Informatii Document
Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, INFRASTRUCTURII SI COMUNICATIILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 647 din 22 iulie 2020
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Nu exista actiuni induse de acest act | |
Acte referite de acest act: | |
Acte care fac referire la acest act: | |
Notă …
Conținut de ORDINUL nr. 1.139 din 9 iulie 2020, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 647 din 22 iulie 2020.CODUL INTERNAȚIONAL DIN 1994 PENTRU SIGURANȚA NAVELOR DE MARE VITEZĂ (CODUL HSC 1994)
PROCES-VERBAL DE RECTIFICARE<!–>–>Întrucât Codul internațional din 1994 pentru siguranța navelor de mare viteză („Codul HSC 1994“) care a fost adoptat de Comitetul de siguranță maritimă la cea de-a șaizeci și treia sesiune a sa, prin Rezoluția MSC.36(63), este obligatoriu în temeiul capitolului X din Convenția internațională din 1974 pentru ocrotirea vieții omenești pe mare („Convenția“),<!–>întrucât Comitetul de siguranță maritimă a adoptat amendamente la Codul HSC 1994 la data de 16 mai 2008, la cea de-a optzeci și patra sesiune a sa, și la data de 24 mai 2018, la cea de-a nouăzeci și noua sesiune a sa, prin Rezoluțiile MSC.259(84) și, respectiv, MSC.438(99), în conformitate cu articolul VIII (b)(iv) din Convenție,–>întrucât au fost descoperite anumite erori în textele în limbile arabă, chineză, engleză, franceză, rusă și spaniolă ale amendamentelor sus-menționate,<!–>întrucât corecțiile propuse în consecință au fost comunicate tuturor guvernelor contractante prin Nota verbală NV.022 și nicio obiecțiune nu a fost primită în perioada specificată,–>întrucât au fost efectuate corecțiile așa cum este indicat în documentul atașat prezentului proces-verbal de rectificare,<!–>în consecință, eu, subsemnatul, director al Diviziei afaceri juridice și relații externe a Organizației Maritime Internaționale, în numele secretarului general al Organizației, am semnat prezentul proces-verbal de rectificare la sediul central al Organizației astăzi, 10 decembrie 2019.–>Frederick J. Kenney,<!–>director–>Divizia afaceri juridice și relații externe<!–>Amendamente la Codul internațional din 1994 pentru siguranța navelor de mare viteză (Codul HSC 1994)–>
CORECȚII PROPUSE<!–>–>[Toate referirile sunt făcute la textele amendamentelor așa cum apar ele în copiile certificate ale rezoluțiilor MSC.259(84) și MSC.438(99)] +
REZOLUȚIA MSC.259(84)Amendamente la Codul internațional din 1994 pentru siguranța navelor de mare viteză (Codul HSC 1994) +
Capitolul 14RadiocomunicațiiSe elimină textul referitor la capitolul 14 în totalitatea sa.<!–>Această corecție propusă se aplică textelor în limbile arabă, chineză, engleză, franceză, rusă și spaniolă ale Rezoluției MSC.259(84).–> +
REZOLUȚIA MSC.438(99)Amendamente la Codul internațional din 1994 pentru siguranța navelor de mare viteză (Codul HSC 1994) +
Capitolul 14RadiocomunicațiiSe înlocuiește textul referitor la capitolul 14 cu următorul:Navele trebuie echipate cu instalații de radiocomunicații specificate în capitolul 14 din Codul HSC 2000 [Rezoluția MSC.97(73)] așa cum a fost amendat până la Rezoluția MSC.439(99) inclusiv, care sunt instalate și operate în conformitate cu prevederile acelui capitol.<!–>–>Această corecție propusă se aplică textelor în limbile arabă, chineză, engleză, franceză, rusă și spaniolă ale Rezoluției MSC.438(99).<!–>–>–-<!–>–>