a Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2009
1. Obiectivul ProgramuluiObiectivul Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2009, denumit în continuare Program, îl constituie promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltării afacerilor şi ocupării forţei de muncă în domeniul întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM), facilitarea contactelor dintre potenţialii întreprinzători/IMM-uri şi operatorii economici/instituţiile publice sau private care oferă servicii pentru sectorul IMM, în scopul creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi al îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM-urilor, stimularea şi susţinerea IMM-urilor inovative, promovarea produselor şi serviciilor româneşti.Programul urmăreşte:– dezvoltarea contactelor de afaceri şi stabilirea unor legături parteneriale între IMM-uri, bănci, fonduri de garantare şi firme de consultanţă;– dezvoltarea capacităţii şi a spiritului antreprenorial prin organizarea de ateliere de lucru în cadrul evenimentului cu experţi de la Comisia Europeană;– dezvoltarea abilităţilor inovative şi consolidarea unui mediu economic competitiv;– creşterea numărului de noi locuri de muncă şi a beneficiilor aduse economiei naţionale.Programul este parte integrantă a Săptămânii Europene a IMM-urilor 2009, care va avea loc în perioada 6-14 mai 2009. Evenimentul este complemetar celor 22 de evenimente care se desfăşoară în România în cadrul Săptămânii Europene a IMM-urilor 2009.Săptămâna Europeană a IMM-urilor 2009 este o campanie de promovare a antreprenoriatului în Europa şi de informare a antreprenorilor despre ajutorul de care pot beneficia la nivel european, naţional şi local. Acest eveniment pune la dispoziţia IMM-urilor o gamă largă de informaţii, sfaturi, ajutor şi idei în scopul dezvoltării activităţilor lor.Săptămâna Europeană a IMM-urilor 2009 încurajează şi ajută IMM-urile să-şi atingă potenţialul maxim. Evenimentul va inspira întreprinzătorii potenţiali să ia iniţiativa şi să facă ceea ce este necesar pentru a-şi atinge obiectivele.Săptămâna Europeană a IMM-urilor 2009 este coordonată de Direcţia Generală Întreprinderi şi Industrie a Comisiei Europene, dar cele mai multe dintre evenimentele din cadrul Săptămânii Europene a IMM-urilor 2009 sunt organizate de către organizaţiile de întreprinderi, organismele abilitate să acorde sprijin, autorităţile locale şi regionale şi alte entităţi din ţările participante. Săptămâna Europeană a IMM-urilor 2009 este una dintre măsurile luate pentru implementarea legii europene pentru întreprinderi mici (Small Business Act), prima politică-cadru exhaustivă pentru IMM-uri din Uniunea Europeană (UE) şi statele sale membre.Săptămâna IMM-urilor urmăreşte să:– informeze: să difuzeze informaţii în legătură cu asistenţa oferită de UE şi autorităţile naţionale întreprinderilor mici şi mijlocii;– ofere asistenţă: să creeze un parteneriat EU-IMM-uri, subliniind pe de o parte faptul că Europa este mai puternică dacă există IMM-uri competitive, iar pe de altă parte faptul că UE este gata să le susţină şi să le ofere consiliere;– inspire: să motiveze IMM-urile existente să-şi lărgească orizonturile şi să-şi dezvolte şi să-şi extindă activitatea;– împărtăşească: să difuzeze idei şi să împărtăşească experienţa în domeniul antreprenoriatului cu alţi antreprenori;– încurajeze: să încerce să convingă tinerii că antreprenoriatul este o opţiune profesională atractivă.2. Descrierea Programului2.1. Programul constă în:– organizarea la Bucureşti a celei de-a VII-a ediţii naţionale a Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2009, în perioada 6-10 mai;– coordonarea organizării a 21 de evenimente în România complementare târgului, conform listei de evenimente a Săptămânii Europene a IMM-urilor 2009 în România, publicată pe: http://ec.europa.eu/enterprise/policies/entrepreneurship/sme-week/events/romania/index_ro.htm2.2. Acţiunile legate de organizarea şi desfăşurarea Programului se realizează de către Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, direct şi/sau pe bază de contracte încheiate cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, în condiţiile legii, în colaborare cu Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România, oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti, agenţiile de dezvoltare regională, instituţiile administraţiei publice locale, precum şi cu camerele de comerţ şi industrie teritoriale.2.3. Acţiunile desfăşurate în cadrul Programului sunt:– organizarea unei expoziţii structurate în două secţiuni concomitente: prima, dedicată instituţiilor şi operatorilor economici care furnizează produse şi servicii de asistenţă pentru IMM-uri, iar cea de-a doua, dedicată promovării produselor şi serviciilor realizate de către întreprinderile mici şi mijlocii;– organizarea de seminarii, mese rotunde, ateliere de lucru şi prezentări în scopul creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi a competenţelor antreprenoriale, îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM-urilor, stimulării întreprinderilor inovative, precum şi promovării produselor şi serviciilor româneşti;– diseminarea de materiale informative referitoare la iniţierea şi dezvoltarea afacerilor;– elaborarea website-ului: www.timm.ro2.4. În vederea desfăşurării evenimentului, Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii va coopera cu instituţiile publice şi/sau organizaţiile reprezentative ale întreprinderilor mici şi mijlocii.2.5. Din bugetul alocat desfăşurării activităţilor specifice Programului se pot suporta următoarele: editare de broşuri, editare de materiale de promovare şi prezentare, editare/multiplicare de materiale de curs, închiriere de spaţii, transmitere de invitaţii, onorarii traineri, cheltuieli de protocol, precum şi alte cheltuieli necesare organizării manifestărilor.3. Bugetul Programului3.1. Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2009 este de 1.450 mii lei.3.2. Structura bugetului aferent organizării şi desfăşurării evenimentului prevăzut la pct. 2.1 se aprobă prin decizie a preşedintelui Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii.3.3. Execuţia bugetului prevăzut la pct. 3.1 se aprobă prin decizie a preşedintelui Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii.3.4. În vederea desfăşurării în bune condiţii a Programului se pot atrage fonduri provenite din donaţii şi sponsorizări ale persoanelor fizice şi ale persoanelor juridice din ţară şi din străinătate, în condiţiile legii.––––
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Conectat cu
Permit crearea unui cont
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Vă rugăm să vă autentificați pentru a comenta
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nouCele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Manage Consent
Pentru a oferi cea mai buna experiența, utilizăm tehnologii cookie. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta în mod negativ anumite caracteristici și funcții ale siteului.
Functional
Mereu activ
Stocarea sau accesul tehnic este strict necesar în scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat în mod explicit de abonat sau utilizator sau în scopul unic de a efectua transmiterea unei comunicări prin intermediul unei rețele de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistii
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
A apărut o problemă la raportarea acestei postări.
Blocare membru?
Vă rugăm să confirmați că doriți să blocați acest membru.
Nu vei mai putea:
Vedeți postările membrilor blocați
Menționați acest membru în postări
Invitați acest membru în grupuri
Trimite mesaj acestui membru
Adăugați acest membru ca conexiune
Vă rugăm să rețineți:
Această acțiune va elimina și acest membru din conexiunile dvs. și va trimite un raport administratorului site-ului.
Vă rugăm să acordați câteva minute pentru finalizarea acestui proces.