Informatii Document
Emitent: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 813 din 3 septembrie 2004
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
| Actiuni suferite de acest act: | |
| Nu exista actiuni induse de acest act | |
| Nu exista acte referite de acest act | |
| Acte care fac referire la acest act: | |
de acordare a avizului pentru înregistrarea menţiunilor referitoare la luarea în/scoaterea din evidenţă ca plătitor de taxă pe valoarea adăugată a comercianţilor
1. Pentru înregistrarea menţiunilor privind luarea în/scoaterea din evidenţă ca plătitor de taxă pe valoarea adăugată, comercianţii completează şi depun cererea de preschimbare a certificatului de înregistrare, potrivit dispoziţiilor legale privind înregistrarea comercianţilor, însoţită de avizul organelor fiscale competente.2. Avizul se eliberează, la cererea comercianţilor, de către organul fiscal în a cărui rază teritorială aceştia îşi au domiciliul fiscal.3. Solicitarea eliberării avizului se face prin completarea şi depunerea într-un singur exemplar a "Cererii de eliberare a avizului pentru înregistrarea menţiunilor referitoare la luarea în/scoaterea din evidenţă ca plătitor de taxă pe valoarea adăugată a comercianţilor".4. În vederea eliberării avizului, organul fiscal poate solicita comerciantului informaţii suplimentare cu privire la situaţia sa fiscală, din care să rezulte îndeplinirea condiţiilor de luare în/scoatere din evidenţă ca plătitor de taxă pe valoarea adăugată.5. Cererea de eliberare a avizului pentru înregistrarea menţiunilor referitoare la luarea în/scoaterea din evidenţă ca plătitor de taxă pe valoarea adăugată a comercianţilor se soluţionează în termen de două zile de la data înregistrării acesteia la organul fiscal.6. Avizul se întocmeşte în două exemplare. Originalul se va înmâna comerciantului în baza cererii depuse la organul fiscal, iar copia se arhivează în dosarul fiscal al comerciantului.7. Valabilitatea avizului este de 10 zile de la data eliberării.–––