(la 28-03-2007,
Titlul actului normativ a fost modificat de art. II din LEGEA nr. 58 din 22 martie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 28 martie 2007, prin înlocuirea denumirii Aeroportul Internațional București-Otopeni cu denumirea Aeroportul Internațional Henri Coandă – București.
)
Notă …
Conform art. II din LEGEA nr. 58 din 22 martie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 28 martie 2007, în tot cuprinsul Ordonanței Guvernului nr. 64/1999 pentru aprobarea Programului strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Internațional București-Otopeni, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 405 din 26 august 1999, aprobată cu modificări prin Legea nr. 220/2002, denumirea „Compania Națională «Aeroportul Internațional București-Otopeni» – S.A.”, precum și denumirea „Aeroportul Internațional București-Otopeni” se înlocuiesc cu denumirea „Compania Națională «Aeroportul Internațional Henri Coandă – București» – S.A.”, respectiv denumirea „Aeroportul Internațional Henri Coandă – București”.In temeiul art. 107 alin. (1) și (3) din Constituția României și al art. 1 lit. H pct. 13 din Legea nr. 140/1999 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe,Guvernul României emite următoarea ordonanța: +
Articolul 1(1)Se aprobă Programul strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Internațional Henri Coandă-București, prevăzut în anexa nr. 1^1, denumit în continuare program strategic.(la 28-03-2007,
Alin. (1) al art. 1 a fost modificat de pct. 1 al art. I din LEGEA nr. 58 din 22 martie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 28 martie 2007.
)
(2)Compania Națională «Aeroporturi București» – S.A. este titularul programului strategic prevăzut la alin. (1).(la 15-02-2011,
Alin. (2) al art. 1 a fost modificat de pct. 1 al art. unic din ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 13 din 9 februarie 2011 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 114 din 15 februarie 2011.
)
+
Articolul 2Obiectivele incluse în programul strategic, prevăzute în anexa nr. 1^1, sunt de utilitate publică.(la 28-03-2007,
Art. 2 a fost modificat de pct. 2 al art. I din LEGEA nr. 58 din 22 martie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 28 martie 2007.
)
+
Articolul 3(1)Terenurile cuprinse în perimetrul de dezvoltare al Aeroportului Internațional Henri Coandă – București, necesare pentru realizarea programului strategic, delimitate conform anexei nr. 2, se stabilesc prin documentațiile de amenajare a teritoriului și de urbanism, aprobate potrivit reglementărilor legale.(la 28-03-2007,
Alin. (1) al art. 3 a fost modificat de art. II din LEGEA nr. 58 din 22 martie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 28 martie 2007, prin înlocuirea denumirii "Aeroportul Internațional București-Otopeni" cu denumirea "Aeroportul Internațional Henri Coandă – București".
)
(2)Pe terenurile din perimetrul de dezvoltare al Aeroportului Internațional Henri Coandă – București nu se pot realiza investiții, altele decât cele cuprinse în programul strategic.(la 28-03-2007,
Alin. (2) al art. 3 a fost modificat de art. II din LEGEA nr. 58 din 22 martie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 28 martie 2007, prin înlocuirea denumirii "Aeroportul Internațional București-Otopeni" cu denumirea "Aeroportul Internațional Henri Coandă – București".
)
+
Articolul 4Pentru terenurile aflate în perimetrul de dezvoltare al Aeroportului Internațional Henri Coandă – București nu se vor percepe taxe de scoatere a terenurilor din circuitul agricol.(la 28-03-2007,
Art. 4 a fost modificat de art. II din LEGEA nr. 58 din 22 martie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 28 martie 2007, prin înlocuirea denumirii "Aeroportul Internațional București-Otopeni" cu denumirea "Aeroportul Internațional Henri Coandă – București".
)
+
Articolul 5Finanțarea programului strategic se va asigura din venituri provenite din:a)<!–>surse proprii ale titularului; … b)–>fonduri nerambursabile; … c)<!–>credite bancare; … d)–>forme legale de participare a capitalului privat; … e)<!–>fonduri publice obținute în condițiile legii; … f)–>alte surse legal constituite.(la 28-03-2007,
Art. 5 a fost modificat de pct. 3 al art. I din LEGEA nr. 58 din 22 martie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 28 martie 2007.
)
… +
Articolul 6Abrogat.(la 29-04-2002,
Art. 6 a fost abrogat de pct. 4 al art. I din LEGEA nr. 220 din 23 aprilie 2002, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 288 din 29 aprilie 2002.
)
+
Articolul 7Anexele nr. 1^1 și 2 fac parte integrantă din prezenta ordonanță.(la 28-03-2007,
Art. 7 a fost modificat de pct. 4 al art. I din LEGEA nr. 58 din 22 martie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 28 martie 2007.
)
PRIM-MINISTRU<!–>
RADU VASILE–>
Contrasemnează:<!–>
Ministrul transporturilor,–>
Traian Băsescu<!–>
Ministrul finanțelor,–>
Decebal Traian Remes<!–>
p. Ministrul lucrărilor–>
publice și amenajării<!–>
teritoriului,–>
Laszlo Borbely,<!–>
secretar de stat–>
Ministrul agriculturii și<!–>
alimentației,–>
Ioan Avram Mureșan +
Anexa nr. 1Abrogată(la 28-03-2007,
Anexa 1 a fost abrogată de pct. 5 al art. I din LEGEA nr. 58 din 22 martie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 28 martie 2007.
)
<!–>–> +
Anexa nr. 1^1<!–>
PROGRAMUL STRATEGIC DE DEZVOLTARE–>
a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Internațional Henri Coandă – București pentru perioada 2007-2028<!–>–>Etapa I1 martie 2007-1 septembrie 2012<!–>Aprobarea Planului urbanistic zonal–><!–>Etapa a II-a1 martie 2007-31 decembrie 2020–>Desfășurarea activităților premergătoare realizării Programului strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare:II.1.<!–>1 martie 2007-31 martie 2013Elaborarea și aprobarea studiilor de fezabilitate–> … II.2.<!–>1 ianuarie 2009-31 decembrie 2013Elaborarea și avizarea documentațiilor tehnico-economice pentru studiile de fezabilitate aprobate–> … II.3.<!–>1 iulie 2009-31 decembrie 2020Achiziționarea terenurilor necesare realizării obiectivului de investiții aprobat și scoaterea acestora din circuitul agricol, dacă este cazul–> … <!–>–>Etapa a III-aianuarie 2021-31 decembrie 2028<!–>Realizarea lucrărilor din cadrul Programului strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare:III.1.–>ianuarie 2021-31 decembrie 2027Obținerea avizelor, acordurilor și autorizațiilor necesare în vederea demarării lucrărilor<!–> … III.2.–>ianuarie 2021-31 decembrie 2028Dezvoltarea infrastructurilor de transport terestru în vederea asigurării accesului în zona de est a Aeroportului Internațional Henri Coandă – București<!–> … III.3.–>ianuarie 2021-31 decembrie 2028Dezvoltarea infrastructurii aeroportuare necesare prelucrării traficului de pasageri prin realizarea unui nou terminal și a sistemului de căi de rulare și platforme necesar<!–> … III.4.–>ianuarie 2021-31 decembrie 2028Dezvoltarea infrastructurii aeroportuare necesare prelucrării traficului de mărfuri și poștă prin realizarea unei platforme multimodale cargo<!–>Realizarea unui parc tehnologic high-tech pentru dezvoltarea activităților conexe transportului aerian–> … <!–>–>(la 14-07-2022,
Anexa nr. 1^1 a fost modificată de ARTICOLUL UNIC din LEGEA nr. 205 din 8 iulie 2022, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 687 din 11 iulie 2022
)
+
Anexa nr. 2<!–>
PLAN DE DEZVOLTARE–>
Compania Națională «Aeroportul Internațional<!–>
Henri Coandă – București» – S.A., etapa 2018 – limite–>
perimetrale extindere<!–>–>(la 28-03-2007,
Titlul Anexei nr. 2 a fost modificat de pct. 7 al art. I din LEGEA nr. 58 din 22 martie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 28 martie 2007.
)
<!–>–>