+000–> 128+640<!–> 123,919–>
8<!–> 10–> Buzău (intersecția cu DN 2)-Nehoiu-Întorsura Buzăului-Hărman (intersecția cu DN 11)<!–> 0+000–> 145+155<!–> 145,155–>
9<!–> 11–> Brașov (intersecția cu DN 1)-Oituz-Onești-Bacău (intersecția cu DN 2)<!–> 0+000–> 179+094<!–> 179,426–>
10<!–> 11A–> Onești (intersecția cu DN 11)-Adjud-Bârlad (intersecția cu DN 24)<!–> 0+000–> 94+291<!–> 90,937–>
11<!–> 11B–> Târgu Secuiesc (intersecția cu DN 11)-Sânzieni-Cozmeni (intersecția cu DN 12)<!–> 0+000–> 39+609<!–> 40,465–>
12<!–> 12–> Chichiș (intersecția cu DN 11)-Sfântu Gheorghe-Miercurea-Ciuc-Gheorgheni-Toplița (intersecția cu DN 15)<!–> 0+000–> 168+460<!–> 169,460–>
13<!–> 12A–> Miercurea-Ciuc [intersecția cu DN 12 (km 0+000)]-Ghimeș-Comănești [intersecția cu DN 2G (km 82+797)]<!–> 0+000–> 82+797<!–> 82,797–>
14<!–> 13–> Brașov (intersecția cu DN 1)-Sighișoara-Bălăușeri-Târgu Mureș (intersecția cu DN 15)<!–> 0+000–> 168+885<!–> 168,360–>
15<!–> 13A–> Bălăușeri (intersecția cu DN 13)-Sovata-Odorheiu Secuiesc-Miercurea-Ciuc (intersecția cu DN 12)<!–> 0+000–> 127+945<!–> 128,643–>
16<!–> 13B–> Praid (intersecția cu DN 13)-Gheorghieni (intersecția cu DN 12)<!–> 0+000–> 51+051<!–> 51,227–>
17<!–> 14–> Sibiu (intersecția cu DN 1)-Copșa Mică-Mediaș-Sighișoara (intersecția cu DN 13)<!–> 0+000–> 89+893<!–> 90,263–>
18<!–> 14A–> Mediaș (intersecția cu DN 14)-Târnăveni-lernut (intersecția cu DN 15)<!–> 0+000–> 41+211<!–> 41,318–>
19<!–> 14B–> Teiuș (intersecția cu DN 1)-Blaj-Copșa Mică (intersecția cu DN 14)<!–> 0+000–> 56+241<!–> 55,949–>
20<!–> 15–> Turda (intersecția cu DN 1)-Iernut-Târgu Mureș-Reghin-Toplița-Borsec-Bicaz-Piatra-Neamț-Bacău<!–> 0+000–> 373+931<!–> 375,952–>
21<!–> 15A–> Reghin (intersecția cu DN 16)-Teaca-Sărățel (intersecția cu DN 17)<!–> 0+000–> 46+597<!–> 46,529–>
22<!–> 15J–> Târgu Mureș-Târgu Mureș<!–> 0+000–> 4+700<!–> 4,900–>
23<!–> 16–> Apahida (intersecția cu DN 1C)-Reghin (intersecția cu DN 15)<!–> 0+000–> 90+584<!–> 90,662–>
24<!–> 17–> Dej (intersecția cu DN 1C)-Bistrița-Vatra Dornei-Câmpulung Moldovenesc-Suceava (intersecția cu DN 2)<!–> 0+000–> 255+286<!–> 254,861–>
25<!–> 17A–> Rădăuți-Dornești-intersecția cu DN 2<!–> 70+900–> 83+315<!–> 12,415–>
26<!–> 17C–> Bistrița (intersecția cu DN 17)-Năsăud-Telciu-Romuli-Moisei (intersecția cu DN 18)<!–> 0+000–> 80+843<!–> 81,295–>
27<!–> 18–> Baia Mare (intersecția cu DN 1C)-Sighetu Marmației-Borșa-Cârlibaba-Iacobeni (intersecția cu DN 17)<!–> 0+000–> 220+088<!–> 221,416–>
28<!–> 19–> Oradea (intersecția cu DN 1)-Carei-Satu Mare-Livada (intersecția cu DN 1C)<!–> 0+000–> 149+978<!–> 149,706–>
29<!–> 19A–> Supuru de Jos (intersecția cu DN 1F)-Satu Mare-Dorolț-Petea-frontiera cu Ungaria<!–> 0+000–> 62+229<!–> 62,229–>
30<!–> 2–> București-Urziceni-Buzău-Râmnicu Sărat-Focșani-Bacău-Roman-Fălticeni-Suceava-Siret-frontiera cu Ucraina<!–> 0+000–> 482+230<!–> 484,966–>
31<!–> 2A–> Urziceni (intersecția cu DN 2)-Slobozia-Țăndărei-Giurgeni-Vadu Oii-Hârșova-Mihail Kogălniceanu-Ovidiu (intersecția cu DN 22)-Constanța<!–> 0+000–> 209+816<!–> 209,867–>
32<!–> 2B–> Buzău (intersecția cu DN 2)-Brăila-Galați-frontiera cu Republica Moldova<!–> 0+000–> 149+966<!–> 150,730–>
33<!–> 2C–> Grivița (km 61+700)-Amara (km 70+578)<!–> 61+700–> 70+578<!–> 8,878–>
34<!–> 2D–> Focșani (intersecția cu DN 2)-Vidra-Tulnici-Ojdula-Târgu Secuiesc (intersecția cu DN 11)<!–> 0+000–> 117+868<!–> 118,092–>
35<!–> 2F–> Bacău (intersecția cu DN 2)-Dragomirești-Vaslui (intersecția cu DN 24)<!–> 0+000–> 82+636<!–> 82,658–>
36<!–> 2T–> DN 2 km 279+708-DN 11 km 174+026<!–> 0+000–> 7+366<!–> 7,366–>
37<!–> 2U–> DN 15 km 366+486-DN 2 km 296+446<!–> 0+000–> 3+177<!–> 3,177–>
38<!–> 21–> Brăila (intersecția cu DN 2B)-Bărăganul-Slobozia-Călărași (intersecția cu DN 3B)<!–> 0+000–> 132+205<!–> 132,205–>
39<!–> 21A–> Bărăganul (intersecția cu DN 21)-Țăndărei (intersecția cu DN 2A)<!–> 0+000–> 23+366<!–> 23,366–>
40<!–> 22–> Brăila-Măcin (intersecția cu DN 22D)-Gârvan (intersecția cu DN 22E)-Rachelu-Tulcea-Babadag-Tariverde-Ovidiu (intersecția cu DN 2A)<!–> 86+600–> 287+456<!–> 208,317–>
41<!–> 22A–> Intersecția cu DN 22 (E87)-Nicolae Bălcescu-Saraiu-intersecția cu DN 2A<!–> 0+000–> 85+925<!–> 85,925–>
42<!–> 22C–> Cernavodă (intersecția cu A2)-Medgidia-Murfatlar (intersecția cu DN 3)<!–> 0+000–> 42+740<!–> 42,740–>
43<!–> 22H–> Babadag (prelungire Str. Nucilor-prelungire str. Măcin)<!–> 0+000–> 1+590<!–> 1,590–>
44<!–> 24–> Tișița (intersecția cu DN 2)-Tecuci-Bârlad-Vaslui-Iași-Sculeni-frontiera cu Republica Moldova<!–> 0+000–> 219+594<!–> 223,835–>
45<!–> 24B–> Crasna (intersecția cu DN 24)-Huși-Albița-frontiera cu Republica Moldova<!–> 0+000–> 49+072<!–> 48,959–>
46<!–> 24F–> Cosmești-Tecuci<!–> 0+000–> 6+775<!–> 6,775–>
47<!–> 25–> Tecuci (intersecția cu DN 24)-Hanu Conachi-Șendreni (intersecția cu DN 2B)<!–> 0+000–> 68+197<!–> 68,753–>
48<!–> 25A–> Hanu Conachi (intersecția cu DN 25)-Fundeni-Lungoci-Nănești<!–> 0+000–> 7+340<!–> 7,340–>
49<!–> 26A–> Oancea (intersecția cu DN 26)-Oancea (frontiera cu Republica Moldova)<!–> 0+000–> 0+575<!–> 0,575–>
50<!–> 28–> Săbăoani (intersecția cu DN 2)-Târgu Frumos-Iași (intersecția cu DN 24)<!–> 0+000–> 75+797<!–> 75,218–>
51<!–> 28B–> Târgu Frumos (intersecția cu DN 28)-Hârlău-Botoșani (intersecția cu DN 29)<!–> 0+000–> 76+758<!–> 78,977–>
52<!–> 28D–> Varianta de ocolire a municipiului Iași<!–> 0+000–> 13+905<!–> 13,905–>
53<!–> 29–> Suceava (intersecția cu DN 2)-Botoșani<!–> 0+000–> 37+900<!–> 37,408–>
54<!–> 3–> Călărași-Chiciu<!–> 122+400–> 127+573<!–> 5,173–>
55<!–> Murfatlar-Constanța–> 242+800<!–> 256+000–> 13,200<!–>
56–> 3B<!–> Călărași-intersecția cu DN 3–> 0+000<!–> 3+020–> 3,020<!–>
57–> 3F<!–> Intravilan municipiul Constanța-Pasajul Filimon Sârbu–> 0+000<!–> 0+477–> 0,472<!–>
58–> 38<!–> Agigea (intersecția cu DN 39)-Techirghiol-Movilița-Topraisar-Negru Vodă-frontiera cu Bulgaria–> 0+000<!–> 53+817–> 53,817<!–>
59–> 39<!–> Constanța (intersecția cu DN 3)-Eforie Nord-Eforie Sud-Mangalia-Vama Veche-frontiera cu Bulgaria–> 0+000<!–> 55+580–> 55,580<!–>
60–> 39B<!–> Intersecția cu DN 39-stațiunea Olimp–> 0+000<!–> 2+700–> 2,700<!–>
61–> 39C<!–> Intersecția cu DN 39-stațiunea Neptun–> 0+000<!–> 2+000–> 2,000<!–>
62–> 39D<!–> Intersecția cu DN 39-stațiunea Jupiter–> 0+000<!–> 1+600–> 1,600<!–>
63–> 39E<!–> Constanța (intersecția cu DN 39)-Cumpăna–> 0+000<!–> 7+400–> 7,400<!–>
64–> 5<!–> București-Giurgiu-frontiera cu Bulgaria–> 0+000<!–> 64+884–> 64,530<!–>
65–> 5B<!–> Giurgiu (intersecția cu DN 5)-Ghimpați (intersecția cu DN 6)–> 0+000<!–> 39+500–> 38,856<!–>
66–> 5D<!–> Remuș (intersecția cu DN 5)-Vama Giurgiu (intersecția cu DN 5)–> 0+000<!–> 5+715–> 5,715<!–>
67–> 52<!–> Alexandria (intersecția cu DN 6)-Turnu Măgurele Port–> 0+000<!–> 52+649–> 52,854<!–>
68–> 55<!–> Craiova (intersecția cu DN 6)-Port Bechet–> 0+000<!–> 71+105–> 71,105<!–>
69–> 56<!–> Craiova (intersecția cu DN 55)-Calafat Pod–> 0+000<!–> 84+075–> 84,075<!–>
70–> 56A<!–> Maglavit (intersecția cu DN 56)-Șimian (intersecția cu DN 6)–> 0+000<!–> 79+147–> 79,147<!–>
71–> 57B<!–> Oravița (intersecția cu DN 57)-Bozovici-Iablanița (intersecția cu DN 6)–> 0+000<!–> 97+668–> 96,879<!–>
72–> 58<!–> Caransebeș (intersecția cu DN 6)-Reșița-Anina (intersecția cu DN 57B)–> 0+000<!–> 82.866–> 83,060<!–>
73–> 58A<!–> Lugoj (intersecția cu DN 6)-Fârliug-Ezeriș-Soceni (intersecția cu DN 58)–> 0+000<!–> 41+367–> 41,022<!–>
74–> 58B<!–> Reșița (intersecția cu DN 58)-Bocșa-Voiteg (intersecția cu DN 59)–> 0+000<!–> 66+908–> 65,490<!–>
75–> 59<!–> Timișoara (intersecția cu DN 6)-Deta-Moravița-frontiera cu Serbia–> 0+000<!–> 63+428–> 64,501<!–>
76–> 59A<!–> Timișoara (intersecția cu DN 6)-Jimbolia-frontiera cu Serbia–> 0+000<!–> 47+873–> 47,909<!–>
77–> 59C<!–> Jimbolia (intersecția cu DN 59A)-Teremia Mare-Sânnicolau Mare (intersecția cu DN 6)–> 0+000<!–> 41+993–> 42,240<!–>
78–> 6<!–> București-Alexandria-Roșiori de Vede-Caracal-Craiova-Caransebeș-Timișoara-Sânnicolaul Mare-Cenad-frontiera cu Ungaria–> 0+000<!–> 639+350–> 638,546<!–>
79–> 6A<!–> Intersecția cu DN 6-Baraj Porțile de Fier I-frontiera cu Serbia–> 0+000<!–> 0+970–> 0,970<!–>
80–> 6D<!–> Centura București-Bragadiru-Domnești (intersecția cu DJ 602)–> 0+000<!–> 3+290–> 3,290<!–>
81–> 64<!–> Caracal (intersecția cu DN 6)-Drăgășani-Râmnicu Vâlcea-Olănești–> 0+000<!–> 135+434–> 135,434<!–>
82–> 65<!–> Craiova (intersecția cu DN 6)-Balș-Slatina-Pitești (intersecția cu DN 7)–> 0+000<!–> 123+400–> 123,268<!–>
83–> 65B<!–> Pitești (intersecția cu A1)-Pitești (intersecția cu DN 65)–> 0+000<!–> 6+237–> 6,183<!–>
84–> 65F<!–> Craiova (intersecția cu DN 65-intersecția cu DN 65C-intersecția cu DN 6B-intersecția cu DN 6)–> 0+000<!–> 14+100–> 14,100<!–>
85–> 66<!–> Filiași (intersecția cu DN 6)-Târgu Jiu-Petroșani-Hațeg-Simeria (intersecția cu DN 7)–> 0+000<!–> 210+555–> 209,132<!–>
86–> 67<!–> Drobeta-Turnu Severin (intersecția cu DN 6)-Târgu Jiu-Horezu-Râmnicu Vâlcea (varianta sud)-Goranu (intersecția cu DN 7)–> 0+000<!–> 198+764–> 197,134<!–>
87–> 68<!–> Caransebeș (intersecția cu DN 6)-Hațeg (intersecția cu DN 66)–> 0+000<!–> 70+336–> 70,619<!–>
88–> 68A<!–> Lugoj (intersecția cu DN 6)-Făget-Ilia (intersecția cu DN 7)–> 0+000<!–> 78+517–> 78,517<!–>
89–> 69<!–> Timișoara (intersecția cu DN 6)-Arad (intersecția cu DN 7)–> 0+000<!–> 52+439–> 53,305<!–>
90–> 7<!–> București-Titu-Găești-Pitești-Râmnicu Vâlcea-Sibiu-Sebeș-Deva-Lipova-Arad (varianta nord)-Nădlac-frontiera cu Ungaria–> 0+000<!–> 596+830–> 524,024<!–>
91–> 7B<!–> Cearda (intersecția cu DN 7)-Turnu-frontiera cu Ungaria (PTF Turnu)–> 0+000<!–> 10+200–> 10,200<!–>
92–> 7G<!–> Nădlac (intersecția cu DN 7)-intersecția cu A1–> 0+000<!–> 6+882–> 6,882<!–>
93–> 71<!–> Bâldana (intersecția cu DN 7)-Târgoviște-Pucioasa-Sinaia (intersecția cu DN 1)–> 0+000<!–> 109+905–> 109,657<!–>
94–> 72<!–> Găești (intersecția cu DN 7)-Târgoviște-Ploiești (intersecția cu DN 1)–> 0+000<!–> 76+180–> 76,285<!–>
95–> 73<!–> Pitești (intersecția cu DN 7)-Câmpulung Muscel-Râșnov-Cristian-Brașov (intersecția cu DN 1)–> 0+000<!–> 132+800–> 132,161<!–>
96–> 73 A<!–> Predeal (intersecția cu DN 1)-Râșnov-Zărnești-Șercaia (intersecția cu DN 1)–> 0+000<!–> 69+348–> 68,719<!–>
97–> 73E<!–> Intersecția cu DN 73-Mioveni (intersecția cu DN 73D)–> 0+000<!–> 3+220–> 3,220<!–>
98–> 73G<!–> Intersecția cu A3-Cristian–> 0+000<!–> 3+563–> 3,563<!–>
99–> 74<!–> Brad (intersecția cu DN 76)-Abrud-Zlatna-Alba Iulia (intersecția cu DN 11)–> 0+000<!–> 104+959–> 104,190<!–>
100–> 74 A<!–> Abrud (intersecția cu DN 74)-Câmpeni (intersecția cu DN 75)–> 0+000<!–> 10+595–> 11,106<!–>
101–> 75<!–> Lunca (intersecția cu DN 76)-Câmpeni-Turda (intersecția cu DN 1)–> 0+000<!–> 161+600–> 161,554<!–>
102–> 76<!–> Deva (intersecția cu DN 7)-Șoimuș-Brad-Beiuș-Oradea (intersecția cu DN 1)–> 0+000<!–> 184+320–> 184,272<!–>
103–> 79<!–> Arad (intersecția cu DN 7)-Chișineu Criș-Salonta-Oradea (intersecția cu DN 1)–> 0+000<!–> 115+923–> 115,733<!–>
104–> 79 A<!–> Vârfurile (intersecția cu DN 76)-Buteni-Ineu-Chișineu Cris-Vârșand-frontiera cu Ungaria–> 0+000<!–> 127+642–> 127,230<!–>
TOTAL–> 10.511,260<!–>
IV–> Variante ocolitoare<!–>
1–> CB<!–> Centura București (DN 1-DN 2-DN 3-A2-DN 4-DN 5-DN 6-A1-DN 7-DN 1A-DN 1)–> 0+000<!–> 72+000–> 71,490<!–>
2–> C21B<!–> Centura Călărași (intersecția DN 21-intersecția DN 3B)–> 0+000<!–> 4+000–> 4,000<!–>
3–> C22G<!–> Centura Tulcea (intersecția cu DN 22-intersecția cu DN 22)–> 0+000<!–> 3+076–> 3,076<!–>
4–> 3AC-CT<!–> Varianta ocolitoare Constanța: bulevardul Aurel Vlaicu–> 0+000<!–> 3+870–> 3,870<!–>
5–> CALB<!–> Centura ocolitoare a municipiului Alba Iulia (intersecția cu DN 1-Str. Regimentului V. Vânători – intersecția cu DN 1-str. Alexandru Ioan Cuza)–> 0+000<!–> 7+831–> 7,841<!–>
6–> VOSVO<!–> Varianta de ocolire Oradea [Str. Podului-intersecția cu DN 19 (km 2+555)-intersecția cu DN 1 (km 632+150)-intersecția cu DN 79 (km 112+510)-intersecția cu DN 769 (km 180+480)-Calea Clujului-intersecția cu DN 1 (km 623+880)]–> 0+000<!–> 14+120–> 14,120<!–>
7–> CMO<!–> Centura de ocolire Oradea [(intersecția cu DN VOSVO km 13+633)-intersecția cu DN 1 (km 623+360)]–> 0+000<!–> 1+780–> 1,780<!–>
8–> CPN<!–> Centura Piatra-Neamț [intersecția cu DN 15 (km 315+718)-intersecția cu DN 15 (km 310+500)]–> 0+000<!–> 5+045–> 5,045<!–>
9–> CRD<!–> Centura municipiului Rădăuți–> 0+000<!–> 16+579–> 16,579<!–>
10–> CDTS<!–> Varianta de ocolire a municipiului Drobeta-Turnu Severin (intersecția cu DN 6-Dudașul Cernețiului-Magheru-intersecția cu DN 6)–> 0+000<!–> 12+264–> 12,264<!–>
11–> VO6F<!–> Alexandria (intersecția cu DN 6)-Buzescu (intersecția cu DN 6) –> 0+000<!–> 13+276–> 13,276<!–>
12–> VO6G<!–> Varianta de ocolire Caracal (intersecția cu DN 6-intersecția cu DN 6)–> 0+000<!–> 10+345–> 10,345<!–>
13–> VO6H<!–> Varianta de ocolire Mihăilești, județul Giurgiu (intersecția cu DN 6-intersecția cu DN 6)–> 0+000<!–> 3+180–> 3,180<!–>
14–> VOS65F<!–> Craiova (intersecția cu DN 65)-Cârcea (intersecția cu DN 6)–> 0+000<!–> 6+280–> 6,280<!–>
15–> 7CC<!–> Călimănești [intersecția cu DN 7 (km 191+100)-Jiblea Veche-Păușa-intersecția cu DN 7(km 197+824)]–> 0+000<!–> 7+734–> 7,734<!–>
16–> VDO<!–> Varianta de ocolire Domașnea (intersecția cu DN 6-Domașnea-intersecția cu DN 6)–> 0+000<!–> 3+523–> 3,523<!–>
17–> VCS<!–> Varianta de ocolire a municipiului Caransebeș–> 0+000<!–> 12+085–> 12,085<!–>
18–> VLU<!–> Varianta de ocolire Lugoj (intersecția cu DN 6-intersecția cu DN 6) –> 0+000<!–> 9+600–> 9,600<!–>
19–> VTM<!–> Varianta de ocolire Timișoara (intersecția cu DN 6-intersecția cu DN 69)–> 0+000<!–> 12+600–> 12,600<!–>
20–> VBN<!–> Varianta de ocolire a municipiului Bistrița [intersecția cu DN 17 (km 57+739)-intersecția cu DN 17C (km 0+743)]–> 0+000<!–> 6+900–> 6,900<!–>
21–> VGH<!–> Varianta de ocolire Gherla [Băița intersecția cu DN 1C (km 42+932)-Bunești intersecția cu DN 1C (km 49+689)]–> 0+000<!–> 5+047–> 5,047<!–>
22–> VTEC<!–> Varianta de ocolire Tecuci (intersecția cu DN 24-intersecția cu DN 25)–> 0+000<!–> 5+020–> 5,020<!–>
23–> V Carei<!–> Varianta de ocolire Carei [intersecția cu DN 19 (km 91+000)-intersecția cu DN 1F (km 164+500)-intersecția cu DN 19 (km 99+700)]–> 0+000<!–> 10+459–> 10,459<!–>
24–> VOBM<!–> Varianta de ocolire Baia Mare [intersecția cu DN 1C km (155+000)-intersecția cu DN 1C (km 147+361)-intersecția cu DN 18B (km 2+730)]–> 0+000<!–> 7+629–> 7,629<!–>
25–> VA<!–> Varianta de ocolire Apahida [intersecția cu DN 1C (km 15+000)-intersecția cu DN 1C (km 16+320)]–> 0+000<!–> 1+225–> 1,225<!–>
26–> VOS<!–> Varianta ocolitoare Săcuieni [intersecția cu DN 19 (km 38+089)-intersecția cu DN 19B (km 2+270)-intersecția cu DN 19 (km 45+580)]–> 0+000<!–> 7+623–> 7,623<!–>
27–> VST<!–> Centura ocolitoare a orașului Ștei [intersecția cu DN 76 (km 103+812)–>Strada 13 Septembrie-intersecția cu DN 76 (km 105+243)]<!–> 0+000–> 2+800<!–> 2,800–>
28<!–> VOCNE–> Varianta ocolitoare Cluj Nord-Est [intersecția cu Bd. Muncii-Sub Coastă-intersecția cu Centura Cluj Est (VOCE km 20+067)]<!–> 0+000–> 4+520<!–> 4,519–>
29<!–> VOCE–> Varianta de ocolire Cluj prin est – Vâlcele [intersecția cu DN 1 (km 465+100)]-intersecția cu DJ 103G-intersecția cu DJ 105S-Sânnicoară [intersecția cu DN 1C (km 8+810)]-intersecția cu VOCNE (km 4+520)-Apahida [intersecția cu DN 1C (km 16+160)]<!–> 0+000–> 23+664<!–> 23,664–>
30<!–> 19H–> Varianta ocolire Satu Mare [intersecția cu DN 19A (km 41+950)-intersecția cu DN 19 (km 127+650)-intersecția cu DN 19A (km 54+850)-intersecția cu DN 19 (km 135+920)]<!–> 0+000–> 19+540<!–> 19,540–>
31<!–> VO1K–> Varianta de ocolire Brașov (intersecția cu DN 1-intersecția cu DN 11-intersecția cu DN 13-intersecția cu DN 1)<!–> 0+000–> 21+200<!–> 21,200–>
32<!–> VS–> Varianta de ocolire Săcele<!–> 0+000–> 4+100<!–> 4,100–>
33<!–> VO2P–> Varianta de ocolire a municipiului Suceava<!–> 0+000–> 12+429<!–> 12,448–>
34<!–> DJ 691–> Intersecția cu centura Timișoara (km 6+500)-intersecția cu A1 (km 13+300)<!–> 6,800–>
TOTAL <!–> 357,662–>
V<!–> Alte sectoare de drum de interes național–>
1<!–> Centurile și variantele de ocolire nou-construite ale localităților, de la data intrării lor în exploatare*)–>
2<!–> Sectoarele de autostrăzi și drumuri expres de la data intrării lor în exploatare*)–>
3<!–> Sectoarele de drumuri naționale care constituie variante ocolitoare ca urmare a instituirii unor restricții de circulație în vederea executării unor lucrări sau cauzate de forță majoră, dacă sectorul restricționat este încadrat ca drum reabilitat (R).–>

*) Darea în folosință a variantelor și centurilor de ocolire nou-construite ale localităților va fi adusă la cunoștința utilizatorilor prin comunicate de presă ale Ministerului Transporturilor și Infrastructurii.<!–>Limitele maselor și dimensiunilor maxime admise sunt cele prevăzute pentru categoria de drum reabilitat (R) din anexele nr. 2 și 3 la Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.–><!–>–> +
Anexa nr. 2<!–>
LISTA –>
cuprinzând drumurile de interes național, cu masele<!–>
și dimensiunile maxime admise prevăzute pentru–>
categoria de drum nereabilitat (NR)<!–>–>

Nr. crt. Indicativ Traseul km început km sfârșit lungime (km)
0 1 2 3 4 5
1 19D Săcueni (intersecția cu DN 19)-frontiera cu Ungaria 0+000 10+200 12,200
2 3C Intersecția cu DN 3-bd. Aurel Vlaicu-Ovidiu (intersecția cu DN 2A) 0+000 11+370 11,370
3 39A Eforie Nord (intersecția cu DN 39)-Port RO-RO Constanța 0 + 000 4+800 4.800
4 DA-PO DA-PO Constanța-Constanța Port (dană) 0+000 6+000 6,000
5 MAG Străzile de categoria I, magistralele care asigură preluarea fluxurilor majore ale orașului pe direcția drumului național care traversează orașul sau pe direcția principală de legătură cu acest drum <!–> –> <!–>

–>Limitele maselor și dimensiunilor maxime admise sunt cele prevăzute pentru categoria de drum nereabilitat (NR) din anexele nr. 2 și 3 la Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.<!–>–>

+
Anexa nr. 3 <!–>
LISTA –>
cuprinzând drumurile de interes național, cu masele și<!–>
dimensiunile maxime admise prevăzute pentru–>
categoria de drum modernizat (M)<!–>–>
Drumurile care nu sunt cuprinse în anexele nr. 1 și 2 la ordin, altele decât cele pietruite. Limitele maselor și dimensiunilor maxime admise sunt cele prevăzute pentru categoria de drum modernizat (M) din anexele nr. 2 și 3 la Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.<!–>–>
+
Anexa nr. 4 <!–>
LISTA –>
cuprinzând drumurile de interes național,<!–>
cu masele și dimensiunile maxime admise prevăzute–>
pentru categoria de drum pietruit (P)<!–>–>
Drumurile care nu sunt cuprinse în anexele nr. 1 și 2 la ordin, respectiv cele pietruite. Limitele maselor și dimensiunilor maxime admise sunt cele prevăzute pentru categoria de drum pietruit (P) din anexele nr. 2 și 3 la Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare. <!–>–>
<!–>
–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters