Informatii Document
Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 782 din 26 septembrie 2019
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Nu exista actiuni induse de acest act | |
Acte referite de acest act: | |
Acte care fac referire la acest act: | |
ORGANIZAȚIA MARITIMĂ INTERNAȚIONALĂSesiunea a 85-aMSC 85/26/Add.1/Corr.3Original: englezăComitetului de siguranță maritimă privind cea de-a optzeci și cincea sesiune a sa +
ANEXA nr. 2(adoptată la 4 decembrie 2008)Codului internațional din 2008(Codul IS din 2008)Definiții1 … … +
PARTEA ACriterii obligatorii +
Capitolul 1 Generalități2^4 În cazul navelor de aprovizionare în larg, prevederile secțiunii 2.4 din partea B pot fi aplicate ca o alternativă la aplicarea secțiunii 2.2 din prezenta parte. În cazul navelor cu destinație specială, prevederile secțiunii 2.5 din partea B pot fi aplicate ca o alternativă la aplicarea secțiunii 2.2 din prezenta parte. … +
Capitolul 2 Criterii generale3Toate criteriile conținute în prezenta parte trebuie să fie aplicate pentru toate condițiile de încărcare aplicabile.^5 … 2.1.2^6 Se face referire la secțiunea 3.1 din partea B.Paragrafele 2.1.5 și 2.1.6 existente se modifică pentru a se citi după cum urmează:2.1.5 … 2.1.6^9 Se face referire la capitolul 4 (Calcule de stabilitate efectuate cu calculatoarele de stabilitate) din partea B.Textul existent al paragrafului 2.2.1 se modifică pentru a se citi după cum urmează:Aria de sub curba brațului de redresare (curba GZ) nu va fi mai mică decât 0,055 metru-radiani până la un unghi de înclinare transversală φ = 30° și de cel puțin 0,09 metru-radiani până la unghiul de înclinare transversală φ = 40° sau unghiul de inundare φ_f, dacă acest unghi este mai mic de 40°. În plus, aria de sub curba brațului de redresare (curba GZ) dintre unghiurile de înclinare transversală de 30°^ și^ 40°^ sau între 30° și unghiul φ_f, dacă acest unghi este mai mic de 40°, nu trebuie să fie mai mică de 0,03 metru-radiani. Unghiul φ_f este unghiul de înclinare transversală de la care deschiderile din corpul navei, suprastructuri sau rufuri, care nu pot fi închise etanș la intemperii, se inundă. Deschiderile mici prin care nu poate avea loc inundarea progresivă pot fi considerate ca nefiind deschise.În paragraful 2.3.4, nota de subsol 8 existentă se șterge și la sfârșitul paragrafului se adaugă următoarea frază:În cazul navelor prevăzute cu dispozitive antiruliu, unghiul de ruliu trebuie să fie determinat fără a lua în considerare funcționarea acestor dispozitive, cu excepția cazului în care Administrația consideră satisfăcătoare dovada că dispozitivele sunt eficiente chiar și în cazul întreruperii bruște a alimentării lor cu energie.În paragraful 2.3.5, ultimele două fraze existente se modifică pentru a se citi după cum urmează:În cazul navelor ai căror parametri se situează în afara limitelor de mai sus, unghiul de ruliu (φ_1) poate fi determinat prin încercări efectuate pe modelul la scară redusă al navei în cauză^12. În plus, Administrația poate accepta astfel de metode alternative de determinare pentru orice navă, dacă le consideră adecvate.^12 Se face referire la procedura descrisă în Linii directoare interimare pentru o metodă alternativă de evaluare a criteriului meteorologic (MSC.1/Circ.1200). … +
Capitolul 3Criterii speciale pentru anumite tipuri de nave8Notele de subsol 3, 6, 7, 9 și cele următoare existente se renumerotează corespunzător. … –-