Informatii Document
Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 279 din 28 martie 2006
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
| Nu exista actiuni suferite de acest act | |
| Nu exista actiuni induse de acest act | |
| Acte referite de acest act: | |
| Nu exista acte care fac referire la acest act | |
Notă …
Aprobat prin HOTĂRÂREA nr. 303 din 2 martie 2006, publicată în Monitorul Oficial nr. 279 din 28 martie 2006. +
Capitolul IObiectivul general al programului +
Articolul 1Programul anual de marketing și promovare turistică urmărește promovarea produselor turistice din România pe piața internă și pe principalele piețe turistice din străinătate. +
Capitolul IIObiective specifice +
Articolul 2Programul anual de marketing și promovare turistică urmărește realizarea următoarelor obiective:a)<!–>desfășurarea de activități de comunicare integrată de marketing în scopul îmbunătățirii imaginii României din punct de vedere turistic pe piața internă și internațională; … b)–>promovarea produselor turistice din România în scopul creșterii circulației turistice interne și internaționale; … c)<!–>promovarea produselor turistice în funcție de interesul specific fiecărei piețe. … –> +
Capitolul IIIConținutul programului și modalități de finanțare +
Articolul 3Prin Programul anual de marketing și promovare turistică se finanțează în proporție de 100% următoarele:A.<!–>Realizarea – creație și execuție, achiziționarea și distribuția materialelor de promovare și informare turistică:a)–>în domeniul tipăriturilor:– tipărirea de broșuri, pliante, afișe, bannere, panouri, alte prospecte ce au ca scop promovarea turistică a României pe piața internă și internațională; … … b)<!–>în domeniul materialelor destinate promovării și informării prin mijloace audiovizuale:– filme de promovare a ofertei turistice generale, pe zone și pe produse turistice; … – CD-ROM-uri, DVD-uri, spoturi audio, video; … – diapozitive, fotografii, postere; … … c)–>obiecte specifice de reclamă/protocol. … … B.<!–>Acțiunile de promovare turistică specifice pe piața internă și internațională:a)–>participări la manifestări interne și internaționale (târguri și expoziții); … b)<!–>activități specifice de relații publice; … c)–>organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanți mass-media, agenți, tour-operatori și alți creatori de opinie din străinătate; … d)<!–>organizarea de evenimente pentru promovarea ofertei turistice românești; … e)–>organizarea de acțiuni itinerante de promovare (road-show-uri) în străinătate; … f)<!–>alte acțiuni specifice de promovare. … … C.–>Campanii de publicitate în țară și străinătate:a)<!–>publicitate în mass-media: presa scrisă ce se adresează publicului și specialiștilor, radio, TV paneuropene, naționale și locale; … b)–>publicitate la târguri (catalogul manifestării, panouri outdoor și indoor, bannere, ecrane); … c)<!–>mailing; … d)–>publicitate exterioară: panouri outdoor, promovare pe ecrane video, promovare pe mijloace de transport; … e)<!–>alte campanii de publicitate specifice. … … D.–>Realizarea, întreținerea și modernizarea site-urilor Autorității Naționale pentru Turism și ale birourilor de promovare și informare turistică din străinătate. … +
Articolul 4(1)<!–>Prin prezentul program se cofinanțează proiectele de promovare a ofertei turistice românești în proporție de maximum 50%.(2)–>Pot fi cofinanțate prin acest program în proporție de maximum 50% și tipărituri, site-uri, realizarea de CD-uri și DVD-uri, pagini de turism, emisiuni de turism, filme de turism, materiale audiovideo, cataloage, ghiduri, albume, alte acțiuni de promovare a ofertei turistice.––––<!–>–>