ORDIN nr. 1.225/2.223/2020

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL SANATATII Nr. 1.225 din 3 iulie 2020MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE Nr. 2.223 din 29 iulie 2020
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 748 din 18 august 2020
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 858 06/09/2012 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 280 31/10/2013
ActulREFERIRE LAORDIN 858 06/09/2012 ANEXA 1
ActulREFERIRE LAOG 17 23/08/2012 ART. 15
ActulREFERIRE LAHG 144 23/02/2010 ART. 7
ActulREFERIRE LAHG 34 22/01/2009 ART. 10
ART. 1REFERIRE LAORDIN 858 06/09/2012
ART. 1MODIFICA PEORDIN 858 06/09/2012 ANEXA 1
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 15 alin. (3) din Ordonanța Guvernului nr. 17/2012 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare, aprobată cu modificări prin Legea nr. 280/2013,<!–>în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea și funcționarea Ministerului Sănătății, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare,–>ministrul sănătății și ministrul finanțelor publice emit prezentul ordin. +
Articolul IFormularul nr. 1 din anexa la Ordinul ministrului sănătății și al viceprim-ministrului, ministrul finanțelor publice, nr. 858/1.194/2012 privind stabilirea modalității de transmitere și raportare a execuției bugetului de venituri și cheltuieli în vederea monitorizării cheltuielilor spitalelor publice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 644 din 10 septembrie 2012, cu modificările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu Formularul nr. 1 prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
+
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.<!–>

Ministrul sănătății,–>
Nelu Tătaru<!–>
p. Ministrul finanțelor publice,–>
Gheorghe Pecingină,<!–>
secretar de stat–>
+
ANEXĂ<!–>Avizat–>Ordonator principal de credite<!–>Unitatea sanitară cu paturi*–>
Formular nr. 1<!–>
EXECUȚIA BUGETULUI DE VENITURI ȘI CHELTUIELI AL SPITALULUI PUBLIC–><!–>

Capitol–> Subcapitol<!–> Paragraf–> Grupa / Titlu<!–> –> 2019 Realizări<!–> 2020 Program–> 2020 Program perioadă **)<!–> Realizat până la data . . . . . . . . .–>
A<!–> B–> 1<!–> 2–> 3<!–> 4–>
<!–> –> <!–> –> TOTAL VENITURI PROPRII***)<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> <!–> I. VENITURI CURENTE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> –> C. VENITURI NEFISCALE<!–> –> <!–> –> <!–>
30–> <!–> –> <!–> C1. VENITURI DIN PROPRIETATE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 05–> <!–> –> Venituri din concesiuni și închirieri<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 50<!–> –> <!–> Alte venituri din proprietate–> <!–> –> <!–> –>
31<!–> –> <!–> –> VENITURI DIN DOBANZI<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 10<!–> 03–> <!–> Alte venituri din dobânzi–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> –> C2. VÂNZĂRI DE BUNURI ȘI SERVICII<!–> –> <!–> –> <!–>
33–> <!–> –> <!–> VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII ȘI ALTE ACTIVITĂȚI–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 08–> <!–> –> Venituri din prestări de servicii<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 16<!–> –> <!–> Venituri din valorificarea produselor obținute din activitatea proprie sau anexă–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 20–> <!–> –> Venituri din cercetare<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 21<!–> –> <!–> Venituri din contractele cu casele de asigurări de sănătate *)–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 30–> <!–> –> Venituri din contractele încheiate cu direcțiile de sănătate publică din sume alocate de la bugetul de stat<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 31<!–> –> <!–> Venituri din contractele încheiate cu direcțiile de sănătate publică din sume alocate din veniturile proprii ale Ministerului Sănătății–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 32–> <!–> –> Venituri din contractele încheiate cu Institutele de medicină legală din sume alocate de la bugetul de stat<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 50<!–> –> <!–> Alte venituri din prestări de servicii și alte activități–> <!–> –> <!–> –>
36<!–> –> <!–> –> Diverse venituri<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 32<!–> 01–> <!–> Sume provenite din finanțarea bugetară a anilor precedenți–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 32–> 03<!–> –> Sume provenite din finantarea bugetara a anilor precedenti, aferente sectiunii de functionare<!–> –> <!–> –> <!–>
37–> <!–> –> <!–> TRANSFERURI VOLUNTARE ALTELE DECÂT SUBVENTIILE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 01–> <!–> –> Donații și sponsorizări<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 03<!–> –> <!–> Varsaminte din sectiunea de functionare pentru finantarea sectiunii de dezvoltare a bugetului local–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 04–> <!–> –> Varsaminte din sectiunea de functionare<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 50<!–> –> <!–> Alte transferuri voluntare–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> –> II. VENITURI DIN CAPITAL<!–> –> <!–> –> <!–>
39–> <!–> –> <!–> VENITURI DIN VALORIFICAREA UNOR BUNURI–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 01–> <!–> –> Venituri din valorificarea unor bunuri ale instituțiilor publice<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 04<!–> –> <!–> Venituri din privatizare–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 50–> <!–> –> Alte venituri din valorificarea unor bunuri<!–> –> <!–> –> <!–>
40–> <!–> –> <!–> III. OPERAȚIUNI FINANCIARE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 10–> 15<!–> –> Sume utilizate din excedentul anului precedent pentru efectuarea de cheltuieli<!–> –> <!–> –> <!–>
41–> <!–> –> <!–> ALTE OPERAȚIUNI FINANCIARE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 10–> 06<!–> –> Sume din excedentul anului precedent pentru acoperirea golurilor temporare de casa<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> <!–> IV. SUBVENȚII–> <!–> –> <!–> –>
42<!–> –> <!–> –> Subvenții de la bugetul de stat<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 10<!–> 82–> <!–> Sume alocate pentru stimulentul de risc–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 11–> <!–> –> Subvenții de la bugetul de stat pentru spitale<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 39<!–> –> <!–> Subvenții de la bugetul de stat către instituții publice finanțate parțial sau integral din venituri proprii pentru proiecte finanțate din FEN postaderare–> <!–> –> <!–> –>
43<!–> –> <!–> –> Subvenții de la alte administrații<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 09<!–> –> <!–> Subventii pentru institutii publice – sume alocate din bugetul constituit din contributiile (accize) pentru producerea, importul si publicitatea pentru produse din tutun si alcool–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 10–> <!–> –> Subventii din bugetele locale pentru finantarea cheltuielilor curente din domeniul sanatatii<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 10<!–> 33–> <!–> Subventii din bugetul Fondului National unic de asigurari sociale de sanatate pentru acoperirea drepturilor salariale–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 10–> 40<!–> –> Sume alocate pentru stimulentul de risc<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 12<!–> –> <!–> Sume alocate din veniturile proprii ale Ministerului Sanatatii–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 14–> <!–> –> Subvenții de la bugetele locale pentru finantarea cheltuielilor de capital din domeniul sanatatii<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 16<!–> –> <!–> Sume din bugetul de stat catre bugetele locale pentru finantarea investitiilor in sanatate–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 16–> 01<!–> –> Sume din bugetul de stat catre bugetele locale pentru finantarea aparaturii medicale si echipamentelor de comunicatii in urgenta in sanatate<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 16<!–> 02–> <!–> Sume din bugetul de stat catre bugetele locale pentru finantarea reparatiilor capitale in sanatate–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 16–> 03<!–> –> Sume din bugetul de stat catre bugetele locale pentru finantarea altor investitii in sanatate<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 17<!–> –> <!–> Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sanatatii catre bugetele locale pentru finantarea investitiilor in sanatate–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 17–> 01<!–> –> Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sanatatii catre bugetele locale pentru finantarea aparaturii medicale si echipamentelor de comunicatii in sanatate<!–> –> <!–> –> <!–>
–> 17<!–> 02–> <!–> Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sanatatii catre bugetele locale pentru finantarea reparatiilor capitale in sanatate–> <!–> –> <!–> –>
<!–> 17–> 03<!–> –> Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sanatatii catre bugetele locale pentru finantarea altor investitii in sanatate<!–> –> <!–> –> <!–>
45–> <!–> –> <!–> Sume primite de la UE/alti donatori in contul platilor efectuate si prefinantari–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> –> II. TOTAL CHELTUIELI ( II.1+ II.2 + II.3 + II.4)<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 01<!–> CHELTUIELI CURENTE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 10–> TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 20<!–> TITLUL II BUNURI ȘI SERVICII–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 30–> TITLUL III DOBÂNZI<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 51<!–> TITLUL VI TRANSFERURI INTRE UNITATI ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 56–> TITLUL VIII PROIECTE CU FINANȚARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 57<!–> TITLUL IX ASISTENȚĂ SOCIALĂ–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 59–> TITLUL X ALTE CHELTUIELI<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 70<!–> CHELTUIELI DE CAPITAL–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 71–> TITLUL XII ACTIVE NEFINANCIARE<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 81<!–> TITLUL XVI RAMBURSĂRI DE CREDITE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 84–> TITLUL XVII PLĂȚI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENȚI ȘI RECUPERATE ÎN ANUL CURENT<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> <!–> II.1 CHELTUIELI DIN VENITURI PROPRII (altele decât subvențiile)–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> –> I. CHELTUIELI CURENTE<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 10<!–> TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 20–> TITLUL II BUNURI ȘI SERVICII<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 30<!–> TITLUL III DOBÂNZI–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 56–> TITLUL VIII PROIECTE CU FINANȚARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 57<!–> TITLUL IX ASISTENȚĂ SOCIALĂ–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 59–> TITLUL X ALTE CHELTUIELI<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 70<!–> CHELTUIELI DE CAPITAL–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 71–> TITLUL XII ACTIVE NEFINANCIARE<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 81<!–> TITLUL XVI RAMBURSĂRI DE CREDITE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 84–> TITLUL XVII PLĂȚI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENȚI ȘI RECUPERATE ÎN ANUL CURENT<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> <!–> II.2 CHELTUIELI DIN SUBVENȚII DE LA BUGETUL DE STAT–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> –> I. CHELTUIELI CURENTE<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 10<!–> TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 20–> TITLUL II BUNURI ȘI SERVICII<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 30<!–> TITLUL III DOBÂNZI–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 51–> TITLUL VI TRANSFERURI INTRE UNITATI ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 56<!–> TITLUL VIII PROIECTE CU FINANȚARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 57–> TITLUL IX ASISTENȚĂ SOCIALĂ<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 59<!–> TITLUL X ALTE CHELTUIELI–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 70–> CHELTUIELI DE CAPITAL<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 71<!–> TITLUL XII ACTIVE NEFINANCIARE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 81–> TITLUL XVI RAMBURSĂRI DE CREDITE<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 84<!–> TITLUL XVII PLĂȚI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENȚI ȘI RECUPERATE ÎN ANUL CURENT–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> –> II.3 CHELTUIELI DIN SUBVENȚII DE LA BUGETUL LOCAL<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> <!–> I. CHELTUIELI CURENTE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 10–> TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 20<!–> TITLUL II BUNURI ȘI SERVICII–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 30–> TITLUL III DOBÂNZI<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 56<!–> TITLUL VIII PROIECTE CU FINANȚARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 57–> TITLUL IX ASISTENȚĂ SOCIALĂ<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 59<!–> TITLUL X ALTE CHELTUIELI–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 70–> CHELTUIELI DE CAPITAL<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 71<!–> TITLUL XII ACTIVE NEFINANCIARE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 81–> TITLUL XVI RAMBURSĂRI DE CREDITE<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 84<!–> TITLUL XVII PLĂȚI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENȚI ȘI RECUPERATE ÎN ANUL CURENT–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> –> II.4 CHELTUIELI DIN SUME ALOCATE DIN VENITURILE PROPRII ALE MINISTERULUI SĂNĂTĂȚII<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 01<!–> CHELTUIELI CURENTE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 10–> TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 20<!–> TITLUL II BUNURI ȘI SERVICII–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 30–> TITLUL III DOBÂNZI<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 56<!–> TITLUL VIII PROIECTE CU FINANȚARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 57–> TITLUL IX ASISTENȚĂ SOCIALĂ<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 59<!–> TITLUL X ALTE CHELTUIELI–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 70–> CHELTUIELI DE CAPITAL<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 71<!–> TITLUL XII ACTIVE NEFINANCIARE–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> 81–> TITLUL XVI RAMBURSĂRI DE CREDITE<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> 84<!–> TITLUL XVII PLĂȚI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENȚI ȘI RECUPERATE ÎN ANUL CURENT–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> –> EXCEDENT/DEFICIT<!–> –> <!–> –> <!–>
–> <!–> –> <!–> Plățile restante din care:–> <!–> –> <!–> –>
<!–> –> <!–> –> – arierate, definite conform legii<!–> –> <!–> –> <!–>

OBSERVAȚII:–>

Manager <!–> Director economic–>

<!–>* Se va completa cu denumirea spitalului public.–>*) Se includ și actele adiționale la contractele încheiate cu casele de asigurări de sănătate.<!–>**) Program perioadă = program aprobat 3 luni (trimestrul I) pentru raportările aferente lunilor ianuarie, februarie, martie.–>**) Program perioadă = program aprobat 6 luni (semestrul I) pentru raportările aferente lunilor ianuarie – iunie.<!–>**) Program perioadă = program aprobat 9 luni pentru raportările aferente lunilor ianuarie – septembrie.–>**) Program perioadă = program aprobat 12 luni (buget anual) pentru raportările lunilor ianuarie – decembrie.<!–>–><!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters