ORDIN nr. 60 din 21 iunie 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 08/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AUTORITATEA PENTRU SUPRAVEGHEREA PUBLICA A ACTIVITATII DE AUDIT STATUTAR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 523 din 26 iunie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 124 07/04/2021
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 60 21/06/2018
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Ținând cont de prevederile Legii nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și de prevederile Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare,președintele Autorității pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar emite prezentul ordin. +
Articolul 1(1)<!–>Autoritatea pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar (ASPAAS) își finanțează activitatea prin contribuția anuală datorată de Camera Auditorilor Financiari din România (CAFR) în procent de 30% din cheltuielile curente și de capital ale ASPAAS realizate în ultimul exercițiu bugetar cunoscut la data elaborării proiectului legii bugetare anuale.(2)–>Plata contribuției anuale datorate de CAFR, calculată potrivit alin. (1), se efectuează în două tranșe semestriale, în termenele prevăzute la art. 3, în baza înștiințării de plată emise de ASPAAS pentru fiecare tranșă (conform anexei nr. 1).(3)Prima tranșă este de 70% din valoarea contribuției anuale, iar cea de-a doua tranșă reprezintă diferența până la concurența valorii contribuției anuale.(la 15-04-2021,
Articolul 1 a fost modificat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 124 din 7 aprilie 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 396 din 15 aprilie 2021
)
+
Articolul 2(1)Înștiințarea de plată pentru prima tranșă se emite în termen de 20 de zile de la începerea anului.(la 15-04-2021,
Alineatul (1) din Articolul 2 a fost modificat de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 124 din 7 aprilie 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 396 din 15 aprilie 2021
)
(2)Abrogat.(la 15-04-2021,
Alineatul (2) din Articolul 2 a fost abrogat de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 124 din 7 aprilie 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 396 din 15 aprilie 2021
)
(3)Înștiințarea de plată pentru cea de-a doua tranșă se emite în semestrul al doilea, până la data de 1 octombrie a fiecărui an.
+
Articolul 3(1)<!–>Cele două tranșe prevăzute la art. 1 alin. (2) și (3) se achită de CAFR în termen de 10 zile de la data comunicării înștiințării de plată. (2)–>Comunicarea se realizează prin depunerea acesteia la registratura CAFR, prin transmiterea sa utilizând servicii poștale și de curierat sau orice altă modalitate prevăzută de Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare (Codul de procedură fiscală).
+
Articolul 4Înștiințarea de plată prevăzută la art. 1 alin. (2) se semnează de președintele ASPAAS sau de persoana delegată de acesta.
+
Articolul 5(1)<!–>Obligațiile de plată prevăzute la art. 3 alin. (1) sunt obligații de plată principale, iar neachitarea acestora conduce la calcularea de dobânzi și penalități de întârziere, în conformitate cu prevederile Codului de procedură fiscală.(2)–>Dobânzile și penalitățile de întârziere sunt obligații de plată accesorii care se evidențiază distinct într-un titlu de creanță bugetară (conform anexei nr. 2) și se achită în termenul prevăzut la art. 3 alin. (1).(3)<!–>Stingerea obligațiilor de plată se face în următoarea ordine: a)–>obligațiile de plată principale, în ordinea vechimii acestora; b)obligațiile de plată accesorii, în ordinea vechimii acestora.
+
Articolul 6Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.
+
Articolul 7Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.<!–>

Președintele Autorității pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar,–>
Cristiana Doina Tudor<!–>
București, 21 iunie 2018.–>Nr. 60. +
Anexa nr. 1<!–>Antetul Autorității pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar–>Nr. ……… din …………..<!–>Către …………………………………………,–>cod de identificare fiscală ……………….,<!–>str. ……………… nr. ………………,–>sectorul ….., localitatea …………………….<!–>județul ………….., cod poștal ……………–>
ÎNȘTIINȚARE DE PLATĂ<!–>–>
În temeiul prevederilor art. 85 alin. (1) și (2) din Legea nr. 162/2017 privind auditul statutar al situațiilor financiare anuale și al situațiilor financiare anuale consolidate și de modificare a unor acte normative, cu modificările ulterioare, precum și ale Ordinului președintelui Autorității pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar nr. 60/2018 privind procedura de administrare a contribuției anuale datorate de Camera Auditorilor Financiari din România, cu modificările ulterioare, vă aducem la cunoștință faptul că pentru anul ….. contribuția datorată de Camera Auditorilor Financiari din România este de ……………. mii lei.Vărsămintele se efectuează în contul Autorității pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar, CUI 24762322, cont IBAN: …………………….., deschis la Trezoreria Statului Sector …………….., București.<!–>Prezentul act poate fi contestat la Autoritatea pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar în termen de 45 de zile de la data comunicării.–>Conform prevederilor art. 272 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, contestația se soluționează de către autoritatea emitentă.(la 15-04-2021,
Anexa nr. 1 a fost modificată de Punctul 4, Articolul I din ORDINUL nr. 124 din 7 aprilie 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 396 din 15 aprilie 2021
)
+
Anexa nr. 2 <!–>–>Antetul Autorității pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar<!–>Nr. ……… din …………..–>Către …………………………………………,<!–>cod de identificare fiscală ……………………….,–>str. …………. nr. ……., <!–>sector ….., localitatea ………………………..,–>județul ………….., cod poștal …………………<!–>
ÎNȘTIINȚARE DE PLATĂ–>
referitoare la obligațiile accesorii <!–>–>
În conformitate cu prevederile art. 5 alin. (2) din Ordinul președintelui Autorității pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar nr. 60/2018 privind procedura de administrare a contribuției anuale datorate de Camera Auditorilor Financiari din România, vă înștiințăm că, pentru neachitarea la termenul de scadență a obligațiilor principale, s-au calculat obligații de plată accesorii, reprezentând dobânzi și penalități de întârziere, în valoare de ……….…. lei, după cum urmează:

Nr. crt.<!–> Denumirea obligației–> Cuantumul dobânzilor <!–>(lei)–> Cuantumul penalităților de întârziere <!–>(lei)–> Contul în care urmează a se vira suma calculată<!–>

–>Prezentul act constituie titlu de creanță bugetară și produce efecte de la data comunicării.<!–>
Președintele Autorității pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar,–>
……………………………………………………………………………………………………<!–>–>
–-<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters