ORDIN nr. 755 din 17 iunie 2024

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 622 din 1 iulie 2024
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 180 30/03/2022
ART. 1COMPLETEAZA PENORMA 30/03/2022 ART. 46
ART. 1COMPLETEAZA PENORMA 30/03/2022 CAP. 9
ART. 1MODIFICA PENORMA 30/03/2022 ART. 33
ART. 1MODIFICA PENORMA 30/03/2022 CAP. 9
ART. 1MODIFICA PENORMA 30/03/2022 ANEXA 16
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHOTARARE 423 25/03/2022
ActulREFERIRE LAORDIN 180 30/03/2022
ActulREFERIRE LANORMA 30/03/2022
ActulREFERIRE LAHG 972 26/07/2006
ActulREFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 51
ActulREFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 291
ActulREFERIRE LASTATUT 26/07/2006 ART. 17
ART. 1MODIFICA PEORDIN 180 30/03/2022
ART. 1REFERIRE LAORDIN 180 30/03/2022
ART. 1COMPLETEAZA PENORMA 30/03/2022 ART. 46
ART. 1COMPLETEAZA PENORMA 30/03/2022 CAP. 9
ART. 1MODIFICA PENORMA 30/03/2022 ART. 33
ART. 1MODIFICA PENORMA 30/03/2022 CAP. 9
ART. 1MODIFICA PENORMA 30/03/2022 ANEXA 16
ART. 1REFERIRE LANORMA 30/03/2022
CAP. 0REFERIRE LAORDIN 1101 30/09/2016
CAP. 0REFERIRE LAORDIN 1224 16/09/2010
CAP. 0REFERIRE LAORDIN 1500 24/11/2009
CAP. 0REFERIRE LACODUL PENAL 17/07/2009 ART. 326
CAP. 0REFERIRE LAREGULAMENT 24/11/2009
CAP. 0REFERIRE LAORDIN 1778 28/12/2006
CAP. 0REFERIRE LANORMATIV 28/12/2006
ANEXA 9REFERIRE LANORMA 30/03/2022
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Văzând Referatul de aprobare nr. DG 4.212 din 11.06.2024 al directorului general al Casei Naționale de Asigurări de Sănătate,<!–>având în vedere prevederile art. 51 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Hotărârii Guvernului nr. 423/2022 privind aprobarea programelor naționale de sănătate, cu modificările și completările ulterioare,–>în temeiul art. 291 alin. (2) din Legea nr. 95/2006, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările și completările ulterioare,<!–>președintele Casei Naționale de Asigurări de Sănătate emite următorul ordin:–> +
Articolul INormele tehnice de realizare a programelor naționale de sănătate curative, aprobate prin Ordinul președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr. 180/2022, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 318 și 318 bis din 31 martie 2022, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:1.<!–>La capitolul IV articolul 33 alineatul (14), litera a) se modifică și va avea următorul cuprins:a)–>prin farmaciile cu circuit deschis aflate în relație contractuală cu casele de asigurări de sănătate, pentru formele farmaceutice cu administrare orală, precum și pentru formele farmaceutice cu administrare subcutanată/intramusculară, după caz, corespunzătoare următoarelor DCI-uri: Filgrastimum, Pegfilgrastimum, Lipegfilgrastimum, medicamentele de tip hormonal care corespund DCI-urilor: Leuprorelinum, Goserelinum, Triptorelinum și Fulvestrantum și medicamentele de tip imunomodulator, care corespund DCI-urilor Interferonum alfa 2A și Interferonum alfa 2B, precum și Bortezomibum, Trastuzumabum (concentrația de 600 mg/5 ml), Azacitidinum, Rituximabum (concentrația de 120 mg/ml, 1.400 mg/flacon și 1.600 mg/flacon), Daratumumab (concentrația de 1.800 mg) și combinații (pertuzumabum + trastuzumabum), Luspatercept, Ropeginterferon alfa 2B și Denosumab (Xgeva);2.<!–>La capitolul VII articolul 46, după litera g) se introduce o nouă literă, lit. g^1), cu următorul cuprins:g^1)–>unitățile de specialitate aflate la data de 27.06.2023 în relație contractuală pentru derularea Programului național de boli cardiovasculare – tratamentul bolnavilor cu stenoze aortice, declarați inoperabili sau cu risc chirurgical foarte mare, prin tehnici transcateter, care au fost evaluate, dar nu au îndeplinit toate criteriile cuprinse în chestionarele de evaluare, vor fi avizate, cu plan de conformare, de către casa de asigurări de sănătate și de direcția de sănătate publică până la data de 31.12.2024;3.<!–>La capitolul IX titlul „Programul național de boli cardiovasculare“ subtitlul „Unități care derulează programul“ punctul 1) „proceduri de dilatare percutană a stenozelor arteriale“, după litera af) se introduce o nouă literă, lit. ag), cu următorul cuprins:ag)–>Centrul Medical TOPMED – Târgu Mureș;4.<!–>La capitolul IX titlul „Programul național de boli cardiovasculare“ subtitlul „Unități care derulează programul“ punctul 3) „implantare de stimulatoare cardiace“, după litera ab) se introduce o nouă literă, lit. ac), cu următorul cuprins:ac)–>Spitalul Județean de Urgență «Sf. Ioan cel Nou» Suceava;5.<!–>La capitolul IX titlul „Programul național de oncologie – Subprogramul de reconstrucție mamară după afecțiuni oncologice prin endoprotezare“ subtitlul „Unități care derulează subprogramul“, după litera s) se introduc două noi litere, lit. ș) și t), cu următorul cuprins:ș)–>Spitalul Clinic Județean Mureș;t)<!–>Spitalul de Urgență «Prof. Dr. Dimitrie Gerota» București.6.–>La capitolul IX titlul „Programul național de oncologie – Subprogramul de diagnostic și de monitorizare a afecțiunilor hematologice maligne prin imunofenotipare, examen citogenetic și FISH și examen de biologie moleculară“ subtitlul „Servicii de testare“, punctul I. LEUCEMII ACUTE se modifică și va avea următorul cuprins:I.<!–>LEUCEMII ACUTETabelul nr. 1

Tip testare–> Tip probă<!–> Precizări–>
Imunofenotipare <!–>Flowcitometrie –>Panel diagnostic de certitudine LA (40 markeri*)<!–> aspirat medular/sânge periferic–> Se efectuează la diagnostic sau recădere și pentru monitorizarea bolii minime reziduale.<!–>
Citogenetic și FISH–> aspirat medular/sânge periferic<!–> Se efectuează la diagnostic sau recădere și pentru monitorizarea bolii minime reziduale.–>
Biologie moleculară PCR calitativ/RT-qPCR (în funcție de indicație)<!–> aspirat medular/sânge periferic–> Se efectuează la diagnostic, la recădere și pentru monitorizarea bolii minime reziduale.<!–>
Biologie moleculară secvențiere convențională/NGS (în funcție de indicație)–> aspirat medular/sânge periferic<!–> Se efectuează la diagnostic, la recădere și pentru monitorizarea bolii minime reziduale.–>

* Panelul de diagnostic se adaptează raportat la echipamentele utilizate în laboratoare, numărul de markeri testați pentru leucemiile acute fiind de 40.<!–>–>NOTĂ:Este obligatoriu ca același furnizor să efectueze și să contracteze minim panelul de teste prin imunofenotipare.<!–>–>7.<!–>La capitolul IX titlul „Programul național de oncologie – Subprogramul de diagnostic și de monitorizare a afecțiunilor hematologice maligne prin imunofenotipare, examen citogenetic și FISH și examen de biologie moleculară“ subtitlul „Servicii de testare“, punctul IV. SINDROAME LIMFOPROLIFERATIVE CRONICE se modifică și va avea următorul cuprins:IV.–>SINDROAME LIMFOPROLIFERATIVE CRONICETabelul nr. 4

<!–> Tip testare–> Tip probă<!–> Precizări–>
Mielom multiplu<!–> Imunofenotipare Flowcitometrie–>Panel diagnostic de certitudine<!–>Mielom multiplu (16 markeri*)–> aspirat medular<!–> Se efectuează la diagnostic și pentru monitorizarea bolii minime reziduale.–>
FISH selecție CD138 Panel mutații genetice mielom multiplu:<!–>TP53, CKS1B/CDKN2C(P18), IGHbp, urmată de utilizarea a încă 3 sonde în a doua etapă:–>CCND1::IGH t(11;14);<!–>IGH::MAF v2t(14;16);–>IGH::FGFR3t(4;14) 4-6 sonde<!–> aspirat medular–> Se efectuează la diagnostic/la recădere.<!–>
Alte sindroame limfoproliferative cronice–> Imunofenotipare Flowcitometrie<!–>Panel diagnostic de certitudine LLC/limfoproliferare B/T (16 markeri*)–> aspirat medular/sânge periferic/lichid cerebrospinal<!–> Se efectuează la diagnostic. –>
FISH – Panel prognostic LLC/limfoproliferare B/T (pentru LLC del 17p și 11q)<!–> sânge periferic/aspirat medular–> Se efectuează după confirmarea diagnosticului și la recădere.<!–>
Biologie moleculară secvențiere (convențională/NGS)–>Panel prognostic LLC/limfoproliferare B/T (pentru LLC mutație TP 53) pentru LLC Status mutațional al genelor ce codează regiunea variabilă a lanțurilor grele de imunoglobuline (IGHV)<!–> sânge periferic/aspirat medular–> Se efectuează după confirmarea diagnosticului de limfoproliferare cronică.<!–>

* Panelul de diagnostic se adaptează raportat la echipamentele utilizate în laboratoare, numărul de markeri testați pentru Mielomul multiplu și alte sindroame limfoproliferative cronice fiind de 16.–><!–>NOTĂ:Același furnizor poate să efectueze și să contracteze unul sau mai multe paneluri de testare.–>

<!–>8.–>La capitolul IX titlul „Programul național de tratament al bolilor neurologice“ subtitlul „Unități care derulează programul“, după litera u) se introduce o nouă literă, lit. v), cu următorul cuprins:v)<!–>Spitalul Municipal «Sf. Doctori Cosma și Damian» Rădăuți.9.–>La capitolul IX titlul „Programul național de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unități care derulează programul“ punctul 1) „boli neurologice degenerative/inflamator-imune, forme cronice“, după litera y) se introduce o nouă literă, lit. z), cu următorul cuprins:z)<!–>Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu;10.–>La capitolul IX titlul „Programul național de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unități care derulează programul“ punctul 2) „boli neurologice degenerative/inflamator-imune, forme acute – urgențe neurologice“, după litera z) se introduce o nouă literă, lit. aa), cu următorul cuprins:aa)<!–>Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu;11.–>La capitolul IX titlul „Programul național de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unități care derulează programul“ punctul 5) „boala Fabry“, după litera v) se introduce o nouă literă, litera w), cu următorul cuprins:w)<!–>Spitalul Clinic de Urgență «Sf. Ioan» București;12.–>La capitolul IX titlul „Programul național de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unități care derulează programul“ punctul 14) „hipertensiune arterială pulmonară“, după litera b.11) se introduce o nouă literă, lit. b.12), cu următorul cuprins:b.12)<!–>Institutul de Boli Cardiovasculare «Prof. Dr. George I. M. Georgescu» Iași;13.–>La capitolul IX titlul „Programul național de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unități care derulează programul“ punctul 16) „Amiloidoză cu transtiretină“, după litera p) se introduce o nouă literă, lit. q), cu următorul cuprins:q)<!–>Spitalul Județean de Urgență Satu Mare14.–>La capitolul IX titlul „Programul național de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unități care derulează programul“ punctul 17) „Scleroza sistemică și ulcerele digitale evolutive“, după litera k) se introduce o nouă literă, lit. l), cu următorul cuprins:l)<!–>Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova;15.–>La capitolul IX titlul „Programul național de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unități care derulează programul“ punctul 19) „Hiperfenilalaninemia la bolnavii diagnosticați cu fenilcetonurie sau deficit de tetrahidrobiopterină (BH4), după litera g) se introduce o nouă literă, lit. h), cu următorul cuprins:h)<!–>Spitalul Clinic Județean de Urgență Bihor;16.–>La capitolul IX titlul „Programul național de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unități care derulează programul“ punctul 20) „Scleroza tuberoasă“, după litera l) se introduce o nouă literă, lit. m), cu următorul cuprins:m)<!–>Spitalul Clinic de Urgență «Sf. Ioan» București;17.–>La capitolul IX titlul „Programul național de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unități care derulează programul“ punctul 25) „Atrofie musculară spinală“, după litera o) se introduce o nouă literă, lit. p), cu următorul cuprins:p)<!–>Spitalul Clinic de Psihiatrie și Neurologie Brașov;18.–>La capitolul IX titlul „Programul național de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unități care derulează programul“ punctul 26) „Boala Castelman“, după litera e) se introduce o nouă literă, lit. f), cu următorul cuprins:f)<!–>S.C. Onco Card – S.R.L. Brașov;19.–>La capitolul IX titlul „Programul național de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unități care derulează programul“ punctul 29) „Hemoglobinurie paroxistică nocturnă (HPN)“, după litera q) se introduce o nouă literă, lit. r), cu următorul cuprins:r)<!–>Spitalul Județean de Urgență «Sf. Pantelimon» Focșani;20.–>La capitolul IX titlul „Programul național de boli endocrine – Subprogramul național de tratament medicamentos al bolnavilor cu gușă datorată carenței de iod și proliferării maligne“ subtitlul „Unități care derulează programul“, după litera o) se introduce o nouă literă, lit. p), cu următorul cuprins:p)<!–>S.C. Gral Medical – S.R.L. București.21.–>La capitolul IX titlul „Programul național de supleere a funcției renale la bolnavii cu insuficiență renală cronică“, subtitlul „Natura cheltuielilor programului“ se modifică și va avea următorul cuprins:Natura cheltuielilor programului:cheltuieli pentru servicii de supleere renală, inclusiv medicamente specifice [agenți stimulatori ai eritropoiezei (epoetin, darbepoetin), preparate de fier, heparine fracționate sau nefracționate, chelatori ai fosfaților (sevelamerum), agoniști ai receptorilor vitaminei D (alfacalcidol, calcitriol, paricalcitol), calcimimetice (cinacalcet)], materiale sanitare specifice, investigații de laborator, precum și transportul nemedicalizat al bolnavilor hemodializați de la și la domiciliul bolnavilor, transportul lunar al medicamentelor și materialelor sanitare specifice dializei peritoneale la domiciliul bolnavilor. Cheltuielile nu includ medicamentele specifice care fac obiectul contractelor cost-volum.<!–>22.–>La capitolul IX titlul „Programul național de PET-CT“, denumirea subtitlului „Natura cheltuielilor subprogramului“ se modifică și va avea următorul cuprins:Natura cheltuielilor programului<!–>23.–>La capitolul IX titlul „Programul național de PET-CT“, denumirea subtitlului „Unități care derulează subprogramul“ se modifică și va avea următorul cuprins:Unități care derulează programul<!–>24.–>La capitolul IX titlul „Programul național de PET-CT“ subtitlul „Unități care derulează programul“, după litera q) se introduce o nouă literă, lit. r), cu următorul cuprins:r)<!–>S.C. Medex Vital Serv – S.R.L. – Sângeorgiu de Mureș;25.–>La capitolul IX titlul „Cost-volum“ subtitlul „Activități“, după punctul 6) se introduce un nou punct, pct. 7), cu următorul cuprins:7)<!–>bolnavi adulți cu boală renală cronică (BCR) categoria 5D hemodializați cronic sau cu dializă peritoneală cu hiperfosfatemie.26.–>La capitolul IX titlul „Cost-volum“ subtitlul „Unități care derulează programul“, după punctul 6) se introduce un nou punct, pct. 7), cu următorul cuprins:7)<!–>insuficiență renală cronică – unități sanitare aflate în relație contractuală cu casele de asigurări de sănătate pentru derularea Programului național de supleere a funcției renale la bolnavii cu insuficiență renală cronică.27.–>Anexele 16 A.1, 16 A.2, 16 A.3, 16 A.4, 16 A.5, 16 A.6, 16 A.10, 16 A.11 și 16 P se modifică și se înlocuiesc cu anexele nr. 1-9*) care fac parte integrantă din prezentul ordin.*) Anexele nr. 1-9 sunt reproduse în facsimil.<!–>–> +
Articolul IIDirecțiile de specialitate din Casa Națională de Asigurări de Sănătate, casele de asigurări de sănătate și unitățile de specialitate prin care se derulează programe naționale de sănătate curative vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
+
Articolul IIIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.<!–>

Președintele Casei Naționale de Asigurări de Sănătate,–>
Valeria Herdea<!–>
București, 17 iunie 2024.–>Nr. 755. +
Anexa nr. 1<!–>(Anexa 16 A.1 la normele tehnice)–>
CHESTIONAR DE EVALUARE<!–>
pentru includerea în Programul național de boli cardiovasculare –>
tratamentul bolnavilor cu stenoze arteriale severe prin proceduri de<!–>
dilatare percutană în raport cu profilul clinic și aspectul morfofuncțional–><!–>
Localitatea …………………….. –>Unitatea sanitară ………………..<!–>Adresă ………………………….–>Telefon …………………………<!–>Fax …………………………….–>E-mail ………………………….<!–>

Manager*:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>
Medic coordonator:<!–> Nume ………………. Prenume …………………..–>
Adresă …………………………………..<!–>
Telefon ……………….. fax ………………………..–>
E-mail ………………………………<!–>
Director medical:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>

*Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului. +
Capitolul 1.Relație contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Unitate sanitară cu paturi aflată în relație contractuală cu casa de asigurări de sănătate pentru furnizarea de servicii medicale spitalicești–> <!–> –>

+
Capitolul 2.Criterii privind structura organizatorică

<!–> –> DA<!–> NU–>
I<!–> Unitate sanitară cu paturi care are în structura organizatorică aprobată:–>
1 .<!–> – secție / compartiment de cardiologie cu USTACC sau compartiment de terapie acută cardiovasculară cu posibilitate de monitorizare noninvazivă (defibrilator cardiac extern, monitor ritm, TA, saturație O2)–> <!–> –>
<!–> –>
2 .<!–> – secție /compartiment ATI categoria I sau II, organizată conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare(precizați categoria ….)–> <!–> –>
3 .<!–> – laborator de angiografie și cateterism cardiac–> <!–> –>
4 .<!–> – structură ambulatorie de specialitate cardiologie–> <!–> –>
5 .<!–> – structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>
II<!–> Linii de gardă 24/7 organizate la sediul unității sanitare, pentru specialitățile:–>
1 .<!–> – cardiologie–> <!–> –>
2 .<!–> – ATI–> <!–> –>
III<!–> Asigurarea accesului la o secție de chirurgie cardiovasculară în maximum 60 min.–>
1.<!–> – secție de chirurgie cardiovasculară în structura proprie sau–>— acord de colaborare pentru transferul interclinic al bolnavului critic<!–> –> <!–>
–>

+
Capitolul 3.Criterii privind structura de personal

<!–> –> DA<!–> NU–>
1<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de cardiologie conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească, precum și pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului sănătății publice nr. 1.778/2006 privind aprobarea normativelor de personal(precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
2 .<!–> Medic de specialitate cardiologie cu competența/atestat sau atestat în studii complementare în domeniul cardiologiei intervenționale–> <!–> –>
3 .<!–> 2 asistenți medicali, cu experiență în domeniu de minim 6 luni–> <!–> –>
4.<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a laboratorului de angiografie și cateterism cardiac conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
5.<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de ATI conform Regulamentului de organizare și funcționare a secțiilor și compartimentelor de anestezie și terapie intensivă din unitățile sanitare, cu completările ulterioare, aprobat prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
6 .<!–> Personal medical încadrat /contractat în structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>
7 .<!–> Personal medical care să asigure asistența în structura ambulatorie–> <!–> –>

+
Capitolul 4.Criterii privind dotarea

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Angiograf utilizat exclusiv pentru procedurile de cardiologie intervențională cu stație de monitorizare hemodinamică–> <!–> –>

Declar pe propria răspundere, cunoscând dispozițiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea.<!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
MANAGER<!–> MEDIC COORDONATOR–> DIRECTOR MEDICAL

+
Capitolul 5.CAS ………………..<!–>

Unitatea sanitară:–> AVIZAT<!–> NEAVIZAT–>
…………………………………..<!–> –> <!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
DIRECTOR GENERAL<!–> DIRECTOR RELAȚII CONTRACTUALE–> MEDIC ȘEF<!–>

–>

+
Anexa nr. 2<!–>(Anexa 16 A.2 la normele tehnice)–>
CHESTIONAR DE EVALUARE<!–>
pentru includerea în Programul național de boli cardiovasculare –>
tratamentul bolnavilor cu aritmii rezistente la<!–>
tratament convențional prin proceduri de electrofiziologie–><!–>
Județul ……………………… –>Localitatea …………………..<!–>Unitatea sanitară ……………..–>Adresă ……………………….<!–>Telefon ………………………–>Fax ………………………….<!–>E-mail ……………………….–>

Manager*:<!–> Nume ………………. Prenume …………………..–>
Adresă …………………………………..<!–>
Telefon ……………….. fax ………………………..–>
E-mail ………………………………<!–>
Medic coordonator:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>
Director medical:<!–> Nume ………………. Prenume …………………..–>
Adresă …………………………………..<!–>
Telefon ……………….. fax ………………………..–>
E-mail ………………………………<!–>

*Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului.–> +
Capitolul 1.Relație contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Unitate sanitară cu paturi aflată în relație contractuală cu casa de asigurări de sănătate pentru furnizarea de servicii medicale spitalicești–> <!–> –>

+
Capitolul 2.Criterii privind structura organizatorică

DA<!–> NU–>
I.<!–> Unitate sanitară cu paturi care are în structura organizatorică aprobată:–>
1<!–> – secție / compartiment de cardiologie cu USTACC sau compartiment de terapie acută cardiovasculară (adulți/copii, după caz) cu posibilitate de monitorizare noninvazivă (defibrilator cardiac extern, monitor ritm, TA, saturație O2)–> <!–> –>
2<!–> – secție ATI / compartiment categoria I sau II, organizată conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare (precizați categoria ……….)–> <!–> –>
3<!–> – laborator de angiografie și cateterism cardiac și/sau laborator de electrofiziologie intervențională–> <!–> –>
4<!–> – structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>
II<!–> Linii de gardă 24/7 organizate la sediul unității sanitare, pentru specialitățile:–>
1<!–> – cardiologie–> <!–> –>
2<!–> – ATI–> <!–> –>
III<!–> Asigurarea accesului la o secție de chirurgie cardiovasculară în maximum 60 min.–>
1.<!–> – secție de chirurgie cardiovasculară în structura proprie sau–>– acord de colaborare pentru transferul interclinic al pacientului critic<!–> –> <!–>
–>

+
Capitolul 3.Criterii privind structura de personal

<!–> –> DA<!–> NU–>
1<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de cardiologie conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
2 .<!–> Minim un medic având competență/atestat în „Electrofiziologie cardiacă intervențională” și 2 asistenți medicali, cu experiență în domeniu de minim 6 luni–> <!–> –>
3.<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a laboratorului de angiografie și cateterism cardiac conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
4 .<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de ATI conform Regulamentului de organizare și funcționare a secțiilor și compartimentelor de anestezie și terapie intensivă din unitățile sanitare, cu completările ulterioare, aprobat prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
5.<!–> Personal medical încadrat /contractat în structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>

+
Capitolul 4.Criterii privind dotarea

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Angiograf/sistem de radiologie „C-arm” aflat în dotarea laboratorului de angiografie și cateterism cardiac și/sau laboratorului de electrofiziologie intervențională–> <!–> –>
2.<!–> Sistem de electrofiziologie pentru achiziție și amplificare semnale electrocardiografice–> <!–> –>
3.<!–> Sistem de monitorizare a anticoagulării–> <!–> –>
4.<!–> Echipament specific procedurilor de ablație–> <!–> –>

Declar pe propria răspundere, cunoscând dispozițiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea.<!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
MANAGER<!–> MEDIC COORDONATOR–> DIRECTOR MEDICAL

+
Capitolul 5.CAS ………………<!–>

Unitatea sanitară:–> AVIZAT<!–> NEAVIZAT–>
………………………………<!–> –> <!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
DIRECTOR GENERAL<!–> DIRECTOR RELAȚII CONTRACTUALE–> MEDIC ȘEF<!–>

–>

+
Anexa nr. 3<!–>(Anexa 16 A.3 la normele tehnice)–>
CHESTIONAR DE EVALUARE<!–>
pentru includerea în Programul național de boli cardiovasculare –>
tratamentul bolnavilor cu bradiaritmii severe prin implantare de<!–>
stimulatoare cardiace de diverse tipuri, în raport cu profilul clinic–>
și electrofiziologic al aritmiei și cu starea clinică a bolnavului<!–>–>
Județul ……………………… <!–>Localitatea …………………..–>Unitatea sanitară ……………..<!–>Adresă ……………………….–>Telefon ………………………<!–>Fax ………………………….–>E-mail ……………………….<!–>

Manager*:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>
Medic coordonator:<!–> Nume ………………. Prenume …………………..–>
Adresă …………………………………..<!–>
Telefon ……………….. fax ………………………..–>
E-mail ………………………………<!–>
Director medical:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>

*Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului. +
Capitolul 1.Relație contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Unitate sanitară cu paturi aflată în relație contractuală cu casa de asigurări de sănătate pentru furnizarea de servicii medicale spitalicești–> <!–> –>

+
Capitolul 2.Criterii privind structura organizatorică

<!–> –> DA<!–> NU–>
I<!–> Unitate sanitară cu paturi care are în structura organizatorică aprobată:–>
1.<!–> – secție / compartiment de cardiologie cu USTACC sau compartiment de terapie acută cardiovasculară (adulți/copii, după caz) cu posibilitate de monitorizare noninvazivă (defibrilator cardiac extern, monitor ritm, TA, saturație O2)–> <!–> –>
2 .<!–> – secție /compartiment ATI categoria I sau II, organizată conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare(precizați categoria …)–> <!–> –>
3 .<!–> – laborator de angiografie și cateterism cardiac și/sau laborator de electrofiziologie intervențională–> <!–> –>
4 .<!–> – structură ambulatorie de specialitate cardiologie care are posibilitatea de a controla tipurile de stimulatoare cardiace implantate–> <!–> –>
5 .<!–> – structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>
II<!–> Linii de gardă 24/7 organizate la sediul unității sanitare, pentru specialitățile:–>
1.<!–> – cardiologie–> <!–> –>
2 .<!–> – ATI–> <!–> –>
III<!–> Asigurarea accesului la o secție de chirurgie cardiovasculară în maximum 60 min.–>
1.<!–> – secție de chirurgie cardiovasculară în structura proprie sau–>– acord de colaborare pentru transferul interclinic al pacientului critic<!–> –> <!–>
–>

+
Capitolul 3.Criterii privind structura de personal

<!–> –> DA<!–> NU–>
1<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de cardiologie conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010(precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
2 .<!–> Minim un medic având competență/atestat în “Stimulatoare și defibrilatoare cardiace implantabile” și 2 asistenți medicali, cu experiență în domeniu de minimum 6 luni–> <!–> –>
3.<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a laboratorului de angiografie și cateterism cardiac conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010(precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
4 .<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de ATI conform Regulamentului de organizare și funcționare a secțiilor și compartimentelor de anestezie și terapie intensivă din unitățile sanitare, cu completările ulterioare, aprobat prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
5.<!–> Personal medical încadrat /contractat în structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>
6.<!–> Personal medical care să asigure asistența în structura ambulatorie–> <!–> –>

+
Capitolul 4.Criterii privind dotarea

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Angiograf/sistem de radiologie „C-arm” aflat în dotarea laboratorului de angiografie și cateterism cardiac și/sau laboratorului de electrofiziologie intervențională–> <!–> –>

Declar pe propria răspundere, cunoscând dispozițiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea.<!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
MANAGER<!–> MEDIC COORDONATOR–> DIRECTOR MEDICAL

+
Capitolul 5.CAS ……………….<!–>

Unitatea sanitară:–> AVIZAT<!–> NEAVIZAT–>
……………………………<!–> –> <!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
DIRECTOR GENERAL<!–> DIRECTOR RELAȚII CONTRACTUALE–> MEDIC ȘEF<!–>

–>

+
Anexa nr. 4<!–>(Anexa 16 A.4 la normele tehnice)–>
CHESTIONAR DE EVALUARE<!–>
pentru includerea în Programul național de boli cardiovasculare–>
tratamentul pacienților cu aritmii ventriculare maligne rezistente<!–>
la tratamentul convențional prin implantarea de defibrilatoare interne–><!–>
Județul ……………………… –>Localitatea …………………..<!–>Unitatea sanitară ……………..–>Adresă ……………………….<!–>Telefon ………………………–>Fax ………………………….<!–>E-mail ……………………….–>

Manager*:<!–> Nume ………………. Prenume …………………..–>
Adresă …………………………………..<!–>
Telefon ……………….. fax ………………………..–>
E-mail ………………………………<!–>
Medic coordonator:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>
Director medical:<!–> Nume ………………. Prenume …………………..–>
Adresă …………………………………..<!–>
Telefon ……………….. fax ………………………..–>
E-mail ………………………………<!–>

*Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului.–> +
Capitolul 1.Relație contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Unitate sanitară cu paturi aflată în relație contractuală cu casa de asigurări de sănătate pentru furnizarea de servicii medicale spitalicești–> <!–> –>

+
Capitolul 2.Criterii privind structura organizatorică

<!–> –> DA<!–> NU–>
I.<!–> Unitate sanitară cu paturi care are în structura organizatorică aprobată:–>
1 .<!–> – secție / compartiment de cardiologie cu USTACC sau compartiment de terapie acută cardiovasculară (adulți/copii, după caz) cu posibilitate de monitorizare noninvazivă (defibrilator cardiac extern, monitor ritm, TA, saturație O2)–> <!–> –>
2 .<!–> – secție /compartiment ATI categoria I sau II, organizată conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare (precizați categoria …)–> <!–> –>
3 .<!–> – laborator de angiografie și cateterism cardiac și/sau laborator de electrofiziologie intervențională–> <!–> –>
4 .<!–> – structură ambulatorie care are posibilitatea de a controla tipurile de defibrilatoare interne implantate–> <!–> –>
5 .<!–> – structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>
II.<!–> Linii de gardă 24/7 organizate la sediul unității sanitare, pentru specialitățile:–>
1 .<!–> – cardiologie–> <!–> –>
2 .<!–> – ATI–> <!–> –>
III.<!–> Asigurarea accesului la o secție de chirurgie cardiovasculară în maximum 60 min.–>
1.<!–> – secție de chirurgie cardiovasculară în structura proprie sau–>– acord de colaborare pentru transferul interclinic al pacientului critic<!–> –> <!–>
–>

+
Capitolul 3.Criterii privind structura de personal

<!–> –> DA<!–> NU–>
1<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de cardiologie conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010(precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
2 .<!–> Minim un medic având competență/atestat în „Stimulatoare și defibrilatoare cardiace implantabile” și 2 asistenți medicali, cu experiență în domeniu de minimum 6 luni–> <!–> –>
3.<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a laboratorului de angiografie și cateterism cardiac conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
4 .<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de ATI conform Regulamentului de organizare și funcționare a secțiilor și compartimentelor de anestezie și terapie intensivă din unitățile sanitare, cu completările ulterioare, aprobat prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
5.<!–> Personal medical încadrat /contractat în structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>
6.<!–> Personal medical care să asigure asistența în structura ambulatorie–> <!–> –>

+
Capitolul 4.Criterii privind dotarea

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Angiograf / sistem de radiologie „C-arm” aflat în dotarea laboratorului de angiografie și cateterism cardiac și/sau laboratorului de electrofiziologie intervențională–> <!–> –>

Declar pe propria răspundere, cunoscând dispozițiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea.<!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
MANAGER<!–> MEDIC COORDONATOR–> DIRECTOR MEDICAL

+
Capitolul 5.CAS ………………….<!–>

Unitatea sanitară:–> AVIZAT<!–> NEAVIZAT–>
………………………..<!–> –> <!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
DIRECTOR GENERAL<!–> DIRECTOR RELAȚII CONTRACTUALE–> MEDIC ȘEF<!–>

–>

+
Anexa nr. 5<!–>(Anexa 16 A.5 la normele tehnice)–>
CHESTIONAR DE EVALUARE<!–>
pentru includerea în Programul național de boli cardiovasculare –>
tratamentul bolnavilor cu insuficiență cardiacă, durată crescută a<!–>
complexului QRS pe electrocardiogramă și fracție de ejecție <35%–>
prin implantarea de dispozitive de resincronizare cardiacă severă<!–>–>
Județul ……………………… <!–>Localitatea …………………..–>Unitatea sanitară ……………..<!–>Adresă ……………………….–>Telefon ………………………<!–>Fax ………………………….–>E-mail ……………………….<!–>

Manager*:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>
Medic coordonator:<!–> Nume ………………. Prenume …………………..–>
Adresă …………………………………..<!–>
Telefon ……………….. fax ………………………..–>
E-mail ………………………………<!–>
Director medical:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>

*Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului. +
Capitolul 1.Relație contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Unitate sanitară cu paturi aflată în relație contractuală cu casa de asigurări de sănătate pentru furnizarea de servicii medicale spitalicești–> <!–> –>

+
Capitolul 2.Criterii privind structura organizatorică

<!–> –> DA<!–> NU–>
I.<!–> Unitate sanitară cu paturi care are în autorizația sanitară de funcționare:–>
1 .<!–> – secție / compartiment de cardiologie cu USTACC sau compartiment de terapie acută cardiovasculară (adulți/copii, după caz) cu posibilitate de monitorizare noninvazivă (defibrilator cardiac extern, monitor ritm, TA, saturație O2)–> <!–> –>
2 .<!–> – secție / compartiment ATI categoria I sau II, organizată conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare(precizați categoria …..)–> <!–> –>
3 .<!–> – laborator de angiografie și cateterism cardiac și/sau laborator de electrofiziologie intervențională–> <!–> –>
4 .<!–> – structură ambulatorie care are posibilitatea de a controla dispozitivele de resincronizare cardiacă implantate–> <!–> –>
5 .<!–> – structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>
II<!–> Linii de gardă 24/7 organizate la sediul unității sanitare, pentru specialitățile:–>
1 .<!–> – cardiologie–> <!–> –>
2 .<!–> – ATI–> <!–> –>
III<!–> Asigurarea accesului la o secție de chirurgie cardiovasculară în maximum 60 min.–> <!–> –>
1 .<!–> – secție de chirurgie cardiovasculară în structura proprie sau–>– acord de colaborare pentru transferul interclinic al pacientului critic<!–> –> <!–>
–>

+
Capitolul 3.Criterii privind structura de personal

<!–> –> DA<!–> NU–>
1<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de cardiologie conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010(precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
2 .<!–> Minim un medic având competență/atestat în „Stimulatoare și defibrilatoare cardiace implantabile” și 2 asistenți medicali, cu experiență în domeniu de minimum 6 luni–> <!–> –>
3.<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a laboratorului de angiografie și cateterism cardiac conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010(precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
4 .<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de ATI conform Regulamentului de organizare și funcționare a secțiilor și compartimentelor de anestezie și terapie intensivă din unitățile sanitare, cu completările ulterioare, aprobat prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
5.<!–> Personal medical încadrat /contractat în structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>
6.<!–> Personal medical care să asigure asistența în structura ambulatorie–> <!–> –>

+
Capitolul 4.Criterii privind dotarea

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Angiograf/sistem de radiologie „C-arm” aflat în dotarea laboratorului de angiografie și cateterism cardiac și/sau laboratorului de electrofiziologie intervențională–> <!–> –>

Declar pe propria răspundere, cunoscând dispozițiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea.<!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
MANAGER<!–> MEDIC COORDONATOR–> DIRECTOR MEDICAL

+
Capitolul 5.CAS …………………<!–>

Unitatea sanitară:–> AVIZAT<!–> NEAVIZAT–>
………………………<!–> –> <!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
DIRECTOR GENERAL<!–> DIRECTOR RELAȚII CONTRACTUALE–> MEDIC ȘEF<!–>

–>

+
Anexa nr. 6<!–>(Anexa 16 A.6 la normele tehnice)–>
CHESTIONAR DE EVALUARE<!–>
pentru includerea în Programul național de boli cardiovasculare –>
tratamentul bolnavilor cu aritmii complexe prin proceduri de ablație<!–>–>
Județul ……………………… <!–>Localitatea …………………..–>Unitatea sanitară ……………..<!–>Adresă ……………………….–>Telefon ………………………<!–>Fax ………………………….–>E-mail ……………………….<!–>

Manager*:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>
Medic coordonator:<!–> Nume ………………. Prenume …………………..–>
Adresă …………………………………..<!–>
Telefon ……………….. fax ………………………..–>
E-mail ………………………………<!–>
Director medical:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>

*Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului. +
Capitolul 1.Relație contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Unitate sanitară cu paturi aflată în relație contractuală cu casa de asigurări de sănătate pentru furnizarea de servicii medicale spitalicești–> <!–> –>

+
Capitolul 2.Criterii privind structura organizatorică

<!–> –> DA<!–> NU–>
I<!–> Unitate sanitară cu paturi care are în structura organizatorică aprobată:–>
1.<!–> – secție / compartiment de cardiologie cu USTACC sau compartiment de terapie acută cardiovasculară (adulți/copii, după caz) cu posibilitate de monitorizare noninvazivă (defibrilator cardiac extern, monitor ritm, TA, saturație O2)–> <!–> –>
2 .<!–> – secție / compartiment ATI categoria I sau II, organizată conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare(precizați categoria)–> <!–> –>
3 .<!–> – laborator de angiografie și cateterism cardiac și/sau laborator de electrofiziologie intervențională–> <!–> –>
4 .<!–> – structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>
II.<!–> Linii de gardă 24/7 organizate la sediul unității sanitare, pentru specialitățile:–>
1.<!–> – cardiologie–> <!–> –>
2 .<!–> – ATI–> <!–> –>
III.<!–> Asigurarea accesului la o secție de chirurgie cardiovasculară în maximum 60 min.–>
1.<!–> – secție de chirurgie cardiovasculară în structura proprie sau–>– acord de colaborare pentru transferul interclinic al pacientului critic<!–> –> <!–>
–>

+
Capitolul 3.Criterii privind structura de personal

<!–> –> DA<!–> NU–>
1<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de cardiologie conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
2.<!–> Minim un medic având competență/atestat în “Electrofiziologie cardiacă intervențională” și 2 asistenți medicali, cu experiență în domeniu de minimum 6 luni–> <!–> –>
3.<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a laboratorului de angiografie și cateterism cardiac conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
4 .<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de ATI conform Regulamentului de organizare și funcționare a secțiilor și compartimentelor de anestezie și terapie intensivă din unitățile sanitare, cu completările ulterioare, aprobat prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare(precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
5.<!–> Personal medical încadrat /contractat în structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>

+
Capitolul 4.Criterii privind dotarea

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Angiograf / sistem de radiologie „C-arm” aflat în dotarea laboratorului de angiografie și cateterism cardiac și/sau laboratorului de electrofiziologie intervențională–> <!–> –>
2.<!–> Sistem de electrofiziologie pentru achiziție și amplificare semnale electrocardiografice–> <!–> –>
3.<!–> Sistem de mapping electroanatomic–> <!–> –>
4.<!–> Sistem de monitorizare a anticoagulării–> <!–> –>
5.<!–> Echipament specific procedurilor de ablație–> <!–> –>

Declar pe propria răspundere, cunoscând dispozițiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea.<!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
MANAGER<!–> MEDIC COORDONATOR–> DIRECTOR MEDICAL

+
Capitolul 5.CAS …………………<!–>

Unitatea sanitară:–> AVIZAT<!–> NEAVIZAT–>
………………………….<!–> –> <!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
DIRECTOR GENERAL<!–> DIRECTOR RELAȚII CONTRACTUALE–> MEDIC ȘEF<!–>

–>

+
Anexa nr. 7<!–>(Anexa 16 A.10 la normele tehnice)–>
CHESTIONAR DE EVALUARE<!–>
pentru includerea în Programul național de boli cardiovasculare –>
tratamentul bolnavilor cu malformații cardiace congenitale<!–>
prin proceduri de cardiologie intervențională–><!–>
Județul ……………………… –>Localitatea …………………..<!–>Unitatea sanitară ……………..–>Adresă ……………………….<!–>Telefon ………………………–>Fax ………………………….<!–>E-mail ……………………….–>

Manager*:<!–> Nume ………………. Prenume …………………..–>
Adresă …………………………………..<!–>
Telefon ……………….. fax ………………………..–>
E-mail ………………………………<!–>
Medic coordonator:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>
Director medical:<!–> Nume ………………. Prenume …………………..–>
Adresă …………………………………..<!–>
Telefon ……………….. fax ………………………..–>
E-mail ………………………………<!–>

*Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului.–> +
Capitolul 1.Relație contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Unitate sanitară cu paturi aflată în relație contractuală cu casa de asigurări de sănătate pentru furnizarea de servicii medicale spitalicești–> <!–> –>

+
Capitolul 2.Criterii privind structura organizatorică

<!–> –> DA<!–> NU–>
I.<!–> Unitate sanitară cu paturi care are în structura organizatorică aprobată:–>
1.<!–> – secție/ compartiment de cardiologie sau–>– secție/ compartiment de cardiologie pediatrică<!–> –> <!–>
–> <!–>
2.–> – secție/ compartiment de chirurgie cardiovasculară pediatrică sau<!–>– secție de chirurgie cardiovasculară–> <!–> –>
3.<!–> – secție ATI categoria I, organizată conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare–> <!–> –>
4.<!–> – laborator de angiografie și cateterism cardiac–> <!–> –>
5.<!–> – structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>
II.<!–> Linii de gardă 24/7 organizate la sediul unității sanitare, pentru specialitățile:–>
1.<!–> – cardiologie sau cardiologie pediatrică–> <!–> –>
2.<!–> – chirurgie cardiovasculară–> <!–> –>
3.<!–> – ATI–> <!–> –>
III.<!–> Asigurarea accesului la o secție de pediatrie în maximum 60 min.–>
1.<!–> – secție de pediatrie în structura proprie sau–>– acord de colaborare pentru transferul interclinic al pacientului<!–> –> <!–>
–>

+
Capitolul 3.Criterii privind structura de personal

<!–> –> DA<!–> NU–>
1 .<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de cardiologie conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 sau–>Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției/compartimentului de cardiologie pediatrice conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)<!–> –> <!–>
2 .–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de chirugie cardiovasculară conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 sau<!–>Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției/compartimentului de chirurgie cardiovasculară pediatrică conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
3.<!–> 1 medic cardiolog cu atestat de cardiologie intervențională–> <!–> –>
4 .<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a laboratorului de angiografie și cateterism cardiac conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
5 .<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de ATI conform Regulamentului de organizare și funcționare a secțiilor și compartimentelor de anestezie și terapie intensivă din unitățile sanitare, cu completările ulterioare, aprobat prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
6 .<!–> Personal medical încadrat /contractat în structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>

+
Capitolul 4.Criterii privind dotarea

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Angiograf–> <!–> –>

Declar pe propria răspundere, cunoscând dispozițiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea.<!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
MANAGER<!–> MEDIC COORDONATOR–> DIRECTOR MEDICAL

+
Capitolul 5.CAS ………………<!–>

Unitatea sanitară:–> AVIZAT<!–> NEAVIZAT–>
……………………………<!–> –> <!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
DIRECTOR GENERAL<!–> DIRECTOR RELAȚII CONTRACTUALE–> MEDIC ȘEF<!–>

–>

+
Anexa nr. 8<!–>(Anexa 16 A.11 la normele tehnice)–>
CHESTIONAR DE EVALUARE<!–>
pentru includerea în Programul național de boli cardiovasculare –>
tratamentul bolnavilor cu anevrisme aortice prin tehnici hibride<!–>–>
Județul ……………………… <!–>Localitatea …………………..–>Unitatea sanitară ……………..<!–>Adresă ……………………….–>Telefon ………………………<!–>Fax ………………………….–>E-mail ……………………….<!–>

Manager*:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>
Medic coordonator:<!–> Nume ………………. Prenume …………………..–>
Adresă …………………………………..<!–>
Telefon ……………….. fax ………………………..–>
E-mail ………………………………<!–>
Director medical:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>

*Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului. +
Capitolul 1.Relație contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Unitate sanitară cu paturi aflată în relație contractuală cu casa de asigurări de sănătate pentru furnizarea de servicii medicale spitalicești–> <!–> –>

+
Capitolul 2.Criterii privind structura organizatorică

<!–> –> DA<!–> NU–>
I<!–> Unitate sanitară cu paturi care are în structura organizatorică aprobată:–>
1 .<!–> – secție / compartiment de chirurgie vasculară sau–>– secție / compartiment de chirurgie cardiovasculară<!–> –> <!–>
2 .–> – secție ATI categoria I sau II, organizată conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare, dacă în structura spitalului este aprobată numai secția de chirurgie vasculară(precizați categoria …………) sau<!–>– secție ATI categoria I organizată conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare, dacă în structura spitalului este aprobată secția de chirurgie cardiovasculară–> <!–> –>
<!–> – bloc operator cu sală de operații dedicată chirurgiei cardiovasculare sau chirurgie vasculare–> <!–> –>
3 .<!–> – structură de radiologie și imagistică medicală–> <!–> –>
4 .<!–> – laborator de angiografie și cateterism cardiac–> <!–> –>
5 .<!–>6 .–> – unitate de transfuzie sanguină<!–> –> <!–>
– laborator de analize medicale–> <!–> –>
7 .<!–> – structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>
II<!–> Linii de gardă 24/7 organizate la sediul unității sanitare, pentru specialitățile:–>
1 .<!–> – chirurgie cardiovasculară sau chirurgie vasculară–> <!–> –>
2 .<!–> – ATI–> <!–> –>

+
Capitolul 3.Criterii privind structura de personal

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de chirurgie cardiovasculară conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali) sau–>Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de chirurgie vasculară conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)<!–> –> <!–>
2.–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a laboratorului de angiografie și cateterism cardiac conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)<!–> –> <!–>
3 .–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a structurii de radiologie și imagistică medicală conform Normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)<!–> –> <!–>
4.–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de ATI conform Regulamentului de organizare și funcționare a secțiilor și compartimentelor de anestezie și terapie intensivă din unitățile sanitare, cu completările ulterioare, aprobat prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)<!–> –> <!–>
5 .–> 2 asistenți medicali cu experiență în domeniu de minim 6 luni<!–> –> <!–>
6.–> Personal medical încadrat /contractat în structură de specialitate în supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016<!–> –>

+
Capitolul 4.Criterii privind dotarea

<!–> –> DA<!–> NU–>
I<!–> Angiograf–> <!–> –>
II<!–> Dotare minimă a sălii de operație:–>
1.<!–> – masă chirurgicală–> <!–> –>
2 .<!–> – aparat anestezie/ventilator–> <!–> –>
3 .<!–> – aparat de retransfuzie–> <!–> –>
4 .<!–> – stimulator cardiac extern–> <!–> –>

Declar pe propria răspundere, cunoscând dispozițiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea.<!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
MANAGER<!–> MEDIC COORDONATOR–> DIRECTOR MEDICAL

+
Capitolul 5.CAS …………………..<!–>

Unitatea sanitară:–> AVIZAT<!–> NEAVIZAT–>
………………………..<!–> –> <!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
DIRECTOR GENERAL<!–> DIRECTOR RELAȚII CONTRACTUALE–> MEDIC ȘEF<!–>

–>

+
Anexa nr. 9<!–>(Anexa 16 P la normele tehnice)–>
CHESTIONAR DE EVALUARE<!–>
pentru includerea în Programul național de endometrioză–>
tratamentul bolnavelor cu endometrioză profundă cu afectare intestinală<!–>–>
Județul ……………………… <!–>Localitatea …………………..–>Unitatea sanitară ……………..<!–>Adresă ……………………….–>Telefon ………………………<!–>Fax ………………………….–>E-mail ……………………….<!–>

Manager:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>
Medic coordonator:<!–> Nume ………………. Prenume …………………..–>
Adresă …………………………………..<!–>
Telefon ……………….. fax ………………………..–>
E-mail ………………………………<!–>
Director medical:–> Nume ………………. Prenume …………………..<!–>
Adresă …………………………………..–>
Telefon ……………….. fax ………………………..<!–>
E-mail ………………………………–>

*Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului. +
Capitolul 1.Relație contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate

<!–> –> DA<!–> NU–>
1.<!–> Unitate sanitară cu paturi aflată în relație contractuală cu casa de asigurări de sănătate pentru furnizarea de servicii medicale spitalicești–> <!–> –>

+
Capitolul 2.Criterii privind structura organizatorică

<!–> –> DA<!–> NU–>
I.<!–> Unitate sanitară cu paturi care are în structura organizatorică aprobată:–>
1.<!–> – secție de obstetrică – ginecologie / compartiment de ginecologie–> <!–> –>
2 .<!–> – secție ATI categoria I/II/III, organizată conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare–> <!–>
3 .–> – bloc operator cu sală de operații dedicată chirurgiei ginecologice<!–> –> <!–>
4 .–> – unitate de transfuzie sanguină<!–> –> <!–>
5 .–> – laborator de analize medicale<!–> –> <!–>
6 .–> – structură de specialitate în prevenirea infecțiilor nosocomiale asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016<!–> –> <!–>
II.–> Linii de gardă 24/7 organizate la sediul unității sanitare, pentru specialitățile:<!–>
1–> – obstetrică-ginecologie sau – chirurgie generală<!–> –> <!–>
–> <!–>
2.–> – ATI<!–> –> <!–>
III.–> Asigurarea accesului la servicii medicale de:<!–> –> <!–>
1–> Radiologie și imagistică medicală – CT și RMN acordate:<!–>– în cadrul structurii proprii de radiologie și imagistică medicală CT și RMN–>sau<!–>– în baza contractului încheiat cu un furnizor de servicii medicale paraclinice–> <!–> –>
<!–> –>
<!–> –>
2 .<!–> Chirurgie generală acordate:–>– în cadrul structurii proprii de chirurgie generală sau<!–>– în baza unui acord de colaborare cu un medic de chirurgie generală–> <!–> –>
<!–> –>
3 .<!–> Anatomie patologică acordate:–>– posibilitate de efectuare a examenului anatomo – patologic extemporaneu<!–> –>

+
Capitolul 3.Criterii privind structura de personal

<!–> –> DA<!–> NU–>
I.<!–> Criterii personal–> <!–> –>
1.<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției/compartimentului de obstetrică-ginecologie, conform Normativelor de personal pentru asistenta medicală spitalicească aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010 (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
2 .<!–> Încadrarea cu medici și personal sanitar mediu a secției de ATI conform Regulamentului de organizare și funcționare a secțiilor și compartimentelor de anestezie și terapie intensivă din unitățile sanitare, cu completările ulterioare, aprobat prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1500/2009, cu modificările și completările ulterioare (precizați nr. medicilor de specialitate și al asistenților medicali …)–> <!–> –>
3 .<!–> Personal medical încadrat în structură de specialitate în prevenirea infecțiilor nosocomiale asociate asistenței medicale conform prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.101/2016–> <!–> –>
II.<!–> Criterii activitate medicală în tratamentul endometriozei–> <!–> –>
1.<!–> Abordare multidisciplinară – colaborare scrisă cu medici din alte specialități(chirurgie generală, urologie)–> <!–> –>
2.<!–> Experiență în domeniul chirurgiei minim invazive în tratamentul endometriozei (Minimum 50 de cazuri de endometrioză pe an din care minim 10 cazuri de endometrioză intestinală operate în ultimul an).–> <!–> –>
3.<!–> Experiență în domeniul chirurgiei minim invazive (minimum 50 de intervenții laparoscopice în ultimul an calendaristic).–> <!–> –>

+
Capitolul 4.Criterii privind dotarea

<!–> –> DA<!–> NU–>
I.<!–> Dotare minimă sălii de operație:–>
1.<!–> – turn laparoscopie 2D/3D–> <!–> –>
2.<!–> – instrumentar specific intervențiilor ginecologice minim invazive–> <!–> –>

Declar pe propria răspundere, cunoscând dispozițiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea.<!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
MANAGER<!–> MEDIC COORDONATOR–> DIRECTOR MEDICAL

+
Capitolul 5.CAS ………………….<!–>

Unitatea sanitară:–> AVIZAT<!–> NEAVIZAT–>
…………………………..<!–> –> <!–>

Semnătura–> Semnătura<!–> Semnătura–>
DIRECTOR GENERAL<!–> DIRECTOR RELAȚII CONTRACTUALE–> MEDIC ȘEF<!–>

–><!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters