PROGRAM ANUAL din 2 martie 2006

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 09/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 279 din 28 martie 2006
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHG 740 07/06/2006
ActulACTUALIZEAZA PEPROGRAM 02/03/2006
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Notă
Aprobat prin HOTĂRÂREA nr. 303 din 2 martie 2006, publicată în Monitorul Oficial nr. 279 din 28 martie 2006.
+
Capitolul IObiectivul general al programului +
Articolul 1Programul anual de marketing și promovare turistică urmărește promovarea produselor turistice din România pe piața internă și pe principalele piețe turistice din străinătate.
+
Capitolul IIObiective specifice +
Articolul 2Programul anual de marketing și promovare turistică urmărește realizarea următoarelor obiective:a)<!–>desfășurarea de activități de comunicare integrată de marketing în scopul îmbunătățirii imaginii României din punct de vedere turistic pe piața internă și internațională;b)–>promovarea produselor turistice din România în scopul creșterii circulației turistice interne și internaționale;c)<!–>promovarea produselor turistice în funcție de interesul specific fiecărei piețe.–>
+
Capitolul IIIConținutul programului și modalități de finanțare +
Articolul 3Prin Programul anual de marketing și promovare turistică se finanțează în proporție de 100% următoarele:A.<!–>Realizarea – creație și execuție, achiziționarea și distribuția materialelor de promovare și informare turistică:a)–>în domeniul tipăriturilor:tipărirea de broșuri, pliante, afișe, bannere, panouri, alte prospecte ce au ca scop promovarea turistică a României pe piața internă și internațională;b)<!–>în domeniul materialelor destinate promovării și informării prin mijloace audiovizuale:filme de promovare a ofertei turistice generale, pe zone și pe produse turistice;CD-ROM-uri, DVD-uri, spoturi audio, video;diapozitive, fotografii, postere;c)–>obiecte specifice de reclamă/protocol.B.<!–>Acțiunile de promovare turistică specifice pe piața internă și internațională:a)–>participări la manifestări interne și internaționale (târguri și expoziții);b)<!–>activități specifice de relații publice;c)–>organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanți mass-media, agenți, tour-operatori și alți creatori de opinie din străinătate;d)<!–>organizarea de evenimente pentru promovarea ofertei turistice românești;e)–>organizarea de acțiuni itinerante de promovare (road-show-uri) în străinătate;f)<!–>alte acțiuni specifice de promovare.C.–>Campanii de publicitate în țară și străinătate:a)<!–>publicitate în mass-media: presa scrisă ce se adresează publicului și specialiștilor, radio, TV paneuropene, naționale și locale;b)–>publicitate la târguri (catalogul manifestării, panouri outdoor și indoor, bannere, ecrane);c)<!–>mailing;d)–>publicitate exterioară: panouri outdoor, promovare pe ecrane video, promovare pe mijloace de transport;e)<!–>alte campanii de publicitate specifice.D.–>Realizarea, întreținerea și modernizarea site-urilor Autorității Naționale pentru Turism și ale birourilor de promovare și informare turistică din străinătate.
+
Articolul 4(1)<!–>Prin prezentul program se cofinanțează proiectele de promovare a ofertei turistice românești în proporție de maximum 50%.(2)–>Pot fi cofinanțate prin acest program în proporție de maximum 50% și tipărituri, site-uri, realizarea de CD-uri și DVD-uri, pagini de turism, emisiuni de turism, filme de turism, materiale audiovideo, cataloage, ghiduri, albume, alte acțiuni de promovare a ofertei turistice.
––––<!–>–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters