ORDIN nr. 137 din 3 decembrie 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 17/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1056 din 13 decembrie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1COMPLETAT DEORDIN 81 12/06/2023
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 137 03/12/2018
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ANEXA 1COMPLETAT DEORDIN 81 12/06/2023
ANEXA 1REFERIT DEORDIN 81 12/06/2023





Având în vedere prevederile Ordonanței Guvernului nr. 83/2001 privind înființarea, organizarea și funcționarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea și evidența pașapoartelor simple și serviciilor publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 362/2002, cu modificările și completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 460/2006 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 340/2004 privind prefectul și instituția prefectului, cu modificările ulterioare, respectiv ale art. 3 alin. (1) lit. c) pct. 8, art. 12 alin. (3) și art. 15 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare,<!–>în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare,–>ministrul afacerilor interne emite următorul ordin: +
Articolul 1Se aprobă Norma de dotare cu mijloace tehnice și bunuri materiale necesare Instituției Prefectului, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
+
Articolul 2La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului administrației și internelor nr. 251/2010 pentru aprobarea Normei de dotare cu mijloace tehnice și bunuri materiale necesare la unele structuri din domeniul administrației publice aflate în subordinea Ministerului Afacerilor Interne, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 804 din 2 decembrie 2010, se abrogă.
+
Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.<!–>

Ministrul afacerilor interne,–>
Carmen Daniela Dan<!–>
București, 3 decembrie 2018.–>Nr. 137. +
ANEXĂ<!–>
NORMĂ DE DOTARE–>
cu mijloace tehnice și bunuri materiale necesare Instituției Prefectului<!–>–>

Nr. <!–>crt.–> Denumirea bunurilor materiale<!–> U.M.–> Criterii de înzestrare și mod de repartizare<!–>
1–> Pistol<!–> cpl. (complet)–> – câte 1 pentru fiecare polițist din cadrul S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.<!–>
2–> Cartuș pentru pistol<!–> buc.–> – câte 120 pentru fiecare pistol<!–>
3.–> Autoturism de serviciu<!–> Cpl.–> – câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. județean, mai puțin S.P.C.R.P.C.Î.V. Ilfov, S.P.C.R.P.C.Î.V. Sibiu și S.P.C.R.P.C.Î.V. Timiș; <!–>– câte 3 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. Sibiu și S.P.C.P. al municipiului București; –>– 4 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. Timiș; <!–>– 5 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. Ilfov; –>– câte 6 pentru fiecare prefectură; <!–>– 10 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București.–>
4<!–> Ponton–> cpl.<!–> – câte 1 pentru prefecturile județelor Tulcea și Galați–>
5<!–> Șalupă–> cpl.<!–> – câte 1 pentru prefecturile județelor Tulcea și Galați–>
6<!–> Aparat fax–> buc.<!–> – câte 1 pentru cabinetul prefectului, fiecare subprefect, direcție/similar și serviciu (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.); –>– câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.<!–>
7–> Terminal radio fix<!–> cpl.–> – câte 1 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.<!–>
8–> Terminal radio mobil<!–> cpl.–> – câte 1 pentru fiecare autoturism de serviciu<!–>
9–> Terminal radio portabil<!–> cpl.–> – câte 1 pentru fiecare prefect, subprefect, șef S.P.C.P. și șef S.P.C.R.P.C.Î.V.<!–>
10–> Terminal telefonic (analogic, digital, IP, dect)<!–> cpl.–> – câte 1 (dect) pentru fiecare prefect, subprefect, șef S.P.C.P. și șef S.P.C.R.P.C.Î.V.; <!–>– câte 1 (analogic/digital/IP) pentru fiecare polițist, funcționar public și personal contractual –>
11<!–> Terminal telefonic GSM–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare prefect, subprefect, șef S.P.C.P. și șef S.P.C.R.P.C.Î.V.–>
12<!–> Echipament de transport de tip TDMoIP –> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. –>
13<!–> Echipament de transport de tip media convertor–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.–>
14<!–> Terminal de videoconferință–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.–>
15<!–> Switch de layer 2–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.–>
16<!–> Router–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.–>
17<!–> Stație de lucru–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare polițist, funcționar public și personal contractual–>
18<!–> Server–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.; –>– câte 2 pentru fiecare locație a prefecturii<!–>
19–> Surse neîntreruptibile de alimentare cu energie electrică (UPS)<!–> buc.–> – câte 1 pentru fiecare server și stație de lucru<!–>
20–> Rack pentru echipamente IT C<!–> cpl.–> – câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.<!–>
21–> Complet fix/mobil preluare date pentru pașaport<!–> buc.–> – câte 1 pentru fiecare 100.000 locuitori ai județului; <!–>– 40 pentru S.P.C.P. al municipiului București–>
22<!–> Complet fix/mobil pentru verificare date personale și biometrice–> buc.<!–> – câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. județean; –>– 15 pentru S.P.C.P. al municipiului București<!–>
23–> Complet tipărire pașapoarte temporare<!–> buc.–> – câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. din județele cu o populație sub 400.000 locuitori; <!–>– câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. din județele cu o populație peste 400.000 locuitori; –>– 6 pentru S.P.C.P. al municipiului București<!–>
24–> Complet eliberare pașapoarte<!–> buc.–> – câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. din județele cu o populație sub 400.000 locuitori; <!–>– câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. din județele cu o populație peste 400.000 locuitori; –>– 8 pentru S.P.C.P. al municipiului București<!–>
25–> Stație de preluare imagine pentru permise de conducere<!–> cpl.–> – câte 3 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. din județele cu o populație sub 500.000 locuitori; <!–>– câte 6 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. din județele cu o populație peste 500.000 locuitori; –>– 10 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București<!–>
26–> Stație scanare date permise de conducere<!–> cpl.–> – câte 3 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. județean; <!–>– 7 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București–>
27<!–> Stație de prelucrare certificate de înmatriculare–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare 200.000 locuitori ai județului; –>– 10 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București<!–>
28–> Stație de prelucrare autorizații de circulație provizorie<!–> cpl.–> – câte 1 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.<!–>
29–> Imprimantă de rețea<!–> cpl.–> – câte 1 pentru fiecare birou/compartiment din cadrul S.P.C.R.P.C.Î.V.; <!–>– câte 2 pentru nevoile fiecărei prefecturi și S.P.C.P.–>
30<!–> Imprimantă multifuncțională–> buc.<!–> – câte 1 pentru fiecare serviciu (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.), birou și compartiment din cadrul prefecturii; –>– câte 2 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. județean; <!–>– câte 4 pentru fiecare S.P.C.P. județean și S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București; –>– 30 pentru S.P.C.P. al municipiului București<!–>
31–> Imprimantă termică<!–> buc.–> – câte 1 pentru fiecare ghișeu<!–>
32–> Scaner<!–> cpl.–> – câte 1 pentru fiecare prefectură; <!–>– câte 5 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. județean; –>– câte 10 pentru S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. ale municipiului București<!–>
33–> Cititor optic fix/portabil pentru verificarea documentelor de călătorie și permiselor de conducere <!–> cpl.–> – câte 1 pentru fiecare ghișeu din cadrul fiecărui S.P.C.R.P.C.Î.V.; <!–>– câte 4 pentru fiecare S.P.C.P. județean; –>– 8 pentru S.P.C.P. al municipiului București<!–>
34–> Mască contra gazelor<!–> cpl.–> – câte 1 pentru fiecare polițist, funcționar public și personal contractual<!–>
35–> Trusă individuală de decontaminare<!–> cpl.–> <!–>
36–> Cameră video portabilă<!–> buc.–> – câte 1 pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecărui compartiment de informare și relații publice, oficiu prefectural și examinator atestat<!–>
37–> Aparat/Cameră foto <!–> cpl.–> – câte 1 pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecărui compartiment de informare și relații publice și oficiu prefectural<!–>
38–> Lampă cu raze ultraviolete<!–> buc.–> – câte 1 pentru fiecare prefect, subprefect, direcție și serviciu din cadrul prefecturii (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.); <!–>– câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. județean; –>– câte 12 pentru S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. ale municipiului București<!–>
39–> Tester alcoolemie<!–> buc.–> – câte 1 pentru fiecare prefectură<!–>
40–> Reportofon<!–> cpl.–> – câte 1 pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecărui compartiment de informare și relații publice și oficiu prefectural<!–>
41–> Video/multimedia (videoproiector)<!–> buc.–> – câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.<!–>
42–> Ecran pentru proiecție<!–> buc.–> – câte 1 pentru fiecare videoproiector<!–>
43–> Cuptor cu microunde<!–> buc.–> – câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. <!–>
44–> Expresor de cafea<!–> buc.–> – câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.<!–>
45–> Frigider de uz casnic<!–> cpl.–> – câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.; <!–>– câte 3 pentru fiecare prefectură –>
46<!–> Aparat de multiplicat–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcție (similar) și serviciu (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. din municipiul București); –>– 3 pentru S.P.C.P. al municipiului București; <!–>– 5 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București–>
47<!–> Instalație de climatizare–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare corp de clădire/locație–>
48<!–> Soluție pentru management fluxuri organizatorice/sistem de ticketing–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare locație a S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.–>
49<!–> Sistem de informare electronică pentru cetățeni (infochioșc)–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare sediu al prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.–>
50<!–> Mașină de tocat hârtie–> buc.<!–> – câte 1 pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcție (similar) și serviciu (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. din municipiul București); –>– 5 pentru S.P.C.P. al municipiului București; <!–>– 8 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București–>
51<!–> Mașină de numărat și verificat bancnote–> buc.<!–> – câte 1 pentru fiecare prefectură și S.P.C.R.P.C.Î.V. –>
52<!–> Ladă metalică pentru documente–> buc.<!–> – câte 1 pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcție (similar), serviciu și birou–>
53<!–> Sursă portabilă de iluminat–> buc.<!–> – pentru 10% din efectivele fiecărei structuri–>
54<!–> Aspirator–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare sediu–>
55<!–> Centrală de pază și alarmare–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare locație–>
56<!–> Sistem de supraveghere video, antiefracție și antiincendii–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare locație–>
57<!–> Centrală telefonică–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.–>
58<!–> Termoscaner–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.–>
59<!–> Nebulizator–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.–>
60<!–> Echipament de protecție (pelerină cu glugă, cizme cauciuc, mănuși)–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare lucrător din cadrul prefecturii, cu atribuții în domeniul situațiilor de urgență–>
61<!–> Generator curent electric–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare sediu din administrarea prefecturii–>
62<!–> Tabletă–> buc.<!–> – câte 2 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. –>
63<!–> Laptop–> cpl.<!–> – câte 1 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.–>
64<!–> Monitor TV–> buc.<!–> – câte 3 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.–>
65<!–> Înseriator automat documente–> buc.<!–> – câte 2 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.–>
66<!–> Scaner 2D pentru citire QR–> cpl.<!–> – câte 3 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.–>

NOTE:1.<!–>Echipamentele pentru comunicații de date în rețelele informatice locale și de arie mai mare (metropolitană și națională) vor fi stabilite de către Direcția generală pentru comunicații și tehnologia informației pe măsura implementării rețelelor de comunicații de date a Ministerului Afacerilor Interne.2.–>Necesarul de armament și muniția aferentă pentru S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V., stabilit conform prevederilor prezentei norme de dotare, se comunică inspectoratelor de poliție județene de către prefecturi. Armamentul și muniția aferentă rămân în patrimoniul inspectoratelor de poliție județene și se asigură de către structurile logistice ale acestora, la solicitarea șefilor serviciilor publice comunitare, din rezerva de 10% constituită la uzul curent.3.<!–>La întocmirea planurilor logistice privind asigurarea cu mijloace tehnice și materiale se vor lua în calcul cantitățile rezultate din aplicarea criteriilor și modului de repartizare prevăzute în normă. 4.–>Dotarea cu celelalte mijloace și obiecte de inventar se face în conformitate cu prevederile ordinelor ministrului afacerilor interne în vigoare, astfel: Ordinul ministrului internelor și reformei administrative nr. 503/2008 privind asigurarea structurilor și efectivelor cu materiale de resortul echipamentului, de întreținere și alte materiale specifice, cu modificările ulterioare, Ordinul ministrului internelor și reformei administrative nr. 633/2008 privind normele de stabilire a parametrilor necesari desfășurării activităților în spațiile aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne; Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 58/2019* pentru aprobarea Normelor de dotare cu aparatură audio-video-TV în structurile Ministerului Afacerilor Interne. * Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 58/2019 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.<!–>5.–>S.P.C.P. – serviciu public comunitar de pașapoarte.6.<!–>S.P.C.R.P.C.Î.V. – serviciu public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare vehicule.–>(la 04-05-2023,
Anexa a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 63 din 27 aprilie 2023, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 380 din 04 mai 2023
)
<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters