REGULAMENT din 5 august 2021

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 14/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 793 din 18 august 2021
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 111 05/08/2021
ActulREFERIRE LANORMA 24/03/2021
ActulREFERIRE LAORDIN 48 24/03/2021
ActulREFERIRE LALEGE 168 07/08/2020
ART. 1REFERIRE LAORDIN 48 24/03/2021
ART. 1REFERIRE LANORMA 24/03/2021
ART. 1REFERIRE LALEGE 168 07/08/2020
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEORDIN 111 05/08/2021
ActulCONTINUT DEORDIN 111 05/08/2021





Notă
Aprobat prin ORDINUL nr. 111 din 5 august 2021, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 793 din 18 august 2021.
+
Articolul 1(1)<!–>Comisia este organism operațional, fără personalitate juridică.(2)–>Comisia este organizată și funcționează în conformitate cu prevederile Legii nr. 168/2020 pentru recunoașterea meritelor personalului participant la acțiuni militare, misiuni și operații pe teritoriul sau în afara teritoriului statului român și acordarea unor drepturi acestuia, familiei acestuia și urmașilor celui decedat și ale art. 64 din Normele de aplicare în Ministerul Afacerilor Interne a Legii nr. 168/2020 pentru recunoașterea meritelor personalului participant la acțiuni militare, misiuni și operații pe teritoriul sau în afara teritoriului statului român și acordarea unor drepturi acestuia, familiei acestuia și urmașilor celui decedat, aprobate prin Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 48/2021, denumite în continuare norme.(3)Secretariatul comisiei este asigurat de către Direcția secretariat general.
+
Articolul 2Rolul comisiei este de a analiza solicitările personalului participant și/sau ale familiilor acestuia și de a decide cu privire la acordarea măsurilor de sprijin familial.
+
Articolul 3(1)<!–>Comisia se întrunește după înregistrarea la secretariatul comisiei a cererii persoanei interesate.(2)–>Pe baza cererii prevăzute la alin. (1), puse la dispoziție de către secretariatul comisiei, aceasta se convoacă de către președinte.(3)<!–>În situația în care cererea prevăzută la alin. (1) este însoțită de documente justificative, cu ocazia transmiterii invitației de participare la ședința de lucru, secretariatul comisiei comunică structurilor vizate o copie a acestora sau informează cu privire la posibilitatea consultării documentației anterior ședinței, după caz.(4)–>Activitatea comisiei se desfășoară în ședințe de lucru.(5)Gestionarea documentelor și baza materială necesară pentru desfășurarea ședințelor se asigură de către secretariatul comisiei.
+
Articolul 4(1)<!–>Dacă în urma ședinței de lucru comisia constată că pentru clarificarea situației analizate sunt necesare informații suplimentare sau au fost identificate aspecte care nu pot fi stabilite sau clarificate prin raportare la competențele membrilor săi, aceasta poate solicita date suplimentare sau opinia altor structuri ale Ministerului Afacerilor Interne competente sau, în cazuri justificate, participarea unor reprezentanți ai acestor structuri la următoarea ședință de lucru.(2)–>În situația prevăzută la alin. (1), secretariatul comisiei întocmește un proces-verbal în care se consemnează activitatea în cadrul ședinței de lucru, motivele care au dus la necesitatea suspendării acesteia și data stabilită de către președintele comisiei pentru reluarea activității. (3)<!–>Corespondențele prin care se solicită date suplimentare, opinia altor structuri ale Ministerului Afacerilor Interne competente sau participarea unor reprezentanți ai acestor structuri la următoarea ședință de lucru se întocmesc de către secretariatul comisiei și se transmit sub semnătura președintelui acesteia.(4)–>Punctele de vedere formulate de către structurile consultate potrivit alin. (1) sau opinia reprezentanților acestora exprimată în cadrul ședinței de lucru a comisiei au caracter consultativ.
+
Articolul 5(1)<!–>Pentru valabilitatea activității comisiei, la ședințele de lucru ale acesteia participă președintele, membrii titulari și reprezentantul Direcției secretariat general.(2)–>Condiția de valabilitate este îndeplinită și în situația în care la activitate participă membrul supleant.
+
Articolul 6În cadrul ședințelor de lucru, membrii comisiei se pronunță asupra aspectelor specifice domeniului de competență al structurii din care provin.
+
Articolul 7(1)<!–>La încheierea lucrărilor comisiei, concluziile activității sunt votate de către președinte și membrii acesteia. Hotărârea se ia cu unanimitate de voturi.(2)–>Abținerea de la vot a membrilor sau a președintelui nu este permisă.(3)<!–>În situația exprimării unui vot negativ, membrii comisiei prezintă argumentele care justifică decizia.(4)–>Secretariatul comisiei întocmește procesul-verbal în care consemnează opiniile exprimate de membrii acesteia, argumentele prevăzute la alin. (3), după caz, și hotărârea luată potrivit alin. (1) și îl prezintă, spre semnare, președintelui și membrilor comisiei.
+
Articolul 8(1)<!–>Hotărârea comisiei se înaintează unității Ministerului Afacerilor Interne responsabile, pentru demersuri în consecință.(2)–>La solicitarea persoanei interesate, unitatea Ministerului Afacerilor Interne responsabilă îi comunică acesteia care a fost hotărârea comisiei.
+
Articolul 9Concluziile comisiei sunt obligatorii pentru unitățile Ministerului Afacerilor Interne responsabile.<!–>
–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Post
Filter
Apply Filters