ORDIN nr. 946 din 13 iunie 2014

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 02/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 476 din 28 iunie 2014
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 946 13/06/2014
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Văzând Referatul de aprobare nr. 111.199 din 26 mai 2014 al Direcției generale politici agricole și strategii – Direcția îmbunătățiri funciare, fond funciar și organizări de piață în sectorul vegetal,<!–>pentru aplicarea prevederilor art. 75 alin. (2) și ale art. 83 alin. (4) din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare,–>în temeiul prevederilor art. 7 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, precum și a unor structuri aflate în subordinea acestuia, cu modificările și completările ulterioare,<!–>viceprim-ministrul, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, emite următorul ordin:–> +
Articolul 1Se aprobă Lista specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, prevăzută în anexa nr. 1.
+
Articolul 2Se aprobă atribuțiile specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, prevăzute în anexa nr. 2.
+
Articolul 3Se aprobă Lista specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 3.
+
Articolul 4(1)<!–>Specialiștii prevăzuți la art. 3 au calitatea de agenți constatatori și primesc, fiecare în parte, o legitimație specială.(2)–>Legitimațiile speciale se emit și se eliberează, după cum urmează:a)<!–>pentru specialiștii din cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale și pentru cei care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, de către minister;b)–>pentru specialiștii din cadrul Agenției Naționale de Îmbunătățiri Funciare, de către agenție.(3)Legitimația specială atestă o împuternicire nominală a titularului și are prevăzut spațiu pentru viză anuală.
+
Articolul 5(1)<!–>Se aprobă modelul și conținutul legitimației speciale utilizate pentru identificarea specialiștilor nominalizați în anexa nr. 3, prevăzute în anexa nr. 4.(2)–>Legitimațiile speciale sunt vizate anual de către instituția emitentă, conform art. 4 alin. (2).(3)Evidența legitimațiilor speciale se ține de către instituția emitentă într-un registru general, în care se vor menționa, pentru fiecare legitimație de control, seria, numărul de ordine, numele, prenumele și funcția titularului.
+
Articolul 6(1)<!–>Atunci când calitatea de agent constatator a titularului legitimației speciale încetează, acesta o va preda emitentului, în vederea anulării, care va fi consemnată în evidență.(2)–>Pierderea sau furtul legitimației speciale se comunică emitentului în termen de 15 zile și se publică în presă.
+
Articolul 7Se aprobă modelul procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare, prevăzut în anexa nr. 5.
+
Articolul 8Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale și Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
+
Articolul 9Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.
+
Articolul 10La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr. 340/2014 privind aprobarea Listei specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, precum și pentru aprobarea modelului legitimației de identificare a acestora și a modelului procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 177 din 12 martie 2014, se abrogă.
+
Articolul 11Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.<!–>

p. Viceprim-ministru, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale,–>
Dumitru Daniel Botănoiu,<!–>
secretar de stat–>
București, 13 iunie 2014.<!–>Nr. 946.–> +
Anexa nr. 1<!–>
LISTA–>
specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură<!–>
județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare–><!–>

Nr. crt.–> Numele și prenumele specialistului<!–> Locul de muncă al specialistului–> Adresa de poștă electronică<!–>
1.–> Zgâia Gheorghe<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Alba–> office@dadralba.ro<!–>
2.–> Mocuța Felicia<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Arad–> dgaia.arad@rdslink.ro<!–>
3.–> Dumitrescu Silviu Mihail<!–>Pîrvulețu Monica Mihaela–> Direcția pentru Agricultură a Județului Argeș<!–> dga-ag@rdspt.ro–>
4.<!–> Iurașcu Vasile–> Direcția pentru Agricultură a Județului Bacău<!–> dadr@dadrbacau.ro–>
5.<!–> Feher Adrian Gheorghe–> Direcția pentru Agricultură a Județului Bihor<!–> dadr.bh@madr.ro–>
6.<!–> Roșu Simona-Alina–>Moga Vasile-Ioan<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Bistrița-Năsăud–> dadr.bn@madr.ro<!–>
7.–> Baciu Costică<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Botoșani–> dadr.bt@madr.ro<!–>
8.–> Purice Mihai Florin<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Brașov–> dadr.bv@madr.ro<!–>
9.–> Chiper Ion<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Brăila–> dadrbr@madr.ro <!–>
10.–> Lupu Tatiana<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Buzău–> dadrbuzau@clicknet.ro <!–>
11.–> Stângu Ioan Răzvan<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Caraș-Severin–> dadrcs@resita.rdsnet.ro<!–>
12.–> Crângașu Dorel<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Călarași –> dgaa_cl@saltine.ro<!–>
13.–> Mudure Mircea Gheorghe<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Cluj–> office@dadrcj.ro<!–>
14.–> Stoica Ionuț<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Constanța–> dadr.ct@madr.ro<!–>
15.–> Bene Erzsebet<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Covasna–> dadr.cv@madr.ro<!–>
16.–> Pleșa Gheorghe<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Dâmbovița–> relatii@dadrdambovita.ro<!–>
17.–> Urucu Nicoleta Constanța<!–>Obleaga Meca Ovidiu Marius–> Direcția pentru Agricultură a Județului Dolj<!–> dadr_dolj@rdscv.ro –>
18.<!–> Lupu Gabriel–> Direcția pentru Agricultură a Județului Galați<!–> dadr.gl@dadrgl.ro–>
19.<!–> Daia Emilia–> Direcția pentru Agricultură a Județului Giurgiu <!–> dadr_giurgiu@yahoo.com–>
20.<!–> Dragănescu Dumitru–> Direcția pentru Agricultură a Județului Gorj<!–> dadr@targujiu.rdsnet.ro–>
21.<!–> Kurko Erno–> Direcția pentru Agricultură a Județului Harghita<!–> dgaa@topnet.ro –>
22.<!–> Bugariu Adrian Vasile–> Direcția pentru Agricultură a Județului Hunedoara<!–> dadr.hd@madr.ro–>
23.<!–> Vișan Georgeta–> Direcția pentru Agricultură a Județului Ialomița<!–> dadr.il@madr.ro–>
24.<!–> Sandu Eogen–> Direcția pentru Agricultură a Județului Iași<!–> dadr@dadris.ro–>
25.<!–> Sabău Dan Florin–> Direcția pentru Agricultură a Județului Maramureș<!–> dadr.mm@madr.ro–>
26.<!–> Barbu Dumitru–> Direcția pentru Agricultură a Județului Mehedinți<!–> dadr.mh@madr.ro –>
27.<!–> Borsan Tudor Viorel–> Direcția pentru Agricultură a Județului Mureș<!–> dadr.ms@madr.ro–>
28.<!–> Diaconu Vasile–> Direcția pentru Agricultură a Județului Neamț<!–> dadr.nt@madr.ro–>secretariat.neamt@madr.ro<!–>
29.–> Ciobanu Marius Nicolas<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Olt–> director.executiv@dadr-olt.ro<!–>
30.–> Divoiu Marian<!–>Beigu Ana–> Direcția pentru Agricultură a Județului Prahova<!–> directiaagricola@dadrph.ro–>
31.<!–> Pal Ioan–> Direcția pentru Agricultură a Județului Satu Mare<!–> dadr.sm@madr.ro–>
32.<!–> Crețu Loredana–>Zsigmond Alexandru<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Sălaj–> dadrsj@info-plus.ro<!–>
33.–> Stoia Vasile<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Sibiu–> dadr.sb@madr.ro<!–>
34.–> Stetco Nelu<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Suceava–> dadrsuceava@yahoo.com<!–>
35.–> Găina Stelian<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Teleorman–> dgaiatr@yahoo.com<!–>
36.–> Demenovschi Nicolae<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Timiș–> dadr-tm@dnttm.ro<!–>
37.–> Dragnea Maria<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Tulcea–> office@dadrtulcea.ro<!–>
38.–> Stan Mihai<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Vaslui–> office@dadrvaslui.ro<!–>
39.–> Ceaușescu Dorian<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Vâlcea–> diragrvl@yahoo.com<!–>
40.–> Tătaru Carmina<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Vrancea–> secretariat@dadrvrancea.ro<!–>
41.–> Ivanof Marinel<!–> Direcția pentru Agricultură a Județului Ilfov–> dadr_ilfov@yahoo.com<!–>http://www.dadrilfov.ro–>
42.<!–> Carabageac Mioara–> Direcția pentru Agricultură a Municipiului București<!–> dadr.b@madr.ro–>http://www.damb.ro

(la 06-12-2021,
Anexa nr. 1 a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 335 din 3 decembrie 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1155 din 06 decembrie 2021
)
+
Anexa nr. 2<!–>
ATRIBUȚIILE–>
specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a<!–>
municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare–><!–>
Specialiștii care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, au următoarele atribuții:–>a)<!–>constată fapte care pot constitui contravenții de natura celor prevăzute de art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și întocmesc referate privind constatările făcute;b)–>constată faptele prevăzute la art. 82 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care pot constitui infracțiuni;c)<!–>pentru constatările prevăzute la lit. a) și/sau b) întocmesc referate care sunt supuse aprobării directorului executiv al direcției pentru agricultură județene și a municipiului București;d)–>referatele prevăzute la lit. c) vor fi transmise la Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare (OROIF) din cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) în termen de cel mult 5 zile de la data aprobării acestora și, dacă este cazul, în același termen, conducerea direcției pentru agricultură județene și a municipiului București va sesiza organele locale de cercetare penală pentru a verifica dacă aspectele constatate pot întruni elementele constitutive ale unei infracțiuni;e)<!–>controlează bianual, în teren, modul de exploatare, întreținere, reparație și asigurare a pazei infrastructurii de îmbunătățiri funciare aflate în proprietatea sau folosința organizațiilor de îmbunătățiri funciare (OIF)/federațiilor de organizații de îmbunătățiri funciare (FOIF) și verifică modul în care au fost respectate prevederile din protocolul de transmitere a infrastructurii de îmbunătățiri funciare, aprobat prin ordin al ministrului, și din procesul-verbal de predare-primire și întocmește rapoarte aprobate de directorul executiv al direcției pentru agricultură județene și a municipiului București, pentru perioada 1 octombrie anul anterior până la 31 martie anul în curs și pentru perioada 1 aprilie – 30 septembrie anul în curs;f)–>rapoartele prevăzute la lit. e) vor fi transmise la OROIF din cadrul MADR până cel mai târziu în cea de a zecea zi lucrătoare de la sfârșitul perioadei raportate;g)<!–>verifică la fiecare OIF și FOIF dacă situațiile financiare anuale au fost supuse auditului de către auditori externi independenți, potrivit legii, și dacă acestea au respectat prevederile din Normele tehnice privind situația sintetică tehnico-economică a performanțelor anuale ale organizației de îmbunătățiri funciare și ale federațiilor de organizații de îmbunătățiri funciare, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr. 192/2012 și din Normele privind modelul registrelor ce se vor ține de organizațiile de îmbunătățiri funciare și de federațiile de organizații de îmbunătățiri funciare, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 895/2005;h)–>colaborează pe probleme tehnice cu Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare și cu filialele/unitățile de administrare ale acesteia;i)<!–>solicită asistență tehnică din partea filialei/unității de administrare a Agenției Naționale de Îmbunătățiri Funciare;j)–>acordă consultanță și asistență proprietarilor de teren agricol și utilizatorilor lucrărilor de îmbunătățiri funciare privind aplicarea actelor normative specifice;k)<!–>verifică realitatea și legalitatea documentelor de constituire, divizare, fuzionare sau, după caz, reorganizarea, dizolvarea și lichidarea OIF sau a FOIF ori de reorganizare a asociațiilor utilizatorilor de apă pentru irigații (AUAI) și întocmesc un referat privind constatările rezultate din analiza documentației de constituire sau reorganizare și propun OROIF avizarea sau respingerea cererii solicitantului, pe care îl înaintează către OROIF din cadrul MADR, în care prezintă constatările rezultate din analiza documentației de constituire sau reorganizare și propun OROIF avizarea sau respingerea cererii solicitantului;l)–>solicită OROIF din cadrul MADR formularea unor soluții unitare la nivel național privind rezolvarea diferitelor situații concrete apărute pe parcursul constituirii OIF;m)<!–>solicită OIF, FOIF și AUAI informații și rapoarte privind exploatarea, întreținerea și protecția infrastructurii de îmbunătățiri funciare ce le-a fost transmisă în folosință sau proprietate, completează baza de date și raportează la OROIF, conform instrucțiunilor emise de acesta;n)–>verifică realitatea și legalitatea documentelor privind transferul infrastructurii de îmbunătățiri funciare din domeniul public al statului sau unităților administrativ-teritoriale, în condițiile legii, în domeniul privat al statului și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;o)<!–>verifică realitatea și legalitatea documentelor privind transmiterea în folosință gratuită la FOIF a infrastructurii de îmbunătățiri funciare din domeniul public al statului și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;p)–>verifică realitatea și legalitatea documentelor privind transmiterea gratuită către OIF, în proprietate, respectiv în folosință, a infrastructurii de îmbunătățiri funciare din domeniul privat sau domeniul public al statului ori al unităților administrativ-teritoriale, situată pe teritoriul organizației sau federației și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;q)<!–>efectuează verificări ale registrelor și evidențelor unei OIF sau FOIF și, după caz, solicită consiliului de administrație al OIF sau FOIF convocarea adunării generale pentru luarea măsurilor de remediere necesare;r)–>în cadrul inspecțiilor solicită OIF sau FOIF să execute, unde este necesar, lucrări pentru: asigurarea întreținerii corespunzătoare a infrastructurii, prevenirea deteriorării sau defectării infrastructurii și garantarea că infrastructura este utilizată în interesul public;s)<!–>verifică realitatea și legalitatea documentelor privind modificarea sau completarea statutului și actului constitutiv ale OIF sau FOIF și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;ș)–>pentru reorganizarea AUAI în OIF, specialiști OROIF vor verifica modul în care au fost respectate procedurile prevăzute de Normele metodologice de aplicare a Legii îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 1.872/2005, cu modificările ulterioare, referitoare la constituirea, autorizarea și înregistrarea OIF și de normele subsecvente;t)<!–>acordă asistență tehnică OIF sau FOIF pentru: asigurarea întreținerii corespunzătoare a infrastructurii, prevenirea deteriorării sau defectării infrastructurii și garantarea că infrastructura este utilizată în interesul public;ț)–>propune conducerii direcției pentru agricultură județene sau a municipiului București programele lunare de verificare și control al modului în care sunt respectate prevederile Legii nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cuprinsul tematicilor de verificare și control prevăzute în aceste programe lunare;u)<!–>verifică continuitatea și contiguitatea teritoriilor organizațiilor ori federațiilor și urmărește nesuprapunerea teritoriilor a două sau mai multe organizații ori federații și respectarea condiției de a nu se împiedica formarea ulterioară a altor organizații sau federații cu funcționare autonomă și transmite situația spre certificare OROIF din cadrul MADR;v)–>în situația în care suprafața amenajărilor de îmbunătățiri funciare intră în aria de competență teritorială a două sau mai multe direcții pentru agricultură județene, prevederile lit. u) intră în atribuțiile tuturor direcțiilor pentru agricultură județene implicate;w)<!–>îndeplinește alte atribuții prevăzute de lege, de ordinele și instrucțiunile emise de MADR.–>
+
Anexa nr. 3<!–>
LISTA–>
specialiștilor de îmbunătățiri funciare împuterniciți să constate contravențiile și să aplice <!–>
sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, –>
cu modificările și completările ulterioare<!–>–>
I.<!–>Specialiști din Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale

Nr. crt. Locul de muncă al specialistului Specialist împuternicit să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare*) Funcția
Numele Prenumele
1 Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale Cristea Sanda consilier
2 Iurco Gabriel consilier
3 Trifan Alin-Romeo consilier

–>*) În situația în care specialiștii împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, nu mai dețin funcția din Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale sau nu mai pot îndeplini atribuțiile de agent constatator, aceștia vor fi înlocuiți, cu aprobarea secretarului de stat care răspunde de îmbunătățiri funciare.<!–>II.–>Specialiști din Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare

Nr. crt.<!–> Locul de muncă al specialistului–> Numele<!–> Prenumele–> Funcția<!–>
1–> Unitatea Centrală a Agenției Naționale de Îmbunătățiri Funciare<!–> Popa–> Cornel<!–> director –>
2<!–> Bodea –> Traian<!–> director general adjunct–>
3<!–> Bîrzoi–> Adrian-Constantin<!–> director general adjunct–>
4<!–> Iosub–> Andreea-Valentina<!–> director–>
5<!–> Barabulea–> Andrei<!–> director –>
6<!–> Milea –> Elisabeta-Iuliana-Mari-Flor<!–> șef serviciu–>
7<!–> Lungu–> Cristina-Lucica<!–> consilier –>
8<!–> Kisielefschi–> Cristina<!–> consilier –>
9<!–> Popescu –> Paul Valentin<!–> consilier–>
10<!–> Dragomir–> Teodora-Nasty<!–> consilier–>
11<!–> Mihalcea–> Corina Gabriela<!–> consilier–>
12<!–> Prisecaru–> Mariana-Mirela<!–> șef serviciu–>
13<!–> Luca–> Mariana Emilia<!–> consilier–>
14<!–> Cîmpeanu–> Irina<!–> consilier–>
15<!–> Marin–> Carmen<!–> șef birou–>
16<!–> Diniță–> Doinița<!–> consilier–>
17<!–> Cocu–> Călin-Ion<!–> consilier–>
18<!–> Moldoveanu–> Georgiana Maria<!–> șef serviciu–>
19<!–> Ioniță –> Andrei Alexandru<!–> consilier–>
20<!–> Arișanu –> Iuliana<!–> consilier–>
21<!–> Pătrașcu–> Petrișor<!–> consilier–>
22<!–> Mâiță–> Toma-Victor<!–> șef serviciu–>
23<!–> Duce–> Mihai-Radu<!–> consilier–>
24<!–> Trifan –> Karina<!–> consilier–>
25<!–> Mitu –> Ionel<!–> consilier–>
26<!–> Alecu–> Diana Elena<!–> consilier–>
27<!–> Șimon–> Nicoleta<!–> șef serviciu–>
28<!–> Voinea–> Monica<!–> consilier–>
29<!–> Doogaru –> Nicolae<!–> consilier–>
30<!–> Dinulescu –> Daniel-Victor<!–> șef serviciu–>
31<!–> Ioan–> Marian<!–> șef serviciu–>
32<!–> Roza–> Albertino<!–> consilier –>
33<!–> Lulea–> Marinela<!–> consilier –>
34<!–> Turcaș–> Alexandra<!–> consilier –>
35<!–> Ene–> Mihai-Silviu<!–> consilier –>
36<!–> Costea–> Adriana Maria<!–> consilier –>
37<!–> Ivăncescu –> Iuliana<!–> șef serviciu–>
38<!–> Caraulea –> Viorela-Cristina<!–> consilier –>
39<!–> Zeldea –> Alina-Cornelia<!–> consilier –>
40<!–> Bojoacă–> Dumitru<!–> referent –>
41<!–> Andronache –> Mircea Matei<!–> consilier –>
42<!–> Mitrițoaia–> Daniel Iulian<!–> consilier –>
43<!–> Vasilescu–> Florentin<!–> consilier –>
44<!–> 1. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Alba–> Ispas<!–> Aurel-Costică–> director<!–>
45–> Sorescu<!–> Laura Delia–> șef serviciu<!–>
46–> Steop<!–> Ildiko–> consilier<!–>
47–> Moldovan Triscau<!–> Adrian –> consilier<!–>
48–> 2. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare <!–>Arad–> Vlaicu Hergane <!–> Traian Ion–> director <!–>
49–> Rus<!–> Eugen Vasile–> șef serviciu<!–>
50–> Roman <!–> Alexandru Eugen –> consilier <!–>
51–> Meriu<!–> Alina Aurelia–> inspector de specialitate <!–>
52–> Unc<!–> Dimitrie–> inspector de specialitate <!–>
53–> Faur <!–> Zeni –> inspector de specialitate <!–>
54–> Pașc <!–> Antonia Mariana –> inspector de specialitate <!–>
55–> Toba<!–> Hortensia Sena–> șef serviciu<!–>
56–> 3. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Argeș<!–> Zenovie–> Manuel<!–> director–>
57<!–> Milescu–> Lucian<!–> șef serviciu–>
58<!–> Sora –> Nicolae<!–> șef serviciu–>
59<!–> Țicu–> Gheorghe<!–> consilier –>
60<!–> Zafiu–> Paul Nicușor<!–> consilier –>
61<!–> Ologeanu –> Florin <!–> consilier –>
62<!–> Ghergina–> Isabella-Gabriela <!–> consilier –>
63<!–> Stoica–> Ofelia<!–> consilier –>
64<!–> Oprescu –> Marius<!–> consilier –>
65<!–> 4. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Bacău–> Stoican <!–> Iulian-Vasile–> director<!–>
66–> Bahrim<!–> Claudia–> șef serviciu<!–>
67–> Manole<!–> Cerasela–> șef serviciu<!–>
68–> Popa<!–> Liliana-Sorina–> consilier <!–>
69–> Istrate<!–> Vasilică–> consilier <!–>
70–> Zarzu <!–> Octavian-Ciprian–> inspector de specialitate <!–>
71–> Stratula<!–> Costel–> inspector de specialitate <!–>
72–> Andrei<!–> Ștefan-Nicolae–> inspector de specialitate <!–>
73–> Verbuță<!–> Iuliana–> consilier <!–>
74–> Sâia<!–> Andrei-Alexandru–> consilier <!–>
75–> Dumitrașc<!–> Valentina-Adelina–> consilier <!–>
76–> Turcu<!–> Florin–> consilier <!–>
77–> 5. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Bihor<!–> Gligor –> Claudiu Octavian Dinu<!–> director–>
78<!–> Tulvan–> Adina-Olimpia<!–> șef serviciu–>
79<!–> Bungiu –> Nicolae<!–> șef serviciu–>
80<!–> Vetesi –> Jozsef<!–> subinginer–>
81<!–> Balaj –> Iosif Ciprian<!–> inspector de specialitate –>
82<!–> Popoviciu–> Alexandru Gheza<!–> inspector de specialitate –>
83<!–> Bocșan–> Emanoil<!–> referent –>
84<!–> 6. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Bistrița-Năsăud–> Dedean-Bortăș<!–> Ioan–> director<!–>
85–> Chilom<!–> Ion-Liviu–> șef serviciu<!–>
86–> Chiș<!–> Steliana–> consilier <!–>
87–> Gosav <!–> Vasile–> consilier <!–>
88–> 7. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Botoșani<!–> Aostăcioae–> Marin<!–> director –>
89<!–> Gradinaru–> Arnold<!–> șef serviciu–>
90<!–> Apăvăloaie–> Maricel<!–> șef serviciu–>
91<!–> Ifrim –> Eugen <!–> consilier –>
92<!–> Trocin–> Dana-Maria<!–> consilier–>
93<!–> Fedorovici–> Ionut-Silviu<!–> consilier–>
94<!–> 8. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Brașov–> Hogea<!–> Călin–> director<!–>
95–> Necșulescu<!–> Dumitru Dorel–> șef serviciu<!–>
96–> Mantarau<!–> Ion–> șef serviciu<!–>
97–> Rautu<!–> Constantin–> consilier<!–>
98–> Găureanu<!–> Mariana-Aurora–> consilier<!–>
99–> Bajko<!–> Haralambie-Antoniu–> consilier<!–>
100–> Litoiu<!–> Valeriu-Emanuel–> consilier<!–>
101–> Vornicesu<!–> Elena Maria –> consilier<!–>
102–> Jianu<!–> Daniel Ioan–> șef birou<!–>
103–> 9. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Brăila<!–> Bordei–> Mihaela Raluca<!–> director–>
104<!–> Pascale–> Alfredo Vasile<!–> director adjunct–>
105<!–> Mocanu–> Tudora<!–> șef serviciu–>
106<!–> Ilie–> Georgeta<!–> șef serviciu–>
107<!–> Dragulin–> Stelea<!–> subinginer –>
108<!–> Mihai –> Marius<!–> consilier–>
109<!–> Solomon–> Mihai<!–> consilier –>
110<!–> Culescu–> Ioan Mircea<!–> consilier –>
111<!–> Niculcencu–> Viorel<!–> șef birou–>
112<!–> Durbaca–> Nicolae<!–> șef birou–>
113<!–> Geangos–> Aurelian<!–> subinginer –>
114<!–> 10. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Buzău–> Carpen<!–> Claudiu–> director <!–>
115–> Duță<!–> Marinela–> șef serviciu<!–>
116–> Mihalache<!–> Gheorghe–> șef serviciu<!–>
117–> Petre<!–> Angela Simona–> consilier <!–>
118–> Stan<!–> Marian–> referent <!–>
119–> Tuzu<!–> Ștefan–> subinginer<!–>
120–> Drăgan<!–> Monica–> consilier <!–>
121–> Dumitrașcu<!–> Dragoș Dumitru–> consilier <!–>
122–> Neagu<!–> Costin Mădălin–> consilier <!–>
123–> Simion<!–> Gheorghe–> șef birou<!–>
124–> 11. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Caraș-Severin<!–> Maran–> Ilie Ciprian<!–> director –>
125<!–> Mutascu–> Ghită<!–> șef serviciu–>
126<!–> Nistora–> Vasile-Ioan<!–> subinginer –>
127<!–> Pandelescu–> Laurențiu-Valeriu<!–> director –>
128<!–> Osiac–> Constantin<!–> director adjunct –>
129<!–> 12. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Călărași–> Achim <!–> Vasilică–> șef serviciu <!–>
130–> Vlădescu<!–> Mihaela–> șef serviciu <!–>
131–> Dincă <!–> Viorel-Dorinel–> consilier<!–>
132–> Fleancu <!–> Georgeta–> consilier<!–>
133–> Bobică<!–> Alexandru-Marius–> consilier<!–>
134–> Bădică<!–> Alexandru-Mădălin–> consilier<!–>
135–> Fleșeru <!–> Stefan–> inspector de specialitate <!–>
136–> Dedu <!–> Costin–> consilier<!–>
137–> Radu<!–> Florin-Lucian–> consilier<!–>
138–> Stanciu<!–> Marian–> șef birou<!–>
139–> Eftene<!–> Tudor–> consilier<!–>
140–> 13. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Cluj<!–> Cornea–> Marius-Romulus<!–> director–>
141<!–> Aciobăniței–> Corina-Teofila<!–> șef serviciu–>
142<!–> Buzaș–> Cătălin Mihael<!–> șef serviciu–>
143<!–> Pleșa–> Ioan<!–> consilier –>
144<!–> Palffi Pataki–> Csilla<!–> subinginer –>
145<!–> Savan–> Vlad<!–> consilier–>
146<!–> Mureșan–> Lorell Sorin<!–> inspector –>
147<!–> Ivașcău –> Ovidiu Ioan<!–> consilier–>
148<!–> Buna –> Maria Cătălina <!–> consilier–>
149<!–> Zaha–> Adela-Florina<!–> consilier–>
150<!–> Suciu–> Andrei-Nicolae<!–> consilier–>
151<!–> 14. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Constanța–> Nedea<!–> Lia–> director<!–>
152–> Bolma<!–> Gheorghe-Andrian–> șef serviciu <!–>
153–> Plăeșu<!–> Lavinia–> șef serviciu <!–>
154–> Marin<!–> Daniela-Mirabela–> șef birou<!–>
155–> Popa<!–> Florică–> inspector <!–>
156–> Onuță<!–> Simona Cornelia–> inspector <!–>
157–> Gărgăianu<!–> Ecaterina–> șef birou<!–>
158–> Caragheorghe<!–> Mihaela–> inspector de specialitate <!–>
159–> 15. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Covasna<!–> Moraru–> Mihai-Ioan<!–> director –>
160<!–> Știrbăț–> Alexandru-George<!–> consilier–>
161<!–> Ivăncică–> Stela<!–> consilier–>
162<!–> 16. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Dâmbovița–> Alexandru<!–> Ion–> director <!–>
163–> Pieptea<!–> Ion–> șef serviciu <!–>
164–> Boboc<!–> Ion Florin–> consilier <!–>
165–> Chindris<!–> Radu Liviu–> consilier <!–>
166–> 17. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Dolj<!–> Păsculescu–> Veta<!–> director –>
167<!–> Mogoșanu–> Adrian-Marian<!–> director adjunct–>
168<!–> Constantin–> Constantin Adrian Danut<!–> șef serviciu–>
169<!–> Nica–> Dumitru<!–> șef serviciu–>
170<!–> Roman –> Mihai Dan<!–> șef birou–>
171<!–> Serban–> Aurel<!–> inspector de specialitate –>
172<!–> Musuroi–> Ionel<!–> inspector de specialitate –>
173<!–> Georgescu–> Marin<!–> inspector de specialitate –>
174<!–> Giorgescu –> Mircea<!–> inspector–>
175<!–> Rosculeasca–> Nicolae<!–> inspector de specialitate –>
176<!–> Ionele–> Gheorghe<!–> inspector de specialitate–>
177<!–> Hapca–> Cristian-Ionel<!–> consilier –>
178<!–> 18. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Galați–> Pîrvu<!–> Sorin Adrian–> director<!–>
179–> Vițel<!–> Iulian–> șef birou<!–>
180–> Roșu<!–> Tatian–> inspector de specialitate<!–>
181–> Ivan <!–> Vasile–> inspector de specialitate<!–>
182–> Capotă<!–> Giovana Luminița–> inspector de specialitate<!–>
183–> Asăndulesei<!–> Dumitru-Gicu–> inspector de specialitate<!–>
184–> Șerban<!–> Maricel–> inspector<!–>
185–> Matei<!–> Răzvan Daniel–> inspector de specialitate<!–>
186–> Țocu<!–> Vlad–> inspector de specialitate<!–>
187–> Chicoș<!–> Dragoș–> inspector de specialitate<!–>
188–> 19. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Giurgiu<!–> Ardei–> Dumitru<!–> director–>
189<!–> Bădoi –> Mihai<!–> șef serviciu–>
190<!–> Zamfir –> Elena<!–> șef serviciu–>
191<!–> Petcu–> Adrian<!–> consilier –>
192<!–> Vîrban –> Mariana<!–> consilier–>
193<!–> Bigica–> Marian<!–> referent–>
194<!–> Ene–> Gheorghe<!–> inspector –>
195<!–> 20. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Gorj–> Contoloru<!–> Constantin–> director <!–>
196–> Pistol<!–> Dragoș Dumitru–> șef serviciu<!–>
197–> 21. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Harghita<!–> Tompa–> Enikö<!–> director–>
198<!–> Tamás–> Emil<!–> șef serviciu–>
199<!–> Darvas–> Gabriela-Florina<!–> consilier –>
200<!–> Ilaș-Ion–> Mihai-Cristian<!–> consilier –>
201<!–> Ilaș-Ion–> Irina<!–> consilier –>
202<!–> Burján–> György<!–> consilier –>
203<!–> 22. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Hunedoara–> Omotă<!–> Felicia Anișoara–> director <!–>
204–> Vasile<!–> Marcel Nicușor–> șef serviciu<!–>
205–> Bacîzu<!–> Adrian–> consilier <!–>
206–> Nicula<!–> Daniel Cornel–> consilier <!–>
207–> 23. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Ialomița<!–> Marin–> Jean<!–> director–>
208<!–> Lache –> Sorin Stefan<!–> director adjunct–>
209<!–> Pirpiliu–> Marius Romeo<!–> director adjunct–>
210<!–> Mihai–> Cezar Adrian<!–> șef serviciu –>
211<!–> Popescu –> Ionut<!–> șef serviciu –>
212<!–> Petre –> Doru<!–> consilier –>
213<!–> Popa–> Eugen<!–> subinginer–>
214<!–> Cila–> Constantin<!–> inspector –>
215<!–> Zavelea–> Rodica<!–> inspector de specialitate–>
216<!–> Serban–> Claudiu-Ionut<!–> șef birou–>
217<!–> 24. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Iași–> Horea-Serban<!–> Marius-Mihai–> director<!–>
218–> Văleanu<!–> Cătălin–> șef serviciu<!–>
219–> Neagu<!–> Ioan–> șef serviciu<!–>
220–> Carp<!–> Ana–> consilier <!–>
221–> Carp<!–> Marcel–> consilier <!–>
222–> Maxim<!–> Constantin–> consilier <!–>
223–> Enache <!–> Alina Paraschiva–> consilier <!–>
224–> Scripcariu<!–> Daniel–> consilier <!–>
225–> Samoilă <!–> Valentin–> consilier <!–>
226–> Boboc<!–> Iulian–> consilier <!–>
227–> Albert<!–> Vasile–> consilier <!–>
228–> Paraschivescu<!–> Mariana-Clarisa–> consilier <!–>
229–> Rusu<!–> Daniel–> consilier <!–>
230–> Ilinca<!–> Mihaela Lica–> consilier <!–>
231–> 25. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Ilfov<!–> Ciucu–> Adriana-Stefania<!–> director–>
232<!–> Vînatoru–> Stelian<!–> șef serviciu–>
233<!–> Dobre–> Paul<!–> consilier –>
234<!–> Constantin–> Ana-Maria <!–> consilier –>
235<!–> Onica–> Liliana Carmen<!–> consilier –>
236<!–> 26. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Maramureș–> Panait<!–> Marius Cristian–> director <!–>
237–> Pasca<!–> Grigore Vlad–> șef serviciu<!–>
238–> Isvoranu<!–> Ionel-Dorinel–> consilier <!–>
239–> Podut<!–> Ciprian Ionel–> consilier <!–>
240–> Chisiu<!–> Dan-Ionuț–> consilier <!–>
241–> Pop<!–> Dinu-Gheorghe–> consilier <!–>
242–> 27. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Mehedinți<!–> Bogasieru–> Marilena<!–> director –>
243<!–> Untaru –> Daniela-Cristina<!–> șef serviciu–>
244<!–> Căprărescu–> Constantin<!–> șef serviciu–>
245<!–> Vlaicu–> Nicolae<!–> subinginer –>
246<!–> Drăghia–> Eleodor<!–> subinginer–>
247<!–> Țurai–> Andreea<!–> consilier–>
248<!–> Boescu–> Carmen-Daniela<!–> consilier–>
249<!–> Picioruș–> Valentin-Eugen<!–> consilier–>
250<!–> Guran–> Andrada<!–> consilier–>
251<!–> Popescu–> Adrian<!–> șef birou–>
252<!–> Stăicuț–> Alexandru-Silviu<!–> consilier–>
253<!–> 28. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Mureș–> Jude<!–> Vasile–> director <!–>
254–> Chende<!–> Silviu-Cristian–> șef serviciu<!–>
255–> Iurian<!–> Alexandru Cătălin–> consilier<!–>
256–> 29. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Neamț<!–> Daia–> Despina<!–> director –>
257<!–> Ciobotă–> Ana-Ramona<!–> șef serviciu–>
258<!–> Vartic–> Mihail<!–> consilier –>
259<!–> Pricop–> Costică<!–> consilier –>
260<!–> 30. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Olt–> Pavel<!–> Cristian-Constantin–> director<!–>
261–> Puchiu<!–> Irina–> șef serviciu<!–>
262–> Jilavu<!–> Cristian–> șef serviciu<!–>
263–> Puchiu<!–> Gabriel–> consilier<!–>
264–> Gheorghe <!–> Emanuel Adrian–> consilier <!–>
265–> Gavrilă<!–> Dumitru–> consilier <!–>
266–> Alesu<!–> Marin –> consilier <!–>
267–> Cazacu<!–> Constantin–> inspector de specialitate<!–>
268–> Ciocionică<!–> Florin–> consilier <!–>
269–> Dumitra<!–> Bogdan Constantin–> consilier <!–>
270–> Ciulavu<!–> Laurențiu–> consilier <!–>
271–> Berche<!–> Andrei–> consilier <!–>
272–> Georgescu<!–> Cristian–> consilier <!–>
273–> Badea<!–> Cornel Florin–> consilier <!–>
274–> Știrbu<!–> Petre–> consilier <!–>
275–> Bătrânca<!–> Emil Cornel–> consilier <!–>
276–> 31. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Prahova<!–> Ardeleanu–> Vasile<!–> director–>
277<!–> Rusinaru–> Silviu<!–> șef serviciu–>
278<!–> Grigore–> Alexandru-Bogdan<!–> șef serviciu–>
279<!–> Dumitrescu–> Ciprian<!–> șef birou–>
280<!–> Berbec–> Daniel<!–> inspector de specialitate –>
281<!–> Coscovatu–> Robert Nicolae<!–> consilier–>
282<!–> 32. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Satu Mare–> Nagy<!–> Otto-Csaba–> director <!–>
283–> Pop<!–> Zoltan-Carol–> director adjunct<!–>
284–> Donka<!–> Vasile-Nicolae–> șef serviciu<!–>
285–> Goja <!–> Aneta Nicoleta–> șef serviciu<!–>
286–> Salajan<!–> Leontin-Cosmin–> consilier <!–>
287–> Kornis<!–> Robert–> inspector de specialitate <!–>
288–> Ravdan<!–> Horia-Gheorghe–> inspector de specialitate <!–>
289–> Kornis<!–> David–> inspector de specialitate <!–>
290–> Avram<!–> Bogdan–> inspector de specialitate <!–>
291–> Stier<!–> Eniko–> șef birou<!–>
292–> Bucurestean<!–> Adrian–> inspector de specialitate <!–>
293–> Toth <!–> Stefan–> inspector de specialitate <!–>
294–> 33. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Sălaj<!–> Crișan–> Mariana-Dana<!–> director–>
295<!–> Muresan–> Nicolae Mircea<!–> șef serviciu–>
296<!–> Vaida –> Ioan-Vasile<!–> șef serviciu–>
297<!–> Bâlc–> Mihai<!–> consilier –>
298<!–> Stan–> Adrian-Călin<!–> consilier–>
299<!–> Zah–> Lilioara<!–> consilier –>
300<!–> Filip–> Ioan<!–> consilier –>
301<!–> 34. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Sibiu–> Baba<!–> Ioan-Cristian–> director <!–>
302–> Bogdan<!–> Valentin Virgiliu–> șef serviciu<!–>
303–> Stanciu<!–> Dan–> consilier <!–>
304–> Armenean<!–> Ioan Constantin–> consilier <!–>
305–> Ispas<!–> Ruxandra–> consilier <!–>
306–> David<!–> Ioan–> consilier<!–>
307–> 35. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Suceava<!–> Florea–> Florin Nicolae-Răzvan<!–> director–>
308<!–> Filip–> Mircea<!–> șef serviciu–>
309<!–> Moldoveanu–> Marius-Ioan<!–> șef serviciu–>
310<!–> Vatamanu–> Gheorghe<!–> subinginer –>
311<!–> Savencu–> Simion-Ioan<!–> consilier –>
312<!–> Hutopilă-Petraru–> Camelia-Georgiana<!–> consilier –>
313<!–> Moga–> Valentin<!–> consilier–>
314<!–> Costan–> Florin-Traian<!–> consilier –>
315<!–> Dașa–> Ionel<!–> director–>
316<!–> Lungu–> Floricel<!–> șef serviciu–>
317<!–> Iordan–> Liviu-Corneliu<!–> șef serviciu–>
318<!–> Macovei–> Floricica<!–> consilier –>
319<!–> 36. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Teleorman–> Lungu<!–> Maria–> consilier <!–>
320–> Șerbănescu<!–> Florin–> consilier <!–>
321–> Nica<!–> Gherghina–> consilier <!–>
322–> Cișmelaru<!–> Ionel–> inspector de specialitate <!–>
323–> Vida <!–> Florian-Marian–> inspector de specialitate <!–>
324–> Trifu <!–> Lucică–> inspector de specialitate <!–>
325–> Chiriță<!–> Alexandra–> subinginer<!–>
326–> Jianu<!–> Ion–> subinginer<!–>
327–> Iliescu <!–> Monica-Sanda–> consilier <!–>
328–> Deca<!–> Monica-Florentina–> consilier <!–>
329–> 37. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Timiș<!–> Cojocinescu–> Florian<!–> director–>
330<!–> Sirbu –> Diana<!–> șef serviciu–>
331<!–> Bota–> Marcela Simona<!–> șef serviciu–>
332<!–> Bedreag–> Victor<!–> consilier –>
333<!–> Arnautu–> Elena Mariana<!–> consilier –>
334<!–> Valcaneant–> Mihai Gheorghe<!–> inspector –>
335<!–> Nicorescu–> Ciprian Mihai<!–> consilier–>
336<!–> Bosneag-Antila–> Marian<!–> consilier–>
337<!–> Dragan –> Valentin<!–> consilier –>
338<!–> 38. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Tulcea–> Constantinescu<!–> Emil–> director <!–>
339–> Damian<!–> Florica-Eugenia–> șef serviciu<!–>
340–> Genunche<!–> Alina-Denisia–> șef serviciu<!–>
341–> Tudor<!–> Cristian–> consilier <!–>
342–> Damian<!–> Marius-Florin–> inspector de specialitate <!–>
343–> Tudor<!–> Gică–> inspector de specialitate <!–>
344–> Genuche<!–> Daniel–> consilier <!–>
345–> 39. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Vaslui<!–> Damian–> Sandu<!–> director –>
346<!–> Anea–> Magdalena Cristina<!–> șef serviciu–>
347<!–> Simion–> Ancuța<!–> șef serviciu–>
348<!–> Negară–> Claudiu-Andrei<!–> consilier –>
349<!–> Balan –> Ionuț<!–> inspector de specialitate –>
350<!–> Spuză –> Gheorghe<!–> inspector de specialitate –>
351<!–> Roșca–> Marian<!–> inspector de specialitate –>
352<!–> Gheorghiu –> Paul<!–> inspector–>
353<!–> 40. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Vâlcea–> Ghermac<!–> Eftimie–> director <!–>
354–> Tanasie<!–> Dumitru Emilian–> șef serviciu<!–>
355–> Din<!–> Paul Marian–> șef serviciu<!–>
356–> Olteanu<!–> Alexandru–> consilier <!–>
357–> Dogariu<!–> Ovidiu–> inspector de specialitate <!–>
358–> 41. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Vrancea<!–> Popa–> Eugen Vasile<!–> director–>
359<!–> Mocanu–> Dan Adrian<!–> șef serviciu–>
360<!–> Păunescu–> Tatiana<!–> șef serviciu–>
361<!–> Anghel–> Mihaela Greta Renata<!–> consilier –>
362<!–> Sandu–> Nicolaie<!–> consilier –>
363<!–> Bălan –> Georgian<!–> consilier –>
364<!–> Căldărescu–> Culiță<!–> consilier –>
365<!–> Chirilă–> Gheorghe<!–> șef birou–>

(la 20-09-2022,
Anexa nr. 3 a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 273 din 12 septembrie 2022, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 919 din 20 septembrie 2022
)
+
Anexa nr. 4<!–>
MODELUL–>
legitimației speciale de identificare a specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute<!–>
la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare–><!–>

MINISTERUL AGRICULTURII ȘI –>DEZVOLTĂRII RURALE <!–>…………………………*1)–> <!–> Posesorul acestei legitimații speciale –>este împuternicit să constate <!–>contravențiile și să aplice sancțiunile –>prevăzute la art. 83 din Legea <!–>îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, –>republicată, cu modificările și <!–>completările ulterioare, pe întreg –>teritoriul României. <!–>Orice faptă săvârșită împotriva –>agentului constatator se sancționează <!–>potrivit legii. –>
Foto <!–> LEGITIMAȚIE SPECIALĂ –>Seria …. nr. …. <!–>Numele: –>Prenumele: <!–>BI/CI: seria nr. –>CNP: ………………*2) <!–>
Data eliberării: –> Vizat anul<!–>201.. –> Vizat anul<!–>201.. –> Vizat anul<!–>201.. –> Vizat anul<!–>201.. –>
Legitimația nu este transmisibilă.<!–>

*1) Se menționează instituția emitentă a legitimației.–>*2) Semnătura conducătorului instituției emitente a legitimației și ștampila instituției.<!–>–>

+
Anexa nr. 5<!–>MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DEZVOLTĂRII RURALE–>……………………………………..*1)<!–>Adresa: …………………………………–>
MODELUL<!–>
procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare–><!–>
Seria ……………nr. …………….–>Încheiat în ziua ………… luna ……………….<!–>anul ………, ora ……….., locul ………………….–>Subsemnatul/Subsemnata ……..(numele și prenumele)………., având calitatea de agent constatator și funcția de ……………………..<!–>în cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale -……………………………..*2), împuternicit să constat contravenții și să aplic sancțiuni în domeniul îmbunătățirilor funciare prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, nr. 946/2014 privind aprobarea Listei și a atribuțiilor specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, și a Listei specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, precum și pentru aprobarea modelului și conținutului legitimației speciale de identificare a acestora și a modelului procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare, având legitimația seria …… nr. …….. din data de ………, în urma controlului efectuat la ……………… am constatat*3):–>………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………<!–>–>*1) Se menționează instituția din cadrul căreia face parte agentul constatator.<!–>*2) Idem *1).–>*3) Se descriu fapta contravențională, articolul de lege încălcat și împrejurările în care a fost săvârșită contravenția ce pot servi la aprecierea gravității faptei și la evaluarea eventualelor pagube pricinuite.<!–>Fapta/Faptele de mai sus constituie contravenție/contravenții conform art. 83 alin. (1) lit. …….. din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și se sancționează potrivit art. 83 ……………………………….. din același act normativ.–>Fapta/Faptele a fost/au fost constatată/constatate în ziua de ………, ora ……, locul …………… și se sancționează cu ………., conform ………….. .<!–>De săvârșirea faptei/faptelor se face/fac vinovat/vinovați contravenientul/contravenienții*4):–>A.<!–>……………….., în calitate de persoană juridică, cu sediul în ……………, cod fiscal ………., nr. J…/……., cod unic de înregistrare (CUI) nr. …………………….., reprezentată prin ……….., funcția ………, legitimația seria…… nr. ………., eliberată de ………… la data de …………………………….;B.–>………………., în calitate de persoană fizică, cu domiciliul în ……………, legitimat cu B.I./C.I. seria …. nr. ………, eliberat/eliberată de ………. la data de ……….., C.N.P. ……, având ocupația …………….. la ………………. .Alte mențiuni: Obiecțiuni ale contravenientului/contravenienților: ……………………………………………………………………………..<!–>S-au constatat următoarele fapte și s-au luat măsuri cu caracter obligatoriu: …………………………………………………………….–>Contravenientul/Contravenienții nu este/nu sunt de față/refuză/nu poate/nu pot să semneze procesul-verbal.<!–>Amenda se achită integral în contul nr. ………….., în termen de 15 zile de la comunicare.–>O copie de pe dovada plății, însoțită de copia procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor, va fi comunicată prin poștă sau fax instituției noastre, astfel: …………………………………………..*5), adresa …………., nr. fax ………… .<!–>Împotriva prezentului proces-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor, care ține loc și de înștiințare de plată, se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânării ori, după caz, a comunicării acestuia la judecătoria în raza căreia s-a săvârșit fapta.–>Prezentul proces-verbal s-a întocmit în 3 exemplare, dintre care unul s-a înmânat personal/comunicat contravenientului/prin poștă cu aviz de primire.<!–>Agent constatator – specialist împuternicit Contravenient,–>cu constatarea contravențiilor și aplicarea …….(semnătura)………<!–>sancțiunilor pentru contravențiile prevăzute–>la art. 83 din Legea nr. 138/2004,<!–>republicată, cu modificările și completările–>ulterioare<!–>…….(semnătura)………–><!–>La încheierea prezentului proces-verbal de constatare a contravențiilor și aplicare a sancțiunilor a fost de față …………………………….., în calitate de martor, domiciliat în …………………., str. ………………… nr……., județul ……………….., legitimat cu B.I./C.I. seria …… nr. …….., C.N.P. …………………….. eliberat/eliberată de ………………………… la data de ………….. .–>Semnătura martorului ……………………………<!–>Data ……………………–>Motivele încheierii procesului-verbal fără martor: ……………………………………………………<!–>Agent constatator – specialist împuternicit cu–>constatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor<!–>pentru contravențiile prevăzute la art. 83 din–>Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările, și<!–>completările ulterioare …………………–>…….(semnătura)………<!–>*4) În cazul contravenienților cetățeni străini, persoane fără cetățenie sau cetățeni români cu domiciliul în străinătate, în procesul-verbal vor fi cuprinse și următoarele date: seria și numărul pașaportului ori ale altui document de trecere a frontierei de stat, data eliberării acestuia și statul emitent.–>În cazul în care contravenientul este minor, procesul-verbal va cuprinde și numele, prenumele și domiciliul părinților sau ale altor reprezentanți ori ocrotitori legali ai acestuia.<!–>*5) Idem *1).–><!–>
–>

––<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters