ORDIN nr. 342 din 17 martie 2017

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 08/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 239 din 6 aprilie 2017
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 1047 16/07/2019
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 1122 22/06/2018
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 342 17/03/2017
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEORDIN 668 18/02/2020
ActulREFERIT DEORDIN 1047 16/07/2019
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 1047 16/07/2019
ANEXA 1REFERIT DEORDIN 1047 16/07/2019





În temeiul prevederilor art. 7 din Ordonanța Guvernului nr. 15/1999 privind înființarea Școlii Superioare de Aviație Civilă, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 352/2003, și ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 21/2015 privind organizarea și funcționarea Ministerului Transporturilor, cu modificările și completările ulterioare,<!–>ministrul transporturilor emite următorul ordin:–> +
Articolul 1Se aprobă tarifele pentru prestațiile și serviciile specifice asigurate de Școala Superioară de Aviație Civilă, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
+
Articolul 2(1)<!–>Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.(2)–>La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului transporturilor, construcțiilor și turismului nr. 1.394/2006 privind aprobarea tarifelor pentru prestațiile și serviciile specifice asigurate de Școala Superioară de Aviație Civilă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 709 din 18 august 2006, cu modificările și completările ulterioare, se abrogă.<!–>

Ministrul transporturilor,–>
Alexandru-Răzvan Cuc<!–>
București, 17 martie 2017.–>Nr. 342. +
Anexă<!–>
TARIFELE–>
pentru prestațiile și serviciile specifice<!–>
asigurate de Școala Superioară de Aviație Civilă–>
Partea I – Tarifele pentru cursurile de pregătire a personalului navigant

Nr <!–>crt.–> Denumirea cursului <!–> Codul –> Tariful <!–>(euro) –> Unitatea de măsură<!–>
1.–> Curs integrat de pregătire pilot de linie avion <!–> ATP (A) –> 43.325<!–> euro/persoană–>
2.<!–> Curs integrat de pregătire pilot comercial avion –>(cu calificări MEP și IR) <!–> CPL (A)/IR/ME –> 39.800<!–> euro/persoană–>
3.<!–> Curs integrat de pregătire pilot comercial avion –> CPL (A) <!–> 33.648–> euro/persoană<!–>
4.–> Curs de pregătire pilot particular pe avion CESSNA<!–> PPL (A)-CES–> 9.965<!–> euro/persoană–>
5.<!–> Curs integrat de pregătire pilot comercial –>elicopter (cu calificare de tip EC120) <!–> CPL (H) –> 121.935<!–> euro/persoană–>
6.<!–> Curs de pregătire pilot particular elicopter –>(cu calificare de tip EC120) <!–> PPL (H)/EC120 –> 41.530<!–> euro/persoană–>
7.<!–> Curs de pregătire pilot particular elicopter –>(cu calificare de tip R22) <!–> PPL (H)/R22 –> 12.000<!–> euro/persoană–>
8.<!–> Curs de pregătire inițială membri ai echipajului de–>cabină <!–> CC –> 1.980<!–> euro/persoană–>
9.<!–> Curs teoretic obținere autorizare instructor pentru–>membrii echipajului de cabină <!–> I-CC –> 500<!–> euro/persoană–>
10.<!–> Oră zbor instruire avion CESSNA 172–> IZ-CES<!–> 165–> euro/oră<!–>
11.–> Oră zbor instruire avion TECNAM P2006T <!–> IZ-TEC –> 350<!–> euro/oră–>
12.<!–> Oră zbor instruire avion PIPER SENECA V –> IZ-PIP <!–> 450–> euro/oră<!–>
13.–> Oră zbor instruire elicopter EC 120 <!–> IZ-EC –> 830<!–> euro/oră–>
14.<!–> Oră zbor instruire elicopter R22 –> IZ-R <!–> 255–> euro/oră<!–>
15.–> Oră instruire teoretică <!–> TEO –> 15<!–> euro/oră/persoană–>
16.<!–> Oră instruire simulator FNPT II (A) FRASCA –> IS-F <!–> 60–> euro/oră<!–>
17.–> Oră instruire simulator FNPT II – MCC (A) ASCENT <!–> IS-A –> 110<!–> euro/oră–>
18.<!–> Oră instruire simulator FNPT II – MCC (H) ENTROL –> IS-E <!–> 110–> euro/oră<!–>
19.–> Curs teoretic de pregătire pilot de linie avion – <!–>pentru deținător licență PPL (A) –> ATP-PPL (A) <!–> 5.000–> euro/persoană<!–>
20.–> Curs teoretic de pregătire pilot de linie avion – <!–>pentru deținător licență CPL (A) –> ATP-CPL (A) <!–> 3.125–> euro/persoană<!–>
21.–> Curs teoretic de pregătire pilot de linie avion – <!–>pentru deținător licență PPL (A)/IR –> ATP-PPL (A)/IR<!–> 3.875–> euro/persoană<!–>
22.–> Curs teoretic de pregătire pilot de linie avion – <!–>pentru deținător licență CPL (A)/IR –> ATP-CPL (A)/IR<!–> 2.000–> euro/persoană<!–>
23.–> Curs teoretic la distanță de pregătire pilot de <!–>linie avion – pentru deținător licență PPL (A) –> DL-ATP <!–> 3.199–> euro/persoană<!–>
24.–> Curs teoretic calificare piloți comerciali avion <!–>CPL (A) –> CPL (A) <!–> 1.943–> euro/persoană<!–>
25.–> Curs teoretic calificare zbor instrumental IR (A) <!–> IRM –> 1.984<!–> euro/persoană–>
26.<!–> Curs teoretic calificare piloți comerciali –>elicopter CPL (H) <!–> CPL (H) –> 3.762<!–> euro/persoană–>
27.<!–> Curs teoretic de pregătire instructor zbor avion – –>FI (A) <!–> FI (A) –> 1.197<!–> euro/persoană–>
28.<!–> Curs de pregătire instructor clasa SE avion –>(fără creditare) <!–> CRIA-SE –> 741<!–> euro/persoană–>
29.<!–> Curs de pregătire instructor clasa ME avion –>(fără creditare) <!–> CRIA-ME –> 2.613<!–> euro/persoană–>
30.<!–> Curs calificare clasa SEP land (CESSNA 172)–> CR-CES<!–> 1.363–> euro/persoană<!–>
31.–> Curs calificare clasa MEP land (TECNAM 2006 P) <!–> CR-TEC –> 2.400<!–> euro/persoană–>
32.<!–> Curs calificare clasa MEP land (PIPER SENECA V) –> CR-PIP <!–> 3.000–> euro/persoană<!–>
33.–> Curs teoretic conversie CPL(H) – CPL(A) <!–> CCPLA –> 2.000<!–> euro/persoană–>
34.<!–> Curs teoretic conversie ATP(H)/IR – ATP(A) –> CATPA <!–> 2.500–> euro/persoană<!–>
35.–> Curs teoretic de pregătire instructor zbor <!–>elicopter – FI(H) –> FI (H) <!–> 1.197–> euro/persoană<!–>
36.–> Curs teoretic de pregătire instructor tip elicopter<!–>– TRI(H) –> TRI (H) <!–> 513–> euro/persoană<!–>
37.–> Curs teoretic de pregătire instructor tip avion – <!–>TRI (A) –> TRI (A) <!–> 581–> euro/persoană<!–>
38.–> Curs calificare tip elicopter EC120 <!–> TR-EC –> 5.300<!–> euro/persoană–>
39.<!–> Curs calificare tip elicopter R22 –> TR-R <!–> 1.800–> euro/persoană<!–>
40.–> Curs coordonare lucru în echipaj MCC <!–> MCC –> 2.500<!–> euro/persoană–>
41.<!–> Curs "jet orientation" –> JOC <!–> 880–> euro/persoană<!–>
42.–> Curs de pregătire pilot particular pe avion TECNAM<!–> PPL (A)-TEC–> 8.305<!–> euro/persoană–>
43.<!–> Oră zbor instruire avion TECNAM P2008–> IZ-TEC2008<!–> 130–> euro/oră<!–>
44.–> Curs de calificare clasa SEP land (TECNAM P2008)<!–> CR-TEC–> 1.118<!–> euro/persoană–>

(la 05-07-2018,
Partea I din Anexă a fost modificată și completată de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 1.122 din 22 iunie 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 565 din 05 iulie 2018
)
Partea II – Tarifele pentru cursurile de pregătire a personalului nenavigant

Nr crt.<!–> Denumirea cursului –> <!–> Codul –> <!–> Tariful –>(euro) <!–> Unitatea de măsură–> <!–>
1.–> <!–> –> Curs de pregătire dispecer operațiuni zbor – <!–>inițial (fără experiență în aviația civilă) conform–>RACR-LDOZ <!–> DOZ-FE –> <!–> –> 2.248<!–> –> <!–> euro/persoană–> <!–> –>
2.<!–> –> <!–> Curs de pregătire dispecer operațiuni zbor – –>inițial și reînnoire (cu experiență în aviația <!–>civilă) conform RACR-LDOZ –> DOZ-E <!–> –> <!–> 1.468–> <!–> –> euro/persoană<!–> –> <!–>
3.–> Curs securitate aeronautică de bază <!–> AVSEC –> 594<!–> euro/persoană–>
4.<!–> Curs instructor securitate aeronautică –> AVSEC-I <!–> 1.099–> euro/persoană<!–>
5.–> Curs management securitate aeronautică <!–> AVSEC-M –> 935<!–> euro/persoană–>
6.<!–> Curs de pregătire auditor AVSEC –> AVSEC-A <!–> 935–> euro/persoană<!–>
7.–> <!–> Curs AVSEC pentru membrii echipajului de cabină și –>echipajului de zbor <!–> AVSEC-CC –> <!–> 250–> <!–> euro/persoană–> <!–>
8.–> Curs AVSEC recurent <!–> AVSEC-R –> 250<!–> euro/persoană–>
9.<!–> Curs securitate pentru activități cargo –> AVSEC-C <!–> 394–> euro/persoană<!–>
10.–> Curs securitate operațiuni aeroportuare <!–> AVSEC-OA –> 250<!–> euro/persoană–>
11.<!–> –> <!–> Curs de pregătire de securitate a personalului care–>efectuează controlul accesului și activități de <!–>supraveghere și patrulare la aeroport –> SEC-CAPA <!–> –> <!–> 135–> <!–> –> euro/persoană<!–> –> <!–>
12.–> <!–> Curs de pregătire de conștientizare în domeniul –>securității aeronautice <!–> AVSEC-CON –> <!–> 60–> <!–> euro/persoană–> <!–>
13.–> <!–> –> <!–> Curs de pregătire în domeniul securității –>aeronautice a personalului de check-in, de <!–>îmbarcare/debarcare și de dispecerat, precum și –>agenților de handling <!–> AVSEC-HDL –> <!–> –> <!–> 250–> <!–> –> <!–> euro/persoană–> <!–> –> <!–>
14.–> Curs inițial de bază controlori de trafic aerian <!–> CTA-B –> 5.900<!–> euro/persoană–>
15.<!–> –> Curs calificare inițială ADI pentru controlori de <!–>trafic aerian –> CTA-ADI <!–> –> 5.500<!–> –> euro/persoană<!–> –>
16.<!–> Curs calificare inițială APP pentru CTA –> CTA-APP <!–> 10.000–> euro/persoană<!–>
17.–> Curs calificare inițială APS pentru CTA <!–> CTA-APS –> 10.000<!–> euro/persoană–>
18.<!–> Curs calificare inițială ACS pentru CTA –> CTA-ACS <!–> 9.300–> euro/persoană<!–>
19.–> <!–> Curs obținere certificat operator pentru serviciile–>aeronautic și mobil aeronautic prin satelit <!–> RTF –> <!–> 250–> <!–> euro/persoană–> <!–>
20.–> <!–> –> Curs reconfirmare certificat operator pentru <!–>serviciile aeronautic și mobil aeronautic prin –>satelit <!–> RRTF –> <!–> –> 62<!–> –> <!–> euro/persoană–> <!–> –>
21.<!–> Consultanță instruire –> CI <!–> 20–> euro/oră<!–>

–>Partea III – Tarifele pentru activitățile aeronautice

Nr <!–>crt.–> Denumirea activității <!–> –> Codul <!–> –> Tariful <!–>(euro) –> Unitatea de măsură<!–> –>
1.<!–> Zbor comercial cu avionul Cessna 172 –> ZC-CES <!–> 147–> euro/oră<!–>
2.–> Zbor comercial cu avionul Piper Seneca V <!–> ZC-PIP –> 450<!–> euro/oră–>
3.<!–> Zbor comercial cu elicopterul EC 120B –> ZC-EC <!–> 830–> euro/oră<!–>
4.–> Zbor comercial cu avionul BN-2 <!–> ZC-BN –> 335<!–> euro/oră–>
5.<!–> Utilizare clasă dotată standard –> UCS <!–> 19–> euro/oră<!–>
6.–> Utilizare clasă dotată cu proiector multimedia <!–> UCP –> 22<!–> euro/oră–>
7.<!–> Utilizare laborator multimedia –> ULM <!–> 29–> euro/oră<!–>
8.–> Utilizare laborator de navigație Jeppssen <!–> ULJ –> 20<!–> euro/oră–>
9.<!–> Utilizare număr de zbor –> UNZ <!–> 19–> euro/zi<!–>
10.–> <!–> Asistență pilotaj pentru activități noninstruire –>(pilot) <!–> AP –> <!–> 34,20–> <!–> euro/oră–> <!–>
11.–> <!–> Asistență zbor (include pilot/instructor, asistență–>operațională și utilizare număr zbor) <!–> AZ –> <!–> 68–> <!–> euro/oră–> <!–>
12.–> <!–> Asistență operațională pentru o zi de zbor aeronave–>sub 5.000 kg MTOW <!–> AOZ 1 –> <!–> 57–> <!–> euro/zi/aeronavă–> <!–>
13.–> <!–> Asistență operațională pentru o lună de zbor –>aeronave sub 5.000 kg MTOW <!–> AOL 1 –> <!–> 399–> <!–> euro/lună/aeronavă–> <!–>
14.–> <!–> Asistență operațională pentru o zi de zbor aeronave–>peste 5.000 kg MTOW <!–> AOZ 2 –> <!–> 98–> <!–> euro/zi/aeronavă–> <!–>
15.–> <!–> Asistență operațională pentru o lună de zbor –>aeronave peste 5.000 kg MTOW <!–> AOL 2 –> <!–> 798–> <!–> euro/lună/aeronavă–> <!–>
16.–> Staționare la dispoziția beneficiarului <!–> –> <!–> –>
a)<!–> Avion Cessna 172S –> SC <!–> 14,7–> euro/oră<!–>
b)–> Avion Piper Seneca V <!–> SP –> 45<!–> euro/oră–>
c)<!–> Elicopter EC 120B Colibri –> SE <!–> 83–> euro/oră<!–>

–>Partea IV – Tarifele pentru lucrările de întreținere

Nr <!–>crt.–> Denumirea lucrării de întreținere <!–> –> Codul <!–> –> Tariful <!–>(euro) –> Unitatea de măsură<!–> –>
CESSNA 172SR <!–>
1.–> După 7 zile de staționare <!–> CS-I7ST –> 13<!–> euro/lucrare–>
2.<!–> După 30 de zile de staționare –> CS-I30ST <!–> 41–> euro/lucrare<!–>
3.–> După 50 de ore de zbor <!–> CS-L50 –> 262<!–> euro/lucrare–>
4.<!–> După 100 de ore de zbor –> CS-L100 <!–> 610–> euro/lucrare<!–>
5.–> După 500 de ore de zbor <!–> CS-L500 –> 1.037<!–> euro/lucrare–>
6.<!–> După 1.000 de ore de zbor –> CS-L1000 <!–> 1.254–> euro/lucrare<!–>
7.–> După 2.000 de ore de zbor <!–> CS-L2000 –> 1.625<!–> euro/lucrare–>
PIPER SENECA V <!–>
1.–> După 7 zile de staționare <!–> PT-I7ST –> 24<!–> euro/lucrare–>
2.<!–> După 30 de zile de staționare –> PT-I30ST <!–> 80–> euro/lucrare<!–>
3.–> După 50 de ore de zbor <!–> PT-L50 –> 502<!–> euro/lucrare–>
4.<!–> După 100 de ore de zbor –> PT-L100 <!–> 992–> euro/lucrare<!–>
5.–> După 500 de ore de zbor <!–> PT-L500 –> 1.984<!–> euro/lucrare–>
6.<!–> După 1.000 de ore de zbor –> PT-L1000 <!–> 3.534–> euro/lucrare<!–>
7.–> După 2.000 de ore de zbor <!–> PT-L2000 –> 4.446<!–> euro/lucrare–>
EC-120 COLIBRI <!–>
1.–> După 7 zile de staționare <!–> EC120-I7ST –> 108<!–> euro/lucrare–>
2.<!–> După 30 de zile de staționare –> EC120-I30ST <!–> 182–> euro/lucrare<!–>
3.–> După 15 ore de zbor <!–> EC120-L15 –> 108<!–> euro/lucrare–>
4.<!–> După 100 de ore de zbor –> EC120-L100 <!–> 2.166–> euro/lucrare<!–>
5.–> După 500 de ore de zbor <!–> EC120-L500 –> 5.928<!–> euro/lucrare–>
6.<!–> După 1.000 de ore de zbor –> EC120-L1000 <!–> 8.550–> euro/lucrare<!–>
EC-155 B –>
1.<!–> După 7 zile de staționare –> EC155-I7ST <!–> 171–> euro/lucrare<!–>
2.–> După 30 de zile de staționare <!–> EC155-I30ST –> 251<!–> euro/lucrare–>
3.<!–> După 15 ore de zbor –> EC155-L15 <!–> 182–> euro/lucrare<!–>
4.–> După 50 de ore de zbor <!–> EC150-L50 –> 741<!–> euro/lucrare–>
5.<!–> După 100 de ore de zbor –> EC150-L100 <!–> 2.166–> euro/lucrare<!–>
6.–> După 600 de ore de zbor <!–> EC150-L600 –> 9.576<!–> euro/lucrare–>
7.<!–> După 1.200 de ore de zbor –> EC150-L1200 <!–> 18.525–> euro/lucrare<!–>
ORĂ DE MANOPERĂ –>
1.<!–> –> Oră de manoperă tehnician de aviație aeronave motor<!–>cu piston –> TMPAP <!–> –> 25<!–> –> euro/oră<!–> –>
2.<!–> –> Oră de manoperă tehnician de aviație aeronave motor<!–>cu reacție –> TMPAR <!–> –> 33<!–> –> euro/oră<!–> –>
3.<!–> –> Oră de manoperă inginer de aviație aeronave motor <!–>cu piston –> EMPAP <!–> –> 33<!–> –> euro/oră<!–> –>
4.<!–> –> Oră de manoperă inginer de aviație aeronave motor <!–>cu reacție –> EMPAR <!–> –> 40<!–> –> euro/oră<!–> –>
5.<!–> Oră de manoperă NDT –> IMPA <!–> 45–> euro/oră<!–>
6.–> <!–> Oră de consultanță pentru înmatriculare/ –>navigabilitate aeronave <!–> CMPA –> <!–> 35–> <!–> euro/oră–> <!–>

–>Partea V – Tarifele pentru serviciile conexe (auxiliare)

Nr <!–>crt.–> Denumirea activității <!–> –> Codul <!–> –> Tariful <!–>(euro) –> Unitatea de măsură<!–> –>
1.<!–> Copiere/multiplicare/editare pagină A4 color –> S1 <!–> 0,3–> euro/pagină<!–>
2.–> Copiere/multiplicare/editare pagină A4 alb/negru <!–> S2 –> 0,2<!–> euro/pagină–>
3.<!–> Utilizare sală fitness –> S3 <!–> 7–> euro/persoană/zi<!–>
4.–> Utilizare saună <!–> S4 –> 3<!–> euro/persoană/oră–>
5.<!–> Utilizare bazin –> S5 <!–> 5–> euro/persoană/zi<!–>
6.–> Editare carnet de zbor <!–> S6 –> 34,20<!–> euro/document–>
7.<!–> Eliberare adeverință –> S7 <!–> 4,56–> euro/document<!–>
8.–> Eliberare duplicat diplomă <!–> S8 –> 13,68<!–> euro/certificat–>
9.<!–> Broșură subiecte admitere –> S9 <!–> 13,68–> euro/document<!–>
10.–> Abonament sală fitness <!–> S10 –> 2 <!–> euro/persoană/lună–>
11.<!–> –> Cazare <!–> –> C1 <!–> –> 8,0<!–> –> euro/persoană/<!–>noapte –>
12.<!–> –> Parcare autoturisme <!–> –> P1 <!–> –> 37,62<!–> –> euro/autoturism/<!–>lună –>
13.<!–> Utilizare microbuz pe platformă –> S11 <!–> 10,26–> euro/mișcare<!–>
14.–> Tractare aeronavă <!–> S12 –> 11,40<!–> euro/operațiune–>
15.<!–> Staționare aeronavă pe platformă –> S13 <!–> 2,00–> euro/tonă/oră<!–>
16.–> Parcare aeronavă pe platformă <!–> PA 1 –> 12,00<!–> euro/tonă/zi–>
17.<!–> Parcare aeronavă pe platformă –> PA 2 <!–> 120–> euro/tonă/lună<!–>
18.–> <!–> Parcare aeronavă în hangar durată scurtă (până la –>4 zile) <!–> PA 3 –> <!–> 22,8–> <!–> euro/tonă/zi–> <!–>
19.–> Parcare aeronavă în hangar durată medie (5-14 zile)<!–> PA 4 –> 16,8<!–> euro/tonă/zi–>
20.<!–> –> Parcare aeronavă în hangar durată lungă (15-31 de <!–>zile) –> PA 5 <!–> –> 10,26<!–> –> euro/tonă/zi<!–> –>

<!–>Partea VI – Tarifele de exploatare a aerodromului "Gheorghe Valentin Bibescu" – Ploiești

Nr –>crt.<!–> Denumirea activității –> <!–> Codul –> <!–> Tariful –>(euro) <!–> Unitatea de măsură –> <!–>
1.–> Tarif de aterizare aeronavă <3.000 kg MTOW <!–> EA1 –> 3,0<!–> euro/tonă/aterizare–>
2.<!–> Tarif de aterizare aeronavă ≥ 3.000 kg MTOW –> EA2 <!–> 6,0–> euro/tonă/aterizare<!–>
3.–> <!–> Abonament zilnic aterizare decolare aeronave <–>3.000 kg MTOW în orele de program <!–> EA3 –> <!–> 20–> <!–> euro/aeronavă/zi–> <!–>
4.–> <!–> Abonament zilnic aterizare decolare aeronave ≥ –>3.000 kg MTOW în orele de program <!–> EA4 –> <!–> 40–> <!–> euro/aeronavă/zi–> <!–>
5.–> <!–> Abonament lunar aterizare aeronave ≤ 3.000 kg MTOW –>în orele de program <!–> EA5 –> <!–> 120–> <!–> euro/aeronavă/lună–> <!–>
6.–> <!–> Abonament lunar aterizare aeronave ≥ 3.000 kg MTOW –>în orele de program <!–> EA6 –> <!–> 240–> <!–> euro/aeronavă/lună–> <!–>
7.–> <!–> Abonament zilnic aterizare aeronave <3.000 kg MTOW–>în afara programului de lucru <!–> EA7 –> <!–> 12–> <!–> euro/aeronavă/zi–> <!–>
8.–> <!–> Abonament zilnic aterizare aeronave ≥ 3.000 kg MTOW–>în afara programului de lucru <!–> EA8 –> <!–> 24–> <!–> euro/aeronavă/zi–> <!–>
9.–> <!–> Abonament zilnic aterizare, de la răsărit la apus, –>pentru aeronave <3.000 kg MTOW <!–> EA9 –> <!–> 30–> <!–> euro/aeronavă/zi–> <!–>
10.–> <!–> Abonament zilnic aterizare, de la răsărit la apus, –>pentru aeronave ≥ 3.000 kg MTOW <!–> EA10 –> <!–> 60–> <!–> euro/aeronavă/zi–> <!–>
11.–> <!–> Abonament lunar aterizare aeronave <3.000 kg MTOW –>în afara programului de lucru <!–> EA11 –> <!–> 80–> <!–> euro/aeronavă/lună–> <!–>
12.–> <!–> Abonament lunar aterizare aeronave ≥ 3.000 kg MTOW –>în afara programului de lucru <!–> EA12 –> <!–> 160–> <!–> euro/aeronavă/lună–> <!–>
13.–> <!–> Abonament lunar aterizare aeronave <3.000 kg MTOW –>în timpul și în afara programului de lucru <!–> EA13 –> <!–> 160–> <!–> euro/aeronavă/lună–> <!–>
14.–> <!–> Abonament lunar aterizare aeronave ≥ 3.000 kg MTOW –>în timpul și în afara programului de lucru <!–> EA14 –> <!–> 320–> <!–> euro/aeronavă/lună–> <!–>
15.–> Tarif de iluminare <!–> EI15 –> 3,0<!–> euro/tonă/aterizare–>
16.<!–> Tarif de staționare –> ES16 <!–> 0,4–> euro/tonă/oră<!–>
17.–> Parcare aeronavă <3.000 kg MTOW pe platformă <!–> EP17 –> 6<!–> euro/tonă/zi–>
18.<!–> Parcare aeronavă ≥ 3.000 kg MTOW pe platformă –> EP18 <!–> 12–> euro/tonă/zi<!–>
19.–> Parcare aeronavă <3.000 kg MTOW pe platformă <!–> EP19 –> 80,0<!–> euro/aeronavă/lună–>
20.<!–> Parcare aeronavă ≥ 3.000 kg MTOW pe platformă –> EP20 <!–> 100–> euro/aeronavă/lună<!–>
21.–> Parcare aeronavă în hangar <!–> EP21 –> 120<!–> euro/aeronavă/lună–>

<!–>NOTE:1.–>Vor fi scutite de la plata tarifelor de aterizare, iluminare și de staționare aeronavele prevăzute la art. 31 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 29/1997 privind Codul aerian civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și aeronavele Aeroclubului României, în conformitate cu prevederile art. 1 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1.889/2006 privind transmiterea unor imobile aflate în domeniul public al statului din administrarea Aeroclubului României în administrarea Școlii Superioare de Aviație Civilă.

2.<!–>Pentru aplicarea scutirilor, utilizatorii trebuie să transmită în scris, după caz, detaliile necesare cu 24 de ore înainte de începerea zborului.3.–>Aeronavele care au o masă la decolare mai mică de 1 tonă vor fi tarifate ca o tonă. Peste 1 tonă, masele sub 500 kg se neglijează, masele mai mari de 500 kg se rotunjesc la tonă.4.<!–>Solicitarea de abonamente de decolare/aterizare valabile în afara orelor de program se face cu minimum 2 zile înainte de intrarea lor în vigoare.5.–>În cazul neplății tarifelor aprobate de către operatorii aeronavelor, Școala Superioară de Aviație Civilă (SSAvC) va interzice dreptul de folosință a aerodromului până la recuperarea sumelor restante și va urma toate demersurile legale.6.<!–>Proprietarii sau deținătorii de aeronave civile beneficiază de gratuitate pentru serviciile prevăzute în partea VI pentru zborurile care se efectuează în interesul SSAvC.7.–>Prima oră de staționare nu se tarifează. Peste o oră, timpul sub 30 de minute se neglijează, iar timpul mai mare de 30 de minute se rotunjește la o oră. Serviciile de parcare aeronave pe platformă și parcare aeronave în hangar se vor oferi în limita spațiului disponibil.8.<!–>SSAvC nu răspunde pentru eventualele deteriorări produse aeronavelor pe perioada staționării sau parcării.9.–>Toate cursurile specificate au tarife calculate pentru clase standard cu minimum 6 cursanți. În situația în care unul sau mai mulți cursanți își manifestă dorința de a începe un curs (fie și numai partea teoretică) cu o participare mai mică de 6 persoane, SSAvC are dreptul să practice tarife majorate astfel:100% pentru 1-3 cursanți;50% pentru 4-5 cursanți.10.<!–>Tarifele prevăzute pentru pregătirea CPL, ATP (A), PPL, precum și a altor cursuri aprobate pot fi reduse în cazul unor serii de mai mult de 12 cursanți cu până la 25%, iar în cazul seriilor ce cuprind un număr între 8-12 cursanți tarifele pot fi reduse cu până la 20%. Reducerile se fac numai cu aprobarea Consiliului de conducere al SSAvC.11.–>SSAvC poate desfășura și alte cursuri teoretice aprobate de Regia Autonomă "Autoritatea Aeronautică Civilă Română", necuprinse în prezenta anexă, care vor fi tarifate cu 15 euro/oră/cursant.12.<!–>La cerere, SSAvC poate desfășura și alte cursuri teoretice în afara celor aprobate de Regia Autonomă "Autoritatea Aeronautică Civilă Română", acestea fiind tarifate cu 15 euro/oră/cursant, în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 15/1999 privind înființarea Școlii Superioare de Aviație Civilă, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 352/2003. Documentele eliberate după un astfel de curs se vor referi numai la absolvirea respectivului curs, necreând niciun fel de responsabilitate pentru SSAvC.13.–>Pentru plata în avans a pachetelor care includ ore de zbor se pot practica următoarele reduceri de tarife:3% pentru primele 45 de ore de zbor;5% pentru un număr de peste 45 de ore de zbor.14.<!–>Cursurile integrate includ: pregătire teoretică, pregătire practică (ore zbor aeronavă și simulator), suport curs, uniformă, cuantum taxe operaționale.15.–>În cazul în care creșterea prețurilor la combustibili conduce la creșterea tarifelor pentru orele de zbor comercial cu mai mult de 3%, acestea pot fi actualizate în contractele aflate în derulare.16.<!–>În afara orelor de program publicate în AIP România, operarea aeronavelor pe Aerodromul "Gheorghe Valentin Bibescu" – Ploiești se va efectua în regim VFR, numai pe timp de zi și numai pe bază de abonament, pe răspunderea deplină a operatorilor aerieni, SSAvC neasigurând niciun fel de servicii specifice de aerodrom (trafic, stingere incendii, ambulanță etc.). Operatorii aerieni au obligația de a respecta în totalitate dispozițiile Hotărârii Guvernului nr. 912/2010 pentru aprobarea procedurii de autorizare a zborurilor în spațiul aerian național, precum și a condițiilor în care decolarea și aterizarea aeronavelor civile se pot efectua și de pe/pe alte terenuri sau suprafețe de apă decât aerodromurile certificate, cu modificările și completările ulterioare.–><!–>–>––<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters