ORDIN nr. 676 din 14 aprilie 2009

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 25/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL ÎNTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 253 din 16 aprilie 2009
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 4 09/01/2009 ART. 4
ActulREFERIRE LAHG 4 09/01/2009 ART. 5
ActulCONTINE PEPROCEDURA 14/04/2009
ActulREFERIRE LALEGE 346 14/07/2004 ART. 25
ART. 1APROBA PEPROCEDURA 14/04/2009 ART. 5
ART. 3REFERIRE LAHG 925 19/07/2006
ART. 3REFERIRE LALEGE 337 17/07/2006
ART. 3REFERIRE LAOUG 34 19/04/2006
ART. 3REFERIRE LAOUG 34 19/04/2006 ART. 16
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2009



Având în vedere:– prevederile anexei nr. 3/21/27 la Legea bugetului de stat pe anul 2009 nr. 18/2009, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 25 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare;– prevederile art. 4 lit. B pct. 1 din Hotărârea Guvernului nr. 4/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu modificările ulterioare;– prevederile art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiare,în temeiul art. 5 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 4/2009, cu modificările ulterioare,ministrul întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri emite următorul ordin: +
Articolul 1Se aprobă Procedura de implementare a Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2009, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
+
Articolul 2Se deleagă Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii atribuţiile legate de implementarea şi evaluarea procedurii Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2009.
+
Articolul 3Procedura de achiziţionare a serviciilor de organizare a Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2009, cod CPV 79950000-8 – Servicii de organizare de expoziţii, de târguri şi de congrese, în condiţiile prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi de Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, şi a celor prevăzute în documentaţia pentru elaborarea ofertei de achiziţie se face în conformitate cu Normele procedurale interne privind achiziţionarea serviciilor care intră sub incidenţa prevederilor art. 16 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006.
+
Articolul 4Caietul de sarcini pentru elaborarea şi prezentarea ofertei tehnice şi financiare în vederea organizării Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2009 se aprobă prin ordin al ministrului întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri.
+
Articolul 5Comisia de evaluare şi selecţie a ofertelor se aprobă prin ordin al ministrului întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri.
+
Articolul 6Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data publicării.Ministrul întreprinderilor mici şi mijlocii,comerţului şi mediului de afaceri,Constantin NiţăBucureşti, 14 aprilie 2009.Nr. 676.
+
Anexa PROCEDURA DE IMPLEMENTAREa Programului pentru organizarea TârguluiÎntreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 20091. Obiectivul ProgramuluiObiectivul Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2009, denumit în continuare Program, îl constituie promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltării afacerilor şi ocupării forţei de muncă în domeniul întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM), facilitarea contactelor dintre potenţialii întreprinzători/IMM-uri şi operatorii economici/instituţiile publice sau private care oferă servicii pentru sectorul IMM, în scopul creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi al îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM-urilor, stimularea şi susţinerea IMM-urilor inovative, promovarea produselor şi serviciilor româneşti.Programul urmăreşte:– dezvoltarea contactelor de afaceri şi stabilirea unor legături parteneriale între IMM-uri, bănci, fonduri de garantare şi firme de consultanţă;– dezvoltarea capacităţii şi a spiritului antreprenorial prin organizarea de ateliere de lucru în cadrul evenimentului cu experţi de la Comisia Europeană;– dezvoltarea abilităţilor inovative şi consolidarea unui mediu economic competitiv;– creşterea numărului de noi locuri de muncă şi a beneficiilor aduse economiei naţionale.Programul este parte integrantă a Săptămânii Europene a IMM-urilor 2009, care va avea loc în perioada 6-14 mai 2009. Evenimentul este complemetar celor 22 de evenimente care se desfăşoară în România în cadrul Săptămânii Europene a IMM-urilor 2009.Săptămâna Europeană a IMM-urilor 2009 este o campanie de promovare a antreprenoriatului în Europa şi de informare a antreprenorilor despre ajutorul de care pot beneficia la nivel european, naţional şi local. Acest eveniment pune la dispoziţia IMM-urilor o gamă largă de informaţii, sfaturi, ajutor şi idei în scopul dezvoltării activităţilor lor.Săptămâna Europeană a IMM-urilor 2009 încurajează şi ajută IMM-urile să-şi atingă potenţialul maxim. Evenimentul va inspira întreprinzătorii potenţiali să ia iniţiativa şi să facă ceea ce este necesar pentru a-şi atinge obiectivele.Săptămâna Europeană a IMM-urilor 2009 este coordonată de Direcţia Generală Întreprinderi şi Industrie a Comisiei Europene, dar cele mai multe dintre evenimentele din cadrul Săptămânii Europene a IMM-urilor 2009 sunt organizate de către organizaţiile de întreprinderi, organismele abilitate să acorde sprijin, autorităţile locale şi regionale şi alte entităţi din ţările participante. Săptămâna Europeană a IMM-urilor 2009 este una dintre măsurile luate pentru implementarea legii europene pentru întreprinderi mici (Small Business Act), prima politică-cadru exhaustivă pentru IMM-uri din Uniunea Europeană (UE) şi statele sale membre.Săptămâna IMM-urilor urmăreşte să:– informeze: să difuzeze informaţii în legătură cu asistenţa oferită de UE şi autorităţile naţionale întreprinderilor mici şi mijlocii;– ofere asistenţă: să creeze un parteneriat EU-IMM-uri, subliniind pe de o parte faptul că Europa este mai puternică dacă există IMM-uri competitive, iar pe de altă parte faptul că UE este gata să le susţină şi să le ofere consiliere;– inspire: să motiveze IMM-urile existente să-şi lărgească orizonturile şi să-şi dezvolte şi să-şi extindă activitatea;– împărtăşească: să difuzeze idei şi să împărtăşească experienţa în domeniul antreprenoriatului cu alţi antreprenori;– încurajeze: să încerce să convingă tinerii că antreprenoriatul este o opţiune profesională atractivă.2. Descrierea Programului2.1. Programul constă în:– organizarea la Bucureşti a celei de-a VII-a ediţii naţionale a Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2009, în perioada 6-10 mai;– coordonarea organizării a 21 de evenimente în România complementare târgului, conform listei de evenimente a Săptămânii Europene a IMM-urilor 2009 în România, publicată pe: http://ec.europa.eu/enterprise/policies/entrepreneurship/sme-week/events/romania/index_ro.htm2.2. Acţiunile legate de organizarea şi desfăşurarea Programului se realizează de către Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, direct şi/sau pe bază de contracte încheiate cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, în condiţiile legii, în colaborare cu Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România, oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti, agenţiile de dezvoltare regională, instituţiile administraţiei publice locale, precum şi cu camerele de comerţ şi industrie teritoriale.2.3. Acţiunile desfăşurate în cadrul Programului sunt:– organizarea unei expoziţii structurate în două secţiuni concomitente: prima, dedicată instituţiilor şi operatorilor economici care furnizează produse şi servicii de asistenţă pentru IMM-uri, iar cea de-a doua, dedicată promovării produselor şi serviciilor realizate de către întreprinderile mici şi mijlocii;– organizarea de seminarii, mese rotunde, ateliere de lucru şi prezentări în scopul creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi a competenţelor antreprenoriale, îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM-urilor, stimulării întreprinderilor inovative, precum şi promovării produselor şi serviciilor româneşti;– diseminarea de materiale informative referitoare la iniţierea şi dezvoltarea afacerilor;– elaborarea website-ului: www.timm.ro2.4. În vederea desfăşurării evenimentului, Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii va coopera cu instituţiile publice şi/sau organizaţiile reprezentative ale întreprinderilor mici şi mijlocii.2.5. Din bugetul alocat desfăşurării activităţilor specifice Programului se pot suporta următoarele: editare de broşuri, editare de materiale de promovare şi prezentare, editare/multiplicare de materiale de curs, închiriere de spaţii, transmitere de invitaţii, onorarii traineri, cheltuieli de protocol, precum şi alte cheltuieli necesare organizării manifestărilor.3. Bugetul Programului3.1. Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2009 este de 1.450 mii lei.3.2. Structura bugetului aferent organizării şi desfăşurării evenimentului prevăzut la pct. 2.1 se aprobă prin decizie a preşedintelui Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii.3.3. Execuţia bugetului prevăzut la pct. 3.1 se aprobă prin decizie a preşedintelui Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii.3.4. În vederea desfăşurării în bune condiţii a Programului se pot atrage fonduri provenite din donaţii şi sponsorizări ale persoanelor fizice şi ale persoanelor juridice din ţară şi din străinătate, în condiţiile legii.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters