ORDIN nr. 60 din 20 mai 2019

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 10/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 417 din 28 mai 2019
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 160 22/11/2013
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 45
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 22/11/2013 ANEXA 3
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 22/11/2013 ANEXA 4
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 27
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 36
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 37
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 39
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 7
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 17
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 18
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 27
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 29
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 30
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 31
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 32
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 33
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 45
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 51
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 58
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 160 22/11/2013
ActulREFERIRE LAREGULAMENT 22/11/2013
ActulREFERIRE LALEGE 15 14/02/2008
ActulREFERIRE LAOUG 30 25/04/2007 ART. 7
ART. 1MODIFICA PEORDIN 160 22/11/2013
ART. 1REFERIRE LAORDIN 160 22/11/2013
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 45
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 22/11/2013 ANEXA 3
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 22/11/2013 ANEXA 4
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 27
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 36
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 37
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 39
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 7
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 17
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 18
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 27
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 29
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 30
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 31
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 32
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 33
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 45
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 51
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 58
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ANEXA 1
ART. 1REFERIRE LAREGULAMENT 22/11/2013
ANEXA 1REFERIRE LAREGULAMENT 22/11/2013
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare,<!–>ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:–> +
Articolul IRegulamentul de organizare și funcționare a Institutului de Studii pentru Ordine Publică, aprobat prin Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 160/2013, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 751 din 4 decembrie 2013, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:1.<!–>La articolul 7, punctul 5 se modifică și va avea următorul cuprins:5.–>Catedra management;2.Articolul 17 se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 17(1)<!–>Directorul răspunde în fața conducerii MAI de întreaga activitate pe care o desfășoară Institutul, potrivit prevederilor fișei postului.(2)–>În exercitarea actului de conducere, directorul Institutului emite dispoziții cu caracter obligatoriu pentru personalul din subordine, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.(3)<!–>Directorul poate delega o parte din atribuțiile/ competențele ce îi revin personalului de conducere aflat în subordonare nemijlocită sau directă, prin dispoziție, conform prevederilor legale în vigoare.(4)–>În lipsa directorului, prerogativele acestuia sunt îndeplinite de către unul dintre directorii adjuncți, desemnat, sau înlocuitorul legal.
3.Articolul 18 se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 18(1)<!–>Directorii adjuncți răspund de activitatea structurilor aflate în coordonare și îndrumare, potrivit prevederilor fișelor posturilor.(2)–>Directorul adjunct pentru învățământ este reprezentant al managementului calității și îndeplinește atribuțiile potrivit prevederilor fișei postului.(3)<!–>Directorul adjunct pentru logistică îndeplinește atribuțiile potrivit fișei postului și asigură implementarea măsurilor de protecție a informațiilor clasificate deținute de Institut, în calitate de șef al structurii de securitate.
4.–>Articolul 27 se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 27(1)<!–>Compartimentul juridic se subordonează direct directorului Institutului și are ca obiectiv specific asigurarea asistenței juridice în cadrul Institutului. (2)–>Compartimentul juridic îndeplinește următoarele atribuții specifice: a)<!–>elaborează sau, după caz, colaborează la elaborarea proiectelor de acte normative din domeniul de activitate al Institutului;b)–>analizează și formulează observații și propuneri asupra proiectelor de acte normative inițiate de structurile MAI sau alte autorități publice, transmise spre consultare Institutului;c)<!–>susține proiectele de acte normative din domeniul de activitate al Institutului, precum și propunerile și observațiile formulate, în raporturile cu alte autorități, organisme sau comisii, potrivit competențelor;d)–>formulează propuneri și observații, motivate juridic, sau avizează sub aspectul legalității proiecte de acte normative care se emit la nivelul Institutului, proiecte ale documentelor de cooperare/colaborare propuse de Institut ori transmise, spre consultare, acestuia;e)<!–>reprezintă și apără interesele legitime ale Institutului în fața instanțelor de judecată și a altor organe de jurisdicție, organelor Ministerului Public, autorităților administrației publice, precum și în cadrul oricăror proceduri prevăzute de lege, în cauzele în care acesta este citat/parte;f)–>formulează și introduce plângeri prealabile/contestații, acțiuni, depune întâmpinări și răspunsuri la întâmpinări, dă răspunsuri la interogatorii, exercită căi de atac, propune conducerii Institutului renunțarea la acțiuni și căi de atac, exercită orice mijloace legale de apărare a drepturilor și intereselor legitime ale Institutului la instanțele judecătorești și la alte organe de jurisdicție, în cauzele în care acesta este citat/parte;g)<!–>sesizează conducerea Institutului cu privire la deficiențele constatate ca urmare a soluționării litigiilor la instanțele judecătorești sau la alte organe de jurisdicție, pentru luarea măsurilor de înlăturare și asigurarea legalității și a ordinii de drept;h)–>ia măsuri pentru obținerea titlurilor executorii în cauzele în care Institutul este parte, pe care le trimite autorităților competente/structurilor competente pentru punere în executare, potrivit legii;i)<!–>acordă asistență juridică, în problematici care privesc activitatea Institutului, conducerii acestuia;j)–>pregătește sau examinează, sub aspectul legalității, documentația care stă la baza deciziilor conducerii Institutului;k)<!–>avizează pentru legalitate proiecte de contracte, înțelegeri sau alte acte juridice care angajează răspunderea juridică a Institutului, proiecte de acte cu caracter individual care se emit sau se semnează de directorul Institutului, precum și alte acte care pot angaja răspunderea patrimonială a instituției;l)–>elaborează puncte de vedere referitoare la interpretarea unor dispoziții legale și acordă asistență și consultații cu caracter juridic pentru rezolvarea sarcinilor de serviciu;m)<!–>acordă asistență juridică consiliilor de disciplină, la cererea acestora;n)–>participă, în cazuri justificate, în comisiile de evaluare constituite pentru atribuirea contractelor de achiziție publică sau a acordurilor-cadru;o)<!–>formulează puncte de vedere sau proiecte de răspuns la petițiile repartizate de conducerea Institutului;p)–>formulează puncte de vedere sau proiecte de răspuns la interpelările și întrebările adresate de senatori sau deputați ministrului afacerilor interne și prim-ministrului ori la petiții, la solicitarea structurilor MAI;q)<!–>formulează propuneri și observații, motivate juridic, la propunerile legislative care privesc activitatea Institutului.
5.–>La articolul 27^2, litera a) se modifică și va avea următorul cuprins:a)<!–>organizează și execută controale la structurile din cadrul Institutului, conform planificării sau dispozițiilor conducerii, potrivit normelor legale;6.–>La articolul 27^2, după litera g) se introduc două noi litere, literele h) și i), cu următorul cuprins:h)<!–>asigură elaborarea planului anual de controale și gestionează documentația aferentă; i)–>gestionează documentația rezultată în urma desfășurării în Institut a auditurilor publice interne și a controalelor executate de către structurile de specialitate din MAI și alte organisme abilitate.7.<!–>La articolul 29 alin. (1), litera h) se modifică și va avea următorul cuprins:h)–>elaborează documentația necesară în vederea autorizării/reautorizării de către ANC a programelor profesionale gestionate, în colaborare cu alte structuri din cadrul Institutului, conform competențelor;8.La articolul 30, partea introductivă și literele a) și b) se modifică și vor avea următorul cuprins: +
Articolul 30Catedra management se subordonează direct directorului Institutului și nemijlocit directorului adjunct pentru învățământ și are ca obiective specifice:<!–>a)–>formarea de competențe manageriale pentru nivel operațional și dezvoltarea celor corespunzătoare nivelului tactic; b)<!–>actualizarea cunoștințelor și formarea de competențe pe linii conexe de muncă, în sprijinul specializării;
9.–>La articolul 31, partea introductivă și litera e) se modifică și vor avea următorul cuprins: +
Articolul 31Catedra management îndeplinește următoarele atribuții specifice:<!–>(…)–>e)<!–>elaborează documentația necesară în vederea autorizării/reautorizării de către ANC a programelor profesionale gestionate, în colaborare cu alte structuri din cadrul Institutului, conform competențelor;
10.–>La articolul 32, litera b) se modifică și va avea următorul cuprins:b)<!–>eficientizarea procesului de evaluare/testare a competențelor lingvistice, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și responsabilităților specifice personalului Ministerului Afacerilor Interne, conform competențelor;11.–>La articolul 33, literele c), f) și g) se modifică și vor avea următorul cuprins:c)<!–>evaluează/testează competențele lingvistice, în vederea exercitării atribuțiilor/responsabilităților specifice personalului Ministerului Afacerilor Interne, conform competențelor;(…)–>f)<!–>colaborează cu DGMRU în vederea organizării programelor de formare profesională în domeniul de competență și desfășurării testărilor/evaluărilor;g)–>elaborează documentația necesară în vederea autorizării/ reautorizării de către ANC a programelor profesionale gestionate, în colaborare cu alte structuri din cadrul Institutului, conform competențelor;12.La articolul 36, partea introductivă se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 36Compartimentul studii și analize se subordonează direct directorului Institutului și are ca obiective specifice următoarele:<!–>
13.–>La articolul 36, după litera b) se introduce o nouă literă, litera c), cu următorul cuprins:c)<!–>coordonarea activității publicistice la nivelul Institutului, în colaborare cu celelalte structuri.14.–>La articolul 37, după litera g) se introduc două noi litere, literele h) și i), cu următorul cuprins:h)<!–>editează Revista «Forum ISOP», Buletinul documentar, lucrări de specialitate și alte materiale de prezentare a activităților specifice Institutului, în limita fondurilor bugetare alocate cu această destinație;i)–>desfășoară activități de informare, documentare și tradiții specifice domeniilor de competență.15.La articolul 37^1, partea introductivă se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 37^1Compartimentul implementare proiecte cu finanțare externă se subordonează direct directorului institutului și are ca obiective specifice următoarele:<!–>
16.–>La articolul 39, după litera m) se introduce o nouă literă, litera n), cu următorul cuprins:n)<!–>efectuează activitățile de prevenire a riscurilor profesionale și protecție a lucrătorilor la locul de muncă prevăzute în legislația de securitate și sănătate în muncă.17.–>La articolul 45, litera l) se modifică și va avea următorul cuprins:l)<!–>asigură elaborarea documentelor de planificare a principalelor activități ale Institutului, respectiv planul de activitate, în colaborare cu personalul de conducere, întocmește raportul de evaluare anuală și gestionează documentația aferentă;18.–>La articolul 45, litera m) se abrogă.19.<!–>La articolul 51, alin. (1) literele e) și j) se modifică și vor avea următorul cuprins:e)–>asigură funcționarea în condiții de siguranță a tuturor instalațiilor sub presiune, a instalațiilor de ridicat, grupurilor electrogene și centralelor termice aferente imobilelor aflate în administrarea Institutului;(…)<!–>j)–>asigură supravegherea stării tehnice a clădirilor aflate în administrarea Institutului, comportării în timp a acestora, precum și implementarea tuturor măsurilor specifice calității în construcții;20.Articolul 58 se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 58Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezentul regulament.<!–>
21.–>Anexa nr. 1 se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.22.<!–>Anexele nr. 3, 4 și 5 se abrogă.–>
+
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.<!–>

Ministrul afacerilor interne,–>
Carmen Daniela Dan<!–>
București, 20 mai 2019.–>Nr. 60. +
ANEXĂ*)<!–>*) Anexa este reprodusă în facsimil.–>(Anexa nr. 1 la regulament)<!–>ROMÂNIA–>MINISTERUL AFACERILOR INTERNE<!–>INSTITUTUL DE STUDII PENTRU ORDINE PUBLICĂ–>
ORGANIGRAMA<!–>
Institutului de Studii pentru Ordine Publică–><!–>
–>
<!–>
–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters