ORDIN nr. 673 din 9 decembrie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 24/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 847 din 16 decembrie 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 280 22/12/2010
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 673 09/12/2008
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 32 și art. 34 alin. (1) din Legea nr. 481/2004 privind protecția civilă, republicată, ale art. 25 lit. d) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 15/2005, și ale art. 11 lit. n) din Hotărârea Guvernului nr. 1.490/2004 pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare și a organigramei Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, cu modificările ulterioare,<!–>în temeiul art. 7 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Internelor și Reformei Administrative, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările ulterioare,–>ministrul internelor și reformei administrative emite următorul ordin: +
Articolul 1Pregătirea în domeniul situațiilor de urgență a reprezentanților instituțiilor prefectului și a personalului cu funcții de conducere din administrația publică locală se realizează în centrele zonale de pregătire Bacău, Cluj-Napoca și Craiova din subordinea Centrului Național de Perfecționare a Pregătirii pentru Managementul Situațiilor de Urgență, pe baza "Programului unitar de pregătire" prevăzut în anexa nr. 1.
+
Articolul 2Arondarea județelor și a municipiului București pe centrele zonale de pregătire Bacău, Cluj-Napoca și Craiova este prevăzută în anexa nr. 2.
+
Articolul 3(1)<!–>În perioada 2009-2012, pregătirea în domeniul situațiilor de urgență a personalului menționat la art. 1 se desfășoară în serii de pregătire cu durata de 5 zile, conform categoriilor de personal încadrate pe grupele de pregătire prevăzute în anexa nr 3.(2)–>Baza de calcul a necesarului de pregătire pentru perioada menționată la alin. (1) este prevăzută în anexa nr 4.(3)Repartizarea necesarului de pregătire, pe categorii de personal și județele arondate centrelor zonale de pregătire Bacău, Craiova și Cluj-Napoca este stabilită în anexele nr 5, 6 și 7.
+
Articolul 4Anual, pe baza propunerilor Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, Ministerul Internelor și Reformei Administrative stabilește planificarea numerică, pe categorii de personal și pe seriile de pregătire organizate în centrele zonale Bacău, Cluj-Napoca și Craiova.
+
Articolul 5Prefecții, în calitate de președinți ai comitetelor județene pentru situații de urgență, stabilesc, în baza planificării anuale și a propunerilor inspectoratelor județene pentru situații de urgență, personalul care participă la pregătire și emit dispozițiile necesare.
+
Articolul 6(1)<!–>Centrele zonale de pregătire Bacău, Cluj-Napoca și Craiova comunică instituțiilor prefectului și inspectoratelor județene pentru situații de urgență, lunar, situația prezenței la pregătire a personalului planificat în seriile din luna precedentă.(2)–>Prefecții analizează periodic, în cadrul ședințelor comitetelor județene pentru situații de urgență, situația participării la pregătire a personalului planificat și dispun măsurile necesare pentru remedierea deficiențelor.(3)Personalul care nu s-a prezentat la pregătire din motive întemeiate va fi replanificat în serii ulterioare.
+
Articolul 7Prefecții județelor în care funcționează centrele zonale de pregătire Bacău, Cluj-Napoca și Craiova, precum și inspectorii'adșefi ai inspectoratelor județene pentru situații de urgență în a căror zonă de competență sunt dispuse acestea acordă sprijinul necesar organizării activităților de pregătire desfășurate în baza prezentului ordin.
+
Articolul 8Anexele nr 1-7 fac parte integrantă din prezentul ordin.
+
Articolul 9Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2009.<!–>

Ministrul internelor și reformei administrative,–>
Cristian David<!–>
București, 9 decembrie 2008.–>Nr 673. +
Anexa nr. 1<!–>PROGRAMUL UNITAR–>de pregătire în domeniul situațiilor de urgență a reprezentanților<!–>instituțiilor prefectului și a personalului cu funcții de conducere–>din administrația publică locală<!–>1.–>Strategii și politici naționale. Sistemul național de management al situațiilor de urgență1.1.<!–>Managementul situațiilor de urgență – componentă a politicii de securitate națională a statului român1.2.–>Cadrul normativ specific managementului situațiilor de urgență1.3.<!–>Sistemul național de management al situațiilor de urgență: organisme, competențe și relații funcționale1.4.–>Protecția civilă – măsuri și sarcini organizatorice realizate pentru prevenirea și reducerea riscului de producere a dezastrelor2.<!–>Profilul dezastrelor2.1.–>Dezastre naturale și antropice2.2.<!–>Tipuri de risc specifice teritoriului național. Consecințe pe care acestea le generează2.3.–>Impactul dezastrelor asupra comunităților, infrastructurii și mediului2.4.<!–>Problematica riscului și vulnerabilității. Strategii și programe de reducere a riscului3.–>Managementul situațiilor de urgență la nivel local3.1.<!–>Atribuțiile autorităților și instituțiilor publice în domeniul situațiilor de urgență3.2.–>Protecția populației, bunurilor materiale și mediului în situații de urgență. Cerințe și modalități de realizare3.3.<!–>Planuri și programe de pregătire în domeniul situațiilor de urgență. Planul de analiză și acoperire a riscurilor3.4.–>Procesul decizional. Flux informațional și proceduri de intervenție utilizate pentru managementul situațiilor de urgență3.5.<!–>Măsuri de protecție și reguli de comportare în situații de urgență3.6.–>Rolul factorilor decizionali în planificarea și asigurarea resurselor umane, materiale și financiare necesare managementului unitar al situațiilor de urgență4.<!–>Structuri și mecanisme necesare managementului situațiilor de urgență4.1.–>Susținerea participării publice a comunităților și organizațiilor neguvernamentale la acțiunile specifice de prevenire și gestionare a situațiilor de urgență, în scopul restabilirii stării de normalitate4.2.<!–>Servicii voluntare de urgență – criterii de performanță privind structura organizatorică și dotarea4.3.–>Cooperarea internațională șî asistența umanitară în situații de urgență; organisme și programe de cooperare și asistență pe plan european și internațional5.<!–>Activități practic-aplicative și de documentareActivitățile practic-aplicative se realizează prin organizarea de ateliere de lucru, întâlniri cu specialiști, vizite documentare, prezentări de mijloace tehnice și participare la exerciții de alarmare publică și de specialitate și vizează rezolvarea, potrivit nivelului de competență deținut, a unor situații specifice privind: organizarea și conducerea ședințelor comitetelor pentru situații de urgență; întocmirea proiectelor de hotărâri ale comitetelor pentru situații de urgență; întocmirea actelor de autoritate pentru punerea în practică a hotărârilor comitetelor pentru situații de urgență; exemple practice privind adoptarea măsurilor necesare pentru prevenirea și gestionarea situațiilor de urgență – acțiuni preventive/avertizarea populației/alocarea resurselor umane, materiale și financiare/acțiuni și măsuri dispuse pentru înlăturarea efectelor situațiilor de urgență și restabilirea stării de normalitate; planificarea, organizarea șî desfășurarea pregătirii în domeniul situațiilor de urgență a personalului din cadrul structurilor din subordine sau aflate în coordonare.–>În funcție de categoria de personal pregătită, timpul dedicat activităților practic-aplicative se repartizează după cum urmează:a)<!–>pentru grupa I de pregătire: în limita a 30% din timpul alocat pregătirii;b)–>pentru grupele a II-a și a III-a de pregătire: în limita a 50% din timpul alocat pregătirii.<!–>NOTĂ:–>Pentru grupele a II-a și a III'ada de pregătire, pregătirea pentru tipul de risc "inundații" se realizează în mod obligatoriu și prin utilizarea concepției exercițiului "Managementul situațiilor de urgență determinate de inundații", dezvoltat în cadrul componentei III a proiectului de înfrățire RO-PHARE 2005/017-690.01.04 "Contribuția privind stabilirea unei administrații pentru managementul la dezastre, la nivel regional și local".<!–>–>
+
Anexa nr. 2<!–>ARONDAREA–>județelor și a municipiului București pe centrele zonale de pregătire<!–>Bacău, Cluj-Napoca și Craiova–>

Centrul de pregătire Bacău (str. George Bacovia nr. 57) Fax: 0234/511 883 <!–> Centrul de pregătire Cluj-Napoca (str. Aviator Bădescu nr. 7-9) Fax: 0264/598 205 –> Centrul de pregătire Craiova (Str. Jietului nr. 15-17) Fax: 0251/415 033 <!–>
1. BACĂU –> 1. ALBA <!–> 1. ARGEȘ –>
2. BOTOȘANI <!–> 2. ARAD –> 2. CARAȘ-SEVERIN <!–>
3. BRĂILA –> 3. BIHOR <!–> 3. CĂLĂRAȘI –>
4. BUZĂU <!–> 4. BISTRIȚA-NĂSĂUD –> 4. DÂMBOVIȚA <!–>
5. CONSTANȚA –> 5. BRAȘOV <!–> 5. DOLJ –>
6. GALAȚI <!–> 6. CLUJ –> 6. GIURGIU <!–>
7. IAȘI –> 7. COVASNA <!–> 7. GORJ –>
8. NEAMȚ <!–> 8. HARGHITA –> 8. IALOMIȚA <!–>
9. PRAHOVA –> 9. HUNEDOARA <!–> 9. ILFOV –>
10. SUCEAVA <!–> 10. MARAMUREȘ –> 10. MEHEDINȚI <!–>
11. TULCEA –> 11. MUREȘ <!–> 11. OLT –>
12. VASLUI <!–> 12. SATU MARE –> 12. TELEORMAN <!–>
13. VRANCEA –> 13. SĂLAJ <!–> 13. VÂLCEA –>
<!–> 14. SIBIU –> 14. BUCUREȘTI <!–>
–> 15. TIMIȘ <!–> –>

<!–>–> +
Anexa nr. 3<!–>CATEGORIILE DE PERSONAL–>și repartizarea acestora pe grupe de pregătire<!–>

Grupa de pregătire –> Categoria de personal <!–>
–><!–>–><!–>–>Grupa I <!–>–><!–>–><!–>–> Prefect <!–>
Subprefect –>
Președinte al consiliului județean <!–>
Vicepreședinte al consiliului județean –>
Secretar general al județului/municipiului București <!–>
Primar general și viceprimar al municipiului București –>
<!–>–><!–>Grupa a II-a –><!–>–><!–>–> Primar al municipiului și orașului/sectorului <!–>municipiului București –>
Viceprimar al municipiului și orașului/sectorului <!–>municipiului București –>
Secretar al municipiului și orașului/sectorului <!–>municipiului București –>
<!–>–>Grupa a III-a <!–>–><!–> Primar al comunei –>
Viceprimar al comunei <!–>
Secretar al comunei –>

<!–>–> +
Anexa nr. 4<!–>BAZA DE CALCUL–>a necesarului de pregătire în cadrul centrelor zonale de pregătire<!–>Bacău, Cluj-Napoca și Craiova–>

CENTRUL <!–>DE –>PREGĂTIRE<!–> Categorii de personal –>
DETALII <!–> –> Prefecți<!–> Subprefecți–> Presedinți<!–>ai –>consiliilor <!–>județene –> Vicepreședinți<!–>ai –>consiliilor <!–>județene –> Secretari <!–>generali –>ai <!–>județelor–> Primari <!–>ai –>municipiilor,<!–>orașelor–>și <!–>sectoa–>relor<!–> Viceprimari –>ai <!–>municipiilor,–>orașelor<!–>și –>sectoarelor<!–> Secretari –>ai <!–>municipiilor,–>orașelor<!–>și –>sectoarelor<!–> Primari –>ai <!–>comunelor–> Viceprimari <!–>ai –>comunelor<!–> Secretari –>ai <!–>comunelor–> Total<!–>
BACĂU –> Necesar de pregătit<!–> 13 –> 26 <!–> 13 –> 26 <!–> 13 –> 95 <!–> 108 –> 95 <!–> 946 –> 946 <!–> 946 –> 3227<!–>
Planificat –> 2009 <!–> 13 –> 26 <!–> 13 –> 26 <!–> 13 –> 95 <!–> 108 –> 95 <!–> 400 –> 200 <!–> –> 989<!–>
2010 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 446 <!–> 500 –> <!–> 946–>
2011 <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 100 –> 246 <!–> 300 –> 646<!–>
2012 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 646 <!–> 646–>
Total <!–> 13 –> 26 <!–> 13 –> 26 <!–> 13 –> 95 <!–> 108 –> 95 <!–> 946 –> 946 <!–> 946 –> 3227<!–>
CLUJ- –>NAPOCA <!–> Necesar de pregătit–> 15 <!–> 30 –> 15 <!–> 30 –> 15 <!–> 133 –> 148 <!–> 133 –> 964 <!–> 964 –> 964 <!–> 3411–>
Planificat <!–> 2009 –> 15 <!–> 30 –> 15 <!–> 30 –> 15 <!–> 133 –> 148 <!–> 133 –> 400 <!–> 100 –> <!–> 1019–>
2010 <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 464 –> 500 <!–> –> 964<!–>
2011 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 100 <!–> 364 –> 210 <!–> 674–>
2012 <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 0 <!–> 754 –> 754<!–>
Total –> 15 <!–> 30 –> 15 <!–> 30 –> 15 <!–> 133 –> 148 <!–> 133 –> 964 <!–> 964 –> 964 <!–> 3411–>
CRAIOVA <!–> Necesar de pregătit–> 14 <!–> 29 –> 13 <!–> 26 –> 13 <!–> 93 –> 107 <!–> 93 –> 940 <!–> 940 –> 940 <!–> 3208–>
Planificat <!–> 2009 –> 14 <!–> 29 –> 13 <!–> 26 –> 13 <!–> 93 –> 107 <!–> 93 –> 400 <!–> 200 –> <!–> 988–>
2010 <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 440 –> 500 <!–> –> 940<!–>
2011 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 100 <!–> 240 –> 330 <!–> 670–>
2012 <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 610 –> 610<!–>
Total –> 14 <!–> 29 –> 13 <!–> 26 –> 13 <!–> 93 –> 107 <!–> 93 –> 940 <!–> 940 –> 940 <!–> 3208–>
TOTAL <!–>GENERAL –> Necesar de pregătit<!–> 42 –> 85 <!–> 41 –> 82 <!–> 41 –> 321 <!–> 363 –> 321 <!–> 2850 –> 2850 <!–> 2850 –> 9846<!–>
Planificat –> 2009 <!–> 42 –> 85 <!–> 41 –> 82 <!–> 41 –> 321 <!–> 363 –> 321 <!–> 1200 –> 500 <!–> –> 2996<!–>
2010 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 1350 <!–> 1500 –> <!–> 2850–>
2011 <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> 300 –> 850 <!–> 840 –> 1990<!–>
2012 –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> <!–> –> 2010 <!–> 2010–>
Total <!–> 42 –> 85 <!–> 41 –> 82 <!–> 41 –> 321 <!–> 363 –> 321 <!–> 2850 –> 2850 <!–> 2850 –> 9846

(la 29-12-2010,
Anexa nr. 4 a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 280 din 22 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 882 din 29 decembrie 2010
)
+
Anexa nr. 5<!–>REPARTIZAREA–>necesarului de pregătire în perioada 2009-2012, pe categorii de<!–>personal și județele arondate centrului zonal de pregătire Bacău–>

Nr crt <!–> Categorii de personal Județe: –> BC <!–> BT –> BR <!–> BZ –> CT <!–> GL –> IS <!–> NT –> PH <!–> SV –> TL <!–> VS –> VN <!–> Total cursanți –>
1. <!–> Prefecți –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 13 –>
2. <!–> Subprefecți –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 26 –>
3. <!–> Președinți ai consiliilor județene –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 13 –>
4. <!–> Vicepreședinți ai consiliilor județene –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 26 –>
5. <!–> Secretari generali ai județelor –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 13 –>
6. <!–> Primari ai municipiilor și orașelor –> 8 <!–> 7 –> 4 <!–> 5 –> 12 <!–> 4 –> 5 <!–> 5 –> 14 <!–> 16 –> 5 <!–> 5 –> 5 <!–> 95 –>
7. <!–> Viceprimari ai municipiilor și orașelor –> 9 <!–> 8 –> 5 <!–> 6 –> 13 <!–> 5 –> 6 <!–> 6 –> 15 <!–> 17 –> 6 <!–> 6 –> 6 <!–> 108 –>
8. <!–> Secretari ai municipiilor și orașelor –> 8 <!–> 7 –> 4 <!–> 5 –> 12 <!–> 4 –> 5 <!–> 5 –> 14 <!–> 16 –> 5 <!–> 5 –> 5 <!–> 95 –>
9. <!–> Primari ai comunelor –> 85 <!–> 71 –> 40 <!–> 82 –> 58 <!–> 61 –> 92 <!–> 78 –> 90 <!–> 97 –> 43 <!–> 81 –> 68 <!–> 946 –>
10. <!–> Viceprimari ai comunelor –> 85 <!–> 71 –> 40 <!–> 82 –> 58 <!–> 61 –> 92 <!–> 78 –> 90 <!–> 97 –> 43 <!–> 81 –> 68 <!–> 946 –>
11. <!–> Secretari ai comunelor –> 85 <!–> 71 –> 40 <!–> 82 –> 58 <!–> 61 –> 92 <!–> 78 –> 90 <!–> 97 –> 43 <!–> 81 –> 68 <!–> 946 –>
TOTAL: <!–> 287 –> 242 <!–> 140 –> 269 <!–> 218 –> 203 <!–> 299 –> 257 <!–> 320 –> 347 <!–> 152 –> 266 <!–> 227 –> 3227 <!–>

–>

+
Anexa nr. 6<!–>REPARTIZAREA–>necesarului de pregătire în perioada 2009-2012, pe categorii de<!–>personal și județele arondate centrului zonal de pregătire Cluj-Napoca–>

Nr crt <!–> Categorii de personal Județe: –> AB <!–> AR –> BH <!–> BN –> BV <!–> CJ –> CV <!–> HR –> HD <!–> MM –> MS <!–> SM –> SJ <!–> SB –> TM <!–> Total cursanți –>
1. <!–> Prefecți –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 15 –>
2. <!–> Subprefecți –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 30 –>
3. <!–> Președinți ai consiliilor județene –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 15 –>
4. <!–> Vicepreședinți ai consiliilor județene –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 30 –>
5. <!–> Secretari generali ai județelor –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 15 –>
6. <!–> Primari ai municipiilor și orașelor –> 11 <!–> 10 –> 10 <!–> 4 –> 10 <!–> 6 –> 5 <!–> 9 –> 14 <!–> 13 –> 11 <!–> 5 –> 4 <!–> 11 –> 10 <!–> 133 –>
7. <!–> Viceprimari ai municipiilor și orașelor –> 12 <!–> 11 –> 11 <!–> 5 –> 11 <!–> 7 –> 6 <!–> 10 –> 15 <!–> 14 –> 12 <!–> 6 –> 5 <!–> 12 –> 11 <!–> 148 –>
8. <!–> Secretari ai municipiilor și orașelor –> 11 <!–> 10 –> 10 <!–> 4 –> 10 <!–> 6 –> 5 <!–> 9 –> 14 <!–> 13 –> 11 <!–> 5 –> 4 <!–> 11 –> 10 <!–> 133 –>
9. <!–> Primari ai comunelor –> 67 <!–> 68 –> 90 <!–> 58 –> 48 <!–> 74 –> 40 <!–> 58 –> 55 <!–> 63 –> 91 <!–> 57 –> 56 <!–> 53 –> 86 <!–> 964 –>
10. <!–> Viceprimari ai comunelor –> 67 <!–> 68 –> 90 <!–> 58 –> 48 <!–> 74 –> 40 <!–> 58 –> 55 <!–> 63 –> 91 <!–> 57 –> 56 <!–> 53 –> 86 <!–> 964 –>
11. <!–> Secretari ai comunelor –> 67 <!–> 68 –> 90 <!–> 58 –> 48 <!–> 74 –> 40 <!–> 58 –> 55 <!–> 63 –> 91 <!–> 57 –> 56 <!–> 53 –> 86 <!–> 964 –>
TOTAL: <!–> 242 –> 242 <!–> 308 –> 194 <!–> 182 –> 248 <!–> 143 –> 209 <!–> 215 –> 236 <!–> 314 –> 194 <!–> 188 –> 200 <!–> 296 –> 3411 <!–>

–>

+
Anexa nr. 7<!–>REPARTIZAREA–>necesarului de pregătire în perioada 2009-2012, pe categorii de<!–>personal și județele arondate centrului zonal de pregătire Craiova–>

Nr crt <!–> Categorii de personal Județe: –> AG <!–> CS –> CL <!–> DB –> DJ <!–> GR –> GJ <!–> IL –> IF <!–> MH –> OT <!–> TR –> VL <!–> Mp B –> Sectoare <!–> Total cursanți –>
1. <!–> Prefecți –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 14 <!–>
2. –> Subprefecți <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 3 <!–> 29 –>
3. <!–> Președinți ai consiliilor județene –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 13 –>
4. <!–> Vicepreședinți ai consiliilor județene –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 2 –> 2 <!–> 26 –>
5. <!–> Secretari generali ai județelor –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 1 –> 1 <!–> 13 –>
6. <!–> Primari ai municipiilor și orașelor –> 7 <!–> 8 –> 5 <!–> 7 –> 7 <!–> 3 –> 9 <!–> 7 –> 4 <!–> 5 –> 8 <!–> 5 –> 11 <!–> 1 –> 6 <!–> 93 –>
7. <!–> Viceprimari ai municipiilor și orașelor –> 8 <!–> 9 –> 6 <!–> 8 –> 8 <!–> 4 –> 10 <!–> 8 –> 5 <!–> 6 –> 9 <!–> 6 –> 12 <!–> 2 –> 6 <!–> 107 –>
8. <!–> Secretari ai municipiilor și orașelor –> 7 <!–> 8 –> 5 <!–> 7 –> 7 <!–> 3 –> 9 <!–> 7 –> 4 <!–> 5 –> 8 <!–> 5 –> 11 <!–> 1 –> 6 <!–> 93 –>
9. <!–> Primari ai comunelor –> 95 <!–> 69 –> 50 <!–> 81 –> 104 <!–> 51 –> 61 <!–> 59 –> 35 <!–> 61 –> 104 <!–> 92 –> 78 <!–> 940 –>
10. <!–> Viceprimari ai comunelor –> 95 <!–> 69 –> 50 <!–> 81 –> 104 <!–> 51 –> 61 <!–> 59 –> 35 <!–> 61 –> 104 <!–> 92 –> 78 <!–> 940 –>
11. <!–> Secretari ai comunelor –> 95 <!–> 69 –> 50 <!–> 81 –> 104 <!–> 51 –> 61 <!–> 59 –> 35 <!–> 61 –> 104 <!–> 92 –> 78 <!–> 940 –>
TOTAL: <!–> 314 –> 239 <!–> 173 –> 272 <!–> 341 –> 170 <!–> 218 –> 206 <!–> 125 –> 206 <!–> 344 –> 299 <!–> 275 –> 8 <!–> 18 –> 3208 <!–>

–><!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters