ORDIN nr. 457 din 15 februarie 2024

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 28/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL INVESTITIILOR SI PROIECTELOR EUROPENE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 143 din 21 februarie 2024
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 2370 09/06/2023 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 2370 09/06/2023 ANEXA 1
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 23 12/04/2023
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 23 12/04/2023 ART. 7
ActulREFERIRE LAHOTARARE 52 15/02/2018 ART. 14
ActulREFERIRE LAHG 907 29/11/2016
ART. 1MODIFICA PEORDIN 2370 09/06/2023 ANEXA 1
ART. 1REFERIRE LAORDIN 2370 09/06/2023
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 2370 09/06/2023
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere dispozițiile:Hotărârii Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 23/2023 privind instituirea unor măsuri de simplificare și digitalizare pentru gestionarea fondurilor europene aferente Politicii de coeziune 2021-2027, cu modificările și completările ulterioare,<!–>luând în considerare Referatul de aprobare nr. 15.994 din 1.02.2024,–>în temeiul art. 14 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 52/2018 privind organizarea și funcționarea Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene, cu modificările și completările ulterioare,<!–>ministrul investițiilor și proiectelor europene emite prezentul ordin.–> +
Articolul IAnexa la Ordinul ministrului investițiilor și proiectelor europene nr. 2.370/2023 pentru aprobarea matricei de corelare prevăzute la art. 7 alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 23/2023 privind instituirea unor măsuri de simplificare și digitalizare pentru gestionarea fondurilor europene aferente Politicii de coeziune 2021-2027, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 525 din 14 iunie 2023, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
+
Articolul IIAutoritățile de management/Organismele intermediare ale programelor cofinanțate din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus și Fondul pentru o tranziție justă în cadrul obiectivului „Investiții pentru ocuparea forței de muncă și creștere economică“ pentru perioada de programare 2021-2027 au obligația de a modifica procedurile operaționale proprii, în sensul conformării acestora cu prevederile prezentului ordin.
+
Articolul IIIAutoritățile de management/Organismele intermediare ale programelor cofinanțate din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus și Fondul pentru o tranziție justă în cadrul obiectivului „Investiții pentru ocuparea forței de muncă și creștere economică“ pentru perioada de programare 2021-2027 și Direcția coordonare SMIS și IT vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
+
Articolul IVPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.<!–>

p. Ministrul investițiilor și proiectelor europene,–>
Bogdan-Eduard Simcea,<!–>
secretar de stat–>
București, 15 februarie 2024.<!–>Nr. 457.–> +
ANEXĂ<!–>(Anexa la Ordinul nr. 2.370/2023)–>
MATRICEA<!–>
de corelare a bugetului proiectului cu devizul general al investiției–><!–>

Nr. crt.–> Categorie_NUME SMIS<!–> Subcategorie_NUME SMIS–> Capitol în devizul general conform Hotărârii Guvernului nr. 907/2016, cu modificările și completările ulterioare<!–> Subcapitol în devizul general conform Hotărârii Guvernului nr. 907/2016, cu modificările și completările ulterioare–>
1<!–> ECHIPAMENTE/ DOTĂRI/ACTIVE CORPORALE–> 1.1. Obținerea terenului<!–> cap. 1. Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului–> cap. 1 – 1.1. Obținerea terenului<!–>
2–> LUCRĂRI<!–> 1.2. Amenajarea terenului–> cap. 1. Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului<!–> cap. 1 – 1.2. Amenajarea terenului–>
3<!–> LUCRĂRI–> 1.3. Amenajări pentru protecția mediului și aducerea terenului la starea inițială<!–> cap. 1. Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului–> cap. 1 – 1.3. Amenajări pentru protecția mediului și aducerea la starea inițială<!–>
4–> LUCRĂRI<!–> 1.4. Cheltuieli pentru relocarea/protecția utilităților–> cap. 1. Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului<!–> cap. 1 – 1.4. Cheltuieli pentru relocarea/ protecția utilităților–>
5<!–> LUCRĂRI–> 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții<!–> cap. 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții–> cap. 2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului<!–>
6–> SERVICII<!–> 3.1.1. Studii de teren–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică<!–> cap. 3 – 3.1.1. Studii de teren–>
7<!–> SERVICII–> 3.1.2. Raport privind impactul asupra mediului<!–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică–> cap. 3 – 3.1.2. Raport privind impactul asupra mediului<!–>
8–> SERVICII<!–> 3.1.3. Alte studii de specialitate–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică<!–> cap. 3 – 3.1.3. Alte studii specifice–>
9<!–> SERVICII–> 3.2. Documentații-suport și cheltuieli pentru obținerea de avize, acorduri și autorizații<!–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică–> cap. 3 – 3.2. Documentații-suport și cheltuieli pentru obținerea de avize, acorduri și autorizații<!–>
10–> SERVICII<!–> 3.3. Expertizare tehnică–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică<!–> cap. 3 – 3.3. Expertizare tehnică–>
11<!–> SERVICII–> 3.4. Certificarea performanței energetice și auditul energetic al clădirilor, auditul de siguranță rutieră<!–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică–> cap. 3 – 3.4. Certificarea performanței energetice și auditul energetic al clădirilor, auditul de siguranță rutieră <!–>
12–> SERVICII<!–> 3.5.1. Temă proiectare–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică<!–> cap. 3 – 3.5.1. Temă de proiectare–>
13<!–> SERVICII–> 3.5.2. Studiu de prefezabilitate<!–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică–> cap. 3 – 3.5.2. Studiu de prefezabilitate<!–>
14–> SERVICII<!–> 3.5.3. Studiu de fezabilitate/Documentație de avizare a lucrărilor de intervenții și deviz general–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică<!–> cap. 3 – 3.5.3. Studiu de fezabilitate/ Documentație de avizare a lucrărilor de intervenții și deviz general–>
15<!–> SERVICII–> 3.5.4. Documentațiile tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/acordurilor/ autorizațiilor<!–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică–> cap. 3 – 3.5.4. Documentațiile tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/ acordurilor/autorizațiilor<!–>
16–> SERVICII<!–> 3.5.5. Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic și a detaliilor de execuție–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică<!–> cap. 3 – 3.5.5. Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic și a detaliilor de execuție–>
17<!–> SERVICII–> 3.5.6. Proiect tehnic și detalii de execuție<!–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică–> cap. 3 – 3.5.6. Proiect tehnic și detalii de execuție<!–>
18–> SERVICII<!–> 3.6. Organizarea procedurilor de achiziție–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică<!–> cap. 3 – 3.6. Organizarea procedurilor de achiziție–>
19<!–> SERVICII–> 3.7.1. Managementul de proiect pentru obiectivul de investiții<!–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică–> cap. 3 – 3.7.1. Managementul de proiect pentru obiectivul de investiții<!–>
20–> SERVICII<!–> 3.7.2. Auditul financiar–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică<!–> cap. 3 – 3.7.2. Auditul financiar–>
21<!–> SERVICII–> 3.8.1. Asistență tehnică din partea proiectantului<!–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică–> cap. 3 – 3.8.1.1. Asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuție a lucrărilor<!–>
22–> SERVICII<!–> 3.8.1. Asistență tehnică din partea proiectantului–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică<!–> cap. 3 – 3.8.1.2. Asistență tehnică din partea proiectantului pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuție, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcții–>
23<!–> SERVICII–> 3.8.2. Dirigenție de șantier/Supervizare<!–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică–> cap. 3 – 3.8.2. Dirigenție de șantier<!–>
24–> SERVICII<!–> 3.8.3. Coordonator în materie de securitate și sănătate–> cap. 3. Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică<!–> cap. 3 – 3.8.3. Coordonator în materie de securitate și sănătate – conform Hotărârii Guvernului nr. 300/2006, cu modificările și completările ulterioare –>
25<!–> LUCRĂRI–> 4.1. Construcții și instalații<!–> cap. 4. Cheltuieli pentru investiția de bază–> cap. 4 – 4.1. Construcții și instalații<!–>
26–> LUCRĂRI<!–> 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale–> cap. 4. Cheltuieli pentru investiția de bază<!–> cap. 4 – 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale–>
27<!–> LUCRĂRI–> 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj<!–> cap. 4. Cheltuieli pentru investiția de bază–> cap. 4 – 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj<!–>
28–> ECHIPAMENTE/DOTĂRI/ACTIVE CORPORALE<!–> 4.4. Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care nu necesită montaj și echipamente de transport–> cap. 4. Cheltuieli pentru investiția de bază<!–> cap. 4 – 4.4. Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care nu necesită montaj și echipamente de transport–>
29<!–> ECHIPAMENTE/DOTĂRI/ACTIVE CORPORALE–> 4.5. Dotări<!–> cap. 4. Cheltuieli pentru investiția de bază–> cap. 4 – 4.5. Dotări<!–>
30–> CHELTUIELI CU ACTIVE NECORPORALE<!–> 4.6. Active necorporale–> cap. 4. Cheltuieli pentru investiția de bază<!–> cap. 4 – 4.6. Active necorporale–>
31<!–> LUCRĂRI–> 5.1.1. Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier<!–> cap. 5. Alte cheltuieli–> cap. 5 – 5.1.1. Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier<!–>
32–> LUCRĂRI<!–> 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării șantierului–> cap. 5. Alte cheltuieli<!–> cap. 5 – 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării șantierului–>
33<!–> TAXE–> 5.2.1. Comisioanele și dobânzile aferente creditului băncii finanțatoare<!–> cap. 5. Alte cheltuieli–> cap. 5 – 5.2.1. Comisioanele și dobânzile aferente creditului băncii finanțatoare<!–>
34–> TAXE<!–> 5.2.2. Cota aferentă ISC pentru controlul calității lucrărilor de construcții–> cap. 5. Alte cheltuieli<!–> cap. 5 – 5.2.2. Cota aferentă ISC pentru controlul calității lucrărilor de construcții–>
35<!–> TAXE–> 5.2.3. Cota aferentă ISC pentru controlul statului în amenajarea teritoriului, urbanism și pentru autorizarea lucrărilor de construcții<!–> cap. 5. Alte cheltuieli–> cap. 5 – 5.2.3. Cota aferentă ISC pentru controlul statului în amenajarea teritoriului, urbanism și pentru autorizarea lucrărilor de construcții<!–>
36–> TAXE<!–> 5.2.4. Cota aferentă Casei Sociale a Constructorilor – CSC–> cap. 5. Alte cheltuieli<!–> cap. 5 – 5.2.4. Cota aferentă Casei Sociale a Constructorilor – CSC–>
37<!–> TAXE–> 5.2.5. Taxe pentru acorduri, avize conforme și autorizația de construire/desființare<!–> cap. 5. Alte cheltuieli–> cap. 5 – 5.2.5. Taxe pentru acorduri, avize conforme și autorizația de construire/ desființare<!–>
38–> LUCRĂRI<!–> 5.3. Cheltuieli diverse și neprevăzute–> cap. 5. Alte cheltuieli<!–> cap. 5 – 5.3. Cheltuieli diverse și neprevăzute–>
39<!–> SERVICII–> 5.4. Cheltuieli pentru informare și publicitate<!–> cap. 5. Alte cheltuieli–> cap. 5 – 5.4. Cheltuieli pentru informare și publicitate<!–>
40–> LUCRĂRI<!–> 6.1. Pregătirea personalului de exploatare–> cap. 6. Cheltuieli pentru probe tehnologice și teste<!–> cap. 6 – 6.1. Pregătirea personalului de exploatare–>
41<!–> LUCRĂRI–> 6.2. Probe tehnologice și teste<!–> cap. 6. Cheltuieli pentru probe tehnologice și teste–> cap. 6 – 6.2. Probe tehnologice și teste<!–>
42–> MARJĂ BUGET<!–> 7.1. Cheltuieli aferente marjei de buget–> ap. 7. Cheltuieli aferente marjei de buget și pentru constituirea rezervei de implementare pentru ajustarea de preț<!–> cap. 7 – 7.1. Cheltuieli aferente marjei de buget, 25% din (1.2 + 1.3 + 1.4 + 2 + 3.1 + 3.2 + 3.3 + 3.5 + 3.7 + 3.8 + 4 + 5.1.1) –>
43<!–> REZERVĂ IMPLEMENTARE–> 7.2. Cheltuieli pentru constituirea rezervei de implementare pentru ajustarea de preț<!–> cap. 7. Cheltuieli aferente marjei de buget și pentru constituirea rezervei de implementare pentru ajustarea de preț–> cap. 7 – 7.2. Cheltuieli pentru constituirea rezervei de implementare pentru ajustarea de preț<!–>

–><!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters