ORDIN nr. 701 din 19 aprilie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 506 din 21 iulie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 2844 20/12/2010
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 701 19/04/2010
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În baza art. 15 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările și completările ulterioare,<!–>în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri,–>în temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea științifică și dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările și completările ulterioare,<!–>ministrul economiei, comerțului și mediului de afaceri emite următorul ordin:–> +
Articolul 1(1)<!–>Se aprobă bugetele de venituri și cheltuieli pe anul 2010 ale institutelor naționale de cercetare-dezvoltare aflate sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri, prevăzute în anexele nr. 1-9, care fac parte integrantă din prezentul ordin.(2)–>Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuți în anexele nr. 1-9 se aprobă de Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri.
+
Articolul 2(1)<!–>Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetele de venituri și cheltuieli reprezintă limite maxime și nu pot fi depășite.(2)–>În cazul în care în execuție se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, institutele naționale de cercetare-dezvoltare pot efectua cheltuieli în funcție de realizarea veniturilor, cu încadrare în indicatorii de eficiență aprobați.
+
Articolul 3Institutele naționale de cercetare-dezvoltare aflate sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
+
Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.<!–>

p. Ministrul economiei,–>
comerțului și mediului de afaceri,<!–>
Tudor Șerban,–>
secretar de stat<!–>
București, 19 aprilie 2010.–>Nr. 701. +
Anexa nr. 1<!–>MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI–>Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare Mecatronică și Tehnica Măsurării<!–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI PE ANUL 2010–> mii lei<!–>

–> INDICATORI <!–> Nr. rd. –> Program 2010 <!–>
–> A <!–> 0 –> 1 <!–>
I. –> VENITURI TOTALE, din care: <!–> 1 –> 12.670 <!–>
1. –> VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: <!–> 2 –> 12.590 <!–>
a) –> Venituri din activitatea de bază*) <!–> 3 –> 12.481 <!–>
b) –> Venituri din alte activități conexe activității de cercetare- dezvoltare <!–> 4 –> 109 <!–>
c) –> Alte venituri din exploatare <!–> 5 –> 0 <!–>
2. –> VENITURI FINANCIARE <!–> 6 –> 80 <!–>
3. –> VENITURI EXTRAORDINARE <!–> 7 –> <!–>
II. –> CHELTUIELI TOTALE, din care: <!–> 8 –> 12.570 <!–>
1. –> Cheltuieli de exploatare, total, din care: <!–> 9 –> 12.550 <!–>
a) –> Bunuri și servicii <!–> 10 –> 1.130 <!–>
b) –> Cheltuieli de personal, din care: <!–> 11 –> 9.493 <!–>
–> – cheltuieli cu salariile, din care: <!–> 12 –> 7.088 <!–>
–> – indemnizațiile membrilor consiliului de administrație <!–> 13 –> 112 <!–>
–> – drepturile salariale ale directorului general <!–> 14 –> 135 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de stat <!–> 15 –> 1.473 <!–>
–> – contribuții de asigurări de șomaj <!–> 16 –> 35 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de sănătate <!–> 17 –> 368 <!–>
–> – contribuții de asigurări pentru accidente de muncă și boli profesionale <!–> 18 –> 19 <!–>
–> – contribuții pentru concedii și indemnizații <!–> 19 –> 60 <!–>
–> – contribuții la Fondul de garantare a creanțelor salariale <!–> 20 –> 18 <!–>
–> – contribuții la fondul de pensii facultative <!–> 21 –> <!–>
–> – alte cheltuieli de personal, din care: <!–> 22 –> 432 <!–>
–> – tichete de masă <!–> 23 –> 316 <!–>
–> – deplasări, detașări <!–> 24 –> 116 <!–>
c) –> Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele și ajustările pentru depreciere <!–> 25 –> 1.407 <!–>
d) –> Cheltuieli de protocol <!–> 26 –> 3 <!–>
e) –> Cheltuieli de reclamă și publicitate <!–> 27 –> 3 <!–>
f) –> Cheltuieli cu sponsorizarea <!–> 28 –> 3 <!–>
g) –> Cheltuieli prevăzute de art. 21(3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: <!–> 29 –> 110 <!–>
h) –> Alte cheltuieli <!–> 30 –> 401 <!–>
2. –> Cheltuieli financiare, din care: <!–> 31 –> 20 <!–>
–> – cheltuieli privind dobânzile <!–> 32 –> 16 <!–>
–> – alte cheltuieli financiare <!–> 33 –> 4 <!–>
3. –> Cheltuieli extraordinare <!–> 34 –> <!–>
III. –> REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) <!–> 35 –> 100 <!–>
IV. –> IMPOZIT PE PROFIT <!–> 36 –> 16 <!–>
V. –> REZULTATUL NET <!–> 37 –> 84 <!–>
VI. –> ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 38 –> <!–>
VII. –> PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 39 –> 84 <!–>
a) –> pentru cointeresarea personalului <!–> 40 –> 17 <!–>
b) –> pentru finanțarea dezvoltării institutului național <!–> 41 –> 50 <!–>
c) –> pentru desfășurarea activității curente, inclusiv pentru cofinanțarea proiectelor <!–> 42 –> 17 <!–>
VIII. –> SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR din care: <!–> 43 –> 520 <!–>
1. –> Surse proprii <!–> 44 –> 70 <!–>
2. –> Subvenții de la bugetul de stat pentru investiții <!–> 45 –> <!–>
3. –> Credite bancare pentru investiții <!–> 46 –> <!–>
–> – interne <!–> 47 –> <!–>
–> – externe <!–> 48 –> <!–>
4. –> Alte surse <!–> 49 –> 450 <!–>
IX. –> UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIȚII, din care: <!–> 50 –> 520 <!–>
1. –> Investiții, inclusiv investiții în curs la finele anului <!–> 51 –> 520 <!–>
2. –> Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții <!–> 52 –> <!–>
–> – interne <!–> 53 –> <!–>
–> – externe <!–> 54 –> <!–>
X. –> DATE DE FUNDAMENTARE <!–> –> <!–>
1. –> Venituri totale (rd. 1) <!–> 55 –> 12.670 <!–>
2. –> Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd. 08) <!–> 56 –> 12.570 <!–>
3. –> Rezultate (+/-) (rd.55 – rd.56) <!–> 57 –> 100 <!–>
4. –> Număr mediu personal, total institut, din care: <!–> 58 –> 181 <!–>
–> – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare <!–> 59 –> 124 <!–>
5. –> Câștigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană/lună) <!–> 60 –> 3.167 <!–>
6. –> Câștig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună) <!–> 61 –> 3.230 <!–>
7. –> Rentabilitatea (rd.57/rd.56x 100) <!–> 62 –> 0,80 <!–>
8. –> Rata rentabilității financiare rd.37 x 100/capital propriu) <!–> 63 –> 2,30 <!–>
9. –> Plăți restante <!–> 64 –> 171 <!–>
10. –> Creanțe de încasat <!–> 65 –> 1.894

Notă
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării și Inovării/Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de în 4.204 mii lei, încheiate până la data de 02.02.2010, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanțează programe și proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 300 mii lei
Notă
**) Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influența sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație și drepturilor salariale ale directorului general
+
Anexa nr. 2<!–>MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI–>Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare și Încercări pentru Electrotehnică ICMET Craiova<!–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI PE ANUL 2010–> mii lei<!–>

–> INDICATORI <!–> Nr. rd. –> Program 2010 <!–>
–> A <!–> 0 –> 1 <!–>
I. –> VENITURI TOTALE, din care: <!–> 1 –> 26.900 <!–>
1. –> VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: <!–> 2 –> 26.788 <!–>
a) –> Venituri din activitatea de bază*) <!–> 3 –> 15.848 <!–>
b) –> Venituri din alte activități conexe activității de cercetare- dezvoltare <!–> 4 –> 9.590 <!–>
c) –> Alte venituri din exploatare <!–> 5 –> 1.350 <!–>
2. –> VENITURI FINANCIARE <!–> 6 –> 112 <!–>
3. –> VENITURI EXTRAORDINARE <!–> 7 –> <!–>
II. –> CHELTUIELI TOTALE, din care: <!–> 8 –> 26.093 <!–>
1. –> Cheltuieli de exploatare, total, din care: <!–> 9 –> 25.570 <!–>
a) –> Bunuri și servicii <!–> 10 –> 6.764 <!–>
b) –> Cheltuieli de personal, din care: <!–> 11 –> 15.848 <!–>
–> – cheltuieli cu salariile, din care: <!–> 12 –> 11.783 <!–>
–> – indemnizațiile membrilor consiliului de administrație <!–> 13 –> 112 <!–>
–> – drepturile salariale ale directorului general <!–> 14 –> 118 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de stat <!–> 15 –> 2.451 <!–>
–> – contribuții de asigurări de șomaj <!–> 16 –> 58 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de sănătate <!–> 17 –> 613 <!–>
–> – contribuții de asigurări pentru accidente de muncă și boli profesionale <!–> 18 –> 32 <!–>
–> – contribuții pentru concedii și indemnizații <!–> 19 –> 100 <!–>
–> – contribuții la Fondul de garantare a creanțelor salariale <!–> 20 –> 29 <!–>
–> – contribuții la fondul de pensii facultative <!–> 21 –> <!–>
–> – alte cheltuieli de personal, din care: <!–> 22 –> 782 <!–>
–> – tichete de masă <!–> 23 –> 497 <!–>
–> – deplasări, detașări <!–> 24 –> 285 <!–>
c) –> Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele și ajustările pentru depreciere <!–> 25 –> 2.403 <!–>
d) –> Cheltuieli de protocol <!–> 26 –> 16 <!–>
e) –> Cheltuieli de reclamă și publicitate <!–> 27 –> 10 <!–>
f) –> Cheltuieli cu sponsorizarea <!–> 28 –> <!–>
g) –> Cheltuieli prevăzute de art. 21(3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: <!–> 29 –> 87 <!–>
h) –> Alte cheltuieli <!–> 30 –> 442 <!–>
2. –> Cheltuieli financiare, din care: <!–> 31 –> 523 <!–>
–> – cheltuieli privind dobânzile <!–> 32 –> 367 <!–>
–> – alte cheltuieli financiare <!–> 33 –> 156 <!–>
3. –> Cheltuieli extraordinare <!–> 34 –> <!–>
III. –> REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) <!–> 35 –> 807 <!–>
IV. –> IMPOZIT PE PROFIT <!–> 36 –> 129 <!–>
V. –> REZULTATUL NET <!–> 37 –> 678 <!–>
VI. –> ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 38 –> <!–>
VII. –> PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 39 –> 678 <!–>
a) –> pentru cointeresarea personalului <!–> 40 –> 136 <!–>
b) –> pentru finanțarea dezvoltării institutului național <!–> 41 –> 406 <!–>
c) –> pentru desfășurarea activității curente, inclusiv pentru cofinanțarea proiectelor <!–> 42 –> 136 <!–>
VIII. –> SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR din care: <!–> 43 –> 3.744 <!–>
1. –> Surse proprii <!–> 44 –> 1.725 <!–>
2. –> Subvenții de la bugetul de stat pentru investiții <!–> 45 –> <!–>
3. –> Credite bancare pentru investiții <!–> 46 –> <!–>
–> – interne <!–> 47 –> <!–>
–> – externe <!–> 48 –> <!–>
4. –> Alte surse <!–> 49 –> 2.019 <!–>
IX. –> UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIȚII, din care: <!–> 50 –> 3.744 <!–>
1. –> Investiții, inclusiv investiții în curs la finele anului <!–> 51 –> 3.744 <!–>
2. –> Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții <!–> 52 –> <!–>
–> – interne <!–> 53 –> <!–>
–> – externe <!–> 54 –> <!–>
X. –> DATE DE FUNDAMENTARE <!–> –> <!–>
1. –> Venituri totale (rd.01) <!–> 55 –> 26.900 <!–>
2. –> Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd. 08) <!–> 56 –> 26.093 <!–>
3. –> Rezultate (+/-) (rd.55 – rd.56) <!–> 57 –> 807 <!–>
4. –> Număr mediu personal, total institut, din care: <!–> 58 –> 300 <!–>
–> – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare <!–> 59 –> 177 <!–>
5. –> Câștigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană/lună) <!–> 60 –> 3.220 <!–>
6. –> Câștig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună) <!–> 61 –> 4.024 <!–>
7. –> Rentabilitatea (rd.57/rd.56x 100) <!–> 62 –> 3,09 <!–>
8. –> Rata rentabilității financiare rd.37 x 100/capital propriu) <!–> 63 –> 13,82 <!–>
9. –> Plăți restante <!–> 64 –> 752 <!–>
10. –> Creanțe de încasat <!–> 65 –> 2.503

Notă
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării și Inovării/Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de 3.311 mii lei
Notă
**) Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influența sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație și drepturilor salariale ale directorului general.
+
Anexa nr. 3<!–>MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI–>Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Chimie și Petrochimie ICECHIM<!–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI PE ANUL 2010–> mii lei<!–>

–> INDICATORI <!–> Nr. rd. –> Program 2010 <!–>
–> A <!–> 0 –> 1 <!–>
I. –> VENITURI TOTALE, din care: <!–> 1 –> 16.000 <!–>
1. –> VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: <!–> 2 –> 15.750 <!–>
a) –> Venituri din activitatea de bază*) <!–> 3 –> 13.550 <!–>
b) –> Venituri din alte activități conexe activității de cercetare- dezvoltare <!–> 4 –> 1.000 <!–>
c) –> Alte venituri din exploatare <!–> 5 –> 1.200 <!–>
2. –> VENITURI FINANCIARE <!–> 6 –> 250 <!–>
3. –> VENITURI EXTRAORDINARE <!–> 7 –> <!–>
II. –> CHELTUIELI TOTALE, din care: <!–> 8 –> 15.800 <!–>
1. –> Cheltuieli de exploatare, total, din care: <!–> 9 –> 15.550 <!–>
a) –> Bunuri și servicii <!–> 10 –> 1.200 <!–>
b) –> Cheltuieli de personal, din care: <!–> 11 –> 9.689 <!–>
–> – cheltuieli cu salariile, din care: <!–> 12 –> 7.500 <!–>
–> – indemnizațiile membrilor consiliului de administrație <!–> 13 –> 102 <!–>
–> – drepturile salariale ale directorului general <!–> 14 –> 186 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de stat <!–> 15 –> 1.560 <!–>
–> – contribuții de asigurări de șomaj <!–> 16 –> 37 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de sănătate <!–> 17 –> 390 <!–>
–> – contribuții de asigurări pentru accidente de muncă și boli profesionale <!–> 18 –> 20 <!–>
–> – contribuții pentru concedii și indemnizații <!–> 19 –> 64 <!–>
–> – contribuții la Fondul de garantare a creanțelor salariale <!–> 20 –> 18 <!–>
–> – contribuții la fondul de pensii facultative <!–> 21 –> <!–>
–> – alte cheltuieli de personal, din care: <!–> 22 –> 100 <!–>
–> – tichete de masă <!–> 23 –> <!–>
–> – deplasări, detașări <!–> 24 –> 100 <!–>
c) –> Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele și ajustările pentru depreciere <!–> 25 –> 2.000 <!–>
d) –> Cheltuieli de protocol <!–> 26 –> 4 <!–>
e) –> Cheltuieli de reclamă și publicitate <!–> 27 –> 1 <!–>
f) –> Cheltuieli cu sponsorizarea <!–> 28 –> <!–>
g) –> Cheltuieli prevăzute de art. 21(3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: <!–> 29 –> 20 <!–>
h) –> Alte cheltuieli <!–> 30 –> 2.636 <!–>
2. –> Cheltuieli financiare, din care: <!–> 31 –> 250 <!–>
–> – cheltuieli privind dobânzile <!–> 32 –> <!–>
–> – alte cheltuieli financiare <!–> 33 –> 250 <!–>
3. –> Cheltuieli extraordinare <!–> 34 –> <!–>
III. –> REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) <!–> 35 –> 200 <!–>
IV. –> IMPOZIT PE PROFIT <!–> 36 –> 32 <!–>
V. –> REZULTATUL NET <!–> 37 –> 168 <!–>
VI. –> ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 38 –> <!–>
VII. –> PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 39 –> 168 <!–>
a) –> pentru cointeresarea personalului <!–> 40 –> 33 <!–>
b) –> pentru finanțarea dezvoltării institutului național <!–> 41 –> 101 <!–>
c) –> pentru desfășurarea activității curente, inclusiv pentru cofinanțarea proiectelor <!–> 42 –> 35 <!–>
VIII. –> SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR din care: <!–> 43 –> 950 <!–>
1. –> Surse proprii <!–> 44 –> 950 <!–>
2. –> Subvenții de la bugetul de stat pentru investiții <!–> 45 –> <!–>
3. –> Credite bancare pentru investiții <!–> 46 –> <!–>
–> – interne <!–> 47 –> <!–>
–> – externe <!–> 48 –> <!–>
4. –> Alte surse <!–> 49 –> <!–>
IX. –> UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIȚII, din care: <!–> 50 –> 950 <!–>
1. –> Investiții, inclusiv investiții în curs la finele anului <!–> 51 –> 950 <!–>
2. –> Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții <!–> 52 –> <!–>
–> – interne <!–> 53 –> <!–>
–> – externe <!–> 54 –> <!–>
X. –> DATE DE FUNDAMENTARE <!–> –> <!–>
1. –> Venituri totale (rd.01) <!–> 55 –> 16.000 <!–>
2. –> Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd. 08) <!–> 56 –> 15.800 <!–>
3. –> Rezultate (+/-) (rd.55 – rd.56) <!–> 57 –> 200 <!–>
4. –> Număr mediu personal, total institut, din care: <!–> 58 –> 190 <!–>
–> – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare <!–> 59 –> 145 <!–>
5. –> Câștigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană/lună) <!–> 60 –> 3.180 <!–>
6. –> Câștig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună) <!–> 61 –> 3.283 <!–>
7. –> Rentabilitatea (rd.57/rd.56x 100) <!–> 62 –> 1,27 <!–>
8. –> Rata rentabilității financiare rd.37 x 100/capital propriu) <!–> 63 –> <!–>
9. –> Plăți restante <!–> 64 –> <!–>
10. –> Creanțe de încasat <!–> 65 –> 1.500

Notă
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării și Inovării/Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, însumează 7.572 mii lei, încheiate până la data de 30 ianuarie 2010, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite, care finanțează programe și proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 445 mii lei
Notă
**) Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influența sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație și drepturilor salariale ale directorului general
+
Anexa nr. 4<!–>MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI–>Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Sudură și Încercări de Materiale – ISIM<!–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI RECTIFICAT PE ANUL 2010–> – mii lei -<!–>

INDICATORI Nr. –>rd. <!–> Buget –>rectificat <!–>
A 0 1
I. VENITURI TOTALE, din care: 1 6.595
1. VENITURI DIN EXPLOATARE, –>din acestea: <!–> 2 6.585
a) Venituri din activitatea de bază*) 3 6.389
b) Venituri din alte activități –>conexe activității de cercetare- <!–>dezvoltare –> 4 10
c) Alte venituri din exploatare 5 186
2. VENITURI FINANCIARE 6 10
3. VENITURI EXTRAORDINARE 7
II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 8 6.499
1. Cheltuieli de exploatare, total, <!–>din care: –> 9 6.449
a) Bunuri și servicii 10 550
b) Cheltuieli de personal, din care: 11 3.679
– cheltuieli cu salariile 12 2.584
– indemnizațiile membrilor <!–>consiliului de administrație –> 13 154
– drepturile salariale ale <!–>directorului general –> 14 102
– contribuții de asigurări <!–>sociale de stat –> 15 507
– contribuții de asigurări de <!–>șomaj –> 16 12
– contribuții de asigurări sociale<!–>de sănătate –> 17 140
– contribuții de asigurări pentru <!–>accidente de muncă și boli –>profesionale <!–> 18 8
– contribuții pentru concedii și –>indemnizații <!–> 19 21
– contribuții la Fondul de –>garantare a creanțelor salariale <!–> 20 7
– contribuții la fondul de pensii –>facultative <!–> 21
– alte cheltuieli de personal, –>din care: <!–> 22 401
– tichete de masă 23 100
– deplasări, detașări 24 301
c) Cheltuieli de exploatare privind –>amortizarea, provizioanele și <!–>ajustările pentru depreciere –> 25 1.000
d) Cheltuieli de protocol 26 2
e) Cheltuieli de reclamă și <!–>publicitate –> 27
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 28
g) Cheltuieli prevăzute de art. 21(3)<!–>din Legea nr. 571/2003 privind –>Codul fiscal, din care: <!–> 29 52
– tichete cadou 29a 16
h) Alte cheltuieli 30 1.167
2. Cheltuieli financiare, din care: 31 50
– cheltuieli privind dobânzile 32 48
– alte cheltuieli financiare 33 2
3. Cheltuieli extraordinare 34
III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) 35 96
IV. IMPOZIT PE PROFIT 36 15
V. REZULTATUL NET 37 81
VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE –>DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 38
VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS –>DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR <!–>CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI –> 39 81
a) pentru cointeresarea personalului 40 16
b) pentru finanțarea dezvoltării <!–>institutului național –> 41 48
c) pentru desfășurarea activității <!–>curente, inclusiv pentru –>cofinanțarea proiectelor <!–> 42 17
VIII. SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR–>din care: <!–> 43 150
1. Surse proprii 44 150
2. Subvenții de la bugetul de stat –>pentru investiții <!–> 45
3. Credite bancare pentru investiții 46
– interne 47
– externe 48
4. Alte surse 49
IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU –>INVESTIȚII, din care: <!–> 50 150
1. Investiții, inclusiv investiții –>în curs la finele anului <!–> 51 150
2. Rambursări de rate aferente –>creditelor pentru investiții <!–> 52
– interne 53
– externe 54
X. DATE DE FUNDAMENTARE
1. Venituri totale (rd.01) 55 6.595
2. Cheltuieli aferente veniturilor –>totale (rd. 08) <!–> 56 6.499
3. Rezultate (+/-) (rd.55 – rd.56) 57 96
4. Număr mediu personal, total –>institut, din care: <!–> 58 72
– număr mediu personal de –>cercetare-dezvoltare <!–> 59 51
5. Câștigul mediu lunar pe salariat, –>total institut <!–>(lei/persoană/lună) –> 60 2.732
6. Câștig mediu lunar pe personal <!–>de cercetare-dezvoltare –>(lei/persoană/lună) <!–> 61 3.013
7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100) 62 1,48
8. Rata rentabilității financiare –>(rd.39 * 100/capital propriu) 63 2,10
9. Plăți restante 64 861
10. Creanțe de încasat 65 1.123

Notă
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului/Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 2.987,6 mii lei, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanțează programe și proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 170,0 mii lei
(la 11-01-2011,
Anexa nr. 4 a fost modificată de Articolul UNIC din ORDINUL nr. 2.844 din 20 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 23 din 11 ianuarie 2011
)
+
Anexa nr. 5<!–>MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI–>Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie Industrială ECOIND<!–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI PE ANUL 2010–> mii lei<!–>

–> INDICATORI <!–> Nr. rd. –> Program 2010 <!–>
–> A <!–> 0 –> 1 <!–>
I. –> VENITURI TOTALE, din care: <!–> 1 –> 13.350 <!–>
1. –> VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: <!–> 2 –> 13.090 <!–>
a) –> Venituri din activitatea de bază*) <!–> 3 –> 11.250 <!–>
b) –> Venituri din alte activități conexe activității de cercetare- dezvoltare <!–> 4 –> 1.840 <!–>
c) –> Alte venituri din exploatare <!–> 5 –> 0 <!–>
2. –> VENITURI FINANCIARE <!–> 6 –> 260 <!–>
3. –> VENITURI EXTRAORDINARE <!–> 7 –> <!–>
II. –> CHELTUIELI TOTALE, din care: <!–> 8 –> 11.900 <!–>
1. –> Cheltuieli de exploatare, total, din care: <!–> 9 –> 11.880 <!–>
a) –> Bunuri și servicii <!–> 10 –> 3.219 <!–>
b) –> Cheltuieli de personal, din care: <!–> 11 –> 6.598 <!–>
–> – cheltuieli cu salariile, din care: <!–> 12 –> 4.656 <!–>
–> – indemnizațiile membrilor consiliului de administrație <!–> 13 –> 112 <!–>
–> – drepturile salariale ale directorului general <!–> 14 –> 104 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de stat <!–> 15 –> 968 <!–>
–> – contribuții de asigurări de șomaj <!–> 16 –> 23 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de sănătate <!–> 17 –> 242 <!–>
–> – contribuții de asigurări pentru accidente de muncă și boli profesionale <!–> 18 –> 13 <!–>
–> – contribuții pentru concedii și indemnizații <!–> 19 –> 40 <!–>
–> – contribuții la Fondul de garantare a creanțelor salariale <!–> 20 –> 11 <!–>
–> – contribuții la fondul de pensii facultative <!–> 21 –> <!–>
–> – alte cheltuieli de personal, din care: <!–> 22 –> 645 <!–>
–> – tichete de masă <!–> 23 –> 282 <!–>
–> – deplasări, detașări <!–> 24 –> 250 <!–>
c) –> Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele și ajustările pentru depreciere <!–> 25 –> 1.910 <!–>
d) –> Cheltuieli de protocol <!–> 26 –> 9 <!–>
e) –> Cheltuieli de reclamă și publicitate <!–> 27 –> 25 <!–>
f) –> Cheltuieli cu sponsorizarea <!–> 28 –> 2 <!–>
g) –> Cheltuieli prevăzute de art. 21(3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: <!–> 29 –> 90 <!–>
–> – tichete cadou <!–> 29a –> 40 <!–>
h) –> Alte cheltuieli <!–> 30 –> 27 <!–>
2. –> Cheltuieli financiare, din care: <!–> 31 –> 20 <!–>
–> – cheltuieli privind dobânzile <!–> 32 –> 8 <!–>
–> – alte cheltuieli financiare <!–> 33 –> 12 <!–>
3. –> Cheltuieli extraordinare <!–> 34 –> <!–>
III. –> REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) <!–> 35 –> 1.450 <!–>
IV. –> IMPOZIT PE PROFIT <!–> 36 –> 232 <!–>
V. –> REZULTATUL NET <!–> 37 –> 1.218 <!–>
VI. –> ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 38 –> <!–>
VII. –> PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 39 –> 1.218 <!–>
a) –> pentru cointeresarea personalului <!–> 40 –> 243 <!–>
b) –> pentru finanțarea dezvoltării institutului național <!–> 41 –> 548 <!–>
c) –> pentru desfășurarea activității curente, inclusiv pentru cofinanțarea proiectelor <!–> 42 –> 427 <!–>
VIII. –> SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR din care: <!–> 43 –> 919 <!–>
1. –> Surse proprii <!–> 44 –> 350 <!–>
2. –> Subvenții de la bugetul de stat pentru investiții <!–> 45 –> <!–>
3. –> Credite bancare pentru investiții <!–> 46 –> <!–>
–> – interne <!–> 47 –> <!–>
–> – externe <!–> 48 –> <!–>
4. –> Alte surse <!–> 49 –> 569 <!–>
IX. –> UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIȚII, din care: <!–> 50 –> 919 <!–>
1. –> Investiții, inclusiv investiții în curs la finele anului <!–> 51 –> 919 <!–>
2. –> Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții <!–> 52 –> <!–>
–> – interne <!–> 53 –> <!–>
–> – externe <!–> 54 –> <!–>
X. –> DATE DE FUNDAMENTARE <!–> –> <!–>
1. –> Venituri totale (rd. 01) <!–> 55 –> 13.350 <!–>
2. –> Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd. 08) <!–> 56 –> 11.900 <!–>
3. –> Rezultate (+/-) (rd.55 – rd.56) <!–> 57 –> 1.450 <!–>
4. –> Număr mediu personal, total institut, din care: <!–> 58 –> 142 <!–>
–> – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare <!–> 59 –> 105 <!–>
5. –> Câștigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană/lună) <!–> 60 –> 2.624 <!–>
6. –> Câștig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună) <!–> 61 –> 2.864 <!–>
7. –> Rentabilitatea (rd.57/rd.56x 100) <!–> 62 –> 12,18 <!–>
8. –> Rata rentabilității financiare rd.37 x 100/capital propriu) <!–> 63 –> 19,53 <!–>
9. –> Plăți restante <!–> 64 –> <!–>
10. –> Creanțe de încasat <!–> 65 –> 237

Notă
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării și Inovării/Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de 4.473 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2009, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanțează programe și proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 52 mii lei, activități de cercetare științifică și dezvoltare tehnologică din contracte economice interne/externe 6.721 mii lei
Notă
**) Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influența sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație și drepturilor salariale ale directorului general
+
Anexa nr. 6<!–>MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI–>Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Securitate Minieră și Protecție Antiexplozivă INSEMEX Petroșani<!–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI PE ANUL 2010–> mii lei<!–>

–> INDICATORI <!–> Nr. rd. –> Program 2010 <!–>
–> A <!–> 0 –> 1 <!–>
I. –> VENITURI TOTALE, din care: <!–> 1 –> 10.990 <!–>
1. –> VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: <!–> 2 –> 10.900 <!–>
a) –> Venituri din activitatea de bază*) <!–> 3 –> 9.810 <!–>
b) –> Venituri din alte activități conexe activității de cercetare- dezvoltare <!–> 4 –> 1.055 <!–>
c) –> Alte venituri din exploatare <!–> 5 –> 35 <!–>
2. –> VENITURI FINANCIARE <!–> 6 –> 90 <!–>
3. –> VENITURI EXTRAORDINARE <!–> 7 –> <!–>
II. –> CHELTUIELI TOTALE, din care: <!–> 8 –> 9.496 <!–>
1. –> Cheltuieli de exploatare, total, din care: <!–> 9 –> 9.490 <!–>
a) –> Bunuri și servicii <!–> 10 –> 1.600 <!–>
b) –> Cheltuieli de personal, din care: <!–> 11 –> 6.124 <!–>
–> – cheltuieli cu salariile, din care: <!–> 12 –> 4.235 <!–>
–> – indemnizațiile membrilor consiliului de administrație <!–> 13 –> 112 <!–>
–> – drepturile salariale ale directorului general <!–> 14 –> 150 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de stat <!–> 15 –> 881 <!–>
–> – contribuții de asigurări de șomaj <!–> 16 –> 21 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de sănătate <!–> 17 –> 220 <!–>
–> – contribuții de asigurări pentru accidente de muncă și boli profesionale <!–> 18 –> 6 <!–>
–> – contribuții pentru concedii și indemnizații <!–> 19 –> 35 <!–>
–> – contribuții la Fondul de garantare a creanțelor salariale <!–> 20 –> 10 <!–>
–> – contribuții la fondul de pensii facultative <!–> 21 –> <!–>
–> – alte cheltuieli de personal, din care: <!–> 22 –> 716 <!–>
–> – tichete de masă <!–> 23 –> 220 <!–>
–> – deplasări, detașări <!–> 24 –> 280 <!–>
c) –> Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele și ajustările pentru depreciere <!–> 25 –> 1.400 <!–>
d) –> Cheltuieli de protocol <!–> 26 –> 17 <!–>
e) –> Cheltuieli de reclamă și publicitate <!–> 27 –> 3 <!–>
f) –> Cheltuieli cu sponsorizarea <!–> 28 –> <!–>
g) –> Cheltuieli prevăzute de art. 21(3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: <!–> 29 –> 85 <!–>
h) –> Alte cheltuieli <!–> 30 –> 261 <!–>
2. –> Cheltuieli financiare, din care: <!–> 31 –> 6 <!–>
–> – cheltuieli privind dobânzile <!–> 32 –> <!–>
–> – alte cheltuieli financiare <!–> 33 –> 6 <!–>
3. –> Cheltuieli extraordinare <!–> 34 –> <!–>
III. –> REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) <!–> 35 –> 1.494 <!–>
IV. –> IMPOZIT PE PROFIT <!–> 36 –> 239 <!–>
V. –> REZULTATUL NET <!–> 37 –> 1.255 <!–>
VI. –> ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 38 –> <!–>
VII. –> PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 39 –> 1.255 <!–>
a) –> pentru cointeresarea personalului <!–> 40 –> 251 <!–>
b) –> pentru finanțarea dezvoltării institutului național <!–> 41 –> 753 <!–>
c) –> pentru desfășurarea activității curente, inclusiv pentru cofinanțarea proiectelor <!–> 42 –> 251 <!–>
VIII. –> SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR din care: <!–> 43 –> 650 <!–>
1. –> Surse proprii <!–> 44 –> 540 <!–>
2. –> Subvenții de la bugetul de stat pentru investiții <!–> 45 –> <!–>
3. –> Credite bancare pentru investiții <!–> 46 –> <!–>
–> – interne <!–> 47 –> <!–>
–> – externe <!–> 48 –> <!–>
4. –> Alte surse <!–> 49 –> 110 <!–>
IX. –> UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIȚII, din care: <!–> 50 –> 650 <!–>
1. –> Investiții, inclusiv investiții în curs la finele anului <!–> 51 –> 650 <!–>
2. –> Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții <!–> 52 –> <!–>
–> – interne <!–> 53 –> <!–>
–> – externe <!–> 54 –> <!–>
X. –> DATE DE FUNDAMENTARE <!–> –> <!–>
1. –> Venituri totale (rd. 01) <!–> 55 –> 10.990 <!–>
2. –> Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd. 08) <!–> 56 –> 9.496 <!–>
3. –> Rezultate (+/-) (rd.55 – rd.56) <!–> 57 –> 1.494 <!–>
4. –> Număr mediu personal, total institut, din care: <!–> 58 –> 120 <!–>
–> – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare <!–> 59 –> 83 <!–>
5. –> Câștigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană/lună) <!–> 60 –> 2.782 <!–>
6. –> Câștig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună) <!–> 61 –> 3.171 <!–>
7. –> Rentabilitatea (rd.57/rd.56x 100) <!–> 62 –> 15,7 <!–>
8. –> Rata rentabilității financiare rd.37 x 100/capital propriu) <!–> 63 –> 9,7 <!–>
9. –> Plăți restante <!–> 64 –> 49 <!–>
10. –> Creanțe de încasat <!–> 65 –> 2.356

Notă
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării și Inovării/Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de 2.982 mii lei încheiate până la 31.12.2010
Notă
**) Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influența sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație și drepturilor salariale ale directorului general
+
Anexa nr. 7<!–>MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI–>Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare ICPMRR<!–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI PE ANUL 2010–> mii lei<!–>

–> INDICATORI <!–> Nr. rd. –> Program 2010 <!–>
–> A <!–> 0 –> 1 <!–>
I. –> VENITURI TOTALE, din care: <!–> 1 –> 4.500 <!–>
1. –> VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: <!–> 2 –> 4.499 <!–>
a) –> Venituri din activitatea de bază*) <!–> 3 –> 4.400 <!–>
b) –> Venituri din alte activități conexe activității de cercetare- dezvoltare <!–> 4 –> 99 <!–>
c) –> Alte venituri din exploatare <!–> 5 –> 0 <!–>
2. –> VENITURI FINANCIARE <!–> 6 –> 1 <!–>
3. –> VENITURI EXTRAORDINARE <!–> 7 –> <!–>
II. –> CHELTUIELI TOTALE, din care: <!–> 8 –> 4.435 <!–>
1. –> Cheltuieli de exploatare, total, din care: <!–> 9 –> 4.359 <!–>
a) –> Bunuri și servicii <!–> 10 –> 686 <!–>
b) –> Cheltuieli de personal, din care: <!–> 11 –> 2.877 <!–>
–> – cheltuieli cu salariile, din care: <!–> 12 –> 2.050 <!–>
–> – indemnizațiile membrilor consiliului de administrație <!–> 13 –> 72 <!–>
–> – drepturile salariale ale directorului general <!–> 14 –> 128 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de stat <!–> 15 –> 584 <!–>
–> – contribuții de asigurări de șomaj <!–> 16 –> 10 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de sănătate <!–> 17 –> 106 <!–>
–> – contribuții de asigurări pentru accidente de muncă și boli profesionale <!–> 18 –> 6 <!–>
–> – contribuții pentru concedii și indemnizații <!–> 19 –> 17 <!–>
–> – contribuții la Fondul de garantare a creanțelor salariale <!–> 20 –> 6 <!–>
–> – contribuții la fondul de pensii facultative <!–> 21 –> <!–>
–> – alte cheltuieli de personal, din care: <!–> 22 –> 98 <!–>
–> – tichete de masă <!–> 23 –> <!–>
–> – deplasări, detașări <!–> 24 –> 98 <!–>
c) –> Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele și ajustările pentru depreciere <!–> 25 –> 180 <!–>
d) –> Cheltuieli de protocol <!–> 26 –> 1 <!–>
e) –> Cheltuieli de reclamă și publicitate <!–> 27 –> 1 <!–>
f) –> Cheltuieli cu sponsorizarea <!–> 28 –> <!–>
g) –> Cheltuieli prevăzute de art. 21(3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: <!–> 29 –> 1 <!–>
h) –> Alte cheltuieli <!–> 30 –> 613 <!–>
2. –> Cheltuieli financiare, din care: <!–> 31 –> 76 <!–>
–> – cheltuieli privind dobânzile <!–> 32 –> 70 <!–>
–> – alte cheltuieli financiare <!–> 33 –> 6 <!–>
3. –> Cheltuieli extraordinare <!–> 34 –> <!–>
III. –> REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) <!–> 35 –> 65 <!–>
IV. –> IMPOZIT PE PROFIT <!–> 36 –> <!–>
V. –> REZULTATUL NET <!–> 37 –> 65 <!–>
VI. –> ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 38 –> 65 <!–>
VII. –> PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 39 –> 0 <!–>
a) –> pentru cointeresarea personalului <!–> 40 –> 0 <!–>
b) –> pentru finanțarea dezvoltării institutului național <!–> 41 –> 0 <!–>
c) –> pentru desfășurarea activității curente, inclusiv pentru cofinanțarea proiectelor <!–> 42 –> 0 <!–>
VIII. –> SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR din care: <!–> 43 –> 100 <!–>
1. –> Surse proprii <!–> 44 –> 100 <!–>
2. –> Subvenții de la bugetul de stat pentru investiții <!–> 45 –> <!–>
3. –> Credite bancare pentru investiții <!–> 46 –> <!–>
–> – interne <!–> 47 –> <!–>
–> – externe <!–> 48 –> <!–>
4. –> Alte surse <!–> 49 –> <!–>
IX. –> UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIȚII, din care: <!–> 50 –> 100 <!–>
1. –> Investiții, inclusiv investiții în curs la finele anului <!–> 51 –> 100 <!–>
2. –> Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții <!–> 52 –> <!–>
–> – interne <!–> 53 –> <!–>
–> – externe <!–> 54 –> <!–>
X. –> DATE DE FUNDAMENTARE <!–> –> <!–>
1. –> Venituri totale (rd. 01) <!–> 55 –> 4.500 <!–>
2. –> Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd. 08) <!–> 56 –> 4.435 <!–>
3. –> Rezultate (+/-) (rd.55 – rd.56) <!–> 57 –> 65 <!–>
4. –> Număr mediu personal, total institut, din care: <!–> 58 –> 57 <!–>
–> – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare <!–> 59 –> 47 <!–>
5. –> Câștigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană/lună) <!–> 60 –> 2.753 <!–>
6. –> Câștig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună) <!–> 61 –> 2.891 <!–>
7. –> Rentabilitatea (rd.57/rd.56x 100) <!–> 62 –> 1,47 <!–>
8. –> Rata rentabilității financiare rd.37 x 100/capital propriu) <!–> 63 –> 14,78 <!–>
9. –> Plăți restante <!–> 64 –> <!–>
10. –> Creanțe de încasat <!–> 65 –>

Notă
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării și Inovării/Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de 3.780 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2009, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanțează programe și proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 18 mii lei
Notă
**) Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influența sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație și drepturilor salariale ale directorului general
+
Anexa nr. 8<!–>MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI–>Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase și Rare – IMNR<!–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI PE ANUL 2010–> mii lei<!–>

–> INDICATORI <!–> Nr. rd. –> Program 2010 <!–>
–> A <!–> 0 –> 1 <!–>
I. –> VENITURI TOTALE, din care: <!–> 1 –> 6.579 <!–>
1. –> VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: <!–> 2 –> 6.579 <!–>
a) –> Venituri din activitatea de bază*) <!–> 3 –> 5.670 <!–>
b) –> Venituri din alte activități conexe activității de cercetare- dezvoltare <!–> 4 –> 709 <!–>
c) –> Alte venituri din exploatare <!–> 5 –> 200 <!–>
2. –> VENITURI FINANCIARE <!–> 6 –> <!–>
3. –> VENITURI EXTRAORDINARE <!–> 7 –> <!–>
II. –> CHELTUIELI TOTALE, din care: <!–> 8 –> 6.568 <!–>
1. –> Cheltuieli de exploatare, total, din care: <!–> 9 –> 6.528 <!–>
a) –> Bunuri și servicii <!–> 10 –> 2.008 <!–>
b) –> Cheltuieli de personal, din care: <!–> 11 –> 4.020 <!–>
–> – cheltuieli cu salariile, din care: <!–> 12 –> 3.224 <!–>
–> – indemnizațiile membrilor consiliului de administrație <!–> 13 –> 110 <!–>
–> – drepturile salariale ale directorului general <!–> 14 –> 124 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de stat <!–> 15 –> 564 <!–>
–> – contribuții de asigurări de șomaj <!–> 16 –> 10 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de sănătate <!–> 17 –> 141 <!–>
–> – contribuții de asigurări pentru accidente de muncă și boli profesionale <!–> 18 –> 7 <!–>
–> – contribuții pentru concedii și indemnizații <!–> 19 –> 23 <!–>
–> – contribuții la Fondul de garantare a creanțelor salariale <!–> 20 –> 7 <!–>
–> – contribuții la fondul de pensii facultative <!–> 21 –> <!–>
–> – alte cheltuieli de personal, din care: <!–> 22 –> 44 <!–>
–> – tichete de masă <!–> 23 –> <!–>
–> – deplasări, detașări <!–> 24 –> 44 <!–>
c) –> Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele și ajustările pentru depreciere <!–> 25 –> 368 <!–>
d) –> Cheltuieli de protocol <!–> 26 –> <!–>
e) –> Cheltuieli de reclamă și publicitate <!–> 27 –> <!–>
f) –> Cheltuieli cu sponsorizarea <!–> 28 –> <!–>
g) –> Cheltuieli prevăzute de art. 21(3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: <!–> 29 –> 35 <!–>
h) –> Alte cheltuieli <!–> 30 –> 97 <!–>
2. –> Cheltuieli financiare, din care: <!–> 31 –> 40 <!–>
–> – cheltuieli privind dobânzile <!–> 32 –> 40 <!–>
–> – alte cheltuieli financiare <!–> 33 –> <!–>
3. –> Cheltuieli extraordinare <!–> 34 –> <!–>
III. –> REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) <!–> 35 –> 11 <!–>
IV. –> IMPOZIT PE PROFIT <!–> 36 –> 11 <!–>
V. –> REZULTATUL NET <!–> 37 –> 0 <!–>
VI. –> ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 38 –> <!–>
VII. –> PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 39 –> 0 <!–>
a) –> pentru cointeresarea personalului <!–> 40 –> <!–>
b) –> pentru finanțarea dezvoltării institutului național <!–> 41 –> <!–>
c) –> pentru desfășurarea activității curente, inclusiv pentru cofinanțarea proiectelor <!–> 42 –> 0 <!–>
VIII. –> SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR din care: <!–> 43 –> 0 <!–>
1. –> Surse proprii <!–> 44 –> <!–>
2. –> Subvenții de la bugetul de stat pentru investiții <!–> 45 –> <!–>
3. –> Credite bancare pentru investiții <!–> 46 –> <!–>
–> – interne <!–> 47 –> <!–>
–> – externe <!–> 48 –> <!–>
4. –> Alte surse <!–> 49 –> <!–>
IX. –> UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIȚII, din care: <!–> 50 –> 0 <!–>
1. –> Investiții, inclusiv investiții în curs la finele anului <!–> 51 –> 0 <!–>
2. –> Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții <!–> 52 –> <!–>
–> – interne <!–> 53 –> <!–>
–> – externe <!–> 54 –> <!–>
X. –> DATE DE FUNDAMENTARE <!–> –> <!–>
1. –> Venituri totale (rd. 01) <!–> 55 –> 6.579 <!–>
2. –> Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd. 08) <!–> 56 –> 6.568 <!–>
3. –> Rezultate (+/-) (rd.55 – rd.56) <!–> 57 –> 11 <!–>
4. –> Număr mediu personal, total institut, din care: <!–> 58 –> 83 <!–>
–> – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare <!–> 59 –> 55 <!–>
5. –> Câștigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană/lună) <!–> 60 –> 3.039 <!–>
6. –> Câștig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună) <!–> 61 –> 3.110 <!–>
7. –> Rentabilitatea (rd.57/rd.56x 100) <!–> 62 –> 0,17 <!–>
8. –> Rata rentabilității financiare rd.37 x 100/capital propriu) <!–> 63 –> 0,08 <!–>
9. –> Plăți restante <!–> 64 –> <!–>
10. –> Creanțe de încasat <!–> 65 –>

Notă
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării și Inovării/Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de 1.856 mii lei, încheiate până la data de 15.03.2010, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanțează programe și proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 370 mii lei.
Notă
**) Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influența sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație și drepturilor salariale ale directorului general.
+
Anexa nr. 9<!–>MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI–>Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier IPCUP Ploiești<!–>BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI PE ANUL 2010–> mii lei<!–>

–> INDICATORI <!–> Nr. rd. –> Program 2010 <!–>
–> A <!–> 0 –> 1 <!–>
I. –> VENITURI TOTALE, din care: <!–> 1 –> 6.000 <!–>
1. –> VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: <!–> 2 –> 6.000 <!–>
a) –> Venituri din activitatea de bază*) <!–> 3 –> 480 <!–>
b) –> Venituri din alte activități conexe activității de cercetare- dezvoltare <!–> 4 –> 5.520 <!–>
c) –> Alte venituri din exploatare <!–> 5 –> <!–>
2. –> VENITURI FINANCIARE <!–> 6 –> <!–>
3. –> VENITURI EXTRAORDINARE <!–> 7 –> <!–>
II. –> CHELTUIELI TOTALE, din care: <!–> 8 –> 5.714 <!–>
1. –> Cheltuieli de exploatare, total, din care: <!–> 9 –> 5.714 <!–>
a) –> Bunuri și servicii <!–> 10 –> 1.102 <!–>
b) –> Cheltuieli de personal, din care: <!–> 11 –> 4.338 <!–>
–> – cheltuieli cu salariile, din care: <!–> 12 –> 3.357 <!–>
–> – indemnizațiile membrilor consiliului de administrație <!–> 13 –> 34 <!–>
–> – drepturile salariale ale directorului general <!–> 14 –> 53 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de stat <!–> 15 –> 716 <!–>
–> – contribuții de asigurări de șomaj <!–> 16 –> 17 <!–>
–> – contribuții de asigurări sociale de sănătate <!–> 17 –> 179 <!–>
–> – contribuții de asigurări pentru accidente de muncă și boli profesionale <!–> 18 –> 9 <!–>
–> – contribuții pentru concedii și indemnizații <!–> 19 –> 29 <!–>
–> – contribuții la Fondul de garantare a creanțelor salariale <!–> 20 –> 9 <!–>
–> – contribuții la fondul de pensii facultative <!–> 21 –> <!–>
–> – alte cheltuieli de personal, din care: <!–> 22 –> 22 <!–>
–> – tichete de masă <!–> 23 –> <!–>
–> – deplasări, detașări <!–> 24 –> 22 <!–>
c) –> Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele și ajustările pentru depreciere <!–> 25 –> 231 <!–>
d) –> Cheltuieli de protocol <!–> 26 –> 2 <!–>
e) –> Cheltuieli de reclamă și publicitate <!–> 27 –> 1 <!–>
f) –> Cheltuieli cu sponsorizarea <!–> 28 –> <!–>
g) –> Cheltuieli prevăzute de art. 21(3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: <!–> 29 –> 40 <!–>
h) –> Alte cheltuieli <!–> 30 –> 0 <!–>
2. –> Cheltuieli financiare, din care: <!–> 31 –> 0 <!–>
–> – cheltuieli privind dobânzile <!–> 32 –> 0 <!–>
–> – alte cheltuieli financiare <!–> 33 –> <!–>
3. –> Cheltuieli extraordinare <!–> 34 –> <!–>
III. –> REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) <!–> 35 –> 286 <!–>
IV. –> IMPOZIT PE PROFIT <!–> 36 –> 46 <!–>
V. –> REZULTATUL NET <!–> 37 –> 240 <!–>
VI. –> ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 38 –> 240 <!–>
VII. –> PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI <!–> 39 –> 0 <!–>
a) –> pentru cointeresarea personalului <!–> 40 –> <!–>
b) –> pentru finanțarea dezvoltării institutului național <!–> 41 –> <!–>
c) –> pentru desfășurarea activității curente, inclusiv pentru cofinanțarea proiectelor <!–> 42 –> <!–>
VIII. –> SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR din care: <!–> 43 –> 140 <!–>
1. –> Surse proprii <!–> 44 –> 140 <!–>
2. –> Subvenții de la bugetul de stat pentru investiții <!–> 45 –> <!–>
3. –> Credite bancare pentru investiții <!–> 46 –> <!–>
–> – interne <!–> 47 –> <!–>
–> – externe <!–> 48 –> <!–>
4. –> Alte surse <!–> 49 –> <!–>
IX. –> UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIȚII, din care: <!–> 50 –> 140 <!–>
1. –> Investiții, inclusiv investiții în curs la finele anului <!–> 51 –> 140 <!–>
2. –> Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții <!–> 52 –> <!–>
–> – interne <!–> 53 –> <!–>
–> – externe <!–> 54 –> <!–>
X. –> DATE DE FUNDAMENTARE <!–> –> <!–>
1. –> Venituri totale (rd.01) <!–> 55 –> 6.000 <!–>
2. –> Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd. 08) <!–> 56 –> 5.714 <!–>
3. –> Rezultate (+/-) (rd.55 – rd.56) <!–> 57 –> 286 <!–>
4. –> Număr mediu personal, total institut, din care: <!–> 58 –> 133 <!–>
–> – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare <!–> 59 –> 86 <!–>
5. –> Câștigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană/lună) <!–> 60 –> 2.064 <!–>
6. –> Câștig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună) <!–> 61 –> 2.307 <!–>
7. –> Rentabilitatea (rd.57/rd.56x 100) <!–> 62 –> 5,01 <!–>
8. –> Rata rentabilității financiare rd.37 x 100/capital propriu) <!–> 63 –> 32 <!–>
9. –> Plăți restante <!–> 64 –> 8.835 <!–>
10. –> Creanțe de încasat <!–> 65 –> 427

Notă
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării și Inovării/Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de 265.362 mii lei, încheiate până la data de 01.03.2010, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanțează proiecte din planuri sectoriale sunt în sumă de 206.534 mii lei.
Notă
**) Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influența sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație și drepturilor salariale ale directorului general.
<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters