ORDIN nr. 3.917 din 27 mai 2022

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 16/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL EDUCATIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 674 din 6 iulie 2022
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAREGULAMENT 02/02/2022 ART. 11
ActulREFERIRE LAREGULAMENT 02/02/2022 ART. 15
ActulREFERIRE LAHOTARARE 369 29/03/2021 ART. 13
ActulREFERIRE LAHOTARARE 994 18/11/2020
ActulREFERIRE LAHOTARARE 993 18/11/2020
ActulREFERIRE LAMETODOLOGIE 18/11/2020
ActulREFERIRE LASTANDARD 18/11/2020
ActulREFERIRE LALEGE 87 10/04/2006
ActulREFERIRE LAOUG 75 12/07/2005 ART. 24
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 24 alin. (3) lit. c) și d) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calității educației, aprobată cu modificări prin Legea nr. 87/2006, cu modificările și completările ulterioare, și prevederile art. 11 lit. a), respectiv art. 15 lit. e) din anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 155/2022 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar,<!–>luând în considerare dispozițiile Hotărârii Guvernului nr. 993/2020 privind aprobarea Metodologiei de evaluare instituțională în vederea autorizării, acreditării și evaluării periodice a organizațiilor furnizoare de educație, cu modificările și completările ulterioare,–>având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 994/2020 privind aprobarea standardelor de autorizare de funcționare provizorie și a standardelor de acreditare și de evaluare externă periodică în învățământul preuniversitar, cu modificările ulterioare, precum și Referatul de aprobare nr. 2.713 din 2.05.2022 privind neacordarea autorizației de funcționare provizorie pentru unitatea de învățământ preuniversitar particular Liceul Tehnologic „Bucecea“ din orașul Bucecea,<!–>luând în considerare Hotărârea Consiliului Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar nr. 1 din 29.03.2022,–>în temeiul art. 13 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 369/2021 privind organizarea și funcționarea Ministerului Educației, cu modificările și completările ulterioare,<!–>ministrul educației emite prezentul ordin.–> +
Articolul 1Nu se acordă autorizația de funcționare provizorie pentru nivelul de învățământ „primar“ (alternativa educațională Step by step), limba de predare „română“, forma de învățământ „cu frecvență“ din cadrul unității de învățământ preuniversitar de stat Liceul Tehnologic „Bucecea“, cu sediul în orașul Bucecea, strada Calea Națională nr. 100, județul Botoșani.
+
Articolul 2(1)<!–>Motivele neacordării autorizației de funcționare provizorie pentru unitatea de învățământ preuniversitar de stat Liceul Tehnologic „Bucecea“ din orașul Bucecea sunt prezentate în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.(2)–>Liceul Tehnologic „Bucecea“ din orașul Bucecea are dreptul de a contesta decizia ministrului educației privind neacordarea autorizației funcționare provizorie în termen de 30 de zile de la comunicarea dispozițiilor prezentului ordin, conform reglementărilor legale în vigoare.
+
Articolul 3Liceul Tehnologic „Bucecea“ din orașul Bucecea nu are dreptul de a face înscrieri în vederea școlarizării elevilor la nivelul de învățământ „primar“ (alternativa educațională Step by step) pentru care nu a obținut autorizația de funcționare provizorie, conform art. 1 din prezentul ordin.
+
Articolul 4Liceul Tehnologic „Bucecea“ din orașul Bucecea are dreptul de a redepune raportul de evaluare internă în vederea acordării autorizației de funcționare provizorie în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
+
Articolul 5Ministerul Educației, Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar, Inspectoratul Școlar Județean Botoșani și unitatea de învățământ preuniversitar de stat Liceul Tehnologic „Bucecea“ din orașul Bucecea duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
+
Articolul 6Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.<!–>

p. Ministrul educației,–>
Gigel Paraschiv,<!–>
secretar de stat–>
București, 27 mai 2022.<!–>Nr. 3.917.–> +
ANEXĂ<!–>

Indicatori de performanță neîndepliniți Indicatori de performanță Argumentare
I08 Managementul personalului didactic, de conducere, didactic auxiliar și nedidactic A.32. Adecvarea personalului didactic, didactic auxiliar și nedidactic la planul de școlarizare prognozat, la nivelurile de învățământ, profilurile și specializările/calificările profesionale existente în oferta educațională Pentru nivelul primar alternativa Step by step au depus angajament de funcționare prof. înv. primar Bîșcă Maria, grad didactic I, și prof. înv. primar Ursulean Maria, grad didactic I. Cele două cadre didactice nu au calificare pentru alternative Step by step. Directorul școlii declară la interviu că cele două cadre didactice vor urma cursurile de calificare până la începerea noului an școlar și a prezentat și o notificare de înscriere la aceste cursuri din partea Asociației Step by step. Există aprobarea Inspectoratului Școlar Județean Botoșani nr. 12.652 din 9.12.2021 pentru înființare clase Step by step la Liceul Tehnologic Bucecea, conform Proiectului planului de școlarizare și solicitării unității școlare.–>Nu există avizul Comisiei Naționale pentru Alternative Educaționale de înființare a acestei alternative educaționale la Liceul Tehnologic Bucecea din Botoșani.<!–>Unitatea dispune de personal auxiliar (contabil-șef, secretar-șef, secretar, administrator de patrimoniu, bibliotecar, informatician) și nedidactic (2 șoferi, 3 paznici, 1 fochist, 1 muncitor întreținere, 1 bucătar, 7 îngrijitoare) la nivelul normativelor, cu excepția serviciului de pază.–>
Indicatorul: I16 Dezvoltarea profesională a personalului A.39. Existența activităților de dezvoltare profesională, conform prevederilor legale Cadrele didactice care au semnat angajamente de funcționare la clasa cu profil Step by step sunt calificate pentru învățământul tradițional, au urmat liceu pedagogic și studii superioare universitare, dar nu sunt calificate pentru alternativa Step by step. Există o notificare din partea Centrului Step by step care menționează înscrierea celor două cadre didactice la cursuri de formare în anul școlar 2021-2022.

<!–>–>––<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters