ORDIN nr. 521 din 30 iunie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 09/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 510 din 7 iulie 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 3MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ART. 5ABROGAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 1COMPLETAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 259MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 1259MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 2259MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 3259MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 7259MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 13259ABROGAT DEORDIN 115 13/08/2021
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 521 30/06/2008
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEANEXA 10/07/2021
ActulREFERIT DEORDIN 115 13/08/2021
ART. 3MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ART. 5ABROGAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 1COMPLETAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 259MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 1259MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 2259MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 3259MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 7259MODIFICAT DEORDIN 115 13/08/2021
ANEXA 13259ABROGAT DEORDIN 115 13/08/2021





În temeiul art. 7 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Internelor și Reformei Administrative, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008,<!–>ministrul internelor și reformei administrative emite următorul ordin:–> +
Articolul 1(1)<!–>Prezentul ordin stabilește, la nivelul Ministerului Internelor și Reformei Administrative, structurile care susțin logistic, în totalitate sau pe anumite domenii, denumite în continuare structuri susținătoare, unități care nu dispun de suport logistic propriu, denumite în continuare structuri asigurate.(2)–>Structurile susținătoare, domeniile, precum și structurile asigurate sunt prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
+
Articolul 2În vederea elaborării proiectelor programelor logistice, structurile asigurate transmit anual structurilor susținătoare propunerile, elaborate conform actelor normative în vigoare, avizate de către conducătorul eșalonului ierarhic superior.
+
Articolul 3(1)<!–>Cheltuielile privind utilitățile, precum și întreținerea și intervențiile în timp asupra construcțiilor în care funcționează structura asigurată se suportă de către structura care deține în administrare imobilul.(2)–>Pentru structurile asigurate, finanțate parțial din venituri proprii, recuperarea prin decontare a cheltuielilor privind utilitățile, întreținerea și intervențiile în timp asupra construcțiilor se face conform protocoalelor încheiate în acest sens.(la 22-11-2017,
Alineatul (2) din Articolul 3 a fost modificat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
(3)În cazul în care structura susținătoare funcționează în imobile închiriate, aceasta va pune la dispoziție, cu titlu gratuit, spații pentru structurile asigurate, cu excepția celor finanțate parțial din venituri proprii, în cazul cărora se decontează cheltuielile prevăzute la alin. (2), precum și cele cu chiria, pe bază de protocol.(4)În situațiile prevăzute la alin. (2) și (3), recuperarea cheltuielilor se face pe bază de aviz de însoțire a mărfii (în cazul bunurilor materiale) sau notificări de decont în cadrul protocoalelor/convențiilor încheiate, fără a se emite facturi.(la 22-11-2017,
Articolul 3 a fost completat de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
+
Articolul 4(1)<!–>Reparațiile, reviziile și întreținerea mijloacelor tehnice se execută de către structurile susținătoare sau prin operatori economici specializați.(2)–>Pentru structurile asigurate, finanțate parțial din venituri proprii sau în cadrul cărora se desfășoară activități finanțate integral din venituri proprii, recuperarea, prin decontare, a cheltuielilor privind utilizarea și mentenanța mijloacelor de transport se face conform protocoalelor încheiate în acest sens, la nivelul valorii contabile a bunurilor consumate.(la 22-11-2017,
Alineatul (2) din Articolul 4 a fost modificat de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
(3)În cazul structurilor în cadrul cărora se desfășoară activități finanțate integral din venituri proprii, recuperarea, prin decontare, a cheltuielilor se face numai pentru acest tip de activități.(la 22-11-2017,
Alineatul (3) din Articolul 4 a fost modificat de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
+
Articolul 5Pentru spațiile puse la dispoziția structurilor teritoriale ale Direcției Generale de Protecție Internă și Direcției Generale Anticorupție de către structuri teritoriale ale Ministerului Administrației și Internelor, altele decât cele cuprinse în anexa la prezentul ordin, cheltuielile de întreținere, utilitățile și intervențiile în timp asupra acestora se suportă de către structurile care le administrează.–––<!–>Art. 5 a fost modificat de pct. 3 al art. I din ORDINUL nr. 30 din 5 februarie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 91 din 10 februarie 2010.–>(la 22-11-2017,
sintagma: Direcției generale de informații și protecție internă a fost înlocuită de Litera c), Articolul III ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
+
Articolul 5^1(1)<!–>Pentru structurile teritoriale ale Direcției audit public intern, cu excepția sectoarelor 1 și 2 audit public intern – București, decontarea cheltuielilor privind utilitățile, întreținerea, chiriile, lucrările de reparații curente, carburanții, lubrifianții, reparațiile, reviziile, întreținerea mijloacelor de mobilitate, a aparaturii IT și de comunicații, precum și rechizitele, furniturile de birou și imprimatele tipizate se face conform protocoalelor de asigurare logistică încheiate în acest sens."(2)–>Protocoalele prevăzute la alin. (1) se încheie între ordonatorul principal de credite și structurile susținătoare în ale căror imobile funcționează structurile teritoriale ale Direcției audit public intern.(3)<!–>Contravaloarea financiară a drepturilor de hrană și echipament ale personalului din structurile teritoriale ale Direcției audit public intern se asigură din bugetul propriu al ordonatorului principal de credite, prin grija Direcției generale logistice.–>Art. 5^1 a fost introdus de art. I din ORDINUL nr. 113 din 10 septembrie 2015 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 690 din 11 septembrie 2015.
+
Articolul 5^2Pentru asigurarea logistică pe linie de spații a Comenduirii Garnizoanei se încheie protocoale de asigurare logistică între ordonatorul principal de credite și structurile susținătoare în ale căror imobile funcționează.–––-<!–>Art. 5^2 a fost introdus de art. I din ORDINUL nr. 113 din 10 septembrie 2015 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 690 din 11 septembrie 2015.–>
+
Articolul 6Directorul general al Direcției generale logistice, directorul general al Direcției generale pentru comunicații și tehnologia informației și directorul Direcției medicale, fiecare pe domeniul său de competență, pot emite dispoziții pentru soluționarea unor situații specifice privind aplicarea prezentului ordin.–––<!–>Art. 6 a fost modificat de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 266 din 8 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 843 din 16 decembrie 2010.–>
+
Articolul 7Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.<!–>

p. Ministrul internelor–>
și reformei administrative,<!–>
Anghel Andreescu,–>
secretar de stat<!–>
București, 30 iunie 2008.–>Nr. 521. +
Anexă<!–>Structurile susținătoare, domeniile, precum și structurile asigurate–>

Nr.<!–>crt–> Denumirea structurii<!–>asigurate –> Domeniul asigurat <!–>
Spații –> Mobilitate <!–> Armament și –>muniție <!–> Echipare și –>hrănire <!–> Comunicații și –>informatică <!–>
1.–> Conducerea ministerului, direcțiile generale și direcțiile aparatului central și structurile subordonate acestora finanțate din bugetul ordonatorului principal de credite^1<!–> Direcția asigurare logistică integrată–> Direcția asigurare logistică integrată<!–> Direcția asigurare logistică integrată–> Direcția asigurare logistică integrată<!–> Direcția administrare pentru comunicații și tehnologia informației–>
2.<!–> Direcția Generală de Protecție –>Internă – structurile teritoriale^1^1<!–> Instituțiile/Structurile în imobilele cărora funcționează–> Instituțiile/Structurile în imobilele cărora funcționează<!–> Instituțiile/Structurile în imobilele cărora funcționează–> Instituțiile/Structurile în imobilele cărora funcționează<!–> Instituțiile/Structurile în imobilele cărora funcționează–>
Direcția Generală de Protecție Internă<!–> Direcția Generală de Protecție Internă–> Direcția Generală de Protecție Internă<!–> Direcția Generală de Protecție Internă^2–> Direcția Generală de Protecție Internă<!–>
3.–> Direcția anticorupție pentru municipiul București și județul Ilfov<!–> Direcția Generală Anticorupție–> Direcția Generală Anticorupție<!–> Direcția Generală Anticorupție–> Direcția Generală Anticorupție<!–> Direcția Generală Anticorupție–>
Inspectoratul de Poliție Județean Ilfov<!–> –> Inspectoratul de Poliție Județean Ilfov<!–>
4.–> Structurile <!–>teritoriale ale Direcției Generale Anticorupție^3–> Instituțiile/structurile în imobilele cărora funcționează<!–> Inspectoratul de Poliție Județean^4–> Inspectoratul de Poliție Județean<!–> Inspectoratul de Poliție Județean–> Inspectoratul de Poliție Județean^5^1<!–>
Direcția Generală Anticorupție–> Direcția Generală Anticorupție^4^1<!–> Direcția Generală Anticorupție^5–>
5 <!–> Abrogat–>
6 <!–> Abrogat–>
7 <!–> Abrogat–>
8 <!–> Arhivele Naționale –> Susținere proprie<!–> Direcția generală–>logistică prin <!–>Direcția asigurare logistică integrată–> – <!–> Susținere proprie–> Susținere proprie<!–>
9 –> Serviciul <!–>Municipiului –>București al <!–>Arhivelor Naționale,–>Serviciul Județean <!–>Ilfov al Arhivelor –>Naționale, Serviciul<!–>Arhivele Naționale –>Istorice Centrale, <!–>Serviciul Logistic, –>Microfilmare de <!–>Asigurare, –>Conservare și <!–>Restaurarea –>Documentelor <!–> Arhivele –>Naționale <!–> Direcția generală–>logistică prin <!–>Direcția asigurare logistică integrată–> – <!–> Arhivele –>Naționale <!–> Arhivele –>Naționale <!–>
10 –> Structurile <!–>teritoriale ale –>Arhivelor <!–>Naționale^6) –> Inspectoratul de <!–>poliție județean –> Inspectoratul de <!–>poliție județean –> – <!–> Inspectoratul de –>poliție județean <!–> Inspectoratul de –>poliție județean <!–>
11 –> Birourile 1 și 2 <!–>audit intern –>București <!–> Direcția generală–>logistică prin <!–>Direcția asigurare logistică integrată–> Direcția generală<!–>logistică prin –>Direcția asigurare logistică integrată<!–> Direcția generală–>logistică prin <!–>Direcția asigurare logistică integrată–> Direcția generală<!–>logistică prin –>Direcția asigurare logistică integrată<!–> Direcția administrare pentru comunicații și tehnologia informației–>
12 <!–> Structurile –>teritoriale ale <!–>Direcției generale –>audit intern^7), cu <!–>excepția birourilor –>1 și 2 audit intern <!–>București –> Inspectoratul de <!–>poliție județean –> Inspectoratul de <!–>poliție județean –> Inspectoratul de <!–>poliție județean –> Inspectoratul de <!–>poliție județean –> Inspectoratul de <!–>poliție județean –>
13 <!–> Direcția pentru –>Evidența <!–>Persoanelor și –>Administrarea <!–>Bazelor de Date –> Susținere proprie<!–> Direcția generală–>logistică prin <!–>Direcția asigurare logistică integrată–> Susținere proprie<!–> Susținere proprie–> Susținere proprie<!–>
14 –> Formațiunile <!–>teritoriale ale –>Direcției pentru <!–>Evidența –>Persoanelor și <!–>Administrarea –>Bazelor de Date <!–> Direcția Generală–>de Poliție a <!–>Municipiului –>București <!–> Inspectoratul de –>poliție județean <!–> Direcția Generală–>de Poliție a <!–>Municipiului –>București <!–> Direcția pentru –>Evidența <!–>Persoanelor și –>Administrarea <!–>Bazelor de Date –> Direcția pentru <!–>Evidența –>Persoanelor și <!–>Administrarea –>Bazelor de Date <!–>
Inspectoratul de –>poliție județean <!–> Inspectoratul de –>poliție județean <!–>
15 –> Abrogat<!–>
16 –> Abrogat<!–>
17 –> Abrogat<!–>
18.–> Structurile județene pentru imigrări<!–> Inspectoratul de poliție județean–> Inspectoratul de poliție județean<!–> Inspectoratul de poliție județean–> Inspectoratul de poliție județean<!–> Inspectoratul de poliție județean–>
Inspectoratul General pentru Imigrări/centrele regionale de azil<!–>(Rădăuți, Galați, Timișoara)8^1–>
19 <!–> Direcția Generală –>de Pașapoarte <!–> Susținere proprie–> Direcția generală<!–>logistică prin –>Direcția asigurare logistică integrată<!–> Susținere proprie–> Susținere proprie<!–> Susținere proprie–>
20 <!–> Serviciile publice –>comunitare de <!–>eliberare și –>evidență a <!–>pașapoartelor –> Instituția <!–>prefectului –> Instituția <!–>prefectului –> Direcția Generală<!–>de Poliție a –>Municipiului <!–>București –> Instituția <!–>Prefectului^9) –> Instituția <!–>Instituția^10) –>
Inspectoratul de <!–>poliție județean –>
21 <!–> Direcția Regim –>Permise de <!–>Conducere și –>Înmatriculare a <!–>Vehiculelor –> Susținere proprie<!–> Direcția generală–>logistică prin <!–>Direcția asigurare logistică integrată–> Susținere proprie<!–> Susținere proprie–> Susținere proprie<!–>
22 –> Serviciile publice <!–>comunitare regim –>permise de <!–>conducere și –>înmatriculare a <!–>vehiculelor –> Instituția <!–>prefectului –> Instituția <!–>prefectului –> Direcția Generală<!–>de Poliție a –>Municipiului <!–>București –> Instituția <!–>Prefectului^11)–> Instituția <!–>Prefectului^12) –>
Inspectoratul de <!–>poliție județean –>
23 <!–> Atelierele de –>fabricare a plăcilor<!–>cu numere de –>înmatriculare <!–> Instituțiile/ –>Structurile în <!–>imobilele cărora –>funcționează <!–> Direcția generală–>logistică prin <!–>Direcția asigurare logistică integrată–> Direcția Regim <!–>Permise de –>Conducere și <!–>Înmatriculare a –>Vehiculelor <!–> Direcția Regim –>Permise de <!–>Conducere și –>Înmatriculare a <!–>Vehiculelor –> Direcția Regim <!–>Permise de –>Conducere și <!–>Înmatriculare a –>Vehiculelor <!–>
Inspectoratul de –>poliție județean <!–> Inspectoratul de –>poliție județean <!–>
24 –> Spitalul de Urgență <!–>"Prof. dr. Dimitrie –>Gerota" București <!–> Susținere proprie–> Direcția generală<!–>logistică prin –>Direcția asigurare logistică integrată<!–> Direcția generală–>logistică prin <!–>Direcția asigurare logistică integrată–> Susținere proprie<!–> Susținere proprie–>
25 <!–> Centrul Medical de –>Diagnostic și <!–>Tratament –>Ambulatoriu <!–>"Dr. Nicolae –>Kretzulescu" <!–> Susținere proprie–> Direcția generală<!–>logistică prin –>Direcția asigurare logistică integrată<!–> Direcția generală–>logistică prin <!–>Direcția asigurare logistică integrată–> Susținere proprie<!–> Susținere proprie–>
26 <!–> Centrul Medical de –>Diagnostic și <!–>Tratament –>Ambulatoriu Ploiești<!–> Susținere proprie–> Susținere proprie<!–> Inspectoratul de –>poliție județean <!–> Susținere proprie–> Inspectoratul de <!–>
27 –> Centrul Medical de <!–>Diagnostic și –>Tratament <!–>Ambulatoriu Oradea –> Susținere proprie<!–> Susținere proprie–> Inspectoratul de <!–>poliție județean –> Susținere proprie<!–> Susținere proprie–>
28 <!–> Spitalul Clinic de –>Urgență "Avram <!–>Iancu" Oradea –> Susținere proprie<!–> Susținere proprie–> Inspectoratul de <!–>poliție județean –> Susținere proprie<!–> Susținere proprie–>
29 <!–> Administrația –>Națională a <!–>Rezervelor de Stat –>și Probleme <!–>Speciale –> Instituțiile/ <!–>Structurile în –>imobilele cărora <!–>funcționează^13) –> Susținere proprie<!–> Direcția Generală–>de Poliție a <!–>Municipiului –>București <!–> Susținere proprie–> Susținere proprie<!–>
30 –> Unitățile <!–>teritoriale ale –>Administrației <!–>Naționale a –>Rezervelor de Stat <!–>și Probleme –>Speciale <!–> Susținere proprie–> Susținere proprie<!–> Inspectoratul de –>poliție județean <!–> Susținere proprie–> Susținere proprie<!–>
31.–> Structurile teritoriale pentru probleme speciale ale Administrației Naționale a Rezervelor de Stat și Probleme Speciale<!–> Instituția prefectului–> Instituția prefectului<!–> –> Administrația Națională a Rezervelor de Stat și Probleme Speciale<!–> A. Comunicații Instituția prefectului–>
B. Informatică Administrația Națională a Rezervelor de Stat și Probleme Speciale<!–>
32 –> Centrul de Formare <!–>și Perfecționare a –>Polițiștilor <!–>"Nicolae Golescu" –>Slatina <!–> Inspectoratul de –>poliție județean <!–> Inspectoratul de –>poliție județean <!–> Inspectoratul de –>poliție județean <!–> Inspectoratul de –>poliție județean <!–> Inspectoratul de –>poliție județean <!–>
33 –> Agenția Națională <!–>împotriva Traficului–>de Persoane <!–> Susținere proprie–> Direcția generală<!–>logistică prin –>Direcția asigurare logistică integrată<!–> Direcția generală–>logistică prin <!–>Direcția asigurare logistică integrată–> Susținere proprie<!–> Susținere proprie–>
34 <!–> Centrele regionale –>ale Agenției <!–>Naționale împotriva –>Traficului de <!–>Persoane –> Instituțiile/ <!–>Structurile în –>imobilele cărora <!–>funcționează –> Inspectoratul de <!–>poliție județean –> Inspectoratul de <!–>poliție județean –> Inspectoratul de <!–>poliție județean –> Inspectoratul de <!–>poliție județean –>^15) <!–>
Agenția Națională–>împotriva <!–>Traficului de –>Persoane^14) <!–>
35 –> Agenția Națională <!–>Antidrog –> Susținere proprie<!–> Direcția generală–>logistică prin <!–>Direcția asigurare logistică integrată–> Direcția generală<!–>logistică prin –>Direcția asigurare logistică integrată<!–> Susținere proprie–> Susținere proprie<!–>
36 –> Centrele regionale <!–>antidrog din –>municipiul București<!–> Agenția Națională–>Antidrog <!–> Direcția generală–>logistică prin <!–>Direcția asigurare logistică integrată–> Direcția generală<!–>logistică prin –>Direcția asigurare logistică integrată<!–> Agenția Națională–>Antidrog <!–> Agenția Națională–>Antidrog <!–>
37 –> Centrele regionale <!–>teritoriale și –>centrele de <!–>prevenire, evaluare –>și consiliere <!–>antidrog din –>județele Călărași, <!–>Ialomița, Ilfov, –>Giurgiu și <!–>Teleorman –> Agenția Națională<!–>Antidrog –> Inspectoratul de <!–>poliție județean –> Inspectoratul de <!–>poliție județean –> Agenția Națională<!–>Antidrog –> Agenția Națională<!–>Antidrog –>
38 <!–> Grupările de –>jandarmi mobile <!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–>
39 –> Catedrele din <!–>teritoriu ale Școlii–>de Aplicație pentru <!–>Ofițeri "Mihai –>Viteazul" a <!–>Jandarmeriei –>Române <!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–>
Școala de –>Aplicație pentru <!–>Ofițeri "Mihai –>Viteazul" a <!–>Jandarmeriei –>Române^16) <!–>
40 –> Catedrele din <!–>teritoriu ale –>Centrului de <!–>Perfecționare a –>Pregătirii Cadrelor <!–>Jandarmi –>Gheorgheni <!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–> Inspectoratul de –>jandarmi județean<!–>
Centrului de –>Perfecționare a <!–>Pregătirii –>Cadrelor Jandarmi<!–>Gheorgheni^17) –>

(la 09-10-2018,
Tabelul din anexă a fost modificat de Punctele 1 și 2, Articolul I din ORDINUL nr. 108 din 2 octombrie 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 855 din 09 octombrie 2018
)
____________^1) Activitățile de reparații și întreținere pentru imobilul situat în Piața Revoluției nr. 1 A, precum și elaborarea documentelor referitoare la angajarea, lichidarea și ordonanțarea cheltuielilor aferente întreținerii, funcționării, dotărilor și investițiilor aferente acestui imobil revin Direcției asigurare logistică integrată. Cheltuielile aferente se suportă din bugetul ordonatorului principal de credite. Activitățile specifice domeniilor Echipare și Hrănire și Comunicații și Informatică, precum și elaborarea documentelor referitoare la angajarea, lichidarea și ordonanțarea cheltuielilor aferente revin Direcției asigurare logistică integrată, respectiv Direcției administrare pentru comunicații și tehnologia informației, fiecare pe domeniul de competență. Cheltuielile se suportă din bugetul ordonatorului principal de credite.(la 22-11-2017,
Nota de subsol nr. 1 din anexă a fost modificată de Punctul 6, Articolul I din ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
Pentru Centrul de Psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne, atribuțiile logistice pe linie de spații și comunicații revin Bazei pentru Logistică – U.M. 0333 București a Inspectoratului General pentru Situații de Urgență.(la 09-10-2018,
Nota de subsol nr. 1 din anexă a fost completată de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 108 din 2 octombrie 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 855 din 09 octombrie 2018
)
1^1 Pentru structurile teritoriale ale Direcției Generale de Protecție Internă, achiziția și dotarea cu aparatură specifică se realizează în mod centralizat prin grija Direcției Generale de Protecție Internă. La solicitarea structurilor sale teritoriale, Direcția Generală de Protecție Internă poate asigura și alte bunuri materiale.(la 22-11-2017,
Anexa a fost completată de Punctul 7, Articolul I din ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
^2) Direcția Generală de Protecție Internă asigură echivalentul valoric al normelor de hrană și echipament pentru personalul structurilor teritoriale.(la 22-11-2017,
sintagma: Direcția Generală de Informații și Protecție Internă a fost înlocuită de Litera c), Articolul III ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
^3) Pentru Serviciul Județean Anticorupție Tulcea atribuțiile logistice revin Inspectoratului de Jandarmi Județean Tulcea. Pentru serviciile județene anticorupție din județele Bihor, Constanța, Satu Mare, atribuțiile logistice revin inspectoratelor județene ale poliției de frontieră din fiecare județ.<!–>^4) Pentru structurile teritoriale ale Direcției Generale Anticorupție, achiziția și dotarea cu mijloace de transport, aparatură specifică, tehnică de calcul, copiatoare și faxuri se realizează în mod centralizat prin grija Direcției Generale Anticorupție. La solicitarea structurilor sale teritoriale, Direcția Generală Anticorupție poate asigura și alte bunuri materiale. Bunurile utilizate în prezent de structurile teritoriale ale Direcției Generale Anticorupție rămân în continuare în folosința acestora.–>^4^1) Direcția Generală Anticorupție poate asigura mobilitatea în cazul misiunilor specifice.(la 22-11-2017,
Anexa a fost completată de Punctul 8, Articolul I din ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
^5) Direcția Generală Anticorupție asigură echivalentul valoric al normelor de hrană și echipament pentru personalul structurilor teritoriale.5^1) Serviciile de telefonie mobilă și echipamentele aferente sunt asigurate de către Direcția Generală Anticorupție.(la 22-11-2017,
Anexa a fost completată de Punctul 9, Articolul I din ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
^6) Asigurarea structurilor teritoriale ale Arhivelor Naționale cu programe informatice pentru sistemul național, stații de lucru cu accesorii, imprimante, multifuncționale, scannere, plottere, aparate de multiplicat, bunuri materiale specifice (rafturi, dulapuri, rastele, fișiere, cutii, tuburi, mape și imprimate) se realizează în mod centralizat, prin grija Arhivelor Naționale.(la 22-11-2017,
Nota de subsol nr. 6 din anexă a fost modificată de Punctul 6, Articolul I din ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
^7) Pentru birourile teritoriale de audit intern Constanța și Iași atribuțiile logistice revin Inspectoratului de Jandarmi Județean Constanța, respectiv Inspectoratului Județean al Poliției de Frontieră Iași.<!–>^8) Centrul pentru cazarea străinilor luați în custodie publică Arad este asigurat de către Centrul regional de cazare și proceduri pentru solicitanții de azil Timișoara.–>8^1) Inspectoratul General pentru Imigrări/centrele regionale de azil (Rădăuți, Galați, Timișoara) asigură drepturile de hrană și echipament, cu excepția furniturilor și rechizitelor de birou care sunt asigurate de către inspectoratul de poliție județean.(la 09-10-2018,
Nota de subsol din anexă a fost completată de Punctul 4, Articolul I din ORDINUL nr. 108 din 2 octombrie 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 855 din 09 octombrie 2018
)
^9) Serviciile publice comunitare pentru eliberarea și evidența pașapoartelor simple sunt asigurate din punctul de vedere al echipamentului și pe linia imprimatelor specifice de către Direcția Generală de Pașapoarte.<!–>^10) Pentru sistemul e-pass, serviciile publice comunitare de eliberare și evidență a pașapoartelor sunt asigurate de către Direcția Generală de Pașapoarte.–>^11) Serviciile publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor sunt asigurate din punctul de vedere al echipamentului și pe linia tipizatelor speciale necesare emiterii autorizației de circulație provizorie sau pentru probe a vehiculelor de către Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor.<!–>^12) Serviciile publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor sunt asigurate cu echipamente informatice aferente activității de înmatriculare a vehiculelor, de eliberare a permiselor de conducere și certificatelor de înmatriculare și de examinare în vederea obținerii permisului de conducere de către Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor.–>^13) Activitățile de reparații și întreținere a spațiilor aparatului propriu al Administrației Naționale a Rezervelor de Stat și Probleme Speciale, precum și elaborarea documentelor referitoare la angajarea, lichidarea și ordonanțarea cheltuielilor aferente întreținerii, funcționării și dotărilor acestora, revin UT 350 Popești-Leordeni, județul Ilfov. Cheltuielile se suportă din bugetul Administrației Naționale a Rezervelor de Stat și Probleme Speciale.(la 22-11-2017,
Nota de subsol nr. 13 din anexă a fost modificată de Punctul 6, Articolul I din ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
^14) Agenția Națională împotriva Traficului de Persoane asigură echivalentul valoric al normelor de hrană și echipament pentru personalul centrelor regionale.<!–>^15) Asigurarea centrelor regionale cu tehnică de calcul, aparatură și materiale specifice se realizează de către Agenția Națională împotriva Traficului de Persoane.–>^16) Școala de Aplicație pentru Ofițeri "Mihai Viteazul" a Jandarmeriei Române asigură echivalentul valoric al normelor de hrană și echipament pentru personalul catedrelor din teritoriu.<!–>^17) Centrul de Perfecționare a Pregătirii Cadrelor Jandarmi Gheorgheni asigură echivalentul valoric al normelor de hrană și echipament pentru personalul catedrelor din teritoriu.–>NOTE:Polițiștii detașați la direcțiile/secțiile componente ale Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție sunt asigurați pe linie de armament și muniție de către Direcția Asigurare Logistică Integrată.(la 09-10-2018,
Primul paragraf din NOTE din Anexă a fost modificat de Punctul 5, Articolul I din ORDINUL nr. 108 din 2 octombrie 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 855 din 09 octombrie 2018
)
Asigurarea armamentului și muniției pentru polițiștii detașați la birourile teritoriale ale Direcției Naționale Anticorupție din cadrul Parchetului General se realizează de către Direcția Generală de Poliție a Municipiului București, respectiv inspectoratele de poliție județene.<!–>Pentru centrele medicale județene și serviciile medicale de armă asigurarea logistică revine structurilor pe lângă care funcționează.–>Unitățile teritoriale fără personalitate juridică din subordinea nemijlocită/subordinea Inspectoratului General al Poliției Române sunt asigurate logistic de către Direcția Generală de Poliție a Municipiului București, respectiv inspectoratele județene de poliție.(la 22-11-2017,
Paragraful 4 din NOTE din Anexă a fost modificat de Punctul 10, Articolul I din ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
Pentru Baza de Depozitare a Rezervelor Proprii ale Ministerului Administrației și Internelor Găești atribuțiile logistice pe linie de spații revin Inspectoratului de Jandarmi Județean Dâmbovița.<!–>Până la operaționalizare, pe linie de mobilitate terestră, cu excepția mijloacelor de aerodrom și autocisternelor de alimentare cu carburanți de aviație, unitățile speciale de aviație teritoriale sunt asigurate astfel: Unitatea Specială de Aviație Cluj-Napoca de către Inspectoratul de Poliție Județean Cluj, iar unitățile speciale de aviație Iași și Tulcea, de către inspectoratele județene ale poliției de frontieră Iași, respectiv Tulcea.–>Direcția asigurare logistică integrată, în calitate de unitate centrală specializată, asigură servicii tipografice și lucrări de reparații, revizii tehnice și întreținerea mijloacelor de mobilitate și a tehnicii specifice din dotarea structurilor Ministerului Afacerilor Interne, în funcție de capacitatea de producție, cu suportarea cheltuielilor din bugetul propriu, ulterior efectuării redistribuirilor între bugetul acesteia și bugetele unităților Ministerului Afacerilor Interne asigurate.(la 09-10-2018,
Paragraful 7 din NOTE din Anexă a fost modificat de Punctul 6, Articolul I din ORDINUL nr. 108 din 2 octombrie 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 855 din 09 octombrie 2018
)
Ordonatorii secundari de credite pot stabili, prin dispoziție/ordin modul de asigurare logistică a structurilor din subordinea nemijlocită a acestora și a altor unități teritoriale subordonate, fără personalitate juridică.(la 22-11-2017,
Anexa a fost completată de Punctul 11, Articolul I din ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
(la 22-11-2017,
Paragraful 7 din NOTE a fost abrogat de Punctul 12, Articolul I din ORDINUL nr. 134 din 6 noiembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 918 din 22 noiembrie 2017
)
Ultimul paragraf – abrogat.–––-Ultimul paragraf din note a fost abrogat de art. I din ORDINUL nr. 11 din 5 februarie 2015 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 107 din 10 februarie 2015.<!–>–>–––-Anexa a fost înlocuită cu anexa din ORDINUL nr. 212 din 28 septembrie 2011, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 700 din 4 octombrie 2011, potrivit art. I din același act normativ.<!–>–><!–>–>––––-<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters