ORDIN nr. 244 din 3 noiembrie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELORNr. 244 din 3 noiembrie 2010MINISTERUL FINANTELOR PUBLICENr. 2.651 din 9 noiembrie 2010
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 777 din 19 noiembrie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulPENTRU APLICAREALEGE 224 29/11/2011 ART. 14
ActulPENTRU APLICAREALEGE 224 29/11/2011 ART. 57
ActulPENTRU APLICAREALEGE 224 29/11/2011 ART. 76
ActulPENTRU APLICAREAORDIN 21 10/03/2011 ART. 14
ActulPENTRU APLICAREAORDIN 21 10/03/2011 ART. 57
ActulPENTRU APLICAREAORDIN 21 10/03/2011 ART. 76
ActulREFERIRE LAHG 34 22/01/2009 ART. 10
ActulREFERIRE LALEGE 15 14/02/2008
ActulREFERIRE LAOUG 30 25/04/2007 ART. 7
ActulPENTRU APLICAREALEGE 273 29/06/2006 ART. 14
ActulPENTRU APLICAREALEGE 273 29/06/2006 ART. 57
ActulPENTRU APLICAREALEGE 273 29/06/2006 ART. 76
ART. 1REFERIRE LALEGE 273 29/06/2006 ART. 14
ART. 1REFERIRE LALEGE 273 29/06/2006 ART. 57
ART. 1REFERIRE LALEGE 273 29/06/2006 ART. 76
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 273 29/06/2006
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 273 29/06/2006 ART. 33
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 14 alin. (7), ale art. 57 alin. (2^1) și ale art. 76^1 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare,<!–>în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Administrației și Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare,–>ministrul administrației și internelor și ministrul finanțelor publice emit următorul ordin: +
Articolul 1Se aprobă metodologiile de aplicare a prevederilor art. 14 alin. (7), ale art. 57 alin. (2^1) și ale art. 76^1 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare, astfel:<!–>a)–>Metodologia privind calculul gradului de realizare a veniturilor proprii ale unităților administrativ-teritoriale, prevăzută în anexa nr. 1;b)<!–>Metodologia privind stabilirea indicatorilor cu privire la execuția bugetelor locale, prevăzută în anexa nr. 2;c)–>Metodologia privind macheta de aprobare a bugetului general consolidat al unității/subdiviziunii administrativ-teritoriale, prevăzută în anexa nr. 3.
+
Articolul 2Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.
+
Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.<!–>
Ministrul administrației și internelor,–>
Traian-Constantin Igaș<!–>
Ministrul finanțelor publice,–>
Gheorghe Ialomițianu
+
Anexa nr. 1<!–>METODOLOGIA–>privind calculul gradului de realizare a veniturilor proprii<!–>ale unităților administrativ-teritoriale–>1.<!–>Formula de calcul al gradului de realizare a veniturilor proprii [Grv(pî)] ale unităților administrativ-teritoriale este după cum urmează:

–> Încasări (t) – Suprasolviri(t) <!–>Grv(pî) = ─────────────────────────────── x 100 –> D(î)(t) <!–> –>

unde:Încasări(t) – încasările realizate în anul financiar (t), anterior anului de calcul (t+1);Suprasolviri(t) – sume achitate de contribuabil în plus față de creanțele pe care le datorează bugetului local al unității administrativ-teritoriale, în anul (t), anterior anului de calcul (t+1);D(î)(t) – de încasat din venituri proprii (impozite și taxe locale, chirii, redevențe, accesorii, sancțiuni contravenționale, despăgubiri, cheltuieli de judecată, exclusiv cote defalcate din impozitul pe venit) în anul (t), anterior anului de calcul (t+1), stabilite în baza materiei impozabile aflate în evidență și a creanțelor nerealizate din anii anteriori, precum și materia impozabilă suplimentară estimată a se încasa în anul (t), anterior anului de calcul (t+1).<!–>2.–>Formula de calcul al indicatorului de încasat din venituri proprii [D(î)(t)] ale unităților administrativ-teritoriale este după cum urmează:

D(î)(t)= Rî[31.12(t-l)]+ D(î)(t curent)+I(IF(t)+I(S)(t)+Acc(t)-Suprasolviri(t)-Cr(litigiu)(t)-Ins(t)<!–> –>

unde:Rî[31.12.(t-1)] – rămășițe la data de 31 decembrie a anului financiar (t-1) precedent anului anterior anului de calcul (t+1), reprezentând: impozite/taxe locale, chirii/redevențe, sancțiuni contravenționale, despăgubiri, cheltuieli de judecată etc. și accesorii aferente acestora, majorări de întârziere, penalități de întârziere/dobânzi calculate până la data de 31 decembrie a anului (t-1);<!–>D(î)(t curent) – impozitele și taxele locale, chiriile, redevențele de încasat, stabilite pe baza inventarierii materiei impozabile la începutul anului (t), de încasat în anul (t), anterior anului de calcul (t+1)–>I(IF)(t) – diferențe de impozite și taxe locale, precum și accesoriile aferente acestor creanțe, stabilite ca urmare a inspecției fiscale, prin decizii de impunere și comunicate contribuabililor, ale căror termene de plată expiră în anul (t), anterior anului de calcul (t+1), și programate a se încasa în anul (t);<!–>I(S)(t) – impozite și taxe locale, stabilite suplimentar în cursul anului (t), anterior anului de calcul (t+1), ca urmare a dobândirii de materie impozabilă suplimentară (achiziționarea de autoturisme, edificarea de clădiri etc.) de către contribuabili și declarată de aceștia organului fiscal, pentru care se emit decizii de impunere, iar termenele de plată ale impozitelor/taxelor locale stabilite suplimentar expiră în anul (t), anterior anului de calcul (t+1). Creanțele stabilite suplimentar sunt programate a se încasa în anul (t), anterior anului de calcul (t+1);–>Acc(t) – accesoriile (majorări de întârziere/dobânzi) datorate pentru neachitarea creanțelor principale, calculate până la data de 31 decembrie a anului (t), anterior anului de calcul (t+1), atât pentru creanțele principale din anul (t), cât și pentru cele din anii anteriori anului (t);<!–>Suprasolviri(t) – sume achitate de contribuabil în plus față de creanțele pe care le datorează bugetului local al unității administrativ-teritoriale, în anul (t), anterior anului de calcul (t+1);–>Cr(litigiu)(t) – creanțe aflate în litigiu (inclusiv în situația de insolvență), la finele anului (t), anterior anului de calcul (t), și care nu sunt certe, lichide și exigibile;<!–>Ins(t) – insolvabilitate – creanțele principale și accesoriile (majorări de întârziere/dobânzi) înscrise în procesele-verbale privind insolvabilitatea, aprobate de conducătorul organului fiscal până la data de 31 decembrie a anului (t), anterior anului de calcul (t+1).–><!–>Anii de referință (t+1), (t) și (t-1) se identifică, astfel:(t+1) – anul în care se calculează gradul de realizare a veniturilor proprii ale unităților administrativ-teritoriale;–>(t) – anul pentru care se calculează gradul de realizare a veniturilor proprii ale unităților administrativ-teritoriale și care este anul anterior anului în care se calculează gradul de realizare a veniturilor proprii ale unităților administrativ-teritoriale;<!–>(t-1) – anul precedent anului anterior anului în care se calculează gradul de realizare a veniturilor proprii ale unităților administrativ-teritoriale.–><!–>–> +
Anexa nr. 2<!–>METODOLOGIA–>privind stabilirea indicatorilor cu privire<!–>la execuția bugetelor locale–>

Indicatori <!–>
Nr. –>crt.<!–> –>Venituri <!–>
1.–> <!–> –> Gradul de realizare a veniturilor determinat ca raport procentual între <!–>veniturile totale încasate și veniturile totale programate pentru –>perioada de raportare (Se calculează trimestrial.) <!–>
2.–> <!–> –> Gradul de realizare a veniturilor proprii determinat ca raport procentual<!–>între veniturile proprii încasate și veniturile proprii programate pentru–>perioada de raportare (Se calculează trimestrial.) <!–>
3.–> <!–> –> <!–> Gradul de finanțare din veniturile proprii determinat ca raport –>procentual între veniturile proprii încasate (inclusiv cote defalcate din<!–>impozitul pe venit) și veniturile totale încasate (Se calculează –>trimestrial.) <!–>
4.–> <!–> –> Gradul de autofinanțare determinat ca raport procentual între veniturile <!–>proprii încasate (exclusiv cote defalcate din impozitul pe venit) și –>veniturile totale încasate (Se calculează trimestrial.) <!–>
5.–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> Venituri proprii încasate per capita determinate ca raport între <!–>veniturile proprii încasate (inclusiv cote defalcate din impozitul pe –>venit) și numărul de locuitori ai unității administrativ-teritoriale <!–>(Se calculează anual.) –> <!–>NOTĂ: –>Numărul de locuitori va fi cel avut în vedere la repartizarea sumelor <!–>defalcate din unele venituri ale bugetului de stat pentru echilibrarea –>bugetelor locale, potrivit prevederilor art. 33 alin. (4) din Legea <!–>nr. 273/2006, privind finanțele publice locale, cu modificările și –>completările ulterioare. <!–>
6.–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> Gradul de realizare a impozitelor pe proprietate determinat ca raport <!–>procentual între veniturile din impozite pe proprietate încasate și –>veniturile din impozite pe proprietate programate pentru perioada de <!–>raportare (Se calculează anual.) –>NOTĂ: <!–>Indicatorii care se vor avea în vedere sunt: impozitul și taxa pe –>clădiri, impozitul și taxa pe teren, impozitul pe mijloacele de transport<!–>
7.–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> Gradul de dependență al bugetului local față de bugetul de stat <!–>determinat ca raport procentual între încasările din surse primite de la –>bugetul de stat și total încasări. (Se calculează anual.) <!–>NOTĂ: –>Sursele sunt: <!–>– sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată; –>– sume alocate din cotele defalcate din impozitul pe venit pentru <!–>echilibrarea bugetelor locale; –>– subvenții. <!–>
8.–> <!–> –> <!–> –> <!–> Gradul de autonomie decizională determinat ca raport procentual între –>veniturile depersonalizate încasate și total încasări (Se calculează <!–>trimestrial.) –>NOTĂ: <!–>Veniturile depersonalizate reprezintă suma veniturilor proprii, inclusiv –>sumele defalcate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale. <!–>
9.–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> Estimatul anual [E(vfl)) din venituri fiscale locale (venituri fiscale –>din care se scad cotele și sumele defalcate din impozitul pe venit – <!–>indicator 04.02 și sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată – –>indicator 11.02) se calculează conform următoarei proceduri: <!–>a) Se calculează trimestrial coeficientul de realizare a veniturilor –>fiscale [y(i)] în anul anterior (t-1) după următoarea formulă de calcul: <!–> –>n <!–>Σ Încas.trim.i an(t-1) –>i=1 <!–>y(i) = – –>Încas.an(t-1) <!–> –>unde: <!–>n – trimestrul de referință (I, II sau III) pentru care se calculează –>coeficientul; <!–>ΣÎncas.trim.i an(t-1) – încasările trimestriale cumulate aferente –>veniturilor fiscale locale realizate până la finele trimestrului (n) al <!–>anului anterior (t-1) pentru care se calculează coeficientul; –>(t-1) – an anterior anului de calcul; <!–>Încas. an(t-1) – total încasări aferente veniturilor fiscale locale –>(venituri fiscale din care se scad cotele defalcate și sumele defalcate) <!–>realizate la finele anului anterior anului de calcul. –>b) Se calculează trimestrial Estimatul anual [E(vfl)] din venituri <!–>fiscale locale (venituri fiscale din care se scad cotele defalcate și –>sumele defalcate), după următoarea formulă de calcul: <!–>n –>Σ Încas.trim.i an(t) <!–>i=1 –>E(vfl)(n) = ––––––––- <!–>y(i) –> <!–>unde: –>n – trimestrul de referință (I, II sau III) în care se face estimarea; <!–>ΣÎncas. trim. i an (t) – încasările trimestriale cumulate aferente –>veniturilor fiscale locale din care se scad cotele defalcate și sumele <!–>defalcate realizate până la finele trimestrului la care se calculează –>Estimatul [E(vfl); <!–>(t) – anul de calcul al Estimatului anual [E(vfl) din venituri fiscale; –>Explicație: <!–>Estimatul anual (Evfl) din venituri fiscale locale (venituri fiscale din –>care se scad cotele defalcate și sumele defalcate), care are probabili- <!–>tatea cea mai mare de realizare în anul curent (t) având în vedere –>istoricul încasărilor din anul anterior (t-1). <!–>
–> Indicatori <!–>
Nr. –>crt.<!–> –>Cheltuieli <!–>
1.–> <!–> Rigiditatea cheltuielilor se determină ca raport procentual între plățile–>aferente cheltuielilor de personal și total plăți <!–>
2.–> <!–> Ponderea plăților din secțiunea de funcționare în total plăți –>(Se calculează trimestrial.) <!–>
3.–> <!–> Ponderea plăților din secțiunea de dezvoltare în total plăți –>(Se calculează trimestrial.) <!–>
4.–> <!–> Ponderea serviciului datoriei publice locale în plăți totale efectuate –>(Se calculează anual.) <!–>
5.–> <!–> –> Deficitul (excedentul) secțiunii de funcționare determinat conform <!–>Legii nr. 273/2006, cu modificările și completările ulterioare –>(Se calculează trimestrial.) <!–>
6.–> <!–> –> Deficitul (excedentul) secțiunii de dezvoltare determinat conform <!–>Legii nr. 273/2006, cu modificările și completările ulterioare –>(Se calculează trimestrial.) <!–>
Nr. –>crt.<!–> –>Plăți restante <!–>
1.–> <!–> Total plăți restante înregistrate la sfârșitul perioadei de raportare, –>din care: <!–>
2.–> sub 30 de zile <!–>
3.–> peste 30 de zile <!–>
4.–> peste 90 de zile <!–>
5.–> peste 120 de zile <!–>
6.–> către furnizori, creditorii din operații comerciale <!–>
7.–> față de bugetul general consolidat <!–>
8.–> față de salariați <!–>
9.–> împrumuturi nerambursate la scadență <!–>
10.–> dobânzi restante <!–>

–>

+
Anexa nr. 3<!–>JUDEȚUL ……………–>Unitatea administrativ-teritorială ……….<!–>Formular [11]–>METODOLOGIA<!–>privind macheta de aprobare a bugetului general consolidat–>al unității/subdiviziunii administrativ-teritoriale pe anul ……<!–>

–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> Cod –>rînd<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> Buge–>tul <!–>local–> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> Bugetul –>institu- <!–>țiilor –>publice <!–>finanțate –>din <!–>venituri –>proprii și<!–>subvenții –>din <!–>bugetul –>local <!–> Bugetul –>institu- <!–>țiilor –>publice <!–>finanțate–>integral <!–>din –>venituri <!–>proprii –> <!–> –> <!–> –>Bugetul <!–>împrumuturilor–> <!–> –>Bugetul <!–>fondurilor–>externe <!–>nerambur- –>sabile <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–>Total –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –>Transferuri<!–>între –>bugete**) <!–>(se scad) –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –>Total <!–>buget –>general<!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –>
ex- <!–>terne –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> în- <!–>terne –> <!–> –> <!–> –> <!–> –>
A <!–> –> 0 <!–> –> 1 <!–> –> 2 <!–> –> 3 <!–> –> 4 <!–> –> 5 <!–> –> 6 <!–> –> 7=1+2+3+4<!–>+5+6 –> 8 <!–> –> 9=7-8 <!–> –>
VENITURI TOTAL <!–>(rd.02+18+19+20+23) –> <!–>Venituri curente (rd.03+17) –> <!–>Venituri fiscale –>(rd.04+06+09+10+11+16) <!–> –>Impozit pe venit, profit și <!–>câștiguri din capital de la –>persoane juridice, din care: <!–> –>Impozit pe profit <!–> –>Impozit pe venit, profit și <!–>câștiguri din capital de la –>persoane fizice <!–>(rd.07+rd.08), din care: –> <!–>Impozit pe veniturile din –>transferul proprietăților <!–>imobiliare din patrimoniul –>personal*) <!–> –>Cote și sume defalcate din <!–>impozitul pe venit –> <!–>Alte impozite pe venit, –>profit și câștiguri din <!–>capital –> <!–>Impozite și taxe pe proprie- –>tate <!–> –>Impozite și taxe pe bunuri și <!–>servicii (rd.12 la rd.15) –> <!–>Sume defalcate din TVA –> <!–>Alte impozite și taxe –>generale pe bunuri și <!–>servicii –> <!–>Taxe pe servicii specifice –> <!–>Taxe pe utilizarea bunurilor–>autorizarea utilizării <!–>bunurilor sau pe desfășu- –>rarea de activități <!–> –>Alte impozite și taxe fiscale <!–> –>Venituri nefiscale <!–> –>Venituri din capital <!–> –>Operațiuni financiare <!–> –>Subvenții (rd.21+22) <!–> –>Subvenții de la bugetul <!–>de stat –> <!–>Subvenții de la alte –>administrații <!–> –>Sume primite de la UE în <!–>contul plăților efectuate –> <!–>CHELTUIELI – TOTAL –>(rd.25+35+36+39+41) <!–> –>Cheltuieli curente <!–>(rd. 26 la rd. 35) –> <!–>Cheltuieli de personal –> <!–>Bunuri și servicii –> <!–>Dobânzi –> <!–>Subvenții –> <!–>Fonduri de rezervă –> <!–>Transferuri între unități –>ale administrației publice <!–> –>Alte transferuri <!–> –>Proiecte cu finanțare din <!–>Fonduri externe nerambur- –>sabile postaderare <!–> –>Asistență socială <!–> –>Alte cheltuieli <!–> –>Cheltuieli de capital <!–> –>Operațiuni financiare <!–>(rd.37+38) –> <!–>Împrumuturi acordate –> <!–>Rambursări de credite –>externe și interne <!–> –>Plăti efectuate în anii <!–>precedenți și recuperate în –>anul curent <!–> –>Rezerve <!–> –>EXCEDENT(+)/DEFICIT(-)*1) <!–>(rd.01-rd.24) –> <!–>PE CAPITOLE: –> <!–>Autorități publice și acțiuni –>externe <!–> –>Secțiunea de funcționare <!–>Secțiunea de dezvoltare –> <!–>Alte servicii publice generale–> <!–>Secțiunea de funcționare –>Secțiunea de dezvoltare <!–> –>Tranzacții privind datoria <!–>publică și împrumuturi –> <!–>Secțiunea de funcționare –>Secțiunea de dezvoltare <!–> –>Transferuri cu caracter <!–>general între diferite nivele –>ale administrației <!–> –>Secțiunea de funcționare <!–>Secțiunea de dezvoltare –> <!–>Apărare –> <!–>Secțiunea de funcționare –>Secțiunea de dezvoltare <!–> –>Ordine publică și siguranță <!–>națională –> <!–>Secțiunea de funcționare –>Secțiunea de dezvoltare <!–> –>Invățământ <!–> –>Secțiunea de funcționare <!–>Secțiunea de dezvoltare –> <!–>Sănătate –> <!–>Secțiunea de funcționare –>Secțiunea de dezvoltare <!–> –>Cultură, recreere și religie <!–> –>Secțiunea de funcționare <!–>Secțiunea de dezvoltare –> <!–>Asigurări și asistență socială–> <!–>Secțiunea de funcționare –>Secțiunea de dezvoltare <!–> –>Locuințe, servicii și <!–>dezvoltare publică –> <!–>Secțiunea de funcționare –>Secțiunea de dezvoltare <!–> –>Protecția mediului <!–> –>Secțiunea de funcționare <!–>Secțiunea de dezvoltare –> <!–>Acțiuni generale economice, –>comerciale și de muncă <!–> –>Secțiunea de funcționare <!–>Secțiunea de dezvoltare –> <!–>Combustibili și energie –> <!–>Secțiunea de funcționare –>Secțiunea de dezvoltare <!–> –>Agricultură, silvicultură, <!–>piscicultură și vânătoare –> <!–>Secțiunea de funcționare –>Secțiunea de dezvoltare <!–> –>Transporturi <!–> –>Secțiunea de funcționare <!–>Secțiunea de dezvoltare –> <!–>Alte acțiuni economice –> <!–>Secțiunea de funcționare –>Secțiunea de dezvoltare <!–> –>01 <!–> –>02 <!–> –> <!–>03 –> <!–> –> <!–>04 –> <!–>05 –> <!–> –> <!–> –>06 <!–> –> <!–> –> <!–>07 –> <!–> –>08 <!–> –> <!–> –>09 <!–> –>10 <!–> –> <!–> –>11 <!–> –>12 <!–> –> <!–> –>13 <!–> –>14 <!–> –> <!–> –> <!–>15 –> <!–>16 –> <!–>17 –> <!–>18 –> <!–>19 –> <!–>20 –> <!–> –>21 <!–> –> <!–>22 –> <!–> –>23 <!–> –> <!–>24 –> <!–> –>25 <!–> –>26 <!–> –>27 <!–> –>28 <!–> –>29 <!–> –>30 <!–> –> <!–>31 –> <!–>32 –> <!–> –> <!–>33 –> <!–>34 –> <!–>35 –> <!–>36 –> <!–> –>37 <!–> –>38 <!–> –> <!–>39 –> <!–> –> <!–>40 –> <!–>41 –> <!–> –>42 <!–> –>43 <!–> –> <!–>44 –> <!–>45 –>46 <!–> –>47 <!–> –>48 <!–>49 –> <!–> –>50 <!–> –>51 <!–>52 –> <!–> –> <!–>53 –> <!–>54 –>55 <!–> –>56 <!–> –>57 <!–>58 –> <!–> –>59 <!–> –>60 <!–>61 –> <!–>62 –> <!–>63 –>64 <!–> –>65 <!–> –>66 <!–>67 –> <!–>68 –> <!–>69 –>70 <!–> –>71 <!–> –>72 <!–>73 –> <!–> –>74 <!–> –>75 <!–>76 –> <!–>77 –> <!–>78 –>79 <!–> –> <!–>80 –> <!–>81 –>82 <!–> –>83 <!–> –>84 <!–>85 –> <!–> –>86 <!–> –>87 <!–>88 –> <!–>89 –> <!–>90 –>91 <!–> –>92 <!–> –>93 <!–>94 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–>

–>*1) deficit finanțat din excedentul anilor precedențiNotă *) Numai restanțe din anii precedențiNotă **) Se înscriu transferurile de sume dintre bugetele care compun bugetul general centralizat

<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters